Fórum >> Típusok >> 159

droberto2014-12-15 22:47:16 // 62359
Mid volt?
Nem mindegyik vas kívánja a pörgetést. :)
droberto2014-12-15 22:46:08 // 62358
Néha-néha le ajánlott leforgatni, megfelő karbantartás mellett kívánja rendesen. Lent meg a nyomaték öl.
norbi04092014-12-15 22:43:10 // 62357
7ezerig :O
Az előző autóm benzines volt, de azt sem pörgettem 5ezer fölé :D
Lehet enyhe tata szindrómám van?
norbi04092014-12-15 22:40:19 // 62356
A turbónyomás engem is le tud kötni néha :) de azért első helyen van az út persze :)
A vízhőfokra is rá-rá pillantok már reflexszerűen mióta bibi volt a termosztáttal ( lekopogom, csere óta 90-nál áll mint a cövek)

A 2500-3000 szintén él nálam is. :)
Egy olyat hallottam a minap 159 dízelekkel kapcsolatban, hogy "ezeket hajtani kell, mert ha lágyszívű vagy vele, megeszi a korom és a penész" :D
norbi04092014-12-15 22:33:47 // 62355
1500 alatti fordulatot én is igyekszem kerülni, ha jól tudom ez alatt nem tetszik a lendkeréknek :)
Magát a váltást hogy tolod? Sebességbe becsapkodós gyors kuplungozásos? Vagy a nyugis? :D bár ez mondjuk gondolom nagyban függ a stresszszinttől és egyéb láb nehézségektől :D
Piritu - 1.000.0002014-12-15 22:31:09 // 62354
Érdekes a kérdés. Nincs általános recept.
Szerintem a mindenkori szituáció határozza meg. Ha siet az ember, akkor elmegy 4ezerig (vagy a TS 7-ig. Aááááááá, de tud hiányozni az a hang!). Ma pl. autópályára felhajtva, a német tempót felvéve is ez volt a helyzet.
Ha lájtos a menet, akkor már 2 alatt jön a következő. A lényeg, hogy felváltva ne rángasson, az nem tesz jót az erőátvitelnek.
Dömpi (il dottore)2014-12-15 22:21:19 // 62352
"Persze azért én sem bámulom a fordulatszámmérőt :D"

Én meg csak azt nézem...meg a turbónyomást, meg a vízhőfokot...a km-órát? Na azt nem nagyon :)

Én nyáron 2500-3000 között (persze az 1-2-t alább), ilyenkor télen "tatásabbra veszem".
Liquid2014-12-15 22:17:32 // 62351
attól függ mennyire vagyok agresszív, vannak-e előttem, városban vagyok-e stb :)
1500 alatt igyekszem nem használni, onnan felfelé leszabályzásig bármi megesik :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-15 22:11:33 // 62350
valamikor 5500-nál :D
Liquid2014-12-15 22:09:57 // 62349
a 359000 is szép szám :)
Piritu - 1.000.0002014-12-15 22:09:05 // 62348
Akkor bejáratottnak tekintheted. Lehet tolni neki! :-))
norbi04092014-12-15 22:03:47 // 62347
Lehet hülye kérdés...de csak kíváncsiság.
Ti mekkora fordulatszámnál váltatok feljebb normál haladásnál? :) Olvasok eztis aztis neten, hogy hol érdemes. Ugye még anno jogsizásnál az hangzott el, gondolom nem csak nálam, hogy a max fordulat 2/3-ánál kellene válatni. :) Persze azért én sem bámulom a fordulatszámmérőt :D
Valamint szerintetek, mi esik jobban a váltónak, kuplungnak, kettős tömegűnek stbnek? A villámgyors sebességpakolgatások vagy a nyugis precíz féle? :)
GTPeti2014-12-15 22:00:55 // 62346
159000-nél el ne felejtsd nullázni a számlálót! :D
Piritu - 1.000.0002014-12-15 21:52:45 // 62345
A 159159-re gyúrok :-))
tirex2014-12-15 21:45:44 // 62344
De jó nektek. Az enyémben lassan hármas lesz az elején. :((
tdemeter2014-12-15 21:45:29 // 62343
Nemreg menet kozben vettem eszre, hogy az ora 122222-ot mutat.
Gondoltam gyorsan elokapom a fenykepezot, de mire kattintottam, mar 122223 volt:)
Errol lekestem...
droberto2014-12-15 21:43:03 // 62342
Őket linkeltem én is.
Liquid2014-12-15 21:42:23 // 62341
az szép, ilyen képem van nekem is :)
Idén február 27-én készült.
droberto2014-12-15 21:40:52 // 62340
Sok különbség nincs minőség terén a kettő közt.
Esztergával igény esetén tudnak nagyon precíz menetet készíteni. Nyílván lassan és drágán.
Liquid2014-12-15 21:38:10 // 62339
aha, akkor csak visszakapcsolni lehet, okés :)
tdemeter2014-12-15 21:36:10 // 62338
minden jo ha jo a vege:)
droberto2014-12-15 21:35:19 // 62337
Dávid ne viccezzé má'! :)
Próbálram az Emilnek segíteni, két ártatlan linkkel de még inkább lelkileg.
Nehogymá màsfél óránál több legyen pàr vacak csavavar forgácsolása. Kell hozzá vagy 3 féle eszterga kés, meg max hőkezelés, galvanizálás.
tirex2014-12-15 21:32:04 // 62336
Na akkor köszönöm mindenkinek aki hozzászólt és segített, álmomban nem gondoltam volna hogy az utastérben van ilyen kapcsoló, pláne nem az ülés alatt.
tirex2014-12-15 21:24:54 // 62335
Mekkora sügér vagyok.Én meg áthúztam a szervízbe kötéllel. Jó reklámot csináltam szegény alfáknak. Ezer bocs. :(((
tirex2014-12-15 21:22:41 // 62334
Ja, egyébként délelőtt jártam vele, kitakarítottam és amikor indultunk volna pestre vásárolni már nem indult. BASZKI, IGAZAD LESZ. CSÁSZÁR VAGY. :))))
.......................2014-12-15 21:22:34 // 62333
Neki mentél valaminek?
Normálban balesetkor a lassulástól kimozdul egy olyó ,így megszakad az áramkör a szivattyú megáll,így elvileg csökken a tűzveszély
a bizonsági üzemanyagkapcsoló a vezetőülés alatt van
Elvileg ha leold benyomva visszakapcsolható
Piritu - 1.000.0002014-12-15 21:20:02 // 62332
Az összes Alfámban van/volt ilyen.
tirex2014-12-15 21:17:48 // 62330
Köszönöm, úgy látom át kell lapozzam. Majd holnap felhívom a szerelősrácot hátha nem tudja. Bár ha nagy gond lenne akkor már hívott volna.
tirex2014-12-15 21:15:02 // 62329
Ja tervben volt hol kib..szuk csak elszaladt az alfára szánt költségvetés a vezérlésszett, hátsórugók, fékbettét, komplett olajcsere stb.-vel. fel kéne töltődjön a kassza de így nem nagyon fog. :)). Azt írta ki németül hogy kioldott az üzemanyagzár. Van egy szimbólum hozzá ami új. egí üzemanyagtöltő ikon áthúzva vagy ilyesmi.
Piritu - 1.000.0002014-12-15 21:12:35 // 62328
A sofőrülés alatt. Használati uatsítás 82. oldal :-))
norbi04092014-12-15 21:10:03 // 62327
A mostani "téli" hőmérsékletekben is ennyit áll? és semmi gond? :)
Nekem Electric Power aksi van most benne. (nem álltalam, szóval nem tudom mikori)
tirex2014-12-15 21:09:17 // 62326
Őőőő, az hol is van? Azt se tudtam hogy van ilyen beépítve. Jó tudni.
.......................2014-12-15 21:08:30 // 62325
Mi zárt le mit?
Pontosabban?
mondjuk írhatnál hibakódot
Ja,nem mondták még ,h aDpf et baszd ki a picsába
Az minden baj forrása
Piritu - 1.000.0002014-12-15 21:07:01 // 62324
Nem csak az ülés alatti üzemanyag kapcsoló oldott ki? Takarításkor megesik az ilyesmi. (vagy véletlenül belerúg az ember)
tirex2014-12-15 21:00:42 // 62323
Jó estét mindenkinek. A 7végén csodálatos dolgot produkált a gyönyörűség. Lezárta az üzemanyagrendszert oszt csá. Azóta a dokibácsinál van de még nem jelentkeztek hogy mi a baja. Előtte már hetekkel írta a partikelfilter meg izzításhibát de működött indult gond nélkül aztán most úgy döntött hogy járjak gyalog. Járt már valaki így?
Piritu - 1.000.0002014-12-15 20:54:39 // 62322
Már nem kell sok, hogy 159 legyen :-))
Piritu - 1.000.0002014-12-15 20:43:12 // 62321
Hopp! Megvan az Giulia formaterve! :-)))
Hege2014-12-15 20:41:44 // 62320
A gyerek holnap 5 éves és ilyen tortát kért, ezt kell bevinni az oviba.
Haddel2014-12-15 20:29:23 // 62319
Nekem mindig 2-3 hetet áll az autó.Egyszer merült le eddig csak az aksi.
tdemeter2014-12-15 20:17:17 // 62318
Hat abszolut megertelek.:( Az egesz total abszurd szerintem.
Kitartast kivanok neked!
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-15 20:11:05 // 62317
egyébként a minap jártam így a punteszen raktam volna vissza a porlasztókat fax egy megoldás mivel 2 porlasztót fog le egy sin amit egy kiálló menetes szárra kell lefogatni egy imbusz anyával ... na én húztam, húztam mondtam is mennyire könnyű és a végén eltörött a menetes szár...faxa volt a többit inkább a szerelőre bíztam aki cefet örült nekem gyári csavarra nem akartunk várni így megoldotta ...mindent meg lehet oldani :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-15 20:04:52 // 62316
mivel nem kettőstömegű a lendkerék semmi extra nem kell ....
GTPeti2014-12-15 19:52:50 // 62315
Őket is meg kéne kérdezni, egyedi csavarok gyártásával foglalkoznak.
GTPeti2014-12-15 19:50:40 // 62314
A kérdés már csak az, hogy az esztergált csavar megteszi-e ott? Vagy feltétlenül mángorolt kell...
David | Centocinquantanove2014-12-15 19:48:06 // 62313
Igen, ebben tök igazatok van, nem rosszból mondtam...
Csak arra akartam rávilágítani, hogy lehet gyártatni ilyen speckó csavart, de iszonyat költséges, ne érjen senkit meglepetés az árak hallatán. A csavar bonyolultságától függően egy egy garnitúra szerszám 500+ euró is lehet és akkor ez még csak szerszám, a gyártási és egyéb költségek nincsenek benne.
Sok darabot kell rendelni, hogy fajlagosan olcsóbbra jöjjön ki, és akár tényleg feltenni ebayre.
De mondom egy jó esztergályos is meg tudja oldani lényegesen olcsóbban ha kell Giuntini akkor a csavarok hőkezelésében, bevonatolásában is tudok Neked segíteni.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-15 19:45:20 // 62312
én is ezt tanácsoltam neki ...maszek CNC-sel vagy esztergással (esztergályossal? magyar nyelv szépségei :) le kell gyártatni..max 10 rugó vagy 15e....a gyári csavar is van 1500-2000ft
GTPeti2014-12-15 19:42:07 // 62311
Ha 1+ hónapja állna az autóm pár vacak csavar miatt, akkor én asszem még 100e-ért is legyártatnék belőle 1000db-ot és szettekben feltenném az ebay-re, mondjuk 10 euróért a 6db-ot. Ha tényleg hiánycikk, vinnék.
Giuntini2014-12-15 19:36:15 // 62310
Köszönöm a segítséget. Holnap beszélek Szatyival és kikérem a véleményét. Lefényképezem meg hàt a méretek is fontosak.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak