mex862014-04-04 13:57:35 // 51139
persze ebböl az 55ezresböl nincs készleten...
mex862014-04-04 13:55:33 // 51138
egész eleje lejön a cseréhez?
na ez finom lesz, német munkadijakkal.... nagy öröm...
amugy most hivott a generätoros, le volt ejtve a generätor és megprobältäk visszafeszegetni a belvilägot, szal ezzel ätbszott a Cartärs keményen... emiatt szorul...
most vagy tud vele valamit még elkövetni vagy nem...
amugy valoban ujszerü a bele azt mondja, szóval szabadonfuto csere sem jätszana
ebböl valszeg egy uj lesz....
hatalmas öröm....
na ez finom lesz, német munkadijakkal.... nagy öröm...
amugy most hivott a generätoros, le volt ejtve a generätor és megprobältäk visszafeszegetni a belvilägot, szal ezzel ätbszott a Cartärs keményen... emiatt szorul...
most vagy tud vele valamit még elkövetni vagy nem...
amugy valoban ujszerü a bele azt mondja, szóval szabadonfuto csere sem jätszana
ebböl valszeg egy uj lesz....
hatalmas öröm....
Csabi2014-04-04 12:41:06 // 51137
Érdemes megfontolnod az újat , akkor le van a gond mindennel. Ha csak azt nézzük, h egy generátor szabadonfutó 18-20ezer(valszeg az is a végét járja), a felújítás meg 20-30, akkor már meg is van az új ára...
Nem beszélve arról, h az egész autó elejét le kell bontani a cseréhez, ami sok hibát tud még szülni(klíma-, olajhűtő-, szervó csatlakozások)...uh jobb az ilyen megbontások számát minimalizálni.
Nem beszélve arról, h az egész autó elejét le kell bontani a cseréhez, ami sok hibát tud még szülni(klíma-, olajhűtő-, szervó csatlakozások)...uh jobb az ilyen megbontások számát minimalizálni.
Piritu - 1.000.0002014-04-04 11:59:45 // 51136
Szerintem nem. Tény, hogy van nála olcsóbb is, de ami jó az gyakorlatilag ez az árkategória.
Szabolcs 1592014-04-04 11:24:06 // 51135
Michelin IDE vagy oda ITT németbe inkàbb Continental a nyerö odi r8 ason Continental van ITT àll nàlunk a mêlygaràzsba tulaja mondta Michelin nem tapad ugy ahogy kell ennyi
Szabolcs 1592014-04-04 11:16:19 // 51134
Szabolcs 1592014-04-04 11:13:39 // 51133
Ákos (dewvil)2014-04-04 08:05:30 // 51132
Es a raadas, a lokharitom csillog villlog mibt a salamon toke:-)
Ákos (dewvil)2014-04-04 07:55:36 // 51131
Uraim, jelentem szivosor tiszta lett mint az uj, vezérlés uj, injektorok felujitva, osszerakva, szepen ketyeg. Es tegnap este megvolt a 200km/h-s sebesseg is. Megy ez 170-nel tobbet kerem szepen:-)
Johet a tele tankos fogyasztasmeres:-)
Johet a tele tankos fogyasztasmeres:-)
Giuntini2014-04-04 07:51:05 // 51130
Még annyit, hogy ez a méret a drága. A sztenderd méret 225/45R17 a gumigyártók részéről, a Primacy-nál is majdnem 10-essel olcsóbb. A Pilot-ban nincs is 225/50R17. Még 235-ös méretben is alacsonyabb lenne az autó. Ez pedig nem lenne jó a feljárók miatt.
Giuntini2014-04-04 07:41:36 // 51129
Ez tévedés. Nekem 46 e. van darabja, hasonló méretű Conti vagy Pirelli jó esetben 2-3000 ft-al olcsóbb. És azoknál azért jobb.
.......................2014-04-04 07:25:42 // 51128
Qurva drága a Michelin
.......................2014-04-04 07:18:46 // 51127
Szerintem Ékszíjcsere megoldja,vagy javít rajta
Giuntini2014-04-03 22:44:50 // 51125
Nekem is időnként előjön ez a darabosság. Ugye a sarkalatos pont a 159-nél a kormánymű, de annak a jele a szivárgás lenne, nekem pedig egy csepp sem hiányzik. Ami érdekes volt most a gumi cserénél, hogy mind a két első keréknél a szélén voltak kiverődések. A télen mindig figyeltem, soha nem láttam ezeket. Futóműves haverom azt mondta a futómű teljesen rendben van. Egy hónapja volt mindkét felső lengőkar cserélve, és a futómű beállítva. Teljesen tökéletes az egyenesfutása. Én inkább arra gyanakszom, hogy ezekben a 20 fokokban még puhult a gumi, sokat autópályáztam 160-al, és a gumi már nem igazán fiatal. Azt is észrevettem, hogy az egyébként csendes téli gumi felhangosodott ami a melegben normális. Múltkor a tévében valami nagy szakértő azt mondta, hogy csak annyi a hátránya a téli guminak, a melegben hogy jobban kopik. Az hogy melegben balesetveszélyes az elhanyagolható. Szerinte.
Chianti2014-04-03 22:32:25 // 51124
Mit is mondhatnék... igazán szép lett! Nagyon ördögi ez a fekete külső a vörös belsővel! Ez az amit hiába is keresnél egy német csodában... a stílus!!! Tényleg pöpec lett a gép na! Külön gratula a nyári papucsokhoz! Nem marad más hátra, mint irány az országút! Kellemes gurulást! :o)
mex862014-04-03 22:26:50 // 51123
az milyen? integrálva van a vákumpumpa? vagy hogy?
miben van ilyen?
miben van ilyen?
mex862014-04-03 22:26:14 // 51122
nekem is 30 volt 2 éve a 166nál.
GTPeti2014-04-03 22:19:21 // 51121
Ezt is elhiszem. Egy nagyobb gen. felújítása 40e is lehet. Anno egy cartárs mondta, hogy 60e az új...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-04-03 22:12:44 // 51120
sok esetben olyan kicsi a különbség az új és a felújítás között nem beszélve pl a vákumpumpás generátorokról amit ugyi nem újítanak fel, hogy lassan nem éri meg
Dömpi (il dottore)2014-04-03 22:09:30 // 51119
Elsőre úgy tűnik igen, de majd holnap megyek a hosszút (Bpest), aztán majd kiderül.
Amúgy a télit megsergettettem, kicsit ütött a bal első felni, meg a gumiban is volt eltérés.
Amúgy a télit megsergettettem, kicsit ütött a bal első felni, meg a gumiban is volt eltérés.
Piros Madaaar2014-04-03 22:06:52 // 51118
Az en nyari gumiam felrakasa ota sem indul jol a nyar:-)rugo tores...varom a gyari rugokat sehol nincs visszamondani nemtudom mar..igy varok..talan egy het talan ketto :-(
GTPeti2014-04-03 22:04:17 // 51117
Semmi gond a bontottal. Feltéve, hogy beépítés előtt felújításra kerül...
Minden más lutri (statisztikailag elég rossz lapokkal). Úgyhogy egyetértek veled.
Minden más lutri (statisztikailag elég rossz lapokkal). Úgyhogy egyetértek veled.
mex862014-04-03 21:59:35 // 51116
ja meg csapágyakat is cseréltek anno
mex862014-04-03 21:58:24 // 51115
perpill ez is kidobott pénznek tűnik ebben a formában, ezt már beettem...
jó megoldásnak tűnt polcra, de aztán mikor már megvolt láttam hogy a helye miatt számomra felejtős a csere házilag.
a felújítás ott elég hosszú listát jelentett, szabadonfutót, szénkeféket, valami (talán forgórész) felszabályozást, diódasort stb, nem annyira vágom a generátort de ilyenekre emlékszem.
30at fizettem anno az egészre, tekintve a szabadonfutó nem csekély árát önmagában nem sokalltam.
lehet most új lesz a vége...
jó megoldásnak tűnt polcra, de aztán mikor már megvolt láttam hogy a helye miatt számomra felejtős a csere házilag.
a felújítás ott elég hosszú listát jelentett, szabadonfutót, szénkeféket, valami (talán forgórész) felszabályozást, diódasort stb, nem annyira vágom a generátort de ilyenekre emlékszem.
30at fizettem anno az egészre, tekintve a szabadonfutó nem csekély árát önmagában nem sokalltam.
lehet most új lesz a vége...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-04-03 21:52:57 // 51114
bontottra nincs gari, tehát kidobott pénz ha tönkre megy ...a felújítás attól függ mit takar de általában elég keveset...
mex862014-04-03 21:52:21 // 51113
rázás eltűnt?
Dömpi (il dottore)2014-04-03 21:51:02 // 51112
Megvannak az új gummák és a futómű is be lett állítva. (blog)
Beszéltem a futóművessel az állóhelyzteben darados kormányról. Szerinte ez lehet annak az előjele, hogy majd lassacskán megadja magát a generátor szabadonfutója.
éleménye szerint ne bolygassam a dolgot, majd idővel, ha rosszabb lesz, akkor kell csak lépni, mert akkor már mutatja magát, hogy mi az ok.
Beszéltem a futóművessel az állóhelyzteben darados kormányról. Szerinte ez lehet annak az előjele, hogy majd lassacskán megadja magát a generátor szabadonfutója.
éleménye szerint ne bolygassam a dolgot, majd idővel, ha rosszabb lesz, akkor kell csak lépni, mert akkor már mutatja magát, hogy mi az ok.
mex862014-04-03 21:50:37 // 51111
mondom ezt szinte újként árulták és úgy is néz ki, csak ezért vettem meg meg egyszerűbb lett volna ezt betenni.
én a felújítást is pártolom ha teljeskörű és garis meg szakműhelyben megy
én a felújítást is pártolom ha teljeskörű és garis meg szakműhelyben megy
mex862014-04-03 21:49:10 // 51110
az elvileg párezer km-et futott csak, szemre szinte új, és mégis beállt... lehet az állástól ilyet még nem láttam.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-04-03 21:48:54 // 51109
nekünk 470e km-et élt a generátorunk... sosem vennék belőle bontottat, én az újra voksolok
mex862014-04-03 21:47:35 // 51108
ezért is vettem meg a tartalékost... dehát úgy tűnik nem nyert...
pár off-omon volt szintén halott nekem is a gen, volt amivel tudtam menni én is meg ami rángatva de ment.
ez menni ment, csak nem láttam semmit...
pár off-omon volt szintén halott nekem is a gen, volt amivel tudtam menni én is meg ami rángatva de ment.
ez menni ment, csak nem láttam semmit...
Haddel2014-04-03 21:42:52 // 51107
Nagyon tetszik ez a piros bőr.
GTPeti2014-04-03 21:42:41 // 51106
A generátor-exitusnak esetenként különböző stádiumai vannak. Ha szerencséd van tölt valamennyit. Ha nincs, akkor nem. Vagyis addig jutsz el, amíg az akku táplálni tudja a befecskendezést (beleértve a legnagyobb fogyasztót, az AC-t).
Az Uno-mban halt már meg a gen. valahol Passau felé. Nem volt őszinte a mosolyom. Azóta max. 150e-nél szigorúan generátor felújítás. 200e fölött szerintem minden méter ajándék. Legalábbis én külföldre nem indulnék ilyennel. De ez sok egyéb alkatrészre is vonatkozik. (Igen, itt pl. a főtengely-jeladóra gondolok.)
Az Uno-mban halt már meg a gen. valahol Passau felé. Nem volt őszinte a mosolyom. Azóta max. 150e-nél szigorúan generátor felújítás. 200e fölött szerintem minden méter ajándék. Legalábbis én külföldre nem indulnék ilyennel. De ez sok egyéb alkatrészre is vonatkozik. (Igen, itt pl. a főtengely-jeladóra gondolok.)
mex862014-04-03 21:35:17 // 51105
szép lett a vas!
mex862014-04-03 21:34:41 // 51104
amúgy lehet hazajött volna lábán, csak hát este 10kor nem volt vicces világítás nélkül....
ja kérdés, ezekben nincs ilyen töltésjelző vagy valami?
mert a fura az hogy nem világított, és most nem is emlékszem rá hgoy volt-e benne.
abból gondoltam már elsőre hogy generátor lesz hogy dobálta el sorra az ABS VDC stb.-t és sokan írtátok hogy lemerülő akku esetén is ezt játssza.
a 166osomban anno vétel után 1héttel halt le a generátor, az jelezte szokásos módon hogy nincs töltés, de vicces módon még tudtam vele helyben közlekedni, Ő saját lábán ment el a szerelőhöz, utána elvittem felújíttatni a generátort, 30ért csinálták garival és többet nem volt vele probléma.
ja kérdés, ezekben nincs ilyen töltésjelző vagy valami?
mert a fura az hogy nem világított, és most nem is emlékszem rá hgoy volt-e benne.
abból gondoltam már elsőre hogy generátor lesz hogy dobálta el sorra az ABS VDC stb.-t és sokan írtátok hogy lemerülő akku esetén is ezt játssza.
a 166osomban anno vétel után 1héttel halt le a generátor, az jelezte szokásos módon hogy nincs töltés, de vicces módon még tudtam vele helyben közlekedni, Ő saját lábán ment el a szerelőhöz, utána elvittem felújíttatni a generátort, 30ért csinálták garival és többet nem volt vele probléma.
mex862014-04-03 21:31:33 // 51103
mex862014-04-03 21:29:56 // 51102
ezek sztem szalonból szerezték az árat.
ebayen 270 ojro a Denso, gyári is az.
ha nem jön össze a felújíttatás a hétvégén otthon (kollegám elvitte M.o.-ra) akkor veszek egyet gyorsban, húsvétkor 159el mennénk hazafele.... :(
Sajna nekem az első nyárikerekes képeim nem olyanok lettek amilyennek szerettem volna...
Remélem aztán más probléma nem lesz, meg a munkadíj sem lesz horror mert ezek nem sok Alfát láttak itt Wolfsburgban....

ebayen 270 ojro a Denso, gyári is az.
ha nem jön össze a felújíttatás a hétvégén otthon (kollegám elvitte M.o.-ra) akkor veszek egyet gyorsban, húsvétkor 159el mennénk hazafele.... :(
Sajna nekem az első nyárikerekes képeim nem olyanok lettek amilyennek szerettem volna...
Remélem aztán más probléma nem lesz, meg a munkadíj sem lesz horror mert ezek nem sok Alfát láttak itt Wolfsburgban....

Erhard 242 (Pure Energy)2014-04-03 21:14:37 // 51101
kb 100e az új generátor...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-04-03 21:10:25 // 51100
Trakesz kuplung :DDD
mex862014-04-03 21:04:18 // 51099
nálam nem állt meg a pechszéria, napközben hívott a szerelő hogy be van állva a Ruszitól vett generátor....
szóval vagy hoznak bele 570 euroért vagy intézzek bele....
szóval vagy hoznak bele 570 euroért vagy intézzek bele....
Shadin2014-04-03 20:54:10 // 51098
Akkor buli van, meg csodák is :-D
Giuntini2014-04-03 20:42:25 // 51097
Én is bár időnként kitérőkkel (Goodyear) de mindig a Michelinekre szavaztam.
Piritu - 1.000.0002014-04-03 20:34:09 // 51096
A jövő héten dobom le a második garnitúra Michelint. Egy rossz szavam se lehet rájuk. Jó választás.
Giuntini2014-04-03 20:25:12 // 51095
Piritu - 1.000.0002014-04-03 20:11:04 // 51094
Giuntini2014-04-03 19:18:25 // 51093
Igen, ez mind így igaz, sajnos Milanoban megszűnt (jobban mondva Areseben) az Alfák gyártása, bár Marchione fogadkozott a múltkoriban, hogy visszaviszi.
David | Centocinquantanove2014-04-03 18:56:14 // 51092
Shadin! Talán hihetelen, de a motorlámpa reggel már nem jött elő és egész nap színét sem láttam. Nem értem teljesen a dolgot, de örülök neki.
afla1592014-04-03 18:41:27 // 51091
Üdv Cartársak!
Lehet, hogy csak nekem újdonság, illetve érdekesség, de hátha valakit még érdekel.:) :)
Alfa Romeo
Nem csak az autóbolondok körében cseng jól a Fiat konszernhez tartozó olasz gyártó neve, amely két cég egyesülésével jött létre. Logóját mindenki ismeri, de emlékezetből csak kevesen tudnák lerajzolni. Gyökerei 1907-be, a Darracq Italiana megalakulásához vezetnek, amelyet Alexandre Darracq, a francia autógyáros honosított meg Nápolyban Ugo Stella közreműködésével. Az együttműködést három év után felbontották, így Stella átköltöztette a vállalkozást Milánóba, ahol ALFA (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili), vagyis névtelen lombardiai autógyár néven kezdték meg a működést.
Forrás: Alfa Romeo
Sokat változott, de ugyanaz maradt az Alfa emblémája
Ebben a formában is csak az évtized végéig léteztek, amikor Nicola Romeo felvásárolta, és Alfa Romeo névre keresztelte, majd a háború alatt átmenetileg fegyverek és lőszerek termelésére állította át a gyárat. A míves emblémát egy mérnök tervezte, az ő ötlete volt, hogy milánói szimbólumokat használjanak fel. Éppen villamosra várt a Piazza Castellón, amikor megpillantotta a Filarete torony tetején lévő, embert lenyelő, koronás, sárkányfejű kígyót, a Visconti család címerállatát, amely a kerek alakú logó közepébe, Milánó város zászlaja, a fehér alapon piros kereszt mellé került.
Forrás: [origo]
A Visconti család címere
Az 1910-ben tervezett embléma kék keretébe arany betűkkel felülre az Alfa, alulra a Milano szavakat írták, a kettőt pedig a Savoyai-dinasztiára utaló csomóval választották el. Az egyesülés után a feliratot fehérrel írt Alfa Romeóra cserélték, majd 1925-ben babérkoszorúval vették körül, melynek formáját 1946-ban megváltoztatták, a csomót pedig hullámvonallal helyettesítették. 1972-től a kígyó rajzát stilizálták, a betűket ismét arany színnel írták, de elhagyták a koszorút és a Milano nevet.
Lehet, hogy csak nekem újdonság, illetve érdekesség, de hátha valakit még érdekel.:) :)
Alfa Romeo
Nem csak az autóbolondok körében cseng jól a Fiat konszernhez tartozó olasz gyártó neve, amely két cég egyesülésével jött létre. Logóját mindenki ismeri, de emlékezetből csak kevesen tudnák lerajzolni. Gyökerei 1907-be, a Darracq Italiana megalakulásához vezetnek, amelyet Alexandre Darracq, a francia autógyáros honosított meg Nápolyban Ugo Stella közreműködésével. Az együttműködést három év után felbontották, így Stella átköltöztette a vállalkozást Milánóba, ahol ALFA (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili), vagyis névtelen lombardiai autógyár néven kezdték meg a működést.
Forrás: Alfa Romeo
Sokat változott, de ugyanaz maradt az Alfa emblémája
Ebben a formában is csak az évtized végéig léteztek, amikor Nicola Romeo felvásárolta, és Alfa Romeo névre keresztelte, majd a háború alatt átmenetileg fegyverek és lőszerek termelésére állította át a gyárat. A míves emblémát egy mérnök tervezte, az ő ötlete volt, hogy milánói szimbólumokat használjanak fel. Éppen villamosra várt a Piazza Castellón, amikor megpillantotta a Filarete torony tetején lévő, embert lenyelő, koronás, sárkányfejű kígyót, a Visconti család címerállatát, amely a kerek alakú logó közepébe, Milánó város zászlaja, a fehér alapon piros kereszt mellé került.
Forrás: [origo]
A Visconti család címere
Az 1910-ben tervezett embléma kék keretébe arany betűkkel felülre az Alfa, alulra a Milano szavakat írták, a kettőt pedig a Savoyai-dinasztiára utaló csomóval választották el. Az egyesülés után a feliratot fehérrel írt Alfa Romeóra cserélték, majd 1925-ben babérkoszorúval vették körül, melynek formáját 1946-ban megváltoztatták, a csomót pedig hullámvonallal helyettesítették. 1972-től a kígyó rajzát stilizálták, a betűket ismét arany színnel írták, de elhagyták a koszorút és a Milano nevet.
ALFI1562014-04-03 17:07:43 // 51090
59-hez szinter