Fórum >> Típusok >> 159

'''''2014-03-01 11:04:48 // 49088
A legnagyobb gáz,hogy a golf lett a 2013-as év autója! Mivel hasonlították össze,ha ez a legszebb,legjobb???
Giuntini2014-03-01 10:35:22 // 49087
Érdekes ez a német-Alfa összehasonlítgatás. Nem találni összehasonlító tesztet némez oldalról a Giulietta QV és a Golf GTI között. Talán féltik a Golfot az Alfától egy pályán. A totalcaron külön-külön van teszt. Röhej A tesztelő nem tudott fogást találni az Alfán, hát végig a fogyasztásával volt elfoglalva. Kitaposva 12.5l. Neki ez sok. Meg azt hogy minek ilyen autó. Hát neki valóban minek. Ellenben a GTI-nél semmivel sem voltak megelégedve, mégis azt tartják kult autónak, és azt nem birizgálják a fogyasztásával. Uraim tisztességes teszteket, ne marketinget.
mizooo2014-03-01 08:49:52 // 49086
Hehe én már mentettem Opelt Alfával, többször is :) de engem még nem kellett. Még csapágyasan is elment a dokihoz.
Haddel2014-03-01 08:42:57 // 49085
Az én környezetemben szinte mindenki német ,vagy japán autó rajongó,de mikor meglátták a kocsimat mindenki elismerően nézett.
Persze aztán páran megjegyezték ,majd jönnek menteni ,ha lerobbanok.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-01 08:29:08 // 49084
így van ez jól kitalálva :) S mercinél pl típushiba hogy tönkre megy a brembo féknyereg 150e/ oldal, ott is kopnak a lengőkarok... 30 millás autóról beszélgetünk...
Giuntini2014-03-01 08:09:06 // 49083
Igazad van, mindegyik autóval lehetnek problémák, különösen a használt autó vásárlásánál. Mindegyiknél vannak problémák. Inkább az a lényeg, melyikben érzed igazán jól magad, és mire akarod használni.
Ákos (dewvil)2014-03-01 07:12:28 // 49082
csakhogy a toyota milyen jo is, epp tegnap fejeztunk be egy avensis fel generalt hengerfej cserevel 150 e km, augusztusban meg egy rav 4 motorcseret:-) ugy hogy nem is toyota szerviz vagyunk.
Igazabol tokmindegy miy veszel mindennek van buktatoja es szepsege aztan annyi.
Zsifi sw2014-02-28 23:29:05 // 49080
Pont ezt akartam írni... :) De ez igaz a Japán csodákra is.
Cégnél van Opel is és Totoja is...
Opel Astra 98.000 km hengerfejes
Toyota Avensis állandó váltóprobléma 2 éves korától
Igen, biztos minden függ a használattól is, de sajnos már egyik cég sem az örökkévalóságnak épít.
Csabi2014-02-28 23:08:51 // 49079
meg az 1,9-re is...csak nehogy az jöjjön le, h a 2,4-el több a gond :)
Giuntini2014-02-28 23:08:28 // 49078
Nekem az autóm a második napon tréleren volt. Természetesen mindenki rajtam röhögött. Az első nap este be akartam indítani, dadogás és leállt. EGR eltömődött, ki sem lehetett tisztítani, be lett téve egy felújított. Más rögtön világgá kürtölte volna, hogy mekkora szar az Alfa. Mint ahogy rögtön BMW-s haverom. Én megcsináltattam, és azóta is nagyon szeretem a gépet. Sajnos nálunk Magyarországon ha autóról van szó mindenki szakértő. Ha bemegyek futóműves haveromhoz (német autó buzi), idióta fejű pl. Skoda Octaviás, lenézően megmosolyogja a 159-es Alfát. Mert Magyarországon a megbízhatóságot az igénytelenséggel kötik össze. A taxis mentalitás. Csak azt felejtik el, hogy nem mindenki egyforma, és hál istennek nemcsak német és japán autókból áll a világ.
Ákos (dewvil)2014-02-28 22:15:01 // 49077
jo ez igaz. de ez a modern dizelek atka. csak a propelleres markanal mindent szuoernak adbak el. egy marka egy statusz ami orok elet hat nem. es meg matha drlga.
.......................2014-02-28 21:50:15 // 49076
Ezek ugyanígy érvényesek a 2,4 re is
Porlasztó,egr ,kis pillangók,főfékhenger, alutomata Aisin ,vízpumpa,

Nemy egy tag szívott vagy szív mostis ezekkel
Ákos (dewvil)2014-02-28 20:19:26 // 49075
odaát mennyi ilyet hallok a bmw-s kollegáktól:) aztán hogy el vannak telve. és a többiről még szó sem esett.
dehát ez már túlistul off:)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-28 20:14:22 // 49074
plusz törik a főtengely ...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-28 20:08:25 // 49073
ma volt egy E60-as M5-os olajért... V10 hát jah ..... de egy Brera sokkal szebb az biztos :D
Ákos (dewvil)2014-02-28 20:06:38 // 49072
Nagy átlagban semmi:) csak párszor, csúcs, turbo, néha kis egr, kulcs fogadó egység, hajlamos a frissebb 163 lóerő felett 20d-k, hogy elszakítják a láncot.
Ilyen presztízs márkánál még magának se vallja be hogy szar, nemhogy másnak. Szal tökjo meg minden csak fos:)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-28 20:04:23 // 49071
ez így ebben a formában nem igaz a 3-as rosszabb,mint az 59-es az biztos, viszont az 5-ös sokkal jobb
David | Centocinquantanove2014-02-28 18:30:17 // 49070
Múltkor EGR ügyben guglizgatva feltévedtem egy fauvé fórumba, ott is vannak ám bajok vegyesen ahogy bele beleolvastam! A bimmer mitől lenne más...
Dömpi (il dottore)2014-02-28 18:23:01 // 49069
nem mondják, mert ciki...kollégám is véletlen szólta el magát, hogy hátsó csapágycsere volt 150000 km-nél (320d)
David | Centocinquantanove2014-02-28 18:11:16 // 49068
Persze, nagy átlagban ma már se több se kevesebb probléma nincs mondjuk egy bimbi meg egy alfa között, ha összehasonlítjuk.
Engem főként az a hájpolás zavar, ami a német autókat körbelengedezi, hogy a német autó az zsírkirály, de az olasz az sz*r. Pedig szvsz már régen nem erről van szó.
.......................2014-02-28 18:05:22 // 49067
Furi ,eén sok 320 d e90 tulajt kérdeztem,és nagyátlagban semmi bajuk
soha
David | Centocinquantanove2014-02-28 17:29:54 // 49066
Germán präcizitás :D
Egyébként tök igazad van, emlékszem mikor gyerek voltam mentek ezek, hogy audi 100 vagy quatro, egyszerűen tönkretehetetlen autók voltak... ma meg már... A bömösök tényleg tök egyformák, semmi kreativitás nincs, az audi zöme szintén, a fauvé szintúgy, még a merci néha néha eltalál egy egy jó és egyedi megjelenésű autót, ezen kívül semmi.
Sok változtatás mondjuk pl. nem volt a 156 - 159 vonatkozásában sem viszont amit újítottak az látványos és megkérdőjelezhetetlen.
Dömpi (il dottore)2014-02-28 17:03:13 // 49065
Tudod, a német autó mindig is randa volt (kívül kocka, belül műanyag), de legalább minőség volt! Mára ez sem igaz!
A reptéren kaptam egy Opel D Corsa-t. Óra szerint 3000-valahányszáz km volt benne. Mégis, 1-esben mikor elindultam és a 2-be váltás előtt benyomtam a kuplungot, valami kolompolt elöl, a váltó felől hallottam.
HÁT KÖNYÖRGÖM! EZ MI??? 3000 km-nél?!
Giuntini2014-02-28 16:05:14 // 49064
Teljesen igazad van Dömpi!
Az egész német autótervezés nagyon rossz irányba indult el. Nekem mindig is tetszettek a BMW-k, de azok is az utóbbi években elfelejtettek autót tervezni. És a németek ráerőltetik az emberekre a hülyeségeket, és a jó nép béget utánuk. Miért is mondom ezt? Meg kell nézni a német prémium gyártókat. Az új 3-as 5-ös 7-es teljesen egyforma, szinte csak a méretben van különbség. Ugyanez van az Audinál. Két kivétel van, az A5, A7 amelyek jól sikerültek. Messziről egy 3-as ill. 5-ös BMW tejesen egyforma. Nincsenek formatervezési kvalitások, és az arányok nem passzolnak. Ezt nekem egy formatervező művész mondta. A 159 teljesen más. Hosszú, domborított gépháztető, a sportosság kihangsúlyozására. Az arányok tökéletesek. Sportos autót csak hosszú gépháztetővel lehet tervezni. Ez a baj a németeknél. Az arányok a BMW 7-esnél ugyanolyanok mint a kisebbeknél. A nagy autóik meg batárok. Vagy a 6-os kupé. Egyszerűen randa. Ott van a Brera hosszú gépháztetővel, rövid farral. Egyszerűen szemet gyönyörködtető. De addig amíg pl. a tv-ben autószakértők azt mondják, hogy a Golf műszerfala azért jó mert nincs benne semmi szép, ami elvonja a vezetésről a figyelmet, és utána ezt ugatják a többiek hát azért... Vagy amikor úgy kezdődik egy autó tesztje, hány pohártartó van az autóban... Akkor mit várhatunk a balga néptől, akik azt ismételgeti hogy az Alfa mekkora szar. Hát legyenek boldogok az imádott német autóikkal.
Ricsi 1472014-02-28 15:49:21 // 49063
Rendben, köszönöm!
Csabi2014-02-28 14:47:13 // 49062
ha teheted, akkor az akksiról csinálj úgy , h leveszed a műanyag burkolatot...ott kell lennie egy plussz kivezetésnek...
Valahogy így...
.......................2014-02-28 14:30:19 // 49061
nekem a Mito és a Brera is belül kattog ha megy a kiegészítö fütés
Ricsi 1472014-02-28 14:28:17 // 49060
Igen, csak a beszelgetesbol nem derul ki, hogy most akkor melyik a releje a kieg futesnek... Shadin159 cartars is kerte, hogy linkejen valaki egy kepet arrol, hogy hogyan nez ki a kieg futes biztositek doboza! De koszi az epito jellegu es hasznos hsz-t ;).
David | Centocinquantanove2014-02-28 14:08:41 // 49059
A váltókaron és a kormányon a gyűrűt viselő hölgyek és urak hamar maradandó nyomot tudnak hagyni, nálam is ez a helyzet. Elsősorban a váltógomb felső bőrperemén, illetve a kormány műanyag betétjén, de akár a bőrön is. Nekem a munkám miatt nem praktikus, ezért soshasem hordok gyűrűt, de az előző tulajok valamelyike hordott, ez titsztán látszik.
David | Centocinquantanove2014-02-28 14:03:47 // 49058
Ne felejtsd el megitatni a szekeret! :D
droberto2014-02-28 13:59:41 // 49057
Ezt a dolgot anno kiveséztük.
Javaslom a kereső használatát. :)
Ricsi 1472014-02-28 12:51:20 // 49056
Üdvozlet! Multkor beszeltuk, hogy ha van kieg futesunk akkor annak a relei az aksi melletti biztositek dobozban vannak. Hajtott a kivancsisag ugyhogy csinaltam egy kepet az egysegrol: Ez alapjan nekem akkor van vagy nincs kieg futesem? :D
ALFI1562014-02-28 12:34:02 // 49055
Azt se tudják megmondani holnap milyen idő lessz.Mára is jó időt mondott.Mentünk volna balatonra tekerni.Azóta délelött óta esik :( Így ithon szopódunk mert az egész napot szabaddá tettük ez miatt.Én várnék még márc. végéig.Jobban nem kopik ilyen időbe.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-28 11:41:29 // 49054
elméletileg nem lesz hav de ha igen akkor szopni fogsz...április :P
mzo2014-02-28 10:20:25 // 49053
En 2 het mulva cserelem.
Alfa GT-Csaba2014-02-28 09:58:04 // 49052
Nálam már 1 hete tavasz van :-)
Hege2014-02-28 09:51:26 // 49051
Én még várok egy kicsit. Tavaly is március 15-én volt a "nagy káosz", de ez nem jelenti azt hogy az idén is lesz.
Shadin2014-02-28 09:46:45 // 49050
Kinek mi a véleménye a nyári gumi/kerék cseréről hétvégén?
GTPeti2014-02-27 22:23:48 // 49049
Nagy szomorúságomra én is megjártam anno egy polírozószerükkel még régen. Pedig bíztam benne, hogy jó lesz a hazai is.
Giuntini2014-02-27 22:18:30 // 49048
Nem magyar termék Pr.....!
Laosz1562014-02-27 22:06:53 // 49047
Enyemben 240 000 km van...es hasit :)
GTPeti2014-02-27 21:53:34 // 49046
Ugye nem Turtle Wax volt?
Giuntini2014-02-27 21:42:19 // 49045
Lehet, hogy rosszul fogalmaztam, az általam kipróbált, nem mondom a márkáját semmit sem ért. Ezt viszont ismerősöm ajánlotta, és tényleg igaza volt.
GTPeti2014-02-27 21:31:52 // 49044
"A Homasita bőrápolók semmit sem érnek."
Ezt én cáfolnám, tekintve AutoGlym-et is árulnak. Én is ott vettem. B)
Giuntini2014-02-27 21:19:56 // 49043
A bőrülés állapota sem ad igazán támpontot, 100000 km alatt is tönkremehet ha nem ápolják, és 200000 km-nél is lehet újszerű. Az enyém hátsó ülése szinte vadonatúj állapotban van, a vezetőülésen viszont látszott hogy használták. A piros bőrt meg különösen kell ápolni, mert azon nagyon meglátszik a kopás. A Homasita bőrápolók semmit sem érnek. A Lederlandnak van egy BioLine bőrápoló, és bőrregeneráló készlete, olasz termék. Nem olcsó, 6000ft környékén van, de csodákra képes, ajánlom mindenkinek. Nekem nagyon feljavította a vezetőülést.
Haddel2014-02-27 21:17:54 // 49042
Én kijelzőm meg így néz ki az első együtt töltött 5000 km után
Ákos (dewvil)2014-02-27 21:02:47 // 49041
Persze, a gyári alkatrészeket, nem lehet börözéssel miegymással ujra csinálni ami gyári gyári és a kocsi állapota ad egy összképet azért ami a km et is behatrárolja.
Giuntini2014-02-27 21:02:33 // 49040
Én azt mondom, legyen rendben a gép. Volt egy időszak, amikor meg pont beletekertek kilométert az adózás miatt, állítólag a sógoroktól érkező autókból. Rengeteg autót lehet látni irreálisan kevés kilométerrel. És ma már a kormány bőrborításán sem lehet igazán nagy dolgokat észrevenni. Az enyémet 189000 km-el vettem tavaly, az kb. reális egy hat éves autónál. A szervízkönyv csak 110000 km-ig volt vezetve. Kint sem hülyék az emberek (az enyém osztrák) horribilis összeget hagyni a márkaszervízben. Minden attól függ hogy ki hajtotta, és mennyire szerették azt az autót.
Zsifi sw2014-02-27 21:00:00 // 49039
Én lassan, de biztosan elérem a 150 ezret. És úgy összességében tekintve valós lehet a km, ülés, kormány nincs kikopva, váltó karon sem látszik semmi.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak