Pityukoma2014-10-12 18:03:12 // 59853
Az enyém forgalmi szerint 1680kg Gyári136Le + chip ~166Le. Mérve nem volt egyik sem.
tdemeter2014-10-12 18:02:03 // 59852
Bakker, jo nektek.
Kb soha az eletben nem jutunk el oda, hogy odaadjam nektek az odb olvasokat.
Jovoheten?
Kb soha az eletben nem jutunk el oda, hogy odaadjam nektek az odb olvasokat.
Jovoheten?
'''''2014-10-12 17:00:23 // 59851
Az enyém 1680kg.Lemérettem.A q4 biztos több.
Liquid2014-10-12 16:05:51 // 59850
Nem tudom Pityukomáé mennyire van feltekerve.
Liquid2014-10-12 16:02:32 // 59849
1635 a forgalmi szerint
Shadin2014-10-12 15:53:36 // 59848
Jelentős persze, de szerintem a hajtás is nagyon sokat segít. Mennyivel nehezebb a Tiéd mint Pistié? Egy LE-re jutó tömeget nézve nincs 60-70 LE-nyi különbség.Fejben számolva, Neked 7,5Kg/1LE, Pistinek 9,5. Kb. Brutál jó az a Q4...
vargadre2014-10-12 15:42:22 // 59847
Sajnos melózom plusz autószerelés is van. (Igaz nem az Alfát) Azért köszönöm az ajánlatot.
ValeRossi462014-10-12 14:08:56 // 59846
Liquid2014-10-12 14:05:45 // 59845
60-70 lóerő azért jelentős különbség.
De persze a megfelelő rajt még fontosabb, illetve a kipörgésgátló is vissza tudja fogni.
De persze a megfelelő rajt még fontosabb, illetve a kipörgésgátló is vissza tudja fogni.
Vermacy2014-10-12 12:24:43 // 59844
Meghiúsult! Család "rendet" rakott a szerszámosban és nincs meg egyetlen szerszámom/eszközöm sem és eltört a gyertyakulcsom...
Shadin2014-10-12 12:04:39 // 59843
Nem lehet ennyivel erősebb a 2.4 :-(
Tudtál rendesen indulni, vagy elcsúszott a kerék? Én azt vettem észre, hogy amit az én autómban kipörgésgátlónak hívnak, na az nem tudom, hogy mi. Nem hogy csak simán kipörög, még el is pattog az útról...
Tudtál rendesen indulni, vagy elcsúszott a kerék? Én azt vettem észre, hogy amit az én autómban kipörgésgátlónak hívnak, na az nem tudom, hogy mi. Nem hogy csak simán kipörög, még el is pattog az útról...
Giuntini2014-10-12 11:34:25 // 59842
Egyetértek. Én a fő problémának a hosszú olajcsere periodust látom. Nincs kenés, és ez egy idő után meglátszik a hengerek falán. Kíváncsi lennék, hogy a tökéletesnek tartott motorokon, milyen bemaródások lehetnek a hengerek falain.
.......................2014-10-12 11:22:21 // 59841
Ja ,egy pár 2,4 es kikönyökölt e miatt
mzo2014-10-12 11:05:29 // 59840
? voltak az 59-esekben rossz szériájú injektorok?
Erről nem is tudtam...
Erről nem is tudtam...
.......................2014-10-12 10:31:09 // 59839
Hát sikerült a boschnak a 159 azért szar széria injektorokat szállítani
mzo2014-10-12 10:23:55 // 59838
Teljesen egyetértek, én is meglepődtem hogy a PSA/Ford 1.6 dieselt nem tették be, pedig a koromképződés talán ennél a motornál legjellemzőbb hibaforrás. És ennek akövetkezményeként turbóhalál stb... Unokatesóméknak van ilyen motorral autó, annyi a teendő, hogy 10-mx 15 eként olajcsere, turbó előtti olajcső szűrő kötelezendően takarítani kell. Így egész megbízható motor az is. A 1,3 JTD-kről (mivel van egy ilyen nekünk is igaz Opelben) annyi, hogy ott két fő veszélyforrás van -az olajcserén kívül- a vezérműlánc (bár jóval tartósabb mint némely VW és BMW tipusokban, valamint kifejezetten ajánlott a kézifék használata parkoláskor) és az hogy a levegőszűrőnél befolyhat az esővíz amit ha beszív a motor akkor kalap. A PD TDI-knél meg konkrétan rosszul írták hogy a Continental PD elemekkel volt baj, pont az és a BOSCH volt a jó és a SIEMENS volt a rossz. Ezt motorkód alapján lehet ellenőrizni, különböző VW fórumokon fent vannak azok a szériák amikben siemens volt. Bár ezek nagyrészét már cserélték gariban, ha szerencsés az ember.
Egyébként, ahogy írtátok előttem is páran, le lehet vonni azt a következtetést, hogy a fő hibaforrás a nagyon sok esetben a hosszú olajcsere periódus, láncos vezérlés, valamint a közvetlen befecskendezésben van.
Egyébként, ahogy írtátok előttem is páran, le lehet vonni azt a következtetést, hogy a fő hibaforrás a nagyon sok esetben a hosszú olajcsere periódus, láncos vezérlés, valamint a közvetlen befecskendezésben van.
dev1662014-10-12 09:33:47 // 59837
nem akarok légből kapott általánosítgatásokba bocsátkozni, de a cikk, az Erhard által leírták és saját tapasztalataim alapján körvonalazódni látszik néhány fő probléma forrás a modern motoroknál:
- láncos vezérlés
- hosszú olajcsere periódus(sztem szándékos avultatási behatás a gyártó részéről)
- súlycsökkentés, de valójában gyengébb minőségű ötvözetek és mindenhol ócska műanyagok (PD TDI szelepfedél, megvan?:)))
- nagyon magas teljesítmény/hengerszám arány
- Delphi, Denso, Siemens bef. rendszerek (akármennyit is szidjuk a fosch-t, ez a legkevésbé fos)
- károsanyag szabványoknak való megfelelési kényszer és ennek köszönhető konstrukciós bonyolultság
de mindenek felett és csupa nagy betűvel:
PROFITMAXIMALIZÁLÁS
ebben a BMW és a VW, igazi élharcos :)))
- láncos vezérlés
- hosszú olajcsere periódus(sztem szándékos avultatási behatás a gyártó részéről)
- súlycsökkentés, de valójában gyengébb minőségű ötvözetek és mindenhol ócska műanyagok (PD TDI szelepfedél, megvan?:)))
- nagyon magas teljesítmény/hengerszám arány
- Delphi, Denso, Siemens bef. rendszerek (akármennyit is szidjuk a fosch-t, ez a legkevésbé fos)
- károsanyag szabványoknak való megfelelési kényszer és ennek köszönhető konstrukciós bonyolultság
de mindenek felett és csupa nagy betűvel:
PROFITMAXIMALIZÁLÁS
ebben a BMW és a VW, igazi élharcos :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-12 09:16:27 // 59836
ja és a második helyezett 150e km-től teljes üzemanyag rendszer csere/ felújítás a Ford és Delphi közös csúcs fejlesztése 2000-2006-ig a 2.0TDCI
dev1662014-10-12 09:14:42 // 59835
Hozzáteszem, h tudnám bővíteni ezt a huszas listát: ne maradjon ki a hírhedt BMW V6-os kormosa sem, ami hajtókarcsapágyas lesz 200e előtt, az olajzabáló CR-TDI 2.0, a bámulatosan rossz V10 TDI, hirtelen haragú Honda VTEC és néhány TDCi variáns is pályázhatna.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-12 09:13:34 // 59834
teljesen valós dolgokat írnak de... minden szentnek maga felé hajlik... kimaradt a listából jó pár konstrukció hibás platform ami ezeken kívül nálunk is lecsapódik, mondjuk amit a sor elejére raktam volna az az 1.6 PSA dejzel és mindent amit ezzel szereltek , az 1.5dci-vel holtversenyben, az összes VW konszern 1.4 16V-s benyás, 1.6 benya 100-110le-ig, az 1.2-1.4 láncos benyás (csak az 1.2-őt írták be), az 1.8T láca...a többi dejzelt beírták, a legendásan fos és garantáltan 100e-ként teljes generált kívánó Smart, a vezérműláncos Almera-k, Micrak, új generációs Pajero-k
no talán ennyi ...
no talán ennyi ...
Vermacy2014-10-12 09:09:55 // 59833
...megyek is olajat cserélni...
Vermacy2014-10-12 09:06:26 // 59832
Ezaz! Magyar autós oldalon nincs szarolaszozás! Ez már a mai magyar újságírás legalja... >:-)
dev1662014-10-12 09:00:22 // 59831
belelapoztam és furcsa is volt, h sorozatosan gyalázza német csúcsmotorokat a cikk. mi ez eltévedtem, nem is a tc-n vagyok? ilyet. aztán látom, h csak lefordítottak egy cseh cikket.:))
Nincs itt semmi szarolaszozás. Az 1.3 JTD-ről nem tudok nyilatkozni. A TS/JTS-ről enyhén túlzó, de nem alaptalan állításokat fogalmaznak meg (telj. orientált konstrukciók, ez van), tehát összességében tárgyilagos, korrekt cikk. Nem fikázták azt, ami tényleg jó (TBi, régi JTD-k, Busso V6, stb.) A BMW kifutó és most futó motorsorozatai mind időzített bombák? a PD-TDI egy alapvetően elhibázott ötlet botrányosan silányan kivitelezve? a Denso-alapú rendszerek mind hulladékok és drágán javíthatók? a dCi-k betegágyak? ki lepődik ezeken meg? csak az aki, csukott szemmel jár és bedől a prémiummaszlagnak és társainak.
Üde színfolt a magyar autós cikkek között, mert nem elfogult, kilóra megvett firkászok írták.
Nincs itt semmi szarolaszozás. Az 1.3 JTD-ről nem tudok nyilatkozni. A TS/JTS-ről enyhén túlzó, de nem alaptalan állításokat fogalmaznak meg (telj. orientált konstrukciók, ez van), tehát összességében tárgyilagos, korrekt cikk. Nem fikázták azt, ami tényleg jó (TBi, régi JTD-k, Busso V6, stb.) A BMW kifutó és most futó motorsorozatai mind időzített bombák? a PD-TDI egy alapvetően elhibázott ötlet botrányosan silányan kivitelezve? a Denso-alapú rendszerek mind hulladékok és drágán javíthatók? a dCi-k betegágyak? ki lepődik ezeken meg? csak az aki, csukott szemmel jár és bedől a prémiummaszlagnak és társainak.
Üde színfolt a magyar autós cikkek között, mert nem elfogult, kilóra megvett firkászok írták.
Vermacy2014-10-12 08:34:41 // 59830
Beszar*k! (Tényleg a buin ülök :))! Szarolasz megint! Valójában nem volt német konstrukció, ami ne lett volna megemlítve az őskövületet aranyáron számoló Mercedest leszámítva.
Igen, kb. ennyi és ezért is örülök, hogy a szarolaszt kedvező áron lehet megvásárolni...
Igen, kb. ennyi és ezért is örülök, hogy a szarolaszt kedvező áron lehet megvásárolni...
Vermacy2014-10-12 08:24:47 // 59829
"Nagyobb futásteljesítmény esetén horribilis olajfogyasztás"
szarolasz. Sokat használod, elkopik... :o)
szarolasz. Sokat használod, elkopik... :o)
Vermacy2014-10-12 08:17:45 // 59828
Én három éve vettem 16-os acélfelni készletet Matador téli gumikkal 20 ezerért. Egy idény után eladtam ugyaneinnyiért.
Vermacy2014-10-12 08:06:16 // 59827
Csak a vezérműlánc szakad szét 160 ezernél...
Vermacy2014-10-12 07:57:33 // 59826
Próbáld ki a spanyolokat is... :o)
yani🍀2014-10-12 07:53:12 // 59825
Vermacy2014-10-12 07:50:49 // 59824
Mert a magyarok óckodnak az olasztól főleg azok, akiknek sosem volt. Nézzétek a dolog jó oldalát. Második autó is lehet egy 159-es :)
Vermacy2014-10-12 07:49:56 // 59823
210 óra szerint, de 190 felett már kelletlenül gyorsított...
Vermacy2014-10-12 07:49:07 // 59822
tuning-box.hu-s. Asszem... :)
Igazából érzetre Én nem tapasztaltam nagy különbséget, csupán kevesebbet fogyaszt (és cserés lett a kuplung :)). Korábban nem volt alkalmam vigéckedni más autókkal szemben.
Esetleg hétvégén Simon-Júdás vásáron megkukkanthatod.
Igazából érzetre Én nem tapasztaltam nagy különbséget, csupán kevesebbet fogyaszt (és cserés lett a kuplung :)). Korábban nem volt alkalmam vigéckedni más autókkal szemben.
Esetleg hétvégén Simon-Júdás vásáron megkukkanthatod.
Pityukoma2014-10-11 22:21:15 // 59820
A tiéd nem hullámzik, egyszerűen állva hagy :-) :KUL-on Jó együttes ez a Q4+2.4+Chip kombó :-)
Pityukoma2014-10-11 22:12:10 // 59819
Le a kalappal :-) Gratulálok. Ez hosszú életű lesz. Én tavaly horganyoztattam az első lökös és a hűtők tartóit + a zárhíd merevítőit. Épp a múltkor bontottam le az alját az olajcsere miatt, akkor néztem be oda, olyan mint amikor beszereltem őket.
Pityukoma2014-10-11 22:06:57 // 59818
AlfaCity-n ők voltak:Árendás Kft. Egészen biztos meg tudják csinálni. Az Adok-veszek-ben is hirdetett valaki horpadás javítást, de már nem találom.
Az enyém is írt (1.9 16v 136LE) és nem hullámzik.
Az enyém is írt (1.9 16v 136LE) és nem hullámzik.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-11 21:11:30 // 59817
az eu4 156 1.9jtd-ben is van....
Dömpi (il dottore)2014-10-11 21:05:15 // 59816
???
GTPeti2014-10-11 21:03:47 // 59815
Szerintem csak a legújabbakban (1.6 és 2.0, ahogy szosza is írja) van lambda. Az az Euro akárhányhoz (tipp: 5) kell, hogy alpesi levegőt tudjon gyártani...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-11 20:58:54 // 59814
biztos hívod? :)
Dömpi (il dottore)2014-10-11 20:48:54 // 59813
szóval ezzel kapcsolatban hívlak fel!
Dömpi (il dottore)2014-10-11 20:47:21 // 59812
holnap felhívlak!
Dömpi (il dottore)2014-10-11 20:30:54 // 59811
stimmel
.......................2014-10-11 20:19:19 // 59810
A 2000 es és 1600 os ban a turbo után rögtön lakik egy lambda sond
Shadin2014-10-11 20:16:31 // 59809
Jó hír, mert akkor nem is lehet rossz :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-11 20:15:57 // 59808
mert a lambda egyben az oxigén szenzor, hőfok vagy ahogy hívják
.......................2014-10-11 20:03:46 // 59807
Csak a 2000 ben van
Shadin2014-10-11 19:57:49 // 59806
Akkor a 70-80 reális lehet. Ha valakinek kell szóljon...
Shadin2014-10-11 19:56:30 // 59805
Dejzelbe csak eztet írja : 51802893 SENSOR ANT. ami egy sima hőfok érzékelő az előkatalizátornál, a párja pedig a DPF-ben szintén sima hőfok: 55199543 SENSOR REAR.
Benzinába meg ezt: 55204005 LAMBDA PROBE UPP. és 55203922 LAMBDA PROBE LOW.
Miért nem találom az oxigén szenzort?
Benzinába meg ezt: 55204005 LAMBDA PROBE UPP. és 55203922 LAMBDA PROBE LOW.
Miért nem találom az oxigén szenzort?
yani🍀2014-10-11 19:50:56 // 59804
Èn a felnik darabját 10 ezerèrt vettem. Ilyen profilmélységű gumikat szintèn ilyen áron lehet venni.