Jossi2015-05-24 21:47:59 // 67754
Köszi, de megjavult magától!!Pedig nem csináltam vele semmit!!
yani🍀2015-05-24 21:29:19 // 67753
Valamelyik CAN-BUS egység nem csatlakozik a rendszerhez, Nekem pl. a B&M csinált ilyet. FES-MES-el ki kell olvasni a rendszert, mi hiányzik!
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-24 21:24:24 // 67752
az idő mindent megszépít :) Ez még a múlt évezredben volt :P
Shadin2015-05-24 20:33:41 // 67751
Komolyan. De tényleg. Én és párom ültünk benne. Normál tempó, nem hajtottam, de nem is finomkodtam.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-24 20:24:58 // 67750
ne túlozz a 64 sosem eszik 8L-et :)
Don Gombóc2015-05-24 20:13:41 // 67749
Mikor hogy sikerül. :-)
Ezért jó Nigériában mert ott olcsó az üzemanyag. :-)
Ezért jó Nigériában mert ott olcsó az üzemanyag. :-)
Shadin2015-05-24 20:00:08 // 67748
Én a 164 V6TB-vel tudtam simán 8-as átlagot BP- Zalaegerszeg - BP viszonylatban, nem tojásgázon. BP IX. és XXI. között ingázva meg 16 :-D
Don Gombóc2015-05-24 19:35:20 // 67747
Hát igen. :-(
A környezetvédelmi besorolás megöli az autózás élményét. :-(
8 litert akkor fog enni ha sima közúton kb. 90 és 120 között betartod a szabályokat, és mivel a gyorsítás és lassítás egyenlő arányban vannak így nem eszik sokat.
Az autópálya egy viszonylag magas sebességnél az arányok tekintetében meglepően magas fogyasztást produkál, mivel a a légellenállás plusz az állandó tartós gáz, és turbónyomás megteszik a magukét. A legszarabb fogyasztása az autópályázásnak van eltekintve a városi használattól.
Persze ahogy írod, a város ezeknél már meglehetősen kevés fogyasztással bír.
A 166 V6 TB-nél a nyugger stílusban is, ami 50, max. 60 as sebességet takar, ( No meg az életkort) :-) az 12-13 liter alsó hangon. Népautósokat és bímereseket, vagy kondásokat idegelve, városban simán 18-19 liter volt. Persze euro2, és szarok az üzemanyagra formátumban, de érte a dolog. :-)
Érdekes volt az a honnan indul meg nagyon dolog.
Amikor friss volt a 166 akkor az is 1500-as fordulattól megindult már rendesen, de egy idő után feljebb került a léc, pedig kapott új légtömegmérőt stb, és még is.
Igazából 3500 felett kezdte a hátadat froclizni, de akkor nagyon.
Biztos hogy ezek az euro 5-ös tünemények másként vannak hangolva, itt némi program átírással és egyéb tuniggal lehetne többet kihozni, de sajna felesleges. ( Szerintem. )
Nekem speckó ez az 1,8 ra Audizálás, vagy nevezzük downsizingnek nem tetszik.
Még a 2,0 V6 TB-t is inkább 2,5 V6 TB ként gyártottam volna, pedig így sem volt gyenge.
A környezetvédelmi besorolás megöli az autózás élményét. :-(
8 litert akkor fog enni ha sima közúton kb. 90 és 120 között betartod a szabályokat, és mivel a gyorsítás és lassítás egyenlő arányban vannak így nem eszik sokat.
Az autópálya egy viszonylag magas sebességnél az arányok tekintetében meglepően magas fogyasztást produkál, mivel a a légellenállás plusz az állandó tartós gáz, és turbónyomás megteszik a magukét. A legszarabb fogyasztása az autópályázásnak van eltekintve a városi használattól.
Persze ahogy írod, a város ezeknél már meglehetősen kevés fogyasztással bír.
A 166 V6 TB-nél a nyugger stílusban is, ami 50, max. 60 as sebességet takar, ( No meg az életkort) :-) az 12-13 liter alsó hangon. Népautósokat és bímereseket, vagy kondásokat idegelve, városban simán 18-19 liter volt. Persze euro2, és szarok az üzemanyagra formátumban, de érte a dolog. :-)
Érdekes volt az a honnan indul meg nagyon dolog.
Amikor friss volt a 166 akkor az is 1500-as fordulattól megindult már rendesen, de egy idő után feljebb került a léc, pedig kapott új légtömegmérőt stb, és még is.
Igazából 3500 felett kezdte a hátadat froclizni, de akkor nagyon.
Biztos hogy ezek az euro 5-ös tünemények másként vannak hangolva, itt némi program átírással és egyéb tuniggal lehetne többet kihozni, de sajna felesleges. ( Szerintem. )
Nekem speckó ez az 1,8 ra Audizálás, vagy nevezzük downsizingnek nem tetszik.
Még a 2,0 V6 TB-t is inkább 2,5 V6 TB ként gyártottam volna, pedig így sem volt gyenge.
Jossi2015-05-24 17:59:54 // 67746
Sziasztok!! Megtudja valaki mondani,hogy mi a probléma?? Ugyanis egyik pillanatról a másikra elkezdett villogni a kiló méter óra számlálója!!
Giuntini2015-05-24 17:43:01 // 67745
Én 150-el végig Balatonig 9.5l-es fogyasztást produkáltam. Először léptem oda jobban az új motornak. 150-nél sincs semmi hangja! A gumikat lehet hallani.
Invisible2015-05-24 14:17:28 // 67744
Szido2015-05-24 10:54:36 // 67743
Sziasztok!
Megjelent a "change engine oil" felirat. Természetesen cseréltem én olajat benne, csak nem lett nullázva a számláló. Rákötöttem a kábelt, és az ecuscan-nel próbáltam nullázni, de kiírta, hogy a free verzióval nem lehet. Van valakinek esetleg olyan, ami nem free?
Megjelent a "change engine oil" felirat. Természetesen cseréltem én olajat benne, csak nem lett nullázva a számláló. Rákötöttem a kábelt, és az ecuscan-nel próbáltam nullázni, de kiírta, hogy a free verzióval nem lehet. Van valakinek esetleg olyan, ami nem free?
Liquid2015-05-23 22:00:12 // 67742
Nekem valamivel 100 feletti átlagsebességgel 10,4 lett a hazafele átlagom. Siettem :D
G-MANN🍀2015-05-23 21:53:41 // 67741
BP városban nálam evett 12-13-at is simán 😊
Dömpi (il dottore)2015-05-23 21:42:32 // 67740
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-23 21:37:36 // 67739
TBi tapasztalatok...
Ez 8L-et sosem fog enni :)))
Viccet félre téve tényleg dízeles a feeling, csak halkabb és 1200-1300-tól húz 6000-ig szóval nincs az 1800-2100 tartománytól a seggberugós érzet de egységesen húz tiltásig, olyan 4000-től már kezd halkan duruzsolni is, mondjuk hangolhatták volna sportosabbra kipufogóját...kb úgy mehet, mint egy 230 lóra felhúzott 2,4 csak előbb megindul viszont 100-tól kb ugyan azt produkálja, mint egy 2,4, a sperrdifi jól jön a kanyarban...egyenlőre ennyi..
Fogyasztás
Furcsa volt benzint tankolni 8 év után, tempósan előzgetve haladva a városban elkéri a 10-11L-t, városon kívül 2000 alatt elváltva 90-110-es tempónál eszik 8,6-9L-et ezt a 9-es átlagot lehet tartani normál városi tempóval 1400-1500-nál elvált és kis forgalomban, ami nem tetszik a TBi-nek a sok megállás, elindulás és a 3000-es és feletti fordulat...autópályán még nem próbáltam ki majd az is következik...
A Bravo 2.0 dejzel beéri 6-6,4-gyel ugyan úgy hajtogatva a TBi 10-11...
Ez 8L-et sosem fog enni :)))
Viccet félre téve tényleg dízeles a feeling, csak halkabb és 1200-1300-tól húz 6000-ig szóval nincs az 1800-2100 tartománytól a seggberugós érzet de egységesen húz tiltásig, olyan 4000-től már kezd halkan duruzsolni is, mondjuk hangolhatták volna sportosabbra kipufogóját...kb úgy mehet, mint egy 230 lóra felhúzott 2,4 csak előbb megindul viszont 100-tól kb ugyan azt produkálja, mint egy 2,4, a sperrdifi jól jön a kanyarban...egyenlőre ennyi..
Fogyasztás
Furcsa volt benzint tankolni 8 év után, tempósan előzgetve haladva a városban elkéri a 10-11L-t, városon kívül 2000 alatt elváltva 90-110-es tempónál eszik 8,6-9L-et ezt a 9-es átlagot lehet tartani normál városi tempóval 1400-1500-nál elvált és kis forgalomban, ami nem tetszik a TBi-nek a sok megállás, elindulás és a 3000-es és feletti fordulat...autópályán még nem próbáltam ki majd az is következik...
A Bravo 2.0 dejzel beéri 6-6,4-gyel ugyan úgy hajtogatva a TBi 10-11...
Lexlutor2015-05-23 21:04:14 // 67738
GTPeti2015-05-23 19:10:39 // 67737
Nem Opel, max. GM. Vagy Holden. És nekik a Cossworth fejlesztette. Szóvalazé'... 8|
norbi04092015-05-23 17:09:14 // 67736
Ugyan ez a jelenség ha az én barátnőm vezet :) nekem 50-ből egyszer fordul már csak elő...ráálltak a lábaim :)
Greentimus2015-05-23 14:36:22 // 67735
Vezetéstechnikai kérdés:
Nem régóta van jogsim, barátnőmenk régebb óta, de eddig benzinest vezettünk.
Az miért lehet, hogy ha kicsit pörgeti fel 1500-ig vagy akár 2000 fölé jobban egyesben indulásnál a motort a barátnőm, akkor a kuplung benyomásra kicsit visszaránt az autó? Mielőtt 2-esbe rakná. Nálam ritkábban jelentkezik. Szerintem a lábmunkában lehet a hiba, de még nem jöttem rá mi okozza.
Benzinesnél ilyen sosem volt.
Nem régóta van jogsim, barátnőmenk régebb óta, de eddig benzinest vezettünk.
Az miért lehet, hogy ha kicsit pörgeti fel 1500-ig vagy akár 2000 fölé jobban egyesben indulásnál a motort a barátnőm, akkor a kuplung benyomásra kicsit visszaránt az autó? Mielőtt 2-esbe rakná. Nálam ritkábban jelentkezik. Szerintem a lábmunkában lehet a hiba, de még nem jöttem rá mi okozza.
Benzinesnél ilyen sosem volt.
Piritu - 1.000.0002015-05-23 13:42:33 // 67734
Mint a betett képem is írja: "Leergewicht" - tehát az üres súly minden folyadékkal és 90%-os tankkal.
.......................2015-05-23 10:38:08 // 67733
Kérdés ,hogy a vezető tömege benne van e?
Másrészt meg kell nézni ,a mai 6hengeres coupék ,német vonalon ugyanilyen tömegűek pl. a Mercinél(mondjuk ott elmegy a lóerő is 400lóig)
Másrészt meg kell nézni ,a mai 6hengeres coupék ,német vonalon ugyanilyen tömegűek pl. a Mercinél(mondjuk ott elmegy a lóerő is 400lóig)
Piritu - 1.000.0002015-05-23 06:34:26 // 67732
Én a Brera/Spider adatait tettem be :-)
Liquid2015-05-22 22:47:47 // 67731
a fene se tudja, úgy általában a hasonló mérteű dízel nehezebb
mzo2015-05-22 22:46:47 // 67730
Én nem abban kételkedtem hogy ennyi van leírva, hanem pusztán a gyárilag megadott adatot tartom kicsit mókásnak. ;)
Liquid2015-05-22 22:34:56 // 67729
az 1540kg a sima elsőkerekes V6
Liquid2015-05-22 22:33:38 // 67728
mzo2015-05-22 21:16:19 // 67727
3.2 1540?? :)))))
.......................2015-05-22 20:42:01 // 67726
Amennyivel könnyebb annyival gyengébb a Tbi
.......................2015-05-22 20:40:26 // 67725
Abból a 90 kg ból levonod a hátsó difit,kardánt,féltengelyeket ,első elosztóművet
Ki is jön ,hogy a TBi blokk nem könnyebb
Ki is jön ,hogy a TBi blokk nem könnyebb
Piritu - 1.000.0002015-05-22 20:17:26 // 67724
Lexlutor2015-05-22 15:37:27 // 67723
Előre is köszi! Én is agyalok rajta hogy kéne.
'''''2015-05-22 14:26:23 // 67722
Neki az számít,hogy ha odalép,ne gondolkodjon. :-) Van több offos meg veterán is,ez csak hétvégékre kéne max. (Meg nekem a kaposújlaki gyorsulásra. :-) )
.......................2015-05-22 14:16:12 // 67721
Le merem fogadni vogy a v6 Holden alu motor könnyebb mint a TBi öntöttvasblokkja
.......................2015-05-22 14:14:32 // 67720
Hobbiautónak olyan Brerát amiből van automata,tehát 3,2 jts
.......................2015-05-22 14:12:23 // 67719
A V6 Holden blokk,ezért is nehéz hozzá pl vezérmüláncot venni
A 2,2 jts az opel
A 2,2 jts az opel
Liquid2015-05-22 13:43:26 // 67718
így van, ezt én se értem :(
Piritu - 1.000.0002015-05-22 13:24:20 // 67717
No, ezért haragszom az Alfa gyárra. Itt lett volna a Mazda plattformos, hátsókerekes, könnyű Spider lehetősége, ami anno naggyá tette a Spider nevet. Tojnak rá és Fiat lesz belőle.
Liquid2015-05-22 13:21:17 // 67716
igazából nincs, de mivel nincs hátsókerekes...
Piritu - 1.000.0002015-05-22 13:19:23 // 67715
Szerintem egy kabrióhoz pont nincs szükség összkerékre.
Liquid2015-05-22 13:11:55 // 67714
a V6 viszont Q4-es :)
Piritu - 1.000.0002015-05-22 12:56:14 // 67713
Én a súly miatt szavaznék a TiBi-re. Valószínűleg könnyebb és kevésbé lesz orrnehéz az autó.
denil12015-05-22 12:50:31 // 67712
Ha élvezkedős autó kell neki amit nem használ mindennap akkor 3.2
Ha sűrűn akarja használni, akár mindennap akkor 1.8Tbi de azok elég drágák még.
Egyébként meg amelyikből talál patika állapotot :)
Ha sűrűn akarja használni, akár mindennap akkor 1.8Tbi de azok elég drágák még.
Egyébként meg amelyikből talál patika állapotot :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-22 12:01:14 // 67711
nem eléggond az? :)))
'''''2015-05-22 11:36:58 // 67709
Kis segítség kéne.
Öregem megint rákattant a brerákra (spider).Ti mit vennétek ha a fogyasztás nem számít: 2.4, 1.8tbi vagy 3.2?
3.2 nézte mert szereti a lovakat .Tudom,hogy az opel motoros és láncos de ezen kívül mi a gond azokkal?
Öregem megint rákattant a brerákra (spider).Ti mit vennétek ha a fogyasztás nem számít: 2.4, 1.8tbi vagy 3.2?
3.2 nézte mert szereti a lovakat .Tudom,hogy az opel motoros és láncos de ezen kívül mi a gond azokkal?
Trombozis2015-05-22 11:02:31 // 67708
Megböngészem a blogod. ;-)
Trombozis2015-05-22 10:59:53 // 67707
De, amúgy igen, jó nagy hülye vagyok. Van itt a városban két 59 megkrdezem tőlük mi van nekik a kocsijukban... :)
Liquid2015-05-22 09:58:09 // 67705
jaja, egész szépen rohadnak :)
Valahogy soha se tetszettek.
Valahogy soha se tetszettek.