Fórum >> Típusok >> 159

Shadin2013-10-04 17:27:41 // 41753
A két szem elvileg a gyári riasztó UH adója-vevője, a középen pedig a Blue&Me NAV gombjai vannak.
mzo2013-10-04 17:05:03 // 41752
Tényleg azt már csak kíváncsiságból kérdezem, hogy mitől függ hogy milyen belső "csillár" van az autóba építve? Ilyen , vagy ilyen .
Bocs a lopott képekért Balki, de most nálad találtam így hirtelen. :)
Nekem az első van, (mondjuk szebb állapotban :) ) és pl nem tudom a két kis fekete "szem" mire szolgál... A másiknál látom, hogy szemüvegtartó van beépítve.
mzo2013-10-04 16:58:56 // 41751
Szóval neked is ilyen és nem romlott tovább? Azért ez megnyugtató, már kezdtem aggódni mi lesz még ebből.... :) A szervó olajat még jövő héten kicserélem, úgyis akkor csinálom a bal hátsó csapágy cserét is, ha már lúd legyen kövér
Alfonis2013-10-04 16:42:42 // 41750
ne idegeskedj ezen. Álló helyzetben nekem is darál picit már 1 éve (több mint 35E km)... De ha kettővel gurulok már semmi hang-dara-stb....!álló helyzetben amúgy sem szabad a kormányt tekerni!) :D Cserélj szervó olajat hátha megszűnik. Én cseréltem nem szűnt meg de tuti jó vlt neki. :P Főleg, h még nem volt addig cserélve. 60 E kén nem árt neki. Nem drága dolog...
Ma megtaláltam a megfelelő cangeszt... És megint csak örültem a nagy csomagtartónak h gond nélkül befért. :)
Alfonis2013-10-04 16:36:11 // 41749
most mivan a szívósornak van előírt csereperiódusa? :O
8V nél ez, h van?
Vermacy2013-10-04 16:11:21 // 41748
Hát ezaz! A C Vectrában meg szintén 150. Ki érti ezt?-)
Piritu - 1.000.0002013-10-04 15:44:09 // 41747
Halkan jegyezném meg, hogy ugyan ennek a motornak a 156-ban 120ezres a csereperiódusa.
Shadin2013-10-04 15:40:45 // 41746
rendben. mentem.
Piritu - 1.000.0002013-10-04 15:40:03 // 41745
Én jeget is vakartam az ablakról ma reggel :-P
ValeRossi462013-10-04 15:32:14 // 41744
Köszi előre is :) most úgy látom,h a keddem nyugodtabb....de majd Rád írok és egyeztetünk .
Shadin2013-10-04 15:19:30 // 41743
Bármikor össze tudunk futni. Hétköznap kicsit később tudok oda érni, a péntek zúzós a 3 gyerkőccel.
ValeRossi462013-10-04 14:14:36 // 41742
Azt hiszem nem fogok odaérni :( nem végzek a melómmal addigra....
mzo2013-10-04 14:06:42 // 41741
Engem meg most az hogy ma reggel éreztem azt először, hogy a kormány álló helyzetben valo tekerés közben picit darálós lett. És ez egy kicsit idegesít... Az megvolt idáig, hogy kanyarodás után néha, ritkán kicsit remegősen tért vissza a középállásba, azt már szinte megszoktam, (bár az Octavia utan nagyon furcsa érzés volt) de ez most új. Nem vészes, csak egy picit érezni, de amennyi rosszat olvastam mar az 59-esek kormány hibáiról, kicsit gyanakvóvá tesz ez a dolog.
GTPeti2013-10-04 13:31:17 // 41740
Ha ismersz tudod, hogy egyébként "a korom nem való a szívócsőbe" iskola híve vagyok. ;)
Ettől még a nem "öblített" szívószelepek elkoszolódnak. Ez a kérdésnek az a része ami még jobban izgat.
mzo2013-10-04 13:24:35 // 41739
Hát oké. :)
Vermacy2013-10-04 12:59:44 // 41738
A Tiéd emészthetőbb volt :o) bocsi Erhard!

Majd megnézem a gépkönyvet, mert erre vonatkozó utalás nem rémlik!
Vermacy2013-10-04 12:58:20 // 41737
Bázz! Ezt nem láttam a szervizkönyvben... :(
GTPeti2013-10-04 12:55:19 // 41736
Ismétlem magam. Amit én elképzelhetőnek tartok, az az hogy alapjáraton járatva, zárt szívórendszer mellett órák alatt bepermetezett pára lassan (!) leoldhatja a lerakódásokat, amik a leoldás lassúsága miatt maximum akkora koncentrációban jelennek meg a motorban, mint sok padlógázas gyorsításkor.
Igen, ezt én elképzelhetőnek tartom.
mzo2013-10-04 12:48:29 // 41735
Én eredendően az LM-es videóról beszéltem, de akkor legyen egy óra. Te beleöntenéd, a járó motorba?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-10-04 12:32:17 // 41734
LMM csak a bosch megy ugyi tönkre no Nissan Patrol 3.0DiD gyári 210e :)))
GTPeti2013-10-04 12:28:26 // 41733
1+ óra a művelet a másik, hasonló technológiával (amit emlegettem). Nem 5 perc! (Ld. 41732)
mzo2013-10-04 12:15:03 // 41732
Én sem kampányolok csak eszmét cserélek. ;) Oké nem írtad hogy egy, de sztem így is sántít egy kicsit. És hogy nem egyben szedi le persze -kb 2-3-5 perc alatt? Az se sokkal jobb csak egy kicsit javít a leányzó fekésén. :) de képzeld el máshogy: szdjük ki a szívósorban lerakódott tisztességes mennyiségű kormot, oldjuk fel valamilyen szerrel, kapink egy gyönyörű olajos kokszos masszás egyveleget majd ezt szép lassan pá perc alatt öntsük bele a szívósorba. Hm?
GTPeti2013-10-04 11:49:58 // 41731
"egy db kövér padlógáz után" Sehol nem írtam "egy db"-ot. Hangsúlyozom, nem egyben szedi le a lerakódásokat, hanem lassan távolítja el. (Ellenkező esetben tényleg kicsit durva lenne... :) Az, hogy esetenként egy rakás korom jut be az égéstérbe egy dízelmotor számára majdhogynem megszokott dolog. (Továbbra sem kampányolok a megoldás mellett.)
mzo2013-10-04 11:45:43 // 41730
Azt nem gondolhatod komolyan hogy egy ilyen több 10, illetve 100 e km alatt lerakodott dzsuva kipucolásakor mindössze annyi korom juthat a motorba mint egy db kövér padlógáz után? Én már egy sima Egr szelep pucolásból származó korom mennyiséget sem juttatnékbe vissza a szívósorba cseppfolyós vagy akármilyen állapotban, nem hogy egy komplett szívósorét. Abban viszont igazad van, hogy ettől a befecskendező rendszer nem károsodhat, mivel az külön rendszer.
Csabi2013-10-04 11:43:28 // 41729
Erhard rövidebben összefoglalta, elkerülte a figyelmem :P
Csabi2013-10-04 11:41:34 // 41728
Összességében a gondot az áramlásmódosító lapátkák okozhatják, amik a lerakodott korom miatt megszorulhatnak, vagy akadozva járhatnak...Műanyag lapátosoknál ez gyakori hiba...de mivel 2007v 2008-tól már fém lapátosak, ott már nincs gond...
Ez nem csak az olasz dieselekre vonatkozik, hanem az összes euro4-esre...A Bömösöknél gyári előírás 150ezernél a szívósor csere...
A négy karikásoknál valszeg jobban oldották meg a dolgot, mert ott nem nagyon lehet hallani szívósor gondokról(lehet h alapból fém lapátos)...
Egyébként egy szívósor pucolás nem a világ vége, durván egy nap 30-40eFt 150-200ezer kilométerenként
GTPeti2013-10-04 11:39:45 // 41727
Végülis korrektek, hogy előírják a cserét. (Ezzel elismerve, hogy addigra teletömődik korommal.)
Én egy picit a hasonlóság miatt a közvetlen bef. benzinesek hasonló problémájára is céloztam. A HF-leszedés 100e-ként picit durva.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-10-04 11:23:55 // 41726
mindegyik dejzel ilyen.... BMW-nél előírás a 200e km-nél csere pl...mindegyiknek van jövője vagy megy mehetsz gyalog, mint a .... :D
GTPeti2013-10-04 11:08:12 // 41725
Az injektor semmit, mert ez a lerakódás a levegővel jut be a motorba. A "majdnem egyben válik le" dolgot én kétlem. Olvastam egy hasonló (profibb) technológiáról, ott 1 óra alapjáratozás alatt tisztítják meg a szelepeket. Úgy tippelem, ezáltal max. annyi korom juthat be adott idő alatt, mint padlózáskor (a 159-es motorok nem agyonregulázott verzióinál).
(Továbbra is túl keveset tudok erről, úgyhogy ne tekintsétek pozitív véleménynek.)
Vermacy2013-10-04 11:00:41 // 41724
Rosso Brera? Motorháztető? Jobb első sárvédő és első lökhárító rendben voltak?-)
Vermacy2013-10-04 10:59:50 // 41723
150 ezrenként szétszedni vagy pucoltatni??? Ha ez a jövője az olasz dieselnek, akkor nem sokáig marad életben!
Vermacy2013-10-04 10:57:53 // 41722
Most építünk "szürke teret" egy új projektnek. 200 mikronos a tisztasági előírás! Sztetek, ha ez az előírás, akkor egy szabad levegős, majd nem egyben válik le mutatványnál mit kaphat az injektor, közös nyomócső ...stb?

Nekem már a bukólámpás Mazdánál is égnek állt a hajam, amikor a "szaki" az udvarán lebontotta az olajvisszaforgató csövet meg a vízhűtőt pedig azok nem az üzemanyag-rendszer részei!
Vermacy2013-10-04 10:54:53 // 41721
Pedig az átlag a lényeg! Készülök a parlamentbe :o)))
Nem, nem erről van szó! Csupán a kézikönyvet a februári nagyszerviz után néztem meg és ott a csereperiódus a 150 ezer. Próbálom ezt tartani. Gondolom, a sok városi használat miatt itt is előbbre kell hozni. Bár talán még Októberben, max. November elején meglesz az új verda (Off-os) az Alfa mellé és akkor nem Piroskát nyúzom napi 2x5 km-re...
Shadin2013-10-04 10:11:33 // 41720
Marginálisan :-)
David | Centocinquantanove2013-10-04 09:58:20 // 41719
Hát ma reggel először kirakta a hópihét a vas, "Possible ice on the road", és villog a -0,5 fok! Mondom WTF? És tényleg... Kicsit korai még... :(
'''''2013-10-04 09:56:35 // 41718
Van érdi kartárs köztünk?
Shadin2013-10-04 09:33:21 // 41717
Vettemvettem:-)
ValeRossi462013-10-04 09:16:13 // 41716
ok,ott leszek :D
Shadin2013-10-04 08:56:41 // 41715
A szürke épület
Shadin2013-10-04 08:51:40 // 41713
Erhard ott lesz már! Rád vonatkozik :-)
ValeRossi462013-10-04 08:40:50 // 41712
ok :D és az hol van,még sosem voltam nálad.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-10-04 08:37:50 // 41711
az a nem mind1 hogy a 100e km-es korommennyiséget 3 perc alatt kapja meg nem beszélve az x percig pörgetett dejzel álló helyzetbenei ohne hűtéssel ... a TFSI tulajok ezrei meg oldják meg ahogy tudják :P
Erhard 242 (Pure Energy)2013-10-04 08:34:43 // 41710
Rád én mindig ott vagyok abban az időpontban :P
ValeRossi462013-10-04 08:32:29 // 41709
Ez rám vonatkozik,vagy Erhardra? :)
Shadin2013-10-04 08:09:13 // 41707
Vagy összefutunk valahol Csepelen. 4 körül megyek a gyerekekért. Erhardnál (ZSU) pl. lehetne kb 1/4 5.
ValeRossi462013-10-04 07:41:15 // 41706
Üdv. Szervízállást csak progival lehet nullázni,ha igen le kell töltenem az 50 euróst,mert a free nem engedi.
Alfonis2013-10-04 00:25:09 // 41705
ilyen kell ! :P
Alfonis2013-10-04 00:24:29 // 41704
:) jóéjt!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak