Megbízhatóság
Érdekes...
Vermacy2014-09-10 22:04:51 // 58453
Lexlutor2014-09-10 21:56:56 // 58452
Holnap én is megnézem, kíváncsi vagyok. Zár takaróra igény tartanék...
Shadin2014-09-10 21:51:14 // 58451
Viszont van 2 tartalékom, ha valakié mégsem rugós. 4 év nélkülözés...
Ja és van tarcsi ollórugóm és zártakaróm, ha valakinek hiányzik.
Ja és van tarcsi ollórugóm és zártakaróm, ha valakinek hiányzik.
Shadin2014-09-10 21:48:59 // 58450
Találjátok ki a különbség a képeken a két cucc között!
megfejtés: ua mindkettő, csak az egyik képen lock-olt állapotban van, míg a másikon kioldott, rugós formában :-D Összetolva és 90 fokot elfordítva bajonett zárat találunk :-D Úgy hogy akinek esetleg hasonló bakja van ami látszólag nem rugós, az valójában az. Szarolasz.
megfejtés: ua mindkettő, csak az egyik képen lock-olt állapotban van, míg a másikon kioldott, rugós formában :-D Összetolva és 90 fokot elfordítva bajonett zárat találunk :-D Úgy hogy akinek esetleg hasonló bakja van ami látszólag nem rugós, az valójában az. Szarolasz.
redbull902014-09-10 21:47:10 // 58449
Pityukoma2014-09-10 21:22:05 // 58448
Sziasztok:-) Ma járt nálam Shadin159 CarTársunk. Olyan felfedezést tettünk az SW csonagtér nyitó rendszerén hogy mindketten csak pislogtunk. No de nem lövöm le Zoli poénját. Mindjárt itt lesz és mesél :-)
Zsolt1552014-09-10 20:32:07 // 58447
Én úgy tudom már csak azokból lehet választani, amiket a kereskedések lerendeltek szabad készletre. De gyártásból már nem rendelhető.
127_sud2014-09-10 20:27:09 // 58446
A Delta még rendelhető bár úgy láttam már csak a diesel motorokkal van ára. Én néztem nemrég mert gondolkodtam rajta.
tdemeter2014-09-10 20:23:16 // 58445
Hat ez eleg szomoru.
Dehat minden a bizniszrol szol, a tobbi csak mellebeszeles...
Dehat minden a bizniszrol szol, a tobbi csak mellebeszeles...
mizooo2014-09-10 19:57:00 // 58444
Érdekes olvasmány: luca_di_montezemolo_ferrari_tavozasa
Zsolt1552014-09-10 19:49:32 // 58443
A Delta és a Bravo sem rendelhető már. :-(
David | Centocinquantanove2014-09-10 18:52:32 // 58442
Eléggé retkes kívülbelül... :)
'''''2014-09-10 18:43:43 // 58441
Tegnap épp ezt ajánlották fel nekem "játszós"autónak. :-) Ha érdekel valakit,leinformálom.Az enyémet is ők szervizelik.Itt vannak helyben.
norbi04092014-09-10 18:11:18 // 58440
Okay! Köszi szépen :)
David | Centocinquantanove2014-09-10 17:14:34 // 58439
Az tetszene neked mi?! :-D
Amugy nem vészes a vibráció egyáltalán, sőt szerintem normális kategória...
Amugy nem vészes a vibráció egyáltalán, sőt szerintem normális kategória...
tdemeter2014-09-10 17:09:43 // 58438
Ilyen dolgokat mar enis eszleletem, nekem egy idoben az anyosules fejtamlaja remegett mintha valamilyen vibracios csiszolo lenne...
tdemeter2014-09-10 17:08:48 // 58437
Norbi, valerossi!
1 het mulva kapnak uj arut, azt irtam nekik, hogy megvarjuk, nekem nem surgos es azt irtatok, hogy nektek sem, szal turelem....
1 het mulva kapnak uj arut, azt irtam nekik, hogy megvarjuk, nekem nem surgos es azt irtatok, hogy nektek sem, szal turelem....
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-10 16:32:38 // 58436
cseréld ki a lendkereket és nem lesz vibráció :)
David | Centocinquantanove2014-09-10 15:35:40 // 58435
Ha zárt állapotban menet közben röcörög a kesztyűtartó ajtaja azzal lehet valamit kezdeni?
Nagyon idegesítő... Nem mindig, de mikor emelem a kuplungot, akkor van egy enyhe vibráció és akkor hangosan röcög...
Nagyon idegesítő... Nem mindig, de mikor emelem a kuplungot, akkor van egy enyhe vibráció és akkor hangosan röcög...
Dömpi (il dottore)2014-09-10 15:35:09 // 58434
Szerintem ez parttalan. Fogadjuk el egymás véleményét és zárjuk le itt a témát.
Én legalább is a magam részéről lezártam.
Apropó, automata. Most a Bonn-i reptéren egy dízel aut. skoda Octavia kombit kaptam. 10 éve nem vezettem automatát...a perkolóban még néha kupplungoltam egyet a fékkel, de aztán ráéreztem.
Egészen jól ment az autópályán.
Én legalább is a magam részéről lezártam.
Apropó, automata. Most a Bonn-i reptéren egy dízel aut. skoda Octavia kombit kaptam. 10 éve nem vezettem automatát...a perkolóban még néha kupplungoltam egyet a fékkel, de aztán ráéreztem.
Egészen jól ment az autópályán.
mex862014-09-10 13:31:44 // 58433
nekem pont hogy tetszik a C4 picasso is, és a 159 is :D
nem egy stilus és nem egy kategoria, nem ugyanazt a szépet lätom bennük nyilvän :D
nem egy stilus és nem egy kategoria, nem ugyanazt a szépet lätom bennük nyilvän :D
Liquid2014-09-10 13:20:47 // 58432
hm, nem mutat rosszul
Vermacy2014-09-10 13:07:53 // 58431
A Ferrari is készített kombit vagy SW-t... :o)
Piritu - 1.000.0002014-09-10 12:47:11 // 58430
A német oldalon lévő pdf-ben meg nincs benne az az oldal...
Piritu - 1.000.0002014-09-10 12:46:38 // 58429
Apropó, honnan lehet megtudni a Delta műszaki adatait? Az oldalukon lévő pdf-et nem lehet elolvasni :-(
Árusítják még egyáltalán?
Árusítják még egyáltalán?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-10 12:42:49 // 58428
Minden autó kompromisszum valamilyen szinten, a Ferrari nem jó példa az egy sportautó, mint a Lambo meg a Mclaren ...az Alfa max sportos autó de az is csak kinézetre sajnos :(
Ha életben akar maradni a márka színes paletta és jó árak kellenek, különben eladhatják vagy a Rover esetleg Saab sorsára jut...
A vegyen mást szlogen jól hangzik azt is csináljuk jó páran ....
Melyik piacot fedi le a konszern? A kis és a miniautó piacot meg a luxus és nem kiegészítik, ha nem kigolyózzák egymást...Mini autó Fiat 500, Fiorino, Mito, kisautó Juliska, Bravo, Delta, Y és ennyi ....
Egy vállalkozás a haszonról szól bármily érdekes is ez, ezért kell követni a piaci igényeket ...
Ha életben akar maradni a márka színes paletta és jó árak kellenek, különben eladhatják vagy a Rover esetleg Saab sorsára jut...
A vegyen mást szlogen jól hangzik azt is csináljuk jó páran ....
Melyik piacot fedi le a konszern? A kis és a miniautó piacot meg a luxus és nem kiegészítik, ha nem kigolyózzák egymást...Mini autó Fiat 500, Fiorino, Mito, kisautó Juliska, Bravo, Delta, Y és ennyi ....
Egy vállalkozás a haszonról szól bármily érdekes is ez, ezért kell követni a piaci igényeket ...
Shadin2014-09-10 12:17:13 // 58427
Én (már) kiegyeznék vele.
Csabi2014-09-10 11:52:59 // 58426
egy baja van: automata :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-10 11:39:21 // 58425
így van az a márka aki nem tud nagy lefedettséget az meghal...
Vermacy2014-09-10 11:08:40 // 58422
Sergio mester nem ugy gondolkozi, mint ahogy Te.
Ő nem "autobuzi" hanem üzletember. Bár a BMWnek "nem áll jol" az egyterű, de mégis megcsinálják, mert van benne pénz. Ez hajtja az autogyartikat es nem a fanatikusok. Én speciel nem szeretném ha bármelyik olasz automarka a Noble, Jaguar vagy Bentley sorsára jusson, azaz felvasarlojak azokat ill. Megszunjenek...
Ő nem "autobuzi" hanem üzletember. Bár a BMWnek "nem áll jol" az egyterű, de mégis megcsinálják, mert van benne pénz. Ez hajtja az autogyartikat es nem a fanatikusok. Én speciel nem szeretném ha bármelyik olasz automarka a Noble, Jaguar vagy Bentley sorsára jusson, azaz felvasarlojak azokat ill. Megszunjenek...
Dömpi (il dottore)2014-09-10 10:54:15 // 58421
Az FL-es 159 hátsó ülése is síkabb, mint az FL előttié.
Én amúgy csak azt akartam az egész elmúlt 2 napban mondani, hogy az Alfa omeo zért Alfa Romeo, mert az, ami.
Alfát azok vesznek, akik képesek kompromisszumokra. Ez különbözteti meg a többi konzumer márkától.
Ez kis túlzással olyan lenne, mintha a Ferrari-nak kellene egyterűt gyártania.
Igenis az alfának ne legyen egyterejűje, és ha lehet SUV-ja se. De legyen végre sportos berlinája nagyobb és még nagyobb méretben (5er és 7er vetélytárs) és legyen a közepesnek SW-je (itt a 159 utódról hablatyolok), és legyen sportos cupe-ja, meg újabb spider-e. Higgyétek el nem kell más.
Aki meg egyterűre vágyik, az vegyen PSA-terméket, vagy mást.
Vegyétek már észre, hogy az alfából SOHA NEM LESZ olyan tömeggyártó, mint a PSA vagy a VW. Nem is ez a cél! Ha azzá válna, nem lenne többé Alfa Romeo.
A konszern azért konszern, mert úgy alakítja ki a termékportfólióját, hogy FIAT-ALFA-MASER stb., és kiegészítik egymást, és így fedik le a piacot.
SZVSZ a BMW-nek, a Mercinek és az Audinak sem áll jól a kompakt kisautó, meg az egyterű. De ez az én véleményem.
Én amúgy csak azt akartam az egész elmúlt 2 napban mondani, hogy az Alfa omeo zért Alfa Romeo, mert az, ami.
Alfát azok vesznek, akik képesek kompromisszumokra. Ez különbözteti meg a többi konzumer márkától.
Ez kis túlzással olyan lenne, mintha a Ferrari-nak kellene egyterűt gyártania.
Igenis az alfának ne legyen egyterejűje, és ha lehet SUV-ja se. De legyen végre sportos berlinája nagyobb és még nagyobb méretben (5er és 7er vetélytárs) és legyen a közepesnek SW-je (itt a 159 utódról hablatyolok), és legyen sportos cupe-ja, meg újabb spider-e. Higgyétek el nem kell más.
Aki meg egyterűre vágyik, az vegyen PSA-terméket, vagy mást.
Vegyétek már észre, hogy az alfából SOHA NEM LESZ olyan tömeggyártó, mint a PSA vagy a VW. Nem is ez a cél! Ha azzá válna, nem lenne többé Alfa Romeo.
A konszern azért konszern, mert úgy alakítja ki a termékportfólióját, hogy FIAT-ALFA-MASER stb., és kiegészítik egymást, és így fedik le a piacot.
SZVSZ a BMW-nek, a Mercinek és az Audinak sem áll jól a kompakt kisautó, meg az egyterű. De ez az én véleményem.
Liquid2014-09-10 09:57:40 // 58420
van pár olyan aminek sima sík ülése van hátul, azokban elfér simán
pl. Após Almera-jában is meg lehetne oldani könnyedén, de az sem komoly autó :)
pl. Após Almera-jában is meg lehetne oldani könnyedén, de az sem komoly autó :)
Shadin2014-09-10 09:36:04 // 58419
Én tudok egyet. Ford Fusion :-D De tényleg.
Vermacy2014-09-10 08:53:44 // 58418
Háát ez az! Jelenleg nincs túl sok alternatíva az olasz márkákon belül...
Vermacy2014-09-10 08:51:38 // 58417
Maseratinál láttam ilyet. Még a színt is meg lehetett választani. Igaz, másfél milla volt a készlet :o)
Vermacy2014-09-10 08:50:13 // 58416
Meg most jön ki a 2-es bömös első kerék meghajtással. Apuci 5-öse mellé Anyucinak kell egy bevásárlós autó. Pont ez az, mait a BMW é amúgy általában a németek (élen a z Audival) felismert! MEG KELL tartani a vásárlókat és egy család összes felmerülő igényét ki kell tudni szolgálni, hogy ha megnyerik maguknak a szülőket, akkor 10-20 múlva a gyerek is olyat akarjon. Pont, mint az Opel, meg a Suzuki a '90-es évek elején. Rakás F.O.S mindkettő, de egy Ladához vagy Warbihoz képest nagy előrelépés volt bármelyik. Most meg már sokan az F Astrát, akármilyen Siftet Opelre meg Szuttyogira cserélik, mert m"milyen jó volt"... Kevesen "mernek" márkát változtatni!
Vermacy2014-09-10 08:47:03 // 58415
Term. értem. Te érted, hogy Én mit szerettem volna közvetíteni?
Vermacy2014-09-10 08:45:54 // 58414
Nem, való igaz, nem mindig a kényelem a cél, DE! Ha az az egyik szempont, akkor sok minden kiesik. Azonban mondjuk inkább a praktikusságot feszegettük sztem...
Vermacy2014-09-10 08:44:24 // 58413
:o) Vagy egy jól kidolgozott V6-os 3000-es dízelbe, hogy végre "valós konkurenciája" legyen a németeknek Nyugaton. Itthon elég a 4 és 5 henger dízelben...
Vermacy2014-09-10 08:43:10 // 58412
Fikázás? Dehogy! Ha nem jön közbe semmi, akkor ezzel a verdával megyek el fagyizni első nyugdíjas napomon :o)
Zsolt1552014-09-10 06:25:55 // 58411
Az Agip Hungária is így járt. Lényegében nem tudták mire lecserélni a kifutó autóikat, mert a Lancia a Delta, míg a Fiat a Bravo gyártásával állt le. Az 500-s típuscsalád nem igazán céges autónak való, így kénytelenek voltak Ford Focusokat venni.
Liquid2014-09-09 22:04:26 // 58410
egy egyterű ne legyen Alfa, remélem nem érjük meg ezt...
2 gyerekülést bekötni nem nagy cucc, tudom mert művelem, beülni középre az már más tészta, de ha már itt tartunk kevés az olyan személyautó amiben kényelmesen el lehet férni hárman hátul, ez nem negatívum, egyszerűen egy komolyabb autó hátsó üléssora 2 személyre van tervezve, ennyi.
városi mászkálásra pont felesleges egy nagy batár, ezt csak az ámerikai márketing nyomatja, egy panda, vagyonőr, stb. méret maximálisan elég. Nem azt mondom hogy nem lehet csuklós Ikarussal oviba menni, de felesleges.
időnként kell kicsit összevitatkozni :)
2 gyerekülést bekötni nem nagy cucc, tudom mert művelem, beülni középre az már más tészta, de ha már itt tartunk kevés az olyan személyautó amiben kényelmesen el lehet férni hárman hátul, ez nem negatívum, egyszerűen egy komolyabb autó hátsó üléssora 2 személyre van tervezve, ennyi.
városi mászkálásra pont felesleges egy nagy batár, ezt csak az ámerikai márketing nyomatja, egy panda, vagyonőr, stb. méret maximálisan elég. Nem azt mondom hogy nem lehet csuklós Ikarussal oviba menni, de felesleges.
időnként kell kicsit összevitatkozni :)
norbi04092014-09-09 21:34:15 // 58409
Rendben. Ha esetleg 2 hónapot kell várni vagy akármi ...:D
Akkor nekem jó USB-s is ha úgy van...de persze a Bluetooth-os is :)
Akkor nekem jó USB-s is ha úgy van...de persze a Bluetooth-os is :)
tdemeter2014-09-09 21:23:32 // 58408
Megvarom a valaszt aztan jelentkezem...
norbi04092014-09-09 21:18:19 // 58407
Részemről is ráér a dolog :) Te hogy vagy vele? :)
Mert ha mondjuk Neked sürgősebb, akkor felőlem kereshetünk másikat. :)
Mert ha mondjuk Neked sürgősebb, akkor felőlem kereshetünk másikat. :)
Piritu - 1.000.0002014-09-09 21:10:24 // 58406
Létezik cég, aki méretre gyárt bőrönd készletet az adott kocsihoz. Természetesen bőrből. No, az lenne a tuti :-))
(Csak többe lenne, mint a kocsi.)
(Csak többe lenne, mint a kocsi.)
tdemeter2014-09-09 20:59:02 // 58405
Egyszer lattam valahol ilyen modularis-munyag doboz megoldast. Az nagyon praktikusnak tuni.
Tobb, egymashoz illeszheto muanyag dobozokba lehetett pakolni amelyel igy tok jol kihasznalhato volt a hely.
Tobb, egymashoz illeszheto muanyag dobozokba lehetett pakolni amelyel igy tok jol kihasznalhato volt a hely.
Piritu - 1.000.0002014-09-09 20:50:16 // 58404