Hello Mindenki!
Ezúton üdvözlöm Tbi-s cartársunkat, aki kettővel mellettem parkolt a szegedi aquapark mélygarázsában.

Szeged oda-vissza M0-M5 pályán kevés városi döcögéssel, lefelé ~150km/h (110-es átlag), felfelé ~140 (104-es átlag) sikerült óra szerint 6.5-ös átlagot fogyasztani, ami valójában ~7,3.

Lefelé mekknéztem hogy megy a jószág, teljes család 3 bőrönd stb. Óra szerint 210-ig igen simán megy. Majd amikor elvettem a gázt, hosszú motorfék 140-ig és LIMP!!!!! Mindegy, a 140-et tartotta így is tempomattal :-)

Mondtam én, hogy az EGR falazás kiírás stb csak egy durva beavatkozás a rendszerbe ami igényelne egyéb hangolást is. Mióta ki van írva ismét, megint előjött a ~0.4bar-ral nagyobb turbo nyomás. Nem hiszem el hogy ez csak nálam jelentkezik.
Na mindegy, nem akarok újra bele menni...
Ugyan nincs meg a működő EGR-es verzió, de 0.8 körül van emlékeim szerint, ezek pedig a mai paraméterek:

Van gyári 1.9-es kolléga aki ellenőrizné lsz? 140km/h, 2500giri tempomatnál mennyi a tb nyomás?