Én a bmw ,merci audi ra gondoltam
A Ford nekem nem német
.......................2014-03-01 15:37:23 // 49104
Ferke2014-03-01 15:24:44 // 49103
Pont igy van a german vasaknal is, csak maximum azzal nincs tapasztalatod. A mondeo 12 eve nem adja a homerseklet szenzorat kulon, csak egyben a termosztattal, ami meg 70ezer ft....es sorra szarnak be a hom.szenzorok, mert tipushiba. Ez tehat nem alfaspec, hanem az alkatreszlobbi logikaja diktalja...
Mirrmurr2014-03-01 14:18:29 // 49102
Köszi szépen. Kiindulási alapnak jónak látszik..
Mirrmurr2014-03-01 13:57:21 // 49100
A 159esek felszereltségéről hol lehet találni leírást? Olyan érdekelne, ami sorba állítja a különböző felszereltségi szinteket.
Próbálok utánnaolvasgatni, de elég hamar belezavarodtam. Van ahol azt találom, hogy
Reale-Turismo-Sportiva-TI valahol meg azt, hogy Impression-Proggression-Distinctive a felszereltségi sorrend.
Aztán futottam bele Lusso, Imola és Elegant megnevezésekbe.
Elsősorban az Elegant tartalma érdekelne.
Mint ez... Azt olvastam, hogy fűthető bőr? üléssel szerelték őket. Létezeik, hogy volt fűthető-hűthető ülés is belőle?
Előre is köszönöm, aki tud segíteni.
Próbálok utánnaolvasgatni, de elég hamar belezavarodtam. Van ahol azt találom, hogy
Reale-Turismo-Sportiva-TI valahol meg azt, hogy Impression-Proggression-Distinctive a felszereltségi sorrend.
Aztán futottam bele Lusso, Imola és Elegant megnevezésekbe.
Elsősorban az Elegant tartalma érdekelne.
Mint ez... Azt olvastam, hogy fűthető bőr? üléssel szerelték őket. Létezeik, hogy volt fűthető-hűthető ülés is belőle?
Előre is köszönöm, aki tud segíteni.
GTPeti2014-03-01 13:30:38 // 49099
Főleg a legendás 1.4-es motorral. 100e-t végülis kibír. Talán. Az ilyeneket miért nem mérlegelik a döntés meghozásakor? Jó, tudom, ébredjek fel...
mex862014-03-01 12:52:02 // 49098
sajna nemigen van új olasz, ezért nincs mit tesztelni.
Lancia süllyesztőben, Alfánál 4C óta nincs semmi, Giu már régóta kintvan.
Még a Fiat se igen hoz ki új dolgokat pedig az lenne a tömeg...
kár.
Lancia süllyesztőben, Alfánál 4C óta nincs semmi, Giu már régóta kintvan.
Még a Fiat se igen hoz ki új dolgokat pedig az lenne a tömeg...
kár.
Giuntini2014-03-01 12:41:08 // 49097
Ezeket senki nem vitatja, én nem is szeretem köpködni a más autóját, mert lehet hogy nagyon sokat takarékoskodott vagy dolgozott érte. Ha minket folyamatosan köpködnek mi ne legyünk olyanok mint a más véleményen lévők. De azért kíváncsi lennék, milyen feltételekkel (mit fizetnek) adják oda a képviseletek tesztelésre az autókat. Ha megnéztek egy Auto Bildet csak a német autók hozsannázása folyik, és mindig azok az elsők, ritkán japán. Olasz autót nem is szerepeltetnek, vagy csak nagyon ritkán. A Masereti Q-portét utolsónak hozták ki a kategóriában. Természetesen a BMW, és a Merci nyert, a randa digit műszerfalaikkal.
.......................2014-03-01 12:39:51 // 49096
Annyi hogy a germán vasakhoz minden van ,még a legutolsó kis szilent a futóműbe,
Próbálj szerezni 159 be ball joint ot hátulra a csonkállványba,
Még az Eper sem hozza külön,csak egyben csonkállvánnyal,persze akkor kell ABS jeladó is
cakli pakli 100 eFt
Egy 5 ezer ft os alkatrész miatt
Szóval ezek a dolgok NEM tetszenek
Próbálj szerezni 159 be ball joint ot hátulra a csonkállványba,
Még az Eper sem hozza külön,csak egyben csonkállvánnyal,persze akkor kell ABS jeladó is
cakli pakli 100 eFt
Egy 5 ezer ft os alkatrész miatt
Szóval ezek a dolgok NEM tetszenek
.......................2014-03-01 12:33:51 // 49095
Minig az az év autója aminemk tömegesen kell fogynia,
Kizárólag üzlet,semmi köze a szépséghez,a műszaki tartalomhoz,
Az a baj hogy foglalkoztok vele,
Svájcban és németo ban elismerik az alfa design terén elért sikereit,
De be kellett látniuk ,ha a germán testalkatra akarnak autót nem Brerát vagy 159 est fognak venni,
A magyar génállomány jobban hasonlít a déli népekéhez,így többen érzik jól magukat a talján ergonómiában is
Kizárólag üzlet,semmi köze a szépséghez,a műszaki tartalomhoz,
Az a baj hogy foglalkoztok vele,
Svájcban és németo ban elismerik az alfa design terén elért sikereit,
De be kellett látniuk ,ha a germán testalkatra akarnak autót nem Brerát vagy 159 est fognak venni,
A magyar génállomány jobban hasonlít a déli népekéhez,így többen érzik jól magukat a talján ergonómiában is
GTPeti2014-03-01 12:24:25 // 49094
"Mivel hasonlították össze,ha ez a legszebb,legjobb???" Az előző Golffal. :))
Alfa GT-Csaba2014-03-01 12:19:37 // 49093
És az ülése gondolom olyan fapados mint az előzőeknek,mert arra igénytelenek!!Meg egy semmit mondó fröccsöntött műszerfal!
mex862014-03-01 12:13:18 // 49092
mondjuk ettől még nem kellett volna évautója legyen
mex862014-03-01 12:12:23 // 49091
tudom Alfa oldalon vagyunk, lehet köpködni a 7est látatlanul.
viszont nekem van párezer km tapasztalatom többféle dízelmotoros 7essel is (1.6 és 2.0tdi), unalmas egy vmi de igenjó célszerszám...
beleszeretni nem tudnék, de jó autó vitán felül.
atom halk, van alatta futómű, helykinálatban veri a magasabb kategóriákat, a 2literes egész jól szedi a lábát stb, és ebben nem lenen vita senkivel aki próbálná mert ez nem érzelmi kérdés
viszont nekem van párezer km tapasztalatom többféle dízelmotoros 7essel is (1.6 és 2.0tdi), unalmas egy vmi de igenjó célszerszám...
beleszeretni nem tudnék, de jó autó vitán felül.
atom halk, van alatta futómű, helykinálatban veri a magasabb kategóriákat, a 2literes egész jól szedi a lábát stb, és ebben nem lenen vita senkivel aki próbálná mert ez nem érzelmi kérdés
ALFI1562014-03-01 11:58:53 // 49090
Azt mondták a teszten szépnek nem szép,de egy tökéletes használati eszköz a mindenapokra.
Piritu - 1.000.0002014-03-01 11:13:06 // 49089
Az év autója díj odaítélésekor több tucat autót tesztelnek és értékelnek a nemzetközi zsűri tagjai. Az egyik Totalcar-os is tagja ennek a csoportnak, az Égéstérben sokat mesél a dilemmáikról. Írnak is róla elég sokat az oldalon.
'''''2014-03-01 11:04:48 // 49088
A legnagyobb gáz,hogy a golf lett a 2013-as év autója! Mivel hasonlították össze,ha ez a legszebb,legjobb???
Giuntini2014-03-01 10:35:22 // 49087
Érdekes ez a német-Alfa összehasonlítgatás. Nem találni összehasonlító tesztet némez oldalról a Giulietta QV és a Golf GTI között. Talán féltik a Golfot az Alfától egy pályán. A totalcaron külön-külön van teszt. Röhej A tesztelő nem tudott fogást találni az Alfán, hát végig a fogyasztásával volt elfoglalva. Kitaposva 12.5l. Neki ez sok. Meg azt hogy minek ilyen autó. Hát neki valóban minek. Ellenben a GTI-nél semmivel sem voltak megelégedve, mégis azt tartják kult autónak, és azt nem birizgálják a fogyasztásával. Uraim tisztességes teszteket, ne marketinget.
mizooo2014-03-01 08:49:52 // 49086
Hehe én már mentettem Opelt Alfával, többször is :) de engem még nem kellett. Még csapágyasan is elment a dokihoz.
Haddel2014-03-01 08:42:57 // 49085
Az én környezetemben szinte mindenki német ,vagy japán autó rajongó,de mikor meglátták a kocsimat mindenki elismerően nézett.
Persze aztán páran megjegyezték ,majd jönnek menteni ,ha lerobbanok.:-)
Persze aztán páran megjegyezték ,majd jönnek menteni ,ha lerobbanok.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-01 08:29:08 // 49084
így van ez jól kitalálva :) S mercinél pl típushiba hogy tönkre megy a brembo féknyereg 150e/ oldal, ott is kopnak a lengőkarok... 30 millás autóról beszélgetünk...
Giuntini2014-03-01 08:09:06 // 49083
Igazad van, mindegyik autóval lehetnek problémák, különösen a használt autó vásárlásánál. Mindegyiknél vannak problémák. Inkább az a lényeg, melyikben érzed igazán jól magad, és mire akarod használni.
Ákos (dewvil)2014-03-01 07:12:28 // 49082
csakhogy a toyota milyen jo is, epp tegnap fejeztunk be egy avensis fel generalt hengerfej cserevel 150 e km, augusztusban meg egy rav 4 motorcseret:-) ugy hogy nem is toyota szerviz vagyunk.
Igazabol tokmindegy miy veszel mindennek van buktatoja es szepsege aztan annyi.
Igazabol tokmindegy miy veszel mindennek van buktatoja es szepsege aztan annyi.
Haddel2014-03-01 00:51:14 // 49081
Majd ha kifogy :)
Zsifi sw2014-02-28 23:29:05 // 49080
Pont ezt akartam írni... :) De ez igaz a Japán csodákra is.
Cégnél van Opel is és Totoja is...
Opel Astra 98.000 km hengerfejes
Toyota Avensis állandó váltóprobléma 2 éves korától
Igen, biztos minden függ a használattól is, de sajnos már egyik cég sem az örökkévalóságnak épít.
Cégnél van Opel is és Totoja is...
Opel Astra 98.000 km hengerfejes
Toyota Avensis állandó váltóprobléma 2 éves korától
Igen, biztos minden függ a használattól is, de sajnos már egyik cég sem az örökkévalóságnak épít.
Csabi2014-02-28 23:08:51 // 49079
meg az 1,9-re is...csak nehogy az jöjjön le, h a 2,4-el több a gond :)
Giuntini2014-02-28 23:08:28 // 49078
Nekem az autóm a második napon tréleren volt. Természetesen mindenki rajtam röhögött. Az első nap este be akartam indítani, dadogás és leállt. EGR eltömődött, ki sem lehetett tisztítani, be lett téve egy felújított. Más rögtön világgá kürtölte volna, hogy mekkora szar az Alfa. Mint ahogy rögtön BMW-s haverom. Én megcsináltattam, és azóta is nagyon szeretem a gépet. Sajnos nálunk Magyarországon ha autóról van szó mindenki szakértő. Ha bemegyek futóműves haveromhoz (német autó buzi), idióta fejű pl. Skoda Octaviás, lenézően megmosolyogja a 159-es Alfát. Mert Magyarországon a megbízhatóságot az igénytelenséggel kötik össze. A taxis mentalitás. Csak azt felejtik el, hogy nem mindenki egyforma, és hál istennek nemcsak német és japán autókból áll a világ.
Ákos (dewvil)2014-02-28 22:15:01 // 49077
jo ez igaz. de ez a modern dizelek atka. csak a propelleres markanal mindent szuoernak adbak el. egy marka egy statusz ami orok elet hat nem. es meg matha drlga.
.......................2014-02-28 21:50:15 // 49076
Ezek ugyanígy érvényesek a 2,4 re is
Porlasztó,egr ,kis pillangók,főfékhenger, alutomata Aisin ,vízpumpa,
Nemy egy tag szívott vagy szív mostis ezekkel
Porlasztó,egr ,kis pillangók,főfékhenger, alutomata Aisin ,vízpumpa,
Nemy egy tag szívott vagy szív mostis ezekkel
Ákos (dewvil)2014-02-28 20:19:26 // 49075
odaát mennyi ilyet hallok a bmw-s kollegáktól:) aztán hogy el vannak telve. és a többiről még szó sem esett.
dehát ez már túlistul off:)
dehát ez már túlistul off:)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-28 20:14:22 // 49074
plusz törik a főtengely ...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-28 20:08:25 // 49073
ma volt egy E60-as M5-os olajért... V10 hát jah ..... de egy Brera sokkal szebb az biztos :D
Ákos (dewvil)2014-02-28 20:06:38 // 49072
Nagy átlagban semmi:) csak párszor, csúcs, turbo, néha kis egr, kulcs fogadó egység, hajlamos a frissebb 163 lóerő felett 20d-k, hogy elszakítják a láncot.
Ilyen presztízs márkánál még magának se vallja be hogy szar, nemhogy másnak. Szal tökjo meg minden csak fos:)
Ilyen presztízs márkánál még magának se vallja be hogy szar, nemhogy másnak. Szal tökjo meg minden csak fos:)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-28 20:04:23 // 49071
ez így ebben a formában nem igaz a 3-as rosszabb,mint az 59-es az biztos, viszont az 5-ös sokkal jobb
David | Centocinquantanove2014-02-28 18:30:17 // 49070
Múltkor EGR ügyben guglizgatva feltévedtem egy fauvé fórumba, ott is vannak ám bajok vegyesen ahogy bele beleolvastam! A bimmer mitől lenne más...
Dömpi (il dottore)2014-02-28 18:23:01 // 49069
nem mondják, mert ciki...kollégám is véletlen szólta el magát, hogy hátsó csapágycsere volt 150000 km-nél (320d)
David | Centocinquantanove2014-02-28 18:11:16 // 49068
Persze, nagy átlagban ma már se több se kevesebb probléma nincs mondjuk egy bimbi meg egy alfa között, ha összehasonlítjuk.
Engem főként az a hájpolás zavar, ami a német autókat körbelengedezi, hogy a német autó az zsírkirály, de az olasz az sz*r. Pedig szvsz már régen nem erről van szó.
Engem főként az a hájpolás zavar, ami a német autókat körbelengedezi, hogy a német autó az zsírkirály, de az olasz az sz*r. Pedig szvsz már régen nem erről van szó.
.......................2014-02-28 18:05:22 // 49067
Furi ,eén sok 320 d e90 tulajt kérdeztem,és nagyátlagban semmi bajuk
soha
soha
David | Centocinquantanove2014-02-28 17:29:54 // 49066
Germán präcizitás :D
Egyébként tök igazad van, emlékszem mikor gyerek voltam mentek ezek, hogy audi 100 vagy quatro, egyszerűen tönkretehetetlen autók voltak... ma meg már... A bömösök tényleg tök egyformák, semmi kreativitás nincs, az audi zöme szintén, a fauvé szintúgy, még a merci néha néha eltalál egy egy jó és egyedi megjelenésű autót, ezen kívül semmi.
Sok változtatás mondjuk pl. nem volt a 156 - 159 vonatkozásában sem viszont amit újítottak az látványos és megkérdőjelezhetetlen.
Egyébként tök igazad van, emlékszem mikor gyerek voltam mentek ezek, hogy audi 100 vagy quatro, egyszerűen tönkretehetetlen autók voltak... ma meg már... A bömösök tényleg tök egyformák, semmi kreativitás nincs, az audi zöme szintén, a fauvé szintúgy, még a merci néha néha eltalál egy egy jó és egyedi megjelenésű autót, ezen kívül semmi.
Sok változtatás mondjuk pl. nem volt a 156 - 159 vonatkozásában sem viszont amit újítottak az látványos és megkérdőjelezhetetlen.
Dömpi (il dottore)2014-02-28 17:03:13 // 49065
Tudod, a német autó mindig is randa volt (kívül kocka, belül műanyag), de legalább minőség volt! Mára ez sem igaz!
A reptéren kaptam egy Opel D Corsa-t. Óra szerint 3000-valahányszáz km volt benne. Mégis, 1-esben mikor elindultam és a 2-be váltás előtt benyomtam a kuplungot, valami kolompolt elöl, a váltó felől hallottam.
HÁT KÖNYÖRGÖM! EZ MI??? 3000 km-nél?!
A reptéren kaptam egy Opel D Corsa-t. Óra szerint 3000-valahányszáz km volt benne. Mégis, 1-esben mikor elindultam és a 2-be váltás előtt benyomtam a kuplungot, valami kolompolt elöl, a váltó felől hallottam.
HÁT KÖNYÖRGÖM! EZ MI??? 3000 km-nél?!
Giuntini2014-02-28 16:05:14 // 49064
Teljesen igazad van Dömpi!
Az egész német autótervezés nagyon rossz irányba indult el. Nekem mindig is tetszettek a BMW-k, de azok is az utóbbi években elfelejtettek autót tervezni. És a németek ráerőltetik az emberekre a hülyeségeket, és a jó nép béget utánuk. Miért is mondom ezt? Meg kell nézni a német prémium gyártókat. Az új 3-as 5-ös 7-es teljesen egyforma, szinte csak a méretben van különbség. Ugyanez van az Audinál. Két kivétel van, az A5, A7 amelyek jól sikerültek. Messziről egy 3-as ill. 5-ös BMW tejesen egyforma. Nincsenek formatervezési kvalitások, és az arányok nem passzolnak. Ezt nekem egy formatervező művész mondta. A 159 teljesen más. Hosszú, domborított gépháztető, a sportosság kihangsúlyozására. Az arányok tökéletesek. Sportos autót csak hosszú gépháztetővel lehet tervezni. Ez a baj a németeknél. Az arányok a BMW 7-esnél ugyanolyanok mint a kisebbeknél. A nagy autóik meg batárok. Vagy a 6-os kupé. Egyszerűen randa. Ott van a Brera hosszú gépháztetővel, rövid farral. Egyszerűen szemet gyönyörködtető. De addig amíg pl. a tv-ben autószakértők azt mondják, hogy a Golf műszerfala azért jó mert nincs benne semmi szép, ami elvonja a vezetésről a figyelmet, és utána ezt ugatják a többiek hát azért... Vagy amikor úgy kezdődik egy autó tesztje, hány pohártartó van az autóban... Akkor mit várhatunk a balga néptől, akik azt ismételgeti hogy az Alfa mekkora szar. Hát legyenek boldogok az imádott német autóikkal.
Az egész német autótervezés nagyon rossz irányba indult el. Nekem mindig is tetszettek a BMW-k, de azok is az utóbbi években elfelejtettek autót tervezni. És a németek ráerőltetik az emberekre a hülyeségeket, és a jó nép béget utánuk. Miért is mondom ezt? Meg kell nézni a német prémium gyártókat. Az új 3-as 5-ös 7-es teljesen egyforma, szinte csak a méretben van különbség. Ugyanez van az Audinál. Két kivétel van, az A5, A7 amelyek jól sikerültek. Messziről egy 3-as ill. 5-ös BMW tejesen egyforma. Nincsenek formatervezési kvalitások, és az arányok nem passzolnak. Ezt nekem egy formatervező művész mondta. A 159 teljesen más. Hosszú, domborított gépháztető, a sportosság kihangsúlyozására. Az arányok tökéletesek. Sportos autót csak hosszú gépháztetővel lehet tervezni. Ez a baj a németeknél. Az arányok a BMW 7-esnél ugyanolyanok mint a kisebbeknél. A nagy autóik meg batárok. Vagy a 6-os kupé. Egyszerűen randa. Ott van a Brera hosszú gépháztetővel, rövid farral. Egyszerűen szemet gyönyörködtető. De addig amíg pl. a tv-ben autószakértők azt mondják, hogy a Golf műszerfala azért jó mert nincs benne semmi szép, ami elvonja a vezetésről a figyelmet, és utána ezt ugatják a többiek hát azért... Vagy amikor úgy kezdődik egy autó tesztje, hány pohártartó van az autóban... Akkor mit várhatunk a balga néptől, akik azt ismételgeti hogy az Alfa mekkora szar. Hát legyenek boldogok az imádott német autóikkal.
Ricsi 1472014-02-28 15:49:21 // 49063
Rendben, köszönöm!
Csabi2014-02-28 14:47:13 // 49062
.......................2014-02-28 14:30:19 // 49061
nekem a Mito és a Brera is belül kattog ha megy a kiegészítö fütés
Ricsi 1472014-02-28 14:28:17 // 49060
Igen, csak a beszelgetesbol nem derul ki, hogy most akkor melyik a releje a kieg futesnek... Shadin159 cartars is kerte, hogy linkejen valaki egy kepet arrol, hogy hogyan nez ki a kieg futes biztositek doboza! De koszi az epito jellegu es hasznos hsz-t ;).
David | Centocinquantanove2014-02-28 14:08:41 // 49059
A váltókaron és a kormányon a gyűrűt viselő hölgyek és urak hamar maradandó nyomot tudnak hagyni, nálam is ez a helyzet. Elsősorban a váltógomb felső bőrperemén, illetve a kormány műanyag betétjén, de akár a bőrön is. Nekem a munkám miatt nem praktikus, ezért soshasem hordok gyűrűt, de az előző tulajok valamelyike hordott, ez titsztán látszik.
David | Centocinquantanove2014-02-28 14:03:47 // 49058
Ne felejtsd el megitatni a szekeret! :D
droberto2014-02-28 13:59:41 // 49057
Ezt a dolgot anno kiveséztük.
Javaslom a kereső használatát. :)
Javaslom a kereső használatát. :)
Ricsi 1472014-02-28 12:51:20 // 49056
ALFI1562014-02-28 12:34:02 // 49055
Azt se tudják megmondani holnap milyen idő lessz.Mára is jó időt mondott.Mentünk volna balatonra tekerni.Azóta délelött óta esik :( Így ithon szopódunk mert az egész napot szabaddá tettük ez miatt.Én várnék még márc. végéig.Jobban nem kopik ilyen időbe.