droberto2014-01-29 15:18:08 // 46855
Nem tudom, de bazi nehéz. Szinte orra bukom, ha eltartom magamtól.
mex862014-01-29 14:58:26 // 46854
sajna nem arra való ezt én is tudom, de sajnos annyi lóvém helyem kedvem nincs hogy mindenféle utra különbözö autot vegyek.
azért elég eltéröek néha a hasznälati körülmények nälam, van hogy 900km-t megyek egy szuszra (és nem csak nyaraläskor mint az ätlag user 2-3 évente 1x), de munkäba pl naponta 2x9 km-em van. erre amugy tavasztol-öszig robogot hasznälok de most azért a -6ban az annyira nem praktikus....
ha meg olyan autom lenne ami "erre valo" az meg nagyon nem volna való a hosszutävra.
a madjnem ilyen "modern" nem eu4 hanem csak eu3 10v 2.4 ennél lényegesen kompromisszummentesebben birta ezt a hasznälatot.
valszeg a "herélés" itt is megoldja majd a problémát.
amugy egyik kollegäm is szenved hasonlo problémával (DPF) S60 D5 Volvoval, gyanitom ott is még a motortol tävolabb van a dpf.
bär nem sirok, eddig még nem konstans a hiba szerencsére meg sikerült kiégetni is.
olyan autokon ahol mär a leömlönél van nemigen jelentkeznek ezek a gondok.
azért elég eltéröek néha a hasznälati körülmények nälam, van hogy 900km-t megyek egy szuszra (és nem csak nyaraläskor mint az ätlag user 2-3 évente 1x), de munkäba pl naponta 2x9 km-em van. erre amugy tavasztol-öszig robogot hasznälok de most azért a -6ban az annyira nem praktikus....
ha meg olyan autom lenne ami "erre valo" az meg nagyon nem volna való a hosszutävra.
a madjnem ilyen "modern" nem eu4 hanem csak eu3 10v 2.4 ennél lényegesen kompromisszummentesebben birta ezt a hasznälatot.
valszeg a "herélés" itt is megoldja majd a problémát.
amugy egyik kollegäm is szenved hasonlo problémával (DPF) S60 D5 Volvoval, gyanitom ott is még a motortol tävolabb van a dpf.
bär nem sirok, eddig még nem konstans a hiba szerencsére meg sikerült kiégetni is.
olyan autokon ahol mär a leömlönél van nemigen jelentkeznek ezek a gondok.
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2014-01-29 14:28:30 // 46853
Sajna , nem :(
Egy csúnya , de praktikus egyterű rönyó scenic .
Egy csúnya , de praktikus egyterű rönyó scenic .
Dömpi (il dottore)2014-01-29 14:04:34 // 46852
Nem tudom, de majd besz@rok mire felviszem a padlásra...pedig rendes lépcső van, nem létra.
zoltankublik2014-01-29 14:03:12 // 46851
Hali, van 4db 235/40 r19 gumim eladó 2010es kb 4mm profillal Continental sportcontact 3 korrekt áron eladó!
Ha kell valakinek, írjon az oldalamra!
Ha kell valakinek, írjon az oldalamra!
Liquid2014-01-29 11:52:27 // 46850
Az RF (ReinForced) és az XL (EXtra Load) kb. ugyanaz, vagyis erősített
A defekttűrőnek más a jelölése. Innen vannak az infóim.
De az tuti hogy a defekttűrő még sokkal nehezebb :)
A defekttűrőnek más a jelölése. Innen vannak az infóim.
De az tuti hogy a defekttűrő még sokkal nehezebb :)
Vermacy2014-01-29 11:45:57 // 46849
Run Flat-re, azaz Defekttűrőre gondoltam. A Teáltalad írt jelöléseket nem vágom...
Liquid2014-01-29 11:42:43 // 46848
XL FR van rajta, sztem 235/40R19-ben nem is igen van más
Vermacy2014-01-29 11:32:12 // 46847
Tegyél rá RF gumit és úgy még nehezebb lesz...
Liquid2014-01-29 11:27:10 // 46846
még nem, de a köv gumicserénél megmérem, kíváncsi vagyok mekkora különbség van a 17-es kerékhez képest, illetve úgy általában mennyi az annyi, mert érzetre qrva nehéz :)
.......................2014-01-29 10:59:16 // 46845
Mérte már meg valaki hány kg a Ti kerék gumistól?
Vermacy2014-01-29 09:20:16 // 46844
Alfa lesz helyette? Bár, abban nincs egyterű...
Vermacy2014-01-29 09:12:43 // 46843
Vermacy2014-01-29 09:11:45 // 46842
Liquid2014-01-29 08:20:17 // 46841
Pannonhalmán PTS tuning néven fut a srác.Nem tudom mennyi lehet,nem lett leméretve, azt mondta a srác +30-40Le és 50Nm, hogy ebből mi igaz azt nemtom :)
.......................2014-01-29 08:06:30 // 46840
Az király,
Ki csinálta a csippet?
Most hány LE?
Ki csinálta a csippet?
Most hány LE?
Liquid2014-01-29 08:03:00 // 46839
az enyém is elképesztően koszos :( majd most a hó leviszi egy részét
Dömpi (il dottore)2014-01-28 21:34:27 // 46838
Ma már nem bírtam tovább nézni a "varacskosdisznót" is megszégyenítően mocskos kocsimat. Kora délután +2,5 fok volt, úgyhogy Szolnokról hazaérve azzal a lendülettel mentem a kézi mosóba. Jól átmostam az alját és kerékjárati íveket, hogy kijöjjön a sós lé amit felszedett az elmúlt napokban. Utána persze szépen szárazra törölgettem az ajtónyílásokat - no meg ki is porszívóztam.
Délután mennem kellet szülői értekezletre.
Olyan szép tiszta lett végre az Arkangyal, hogy inkább bringával mentem a szülőire.
Mit meg nem tesz az ember az kocsijáért ? :-)
Délután mennem kellet szülői értekezletre.
Olyan szép tiszta lett végre az Arkangyal, hogy inkább bringával mentem a szülőire.
Mit meg nem tesz az ember az kocsijáért ? :-)
Liquid2014-01-28 20:27:20 // 46837
Ma fogyi rekordot döntött a Black Monster. A chip birizgálása óra most voltam először Bécsben úgy hogy én vezettem, ráadásul csak ketten voltunk.
Szóval valszeg a mínusz 150-200kg is bejátszott, de odafele 7,6 vissza 7,2 lett. A határig 6,6 volt :) Meg vagyok elégedve.
Szóval valszeg a mínusz 150-200kg is bejátszott, de odafele 7,6 vissza 7,2 lett. A határig 6,6 volt :) Meg vagyok elégedve.
David | Centocinquantanove2014-01-28 17:28:05 // 46836
Köszi!
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2014-01-28 16:59:57 // 46835
vzolee2014-01-28 14:40:16 // 46834
Lehet, hogy 10e, majd megnézem, ha nem felejtem el :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-28 14:16:56 // 46833
vagy 10e km
Liquid2014-01-28 14:15:08 // 46832
igeeen? Hm egyzser volt ilyenem nekem is hogy egyszer csak hirtelen kevés lett az összes megtett út, nem tudtam mire vélni, de aztán annyiban hagytam. De akkor ez megmagyarázza.
vzolee2014-01-28 13:55:28 // 46831
Asszem 5000 km után újraindul a számláló, így lehet ilyen.
David | Centocinquantanove2014-01-28 12:52:14 // 46830
Létezik, hogy egyszercsak magától törli a komp. az átlagfogyasztási adatot?
Ma arra lettem figyelmes, hogy a jól megszokott 6.5 - 6.6 l/100 helyett 15+ litereket láttam, ami ugye aztán szépen kezdett újra beállni...
Ez normális, mondjuk úgy újrakalibrálás?
Ma arra lettem figyelmes, hogy a jól megszokott 6.5 - 6.6 l/100 helyett 15+ litereket láttam, ami ugye aztán szépen kezdett újra beállni...
Ez normális, mondjuk úgy újrakalibrálás?
F&G2014-01-28 11:33:27 // 46829
Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis segítségre, ill jótanácsra. A xenonjaim kezdenek fáradni (2005/08 évj). Az egyikben valszeg 190e, a másikban 70e km van. Milyen típust és milyen gyártmányt keressek, valamint mit NE vegyek. És ezeknek kb mi lenne az ára.
Kösz előre is!
Szükségem lenne egy kis segítségre, ill jótanácsra. A xenonjaim kezdenek fáradni (2005/08 évj). Az egyikben valszeg 190e, a másikban 70e km van. Milyen típust és milyen gyártmányt keressek, valamint mit NE vegyek. És ezeknek kb mi lenne az ára.
Kösz előre is!
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-28 08:53:50 // 46828
???
.......................2014-01-28 08:51:08 // 46827
hello 2,4 jtdm tulajok
szerintetek az olajhűtőből is le kell engedni az olajat olajcserekor?
abban és a csöveiben marad 2..3 dl fáradt ,
vagy inkább jobb hogy bennemarad ,igy csere utáni indításkor kevesebb ideig jár a motor olajnyomás nélkül?
szerintetek az olajhűtőből is le kell engedni az olajat olajcserekor?
abban és a csöveiben marad 2..3 dl fáradt ,
vagy inkább jobb hogy bennemarad ,igy csere utáni indításkor kevesebb ideig jár a motor olajnyomás nélkül?
Alfonis2014-01-27 23:35:24 // 46826
búzafűlevet töltök a tankba :D
Pityukoma2014-01-27 22:04:16 // 46825
Ja még valami: az egyik Croma-m szivatott ilyen koppanással. Azt is csak a véletlennek köszönhetem hogy megtaláltam. Én ültem benne, géptető nyitva, kollégám pedig rátámaszkodott a kiegy tartályra. A tartójának az alsó csavarja kiesett, és az kopogott a doblemezen.
Liquid2014-01-27 21:57:11 // 46824
én is így vagyok vele :)
Pityukoma2014-01-27 21:57:06 // 46823
Így van, sok minden lehet. Sokszor elképesztő apróságok tudják becsapni az embert. Engem egyszer megviccelt a kesztyűtartóban gurgulászó szivargyújtó betét. Minden induláskor 1-et koppant. Fékezéskor nem, mert előtte egy térkép volt aminek nekiütközött. Borzasztóan idegesített, már letettem róla hogy megtalálom a koppanást, mikor egyszer nyitva volt a kesztyűtartó induláskor :-) Szentül meg voltam győződve hogy kintről hallom.
droberto2014-01-27 21:56:39 // 46822
Egyáltalán nem, sok mindenhez pénz kéne, de ehhez konkrétan csak elhatározás.
Megvan már minden hozzá, igazából már csak a hely a kérdés (bár ez is kifogás).
Jó lenne mostanság egy meleg fűtött tágas műhely csápos emelővel. :)
Egyébként az alattad levő kolléga a legserényebb.
Megvan már minden hozzá, igazából már csak a hely a kérdés (bár ez is kifogás).
Jó lenne mostanság egy meleg fűtött tágas műhely csápos emelővel. :)
Egyébként az alattad levő kolléga a legserényebb.
Piritu - 1.000.0002014-01-27 21:46:58 // 46821
Mi van, ha valami teljesen más dolog lötyög a motortérben belül?
Ha leesik a kerék döccen egyet a cucc is és az koppan.
Nekem a légszűrőház felfogató műanyagja nyekergett pont úgy, mint egy lengőkar.
Ha leesik a kerék döccen egyet a cucc is és az koppan.
Nekem a légszűrőház felfogató műanyagja nyekergett pont úgy, mint egy lengőkar.
Pityukoma2014-01-27 21:44:49 // 46820
Mindig elcsodálkozom hogy van időd ilyenekre :-) Nekem se energiám, se kedvem, se időm ilyenekre. -Ezzel nem azt mondom hogy feleslegesnek tartom- én inkább nézegetem a p.na.hu-t vagy játszok a gyerekkel v. lógatom a zsinórt a tóban...stb :-) De mindemellett elismerésem a kitartásodért :-)
GTPeti2014-01-27 21:37:59 // 46819
Az lenne a legideálisabb, ha a varratokba, lemezátlapolódásokba is folyna a zsírból. (Felülről.)
Pityukoma2014-01-27 21:31:23 // 46818
Végül elmentél megnézni?
Pityukoma2014-01-27 21:28:55 // 46817
Teljesen jól csináltad.Nekem mindig a haza úton szokott regenerálni mikor munkából érkezem meg. Valószínű hogy azért, mert éjfél körül érek haza, olyankor már gyérebb a forgalom ergo jobban nyomom, ezért minden körülmény optimális lesz mielőtt leállítom így elindítja a folyamatot. Ekkor nyugodtan tudok szórakozni vele még pár km-t :-)
droberto2014-01-27 21:25:36 // 46816
Már csak az alját kéne meg csináli. No meg a MikeSanders zsírt kéne felapplikálni. :)
Pityukoma2014-01-27 21:20:15 // 46815
Gratulálok hozzá, legyen benne sok örömöd :-)
GTPeti2014-01-27 21:15:08 // 46814
Ja, így már látszik. :)
droberto2014-01-27 21:11:19 // 46813
A korszerű dízel nem rövidtávra való.
GTPeti2014-01-27 20:38:45 // 46811
Hú, de lekenném én ezeket a lemezeket jó kis Perma Film-mel...
mex862014-01-27 20:36:14 // 46810
ja elért a DPF vég elég hamar engem is.
múltkor első alkalommal láttam hogy regenerál, hagytam is hogy végigvigye a folyamatot.
azóta kemény 200km-t mentem, bár mind rövid 9km-es utakból jött össze.
ma reggel itt havazott, 40 perc volt a 9 km.
hazainduláskor gyújtás ráadásakor a 159 közölte velem: részecskeszűrő eldugulva....
na mondom faja, bemelengettem, 10km alatt bemelegedett, mentem újabb 10et húzósabban, akkor kezdett el regenerálni (legalábbis asszem, mert a fogyasztás megugrott de alapjáraton nálam t.nyomás nem lesz tőle) aztán mentem még vele 15km-t de mivel pályára nem tudtam felmenni így azt választottam hogy ahol tudtam 3e fordulat fölött mentem ez 3.ban 100at jelentett, ezután a 15km után látszólag abbahagyta a regenerálást.
majd hazajöttem, leállítottam, adtam egy gyújtást és már nem írta a DPF dugulást.
megfelelően jártam el?
mi lenne ha így használnám tovább hogy kiírta ezt mert mondjuk nincs időm elmenni szórakázni vele? Előbb-utóbb megállna a vas mert totál eldugul a szűrő? Egyébként nem vettem észre problémát teljesítményben attól hogy el volt dugulva legalábbis az üzenet szerint. Annyi volt hogy reggel kicsit más hangja volt amit akkor már lendkerék problémaként vizionáltam de lehet az is fennáll :D
Egy biztos, amint tudom kidobatom belőle mert ez így nem faja, 2 hét alatt eldugul ha így folytatódik, és mi lesz ha egy hétig így tudok bejárni mert havasak az utak???
múltkor első alkalommal láttam hogy regenerál, hagytam is hogy végigvigye a folyamatot.
azóta kemény 200km-t mentem, bár mind rövid 9km-es utakból jött össze.
ma reggel itt havazott, 40 perc volt a 9 km.
hazainduláskor gyújtás ráadásakor a 159 közölte velem: részecskeszűrő eldugulva....
na mondom faja, bemelengettem, 10km alatt bemelegedett, mentem újabb 10et húzósabban, akkor kezdett el regenerálni (legalábbis asszem, mert a fogyasztás megugrott de alapjáraton nálam t.nyomás nem lesz tőle) aztán mentem még vele 15km-t de mivel pályára nem tudtam felmenni így azt választottam hogy ahol tudtam 3e fordulat fölött mentem ez 3.ban 100at jelentett, ezután a 15km után látszólag abbahagyta a regenerálást.
majd hazajöttem, leállítottam, adtam egy gyújtást és már nem írta a DPF dugulást.
megfelelően jártam el?
mi lenne ha így használnám tovább hogy kiírta ezt mert mondjuk nincs időm elmenni szórakázni vele? Előbb-utóbb megállna a vas mert totál eldugul a szűrő? Egyébként nem vettem észre problémát teljesítményben attól hogy el volt dugulva legalábbis az üzenet szerint. Annyi volt hogy reggel kicsit más hangja volt amit akkor már lendkerék problémaként vizionáltam de lehet az is fennáll :D
Egy biztos, amint tudom kidobatom belőle mert ez így nem faja, 2 hét alatt eldugul ha így folytatódik, és mi lesz ha egy hétig így tudok bejárni mert havasak az utak???
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-27 20:33:41 // 46809
azért várnánk a képet a csajokról :)
mex862014-01-27 20:28:36 // 46808
mi 950et mentünk pénteken csak autópályán, vasárnap vissza ugyanennyit...
a kocsit nem ismered meg...
szerencsére nem az Alfa lett pácolva....
a kocsit nem ismered meg...
szerencsére nem az Alfa lett pácolva....
Liquid2014-01-27 20:27:36 // 46807
na akkor ismét együtt a család :)
A szombati sónedves úton gyorshajtástól az enyém is úgy néz ki mintha szürkésfehér festékkel leöntötem volna :(
A szombati sónedves úton gyorshajtástól az enyém is úgy néz ki mintha szürkésfehér festékkel leöntötem volna :(
droberto2014-01-27 20:27:10 // 46806
Mondtam én ilyet?
Felsoroltam azokat az alkatrészek amik rendellenes zajt adhatnak ki.
Felsoroltam azokat az alkatrészek amik rendellenes zajt adhatnak ki.