Shadin2014-05-05 10:57:48 // 52853
Nekem jobban pörög 140-nél.
mzo2014-05-05 10:38:26 // 52852
Shadin2014-05-05 09:27:46 // 52851
Köszi, ez is kevesebb mint az enyém.
Shadin2014-05-05 09:25:48 // 52850
Nekem új van benne és nem is fúj ki.
Ákos (dewvil)2014-05-05 09:17:36 // 52849
Giuntini2014-05-05 08:19:25 // 52848
Persze hogy okozhatta. Nekem a végén nem indult be.
ValeRossi462014-05-05 07:17:27 // 52847
Kíváncsi lettem és megnéztem ma reggel az M5-ön
140/2500 ez stimmel,de a tb nyomás nálam 1,1 volt. Kocsi írva,EGR falazva,de még nincs kiírva,és DPF sincs.
Piros írt gyári 1,9 adatot lejjebb,ha jól olvastam.
140/2500 ez stimmel,de a tb nyomás nálam 1,1 volt. Kocsi írva,EGR falazva,de még nincs kiírva,és DPF sincs.
Piros írt gyári 1,9 adatot lejjebb,ha jól olvastam.
Lexlutor2014-05-04 21:12:14 // 52846
Egyszer kétszer én is földhöz vágtam volna szívesen a laptopot.
'''''2014-05-04 21:00:28 // 52845
Köszi.A héten szét lesz kapva az egész autó és akkor mindjárt ezt is megnézetem.
Norby2014-05-04 20:32:33 // 52844
Norby2014-05-04 20:28:13 // 52843
'''''2014-05-04 20:25:11 // 52842
Ez még kellett,nagyon. :-(
Liquid2014-05-04 20:03:08 // 52841
nekem olyan gondom van vele, hogy a jobboldali mintha nem feszülne rá kellőképpen az üvegre. 1-2 hete figyeltem fel a zajra, susog. Most hogy nagy szél volt szemmel láthatóan rezgett. megnéztem és minden rendben van vele látszólag. Mi lehet a baja?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-04 19:30:53 // 52840
a rugót eltörted ami rászorítja a kart a szélvédőre...bontó
'''''2014-05-04 18:50:38 // 52839
Ma nekem is sikerült elcsesznem az ablaktörlőt.Volt egy bogár alatta és megemeltem.Reccsent egyet és most a vezető előtt nem töröl.Működik csak nem szorul rá az üvegre.Tőben lötyög.Volt már valamelyikőtöknek ilyen?
Giuntini2014-05-04 17:45:03 // 52838
Ezek szerint neked nincs rajta a 2011-es frissítés?
David | Centocinquantanove2014-05-04 17:40:17 // 52837
Jó, hogy előhoztad, engem is szétb*sz az ideg.
-autó szépen lemosva, waxolva, minden, 10 km múlva vastagon befedve az egész eleje rovarral, és az egész befedve útszéli porral;
-szétszedtem a váltó körüli panelrészt, de összerakásnál a vészvillogó gomb paneljének egyik imbuszcsavarja beleesett a műszerfalba, nem lehet kiszedni;
-ELM327 kábelt rádugom, driver fent, FES 3.6.2 fent, kapcsolat a megfelelő porton észlelve, mégis baszik csatlakozni. Már majdnem földhözcsaptam a laptopot, az a szerencséje, hogy kölcsönbe van csak.
A mai nappal autó ügyben adtam a szarnak egy jó nagy pofont!
-autó szépen lemosva, waxolva, minden, 10 km múlva vastagon befedve az egész eleje rovarral, és az egész befedve útszéli porral;
-szétszedtem a váltó körüli panelrészt, de összerakásnál a vészvillogó gomb paneljének egyik imbuszcsavarja beleesett a műszerfalba, nem lehet kiszedni;
-ELM327 kábelt rádugom, driver fent, FES 3.6.2 fent, kapcsolat a megfelelő porton észlelve, mégis baszik csatlakozni. Már majdnem földhözcsaptam a laptopot, az a szerencséje, hogy kölcsönbe van csak.
A mai nappal autó ügyben adtam a szarnak egy jó nagy pofont!
Shadin2014-05-04 15:09:08 // 52836
Pontosan, 18-20 külső hőmérsékletnél kezdi...
Shadin2014-05-04 15:08:29 // 52835
Köszi, ez is kevesebb mint az enyém 17-es pacskerokkal.
Lexlutor2014-05-04 15:05:36 // 52834
Abból próbáltam a demót.
Lexlutor2014-05-04 15:04:38 // 52833
Valami kompaltibilitási hibát magyaráz.
Liquid2014-05-04 15:04:37 // 52832
próbálj ki egy MES demo-t, töltsd le a weblapról
Lexlutor2014-05-04 15:03:38 // 52831
Nekem a demónál is ezt írta ki teszt futtatásakor, és persze AlfaOBD-is az nem crackelt szintén demó.
Liquid2014-05-04 14:59:36 // 52830
a crackelt EcuScan nálam is kilépegetett véletlenszerűen
Lexlutor2014-05-04 14:07:35 // 52829
Nekem is Win7 van. Enyém nem "hivatalos verzió". Hogy oldották meg? Kaptál valami drivert hozzá?
.......................2014-05-04 14:00:01 // 52828
Xp alatt ok,
Lehet a win7 a gond
Írj a supportnak ,én vas írtam neki és 10 perc múlva megoldotta
Lehet a win7 a gond
Írj a supportnak ,én vas írtam neki és 10 perc múlva megoldotta
Lexlutor2014-05-04 13:57:40 // 52827
Helló.
Egy kis segítséget kérnék. Van egy Elm327 1.5a usb-s. (1.kép) Lezáró ellenállás kiforrasztva. ScanMaster-ELM v2.1 nevű progival simán felcsatlakozik, olvas mindent.
Fiat ecu scan v.3.6.2 regisztráltal nem megy. Illetve néha felcsatlakozik de kb.:10mp múlva kidob. Itt is csak úgy ment néha ha beállitásoknál OBD Linkre állitom és nem Elm 327 1.3+ ra. Azt irja ki hogy az intrface 1.4-el kompaltibilis. (2-3.kép) Alfa OBD-vel szintén hibát ír. (Próba verzió)(4.kép)
Most mit tegyek?
Egy kis segítséget kérnék. Van egy Elm327 1.5a usb-s. (1.kép) Lezáró ellenállás kiforrasztva. ScanMaster-ELM v2.1 nevű progival simán felcsatlakozik, olvas mindent.
Fiat ecu scan v.3.6.2 regisztráltal nem megy. Illetve néha felcsatlakozik de kb.:10mp múlva kidob. Itt is csak úgy ment néha ha beállitásoknál OBD Linkre állitom és nem Elm 327 1.3+ ra. Azt irja ki hogy az intrface 1.4-el kompaltibilis. (2-3.kép) Alfa OBD-vel szintén hibát ír. (Próba verzió)(4.kép)
Most mit tegyek?
mzo2014-05-04 11:47:54 // 52826
Azért furi, hogy az automatának ennyivel hosszabb a váltó áttétele 6-ban.
GTPeti2014-05-04 11:32:46 // 52825
"Létezik hogy pályán ennyivel kevesebbet kormolna, hogy az általános táv 3x-osán regenerál csak?"
Persze, ha sokat mentél ugyanolyan tempóval, akkor meg pláne.
Persze, ha sokat mentél ugyanolyan tempóval, akkor meg pláne.
David | Centocinquantanove2014-05-04 11:31:11 // 52824
Én még ide venném is a hőmérsékelet is, szerintem az is közrejátszik.
Télen, amikor a hőmérő nem mutat többet 5-10 foknál, akkor sosem volt rángatás.
Tavasszal amikor az első nap megsüti az autót akkor jön elő...
Összefüggést ne kérdezd, mert nem tudom... :)
Télen, amikor a hőmérő nem mutat többet 5-10 foknál, akkor sosem volt rángatás.
Tavasszal amikor az első nap megsüti az autót akkor jön elő...
Összefüggést ne kérdezd, mert nem tudom... :)
Piros Madaaar2014-05-04 09:44:15 // 52823
Hali, 140nel es 2500giri, 1.0 bar.a 0.8utan elso csik fel.1.9,150le,es 19"papucsok.
Liquid2014-05-03 23:32:34 // 52822
így van ahogy mondod, biztosan bejátszik a kerékméret meg az egyebek
mex862014-05-03 23:08:33 // 52821
érdekes dolgok ezek, ahányan írjátok hogy mennyit csal szinte mindenkinél más jön ki :)
bár persze ez kerékméret, szoftver meg miegymás függő is nyilván.
bár persze ez kerékméret, szoftver meg miegymás függő is nyilván.
mex862014-05-03 22:46:34 // 52820
ja még egy érdekesség.
diagoltam a kocsit picit.
nemrég jöttünk ugye vissza németbe, 900km autópályás szakaszunk volt.
az út elején úgy 100km után regenerált egyet.
aztán nem vettem észre hogy csinálná.
Voltam vele 2x dolgozni, ezután amikor diagoltam akkor 905km-t írt előző regen óta és 105%-os tömődöttséget, meg is ijedtem hogy most mivan? Lehalt valami azért nem regenerál? Bár hiba nem volt meg a 105% sem tűnt annyira durvának.
Létezik hogy pályán ennyivel kevesebbet kormolna, hogy az általános táv 3x-osán regenerál csak?
Ezután a diag utáni úton már regenerált is, ha nem tette volna, kezdtem volna félni is.
Ami még ott fura volt 80fokos víznél már elkezdte.
Ja és most is figyeltem a tükröt, és megint láttam regenkor a szürkés kékes füstöt gyorsításkor, és nem kellett talpalni sem hozzá :) Ilyenkor mindig lemaradnak a mögöttem jövők :D Szoktam ilyet OFF-oknál is látni, mindig azt hittem gatya a motor, de kb azok is csak regeneráltak :)
diagoltam a kocsit picit.
nemrég jöttünk ugye vissza németbe, 900km autópályás szakaszunk volt.
az út elején úgy 100km után regenerált egyet.
aztán nem vettem észre hogy csinálná.
Voltam vele 2x dolgozni, ezután amikor diagoltam akkor 905km-t írt előző regen óta és 105%-os tömődöttséget, meg is ijedtem hogy most mivan? Lehalt valami azért nem regenerál? Bár hiba nem volt meg a 105% sem tűnt annyira durvának.
Létezik hogy pályán ennyivel kevesebbet kormolna, hogy az általános táv 3x-osán regenerál csak?
Ezután a diag utáni úton már regenerált is, ha nem tette volna, kezdtem volna félni is.
Ami még ott fura volt 80fokos víznél már elkezdte.
Ja és most is figyeltem a tükröt, és megint láttam regenkor a szürkés kékes füstöt gyorsításkor, és nem kellett talpalni sem hozzá :) Ilyenkor mindig lemaradnak a mögöttem jövők :D Szoktam ilyet OFF-oknál is látni, mindig azt hittem gatya a motor, de kb azok is csak regeneráltak :)
Liquid2014-05-03 22:42:33 // 52819
nálam kb. fél liter csal a computer, természetesen lefele :)
mindenesetre azt megfigyeltem hogy ha van az adott etapban, poroszkálós rész, mondjuk Bécs elkerülőn 80-100 közepes dugó akkor az nagyon le tudja húzni az átlagot.
mindenesetre azt megfigyeltem hogy ha van az adott etapban, poroszkálós rész, mondjuk Bécs elkerülőn 80-100 közepes dugó akkor az nagyon le tudja húzni az átlagot.
mex862014-05-03 22:40:03 // 52817
VW témához, én több PD-t is hajtottam nem is kevés km-t mind hosszmotoros A6 meg A4 Audik voltak, még a korai 8v-k 131lovasak, abban mindben volt üza.hűtés is.
Egyikkel sem volt üzemanyag ellátással gondom sem, és lendkerékkel sem.
Több ilyen még családban van, továbbra sincsenek motorikus gondjaik.
Adagólós 110lovas A4est is hajtottam 4 évig, felhúzva 180 lóra különböző dolgokkal, az is bírta, birja a mai napig is egyik jóbarátomnál, pedig nem mai csirke.
1-2 ismerősnek volt hengerfej gond hosszmotoros PD-nél, meg ilyen beszakadt hidrotőke és veztengely baja, de összességében szvsz az egy jól sikerült vmi nem is eszik és megy is. Sajna ezek is már mind km milliomosok.
Keresztmotorosnál sűrűbben hallani lendkerékgondokról, lehet hogy a karika jelhez komolyabb technika is járt ezért nem volt ilyennel bajom, meg ugye ott más a váltó, lendkerék stb.
2.0pd-ről viszont ne beszéljünk, az egy katasztrófa, ittkint olcsóbbak az ilyennel szerelt autók mint az elődök.
Összességében viszont a JTD-t lehet hogy jobbnak találom én is, ott nem voltak ilyen minőségi ugrándozások hogy eleinte jó, aztán nagyon szar, aztán vállalható.
Ezek sokáig szuperak voltak, bár aztán itt is szvsz a JTDm-el kicsit lejjebb mint a mérce vagy inkább az EU4 butaságai miatt.
Egyikkel sem volt üzemanyag ellátással gondom sem, és lendkerékkel sem.
Több ilyen még családban van, továbbra sincsenek motorikus gondjaik.
Adagólós 110lovas A4est is hajtottam 4 évig, felhúzva 180 lóra különböző dolgokkal, az is bírta, birja a mai napig is egyik jóbarátomnál, pedig nem mai csirke.
1-2 ismerősnek volt hengerfej gond hosszmotoros PD-nél, meg ilyen beszakadt hidrotőke és veztengely baja, de összességében szvsz az egy jól sikerült vmi nem is eszik és megy is. Sajna ezek is már mind km milliomosok.
Keresztmotorosnál sűrűbben hallani lendkerékgondokról, lehet hogy a karika jelhez komolyabb technika is járt ezért nem volt ilyennel bajom, meg ugye ott más a váltó, lendkerék stb.
2.0pd-ről viszont ne beszéljünk, az egy katasztrófa, ittkint olcsóbbak az ilyennel szerelt autók mint az elődök.
Összességében viszont a JTD-t lehet hogy jobbnak találom én is, ott nem voltak ilyen minőségi ugrándozások hogy eleinte jó, aztán nagyon szar, aztán vállalható.
Ezek sokáig szuperak voltak, bár aztán itt is szvsz a JTDm-el kicsit lejjebb mint a mérce vagy inkább az EU4 butaságai miatt.
Piritu - 1.000.0002014-05-03 22:35:43 // 52816
Kicsi a világ, német volt :-)
mex862014-05-03 22:32:06 // 52815
Fogyasztás témához, sokan kérdezik, volt aki a hirdetésemre hívott fel hogy az enyém hogy fogyaszt, neki automata 2.4sw van:
megint mértem teletanknál számolva: 7.3.
Majdnem 900km-nél tankoltam. Előző is koppra tele lett tankolva.
Ebből 700 autópálya 3 fő megrakva, 150es utazó de voltak 200as etapok is, cseh üzemanyag.
A maradék 200km 2fő, nyugis országút.
Nagyátlag Fedcomp szerint perpill 7,4, ez 2900km átlaga.
A fed.comp ismét jól eltalálta, 1 decinél több hibát még nem számoltam, 166nál anno volt 7-8 decis difi is néha, de ott változott.
Km órám gyári kerékkel gyári gumimérettel (17es kerekem van) GPS-el összehasonlítva elhanyagolható, szoftverem meg 2010es. Szóval valszeg így ez a konfig jól kiadja a dolgokat.
Az is feltűnik hogy megszokásaimmal meg korábbi tapasztalataimmal szemben valóban az van hogy pl 80-90nél még nem kell 6.ba feltenni, fogyasztásnak nem feltétlen tesz jót.
Ja meg 120as tempomatos tempónál (GPS 120, órán ilyen 120 fölött minimálisan) pályán 6,7-6,8al elvan 2 fővel.
megint mértem teletanknál számolva: 7.3.
Majdnem 900km-nél tankoltam. Előző is koppra tele lett tankolva.
Ebből 700 autópálya 3 fő megrakva, 150es utazó de voltak 200as etapok is, cseh üzemanyag.
A maradék 200km 2fő, nyugis országút.
Nagyátlag Fedcomp szerint perpill 7,4, ez 2900km átlaga.
A fed.comp ismét jól eltalálta, 1 decinél több hibát még nem számoltam, 166nál anno volt 7-8 decis difi is néha, de ott változott.
Km órám gyári kerékkel gyári gumimérettel (17es kerekem van) GPS-el összehasonlítva elhanyagolható, szoftverem meg 2010es. Szóval valszeg így ez a konfig jól kiadja a dolgokat.
Az is feltűnik hogy megszokásaimmal meg korábbi tapasztalataimmal szemben valóban az van hogy pl 80-90nél még nem kell 6.ba feltenni, fogyasztásnak nem feltétlen tesz jót.
Ja meg 120as tempomatos tempónál (GPS 120, órán ilyen 120 fölött minimálisan) pályán 6,7-6,8al elvan 2 fővel.
Manky9562014-05-03 22:27:35 // 52814
bocs alapból a 150lovas 1.9 159 320nm , akkor 350-60nm hez elég annyi üzemanyag.
mex862014-05-03 22:27:25 // 52813
EGR témához, mióta megvettem a kocsit falazva volt, sosem rángatott.
Gyenge 2e km óta ki is van írva Manky által, azóta sem rángat, t.nyomásom sem ugrott meg hogy betiltana tőle.
Gyenge 2e km óta ki is van írva Manky által, azóta sem rángat, t.nyomásom sem ugrott meg hogy betiltana tőle.
mex862014-05-03 22:26:48 // 52812
Piritunak, nem jártunk Mihályfán, de húsvét környékén mocorogtunk Sárvár felé.
Uh. vagy osztrák volt a GF-es vagy kicsi a világ :)
Itt nem sok GF-es 159 mozog a környéken :)
Uh. vagy osztrák volt a GF-es vagy kicsi a világ :)
Itt nem sok GF-es 159 mozog a környéken :)
Manky9562014-05-03 22:25:27 // 52811
Nem valószínű gyárilag van elrejtve 1x1es limiter és több limiter is fogja 1.5 bárnál , ha minden ilyet átírtak ,és 2báros nyomást adtak meg akkor lenne ennyi a nyomás , kizárt dolog hogy Ricsi ilyet csinálna , ja és 76mm3 hez ez nagyon sok , nem sokkal kap neki többet mint a gyári érték 3200nál ahogy írta, alig elég 340nm hez.
Csabi2014-05-03 22:17:44 // 52810
Droberto-nak is ugyanez a hibája volt(P0237)... Igaz neki box-al csinálta, de a lényeg, h túltöltött a turbo...
mzo2014-05-03 22:05:25 // 52809
Bocs ha hülyeség, de nem lehet hogy a tuning miatt ilyen nagy a turbó nyomásod?
GTPeti2014-05-03 21:27:03 // 52808
Azt, mondod, hogy nem igaz, közben ugyanazt írod... :)
Shadin 1.9-es motorja meglehetősen hasonló egy ős-JTD-hez. Vagyis nincs semmi technikai oka, miért maradjon nyitva az EGR.* Egy feltétellel: jól kell, hogy kiírva legyen - pontosan ahogy írod.
*: Lehet, hogy tévedek, ebben az esedben légyszi javítsatok ki (magyarázattal).
Shadin 1.9-es motorja meglehetősen hasonló egy ős-JTD-hez. Vagyis nincs semmi technikai oka, miért maradjon nyitva az EGR.* Egy feltétellel: jól kell, hogy kiírva legyen - pontosan ahogy írod.
*: Lehet, hogy tévedek, ebben az esedben légyszi javítsatok ki (magyarázattal).
Manky9562014-05-03 21:23:28 // 52807
Nem igaz , a TDIknek alapból bezár az EGRje teljesen , az autók 95% bezár kb.
Tiéd is bezár nyugodtan le lehet lemezelni.De Shadin159 kolléga kocsija nem zár le, ezért kell. Ha jól ki van írva nem reklamál akármit csinálhatsz ;)
Tiéd is bezár nyugodtan le lehet lemezelni.De Shadin159 kolléga kocsija nem zár le, ezért kell. Ha jól ki van írva nem reklamál akármit csinálhatsz ;)
Manky9562014-05-03 21:20:56 // 52806
Hogyne tiltana az 2 bar , a te map sensorod ha jól tudom 1.8barig lát.Nagyon magas a nyomásod. Ricsinek mond meg hogy nézze meg az egr táblát hogy nyitva van teljes terhelésen is 2500-2750es fordulaton.
Alfa GT-Csaba2014-05-03 21:20:54 // 52805
nyomás szabályzó szelep !30 ezer
GTPeti2014-05-03 21:20:36 // 52804
"Ezért is mondják sokan, hogy lyukas lezárót ajánlott a szakember..."
A "fél világ", értsd a TDI-sek, stb. mind teljes lezárót használ minden probléma nélkül.
Az én autóm minimum 150ekm-et tett meg nyugalmazott EGR-rel gond nékül. Szóval azért az, hogy "egy kis nyitás kell" nem állja meg a helyét teljesen. Akkor kell, ha nincs kiírva rendesen és a nyomásszenzorok jele alapján "megsértődhet az ECU"...
A "fél világ", értsd a TDI-sek, stb. mind teljes lezárót használ minden probléma nélkül.
Az én autóm minimum 150ekm-et tett meg nyugalmazott EGR-rel gond nékül. Szóval azért az, hogy "egy kis nyitás kell" nem állja meg a helyét teljesen. Akkor kell, ha nincs kiírva rendesen és a nyomásszenzorok jele alapján "megsértődhet az ECU"...