Fórum >> Típusok >> 159

droberto2015-02-09 07:19:54 // 64454
Csak nem a Perma Film-re gondolsz? :)
Egy véges volt igen.
Most már csak a kipuff bevonatot kell helyreállítani, hogy ne legyen szégyenkeznivalóm.
GTPeti2015-02-09 01:18:35 // 64453
A 3. és 7. képen látható csillogás ismerős. :)

Jól sejtem, hogy a 159-ed régen 1-csövű volt?
droberto2015-02-09 00:27:20 // 64452
Helyreállt a rend, a világ erői nyugalomba kerültek.
Végre szimmetrikus a 159-em hátul. :)
Avagy vonóhorog varia 3.0:


Dömpi (il dottore)2015-02-08 21:21:29 // 64451
Holnap beviszem neked CD-n a munkahelyre.
Dömpi (il dottore)2015-02-08 21:19:32 // 64450
Az olajcserék számából elvileg kiszámítható, hogy kb. menyi a km a kocsiban. Feltéve, ha a júzer 30 ezrenként vitte olajcserére...ami azért elég valószínű. Az olajcserék számát meg nem hiszem, hogy módosítgatnák.
Haddel2015-02-08 20:51:12 // 64449
Szöges gumi? :)
Dömpi (il dottore)2015-02-08 20:44:22 // 64448
mi is éppen gyönyörködünk bennük :)
yani🍀2015-02-08 20:42:48 // 64447
Most megy az RTL-en az Angyalok és démonok, tele 159-esekkel
Piritu - 1.000.0002015-02-08 20:40:40 // 64446
Amíg automatikusan tisztít, addig nem veszel észre semmit.
A múltkor sikerült elcsípnem egy normál tisztítást.
A javítás körbe belefér még egy un. kényszerített tisztítás, amit megfelelő szoftverrel (MES) is elő lehet idézni.
Liquid2015-02-08 20:38:38 // 64445
ajjaj, nem néz ki jól :(
boli1112015-02-08 20:36:59 // 64444
Vagy pedig hagyni az automatikus tisztítást?
Piritu - 1.000.0002015-02-08 20:34:22 // 64443
Filozófia kérdése.
Az egyik vélemény szerint át kell fúrni, vagy egy csővel helyettesíteni, majd kiírni a vezérlő programból.
A másik, hogy megjavítani, esetleg nem kis pénz befektetésével.
Ákos (dewvil)2015-02-08 20:32:54 // 64442
Na gyerekek utolért a klasszikus téli nyűg. Autó forgat kettőt és katt katt. Péntek éjjel és szombat délelött töltöttem, hát eldőlt a kérdés vennem kell újat 😞Franc
Csabi2015-02-08 20:32:37 // 64441
Téli gumi felavatva


Remélem megéli a reggelt normális guminyomással...
Piritu - 1.000.0002015-02-08 20:28:55 // 64440
Vagy úgy! Szóval egy gyári antennát akarsz beépíteni. Így más a szitu. Marad a kapcsolási rajz megkeresése, vagy az antenna szétszedése.
Shadin2015-02-08 20:27:18 // 64439
A kapcsolási rajz nem jelzi, hogy mi adja fel, de az urh-t kell erősíteni :-)
boli1112015-02-08 20:25:45 // 64438
Mi a megoldás ilyenkor? Gondolom szakszerviz nélkül is megoldhatjuk. :)
'''''2015-02-08 20:16:46 // 64437
Részecskeszűrő.Hajlamos a 2.4 és 1-9-nél eltömődni.
Csabi2015-02-08 20:16:37 // 64436
Azon ne múljon...eLearn
boli1112015-02-08 19:55:13 // 64435
Sokat írtatok a DPF-ről, illetve annak ki- vagy beszereléséről. Mi az a DPF?

UI: MZO, Piritu köszi a váltós segítségeket.
yani🍀2015-02-08 19:54:33 // 64434
Utólag is!
yani🍀2015-02-08 19:53:18 // 64433
Előre is köszönöm.
Shadin2015-02-08 19:52:03 // 64432
Az URH-n adja fel sztem itt is fantomtáppal...
Shadin2015-02-08 19:47:37 // 64431
Az alap antenna talp erősítős, és a Blau fej koaxon adja fel a tápo, megnézem a navist.
mzo2015-02-08 19:28:48 // 64430
Röviden: az automata kényelmesebb. Hosszabban: Az automatával nagyobb egy picit a fogyasztás városban, viszont országúton, pályán már nem. Nem lesz soha kuplung ill kettőstömegű problémája, van viszont vezérlőtömbje ami ha beszarik, akkor ugyanúgy költséges tétel mint az előbbiek cseréje. Azonkívül más az áttétele, 6-nál legalábbis biztos, mert az automata 140-nél kerek 2000 forog, a kézi már valahol 2500 körül. Sportos vezetésre nem igazán való az 59-es Q-Tronicja, bár lehet vele menni húzósakat, lehet sietni vele, de valahogy mégis inkább a nyugodtabb hétköznapi stílus áll neki jól. Ezenkívül a turbólyukat el lehet felejteni az automatánál.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-02-08 19:05:17 // 64429
a Bravo-n is 90e-nél szállt el...
yani🍀2015-02-08 19:00:50 // 64428
Az antennán 3 csatlakozó van. Az egyik az URH, a másik a GPS, a harmadik pedig a GSM.
Valamelyiken keresztül kap tápfeszt
boli1112015-02-08 18:54:30 // 64427
:))))
Ezekszerint automatánál nem tud a kuplung elromlani. :D
Fogyasztásban van/lehet jelentősebb különbség?
Piritu - 1.000.0002015-02-08 18:48:42 // 64426
Az automatát nem kell kapcsolgatni és nincs kuplung, a kézit meg kell és van :-DDD
Amúgy a témára van külön topik is...
Piritu - 1.000.0002015-02-08 18:38:53 // 64425
Tuti, hogy nem az antennakábelen.
A régi rádió megfelelő pontjába menő vezetéket kell összekötni az új rádió kimenetével. Innentől tökmindegy, hogy hogyan megy, ha korábban eljutott, ezután is el fog.
boli1112015-02-08 18:35:52 // 64424
Mit gondoltok:
automata váltó kontra manuális váltó.
Melyiknek mi az előnye és hátránya?
yani🍀2015-02-08 18:32:15 // 64423
Azt tudom, hogy a rádió hol adja ki a tápfeszt, A kérdés az, hogy a gyári antennában van-e erősítő és korábban az antennakábelen kapta-e a tápfeszültséget?
Don Gombóc2015-02-08 18:30:36 // 64422
Nézem is a szintet szinte naponta. :-)
Hidegen és melegen is. :-)
yani🍀2015-02-08 18:29:40 // 64421
Olvass vissza a 64273-as hozzászólástól.
Don Gombóc2015-02-08 18:28:03 // 64420
Lehet.
Az biztos hogy én a négy évszaknak megfelelően negyedévente pucoltam a bőrt, és a Dm- ben, Drogerie markt-ban kapható Erdal bőrápolóval lekezeltem. garantált seggcsúszkálás egy ideig, de éri, mert a bőrt rendben tartotta. :-)
A minőség romlása meg a tervezett amortizációval van összefüggésben.
De azért ha jól megnézem a Bíemdabljú, Ódi, Mörszídesz típusok bőrös cuccait, a Momohoz képest húzhatnak a csába. :-)
Piritu - 1.000.0002015-02-08 18:26:42 // 64419
Többször is. Mindkét 156-omban és a 159-ben is. A rádió tetején ott van, hogy melyiken kapja a tápot az antenna.

Az új rádió is ad ki (pl. a végfokot lehet kapcsolni vele), csak meg kell keresni, hogy hol. Esetleg 2 vezetéket össze kell forrasztani.
Piritu - 1.000.0002015-02-08 18:22:53 // 64418
A MES-ben van egy utolsó dpf csere óta megtett távolság pont. Meg a tisztítások száma.
Piritu - 1.000.0002015-02-08 18:21:49 // 64417
A 156-omon ott buktak le, hogy a szeviz számlálót felejtették el tekerni. A compban minden meg volt oldva profin.
Piritu - 1.000.0002015-02-08 18:17:51 // 64416
Hopp a vége lemaradt.
Pont ezért tartom fontosnak, hogy aki 2,0-t vesz járjon ennek utána.
Piritu - 1.000.0002015-02-08 18:10:15 // 64415
Egy marha hideg, több jégesős viharral tarkított májusi napon, több liter vizet rátöltve.
Ha a 600 km-es út előtt nem nézem végig a szinteket, esélyem se lett volna.
Amit meg kell tudni, hogy mindez hogyan történt és hogyan javították. Csodálom, hogy a műanyagos még nem jött szóba.
A kérdés az, hogy egy tényleg rottyant motort hogyan hoznak össze az eladásra. Volt már rá példa, hogy csak annyira, hogy el lehessen adni.
.......................2015-02-08 17:52:18 // 64414
A gyártás végén a 159 GT Brera silányabb minóségű bőrt használ
Facelift előtt senkinek nem repedt vagy szakadt a bőr,utána igen
Don Gombóc2015-02-08 17:45:14 // 64413
A Cápa a 166 bőrből indul ki, és én is.
Az egy nagyon bika anyagból volt, az én seggem is csak a peremét kezdte ki a farmer nadrágtól.
Lehet hogy ezek a bőr szövet kombók már valami szarabb anyagból készültek, a fene sem tudja.
Az viszont biztos hogy a 159 bézs fullos bőrbelső viszont jobban néz ki mint a 166 bőröse, de a minőséget majd az idő eldönti.
Valamelyik nap egy ilyen bézs bőrös 159 limó mellett álltam, hát egy beszarás milyen jól néz ki. Remélhetőleg tartós is lesz. A Ferrari bőr feeling sem több így ránézésre, mint a 159-esé.
yani🍀2015-02-08 17:40:33 // 64412
Gondolom, de sajnos nekem nincs még meg. Ha esetleg megkérhetek valakit, akinek megvan és van is rá ideje, megnézné nekem?
Don Gombóc2015-02-08 17:39:09 // 64411
Pedig komolyan mondta.
A V6 166 nagyon szerethető volt.
Ez is az bár én speckó félek tőle mert trakeszom még nem volt. :-)
.......................2015-02-08 17:37:09 // 64410
az eLearn ban benne van a kapcs rajz,
ott látni hol kap tápot
yani🍀2015-02-08 17:34:05 // 64409
Fejegység csere után találkozott már valaki azzal a problémával, hogy az új rádió kevésbé érzékeny, mint amilyen a gyári volt? A 159 gyári antennájába belesikerült zsúfolni a normál antenna mellett a GPS és a GSM antennát is. Ez még nem is lenne gond, ha tudnám, hogy melyik csatlakozón keresztül kapott régen tápot. Más gyártónál a gyári rádió adott ki 12V-ot így rádiócsere után elég volt egy un. fantomtápot az antenna csatlakozók közé dugni, adni a neki +12V-ot. Van esetleg tapasztalta valakinek?
.......................2015-02-08 17:31:11 // 64408
nem direkt érzékeli,
hanem a szerlö állitja át szoftveresen
ugyanaz mikor injektort cserélnek rá illeszteni a progit ,hogy újként lássa a kicserélt alkatrészeket

ugyanez a dpf nél
de a 2.0 jtdm nél nem kell cserélni dpf et ,mert jól mükszik
'''''2015-02-08 17:27:59 // 64407
Arra lettem volna kíváncsi,hogy honnan tudná,ha leveszem a dpf-t és kicserélem.Mit érzékel,hogy lehúzom a csatit?Azt tisztítás vagy más javítás miatt is megtehetném.Tényleg érdekel,nem kötözködni akarok.
.......................2015-02-08 17:25:02 // 64406
onnan hogy a diagon oda tekerem a km ert ahova akarom,
szart sem ér a kiolvasás
bármit megold egy ügyes informatikus ,vagy autovillamosságis
'''''2015-02-08 17:21:58 // 64405
A dpf cserét honnan tudja?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak