Fórum >> Típusok >> 159

Dömpi (il dottore)2014-03-01 20:44:04 // 49120
Ma a tavasz első napsugarai engem is motiváltak -> csináltam egy közepes takarítást az Arkangyalon.


Télen csak kistakarítás van (külső mosás+felületes porszívózás+felületes portörlés). Most, a közepesnél minden fenti, csak alaposan.
Nyáron mindig nagytakarítok, ilyenkor a fentiekhez különféle spéci szereket is bevetek, és kárpittisztítok is.
droberto2014-03-01 20:42:38 // 49119
Ez a váltóméret mizéria elég ortodox kérdés .
205/55-16-tól 235/40-19-ig minden gyári (persze az ezek közti átmérőket illetően).
Ami a lényeg szerintem, hogy a gyári mérettől kisebb ne legyen. Illetve, ha nő az átmérő az óra kevesebbet mutat a korábban mutatott sebességnél, ezáltal a comp által számolt fogyasztási adatok is nőnek. Továbbá, ha nő a szélesség, a rugózatlan tömeg és csökken az ET akkor nagyobb igénybevételnek lesznek kitéve a futóműalkatrészek.
Piritu - 1.000.0002014-03-01 19:50:58 // 49118
A méretváltásnál engem jobban izgat, hogy mi legális. Mert nem örülnék, ha emiatt nem menne át a vas a műszakin.
Giuntini2014-03-01 19:37:27 // 49117
Én ősszel télivel vettem, ideje megvenni lassan a nyáriakat. Gondolkoztam, hogy méretet váltok, 235/45R 17-re. Ez a Michelinnél kb. 6000ft árelőny lenne, mégsem teszem, mert majdnem 1cm-rel csökkentené a magasságot. A bejárónál így is lépésben megyek, az 1 cm. is számít.
Pityukoma2014-03-01 18:39:19 // 49116
:-) Tudják azt nagyon jól:-) ezért is szarolaszoznak, mert idegesek lesznek a távolodó hátsó lámpáink látványától:-D
Pityukoma2014-03-01 18:19:28 // 49115
:-) igen oda. A blogomban részletesen (legalábbis igyekeztem) leírtam :-)
Pityukoma2014-03-01 18:18:08 // 49114
Nem is rossz ötlet:-) vagy akár lábtérfény. Nagyon kreatívak vagyunk:-)
Piritu - 1.000.0002014-03-01 18:13:10 // 49113
El tudnám képzelni csomagtér világításnak is. A kalaptartó aljából a csomagtér aljára világíthatna...
mizooo2014-03-01 18:10:56 // 49112
Hehe arra gondoltam, a hátsó lökös aljába is lehetne rakni egyet és sötétben a mögötted jövő tudná mit nem bír megelőzni :P
Ákos (dewvil)2014-03-01 18:09:04 // 49111
Szevasz Pityukoma:)
Egy hajszálnyit csak, DE nekem is tettszik:)
Hova raktad, ajtókárpit aljába?
Piritu - 1.000.0002014-03-01 18:08:20 // 49110
Szerintem ez pont az a kategória, ami akkora marhaság, hogy már kell. :-)
Pityukoma2014-03-01 18:05:24 // 49109
Sziasztok:-)
Ma barkácsoltam egy kicsit. Blogom Lehet hogy kicsit giccses, de nekem akkor is tecccik:-)
Ákos (dewvil)2014-03-01 17:28:31 // 49108
lehet más van olcsóé:)
.......................2014-03-01 17:14:40 // 49107
Ugyan minek kellene eltérni a 225 50 r17 től?
Ákos (dewvil)2014-03-01 16:54:00 // 49106
Kicsit el lehet térni:)
Nekem a télim 225 55 17, a mutató szerint 100 gps el mérve 97 a sebesség. És megemeli a kocsit 2 centivel, így nem vered oda sokszor:)
csocsi2014-03-01 16:41:41 // 49105
Üdv Mindenkinek :))))))))))))

Nyárigumit kell vennem.
Véleményeket szeretnék kérni mennyire lehet/érdemes eltérni a 225/50/17 mérettől???
A szekér 1,9 jtdm 150 LE.

ELőre is köszi az észrevételeket.
.......................2014-03-01 15:37:23 // 49104
Én a bmw ,merci audi ra gondoltam
A Ford nekem nem német
Ferke2014-03-01 15:24:44 // 49103
Pont igy van a german vasaknal is, csak maximum azzal nincs tapasztalatod. A mondeo 12 eve nem adja a homerseklet szenzorat kulon, csak egyben a termosztattal, ami meg 70ezer ft....es sorra szarnak be a hom.szenzorok, mert tipushiba. Ez tehat nem alfaspec, hanem az alkatreszlobbi logikaja diktalja...
Mirrmurr2014-03-01 14:18:29 // 49102
Köszi szépen. Kiindulási alapnak jónak látszik..
Mirrmurr2014-03-01 13:57:21 // 49100
A 159esek felszereltségéről hol lehet találni leírást? Olyan érdekelne, ami sorba állítja a különböző felszereltségi szinteket.
Próbálok utánnaolvasgatni, de elég hamar belezavarodtam. Van ahol azt találom, hogy
Reale-Turismo-Sportiva-TI valahol meg azt, hogy Impression-Proggression-Distinctive a felszereltségi sorrend.
Aztán futottam bele Lusso, Imola és Elegant megnevezésekbe.
Elsősorban az Elegant tartalma érdekelne.
Mint ez... Azt olvastam, hogy fűthető bőr? üléssel szerelték őket. Létezeik, hogy volt fűthető-hűthető ülés is belőle?
Előre is köszönöm, aki tud segíteni.
GTPeti2014-03-01 13:30:38 // 49099
Főleg a legendás 1.4-es motorral. 100e-t végülis kibír. Talán. Az ilyeneket miért nem mérlegelik a döntés meghozásakor? Jó, tudom, ébredjek fel...
mex862014-03-01 12:52:02 // 49098
sajna nemigen van új olasz, ezért nincs mit tesztelni.
Lancia süllyesztőben, Alfánál 4C óta nincs semmi, Giu már régóta kintvan.
Még a Fiat se igen hoz ki új dolgokat pedig az lenne a tömeg...
kár.
Giuntini2014-03-01 12:41:08 // 49097
Ezeket senki nem vitatja, én nem is szeretem köpködni a más autóját, mert lehet hogy nagyon sokat takarékoskodott vagy dolgozott érte. Ha minket folyamatosan köpködnek mi ne legyünk olyanok mint a más véleményen lévők. De azért kíváncsi lennék, milyen feltételekkel (mit fizetnek) adják oda a képviseletek tesztelésre az autókat. Ha megnéztek egy Auto Bildet csak a német autók hozsannázása folyik, és mindig azok az elsők, ritkán japán. Olasz autót nem is szerepeltetnek, vagy csak nagyon ritkán. A Masereti Q-portét utolsónak hozták ki a kategóriában. Természetesen a BMW, és a Merci nyert, a randa digit műszerfalaikkal.
.......................2014-03-01 12:39:51 // 49096
Annyi hogy a germán vasakhoz minden van ,még a legutolsó kis szilent a futóműbe,
Próbálj szerezni 159 be ball joint ot hátulra a csonkállványba,
Még az Eper sem hozza külön,csak egyben csonkállvánnyal,persze akkor kell ABS jeladó is
cakli pakli 100 eFt
Egy 5 ezer ft os alkatrész miatt

Szóval ezek a dolgok NEM tetszenek
.......................2014-03-01 12:33:51 // 49095
Minig az az év autója aminemk tömegesen kell fogynia,
Kizárólag üzlet,semmi köze a szépséghez,a műszaki tartalomhoz,

Az a baj hogy foglalkoztok vele,
Svájcban és németo ban elismerik az alfa design terén elért sikereit,
De be kellett látniuk ,ha a germán testalkatra akarnak autót nem Brerát vagy 159 est fognak venni,

A magyar génállomány jobban hasonlít a déli népekéhez,így többen érzik jól magukat a talján ergonómiában is
GTPeti2014-03-01 12:24:25 // 49094
"Mivel hasonlították össze,ha ez a legszebb,legjobb???" Az előző Golffal. :))
Alfa GT-Csaba2014-03-01 12:19:37 // 49093
És az ülése gondolom olyan fapados mint az előzőeknek,mert arra igénytelenek!!Meg egy semmit mondó fröccsöntött műszerfal!
mex862014-03-01 12:13:18 // 49092
mondjuk ettől még nem kellett volna évautója legyen
mex862014-03-01 12:12:23 // 49091
tudom Alfa oldalon vagyunk, lehet köpködni a 7est látatlanul.
viszont nekem van párezer km tapasztalatom többféle dízelmotoros 7essel is (1.6 és 2.0tdi), unalmas egy vmi de igenjó célszerszám...
beleszeretni nem tudnék, de jó autó vitán felül.
atom halk, van alatta futómű, helykinálatban veri a magasabb kategóriákat, a 2literes egész jól szedi a lábát stb, és ebben nem lenen vita senkivel aki próbálná mert ez nem érzelmi kérdés
ALFI1562014-03-01 11:58:53 // 49090
Azt mondták a teszten szépnek nem szép,de egy tökéletes használati eszköz a mindenapokra.
Piritu - 1.000.0002014-03-01 11:13:06 // 49089
Az év autója díj odaítélésekor több tucat autót tesztelnek és értékelnek a nemzetközi zsűri tagjai. Az egyik Totalcar-os is tagja ennek a csoportnak, az Égéstérben sokat mesél a dilemmáikról. Írnak is róla elég sokat az oldalon.
'''''2014-03-01 11:04:48 // 49088
A legnagyobb gáz,hogy a golf lett a 2013-as év autója! Mivel hasonlították össze,ha ez a legszebb,legjobb???
Giuntini2014-03-01 10:35:22 // 49087
Érdekes ez a német-Alfa összehasonlítgatás. Nem találni összehasonlító tesztet némez oldalról a Giulietta QV és a Golf GTI között. Talán féltik a Golfot az Alfától egy pályán. A totalcaron külön-külön van teszt. Röhej A tesztelő nem tudott fogást találni az Alfán, hát végig a fogyasztásával volt elfoglalva. Kitaposva 12.5l. Neki ez sok. Meg azt hogy minek ilyen autó. Hát neki valóban minek. Ellenben a GTI-nél semmivel sem voltak megelégedve, mégis azt tartják kult autónak, és azt nem birizgálják a fogyasztásával. Uraim tisztességes teszteket, ne marketinget.
mizooo2014-03-01 08:49:52 // 49086
Hehe én már mentettem Opelt Alfával, többször is :) de engem még nem kellett. Még csapágyasan is elment a dokihoz.
Haddel2014-03-01 08:42:57 // 49085
Az én környezetemben szinte mindenki német ,vagy japán autó rajongó,de mikor meglátták a kocsimat mindenki elismerően nézett.
Persze aztán páran megjegyezték ,majd jönnek menteni ,ha lerobbanok.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-01 08:29:08 // 49084
így van ez jól kitalálva :) S mercinél pl típushiba hogy tönkre megy a brembo féknyereg 150e/ oldal, ott is kopnak a lengőkarok... 30 millás autóról beszélgetünk...
Giuntini2014-03-01 08:09:06 // 49083
Igazad van, mindegyik autóval lehetnek problémák, különösen a használt autó vásárlásánál. Mindegyiknél vannak problémák. Inkább az a lényeg, melyikben érzed igazán jól magad, és mire akarod használni.
Ákos (dewvil)2014-03-01 07:12:28 // 49082
csakhogy a toyota milyen jo is, epp tegnap fejeztunk be egy avensis fel generalt hengerfej cserevel 150 e km, augusztusban meg egy rav 4 motorcseret:-) ugy hogy nem is toyota szerviz vagyunk.
Igazabol tokmindegy miy veszel mindennek van buktatoja es szepsege aztan annyi.
Haddel2014-03-01 00:51:14 // 49081
Majd ha kifogy :)
Zsifi sw2014-02-28 23:29:05 // 49080
Pont ezt akartam írni... :) De ez igaz a Japán csodákra is.
Cégnél van Opel is és Totoja is...
Opel Astra 98.000 km hengerfejes
Toyota Avensis állandó váltóprobléma 2 éves korától
Igen, biztos minden függ a használattól is, de sajnos már egyik cég sem az örökkévalóságnak épít.
Csabi2014-02-28 23:08:51 // 49079
meg az 1,9-re is...csak nehogy az jöjjön le, h a 2,4-el több a gond :)
Giuntini2014-02-28 23:08:28 // 49078
Nekem az autóm a második napon tréleren volt. Természetesen mindenki rajtam röhögött. Az első nap este be akartam indítani, dadogás és leállt. EGR eltömődött, ki sem lehetett tisztítani, be lett téve egy felújított. Más rögtön világgá kürtölte volna, hogy mekkora szar az Alfa. Mint ahogy rögtön BMW-s haverom. Én megcsináltattam, és azóta is nagyon szeretem a gépet. Sajnos nálunk Magyarországon ha autóról van szó mindenki szakértő. Ha bemegyek futóműves haveromhoz (német autó buzi), idióta fejű pl. Skoda Octaviás, lenézően megmosolyogja a 159-es Alfát. Mert Magyarországon a megbízhatóságot az igénytelenséggel kötik össze. A taxis mentalitás. Csak azt felejtik el, hogy nem mindenki egyforma, és hál istennek nemcsak német és japán autókból áll a világ.
Ákos (dewvil)2014-02-28 22:15:01 // 49077
jo ez igaz. de ez a modern dizelek atka. csak a propelleres markanal mindent szuoernak adbak el. egy marka egy statusz ami orok elet hat nem. es meg matha drlga.
.......................2014-02-28 21:50:15 // 49076
Ezek ugyanígy érvényesek a 2,4 re is
Porlasztó,egr ,kis pillangók,főfékhenger, alutomata Aisin ,vízpumpa,

Nemy egy tag szívott vagy szív mostis ezekkel
Ákos (dewvil)2014-02-28 20:19:26 // 49075
odaát mennyi ilyet hallok a bmw-s kollegáktól:) aztán hogy el vannak telve. és a többiről még szó sem esett.
dehát ez már túlistul off:)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-28 20:14:22 // 49074
plusz törik a főtengely ...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-28 20:08:25 // 49073
ma volt egy E60-as M5-os olajért... V10 hát jah ..... de egy Brera sokkal szebb az biztos :D
Ákos (dewvil)2014-02-28 20:06:38 // 49072
Nagy átlagban semmi:) csak párszor, csúcs, turbo, néha kis egr, kulcs fogadó egység, hajlamos a frissebb 163 lóerő felett 20d-k, hogy elszakítják a láncot.
Ilyen presztízs márkánál még magának se vallja be hogy szar, nemhogy másnak. Szal tökjo meg minden csak fos:)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-28 20:04:23 // 49071
ez így ebben a formában nem igaz a 3-as rosszabb,mint az 59-es az biztos, viszont az 5-ös sokkal jobb
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak