Még soha szerencsére,a legutóbbi tisztítását amit automatikusan csinál észrevettem,de azt a tippet kaptam,hogy lehet épp égetett amikor most leálltam és félbeszakadt a tisztítás.Ez állítólag meghülyíti a rendszert.
Semmi sívítás sziszegés tehát a turbó csövet kizárnám.
Az alapjárat tökéletes de ha nyomom a gázt bekapcsol a vészüzemmód és nem engedi felpörögni a motort.Visszadobja a fordulatot mintha 6000-el pörögne.
Facetofacefoto2014-02-22 18:06:57 // 48656
ValeRossi462014-02-22 16:13:01 // 48655
Juj.ez engem is erdekelne :) pont mostanaban neztem h szet ment teljesen :( ahogy szallok ki.pont arra ulsz ra :((
mzo2014-02-22 14:49:51 // 48654
Dpf regennel nem volt gondod mostanaban?
Liquid2014-02-22 14:23:48 // 48653
nem sziszeg, süvít?
Facetofacefoto2014-02-22 14:21:54 // 48652
Megnézem... hátha :-)
Facetofacefoto2014-02-22 14:21:13 // 48651
Az EGR-t nemrég tisztítottam.
A map szenzort megnéztem kitisztítottam,de semmi változás.
A map szenzort megnéztem kitisztítottam,de semmi változás.
Ákos (dewvil)2014-02-22 14:17:44 // 48650
egr is akar
GTPeti2014-02-22 14:16:15 // 48649
Kilyukadt, lecsúszott turbócső, pl.
Facetofacefoto2014-02-22 14:01:37 // 48648
Sziasztok kellene egy kis segítség valakitől hátha Ti is tapasztaltatok ilyet már.
159-es 1.9 JTDm 2009-es 124 ezer km-el.
Elkezdett rángatni zakatolni kigyulladt a szervizlámpa elment az ereje büdös füstöt ereget magából,és a pillanatnyi fogyasztás 25 és 30 liter !!! között van.
Kb 300 km-t tettem meg az utolsó teljes nagyszerviz óta, vezérlés olajak összes szűrő csere stb.
Ha lenne ötletetek hálás lennék érte :)
Pisti
159-es 1.9 JTDm 2009-es 124 ezer km-el.
Elkezdett rángatni zakatolni kigyulladt a szervizlámpa elment az ereje büdös füstöt ereget magából,és a pillanatnyi fogyasztás 25 és 30 liter !!! között van.
Kb 300 km-t tettem meg az utolsó teljes nagyszerviz óta, vezérlés olajak összes szűrő csere stb.
Ha lenne ötletetek hálás lennék érte :)
Pisti
mzo2014-02-22 13:56:30 // 48647
Meg nem, de hamarosan... :)
Ákos (dewvil)2014-02-22 13:53:55 // 48646
mzo, ablakjav voltmar?
Ákos (dewvil)2014-02-22 13:52:03 // 48645
akar:-)
szivasz, palmatex, textilrongy es karpitoskapcsok.
ha akarod tudok hozni neked ulolap szivacsot van bent a cegnel vagy par darab:-) csak farigcsalni kell.
ha a huzat hibatlan meg jol is fog kinezni.
szivasz, palmatex, textilrongy es karpitoskapcsok.
ha akarod tudok hozni neked ulolap szivacsot van bent a cegnel vagy par darab:-) csak farigcsalni kell.
ha a huzat hibatlan meg jol is fog kinezni.
mzo2014-02-22 13:42:52 // 48644
Igen azt tudom, de TiBit raadasul automataval Mo-n meg nem lattam.
Pityukoma2014-02-22 13:40:35 // 48643
Sziasztok:-) Az üléspárnám bal oldali szivacsrésze összetöppedt, alul potyognak ki az apró szivacsdarabkák belőle. Nem brutál menyiségben, de már elgondolkodtat hogy hogyan is tudnám javítani. Ezt az anyagot néztem ki hozzá:Soma Foama 15. A technikai adatlapján azt írják róla hogy üléspárnák javítására is alkalmas. Használtatok már ilyet vagy valami hasonlót? Van valakinek tapasztalata? Jöhet minden ötlet, fogékony vagyok rá :-)
Valami ilyet keresnék. Érthető okból nem árulja el az anyag nevét az ipse:-(
Valami ilyet keresnék. Érthető okból nem árulja el az anyag nevét az ipse:-(
Ákos (dewvil)2014-02-22 13:37:20 // 48642
ez az amit a saab-ba es a cadillac bls-be is raktak?
.......................2014-02-22 13:30:58 // 48641
Pedig lancia deltában van 1,9 twinturbo jtdm is
190 ló és 400 Nm
190 ló és 400 Nm
Ákos (dewvil)2014-02-22 13:28:53 // 48640
Leugrottam iment a kocsihoz, hat mit latok egy idos aranyos hazaspar kukkol bele àz utoba :-) :-) milyen mar :-)
Ákos (dewvil)2014-02-22 13:19:54 // 48639
jaaa,nem akartam nagyon offolni :-)
Pityukoma2014-02-22 13:18:54 // 48638
Ez brutál. Ezeket élőben is láttam az eindhoveni DAF múzeumban.
Pityukoma2014-02-22 13:17:14 // 48637
Nem marhaság. A fuvarozás sarkallatos pontjai az üzemanyagfogyasztás és a szervizelési költségek. Amik nagyban függnek a vezetőtöl. Van aki 100K-nél már a 2.fékgarnitúrát koptatja el, van akinél még 500K-nél is eredeti még. Ha marhaságot csinálsz, kiírja hogy ejnye bejnye:-)
De inkább menjünk át a kamionos topikba...
De inkább menjünk át a kamionos topikba...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-22 13:11:33 // 48636
Biztos az SP-vel találkoztál lehet ő is a gyengébbik nemhez tartozik :P
Ákos (dewvil)2014-02-22 13:05:09 // 48635
ekkora egy marhasagot.
ha menni kell hat menni kell es b@szatod neki:-)
ha menni kell hat menni kell es b@szatod neki:-)
Ákos (dewvil)2014-02-22 13:02:43 // 48634
nem neked:-)
Pityukoma2014-02-22 13:01:38 // 48633
Nekem? :-D Nem:-D
Pityukoma2014-02-22 13:00:57 // 48632
A járművezető vezetéstechnikai kiértékelőjének a kijelzése.
-hogy gyorsít
-hogyan használja az elektronikus motorféket
-mikor használja az intardert
-mikor kezd fékezni
-járműsebesség/dőlés-ből hogy kanyarodik
-használja-e a lejtmenet szabályzót
...stb.
Egyszóval hogyan használja a járművet.
-hogy gyorsít
-hogyan használja az elektronikus motorféket
-mikor használja az intardert
-mikor kezd fékezni
-járműsebesség/dőlés-ből hogy kanyarodik
-használja-e a lejtmenet szabályzót
...stb.
Egyszóval hogyan használja a járművet.
Pityukoma2014-02-22 12:53:45 // 48631
Azt is "néz" de azt a menüből ill. a tachográfból lehet kiolvasni.
Ákos (dewvil)2014-02-22 12:52:03 // 48630
kajtattam a kommenywket de csak nem verte ki a szemem.
ki tett fel eper webes elerhetoseget?
ki tett fel eper webes elerhetoseget?
Ákos (dewvil)2014-02-22 12:51:59 // 48629
kajtattam a kommenywket de csak nem verte ki a szemem.
ki tett fel eper webes elerhetoseget?
ki tett fel eper webes elerhetoseget?
Alfonis2014-02-22 12:33:01 // 48628
ez miez a kütyü? :P
Alfonis2014-02-22 12:32:13 // 48627
én nem írom alá...:P bár az enyém 1,9. Győr - linz 6L 6,5 L között mozog legalábbis a kijelző annyit ír, már rég mértem rá majd valamikor megint játszok vele :P de általában 6,5 nél nem több kivéve ha esős szeles minden akkor max 6,8. ez a gps szerinti 130 as tempo.
Pár hete költöztettem tesómat frankfurtba német pályán gps szerint 145 - 150 ... 7,3 lett asszem. hazafelé 7,5 de akkor néha begyorsítottam még :D
Pár hete költöztettem tesómat frankfurtba német pályán gps szerint 145 - 150 ... 7,3 lett asszem. hazafelé 7,5 de akkor néha begyorsítottam még :D
Ákos (dewvil)2014-02-22 12:21:09 // 48626
szonyeg alatt nem vizes?
vzolee2014-02-22 12:20:10 // 48625
Off.
Szintén DAF, de ebben még nem voltak ilyesmik... csak egy kis nyomték :)
http://belsoseg.blog.hu/2011/01/07/ami_mar_vatanennek_is_sok
On.
Szintén DAF, de ebben még nem voltak ilyesmik... csak egy kis nyomték :)
http://belsoseg.blog.hu/2011/01/07/ami_mar_vatanennek_is_sok
On.
Ákos (dewvil)2014-02-22 12:17:48 // 48624
nem pihenoidot nez vagy fogyasztast?
de passz nem vagyok kamionos:-)
en meg leragadtam a regi korongos vasaknal.
de passz nem vagyok kamionos:-)
en meg leragadtam a regi korongos vasaknal.
Ákos (dewvil)2014-02-22 12:17:48 // 48623
nem pihenoidot nez vagy fogyasztast?
de passz nem vagyok kamionos:-)
en meg leragadtam a regi korongos vasaknal.
de passz nem vagyok kamionos:-)
en meg leragadtam a regi korongos vasaknal.
Pityukoma2014-02-22 12:01:36 // 48622
Giuntini2014-02-22 10:02:44 // 48621
Nem tudom hogy ti is így tapasztáltok, de még nem találkoztam olyan Mito-s márkatárssal, aki vissza intett vagy üdvözölt volna. Jól tudom, hogy az egy feltupírozott Punto, de ha már valaki egy Alfa Romeo emblémájú autóval jár-kel nap mint nap, illene ismerni a márkához tartozó szokásokat, hiszen mi az egész világ Alfásaival egy nagy család vagyunk. Tudom, hogy a Mitosok nagy része a "gyengébb" nemet képviseli, de ha valaki egy ilyen autót "kap" vagy választ akkor ismerni kellene a márka arculatát és tradícióit, és ha mellé rámosolygok, és intek, ne az jöjjön le, hogy én ismerkedni akarok.
'''''2014-02-22 07:28:26 // 48620
Nálam sincs sok különbség a fogyiban 140 helyett 170-nél pályán.
Pityukoma2014-02-21 23:56:46 // 48619
Szia még egy ötlet: Utastér szellőzés vízkifolyót nézd meg nincs-e eltömődve. A képek róla egy régi HSZ-ban vannak. Lehet hogy semmi köze, de hátha bejön. Nyomkodd meg és akkor kihullik belőle a szemét.
Nicola Romeo2014-02-21 23:43:14 // 48618
Lehet h valóban az purcan ki, mert tegnap töltődött 12 órát és már pezsgett ezerrel... Sajnos az előző tulaj egy neve nincs akksit tett bele, ami nem gondozásmentes. Na de holnap rárakjuk egy tökéletes bosch akksira, megnézzük mit szól hozzá :) ha semmi változás akkor szerelő.... És bármi lehet. De majd írom a helyzetjelentést :)
Jóéjt!
Jóéjt!
Nicola Romeo2014-02-21 23:35:19 // 48617
Nyomja ezerrel persze. De am a hátsó szélvédőn is elég csúnya pára volt ma reggelre (természetesen belül).
GTPeti2014-02-21 22:44:24 // 48616
Ahogy nő a railnyomás javul a porlasztás is. (Talán a nagyobb turbónyomás is előnyös bizonyos mértékben.)
Ezt egyébként már én is megfigyeltem az enyémnél. A jelek szerint alig nő a fogyasztás, ha 140 helyett 160-nal megyek.
Ezt egyébként már én is megfigyeltem az enyémnél. A jelek szerint alig nő a fogyasztás, ha 140 helyett 160-nal megyek.
.......................2014-02-21 22:32:58 // 48615
Ezt aláírom,ha 140 el megyek nekem kb ugyanannyit eszik mint 170 el a 2,4
3000 ford felett zárva az Egr így jobb a hatásfok is,
Egyszer osztákot végignyomtuk 180 tempomattal,
8,5 körül evett
Ha szarakodok 130..140 el akkor is
3000 ford felett zárva az Egr így jobb a hatásfok is,
Egyszer osztákot végignyomtuk 180 tempomattal,
8,5 körül evett
Ha szarakodok 130..140 el akkor is
Giuntini2014-02-21 22:26:53 // 48614
Én nagyon sokat megyek autópályán, főleg nyáron. Általában 140-re állítottam a tempomatot, és olyan 2100 körüli fordulaton mentem végig. Gondoltam így optimális a fogyi. Hát a fenéket. Most 160-as tempóval mentem végig, tempomattal, a motor végig 2500-2600-on volt. Hát min. ez kell neki. És állítom a fogyasztás nem emelkedett, sőt. Csak állandóan figyelni a radart, vagy a háromlábút nem kellemes. Aztán magyarázhatsz, hogy ez a kocsi ezt szereti.
mzo2014-02-21 22:10:46 // 48613
Pályán én is mindig megyek 10-15 kilométert 3000-3200 fordulaton 4-esben. És idáig szinte majdnem mindig beindult a regen is.
Haddel2014-02-21 20:58:34 // 48612
Én azt mondom ,nyomj egy parkettát!! :-)
ALFI1562014-02-21 19:11:22 // 48611
Nem muszáj gyorsan menni.Pörgesd.Mehetsz 3-ba is 4-be is csak pörgesd a motort.Volt egy vectra.Fönököm anyukája járt vele új kora óta 4évig.Mikor beülltünk nem ment csak 160-at.Párszáz kilóméter megtéte után mindjárt érezhető különbség volt.Iszonyatossan el tud lustulni a sok koxlerakódástól.
David | Centocinquantanove2014-02-21 19:02:17 // 48610
Jaja ki kell menni hajtani egy kicsit, csak az a baj hogy a háromlábúval is elég sokszor kintvannak legalábbis errefelé.
Giuntini2014-02-21 17:46:21 // 48609
Igen, 91 óta dízelezek, de ez az első DPF-es autóm, és itt lehet hogy hatványozottan jelentkezik. Viszont, ez az ok nélküli hűtővíz üzenet izgat, hogy mi lehet.
ALFI1562014-02-21 17:28:25 // 48608
Minden dieselnek jót tesz ha ki van huzatva.A várososzás a halála.Elkormolódik minden benne.Le van kormolódva.Hetente ajánlatos kimenni és megtépni a száját rendessen.Nem kell félteni.Ezzel jót teszel neki.
'''''2014-02-21 17:27:24 // 48607
Bocs,nekem elöl-hátúl radar van.