Fórum >> Típusok >> 159

gpek2015-02-04 11:28:56 // 64265
Az az ártábla, ami fel van akasztva a visszapillantóra :)
Csabi2015-02-04 11:13:52 // 64264
Mik vannak/lehetnek...csak érdekességként ,
(Drobertonál aktuális ...:) )
hiba egy OFF-nál: "A részecskeszűrő helytelen regenerálása.
A vonóhorog helytelenül csatlakoztatott kábelkötege esetén
a fenti járműveknél a részecskeszűrő regenerálási folyamatainak
hibái merülhetnek fel. Ezenkívül a helytelen regenerálás
(utólagos befecskendezés) miatt olajhígulás történhet.
Az említett jelek esetén feltétlenül ellenőrizni kell a regenerálási
folyamatokat, hogy drasztikus mértékű olajhígulás
vagy rosszabb esetben motorkár ne következhessen be.
Megjegyzés: az utánfutó elektronikája a CAN-buszon
keresztül kommunikál a hátsó lámpák vezérlőegységével,
amely CAN-buszon keresztül kapcsolódik a jármű fedélzeti
elektronikájához."
forrás: autotechnika-2015január
droberto2015-02-04 11:13:31 // 64263
Szinttől függetlenül a a makulátlan és korrekt szó értelmezése mindenhol ugyan azt kell, hogy jelentse.
Ha meg nem, akkor ezért járt volna egy atyai. Felteszi úgy a képet, hogy a szakadás nem látszik? Szerinted ez milyen ember?
(Persze a pontos sztorit nem ismerem én se, képek nélkül én sem indultam volna.)
yani🍀2015-02-04 11:06:46 // 64262
Azon a kevés képen ami van, nem tűnik rossznak, de pl. miért van kisatírozva egy részlet a műszerfalról készült képen?
.......................2015-02-04 10:33:02 // 64260
nono,
neki ez a szintje,
ez még nem bün ha valaki másképp látja a dolgokat,
ettöl még nem lehet valakit pofán vágni
ha lett volna a motortérrök kép akkor gondolom el Sem indulnak

a vályi hülye hogy nem kért több képet ,mielött 300Km re elindul

másrészröl olyan nagy ügy egy kis rozsda ,max. kicseréled a csavarokat,vagy lefested

az ülés viszont sokkoló,olyan igazi cigányos
droberto2015-02-04 10:26:14 // 64259
Én a kötőelemeken levő bevonatot, még jóindulattal sem nevezném horganynak.
droberto2015-02-04 10:25:22 // 64258
Pofán is basztam volna, a szlovák gennyládát, azok után, hogy direkt rá is kérdeztek, hogy tényleg hibátlan....
David | Centocinquantanove2015-02-04 10:19:28 // 64257
Ez egy szomorú és egyben vérlázító történet.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-02-04 09:50:14 // 64256
ez kicsit oda van mondjuk ezt hibátlannak hirdetni elég nagy pofátlanság...ahogy kinéz az ülés az valami félelmetes :(
David | Centocinquantanove2015-02-04 09:44:05 // 64255
Speciel a TS 16949 nem szabvány, de ettől még teljesen igazad van, többek között a magyar fordítás sem egyértelmű, de annak mondjuk alap nyelve az angol, én annak hiszek egyedül. :)

A regennel kapcsolatban szerintem meg tök igazad van, a lényeg, hogy lehetőség szerint ne egyhelyben állva csinálja, a lényeg, hogy menjél. Ezért is van, hogy normál esetben, ha nem figyeled a számokat, észre sem veszed, ha rákezd. Egyébként nálam sosem tart 15 percig.
Sosem pörgetem, sosem száguldozok csak a regen miatt, oszt mégis jó, pedig nekem még a "régimódi" 900-1000km ciklusokban csinálja.
.......................2015-02-04 09:26:27 // 64254
6 év alatt szépen lekapta csavarokról a horganyt a só...
Dömpi (il dottore)2015-02-04 09:15:05 // 64253
legalább 300 féle hiba miatt dobhatja be a check engine ikont - KI KELL OLVASNI A HIBAKÓDOT!
Liquid2015-02-04 08:31:53 // 64252
szegény autó :(
pedig pont olyan mint az enyém :)
droberto2015-02-04 07:21:11 // 64251
Beszívta az EGR az indexet! :)
Ezt most ugye nem komolyan kérdezed?
Olvasd ki a hibakódot, azt utána talán tudunk tippet adni.
FireAlfa2015-02-04 07:14:44 // 64250
Ma reggel bevillant a motorlámpa és úgy is maradt. Milyen hibára vallhat ez? Változást az autón nem érzek. Köszi a válaszokat.
Dömpi (il dottore)2015-02-03 22:08:32 // 64248
a lényeg viszont benne van: menj gyosabban 60-nál és legyen min. 2000 rpm a fordulat.
Piritu - 1.000.0002015-02-03 22:06:28 // 64247
Jóccakát, léptem :-)
Piritu - 1.000.0002015-02-03 21:35:20 // 64246
Nem az első eset.
Egy urban legenda szerint az első generációs Ford Mondeo használati utasításában szisztematikusan Mondedo-t írtak :-D
Az viszont tény, hogy rosszul fordított szabványokat vannak. Pl a TS 16949 is, ezért a német nyelvű érvényes nálunk.
Haddel2015-02-03 20:58:41 // 64245
Kedvencem a koraszülött motorolaj :D
Csabi2015-02-03 20:29:46 // 64244
a sűrűsödik szó eredetére nagyon kíváncsi lennék, hogy honnan a bánatból szedte a fordító, amikor pont az ellenkezője történik, és az ég világon sehol nem írnak még hasonlót sem...örök rejtély...:)
Piritu - 1.000.0002015-02-03 19:56:23 // 64243
egyre jobban :-DDDD
"Si segnala
inoltre che è possibile spegnere
il motore anche con spia DPF
accesa; ripetute interruzioni del
processo di rigenerazione potrebbero
però causare un degrado
precoce dell’olio motore"
gugli
"meg kell jegyezni,
azt is, hogy ki lehet kapcsolni
motor DPF fény
tovább; ismételt megszakítások
regenerációs folyamat adott
azonban csökkenhet a
koraszülött motorolaj"
Piritu - 1.000.0002015-02-03 19:54:30 // 64242
Hihi:
"La durata del processo
è mediamente di 15 minuti. Le condizioni
ottimali per portare a temine il processo vengono
raggiunte mantenendo la vettura in marcia a 60 Km/h con regime motore superiore
a 2000 giri/min."
gugli:
"Az időtartam a folyamat
átlagosan 15 perc. a feltételeket
optimális szintre hozásához befejeződött a folyamat
elérni, hogy az autó mozgásban, 60 km / h sebességet is meghaladó motorral
2000 fordulat / perc."
imádom a gugli fordítót :-DD
Piritu - 1.000.0002015-02-03 19:50:28 // 64241
Lehet, hogy az eredeti olasz könyvet kéne megnézni? :-DD
Piritu - 1.000.0002015-02-03 19:33:07 // 64240
Hogy még egyszerűbb legyen a kép, a német szöveg:
"Dauer des Verfahrens beträgt 15
Minuten. Die optimalen Bedingungen, um
das Verfahren zu beenden werden bei einer
Fahrgeschwindigkeit von 60 km/h und einer
Motordrehzahl über 2000 UpM erreicht."
15 perc, 60-al és 2000 felett :-)
Egyébként, mint az elcsípett regenem is mutatta, tökmindegy hogy mész,csak menj!
Piritu - 1.000.0002015-02-03 19:26:00 // 64239
A helyzet az, hogy egyszerűen (mint sok minden mást) szarul fordították magyarra. Megkérdezném, hogy ki lektorálta? Bár azok után, hogy a 156 FL-ét le se fordították magyarra még ez is jobb. A német nyelvű verzió a motorolaj korai elhasználódását írja:
"Wir weisen
ebenfalls darauf hin, dass der Motor
auch bei leuchtender Kontrollleuchte
ausgeschaltet werden
kann; wiederholte Unterbrechungen
des Regenerierungsverfahrens
können jedoch einen vorzeitigen
Verschleiß des Motoröls verursachen..."
(178.oldal)
'''''2015-02-03 18:35:14 // 64238
Előre is bocs az off-ért de gondoltam veletek is megosztom:
Balázs barátom,aki az első lámpáimat kitalálta,most feltalált és forgalmazni kezd egy lámpával és indexel ellátott biciklis sisakot.
Ő autótervezőnek tanult és most vették fel fél évre a Mercedes-Benz Designhoz Sindelfingen-be.A képeken épp az általa tervezett prototípus prezentációja látható
Mindezek ellenére 159-es alfát szeretne és megkért minket,hogy véleményezzük majd a kinézett vasakat.Én persze megelőlegeztem neki a segítségünket. :-)

.......................2015-02-03 17:35:59 // 64237
ettöl még jó motor
csak infónak szántamazoknak aki esetleg preventív módon cserél alkatrészeket,hogy szép hosszú életü Alfája legyen
ethanol2015-02-03 17:15:22 // 64236
Még mindig a legalfább motor a 159hez. Minden modellnél vannak hibás példányok.
GTPeti2015-02-03 16:40:28 // 64235
A csend miatt vezették be - hivatalosan. Kicsit mellélőttek, mert a legtöbb autónál ehhez már kettes kell, magyarul még hangosabb is az autó, mint 50-nel... A GTV tuti az.
GTPeti2015-02-03 16:39:01 // 64234
Itt mifelénk vannak városok (pl. Friedrichshafen) amiken, ha éjszaka keresztül "kell" menned (mert nincs elkerülőút), akkor min. 15 percig 30-cal cammogsz. Magyarul akkor idevaló autó a 159. :D
gpek2015-02-03 16:24:11 // 64232
Nem túl jó hír :(
Dömpi (il dottore)2015-02-03 15:47:00 // 64231
lemaradt a HSZ-em fele:

tehát:

kettesben 40-el (kevesebb, mint 60 km/h) forgatható 2000 rpm, na de 10-15 percig???
ki az a marha?
David | Centocinquantanove2015-02-03 15:03:51 // 64229
Ez alapján viszont mégse... :)
David | Centocinquantanove2015-02-03 15:01:30 // 64228
Ha ezt az angol szöveget fordítom, akkor az "up to" kifejezés elvileg "legfeljebb"-et jelent, és a "higher than" pedig "magasabb mint'-et.
Összefoglalva, úgy kell menni, hogy a sebesség legfeljebb 60 legyen, a fordulat pedig több mint 2000?! Jól hazudok? :)
Ez harmadikban már összejöhet...
droberto2015-02-03 10:34:13 // 64227
Por helyett kén dioxidot akartam írni.
droberto2015-02-03 10:31:24 // 64226
Az EU-nak rá kéne eszmélnie, hogy ezek a mérési ciklusok elavultak. Bizonyos szennyezőnyagokat kiválóan szűrjük már (por), de a többit csak látszólag. Nem jó ez így egyik félnek sem. Papíron jól mutat, de NEDC mérési ciklus igen messze áll a valóságtól...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-02-03 10:09:52 // 64224
mit csodálkoztok az kib@szott euró 5-6-7 szabványok megölnek mindent, teljesen mind1 benyás vagy dejzel mivel lassan semmi különbség sincs közöttük csak az üa...
droberto2015-02-03 10:05:06 // 64223
Ne legyél ilyen szigorú. Jó alapokkal bír az 1750.
A Busso féle V6-ot nem 6 évig gyátották hanem 26!.
ValeRossi462015-02-03 10:00:26 // 64221
Mi is innen rendeltük mind a két autóba. Ajánlani tudom Őket.
.......................2015-02-03 09:55:29 // 64219
pont a Multiair a szar ,a Multiair modul beszarik 65 e km után
a sok Mito QV felénél elöjön
QV Multiari gond

már itt is Volt egy garanciális Multiair csere a Kisvárdai barátunknál
droberto2015-02-03 09:53:11 // 64218
Az biztos, hogy az első éveseket kerülném én is. A Giu-ban MultiAir-el már már nem kéne szarnak lennie. Persze ilyenek ott is lehetnek mint a JTDm2-nél, hogy EGR hűtő repedés.
droberto2015-02-03 09:49:18 // 64217
Még sose láttam.
Szerintem anno fostak felvillantani...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak