Fórum >> Típusok >> 159

.....2014-03-07 14:53:11 // 49654
Az új programmal megszűnt a hullámzó gyorsulási hibád?
Shadin2014-03-07 13:33:31 // 49652
A két szélső lyukat D10-re fúrd...
David | Centocinquantanove2014-03-07 13:09:36 // 49651
Pont az imént lett kész az enyém, rozsdamentes hőálló 0.8-as lemezből, végülis 7.9-es furattal...
Megpróbálom betenni még a hétvégén, aztá várom a pozitív eredményeket. Remélem megoldja a rángatást, mert irtó ciki... :)
mzo2014-03-07 11:07:49 // 49650
Köszi srácok, közben - kb 100 telefon után -találtam a rákospalotai határúton egy műhelyt, 30-ért kiüti a Dpf-et és az Egr-t együtt. Megjegyzem az első ember aki normális volt viszonylag normális árat is mondott és képben volt. :)
.....2014-03-07 11:04:57 // 49649
Nem jól emlékszel, kuplung tárcsa volt. És utánna jó is lett. Később pár hónap múlva vettem bele új lendkereket, így végül minden ki lett cserélve.
Alfa GT-Csaba2014-03-07 10:58:00 // 49648
Ezt én már tavaly megcsináltam ,csak réz lemezből,és 6mmes lyukkal.Hibát nem dob ,éppen ! 3mm-es lyukkal kezdtem de akkor dobta a hibát,6mm-nél már nem.
ValeRossi462014-03-07 10:45:26 // 49647
Ezt nekem is csinálja,olyan mintha hirtelen jönne meg az erő,Én ezt eddig betudtam a chipnek...de akkor lehet hogy mégsem az..
ValeRossi462014-03-07 10:43:12 // 49646
Alsónémediben van. Nekem is ott ütötték ki.
Ricsi 1472014-03-07 10:42:53 // 49645
Én a Kollárt nem javasolnám, személyes tapasztalat miatt...!
'''''2014-03-07 10:41:31 // 49644
Kollár (www.kollarchip.hu)tudná csak nehéz elérni.Goodboy-nak írj,ő ismeri jobban és akkor talán előbb bekerülsz.Vagy aki nekem csinálta (www.chipcenter.hu) Ő olcsóbb lesz.
mzo2014-03-07 10:31:54 // 49643
Sziasztok!
Tud valaki itt Pesten vagy Pest közelében értelmes áron embert aki kiütné nekem a Dpf szűrőt a motorvezérlésből?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-07 10:14:26 // 49642
nem a kuplung csúszik meg?
vigan2014-03-07 09:11:20 // 49641
Sziasztok.Új Alfás vagyok,először írok a fórumba.Nem rég vettem a gépet.Egyenlőre imádom a kocsit/159 1.9 /JTDm/ Van egy apró/?/ bosszantó hibája. Főleg 2.ban,nem túl intenzív gázadásnál ránt egyet,és nem mindig.A turbó mutató felugrik kb.1,1ig ,aztán visszaáll.Volt valakinek hasonló problémája vagy ötlete az orvoslásra, mielőtt a szervizben levesznek egy halom lével? köszi Péter
David | Centocinquantanove2014-03-07 08:32:47 // 49640
Megkezdődött a gyártás:
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-07 08:27:52 // 49639
lendkerék probléma volt ha jól emléxem
Ákos (dewvil)2014-03-07 07:40:08 // 49638
hehe, en is az arpadon jarok, de kb ket hete attertem a margitra:-) sokkal jobb. a dugos araszolos 10,5 szerintem meg nem is veszes:-) ahhoz kepest
direttore2014-03-07 06:54:31 // 49637
Hello, látom még mindig itt tartotok :))
.....2014-03-07 06:47:04 // 49636
Még te nézted, már nem emlékszel rá? Nálatok lett kicserélve hátul a műhelyben... Igen a tárcsa volt, hidegen nehezen ment be 1-be.
.......................2014-03-06 23:05:31 // 49635
Nekem is csak az 1 es és a 2 es ilyen
,
Szerintem neked is az F40 es váltó van rajta,szóval ugyanaz,mint a 2,4 en
Piritu - 1.000.0002014-03-06 22:48:09 // 49634
Jó éjt!

Léptem.
Tibcsi1662014-03-06 22:30:18 // 49633
Itt egy újabb fogyasztási rekord. Megvan az eddigi legnagyobb fogyasztásom! Mentem egy teljes tankot úgy, hogy ki sem mentem a városból. Kb. 630km csak Budapest. Az átlag, 20km/h!!! Mióta síneket cserélnek az Árpád hídon elég nagy dugóban járok reggel és este is. A tankolt átlag 10,6l. Ez tehát egy 100% városi fogyasztás 2.4JTDm. Ennél eddig mindig jobb volt. Valahol 8-9 között szokott lenni.
Tibcsi1662014-03-06 22:17:59 // 49632
Én pedig épp ma raktam fel a nyári tappancsokat. Holnap lesz pont 3 hónapja, hogy felkerültek a télik. De szerintem fölösleges is volt felraknom. Idén nem jött össze a síelés. Amilyen tél pedig itt volt, az vicc. Egyszer kellet jeget kaparnom egész télen. Itt Pesten szinte fagy sem volt. Amikor kimentem a városból akkor pedig 5-10 fok volt és eső..
Ákos (dewvil)2014-03-06 21:46:05 // 49631
akkor biztosan pénteken vagy hétfőn szerelték össze a váltót...vagy rejtély...vagy ilyen. Nap mint nap ilyen kérdőjelek vannak a mühelyünkben aztán a válasz, passz:)
Piritu - 1.000.0002014-03-06 21:36:45 // 49630
10 foktól már nem csinálja. 0 km-es kora óta ilyen. A váltóolaj csere után is ilyen. Jobb ötlet?
Alfonis2014-03-06 21:35:38 // 49629
itt nincsenek szabályok :D
Piritu - 1.000.0002014-03-06 21:33:55 // 49628
Ha hó lesz, nem megyek hozzájuk :-P
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-06 21:22:33 // 49627
s mi lesz az osztrák szabályokkal? :P
mizooo2014-03-06 21:19:16 // 49626
Készek a nyáriak a felrakásra, hétvégén szerintem fel is pattintom. Túl sokat koptattam a télieket már :)
Ákos (dewvil)2014-03-06 21:07:58 // 49625
de annak az olajnak is vam egy hőmérséklet tartománya tól ig amiben ilyen esetek nincsenek...
GTPeti2014-03-06 21:07:01 // 49624
Nekem a GTV-re vasárnap. Már én is nagyon várom. :)
Piritu - 1.000.0002014-03-06 21:04:11 // 49623
Ma ledumáltam a gumissal, hétfőn mennek vissza a nyári papucsok :-)
Piritu - 1.000.0002014-03-06 21:02:15 // 49622
Az enyém új kora óta ilyen. Ha egy kicsit rácsúsztatom a kuplungot simán beugrik. Inkább olyan érzésem van, hogy túl jól emel ki a kuplung és a dermedt olaj lefogja a fogaskereket. Ha meg nem forog, nem ugrik össze.
Csabi2014-03-06 20:47:40 // 49621
Nekem sincs probléma hidegen.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-06 20:44:26 // 49620
tárcsa? mi köze hozzá? inkább szinkron ... jó kis GM váltó mondjuk a 2,4-ben nagyon pontos és rövid
mex862014-03-06 20:28:37 // 49618
hidegen/hidegben 1-2 nekem is szoros
ahogy kint is nő a hőmérséklet úgy a probléma is enyhül, 10 fok kinti feletti hidegindításkor szinte már nem is zavaró
Dömpi (il dottore)2014-03-06 20:23:28 // 49617
de nekem pl.csak 2-éves a k.tárcsa...akkor miért?
.....2014-03-06 20:19:04 // 49616
Nálam a kuplung tárcsa miatt volt. 1. fokozatba nehezen ment be.
Shadin2014-03-06 20:00:36 // 49614
Igen, ua. a cikkszám a tűzkarikához.
David | Centocinquantanove2014-03-06 19:59:00 // 49613
A jellemzök rovatban ott van, hogy 8V de igazad van, átírom fentre is.
Egyszer már nézegettem, talán 4 csavar tartja, de az alsókhoz elég nehéznek tartottam hozzáférni...
Dömpi (il dottore)2014-03-06 19:56:18 // 49612
biztos, hogy a 16V mérete egyezik a 8V-ével?
Dömpi (il dottore)2014-03-06 19:53:54 // 49611
Mivel a tiéd is 8V (bár a kocsid adatlapjáról ez nem derül ki), ajánlom figyelmedbe a blogom. A 16V-nél máshogy áll az EGR.
Ha én megtudtam csinálni, neked is menni fog!
David | Centocinquantanove2014-03-06 19:52:57 // 49610
Köszöntem szépen! Jövök eggyel! :-)
Shadin2014-03-06 19:51:49 // 49609
Most mondd, ha kíváncsi vagy még valami méretre.
Shadin2014-03-06 19:50:40 // 49608
to: David | Centocinquantanove :-)
Dömpi (il dottore)2014-03-06 19:43:05 // 49606
az 1.9 is, bár a váltóolaj csere után már nagyon-nagyon ritkán
David | Centocinquantanove2014-03-06 19:25:49 // 49605
Shadin tényleg tök rendes tőled, hogy előkotortad, de nem tudnád mégis megmérni a következőket?
- két szélső furat közepének távolsága
- lemezke teljes szélessége
- lemezke teljes magassága
és esetleg még az alsón, amin a nagy furat van, annak a nagy furatnak az átmérőjét.

Bocsi ha pofátlanul túráztatlak :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak