Nem gázolsz senkijébe, csak nagyon furcsa így egyszerűen kijelenteni, hogy ....
Nekem is a 170 lovasom van, így főleg nem értem, hogy mi a baj vele. Erő? Nálam GPS szerinti 236 km/óráig elég volt. A német autópályán a 320-asoknak esélyük sincs. Kevés? Szerintem nem. Ha mégis, pikk-pakk lehet segíteni rajta. Egy Novitek dobozka 25 lovat ad még, egy chip még többet is tudhat...
Az meg külön tudomány a 159-nél, hogy nem érzi az ember a dinamikát. Bármilyen más kocsival hasonló tempóval bevéve a kanyarokat, életveszélyesnek tűnik a tempó.
Fogyasztás? Nem tudom, hogy hol használod, de nekem így alakultak a dolgok. 7,5 felett eddig 7 tankolásom volt
A részecskeszűrő meg pont ennél sikerült igazából, kár bántani. A korábbiaknál (1,9 - 2,4) megfontolandó lenne. Egy olyan szerelő viszont tényleg nem ártana, aki ért is a kocsihoz.
A csomagtér belülről nem nyitható. Vagy kulcs, vagy az embléma.
Piritu - 1.000.0002014-12-22 11:49:47 // 62590
Wasco2014-12-22 11:36:14 // 62589
Akkor még sokan nyugodtak lehetnek, nekem 204000km-el is gyári DPF van és remélem még sokáig az is marad. Majd ha elromlik akkor lehet én is kicserélem egy csőre amit már elég sok helyen lehet kapni....
tdemeter2014-12-22 11:32:35 // 62588
Alfát venni racionalitások alapján eleve hülyeség. Tudod olyan ez mint, amikor páran írják itt, hogy hát persze a kombi családinak (is) jó.... Haggyuk már! Bármit bele lehet beszélni ebbe, de a 159 egy gyönyörű 2 személyes élmény auto amit vagy elfogadsz vagy nem.
Ez egy réteg autó és épp ez a jó benne. Ezt nem szidni kell, hanem élvezni.
Sokat fogyaszt? Venni kell másikat! Drága a szerviz? Venni kell másikat!
Nekem most felsorolhatod az összes hibáját, de - 6 db francia autóm volt volt idáig - engem nem fogsz meggyőzni vele, mert fényévek különbség van az alfa javára.
Nekem van egy c4 grand picassom is, ha kis fogyi kell vagy nagy hely akkor az pont jó arra. De az elmúlt fél évben kb 5x volt szervizben mindenféle, nem kötelező jellegű javításokkal és érdekes módon a 159 meg csak 1x, pedig korban az alfa 2 évvel öregebb!
De igazából nem is engem (minket itt a fórumon) kell meggyőzni hanem magadat.
Nem mi vettük neked az autót és senki sem várja el, hogy szeresd.
6 franca autó után most is azt gondolom,. hogy a következő is alfa lesz, de szerintem 3-4 évig még marad a drágaság.
Elnézést a kirohanásért, de amiket felsoroltál azok méltatlanok erre az autóra. Egyszerűen csak azért mert almát hasonlítottál össze körtével.
Ez egy réteg autó és épp ez a jó benne. Ezt nem szidni kell, hanem élvezni.
Sokat fogyaszt? Venni kell másikat! Drága a szerviz? Venni kell másikat!
Nekem most felsorolhatod az összes hibáját, de - 6 db francia autóm volt volt idáig - engem nem fogsz meggyőzni vele, mert fényévek különbség van az alfa javára.
Nekem van egy c4 grand picassom is, ha kis fogyi kell vagy nagy hely akkor az pont jó arra. De az elmúlt fél évben kb 5x volt szervizben mindenféle, nem kötelező jellegű javításokkal és érdekes módon a 159 meg csak 1x, pedig korban az alfa 2 évvel öregebb!
De igazából nem is engem (minket itt a fórumon) kell meggyőzni hanem magadat.
Nem mi vettük neked az autót és senki sem várja el, hogy szeresd.
6 franca autó után most is azt gondolom,. hogy a következő is alfa lesz, de szerintem 3-4 évig még marad a drágaság.
Elnézést a kirohanásért, de amiket felsoroltál azok méltatlanok erre az autóra. Egyszerűen csak azért mert almát hasonlítottál össze körtével.
tdemeter2014-12-22 11:16:39 // 62587
Osztom, szerintem pont annyira problemas mint barmelyik masik autoban, csak kisse tul van hypeolva az egesz.
Nekem c4grand picassoban 160000-nel pl konkretan azt irta a komputer, hogy csereljem ki, mert az elettartalma lejart!
Ezen felul semmi gond nem volt vele, akkor meg minek ir ilyeneket? Szoval nincs ez maskepp masik gyartonal sem...
Nekem c4grand picassoban 160000-nel pl konkretan azt irta a komputer, hogy csereljem ki, mert az elettartalma lejart!
Ezen felul semmi gond nem volt vele, akkor meg minek ir ilyeneket? Szoval nincs ez maskepp masik gyartonal sem...
doby2014-12-22 10:54:53 // 62586
én azt vettem volna, de a család legyőzött. mert a megánunkal 5 év és rengeteg km alatt nem volt baj. minden esetre őrülünk neki remélem ez így is marad.
Pityukoma2014-12-22 10:47:04 // 62585
Talán olvasd el a használati utasítást!
Liquid2014-12-22 10:44:16 // 62584
akkor a csomagtérajtón lévő elmbléma a nyomógomb
Public Enemy2014-12-22 10:36:11 // 62583
Eladó a feleségem 3L TDI VW Lupo-ja! Az le tudnád vinni akár 3 liter alá is.
És elférne a 300C csomagtartójában, ha kirándulni mentek... :-))
És elférne a 300C csomagtartójában, ha kirándulni mentek... :-))
doby2014-12-22 10:24:42 // 62582
Liquid2014-12-22 10:12:20 // 62581
azt nem írta hogy milyen körülmények között fogyaszt ennyit...
Szabolcs 1592014-12-22 10:11:20 // 62580
Közelítünk a 160000 km hez gyári dpf el semmi gond :)
Liquid2014-12-22 10:10:51 // 62579
Igen én is egyre inkább úgy látom, hogy nem maga a DPF a problémás, hanem az hogy esetleg nem a megfelelő olajjal ment az első 100e km-en, illetve ha volt befecskendező-rendszer probléma, akkor az kiderült-e időben.
Szabolcs 1592014-12-22 10:09:31 // 62578
Hajrá megane, jó sokat vegyél belőle lesz vele gondod jó sok a 159 et ennyire nem kéne le írni 2 év 60000 km semmi gond a belső tér el semmi se törött el, érdekes mi
Csabi2014-12-22 10:07:02 // 62577
Gyűrjük már le ezt a DPF-es sztereotípiát....nincs azzal több gond, mint bármi mással ami elromolhat....Jogosnak tartanám a felvetést ha a használt 200e környékén futott159ek már DPF nélkül futnának a gondok miatt, de ez nagyon nem így van...ellenkezőleg...
.......................2014-12-22 09:55:12 // 62576
A 170 lovasnak másoknál nincs dpf problémája
Kiütni fölösleges
Ja ,másoknál 7 alatt szokott enni autópályán a 2.0 jtdm
Kiütni fölösleges
Ja ,másoknál 7 alatt szokott enni autópályán a 2.0 jtdm
Liquid2014-12-22 09:40:15 // 62575
A csomagtér nyitó a belső visszapillantó előtt konzolon van.
Pontosan melyik motorverzió van benne? A 2.-tól visszafelé problémás a DPF.
Maga a művelet nem nagy cucc, ki kell írni a szoftverből, magát a DPF-et, vagy ki kell venni és csövet a helyére, vagy csak kibelezik, esetleg átütik.
Csökken a fogyasztás utána.
Igen valóban van több kompromisszum is a 159-cel kapcsolatban. Tény hogy nem egy prakitikussági szempontok mentén épített egyterű. Nem arra való ezért nem is illendő így hasonlítani. A belterének a szűkösségét szokás emlegetni, főleg a hátsó fejteret. Viszont abszolutértékben csak a fejtér kicsi, a kolegák legalábbis elférnek. A különbség annyi, hogy amolyan pontosan szabott Armani öltöny, nem bőbugyogó.
Azt viszont nem tudom elképzelni, hogy egy sima Megan-nal bármiben is lehet egy lapon empíteni. A szivargyuszi tényleg fura helyen van de mivel nem bagózok ezért pont nem érdekel, hogy hogy sikerült letörni azt el se tudom képzelni.
Azt se igazán értem miért mondod törékenynek, szerintem inkább pont hogy masszív és túlbiztosított mindene. De hát erre mondják hogy ízlések és pofonok.
Viszont pont ebben a topikban nem leszel népszerű ha ilyen szavakkal hasonlítod egy egyszerű tucatautóhoz. :)
Pontosan melyik motorverzió van benne? A 2.-tól visszafelé problémás a DPF.
Maga a művelet nem nagy cucc, ki kell írni a szoftverből, magát a DPF-et, vagy ki kell venni és csövet a helyére, vagy csak kibelezik, esetleg átütik.
Csökken a fogyasztás utána.
Igen valóban van több kompromisszum is a 159-cel kapcsolatban. Tény hogy nem egy prakitikussági szempontok mentén épített egyterű. Nem arra való ezért nem is illendő így hasonlítani. A belterének a szűkösségét szokás emlegetni, főleg a hátsó fejteret. Viszont abszolutértékben csak a fejtér kicsi, a kolegák legalábbis elférnek. A különbség annyi, hogy amolyan pontosan szabott Armani öltöny, nem bőbugyogó.
Azt viszont nem tudom elképzelni, hogy egy sima Megan-nal bármiben is lehet egy lapon empíteni. A szivargyuszi tényleg fura helyen van de mivel nem bagózok ezért pont nem érdekel, hogy hogy sikerült letörni azt el se tudom képzelni.
Azt se igazán értem miért mondod törékenynek, szerintem inkább pont hogy masszív és túlbiztosított mindene. De hát erre mondják hogy ízlések és pofonok.
Viszont pont ebben a topikban nem leszel népszerű ha ilyen szavakkal hasonlítod egy egyszerű tucatautóhoz. :)
doby2014-12-22 09:15:25 // 62574
nem akartam senkinek a lelkébe gázolni.
minden hátrányát előre tudtam csak a jó pár évvel korábbi összehasonlításra reagáltam. mikor a csomagtartó és a hátsó lábtér méretét hasonlítottuk össze.
akkor még nem volt tapasztalatom a masinával ezért reagáltam.
170 lovas van, mert a gondoltam a frissebb fejlesztés talán a fogyasztásban visszaköszön.
eddig nem sikerült 7,5 alá vinnem simán annyit eszik mint a 3ezres chrysler 300cém .
törékeny a belső térre utalt. a béna helyre került kihajtható szivargyújtó (kapásból eltörtem) ami miatt a pohártartó használhatatlan.
a csomagtartóban az oldalsó kis ajtókat is mindig nyitva találom mikor a príma futóműve adottságait kihasználom. minden amihez nyúlok az utastérben olyan gyenge törékeny érzetet kelt.
a motorja miatt több szervizben is jártam már, mert gyengéllem és a fogyasztását meg sokallom. de sajnos nem találtak hibát, azt mondták, hogy max a részecskeszűrőt kellene kiiktatni amivel a jövőben úgyis problémáim lesznek.
szóval egy inkább szép autó mint amennyire jó. egyáltalán nem jobb annyival a megánnál mint gondolnátok. praktikus dolgokat nézem akkor meg sehol nincsen.
minden hibája mellett szeretjük és ha fele annyi baj lesz vele minta francia elődjével akkor már megérte.
egypár dologra nem jöttem még rá, ha nem utáltok annyira akkor segíthetnétek!
a csomagtér ajtónak nem találom bent a nyitó gombját csak a kulccsal tudom kinyitni azzal is csak akkor ha kiveszem a helyéről.
másik a részecskeszűrő témája, tényleg problémás, kivetessem?
minden hátrányát előre tudtam csak a jó pár évvel korábbi összehasonlításra reagáltam. mikor a csomagtartó és a hátsó lábtér méretét hasonlítottuk össze.
akkor még nem volt tapasztalatom a masinával ezért reagáltam.
170 lovas van, mert a gondoltam a frissebb fejlesztés talán a fogyasztásban visszaköszön.
eddig nem sikerült 7,5 alá vinnem simán annyit eszik mint a 3ezres chrysler 300cém .
törékeny a belső térre utalt. a béna helyre került kihajtható szivargyújtó (kapásból eltörtem) ami miatt a pohártartó használhatatlan.
a csomagtartóban az oldalsó kis ajtókat is mindig nyitva találom mikor a príma futóműve adottságait kihasználom. minden amihez nyúlok az utastérben olyan gyenge törékeny érzetet kelt.
a motorja miatt több szervizben is jártam már, mert gyengéllem és a fogyasztását meg sokallom. de sajnos nem találtak hibát, azt mondták, hogy max a részecskeszűrőt kellene kiiktatni amivel a jövőben úgyis problémáim lesznek.
szóval egy inkább szép autó mint amennyire jó. egyáltalán nem jobb annyival a megánnál mint gondolnátok. praktikus dolgokat nézem akkor meg sehol nincsen.
minden hibája mellett szeretjük és ha fele annyi baj lesz vele minta francia elődjével akkor már megérte.
egypár dologra nem jöttem még rá, ha nem utáltok annyira akkor segíthetnétek!
a csomagtér ajtónak nem találom bent a nyitó gombját csak a kulccsal tudom kinyitni azzal is csak akkor ha kiveszem a helyéről.
másik a részecskeszűrő témája, tényleg problémás, kivetessem?
Liquid2014-12-22 09:06:14 // 62573
hóógyne :)
Liquid2014-12-22 09:05:26 // 62572
meglehet :)
Béci Ɨ|ѯ2014-12-22 08:56:39 // 62571
Sajnos igen... :)
Piritu - 1.000.0002014-12-22 08:13:36 // 62570
Emlékszik még rá valaki? :-)
Piritu - 1.000.0002014-12-22 07:55:48 // 62569
Akkor még inkább érdekes a dolog, abban is volt szerencsém utazni...
Wasco2014-12-22 07:52:41 // 62568
Nos Neked akkor tényleg egy Megane való!! Tudom miről beszélek apósomnak az van.
Nem tudom mire gondoltál ugyan mikor azt írtad, hogy "törékeny vacak" lehet átvitt értelemben értetted? Pont pár napja volt itt téma utoljára, hogy sokan a súlyára panaszkodunk hisz a kombi 159 majd 1,8 tonna. Tényleg mint egy tank, jómagam azért vettem a 2.4 -es motorral...Én munkára használom minden nap, karbantartó vagyok (az ország szinte összes városát járom) és a legtöbbször létrától kezdve minden van nálam.
Bírja, Nekem elhiheted!!!
Gyakorlatilag a 159-es kormányát nem adnám 10 megane-ért.
Tudom persze én is elfogult vagyok.....:-)
Nem tudom mire gondoltál ugyan mikor azt írtad, hogy "törékeny vacak" lehet átvitt értelemben értetted? Pont pár napja volt itt téma utoljára, hogy sokan a súlyára panaszkodunk hisz a kombi 159 majd 1,8 tonna. Tényleg mint egy tank, jómagam azért vettem a 2.4 -es motorral...Én munkára használom minden nap, karbantartó vagyok (az ország szinte összes városát járom) és a legtöbbször létrától kezdve minden van nálam.
Bírja, Nekem elhiheted!!!
Gyakorlatilag a 159-es kormányát nem adnám 10 megane-ért.
Tudom persze én is elfogult vagyok.....:-)
'''''2014-12-22 07:48:38 // 62567
Ha már összehasonlítja,gondolom a 2005-2006-os gyártási szériáról mivel a 159 is akkor került gyártásba.
Piritu - 1.000.0002014-12-22 07:43:23 // 62566
Perdix visszatért :-D
Piritu - 1.000.0002014-12-22 07:41:57 // 62565
Melyik Megane-ról van szó?
Csak azért kérdem, mert volt szerencsém a legutolsó szériás kombival menni kb. 400 km-t. Nem az jött le, hogy kényelmes és szép lenne. A belső tere kimondottam olcsó műanyagokkal volt tele, az ülése meg hát finoman szólva se volt kényelmes. A 150% műszállal készült huzatról nem is beszélve...
Csak azért kérdem, mert volt szerencsém a legutolsó szériás kombival menni kb. 400 km-t. Nem az jött le, hogy kényelmes és szép lenne. A belső tere kimondottam olcsó műanyagokkal volt tele, az ülése meg hát finoman szólva se volt kényelmes. A 150% műszállal készült huzatról nem is beszélve...
'''''2014-12-22 07:40:14 // 62564
Nem akarlak bántani de amiket leírtál az tényleg szöges ellentétben van a valaha leírtakkal amiket tesztekben vagy akár bármelyik fórumon megjelent.
Törékenynek nehezen nevezhető (pont a súlya miatt szoktunk inkább panaszkodni ami ebből adódik).Gyengének sem nevezném (pl az én 2.4-em is csak program módosítással is 250le). Külalakot sem szeretném összehasonlítani,elfogadom,hogy neked a megane szebb.Méretével nekem nincs bajom (1990-től minden típus volt nálam) igaz,hogy a 166-nál kisebb de a 156-nál már nagyobb.
Ezek fényében nem tudlak igazán megérteni.
Jól láttam,a főképeden egy mito van?Összehasonlítanád azt is a megane-val?
Törékenynek nehezen nevezhető (pont a súlya miatt szoktunk inkább panaszkodni ami ebből adódik).Gyengének sem nevezném (pl az én 2.4-em is csak program módosítással is 250le). Külalakot sem szeretném összehasonlítani,elfogadom,hogy neked a megane szebb.Méretével nekem nincs bajom (1990-től minden típus volt nálam) igaz,hogy a 166-nál kisebb de a 156-nál már nagyobb.
Ezek fényében nem tudlak igazán megérteni.
Jól láttam,a főképeden egy mito van?Összehasonlítanád azt is a megane-val?
'''''2014-12-22 07:05:26 // 62563
Most akkor össze is raktad?
Chianti2014-12-22 01:37:30 // 62562
Természetesen mindenkinek joga van a tapasztalatait és/vagy véleményét megosztani másokkal. Te ezt elég rossz helyen és időben tetted. Ne számíts túl nagy népszerűségre nálunk...
Igen az Alfa Szerelem... és igen, lehet hogy nem tökéletes... na de mutass nekem egy tökéletes autót! A Mégane-on kívül!
Viszont azt állítani a 159-ről hogy "vacak", pláne egy Mégane-hoz képest, már ne is haragudj, de elég nagy ostobaság!
Az Alfa Romeo emblémájában több dizájn van, mint amit a Renault a létezése óta magáénak tudhat...
Szóval nem haragszom rád, tiszteletben tartom a hozzászólásodat, de jogom van vele nem egyetérteni...
Igen az Alfa Szerelem... és igen, lehet hogy nem tökéletes... na de mutass nekem egy tökéletes autót! A Mégane-on kívül!
Viszont azt állítani a 159-ről hogy "vacak", pláne egy Mégane-hoz képest, már ne is haragudj, de elég nagy ostobaság!
Az Alfa Romeo emblémájában több dizájn van, mint amit a Renault a létezése óta magáénak tudhat...
Szóval nem haragszom rád, tiszteletben tartom a hozzászólásodat, de jogom van vele nem egyetérteni...
GTPeti2014-12-22 00:59:11 // 62561
"az alfa egy szűk kényelmetlen gyenge kis törékeny vacak a megane-hoz képest. "
Vegyük sorra.
Szűk. Az. Nem egy 7-es busz, de még csak nem is egy egyterű. Viszont pont ugyanannyira szűk, mint a vásárláskor volt.
Kényelmetlen. A fene vigye el, én a 156-omból 900km után mindig úgy szállok ki, hogy lenne még bennem párszáz km... Utaztam már 159-ben is, ott sem volt ez másképp. Ellenben a legtöbb általam próbált német autó kemény ülései megviseltek.
Gyenge. Erősebb motorral kellett volna venni. Egy 2.4-ről mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy gyenge. De még egy 1.9 v. 2.0 mJet is egész jó társ lehet. Persze gondolom egy sportosságáról híres Mégane magasra teszi a mércét. (Sajnos a futóműről nem írtál semmi rosszat, pedig olyan szívesen felhoztam volna a KKL-t és a remek hangolását.)
Törékeny. Ez kb. a legutolsó szó, ami egy 159 kapcsán beugrana. Szokták ugye tanknak is becézni. Tele van anyaggal, agyon van merevítve, ez meglátszik a súlyán is. Szóval nem törékeny.
Szerintem vegyél egy Mégane-t.
Vegyük sorra.
Szűk. Az. Nem egy 7-es busz, de még csak nem is egy egyterű. Viszont pont ugyanannyira szűk, mint a vásárláskor volt.
Kényelmetlen. A fene vigye el, én a 156-omból 900km után mindig úgy szállok ki, hogy lenne még bennem párszáz km... Utaztam már 159-ben is, ott sem volt ez másképp. Ellenben a legtöbb általam próbált német autó kemény ülései megviseltek.
Gyenge. Erősebb motorral kellett volna venni. Egy 2.4-ről mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy gyenge. De még egy 1.9 v. 2.0 mJet is egész jó társ lehet. Persze gondolom egy sportosságáról híres Mégane magasra teszi a mércét. (Sajnos a futóműről nem írtál semmi rosszat, pedig olyan szívesen felhoztam volna a KKL-t és a remek hangolását.)
Törékeny. Ez kb. a legutolsó szó, ami egy 159 kapcsán beugrana. Szokták ugye tanknak is becézni. Tele van anyaggal, agyon van merevítve, ez meglátszik a súlyán is. Szóval nem törékeny.
Szerintem vegyél egy Mégane-t.
doby2014-12-22 00:29:26 // 62560
régebben iram egy hozzászólást amiben össze mértem a megant és a 159 est, ami után le lettem állítva, hogy nem egy kategória.
addig nem is jelentkeztem mivel nem volt 159-esel komolyabb tapasztalatom.
tényleg nem - és sajnos csak rosszabb lett a véleményem
az alfa egy szűk kényelmetlen gyenge kis törékeny vacak a megane-hoz képest.
kár részletezni, mert előttem kitárgyaltátok minden porcikáját.
teljesen érthető ezek után számomra, hogy az utakon miért olyan ritka mint a fehér holló.
a fiamnak vettem mert nekem is tetszett, de hamar elment a kedvem megint az alfától.
egy gyönyörű műalkotás, de a szépségébe beáldoztak mindent amit lehetett....talán többet is.
nem megbántani szeretnék senkit, mert tényleg páratlanul szép autó, de sajnos vak szerelemmel lehet csak vele együtt élni dolgozni.
évi több 100 ezret megyek különböző autókkal sokszor nagyon hosszú utakon időre, mielőtt azzal vádolnátok, hogy nincsen tapasztalatom összehasonlítási alapom.
nem egy vak német autó fan vagyok egyébként, csak egyszerűen leírtam a véleményem minden féle érdek nélkül.
ja mielőtt elásnátok inkább kellene egy156 is mint egy góf 7 és előbb megy fel a pulzusom egy gtv-től mint egy subaru vrx gtr corvettétől.
addig nem is jelentkeztem mivel nem volt 159-esel komolyabb tapasztalatom.
tényleg nem - és sajnos csak rosszabb lett a véleményem
az alfa egy szűk kényelmetlen gyenge kis törékeny vacak a megane-hoz képest.
kár részletezni, mert előttem kitárgyaltátok minden porcikáját.
teljesen érthető ezek után számomra, hogy az utakon miért olyan ritka mint a fehér holló.
a fiamnak vettem mert nekem is tetszett, de hamar elment a kedvem megint az alfától.
egy gyönyörű műalkotás, de a szépségébe beáldoztak mindent amit lehetett....talán többet is.
nem megbántani szeretnék senkit, mert tényleg páratlanul szép autó, de sajnos vak szerelemmel lehet csak vele együtt élni dolgozni.
évi több 100 ezret megyek különböző autókkal sokszor nagyon hosszú utakon időre, mielőtt azzal vádolnátok, hogy nincsen tapasztalatom összehasonlítási alapom.
nem egy vak német autó fan vagyok egyébként, csak egyszerűen leírtam a véleményem minden féle érdek nélkül.
ja mielőtt elásnátok inkább kellene egy156 is mint egy góf 7 és előbb megy fel a pulzusom egy gtv-től mint egy subaru vrx gtr corvettétől.
Dömpi (il dottore)2014-12-21 22:48:32 // 62559
nekem meg +2, V-elrendezésben :)
David | Centocinquantanove2014-12-21 22:27:41 // 62558
Egy tansitban is 50k a periódus, de ettől még nem ugyanaz a kategória a kettő.
tirex2014-12-21 22:26:03 // 62557
100ezer km kamionokban
GTPeti2014-12-21 22:19:48 // 62556
szosza, ugye te is érzed, hogy ez az összehasonlítás kicsit erős. Egy kamion motorja nem kicsit más, mint egy személyautóé. De ne csináljunk itt flame-t, írtam, mindenki akkor cserélje, amikor jónak látja!
GTPeti2014-12-21 22:18:22 // 62555
Amikről a 156-om blogjának első bejegyzéseiben írtam. ;)
.......................2014-12-21 22:18:01 // 62554
Kamionokban mennyi a csereintervallum manapság?
Haddel2014-12-21 22:06:34 // 62553
Milyen anyagokat használtál az alváz-,és üregvédelemre?
.......................2014-12-21 21:47:06 // 62552
Nekem is megcsinálod ?
persze nem ingyen
persze nem ingyen
GTPeti2014-12-21 20:59:30 // 62550
Like.
Ha elkészültél, mehet is az autó az Alfa-múzeumba. :)
Ha elkészültél, mehet is az autó az Alfa-múzeumba. :)
droberto2014-12-21 20:55:33 // 62549
GTPeti2014-12-21 20:16:15 // 62548
Én is kb. ezt az iskolát követem, de nem ítélem el aki nem.
(Csak azt, aki 20e-nél többet teker bele. :PP)
(Csak azt, aki 20e-nél többet teker bele. :PP)
'''''2014-12-21 19:21:05 // 62547
A turbóban lévő kerekeket viszont tudná tuningra cserélni vagy nagyobbra,ha a házat is hozzá maratná.
mzo2014-12-21 19:10:45 // 62545
Nekem is az 1.9 twin turbo urged be ha már turbó okosítás
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-21 18:49:03 // 62544
ebben a formában ez sem igaz...ha tényleg megveszed 0 km-en és cseréled az olajat 15-20e-ként meg oda figyelsz rá simán elmegy 3-400e km-et gond nélkül
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-21 18:47:01 // 62543
mindent lehet...kell egy közbetét
.......................2014-12-21 18:29:51 // 62542
.......................2014-12-21 18:27:18 // 62541
Nem tud ,mert az 1,9 nek egyben van a leömlő a turboval
A 2,4 nek meg nincs egyben
Max a 2.0jtdm turbot lehetne,azon meg van egy geom jeladó amit nem tudsz hova dugni
A 2,4 nek meg nincs egyben
Max a 2.0jtdm turbot lehetne,azon meg van egy geom jeladó amit nem tudsz hova dugni