Nekem nincs irva az auto, nincs Dpf sem es megse fustol. Dpf nelkul csak akkor lesz koromokado szorny ha vagy rosszul van megirva az auto, vagy rosszak a porlasztocsucsok.
Bar nekem semmi baj nem volt a szurovel en megis kiirattam kivetettem, sot az Egr-t is lefalaztam, mivel hasznalom varosban is az autot es ezek ilyenkor hatvanyozottan kepesek meghibasodni, ill kulonbozo hibakat generalni-produkalni.
mzo2014-10-13 13:03:13 // 59903
Csabi2014-10-13 12:54:09 // 59902
hát....pár 159-et láttam DPF nélkül de egyik sem volt az a kategória ami ne zavart volna füstölés ügyileg
KUL-on mindig szembesülök vele...valszeg ezért is ez az első dízel autóm a DPFmiatt, és az utolsó is...:)
KUL-on mindig szembesülök vele...valszeg ezért is ez az első dízel autóm a DPFmiatt, és az utolsó is...:)
Csabi2014-10-13 12:48:33 // 59901
Sokáig bírja az.....ha nem városi,rövid ingázásokra használod, akkor szerintem még sokáig bent lesz az autódban....
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-13 12:48:24 // 59900
ha marad a kati akkor nem fog füstölni, csak mint egy eu3-as jtd
Liquid2014-10-13 12:40:40 // 59899
ha rendesen meg van írva, akkor nem fog olyan mértékben füstölni, hogy zavaró legyen
Liquid2014-10-13 12:39:44 // 59898
most volt az enyém műszakin, semmi gond nem volt vele
Wasco2014-10-13 12:35:38 // 59897
Ez is igaz....és igen zavar. Azért megvárom lehet míg teljesen beadja a kulcsot, mert most már arra is kíváncsi vagyok meddig bírja még (ahogy figyelem a progival egyre gyakrabban regenerál pedig naponta kb 50-60 km-ert megyek autópályán is). . Hosszas nyomozás után azért kb. sejtem a benne lévő valós km-ert. Ez egyébként olyan 230-240e km lehet.
Csabi2014-10-13 12:21:19 // 59896
de persze jó, h nem vagyunk egyformák...:)
Csabi2014-10-13 12:20:41 // 59895
Nem fog zavarni, h füstölni fog az autó? Azért érdemes számításba venni...
Már unom én is a regenek miatti plusz köröket, viszont nem tudnék kompromisszumot kötni a füsttel...
Már unom én is a regenek miatti plusz köröket, viszont nem tudnék kompromisszumot kötni a füsttel...
Wasco2014-10-13 12:08:15 // 59894
Így már értem...és bizony eldöntöttem, ez lesz a következő projekt, köszi!
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-13 12:04:44 // 59893
nekem simán átment nyitott rendszerrel....neked elég csak a -dpf részét kiiktatni a kati marad...
Wasco2014-10-13 12:02:39 // 59892
Igen, ahogy írtam már jó ideje arra hajlok én is a tapasztalatok miatt. Meg az miatt, hogy mint még sok más Cartárs itt a fórumon jómagam se 'operett' autónak használom hanem munkára 'is'. (bizony még sokszor létrát is viszek rajta, hát pedig az nem illik hozzá, ahogy szokták mondani nekem ha megjelenek vele)
Már kérdeztem de még nem válaszolt senki, hogy ha ki van irtva (DPF) hogy megy át a vizsgán, hogy felel meg a környezetvédelmi besorolásának, ettől tartok azért....!
Már kérdeztem de még nem válaszolt senki, hogy ha ki van irtva (DPF) hogy megy át a vizsgán, hogy felel meg a környezetvédelmi besorolásának, ettől tartok azért....!
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-13 11:37:23 // 59891
DPF-et ki kell irtani, ha bajos és sosem lesz az autóddal gondod
Wasco2014-10-13 10:39:42 // 59890
Az enyém most öt és fél évesen 'mutat' 199.900-at és félelmeim ellenére nekem is csak a DPF okoz gondot... Az EGR-t félévente jómagam tisztítom a MAP szenzorral (utoljára egy hete és olyan mintha azóta picit rosszabbul menne, pedig kivételekor elég kormos volt, a MAP szenzor pedig olyan mocskos mindig, hogy el se tudom képzelni miképpen tudott mérni). Persze raktak már föl itt képet ezekről...hát tényleg olyan.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-13 10:18:15 // 59889
ennyi, én 80e-rel vettem 185e-rel adtam el a DPF-en kívül nem igazán volt gond
Giuntini2014-10-13 10:12:59 // 59888
Ezért kell hasznâlni dpf olajat.
Giuntini2014-10-13 10:10:29 // 59887
Ebben tök igazad van most is azt mondom fantasztikus gép. Az én esetem egyedi sajnos pont velem történt.
Csabi2014-10-13 09:53:59 // 59886
Ne aggódj, lassan 4éve használom szintén napi használatban probléma mentesen, úgy hogy szinte az első darabokhoz tartozik(egy kis túlzással ) 2006/01...kilométer valós 160e...DPFel semmi gondom...
Wasco2014-10-13 09:47:54 // 59885
Egyet kell értenem ezzel...Azt nem írtam de amire mindig kitüntetett figyelmet kell fordítani az a DPF (ahogy ezt már itt tudják is, főleg ennyi km. után ugye és még eredeti). Az bosszant a legtöbbször, mindig nézem programból,( hetente egyszer ) mikor regenerált, mekkora a dugulás %-ban stb.
Valóban felmerült bennem hogy ki kellene iktatni...de hát ugye annyiszor volt itt már szó erről mi is lehet a jó megoldás. Egyébként egy kérdés, hogy kiiktatás esetén a műszaki vizsgán hogyan megy át az autó?? Ezt miképpen oldják meg akiknek ki van iktatva és kiírva ?
Valóban felmerült bennem hogy ki kellene iktatni...de hát ugye annyiszor volt itt már szó erről mi is lehet a jó megoldás. Egyébként egy kérdés, hogy kiiktatás esetén a műszaki vizsgán hogyan megy át az autó?? Ezt miképpen oldják meg akiknek ki van iktatva és kiírva ?
Wasco2014-10-13 09:33:58 // 59884
Azért ez megnyugtat picit. Itthon mikor megvettem olyan 2,5 évesen a 2.4-et alaposan megpróbáltam átnézetni, a márkakereskedő aki egy lízing cégtől vette az autót meglepő módon meg is engedte hogy elvigyem bevizsgáltatni. Egyet nem tudtunk igazán kideríteni, hogy átírták e a km. órát. Felmerült a gyanú de akkor meggyőzött hogy 2,5 évesen 110e körül volt benne és akkor már 3 hónapja árulták. Azért ez nem kevés ha évi 50 ezret mennek vele. Azóta persze nekem is van progi és OBD amivel már néztem, van ugye a programban hogy írások száma stb amiből viszonylag azért lehet következtetni. Persze arra jutottam hogy még ezt is átírták szerintem. Ezt az autót Bielsko Biala-ban gyártották, legalábbis onnan hozták egyedi megrendelésre, még megvan az "Útlevele" is.
És mégis, a sok információ ellenére, az összes papírja birtokában, a vezetett szervizkönyv mellett.... szerintem a valós km-ert nem tudom. Ez azért idegesít!!
És mégis, a sok információ ellenére, az összes papírja birtokában, a vezetett szervizkönyv mellett.... szerintem a valós km-ert nem tudom. Ez azért idegesít!!
.......................2014-10-13 09:08:48 // 59883
szerintem a 2,4 motorkárok a dpf re vezetvetők vissza,amikor regenerál egyszerűen elégeti a motort is,
A multkor tök üres autópályán próbálgattam a Dpf hőmérséklet 550 fokot ért el csak maximum,
Ugye a regem meg 650 fokon megy ,
Szerintem ezt nem bírja
A multkor tök üres autópályán próbálgattam a Dpf hőmérséklet 550 fokot ért el csak maximum,
Ugye a regem meg 650 fokon megy ,
Szerintem ezt nem bírja
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-13 08:56:07 // 59882
szerintem a 2,4-es 59-es konstrukció nem rossz, sajnos a Te eseted egyedi, mivel nem tudhatjuk mi történt előtte, lehet kicsit megfőzték eladás előtt utolérte a tulajt a vízpumpa tipikus esete, vagy a légtelenítő csavar meghibásodása, azért a kinti használt autó piacon bőven van 300e km-et futott példányok....
Wasco2014-10-13 08:23:01 // 59881
Kezdek aggódni! Nekem is 2.4 van, lassan 3 éve, ezt használom munkára (ennyi idő alatt kb. 90.000 km-ert mentem vele) most értem el a 200.000 km-ert. Mióta olvastam a történetedet (mindig olvasom az oldalt, visszamenőleg is, bár ritkán írok) a "kis ÖRDÖG" állandóan itt motoszkál bennem. Nem tudom lehet mást kellene keresnem munkára???
Mivel azonban évek óta ez a kedvenc típusom nem szívesen válnék meg tőle.
Mivel azonban évek óta ez a kedvenc típusom nem szívesen válnék meg tőle.
Giuntini2014-10-12 23:03:05 // 59880
Most ahogy olvasom a véleményeket a mai modern autóknál egy megadott futásteljesítmény után irdatlan pénzt lehet költeni az autókra. a dízeleknél ez 200ezer kilométer, a 2.4-re hatványozottan igaz. Ezért van, hogy a csodálatos autók amik vissza vannak tekerve hihetetlenül el tudnak romlani. kint a 200ezer kilométer fölött futott autók, amik fel vannak újítva, és garanciát vállalnak rá, annak tényleg van ára. Nálunk az a lényeg, hogy kilométer számláló minél kevesebbet mutasson.
Piritu - 1.000.0002014-10-12 22:33:45 // 59879
Én innen töltöttem le mindet :-)
Sajnos egyesével kell :-(
Sajnos egyesével kell :-(
Chianti2014-10-12 22:15:45 // 59878
Légy üdvözölve... és további boldog Alfázást! :o)
ValeRossi462014-10-12 22:01:48 // 59877
Gratula :)
Liquid2014-10-12 21:14:06 // 59876
Isten hozott! Gratula! :)
Jupiter1552014-10-12 21:05:41 // 59875
Sziasztok!
Végre helyet foglalhatok köztetek :)
Régi álmom vált valóra: sikerült átülnöm egy 159-esbe. Hogy milyen érzés? Leírhatatlan :)
Végre helyet foglalhatok köztetek :)
Régi álmom vált valóra: sikerült átülnöm egy 159-esbe. Hogy milyen érzés? Leírhatatlan :)
ValeRossi462014-10-12 19:51:49 // 59874
Ertem,de eddig nem tunt fel. Ez parosulhat turbonyomas esessel?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-12 19:51:11 // 59873
inkább vett volna tényleg 3.0-át az egy jó konstrukció
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-12 19:49:02 // 59872
sajnos bekövetkezik :( elkopnak a veztengelyek ...
quasimoto2014-10-12 19:46:19 // 59871
Szevasz Erhard,
Ez mennyire biztosan következik be? Egy kedves ismerősöm most vett egy JTS - t, én próbáltam megdumálni, hogy 12V 3.0 - t vegyen ( persze, nem 159 - es ) de mindenképpen fiatalt és ülésfűtésest ( ne röhögjetek ) akart = egy full laikus. Nagyon szomorú lesz, ha ez tényleg tutira ilyen hamar előjön...
Ez mennyire biztosan következik be? Egy kedves ismerősöm most vett egy JTS - t, én próbáltam megdumálni, hogy 12V 3.0 - t vegyen ( persze, nem 159 - es ) de mindenképpen fiatalt és ülésfűtésest ( ne röhögjetek ) akart = egy full laikus. Nagyon szomorú lesz, ha ez tényleg tutira ilyen hamar előjön...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-12 19:40:46 // 59870
ez így van ahogy mondod...a TS-ek pl azért nem annyira rosszak csak tényleg oda kell figyelni a 10e km-kénti olajcserére, lehetőség szerint gyári olajat tegyenek bele és akkor elmegy 3 kilóig is nagyobb gond nélkül, sajnos a CF3-as TS és a JTS a fillérb@aszó mérnökök újítása a spúrkodjunk az anyagon című előadás, mind a persely, mind a gyűrűkészlet valamint a vezérműtengely egy gyatra, szar ötvözet 100e km-nél fossá kopik az egész :(((
droberto2014-10-12 19:32:51 // 59869
OFF
Tudtok olyan helyet, ahol egyben le lehet tölteni a TC Égéstér beszélgetéseket?
Köszi! :)
ON
Tudtok olyan helyet, ahol egyben le lehet tölteni a TC Égéstér beszélgetéseket?
Köszi! :)
ON
dev1662014-10-12 19:24:03 // 59868
sztem az olajpára lesz, ami kartergáz látható része. Teljesen normális jelenség, mindaddig míg nem párosul hozzá magas nyomás (ezt JTD-kre értem, más konstrukciókban az erős kifújás sem feltétlenül utal erős kartergázra, mert vákuumszivattyú is belepumpál motorszellőztető rendszerbe).
afla1592014-10-12 19:20:08 // 59867
Akkor Te már elől és hátul is eregeted a kormodat??? :D :D Nem ér...én is szeretném!!!!
norbi04092014-10-12 19:15:25 // 59866
Rendben. Hogy érsz rá?
Piritu - 1.000.0002014-10-12 19:01:52 // 59865
Azért egy angol biztosító tényleg autentikus információ forrás :-DD
ValeRossi462014-10-12 19:01:34 // 59864
Pityukoma :) megneztem rendesen a fustoles helyet..
az egyik cso tove mozog abban a kartergaz "mittudom en"
mibe. Onnan jon a fust. De a jo oldalat nezem,van fustgepem :D
az egyik cso tove mozog abban a kartergaz "mittudom en"
mibe. Onnan jon a fust. De a jo oldalat nezem,van fustgepem :D
Piritu - 1.000.0002014-10-12 18:59:27 // 59863
Aztán beraktam a mélynyomót, és máris értelmetlen a munkájuk :-)
Vermacy2014-10-12 18:54:19 // 59862
Ma eltörtem a 16-os gyertyakulcsot, hogy döglene éhen az ilyen szerelő...
tdemeter2014-10-12 18:46:21 // 59861
A linkelt cikkhez itt egy ellentetes cikk, bar regi mar kicsit, de hasonlo eredmenyeket irnak mint amit a totalcaros cikk is idez.
Origo
Origo
tdemeter2014-10-12 18:43:17 // 59860
Azt gondolom, hogy nem lesz olyan nap ami mindannyiunknak megfelelo lesz.
Lehet, hogy azt csinaljuk, hogy a heten eljuttatom hozzatok a cuccot, egyeztetunk 1-1 idopontot aztan lesz majd valami
Lehet, hogy azt csinaljuk, hogy a heten eljuttatom hozzatok a cuccot, egyeztetunk 1-1 idopontot aztan lesz majd valami
norbi04092014-10-12 18:38:21 // 59859
Egyszer csak összehozzuk ;)
Jövő héten pénteken-szombaton érek rá majd egész nap.
Amúgy csak délelőttönként sajna...
Jövő héten pénteken-szombaton érek rá majd egész nap.
Amúgy csak délelőttönként sajna...
.......................2014-10-12 18:26:11 // 59858
Liquid2014-10-12 18:11:28 // 59857
a fészliftnél faragtak vagy 100kg-ot
Haddel2014-10-12 18:08:20 // 59856
Hogy jártam ma?! Tesómékkal menni akartunk kirándulni,az aksim meg teljesen le volt merülve. Nem értem ,hogy lehet.Létezik ,hogy tönkre ment volna? Felraktam tölteni,kiváncsi vagyok mit mutat majd.
Shadin2014-10-12 18:06:25 // 59855
Akkor benéztem a súlykülönbséget...
Az enyém 1660Kg forgalmi szerint.
Az enyém 1660Kg forgalmi szerint.
Pityukoma2014-10-12 18:06:13 // 59854
Nem, persze hogy pörgött a kerék. De az a Q4 az brutálisan jó dolog.