Azt , h mikori a program nem tudom, de tavaly szeptemberben ez volt a legfrisebb...MES-ből kiolvasva:
ISO- kód : FD 86 3E 04 1A
FIAT cikkszám: 51883486
HW szám: 0281012145
HW változat: 00
SW szám: 1037507421
SW változat: 3841
Homologizációs szám: 93955
Programozás dátuma: 09/03/2013
Csabi2014-02-24 21:22:06 // 48815
David | Centocinquantanove2014-02-24 19:12:10 // 48814
:) Érdekes dolog...
Már csak azt kéne megoldani, hogy a jack dugó a redőnyös kis rekeszből jöjjön elő... :)
Már csak azt kéne megoldani, hogy a jack dugó a redőnyös kis rekeszből jöjjön elő... :)
Shadin2014-02-24 19:09:15 // 48813
Hát jó... Akkor ilyet is tudnak az olaszok.
David | Centocinquantanove2014-02-24 19:05:27 // 48812
Nem nincs ott a B&m doboz.
Mondom a C3-as az zöld színű, középen C1 kék, mellette C1 sárga, mindegyikben volt legalább 1 vezeték bekötve. Csak próbából lehúztam mindet, mert nem tudta hirtelen külön külön kihúzni, bedugtam a sárga helyére az AUX kábelt, és ugyanúgy ment a rádió is meg az AUX is. CD lejátszást nem néztem, de az mitől ne működne?
Mondom a C3-as az zöld színű, középen C1 kék, mellette C1 sárga, mindegyikben volt legalább 1 vezeték bekötve. Csak próbából lehúztam mindet, mert nem tudta hirtelen külön külön kihúzni, bedugtam a sárga helyére az AUX kábelt, és ugyanúgy ment a rádió is meg az AUX is. CD lejátszást nem néztem, de az mitől ne működne?
Shadin2014-02-24 19:00:27 // 48811
Nekem az a stecker a B&M bemenet a CD felé, és egy "remote" szál megy a Bose erősítő felé. Multi kormányom nekem van, de nincs a CD-hez bekötve a többi vezeték. Drobertonak pl. "high" kiépítésű és Neki sincs bekábelezve. Kiszedett CD-nél a keret alsó felében nincs ott a B&M doboza?
David | Centocinquantanove2014-02-24 18:54:25 // 48810
Mégegyszer a >>>LINK
David | Centocinquantanove2014-02-24 18:52:39 // 48809
Volt igen mindháromba bekötés, abból gondoltam, hogy multikormány csatlakozói (előkészítés), mert nekem nincs multis kormányom, sem Blue&Me, kihúztam és minden működött.
Pedig jó volna tudni valójában mik ezek...
Pedig jó volna tudni valójában mik ezek...
Shadin2014-02-24 18:48:38 // 48808
Shadin2014-02-24 18:44:04 // 48807
Így azért furi egy kicsit, mert a 6 pólus ami a cs közepe felé van az a B&M bemenet csatlakozója, a külső 8 pólusú a CD-táré, a középső nem tudom, de megnézem. A kormánytávgombok az A stekker CAN low és CAN high vonalon kommunikálnak. Sose volt multikormányod? Nem tátom a gombokat a képeiden :-(
Alfonis2014-02-24 18:38:37 // 48806
egyet kihúztál és nem vettél észre semmi változást? :D mármint működi k minden gomb alles?
Ilyet én is akarok :D végre valami nem kéne a pendikkel szarakodni. :S
Ilyet én is akarok :D végre valami nem kéne a pendikkel szarakodni. :S
David | Centocinquantanove2014-02-24 18:09:11 // 48805
Ez egy 6 pólusú csatlakozó de ebböl ugye csak 3 szál van bekötve.
Alapból be volt dugva a rádióba egy zöld (8 pólusú) egy kék és egy sárga (6 pólusú) dugó. Ezekröl nem tudom micsoda (talán multikormány csatkakozói?), kihúztam majd az eredeti sárga helyére bedugtam az AUX kábelt és működik.
Alapból be volt dugva a rádióba egy zöld (8 pólusú) egy kék és egy sárga (6 pólusú) dugó. Ezekröl nem tudom micsoda (talán multikormány csatkakozói?), kihúztam majd az eredeti sárga helyére bedugtam az AUX kábelt és működik.
Shadin2014-02-24 17:55:10 // 48804
Ez sirály, végre tudjuk, hogy műxik. C1 v. C3 csatlakozóba kell dugni? C1 6, C3 8 pólusú...
Tuningman2014-02-24 17:51:51 // 48803
A lánc általában 150 ezerig bírja de ez erősen függ attól, hogy használták a motort.
Nem rég amit csináltam 1.9 JTS az 154 ezerig bírta.
A láncból kettő van és általában az alsó nyúlik meg és beleér a blokkba amitől zörgő-csörgő hangot produkál.
Az alapjáratot nem viszi el. Tehát ha nincs zörgés akkor a lánc is jó.
Nem rég amit csináltam 1.9 JTS az 154 ezerig bírta.
A láncból kettő van és általában az alsó nyúlik meg és beleér a blokkba amitől zörgő-csörgő hangot produkál.
Az alapjáratot nem viszi el. Tehát ha nincs zörgés akkor a lánc is jó.
Tuningman2014-02-24 17:44:03 // 48802
Ha csak alapjáraton jár egyenetlenül akkor pörgesd fel 4 ezer fölé és utána újra olvasd ki az ECU-t.
Ha dobja a szívó vagy kipufogó oldali szinkronizáció hibát akkor a vezmód olajnyomás szelepet kell kicserélni attól függően, hogy a szívó vagy kipufogó oldalt dobja ki hibának.
Általában 100 ezrenként kell mindkettőt cserélni.
A két szelepet a szelepfedél közepénél a vezérlés oldalon találod.
Ami még tud ilyen jelenséget okozni az a vezérműtengely jeladó.
Ebből is kettő van, mindkét veztengely végén ( váltó oldal ) találsz egyet.
Ha ezeket felcseréled akkor a hibakód is felcserélődik, így ki tudod szűrni, hogy melyik a rossz. Ha tudod az értékeket akkor multiméterrel is ki tudod mérni.
Ha dobja a szívó vagy kipufogó oldali szinkronizáció hibát akkor a vezmód olajnyomás szelepet kell kicserélni attól függően, hogy a szívó vagy kipufogó oldalt dobja ki hibának.
Általában 100 ezrenként kell mindkettőt cserélni.
A két szelepet a szelepfedél közepénél a vezérlés oldalon találod.
Ami még tud ilyen jelenséget okozni az a vezérműtengely jeladó.
Ebből is kettő van, mindkét veztengely végén ( váltó oldal ) találsz egyet.
Ha ezeket felcseréled akkor a hibakód is felcserélődik, így ki tudod szűrni, hogy melyik a rossz. Ha tudod az értékeket akkor multiméterrel is ki tudod mérni.
David | Centocinquantanove2014-02-24 17:40:03 // 48801
Ma bekötöttem az AUX kábelt a rádióba, simán visz mindent (bár a video amit linkeltem nem adja vissza), a hangzás teljesen jó. Hangyányival halkabban szól mint a rádióadás, de a minőségre nincs panasz; szól az összes hangszóró. Örülés van! :)
>>> Klikk
>>> Klikk
Otto2014-02-24 17:16:20 // 48800
130ezer van az autóban, kell a lánc?
Otto2014-02-24 17:13:40 // 48799
Ne szopass!
Mondjuk, hogy nekem van ilyenem az erős kifejezés volt. Nagyon kedves ismerősöm vett egyet.
Holtponti jeladót rendeltem ma hozzá, meglátjuk azzal mit csinál majd.
Lánccserének szerintem nem örülne... :)
Mondjuk, hogy nekem van ilyenem az erős kifejezés volt. Nagyon kedves ismerősöm vett egyet.
Holtponti jeladót rendeltem ma hozzá, meglátjuk azzal mit csinál majd.
Lánccserének szerintem nem örülne... :)
mex862014-02-24 15:54:36 // 48798
akko lehet nem beszéltem full ökörséget :D
bär másrészröl nem annyira :D
inkäbb :(
bär másrészröl nem annyira :D
inkäbb :(
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-24 15:50:56 // 48797
láncszett csere :(
mex862014-02-24 15:36:20 // 48796
még a többit is megnézve, van itt klimahiba is az nem szämit sztem a problémába bele föleg hogy eltünt.
a többi nagyrésze szintén veztengely fäzis érzékelés hiba
meg égéskimaradás plusz katalizätor nem jó müködés, ezek ugye az okozatok
felmerült benne egy esetleges läncnyuläs is amit lehetett hallani ezeknél a mociknäl.
de ez csak okoskodäs meg teoria
én azt a jeladot nézném meg elöször.
a többi nagyrésze szintén veztengely fäzis érzékelés hiba
meg égéskimaradás plusz katalizätor nem jó müködés, ezek ugye az okozatok
felmerült benne egy esetleges läncnyuläs is amit lehetett hallani ezeknél a mociknäl.
de ez csak okoskodäs meg teoria
én azt a jeladot nézném meg elöször.
mex862014-02-24 15:33:48 // 48795
nagyon kis utänguglizäs utän fötengely poz.jeladót ir az älmoskönyv.
(vagy veztengely poz.)
én ezt cserélném/mérném ki.
2 hete cseréltünk kollega Astra G-jén fötengelyét, az melegen nehezen indult, néha be-betorpant meg meg is ällt néha, plusz ällandó mil lämpa volt.
ott 13 euro volt szal trezort nem kellett nyitni.
sztem egy próbát megér kidobni belöle.
a többi hiba lehet simän ennek az okozata
(vagy veztengely poz.)
én ezt cserélném/mérném ki.
2 hete cseréltünk kollega Astra G-jén fötengelyét, az melegen nehezen indult, néha be-betorpant meg meg is ällt néha, plusz ällandó mil lämpa volt.
ott 13 euro volt szal trezort nem kellett nyitni.
sztem egy próbát megér kidobni belöle.
a többi hiba lehet simän ennek az okozata
mex862014-02-24 15:30:41 // 48794
huhu szép kis lista
asszem sokkot kapnék ha ilyet látnék bár valszeg ok-okozat összefüggésben van ennyi
bocs a belevauért egyébként fogalmam sincs mi lehet a baj
asszem sokkot kapnék ha ilyet látnék bár valszeg ok-okozat összefüggésben van ennyi
bocs a belevauért egyébként fogalmam sincs mi lehet a baj
Otto2014-02-24 15:16:11 // 48793
Üdv Urak!
Van egy 2.2Jts-em és a következő a bibi vele.
Kiolvasáskor több hibát írt:
P0017
P0014
P0530
P0420
P0300
P0301
P0302
P0304
P0011
Ennyike volt, törlés után a legelső maradt.
Jelenség, hogy egyenetlenül jár a motor.
Hová nyúljak? A trezorba nem szeretnék mélyen ha nem muszáj! :)
Van egy 2.2Jts-em és a következő a bibi vele.
Kiolvasáskor több hibát írt:
P0017
P0014
P0530
P0420
P0300
P0301
P0302
P0304
P0011
Ennyike volt, törlés után a legelső maradt.
Jelenség, hogy egyenetlenül jár a motor.
Hová nyúljak? A trezorba nem szeretnék mélyen ha nem muszáj! :)
David | Centocinquantanove2014-02-24 13:33:04 // 48792
droberto!
Ma megjött az AUX kábel a rádióhoz, megpróbálom még ma összerakni és jelentkezem, hogy működik e.
Ma megjött az AUX kábel a rádióhoz, megpróbálom még ma összerakni és jelentkezem, hogy működik e.
mex862014-02-24 13:24:02 // 48791
és hány olyan esetröl is tudunk h az árak tetején vett vki vmit mert hogy az majd biztos jó, aztán azzal is be lehet szivni.
a hasznátlautó vásárlás egy lutri, mondom ezt közel 30 autó vétele után, de sztem sokan osztják eme véleményemet
bár a rizikót lehet csökkenteni hozzáértéssel meg leinformálással na meg tipusismerettel, de tuti biztosra sosem lehet menni
a hasznátlautó vásárlás egy lutri, mondom ezt közel 30 autó vétele után, de sztem sokan osztják eme véleményemet
bár a rizikót lehet csökkenteni hozzáértéssel meg leinformálással na meg tipusismerettel, de tuti biztosra sosem lehet menni
mex862014-02-24 13:21:58 // 48790
leinformálható elöéletü :)
W.2014-02-24 12:57:48 // 48789
A megadott tel.szám kereskedőjé, nem a tulajé!
W.2014-02-24 12:56:19 // 48788
Ha valaki ezt az autót szeretné, keressen engem! Ismerem a tulaját, kollégám! :)
David | Centocinquantanove2014-02-24 12:43:29 // 48787
Úgy van ahogy mondod! Ezt élőben kell látni, hogy mérlegelhesd, hogy mi van. Ki kell próbálni, meghallgatni, végignyomkodni mindent. És ha még működik is minden, akkorsincs kizárva, hogy az adásvételi után 1 héttel nem fog előjönni akármilyen probléma. Sajnos ez benne van. Látni kell a tulajt, beszélni vele, abból is sokminden kiderül.
Mint ahogy az is, hogy ha meglátja az ember és beleszeret, mert pont egy ilyen autóra vágyik (mint ahogy anno én is), akkor akár hajlandó egy kicsit többet is költeni rá mint amennyiért eredetileg szeretett volna autót venni és ezzel kockáztatni, csak azért mert be van sózva...
Mint ahogy az is, hogy ha meglátja az ember és beleszeret, mert pont egy ilyen autóra vágyik (mint ahogy anno én is), akkor akár hajlandó egy kicsit többet is költeni rá mint amennyiért eredetileg szeretett volna autót venni és ezzel kockáztatni, csak azért mert be van sózva...
ALFI1562014-02-24 12:26:35 // 48785
Ha a bőr belsőt kicserélik az 1kiló.Még akkor is lehet bellőle jó ha 1-2apróságot rákölt.Beszéltem telefonon vele.Már cserélve lett egr,izzítók meg 1-2dolog.Ha ebbe van 300 akkor az 56-osokba lehet vagy 500.Még is szépen ketyegnek.Ezek az 1.9 8V motrok sokat elmennek.Szóval ha valaki ennyit szán 59-re még lehet jó vétel.
mex862014-02-24 12:16:47 // 48783
azért annyira nem vigyázták túl azt az autót, lehetne szebb is ennyi méternél is.
hangszórórács kirugva, ülés kissé szétgyurmázva
bár ennyi pénzért meg igy is jó ha valaki rászámolja ami kijöhet rajta, csak az a baj lehet akkor ma´r ott lesz mint egy eleve jobb.
nehéz ügy.
az enyém ennél sokkal szebb, már úgy is hogy azt csak képen láttam.
igaz azért ennél kevesebb a méterem egy 20%-al meg a bézs tud leélödni leghamarabb talán.
de ennek nagyon örülök h az óraállással kapcsolatban végre valaki tisztán lát :)))
bár beszéltünk erröl már veled
hangszórórács kirugva, ülés kissé szétgyurmázva
bár ennyi pénzért meg igy is jó ha valaki rászámolja ami kijöhet rajta, csak az a baj lehet akkor ma´r ott lesz mint egy eleve jobb.
nehéz ügy.
az enyém ennél sokkal szebb, már úgy is hogy azt csak képen láttam.
igaz azért ennél kevesebb a méterem egy 20%-al meg a bézs tud leélödni leghamarabb talán.
de ennek nagyon örülök h az óraállással kapcsolatban végre valaki tisztán lát :)))
bár beszéltünk erröl már veled
mex862014-02-24 12:13:32 // 48782
nekem van 1 ilyenem :)
mex862014-02-24 12:12:14 // 48781
1.9 azért jóval kevesebbért tud menni árban, és az olló megjobban nyilni fog igy hogy a 2.4et még arányaiban több lesz kintröl is forgalomba helyezni.
de valszeg inkább az lesz hogy mégkevesebben vesznek majd 2.4et.
de valszeg inkább az lesz hogy mégkevesebben vesznek majd 2.4et.
ALFI1562014-02-24 12:12:00 // 48780
így van.Én lehetőleg olyat vennék aminek tudható az előélete.Csak sajna nem találok.De ha tudtok ne tartsátok magatokba :) Már a julisokat is nézegetem meg a deltákat.Milyen az 1.6m-jet motor?
ALFI1562014-02-24 12:08:50 // 48779
Van 1.9 már 1.4-ért is.Bőrös,magyar.Kecskeméten.Igaz 300ezer van benne.Fene tudja,hogy sok vagy nem.Lehet a többibe is ennyi van csak nem ezt látod az órán.Ez havi 3000km. futásteljesítmény.Ha úgy nézzük ez lenne a reális.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-24 12:00:19 // 48778
láthatatlanban nehéz megmondani jó és mi nem automata ha hozzá kell nyúlni 3-4 kiló, futómű, vezérlés, fékek, dpf, egr mizéra simán rálocsolható még 2 kiló...ezt így kel nézni szerintem...
David | Centocinquantanove2014-02-24 11:49:25 // 48777
Ez még ha cakk pakk 2 milkába is kerül még akkor is jónak mondanám az árát.
Jó nem a legfrissebbek közé tartozik, van benne méter is, de egy egész jól felszerelt vasról beszélünk, amiért a 2 misi elfogadhatónak mondható ár (persze ha hihetünk a hirdető leírásának).
Jó nem a legfrissebbek közé tartozik, van benne méter is, de egy egész jól felszerelt vasról beszélünk, amiért a 2 misi elfogadhatónak mondható ár (persze ha hihetünk a hirdető leírásának).
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-24 10:42:59 // 48776
műszakival mindennel, regadóval inkább 4-5 kiló... ami nagyon olcsó nem hiába az a végén mindig nagyon drága lesz volt már rá példa...
mex862014-02-24 10:39:26 // 48775
azt se felejtsük el hogy egy magyart névretenni is van vagy 150-160ezer ha 2.4röl beszélünk.
mint mondottam volt az enyémnél csak a vagyonszerzési 110e és ehhez jön még hozzä a tokmänyirodai móka meg az eredetvizsga....
mint mondottam volt az enyémnél csak a vagyonszerzési 110e és ehhez jön még hozzä a tokmänyirodai móka meg az eredetvizsga....
mex862014-02-24 10:35:51 // 48774
a legnagyobb baj föleg a 2.4el kintiekkel, hogy pl az enyémre mai napon 410e ft lenne hogy magyar rendszämos legyen és a nevemen legyen... miközben az én tulajdonom és ittkint is a nevemen van....
köszönhetöen az idei módositäsoknak hogy kell ätiräs is.
eddig gyönge 3 kilobol kijött.
elég nagy tétel ugy gondolom.
köszönhetöen az idei módositäsoknak hogy kell ätiräs is.
eddig gyönge 3 kilobol kijött.
elég nagy tétel ugy gondolom.
David | Centocinquantanove2014-02-24 10:08:43 // 48773
+Regadó... mondjuk még akkoris jó...
Ricsi 1472014-02-24 10:02:50 // 48772
Én mikor vettem az autót a kereskedőtől és alkudozni kezdtem, azt mondta rá, hogy nem tudok belőle engedni, mert így is bukóval adom el a kocsit... Elhittem... :D Egyik haverom is 159-et keress és elküldte nekem ezt az autót, hogy milyen jól néz ki, meg, hogy milyen olcsó....! Lebeszéltem róla inkább...
David | Centocinquantanove2014-02-24 09:57:28 // 48771
A hidegben nem nyíló központizár problémám is megoldódott!
A lényeg, hogy beszerelésre került egy nem gyári riasztó, ami ugye képes nyitni zárni a saját távirányítójával az ajtókat. Viszont ez így már működik hidegben is.
Ma reggel le is teszteltem élesben. Egész hétvégén állt a vas, reggel először a saját kulcsával próbáltam nyitni, szokás szerint nem is reagált.
Ezután rányomtam a nyitásra a riasztó távirányítóján, pitty pitty és lőn, az ajtók rendben nyíltak. :)
A lényeg, hogy beszerelésre került egy nem gyári riasztó, ami ugye képes nyitni zárni a saját távirányítójával az ajtókat. Viszont ez így már működik hidegben is.
Ma reggel le is teszteltem élesben. Egész hétvégén állt a vas, reggel először a saját kulcsával próbáltam nyitni, szokás szerint nem is reagált.
Ezután rányomtam a nyitásra a riasztó távirányítóján, pitty pitty és lőn, az ajtók rendben nyíltak. :)
mex862014-02-24 09:22:00 // 48769
mikori program van neked rajta?
mex862014-02-24 09:21:30 // 48768
tutira rossz a termosztátod.
166om ugyanezt csinälta, valamivel 90 alatt volt pälyän.
ez szög 90 ha egyszer eléri már.
csere után a 166 is mindig ott maradt ha már egyszer felment.
a többit nem figyeltem meg ennyire, de én is leveszem a ventifokozatot ennél is reggeli indulás után, beidegzödés.
amúgy ma reggel a 9km-en 75 fokra ment fel a viz, kint 1 fok volt.
166om ugyanezt csinälta, valamivel 90 alatt volt pälyän.
ez szög 90 ha egyszer eléri már.
csere után a 166 is mindig ott maradt ha már egyszer felment.
a többit nem figyeltem meg ennyire, de én is leveszem a ventifokozatot ennél is reggeli indulás után, beidegzödés.
amúgy ma reggel a 9km-en 75 fokra ment fel a viz, kint 1 fok volt.
mex862014-02-24 09:19:49 // 48767
itt valami igen sánta.
vagy az Àfa-t csalják el rajta.
másképp ennyiért ilyet nem fog még kapni sem, nem hogy hazavigye, meghirdesse úgy hogy maradjon is valami rajta... ahhoz mennyiért kellett volna vennie? 1,2 misiért? föleg a finom erös forintunkkal... nanemár...
vagy van benne 4-500e km és onnan van visszatéve... és simán lehet, otthonról nézve hihetetlen de látok ilyeneket idönként a mobile-n.
vagy az Àfa-t csalják el rajta.
másképp ennyiért ilyet nem fog még kapni sem, nem hogy hazavigye, meghirdesse úgy hogy maradjon is valami rajta... ahhoz mennyiért kellett volna vennie? 1,2 misiért? föleg a finom erös forintunkkal... nanemár...
vagy van benne 4-500e km és onnan van visszatéve... és simán lehet, otthonról nézve hihetetlen de látok ilyeneket idönként a mobile-n.
Liquid2014-02-24 09:14:01 // 48766
az objektív felelősség határa alatti gyorshajtás nem 30e, tudtommal annak a maximuma lehet annyi kb.
Nagyon ritkán csinálnak ilyet, max. valami akció keretében az autópályán.
Nagyon ritkán csinálnak ilyet, max. valami akció keretében az autópályán.