Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-10 08:10:20 // 35215
nekem mások a tapasztalataim, az emberek mindig csodálkoznak hogy miért nincs garancia ha ők építik be és buknak nem keveset ...
Piritu - 1.000.0002013-05-10 07:27:49 // 35214
Az elmúlt években azt tapasztaltam, hogy ha baj van az csak a szervizek munkájából fakad. Az összes "lerobbanásom" szervizmunka eredménye volt. Cseszhetem a garanciát 800 km-re, ott kell megcsinálni, nem kis pénzért...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-10 07:17:51 // 35213
viszont ami neki van és neked nincs az a garancia...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-10 07:16:01 // 35212
kint a legtöbben leszrják a javítási költséget mivel megtehetik....
Alfonis2013-05-10 00:56:14 // 35211
lustig :D
GTPeti2013-05-09 23:57:00 // 35210
Húú... ha én egyszer eljutnék egy saját házig. Előbb lenne aknám, mint konyhám. :))
Alfonis2013-05-09 23:37:46 // 35209
Sokmindenhez jó lenne egy akna. MI is csinálunk valamikor :)
Dömpi (il dottore)2013-05-09 23:11:29 // 35208
Én is erősen gondolkodom rajta, hogy a 2 éve lebetonozott garézsban középen feltöröm a betont és aknát ások. No meg be kellene invesztálnom egy krokodilba.
Ezek hiánya miatt kénytelen vagyok sokszor átgurulni a két sarokra lévő szerelő barátom műhelyébe. Itt persze nem a távolság a gond, hanem kifogni, hogy legyen hely az aknán, vagy a csáposon.
Pedig egy olajcsere menne otthnon is.
Dömpi (il dottore)2013-05-09 23:07:53 // 35207
apropó, gyári alkatrész katalógus.
Majd a softwert valaki hozza el a VTT-re, és tegye fel legyen szíves a gépemre, mert nekem nem sikerált :(
GTPeti2013-05-09 23:06:57 // 35206
Nekem két német barátom van, aki maga cserél ezt-azt. Az összes többi ismerősöm és kollégám mind suckszervízbe hordja... És baromira nem érdekli őket, hogy lehúzzák őket. (Nem azért mert olyan hűde sokat keresnek.) Egyszerűen közömbösség. Engem megmosolyognak, mikor a ház előtt matatok az autóban.
Dömpi (il dottore)2013-05-09 23:05:48 // 35205
Na neeee! Szép a Spider, de azért egy 159 típustalira illik 159-el jönni.
Piritu - 1.000.0002013-05-09 23:01:47 // 35204
Nekem a német kollégámnak esett le az álla, amikor meséltem neki, hogy
1. diagnosztika megy a garázsban,
2. gyári alkatrész katalógusom van,
3. gyári szerelési utasításom van.
Ő meg viszi fékbetét cserére a családi OFF-ost a neki is drága szakszervizbe...
Piritu - 1.000.0002013-05-09 22:58:48 // 35203
Próbáltam a magam "nyári" autójára célozni :-)
Dömpi (il dottore)2013-05-09 22:57:13 // 35202
Hát igen, diagnosztika...ilyenek vagyunk, mi, alfások :)
A cégnél a sok OFF-os csak les, mikor mondom, hogy otthon kiülök a garázsba a laptopommal és...
...ők meg tízezreket tejelnek a szakszervízben :)
Dömpi (il dottore)2013-05-09 22:55:17 // 35201
Miért? Ki adja még el?
Amúgy Erhard "tiszteletbeli" 159-es, no meg lehet megint azt vesz...
Piritu - 1.000.0002013-05-09 22:41:47 // 35200
Hatalmas eredmény! Tavaly még csak egy fél napos 159 talit sem sikerült összehozni.
(Bár, ha belegondolok, hogy abból a 9-ből is egy, de lehet hogy kettő nem is 159-es jön...)
Dömpi (il dottore)2013-05-09 22:36:37 // 35199
Hát eddig 17-en vagyunk, és csak 9-en leszünk mindkét nap :)
No nem feltétlenül baj, jó kis családias lesz.
droberto2013-05-09 22:01:41 // 35198
No, hazaértünk Oelde-ből!
Jól belelendültetek a diagnosztikába...
Majd hétvégén olvasom. :)
Mindenki leadta a jelentkezését aki szeretne jönni? (Többen érdeklődnek a kempingben az időre.)
Piritu - 1.000.0002013-05-09 21:57:27 // 35197
Már csak az a kérdés, hogy mindkét oldalra számolta-e?
Piritu - 1.000.0002013-05-09 21:41:43 // 35196
Bizony. Strapabíró színtelen kavics elleni fólia. Négyzetmétere sok, de végül is nem kell nagy darab. A gyári méretét mérte le. Valami 30xtizenvalahány centi a felragasztott két darab az ajtó sarkában és mellette a sárvédőn.
Dömpi (il dottore)2013-05-09 21:35:34 // 35194
Akkor az elhangzottak alapján az én injektor korr. értékeim (HSZ 35157) jók. Jól szűrtem le a konklúziót?
Piritu - 1.000.0002013-05-09 21:33:37 // 35193
Megvolt a fóliázás, 20%-os került fel "hátra" és 5%-os a szélvédőre. Zsiványul néz ki. Kép majd akkor lesz, ha lemostam.
Ellenben megkérdeztem a felverődés gátló fóliát is, a hátsó ajtó sarkához. Kb. 2e Ft lenne kicserélni. A gyári mintha kicsit többe lenne...
Pityukoma2013-05-09 21:27:44 // 35192
Ez igeeeen. De hát ekkora szerszámmal könnyű :-DDD
Pityukoma2013-05-09 21:19:56 // 35191
Ezt a topikot erre találták ki.
Liquid2013-05-09 20:46:57 // 35190
Gratulálok! Igazán okos dolog volt az összes topikba bedobni!
.....2013-05-09 20:23:31 // 35189
Én ledugóztam úgy jártam vele. Nekem alapjáraton dobta be a hibát, nem mértem hány perc volt.
Shadin2013-05-09 20:11:39 // 35188
Elég sokat (piros) lámpázok, akkor alapjárat van. Na mindegy, holnap vizsga után szétszerelés...
.....2013-05-09 19:56:55 // 35187
Ha alapjáraton többet járatod akkor dob be hibát a ledugózott EGR-re.
Alfonis2013-05-09 19:38:23 // 35186
szerintem az vékony lenne aztán nemtom. De fenekelni az EGR jobb oldalán a legkönnyebb szerintem :) és akkor csak kis lemez kell 2 lyukkal.
Shadin2013-05-09 19:07:31 // 35185
Ezen a képen +-2 között van az alapjárati és szűkebb 2000-en.
Shadin2013-05-09 19:06:07 // 35184
Én is hallottam finomabb hangot mér. Pl Alfi156-tal néztünk egyet 140e km-rel. De az enyém ECU írás után jelentősen hangosabb lett az előtöltés miatt, így nem tudom mi a normális.
Csabi2013-05-09 18:50:07 // 35183
A 3, de már a 2 feletti érték alapjáraton nem éppen okés...
1-2 volt nálam a régi injektorokkal melegen, hidegen 4-ról indult az egyik.
Nagyon kopogós volt a motor, a mostani járásához képest...
Ez a csere után feltűnő, elötte azt gondoltam, h ez normális dízel hang...hát nem.
Shadin2013-05-09 18:35:04 // 35182
Ez de durva.
Shadin2013-05-09 18:33:04 // 35181
Tehát gyári közeli állapot :-)

Csináltam egy frisset ami kevésbé kaotikus:


EGR:

Ma 2x30Km után sem adott hibát. MIÉRT?

Placebo:

1000-1200rpm környékén stabilan lehet vele közlekedni, 1400-1500rpm-től húz. Végig. Padlógáznál turbonyomás visszaejtése nélkül. Könnyebben pörög fel, könnyebb a váltás.

Tévedés és képzelődés jogát fenntartom!

Most visszatettem, mert holnap vizsga. Holnap cáfolom vagy megerősítem a "placebo"-t
Csabi2013-05-09 18:32:21 // 35180
Nem lehettem bent...nem láttam a műveletet. Annyira nincs előttem amit mondasz, de nagy problémát biztos nem okoz a klímacső.
imi1562013-05-09 18:31:17 // 35179
Ez a videó mehetett volna a pihentagyúba is:-DDD!
Shadin2013-05-09 18:24:28 // 35178
Nekem (még) nincs lemez :-(
Alu üdítős dobozból vágok egyet az jó?
.....2013-05-09 18:15:39 // 35177
Az 1-es injektornál a klíma csövet félre lehet annyira tolni?
.....2013-05-09 18:09:14 // 35176
Ez a videó nagyon jó!!! :DD Gondolom a nem ilyen célszerszámmal szedték ki...
Csabi2013-05-09 17:47:13 // 35175
kb 3000 ha az újakra (bosch gyári felújított) gondolsz...
Shadin2013-05-09 17:44:12 // 35174
Hány km van bennük?
Csabi2013-05-09 17:04:12 // 35173
Képem nincs, de szerencsére az 59-ből könnyedén kijönnek...Nálam 1óra alatt kiszedték mind az 5-öt
Viszont vannak TÍPUSOK ahol....:D
Alfonis2013-05-09 17:03:54 // 35172
juj egr-t leszedni nem akarom mert akkor már inkább otthon bedobom a lemezt. Gondoltam a mágnest lekapom 5 perc aztán próbára jó lesz. De így jó h írtál ...neki sem állok :D
Alfonis2013-05-09 17:02:09 // 35171
wow :)
Csabi2013-05-09 16:59:39 // 35170
Az akkor is, OFF állásban van, ha egyébként üzemképes,csak zárva van...pl alapjáraton.
Ha már a korrekcióknál vagyunk...
Pár kép az új injektorokkal alapjáraton:
+-0,3 között van mind az 5

.....2013-05-09 14:46:52 // 35169
Pár kép az injektor kiszedéséről?
Shadin2013-05-09 14:21:49 // 35168
Jól jönne...
GTPeti2013-05-09 14:03:35 // 35167
Srácok, a szívósor lapátjainak lekötéséről nincs valakinek egy pár képe?
Csabásos2013-05-09 13:41:40 // 35166
Nem tudom,hogy alakul a szolg.elfoglaltságom,de jelentkezem! :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak