Sziasztok,
159 vásárlása előtt állok és láttam több helyen hirdetik a 2.0JtdM 16V-t de van ahol 136Le-ként, hiába 16V.
Kérdésem az lenne, hogy ez a lebutított verzió valahogy felhúzható a gyári 170LE-re?
Illetve mik a tapasztalataitok ezzel a motorral, illetve az alapból 170Le-sel?
Köszi előre is a válaszokat!
tdave0082014-12-16 21:55:22 // 62390
Dömpi (il dottore)2014-12-16 21:48:38 // 62389
ámúgy így van...ez nálam tapasztalat
Piritu - 1.000.0002014-12-16 21:32:58 // 62388
David | Centocinquantanove2014-12-16 19:53:01 // 62387
Nekem 64-es MagnetiMarelli volt a gyári akksi... WTF?
'''''2014-12-16 19:39:50 // 62386
Ja,egyébként a spider nála áll a garázsban.Múltkor le is bukott.Mentem le a városba ő meg jött szembe a vassal. :-)
'''''2014-12-16 19:36:51 // 62385
Nézett mostanában már pár brerát de most egyenlőre építkezésbe ölte a tartalékot.A cégessel jár.Tele is van a töke az xc volvóval.Már megint kiír valamit és ha beviszi a volvóhoz a kiolvasásnál nem mutat hibát.Totál káosz annak az elektronikája.
Egyébként volt már 147,156 2db,166 és 159 is neki-nekünk a fiatos korszak után.Amíg létezett itt helyben a barátja Fiat kereskedése,addig minden típust kipróbáltunk és meg is kaptuk olcsóbban sőt, utána be is számolta őket mindig.
Egyébként volt már 147,156 2db,166 és 159 is neki-nekünk a fiatos korszak után.Amíg létezett itt helyben a barátja Fiat kereskedése,addig minden típust kipróbáltunk és meg is kaptuk olcsóbban sőt, utána be is számolta őket mindig.
droberto2014-12-16 19:22:17 // 62384
Van esély, hogy faterodnak is újra Alfája legyen? :)
'''''2014-12-16 19:00:11 // 62383
Én is kivárásra játszom.Remélem igaz ami az oldal kezdőlapján van,mármint,hogy jönnek az utódok.Az enyémet 13hónaposan vettem és jó lenne megint hasonlóan venni az utódot.
.......................2014-12-16 15:48:39 // 62382
Szerinted? ha több mint egy jármű jut egy főre Ők olaszok fogják majd venni az új autót?
minek ? kivárnak mint te is
Amúgy olaszo ban defláció ,árcsökkenés van ,így ezért is kivárnak az emberek a vásárlással
minek ? kivárnak mint te is
Amúgy olaszo ban defláció ,árcsökkenés van ,így ezért is kivárnak az emberek a vásárlással
Pityukoma2014-12-16 14:45:43 // 62381
Ez azért elszomorít hogy már a hazájában is kezd kikopni az ALFA az aktív használatban lévő vasak közül :-(
Most már aztán nagyon kell az új modell bárhogy is fogják hívni. Ahogy kinéz a helyzet nagyon úgy látom hogy még vagy 4-5év mire meg tudom fizetni a következőt. Addig kihúzom a 159-el :-)
Most már aztán nagyon kell az új modell bárhogy is fogják hívni. Ahogy kinéz a helyzet nagyon úgy látom hogy még vagy 4-5év mire meg tudom fizetni a következőt. Addig kihúzom a 159-el :-)
Pityukoma2014-12-16 14:40:41 // 62380
Én nem tudok rosszat mondani róla. Mindkét autómban az van. Az Alfa-ba a gyári is az volt vicces 60Ah 540A teljesítménnyel. 4éves korában cseréltem.
Viszont épp most jöttem haza Laci.73 CarTárstól akinek a 3 éves ZAP Silver 80Ah aksija halálozott el. Adtam neki kölcsön egy 74-es Vartát amíg nem vesz másikat. Hívott telefonon hogy kiírta neki a kormányzár hibát, majd sorban rengeteg hibajelzést és indításra csak elhalványodott minden. Megmértem multival 12.01V volt benne terheletlenül :-(
Te tapasztalatból tudod melyikkel van a legtöbb gond, nem is vitatkozni akartam csak a sztori kedvéért írtam le a mai esetet.
Viszont épp most jöttem haza Laci.73 CarTárstól akinek a 3 éves ZAP Silver 80Ah aksija halálozott el. Adtam neki kölcsön egy 74-es Vartát amíg nem vesz másikat. Hívott telefonon hogy kiírta neki a kormányzár hibát, majd sorban rengeteg hibajelzést és indításra csak elhalványodott minden. Megmértem multival 12.01V volt benne terheletlenül :-(
Te tapasztalatból tudod melyikkel van a legtöbb gond, nem is vitatkozni akartam csak a sztori kedvéért írtam le a mai esetet.
David | Centocinquantanove2014-12-16 13:52:16 // 62379
Mi anno smartból láttunk rengeteget Rómában... De az a vicc, hogy azok is le voltak koccolva mind a 4 sarkán. :)
'''''2014-12-16 12:13:16 // 62378
Félig off:
Tegnap értem haza Rómából.Nem csodálom,hogy az olasz autókat fényezni kell.Egy olyan kocsit sem láttam ami ne lett volna összekarcolva.Igaz,karosszériázni nem kellett volna.Középkategóriás kis autóból van a legtöbb és alfákat alig láttam.Abból is inkább a Mito volt a több.Parkoló sehol.Állítólag a 3 millió emberre 3.6 millió autó és motor van beregisztrálva. :-)
Tegnap értem haza Rómából.Nem csodálom,hogy az olasz autókat fényezni kell.Egy olyan kocsit sem láttam ami ne lett volna összekarcolva.Igaz,karosszériázni nem kellett volna.Középkategóriás kis autóból van a legtöbb és alfákat alig láttam.Abból is inkább a Mito volt a több.Parkoló sehol.Állítólag a 3 millió emberre 3.6 millió autó és motor van beregisztrálva. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-16 12:10:36 // 62377
Exide akku....cefet fos, hát még a garanciája :((( ingyé sem kéne....
.......................2014-12-16 11:34:57 // 62376
.......................2014-12-16 11:34:22 // 62375
úgy kellene váltani ,hogy a legjobb hatásfokon müködjön a Motor
diesel nél ez 1500..2800 fordulat ,Minimum 50% terehelés
[img1]
diesel nél ez 1500..2800 fordulat ,Minimum 50% terehelés
[img1]
David | Centocinquantanove2014-12-16 10:23:07 // 62374
Ami linkeltél, amit GT is linkelt annak a cégnek a fő profilja a csavargyártás de hidegalakítással (sajtolva, mángorolva). Tudom, mert ismerem őket.
Ettől persze még nincs kizárva, hogy megcsinálják esztergával.
Én is úgy gondolom, hogy erre kéne ráállni.
Ha van esetleg rajz a csavarról akkor lehet, hogy többet is tudnék segíteni, a hőkezeléssel és horganyzással kapcsolatos segítségemet, ha kell, továbbra is fentartom.
Előbbit akár ingyen, utóbbit potom áron tudnám intézni, csak legyen meg a csavar!
Ettől persze még nincs kizárva, hogy megcsinálják esztergával.
Én is úgy gondolom, hogy erre kéne ráállni.
Ha van esetleg rajz a csavarról akkor lehet, hogy többet is tudnék segíteni, a hőkezeléssel és horganyzással kapcsolatos segítségemet, ha kell, továbbra is fentartom.
Előbbit akár ingyen, utóbbit potom áron tudnám intézni, csak legyen meg a csavar!
.......................2014-12-16 09:21:43 // 62373
Az,
már az S osztályok után sóvárgok :)
már az S osztályok után sóvárgok :)
Piritu - 1.000.0002014-12-16 08:35:05 // 62372
Akkor " tata szindróma" :-DD
.......................2014-12-16 07:33:33 // 62371
Ilyenen kanyargós szar van a bükkben is,eger és miskolc között
Egyszer arra mentem a mitoval,a közepén már untam ...
Egyszer arra mentem a mitoval,a közepén már untam ...
Piritu - 1.000.0002014-12-16 07:29:49 // 62370
Haddel2014-12-16 06:09:20 // 62369
Most is áll,cégessel járok. Néha azért érződik,hogy nehezebben indul két hét után,Hidegben pláne vigyázni kell,hogy ne merüljön le az aksi,megfagyhat az elektrolit.
Rolee462014-12-16 01:42:42 // 62368
Tutti nagyon,karacsony utan en is cserelem az elejen a feket.Meg egy het es megyunk haza,mar varom az Alfas koszonteseket.Itt nem nagyon mukodik.
Marcox2014-12-15 23:59:31 // 62367
Érdekes..épp most mikor jöttem haza ebben a nagy ködben gondolkoztam azon, hogy vajon mi az optimális ennek a motornak :) hol kellene elváltani...milyen fordulat tartományban autózzak stb.. :) aztán megegyeztem magammal, hogy minimum 1500+ :) de ezek szerint akkor más agyát is piszkálja :)
Bravo 1.4 sima szívó benzinest.....fuhuuuu azt is lehet ám pörgetni mint a vaddisznó :) kövezzetek meg,de én imádtam a kis törpillám hangját mikor ki volt húzatva :) 1.4 16v 90HP
Bravo 1.4 sima szívó benzinest.....fuhuuuu azt is lehet ám pörgetni mint a vaddisznó :) kövezzetek meg,de én imádtam a kis törpillám hangját mikor ki volt húzatva :) 1.4 16v 90HP
norbi04092014-12-15 23:30:10 // 62366
Anno nézegettem 156-ról videókat. Valóban szép hangja van a TS-nek, főleg valami fain kipuff rendszerrel :)
norbi04092014-12-15 23:28:19 // 62365
Az autópályás dolog nálam felejtős is :)
Amerre én járok, autóút a plafon, tehát max 110 környéke.
A 159-hez szerintem a dízel illik jobban, de a kevesebb fogyi (mondi átlag 8-8.5 lityó) is szempont volt. Esetleg még benzinesből egy V6-os...de azmeg szomjas :D
Amerre én járok, autóút a plafon, tehát max 110 környéke.
A 159-hez szerintem a dízel illik jobban, de a kevesebb fogyi (mondi átlag 8-8.5 lityó) is szempont volt. Esetleg még benzinesből egy V6-os...de azmeg szomjas :D
Liquid2014-12-15 23:21:53 // 62364
vagy csak nem megfelelő benzines volt :) Pl. a Panda se szereti, viszont a TS gyönyörűen üvölt 6000 felett :)
.......................2014-12-15 23:07:44 // 62363
A dieselnek nem tesz jót a pörgetés,
persze vannak akik 4000 felett padlógázon 40 fokban nyomják 220 al autópányán
De szerintem a diesel nem erre való..
Azért vetted ,hogy sprórolj vele ,nem?
persze vannak akik 4000 felett padlógázon 40 fokban nyomják 220 al autópányán
De szerintem a diesel nem erre való..
Azért vetted ,hogy sprórolj vele ,nem?
norbi04092014-12-15 23:06:54 // 62362
De néha azért elűzöd az unalmát, gondolom :)
norbi04092014-12-15 22:57:51 // 62361
Egy MK3 mondejó, 1.8 125 pacival 180 nm nyomatékkal.
Az menetkészen kb 1400 kiló...első kocsim volt, így viszonyítási alap semmi és abban a hiszemben voltam, hogy megy mint a barom...
Aztán beültem a 159-be és ahogy belepréselődtem az ülésbe...hmmmm, az az érzés :)
Az menetkészen kb 1400 kiló...első kocsim volt, így viszonyítási alap semmi és abban a hiszemben voltam, hogy megy mint a barom...
Aztán beültem a 159-be és ahogy belepréselődtem az ülésbe...hmmmm, az az érzés :)
GTPeti2014-12-15 22:52:42 // 62360
Az én GTV-mben is gyakran unatkozik a vezmód. 8|
droberto2014-12-15 22:47:16 // 62359
Mid volt?
Nem mindegyik vas kívánja a pörgetést. :)
Nem mindegyik vas kívánja a pörgetést. :)
droberto2014-12-15 22:46:08 // 62358
Néha-néha le ajánlott leforgatni, megfelő karbantartás mellett kívánja rendesen. Lent meg a nyomaték öl.
norbi04092014-12-15 22:43:10 // 62357
7ezerig :O
Az előző autóm benzines volt, de azt sem pörgettem 5ezer fölé :D
Lehet enyhe tata szindrómám van?
Az előző autóm benzines volt, de azt sem pörgettem 5ezer fölé :D
Lehet enyhe tata szindrómám van?
norbi04092014-12-15 22:40:19 // 62356
A turbónyomás engem is le tud kötni néha :) de azért első helyen van az út persze :)
A vízhőfokra is rá-rá pillantok már reflexszerűen mióta bibi volt a termosztáttal ( lekopogom, csere óta 90-nál áll mint a cövek)
A 2500-3000 szintén él nálam is. :)
Egy olyat hallottam a minap 159 dízelekkel kapcsolatban, hogy "ezeket hajtani kell, mert ha lágyszívű vagy vele, megeszi a korom és a penész" :D
A vízhőfokra is rá-rá pillantok már reflexszerűen mióta bibi volt a termosztáttal ( lekopogom, csere óta 90-nál áll mint a cövek)
A 2500-3000 szintén él nálam is. :)
Egy olyat hallottam a minap 159 dízelekkel kapcsolatban, hogy "ezeket hajtani kell, mert ha lágyszívű vagy vele, megeszi a korom és a penész" :D
norbi04092014-12-15 22:33:47 // 62355
1500 alatti fordulatot én is igyekszem kerülni, ha jól tudom ez alatt nem tetszik a lendkeréknek :)
Magát a váltást hogy tolod? Sebességbe becsapkodós gyors kuplungozásos? Vagy a nyugis? :D bár ez mondjuk gondolom nagyban függ a stresszszinttől és egyéb láb nehézségektől :D
Magát a váltást hogy tolod? Sebességbe becsapkodós gyors kuplungozásos? Vagy a nyugis? :D bár ez mondjuk gondolom nagyban függ a stresszszinttől és egyéb láb nehézségektől :D
Piritu - 1.000.0002014-12-15 22:31:09 // 62354
Érdekes a kérdés. Nincs általános recept.
Szerintem a mindenkori szituáció határozza meg. Ha siet az ember, akkor elmegy 4ezerig (vagy a TS 7-ig. Aááááááá, de tud hiányozni az a hang!). Ma pl. autópályára felhajtva, a német tempót felvéve is ez volt a helyzet.
Ha lájtos a menet, akkor már 2 alatt jön a következő. A lényeg, hogy felváltva ne rángasson, az nem tesz jót az erőátvitelnek.
Szerintem a mindenkori szituáció határozza meg. Ha siet az ember, akkor elmegy 4ezerig (vagy a TS 7-ig. Aááááááá, de tud hiányozni az a hang!). Ma pl. autópályára felhajtva, a német tempót felvéve is ez volt a helyzet.
Ha lájtos a menet, akkor már 2 alatt jön a következő. A lényeg, hogy felváltva ne rángasson, az nem tesz jót az erőátvitelnek.
norbi04092014-12-15 22:30:13 // 62353
Az baró :D
Dömpi (il dottore)2014-12-15 22:21:19 // 62352
"Persze azért én sem bámulom a fordulatszámmérőt :D"
Én meg csak azt nézem...meg a turbónyomást, meg a vízhőfokot...a km-órát? Na azt nem nagyon :)
Én nyáron 2500-3000 között (persze az 1-2-t alább), ilyenkor télen "tatásabbra veszem".
Én meg csak azt nézem...meg a turbónyomást, meg a vízhőfokot...a km-órát? Na azt nem nagyon :)
Én nyáron 2500-3000 között (persze az 1-2-t alább), ilyenkor télen "tatásabbra veszem".
Liquid2014-12-15 22:17:32 // 62351
attól függ mennyire vagyok agresszív, vannak-e előttem, városban vagyok-e stb :)
1500 alatt igyekszem nem használni, onnan felfelé leszabályzásig bármi megesik :)
1500 alatt igyekszem nem használni, onnan felfelé leszabályzásig bármi megesik :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-15 22:11:33 // 62350
valamikor 5500-nál :D
Liquid2014-12-15 22:09:57 // 62349
a 359000 is szép szám :)
Piritu - 1.000.0002014-12-15 22:09:05 // 62348
Akkor bejáratottnak tekintheted. Lehet tolni neki! :-))
norbi04092014-12-15 22:03:47 // 62347
Lehet hülye kérdés...de csak kíváncsiság.
Ti mekkora fordulatszámnál váltatok feljebb normál haladásnál? :) Olvasok eztis aztis neten, hogy hol érdemes. Ugye még anno jogsizásnál az hangzott el, gondolom nem csak nálam, hogy a max fordulat 2/3-ánál kellene válatni. :) Persze azért én sem bámulom a fordulatszámmérőt :D
Valamint szerintetek, mi esik jobban a váltónak, kuplungnak, kettős tömegűnek stbnek? A villámgyors sebességpakolgatások vagy a nyugis precíz féle? :)
Ti mekkora fordulatszámnál váltatok feljebb normál haladásnál? :) Olvasok eztis aztis neten, hogy hol érdemes. Ugye még anno jogsizásnál az hangzott el, gondolom nem csak nálam, hogy a max fordulat 2/3-ánál kellene válatni. :) Persze azért én sem bámulom a fordulatszámmérőt :D
Valamint szerintetek, mi esik jobban a váltónak, kuplungnak, kettős tömegűnek stbnek? A villámgyors sebességpakolgatások vagy a nyugis precíz féle? :)
GTPeti2014-12-15 22:00:55 // 62346
159000-nél el ne felejtsd nullázni a számlálót! :D
Piritu - 1.000.0002014-12-15 21:52:45 // 62345
A 159159-re gyúrok :-))
tirex2014-12-15 21:45:44 // 62344
De jó nektek. Az enyémben lassan hármas lesz az elején. :((
tdemeter2014-12-15 21:45:29 // 62343
Nemreg menet kozben vettem eszre, hogy az ora 122222-ot mutat.
Gondoltam gyorsan elokapom a fenykepezot, de mire kattintottam, mar 122223 volt:)
Errol lekestem...
Gondoltam gyorsan elokapom a fenykepezot, de mire kattintottam, mar 122223 volt:)
Errol lekestem...
droberto2014-12-15 21:43:03 // 62342
Őket linkeltem én is.
Liquid2014-12-15 21:42:23 // 62341