nem vagyok hasraesve tőlük, de sajna az Alfa lassan már csak kisautókat gyárt
, ergo jelenleg nincs utódja a 159-nek :(
Liquid2013-09-12 21:24:43 // 40788
Piritu - 1.000.0002013-09-12 21:23:38 // 40787
A MES ezt olvasta ki a legutóbb:
"Olajcserék száma: 5
Utolsó olajcsere km-száml.: 101424,0 km"
Az első 5e-nél volt, biztos 30-35-re jön ki? :-DD
"Olajcserék száma: 5
Utolsó olajcsere km-száml.: 101424,0 km"
Az első 5e-nél volt, biztos 30-35-re jön ki? :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-12 21:12:12 // 40786
úgy értem ami az ember sajátja arra másként tekint, mint amit használatra kap...
nálatok az alfádat 30-35e km-ként viszed olajcserére én ha új autót vennék azt is 20e-ként vinném max pl.
a meghibásodások szempontjából statisztikailag mind1 ki fizet...
nálatok az alfádat 30-35e km-ként viszed olajcserére én ha új autót vennék azt is 20e-ként vinném max pl.
a meghibásodások szempontjából statisztikailag mind1 ki fizet...
Piritu - 1.000.0002013-09-12 21:04:49 // 40785
Userként a kérdés az, hogy fizetsz érte másfél millát, vagy gariban cserélik.
Miből gondolod, hogy nincs gazdája? Egy ember (bömbi fan) hajtotta új kora óta, mint ahogy a céges Alfánkat is csak egy ember hajtja, bármennyire is ácsingóznak a többiek.
És igen, még egy cégnek is kiadás az a másfél milla...
Miből gondolod, hogy nincs gazdája? Egy ember (bömbi fan) hajtotta új kora óta, mint ahogy a céges Alfánkat is csak egy ember hajtja, bármennyire is ácsingóznak a többiek.
És igen, még egy cégnek is kiadás az a másfél milla...
Piritu - 1.000.0002013-09-12 20:58:41 // 40784
Ismerős 5-ösében utaztam elég sokat. (Pár ezer km-t.) Nem voltam elájulva tőle. A hátsó ülés pl. kifejezetten kényelmetlen volt a támla dőlésszöge miatt. Amikor együtt mentünk a kollégák át is kéredzkedtek a 159-be.
A motorerőtől meg nem kell hasra esni...
A motorerőtől meg nem kell hasra esni...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-12 20:56:30 // 40783
nem ez volt a kérdés, ha már gáz az a 20e km gázabb mint a 135e, ráadásul egy céges autót amit szanaszét hajtanak mivel nincs gazdája ...szerintem
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-12 20:53:37 // 40782
tartod aminek akarod, én meg tudom, látom mivel én intézem az ő alkatrészeit is :))) el tudom sorolni mit kellet rendelnem 200e km alatt ha gondolod, hát futómű alkatrészt nem igazán ...
Piritu - 1.000.0002013-09-12 20:52:44 // 40781
Lehet, a 159-nél - hála a CR rednszerben lévő forgácsnak - ingyen cserélték a motort. A bimmerben kicsit többe került.
Piritu - 1.000.0002013-09-12 20:50:29 // 40780
Innentől - főleg a hét eleji két bp-i napom után - személy szerint urban legendának tekintem az eredeti futóművet.
Liquid2013-09-12 20:50:06 // 40779
egyet kell értsek Erharddal, a béjemvé nálam is 5-et kezdődik, mondjuk 530, ha nincs más csak 3-as akkor meg 325 minimum :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-12 20:47:54 // 40778
ők meg a Bild-es teszt 59-et 20e-nél új blokk ugyi? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-12 20:47:10 // 40777
mivel pesti sajna igen :P
Piritu - 1.000.0002013-09-12 20:47:03 // 40776
Mondjuk jókat lehet a bimmeresekkel játszani a német autópályán. Főleg a 320d-asokkal :-)
mizooo2013-09-12 20:44:26 // 40775
Autó az is meg ez is :) mindenhol lehetnek / vannak hibák. Amennyire a bimmer hype-olva van annyira azért biztos nem jó, az Alfa pedig nem olyan rossz mint a híre.
Liquid2013-09-12 20:43:21 // 40774
sztem senki se isteníti, csupán az Alfán esetleg olaszautókon kívüli világból az áll sokunkhoz a legközelebb
Piritu - 1.000.0002013-09-12 20:39:53 // 40773
... apropó 535d 120ezer km új motor, új turbó, új porlasztó, ezt irigylem én :-P
mizooo2013-09-12 20:39:02 // 40772
Na jó de a 300e-t hol tette bele? tuti nem pesten :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-12 20:34:19 // 40771
nem akarok védeni semmit de egy turbó hibából ne vonjunk le messze menő következtetéseket általában a júzer hozzáértése miatt pattanak le vagy mert eltömődik olajsárral az olajzó cső... 320d-nél törnek a főtengelyek ez inkább gáz ... no de részemről egy bökő az 5-től kezdődik meg a sorhattól ...apropó kollégám 525-je 300e km, gyári porlasztó, turbó, automata váltó, futómű, lengőkarok stb...na ezt irigylem tőlük
Piritu - 1.000.0002013-09-12 20:32:28 // 40770
Ha azt istenítenénk Alfa híján nem ebbe a topikba járnánk :-DD
Szabolcs 1592013-09-12 20:04:12 // 40769
Annyira istenttik a bmw itt. Nem is értem haver 2008 as 320 d je be dobtaa az unalmast felrobbant a turbo mint a szar ki szivta az öszes olajat a motor bol 200 ezer km van benn enyiii
Alfonis2013-09-12 17:03:58 // 40767
a kis redős rész szélei a min max. (a max ott van felül a piri nyíllal :) )
A kettő között ha jól tudom egy liter van. első olajcserénél nekem is sok ment bele úgyh én leengedtem belőle. Bár ennyire nem volt magas a szint.
Engedj le belőle jobb ha az a max körül mozog.
Igen elég nehéz leolvasni róla mert már mikor dugod be a kanyarban már olajos lesz. Azt figyeltem meg, ha nem tekered bedugás közben majd kihúzod akkor jó szokott lenni :)
A kettő között ha jól tudom egy liter van. első olajcserénél nekem is sok ment bele úgyh én leengedtem belőle. Bár ennyire nem volt magas a szint.
Engedj le belőle jobb ha az a max körül mozog.
Igen elég nehéz leolvasni róla mert már mikor dugod be a kanyarban már olajos lesz. Azt figyeltem meg, ha nem tekered bedugás közben majd kihúzod akkor jó szokott lenni :)
.....2013-09-12 15:53:38 // 40766
Persze, csak nálam a garázsban ahol vízszintesen áll ott mutat néha 1 csíkkal kevesebbet, valamikor meg maxot... Azért nem árt néha a nívópálcára ránézni.
Vermacy2013-09-12 15:49:22 // 40764
JAja, azt észre vettem,hogy függ attól, hogy ferén áll-e a verda...
Shadin2013-09-12 15:14:37 // 40763
Jelzi persze és kb. jól.
mzo2013-09-12 15:10:11 // 40762
Opel szervízes barátom is mondta, még régebben, hogy gyakori náluk is az hogy a Dpf-es Multijet féle dieselekből olajcsere alkalmával 1-1,5 liter olajjal is többet engednek le mint ami a gyári maximum lenne.
mzo2013-09-12 15:04:37 // 40761
Egyébként az 1,3 DPF multijet dieseleknél elég gyakori probléma, hogy a regenerálás miatt sok gázolaj jut a motorolajba ami miatt egy idő utan rendellenesen megemelkedik az olajszint, valamint fel is higul az olaj. Az indexen is es még pár helyen komplett fórumok vannak emiatt, ahol sokan leírjak ezt a problémát. Ennek kiküszöbölésére a gyár ilyenkor olajcserét javasol, valamint hogy regenerálás alatt pörgetni kell a motort mint az állat :)
.....2013-09-12 14:48:36 // 40760
Nálam is kijelzi. 1 csík le szokott menni, valamikor meg max-ot mutat a kijelzőn.
Vermacy2013-09-12 14:46:01 // 40759
Nálam indításkor kijelkzi a fedélzet a min és max között (kb 5-6 csíkkal), hogy hol áll! Lehet, hogy ez nem pontos?
Shadin2013-09-12 14:41:51 // 40758
Most olvastam a kezelésibe :-) Fogalmam sem volt róla...
.....2013-09-12 14:39:04 // 40757
Shadin2013-09-12 14:36:09 // 40756
És üzem meleg motor leállítása után 5 perccel kell nézni.
.....2013-09-12 14:31:14 // 40755
Zsombor2013-09-12 14:25:49 // 40753
David | Centocinquantanove2013-09-12 11:24:14 // 40752
Még jó hogy rákérdeztem... Ma reggel már regenerált is...kb 800-850km után.
Pontos távolt nem tudok sajnos mert ugye ki kellett cserélnem az akksit, törölte TRIP-eket és nem néztem meg előtte mennyin állt.
Amúgy az a cumi csak az egészben, hogy most éppen városi tempónál jött rá a regen, harmadikban 2000 körül tudtam pörgetni csak... Ez gáz?
Ezt nekem is csinálta, hogy 17 lieter aztán 7-8 majd megint 17-18 liter...
Pontos távolt nem tudok sajnos mert ugye ki kellett cserélnem az akksit, törölte TRIP-eket és nem néztem meg előtte mennyin állt.
Amúgy az a cumi csak az egészben, hogy most éppen városi tempónál jött rá a regen, harmadikban 2000 körül tudtam pörgetni csak... Ez gáz?
Ezt nekem is csinálta, hogy 17 lieter aztán 7-8 majd megint 17-18 liter...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-12 10:22:17 // 40751
töröld le és hirtelen húzd ki...egyébként ritka szar megállapítani róla az olajszintet :)
Zsombor2013-09-12 10:18:54 // 40750
Köszi szépen. Jelezni jelzi, de csak annyit ír, hogy OK az olajszint. Hullám alatt a pálca ellaposodó részét értjük? Csak mert az a legvégén van. Nekem az ellaposodó rész fölött volt valamivel, bár az is igaz, hogy kb fél órája állítottam le a motort.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-12 10:11:27 // 40749
a hullám alatt van a min-max vonal ha nem húzod ki elég gyorsan nehéz leolvasni...egyéb iránt a középső műszer jelzi indításnál az olaj mennyiséget
Zsombor2013-09-12 09:47:34 // 40748
Sziasztok!
Írtam már az "olajos" topic-ba is, de itt nagyobb a forgalom és szerintem a motorblokk is ugyanaz, szóval...
2.4 JTDM, 2007-es Brerám van. Rászecskeszűrő problémával bejelentkeztem egy szerelőhöz, aki viszonylag sokára adott időpontot, de azt javasolta, nézzem meg az olajat, mert ha túl magas, akkor lehet, higítja magát gázolajjal, akkor pedig hamarabb be kel avatkozni. Namost azt hittem, egyszerű a kérdés, mert láttam már pár nívópálcát életemben, de mivel viszonylag új az autó és nem rég szervizelt, eddig az olajat nem is nagyon nézegettem. Biztos rettentő banális a kérdés, de hol mutatja a minimum-maximumot. Van a pálca végén egy pár centis ellaposodó rész, aztán jónapot... :) Tudnátok segíteni? Köszönöm.
Írtam már az "olajos" topic-ba is, de itt nagyobb a forgalom és szerintem a motorblokk is ugyanaz, szóval...
2.4 JTDM, 2007-es Brerám van. Rászecskeszűrő problémával bejelentkeztem egy szerelőhöz, aki viszonylag sokára adott időpontot, de azt javasolta, nézzem meg az olajat, mert ha túl magas, akkor lehet, higítja magát gázolajjal, akkor pedig hamarabb be kel avatkozni. Namost azt hittem, egyszerű a kérdés, mert láttam már pár nívópálcát életemben, de mivel viszonylag új az autó és nem rég szervizelt, eddig az olajat nem is nagyon nézegettem. Biztos rettentő banális a kérdés, de hol mutatja a minimum-maximumot. Van a pálca végén egy pár centis ellaposodó rész, aztán jónapot... :) Tudnátok segíteni? Köszönöm.
Dömpi (il dottore)2013-09-12 09:09:05 // 40747
Jól van na, honnan tudjam, ki hogy vezet? Nem akartalak meggyanúsítani...legalább is nem volt szándékos :(
Vermacy2013-09-12 08:57:35 // 40746
Részvétem!
Amint megvan a megoldás, engem is érdekelne az ajtómra. Az is alapozóig felszántott...
Amint megvan a megoldás, engem is érdekelne az ajtómra. Az is alapozóig felszántott...
Vermacy2013-09-12 08:54:31 // 40745
Jó volna és már üétem egyszer egyben vagy fél percet, de a motor nem volt beindítva :o)
A másik meg, azért nagyon sok embert az érdekli, hogy mit mutatsz sajnos... Ha pedig élvezem amim van és meg is mutatom, amire büszke lehetek, akkor meg az a legjobb ;-)
A másik meg, azért nagyon sok embert az érdekli, hogy mit mutatsz sajnos... Ha pedig élvezem amim van és meg is mutatom, amire büszke lehetek, akkor meg az a legjobb ;-)
Coolby2013-09-12 08:43:15 // 40744
Nekem volt így hiba, elaludt, lekapcsoltam, újra fel és akkor megint működött egy ideig. Izzó volt, de nekem mivel csak egyik csinálta, így felcserélve tudtam tesztelni, hogy nem trafó vagy valami más hiba...
mizooo2013-09-12 05:45:37 // 40743
Tövig nyomom persze :) azt hittem azt így kell :P
Dömpi (il dottore)2013-09-11 22:50:14 // 40742
Most nem vagyok képben...megvan az alfád, vagy eladtad? Vagy már vettél is másikat? Vagy mi van?
Dömpi (il dottore)2013-09-11 22:46:46 // 40741
ALFI1562013-09-11 22:44:16 // 40740
Így van.Eddig 4ezret tettem bele és egysze volt regenerálás.De ez csak hosszútáv.Most folyamatos 1700km.-et nyomtunk le csak pályán és végig 6L-körül mutatott.
Dömpi (il dottore)2013-09-11 22:29:59 // 40739
Ez majdnem pont ugyanaz a használat, mint nálam.
Mondjuk most legutóbb az enyém is érdekesen nyomta: eggig a 3-350 km-enkénti regen gyakorlatilag havi 1 regent jelentett. Most legutóbb regenerált június végén, utána hosszú szünet után e hét elején, de akkor meg is szívatott rendesen. Mentem két kört reggel a cég körül, közben figyeltem a pillanatnyi fogyasztást, hogy mikor végez. A második kör végén beállt normálisra. Na, mondom, irány a parkoló. Erre mikor már majdnem bekanyarodtam, megint elkezdte. Fogyasztás fel 23,x l/100 km-re. Bakker! Na, akkor még egy nagyob körbe belekezdtem, és akkor végzett, mire visszaértem.
Ilyen még nem volt.
Majd a 7végén ránézek a FES-el mit mutat.
Mondjuk most legutóbb az enyém is érdekesen nyomta: eggig a 3-350 km-enkénti regen gyakorlatilag havi 1 regent jelentett. Most legutóbb regenerált június végén, utána hosszú szünet után e hét elején, de akkor meg is szívatott rendesen. Mentem két kört reggel a cég körül, közben figyeltem a pillanatnyi fogyasztást, hogy mikor végez. A második kör végén beállt normálisra. Na, mondom, irány a parkoló. Erre mikor már majdnem bekanyarodtam, megint elkezdte. Fogyasztás fel 23,x l/100 km-re. Bakker! Na, akkor még egy nagyob körbe belekezdtem, és akkor végzett, mire visszaértem.
Ilyen még nem volt.
Majd a 7végén ránézek a FES-el mit mutat.
Online tag
3
Vendég3
670