Fórum >> Típusok >> 159

Dömpi (il dottore)2015-02-04 09:15:05 // 64253
legalább 300 féle hiba miatt dobhatja be a check engine ikont - KI KELL OLVASNI A HIBAKÓDOT!
Liquid2015-02-04 08:31:53 // 64252
szegény autó :(
pedig pont olyan mint az enyém :)
droberto2015-02-04 07:21:11 // 64251
Beszívta az EGR az indexet! :)
Ezt most ugye nem komolyan kérdezed?
Olvasd ki a hibakódot, azt utána talán tudunk tippet adni.
FireAlfa2015-02-04 07:14:44 // 64250
Ma reggel bevillant a motorlámpa és úgy is maradt. Milyen hibára vallhat ez? Változást az autón nem érzek. Köszi a válaszokat.
Dömpi (il dottore)2015-02-03 22:08:32 // 64248
a lényeg viszont benne van: menj gyosabban 60-nál és legyen min. 2000 rpm a fordulat.
Piritu - 1.000.0002015-02-03 22:06:28 // 64247
Jóccakát, léptem :-)
Piritu - 1.000.0002015-02-03 21:35:20 // 64246
Nem az első eset.
Egy urban legenda szerint az első generációs Ford Mondeo használati utasításában szisztematikusan Mondedo-t írtak :-D
Az viszont tény, hogy rosszul fordított szabványokat vannak. Pl a TS 16949 is, ezért a német nyelvű érvényes nálunk.
Haddel2015-02-03 20:58:41 // 64245
Kedvencem a koraszülött motorolaj :D
Csabi2015-02-03 20:29:46 // 64244
a sűrűsödik szó eredetére nagyon kíváncsi lennék, hogy honnan a bánatból szedte a fordító, amikor pont az ellenkezője történik, és az ég világon sehol nem írnak még hasonlót sem...örök rejtély...:)
Piritu - 1.000.0002015-02-03 19:56:23 // 64243
egyre jobban :-DDDD
"Si segnala
inoltre che è possibile spegnere
il motore anche con spia DPF
accesa; ripetute interruzioni del
processo di rigenerazione potrebbero
però causare un degrado
precoce dell’olio motore"
gugli
"meg kell jegyezni,
azt is, hogy ki lehet kapcsolni
motor DPF fény
tovább; ismételt megszakítások
regenerációs folyamat adott
azonban csökkenhet a
koraszülött motorolaj"
Piritu - 1.000.0002015-02-03 19:54:30 // 64242
Hihi:
"La durata del processo
è mediamente di 15 minuti. Le condizioni
ottimali per portare a temine il processo vengono
raggiunte mantenendo la vettura in marcia a 60 Km/h con regime motore superiore
a 2000 giri/min."
gugli:
"Az időtartam a folyamat
átlagosan 15 perc. a feltételeket
optimális szintre hozásához befejeződött a folyamat
elérni, hogy az autó mozgásban, 60 km / h sebességet is meghaladó motorral
2000 fordulat / perc."
imádom a gugli fordítót :-DD
Piritu - 1.000.0002015-02-03 19:50:28 // 64241
Lehet, hogy az eredeti olasz könyvet kéne megnézni? :-DD
Piritu - 1.000.0002015-02-03 19:33:07 // 64240
Hogy még egyszerűbb legyen a kép, a német szöveg:
"Dauer des Verfahrens beträgt 15
Minuten. Die optimalen Bedingungen, um
das Verfahren zu beenden werden bei einer
Fahrgeschwindigkeit von 60 km/h und einer
Motordrehzahl über 2000 UpM erreicht."
15 perc, 60-al és 2000 felett :-)
Egyébként, mint az elcsípett regenem is mutatta, tökmindegy hogy mész,csak menj!
Piritu - 1.000.0002015-02-03 19:26:00 // 64239
A helyzet az, hogy egyszerűen (mint sok minden mást) szarul fordították magyarra. Megkérdezném, hogy ki lektorálta? Bár azok után, hogy a 156 FL-ét le se fordították magyarra még ez is jobb. A német nyelvű verzió a motorolaj korai elhasználódását írja:
"Wir weisen
ebenfalls darauf hin, dass der Motor
auch bei leuchtender Kontrollleuchte
ausgeschaltet werden
kann; wiederholte Unterbrechungen
des Regenerierungsverfahrens
können jedoch einen vorzeitigen
Verschleiß des Motoröls verursachen..."
(178.oldal)
'''''2015-02-03 18:35:14 // 64238
Előre is bocs az off-ért de gondoltam veletek is megosztom:
Balázs barátom,aki az első lámpáimat kitalálta,most feltalált és forgalmazni kezd egy lámpával és indexel ellátott biciklis sisakot.
Ő autótervezőnek tanult és most vették fel fél évre a Mercedes-Benz Designhoz Sindelfingen-be.A képeken épp az általa tervezett prototípus prezentációja látható
Mindezek ellenére 159-es alfát szeretne és megkért minket,hogy véleményezzük majd a kinézett vasakat.Én persze megelőlegeztem neki a segítségünket. :-)

.......................2015-02-03 17:35:59 // 64237
ettöl még jó motor
csak infónak szántamazoknak aki esetleg preventív módon cserél alkatrészeket,hogy szép hosszú életü Alfája legyen
ethanol2015-02-03 17:15:22 // 64236
Még mindig a legalfább motor a 159hez. Minden modellnél vannak hibás példányok.
GTPeti2015-02-03 16:40:28 // 64235
A csend miatt vezették be - hivatalosan. Kicsit mellélőttek, mert a legtöbb autónál ehhez már kettes kell, magyarul még hangosabb is az autó, mint 50-nel... A GTV tuti az.
GTPeti2015-02-03 16:39:01 // 64234
Itt mifelénk vannak városok (pl. Friedrichshafen) amiken, ha éjszaka keresztül "kell" menned (mert nincs elkerülőút), akkor min. 15 percig 30-cal cammogsz. Magyarul akkor idevaló autó a 159. :D
gpek2015-02-03 16:24:11 // 64232
Nem túl jó hír :(
Dömpi (il dottore)2015-02-03 15:47:00 // 64231
lemaradt a HSZ-em fele:

tehát:

kettesben 40-el (kevesebb, mint 60 km/h) forgatható 2000 rpm, na de 10-15 percig???
ki az a marha?
David | Centocinquantanove2015-02-03 15:03:51 // 64229
Ez alapján viszont mégse... :)
David | Centocinquantanove2015-02-03 15:01:30 // 64228
Ha ezt az angol szöveget fordítom, akkor az "up to" kifejezés elvileg "legfeljebb"-et jelent, és a "higher than" pedig "magasabb mint'-et.
Összefoglalva, úgy kell menni, hogy a sebesség legfeljebb 60 legyen, a fordulat pedig több mint 2000?! Jól hazudok? :)
Ez harmadikban már összejöhet...
droberto2015-02-03 10:34:13 // 64227
Por helyett kén dioxidot akartam írni.
droberto2015-02-03 10:31:24 // 64226
Az EU-nak rá kéne eszmélnie, hogy ezek a mérési ciklusok elavultak. Bizonyos szennyezőnyagokat kiválóan szűrjük már (por), de a többit csak látszólag. Nem jó ez így egyik félnek sem. Papíron jól mutat, de NEDC mérési ciklus igen messze áll a valóságtól...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-02-03 10:09:52 // 64224
mit csodálkoztok az kib@szott euró 5-6-7 szabványok megölnek mindent, teljesen mind1 benyás vagy dejzel mivel lassan semmi különbség sincs közöttük csak az üa...
droberto2015-02-03 10:05:06 // 64223
Ne legyél ilyen szigorú. Jó alapokkal bír az 1750.
A Busso féle V6-ot nem 6 évig gyátották hanem 26!.
ValeRossi462015-02-03 10:00:26 // 64221
Mi is innen rendeltük mind a két autóba. Ajánlani tudom Őket.
.......................2015-02-03 09:55:29 // 64219
pont a Multiair a szar ,a Multiair modul beszarik 65 e km után
a sok Mito QV felénél elöjön
QV Multiari gond

már itt is Volt egy garanciális Multiair csere a Kisvárdai barátunknál
droberto2015-02-03 09:53:11 // 64218
Az biztos, hogy az első éveseket kerülném én is. A Giu-ban MultiAir-el már már nem kéne szarnak lennie. Persze ilyenek ott is lehetnek mint a JTDm2-nél, hogy EGR hűtő repedés.
droberto2015-02-03 09:49:18 // 64217
Még sose láttam.
Szerintem anno fostak felvillantani...
.......................2015-02-03 09:47:00 // 64215
biztos ,hogy akarjátok a Tbi t?
jönnek a gondok már 60e km ernél a Tbi nél is
rángat a Tbi
TBi nem reagál a gázpedálra
SzJanos2015-02-03 09:35:25 // 64214
Bocs az előbbiért, látom a DPF regenerációra vonatkozó volt a HSZ. Ott azt írja, hogy tartsd 2000 felett a fordulatot miközben nem léped túl a 60Km/h-t.

"The optimum conditions
to end the process are achieved by keeping
the car in motion up to 60 km/h with
an engine speed higher than 2,000 rpm."
SzJanos2015-02-03 09:28:53 // 64213
Én abban a fokozatban hajtom, ahol jól érzi magát... pl. ha csak csorgunk 50-40 között, akkor elviszi 4-esben, de ha gyorsítani kell, akkor vissza 3-ba. De emelkedőn az 50 is 3-as, és 70-nél váltom el 5-be. De ez pl. függ a diesel minőségétől is. Ha véletlen valami rosszabbat kell tankolnom, akkor érződik , hogy korábban kell visszaváltanom.
.......................2015-02-03 09:28:37 // 64212
Mito ban télen kis távoknál elöjött
a Brerában sose
Csabi2015-02-03 09:26:21 // 64211
Jó nagy f@szság, írhatták volna másként is... de a legnagyobb az ez:


sűrűsödik a motorolaj...aham
Dömpi (il dottore)2015-02-03 08:45:31 // 64210
Annyiban érdekes, hogy ma direkt megnéztem.

60 km/h-nál nincs 2000 rpm
-> harmadikban 72 km/h-nál forog 2000-ret
-> kettesben meg 40 km/h-nál már 2500 ... legalább is az enyém.

Mégis melyik fokozatban kellene 60-nal menni úgy, hogy 2000-ret forogjon?

Nem vágom ezt az iránymutatást.
Shadin2015-02-03 08:07:41 // 64209
Felette van még, de az utóbbi időben zuhanásnak indult az is, mint a többi típus is.
Shadin2015-02-03 08:06:06 // 64208
Ezt én is megtaláltam, de látott már valaki valaki ilyen piktogramot az autójában?
gpek2015-02-03 07:43:33 // 64207
Még azért elég morcos áron vannak :-( 3M felett nem?
Ákos (dewvil)2015-02-03 07:24:24 // 64206
Jó cég. Én is már vásároltam tőlük méretpontos szőnyeget korrekt cucc és jó áron van😃
droberto2015-02-03 07:19:13 // 64205
Az enyém nincs benne a bent levő 54!-ben. :(
Jupiter1552015-02-02 22:58:16 // 64204
Köszi. Jól hangzik, valószínűleg megpróbálom :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak