Giuntini2016-01-29 20:43:18 // 77309
Az automata váltó rákfenéje, hogy nem cserélnek benne olajat. Innen indul a történet, Aisin kontra ZF. A ZF váltókban sokkal egyszerűbb cserélni az olajat. Lehet benne szűrőt cserélni a váltó megbontása nélkül. Az is horror, de legalább lehet. Az Aisin váltókra ráírják, mert sokkal nehezebb benne olajat cserélni, hogy nincs olajcsere. Long life olaj, a váltó élettartalmára jó. Csak nem mindegy, hogy 200 ezer, vagy 500 ezer kilométer. Baromi nehéz benne olajat cserélni, de a legjobb olaj mellett is ajánlott 60 ezrenként cserélni. Így is benne marad a citromban kb. 1 liter. Azzal nem lehet mit csinálni, ez ilyen, a váltót egy olajcsere miatt, nem hiszem, hogy bárki ki akarná venni. Ami a megbízhatóságát, és a váltás kultúráját illeti, BMW-sek lehidaltak a váltások finomságától, haveromnak SL Mercedese van, és 3-as BMW, amitől most szabadult meg, és azt mondta, hogy finomabban vált az enyém, mint az ő németei. Való igaz, valamivel butább mint a ZF, de egyöntetű vélemény, hogy szerkezetében jobb mint a ZF. A vezérlés, a tömbszelence viszont sokkal problémásabb, és a javítása 300 ezer körül áll meg. Az automata váltónál is sokat számít a vezetési stílus, és az odafigyelés, ezen a karbantartást értem. Nagyon nem mindegy, hogy ki használta előttünk az autót. Azt a választókart nem kell toszogatni. Amikor berakja sz ember sebességbe, akkor egy pillanatot kell várni, és utána lelépni a fékpedálról. Ugyanez hátramenetben. A kézi sebességváltást sem szereti a bolygóműves! Figyelem, ez nem duplakuplungos, vagy robotizált! Ez automata! Én tavasszal 40 ezer kilométernél le fogom cserélni a váltóolajat, pedig Tutela gyári olaj van benne.
.......................2016-01-29 18:55:48 // 77308
.......................2016-01-29 18:53:16 // 77307
.......................2016-01-29 18:46:46 // 77306
bmw pl
audi
de ha jól tudom a maserati is zf
audi
de ha jól tudom a maserati is zf
norbi04092016-01-29 18:42:42 // 77305
Te ezzel foglalkozol, hogy így képben vagy? :) Amúgy mikbe van ilyen ZF váltó pl? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-29 18:21:40 // 77304
sajnos nem lehet levédeni a rendszert teljesen, amíg lehetőség lesz rá mindig fogják tekerni az autókat, plusz amíg a vásárlók többsége km-et akar venni :(((
Van is a mondás 2 biztos dolog van az életben azaz most már 3... az adó, a halál és a tekerés...
Van is a mondás 2 biztos dolog van az életben azaz most már 3... az adó, a halál és a tekerés...
yani🍀2016-01-29 18:16:02 // 77303
Te ezt jobban tudod, mert benne vagy, de ez akkor is gáz. Ha nincs lehetőséges kiolvasni a kocsi összes tárolóját, akkor simán áthúzhatnak. Nem mindenki van erre felkészülve.
Tudom, hogy állapotot kell venni, nem évjáratot és kilométert, de én nem nagyon szeretnék egy 350-400 ezret futott autót megvenni, főleg nem úgy, hogy nem tudom.
Tudom, hogy állapotot kell venni, nem évjáratot és kilométert, de én nem nagyon szeretnék egy 350-400 ezret futott autót megvenni, főleg nem úgy, hogy nem tudom.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-29 18:08:03 // 77302
meg az osztrák, német, olasz stb, stb...
Roben52016-01-29 18:07:11 // 77301
Szinte minden automata váltó javítása drága.Szétszedés után eleve az olaj,az se olcsó ha jó minőségű.Mert úgy nem lehet vállalni garanciát ha csak egy adott dolgot javítasz meg . Muszáj a kérdéses dolgokat cserélni mert lehet 10 nappal később más probléma miatt viszed vissza teljesen fel háborodva. Személy szerint a ZF váltók sokkal jobbak.Megbízhatóak és relatíve olcsóbb.
yani🍀2016-01-29 18:03:36 // 77300
Egy teljes áramtalanítás megoldja. Vedd le az akku sarut, várj néhány percet, majd tedd vissza!
Shadin2016-01-29 18:01:42 // 77299
Normál esetben azt mondanám, hogy bele lett nyúlva a CAN valamely eszközébe és igényelne egy PROXY rendezést. Már ha állandó a jelenség, ha úgy mint nálam minden xedik indításnál csinálja csak, na azt nem tudom :-)
norbi04092016-01-29 17:56:15 // 77298
Úgy néz ki akkor eddig rosszul voltam felvilágosítva :/ Ezt szomorúan olvasom....
Szinte minden autó automatájára azt mondják hogy nem valami jó és drága a javítása....reménykedtem benne, hogy ez legalább nálunk masképp van.
Vagy tudtok mondani olyan automata váltót amit eltaláltak és a javítása sem horror? :)
Szinte minden autó automatájára azt mondják hogy nem valami jó és drága a javítása....reménykedtem benne, hogy ez legalább nálunk masképp van.
Vagy tudtok mondani olyan automata váltót amit eltaláltak és a javítása sem horror? :)
Haddel2016-01-29 17:43:33 // 77297
Proxy rendezés általában orvosolja. Bár nekem egyszer magától megjavult.
Greentimus2016-01-29 17:37:25 // 77296
Valamelyikőtök írta, hogy Pesten melyik szerelőhöz hordja az autóját, aki ért hozzá. Annak a szerelőnek az elérhetősége kellene. Köszi!
Roben52016-01-29 17:19:43 // 77295
Az Aisin tényleg nem egy meg bízható váltó.Rengeteg gond van vele,mindegy hogy Opel,Volvo bármi.Citrom,szeleptömb,vezérlési problémák szinte mindig előfordul.Ráadásul nagyon idő igényes meg felelően beállítani...Mert be kell..
atika2016-01-29 17:16:51 // 77294
Sziasztok
Az össz km számláló miért villog és hogyan szüntethető meg? (Bocs ha volt már téma de nem találom és elfogyott a türelmem)
Az össz km számláló miért villog és hogyan szüntethető meg? (Bocs ha volt már téma de nem találom és elfogyott a türelmem)
.......................2016-01-29 16:48:27 // 77293
én annyit tudok mondani a témához,hogy egy csapányas vátóval,még hamburgból is el mernék indulni
de egy hibás automatával ami ha leszabályoz és 45kmh val enged menni ?
de egy hibás automatával ami ha leszabályoz és 45kmh val enged menni ?
.......................2016-01-29 16:45:38 // 77292
"Ezt a hibát nem lehet javítani ugyanis mindkettő kopó alkatrész. Annyi a változás, hogy ezen már a "lapos" szeleptömb van ami nem 300.000 Ft hanem 400... A konverter felújítás az ugyan úgy 250 körül van. "
Opel aisin javítás horror árak
az Aisin ben azért még el szokott romlani a szeleptömb is
az is van 300.400eFt cirka
a citrom felújítás 250 ,
még ha okosban is csinálják akkor is 500eFt
a 2,4 hez kettős tömegű 120..150 eFt
kuplung nyomólappal 100.150
akárhogy is ez csak a fele
Opel aisin javítás horror árak
az Aisin ben azért még el szokott romlani a szeleptömb is
az is van 300.400eFt cirka
a citrom felújítás 250 ,
még ha okosban is csinálják akkor is 500eFt
a 2,4 hez kettős tömegű 120..150 eFt
kuplung nyomólappal 100.150
akárhogy is ez csak a fele
Emolnar1592016-01-29 16:33:00 // 77291
Sziasztok!
Fájó szívvel de sajnos meg kell válnunk Alfitól.
Új turbo, kerékcsapágyak, futómű....
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.4_jtd_20v_distinctive-9774542
Fájó szívvel de sajnos meg kell válnunk Alfitól.
Új turbo, kerékcsapágyak, futómű....
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.4_jtd_20v_distinctive-9774542
Haddel2016-01-29 16:06:44 // 77290
norbi04092016-01-29 16:02:12 // 77289
A több fogyasztás nem is zavarna. Belvárosi dugózást is kerülöm, valamint a nagyon rövid távokra a jelenlegit se indítom be, ahogy a 2.4-et se indítanám. Leginkább Albertfalva-Diósd-Alberfalva útvonalon és Alberfalva-Ajka-Albertfalva útvonalon jarkálok főúton és autóúton. Ebből gondolván talán a dpf bírná a történetet. Motor fenntartása alatt mit értesz? :) Az automatával Neked volt valami gondod? Olyat hallottam, hogy ez az aisin azért szerkezetileg ott van a toppon, egyedül a citrom szokott elromlani, az meg annyi mint egy kettőstömegű a manuálba....jóltudom? :)
Minden motornak megvan az előnye hátránya igazából... kérdés ki mit vállal be.
2.4 manuál...erős, többet is eszik, kettőstömegű+kuplung ára horror úgy tudom.
2.4 aztomata...szintén erős és szintén többet eszik. kettőstömegű+kuplung nincs...helyette van a citrom.
2.0 picit gyengébb, takarékosabb, kettőstömegű ha jól láttam majdnem annyi mint a 2.4-hez, plusz itt az egr hűtő is jó buli lehet ha behisztizik.
Javítsatok ki ha hülyeségeket beszélek :)
Minden motornak megvan az előnye hátránya igazából... kérdés ki mit vállal be.
2.4 manuál...erős, többet is eszik, kettőstömegű+kuplung ára horror úgy tudom.
2.4 aztomata...szintén erős és szintén többet eszik. kettőstömegű+kuplung nincs...helyette van a citrom.
2.0 picit gyengébb, takarékosabb, kettőstömegű ha jól láttam majdnem annyi mint a 2.4-hez, plusz itt az egr hűtő is jó buli lehet ha behisztizik.
Javítsatok ki ha hülyeségeket beszélek :)
.......................2016-01-29 15:45:33 // 77288
"Az óratekeréssel akár egy-egy üzleten is milliókat keresnek a csalók, a vevők pedig nem értik, miért halnak ilyen korán a német prémiumautók, hiszen fogalmuk sincs, hogy alacsony óraállással csapták be őket."
mikor értik meg az emberek hogy a km szinte semmit nem mond a hajtáslánc állapotáról
a kartergáz talán
meg a hangok ,vibrációk
elsősorban az üzemóra jellemzi a kocsik állapotát valósan
mikor értik meg az emberek hogy a km szinte semmit nem mond a hajtáslánc állapotáról
a kartergáz talán
meg a hangok ,vibrációk
elsősorban az üzemóra jellemzi a kocsik állapotát valósan
yani🍀2016-01-29 15:36:04 // 77287
David | Centocinquantanove2016-01-29 15:22:40 // 77286
Nem télire, nyárra!
R16 kellene! Mid van?
R16 kellene! Mid van?
Tibcsi1662016-01-29 15:00:45 // 77285
Ismeri esetleg valaki ezt a céget?
Konkord-Auto Kft
Bátyám is szeretne 159-est venni és ezt nézte ki magának:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.4_jtd_20v_distinctive_manual-egyedi_szin-full_plusz_brembo-9761883
Vélemény esetleg infó erről az autóról?
Konkord-Auto Kft
Bátyám is szeretne 159-est venni és ezt nézte ki magának:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.4_jtd_20v_distinctive_manual-egyedi_szin-full_plusz_brembo-9761883
Vélemény esetleg infó erről az autóról?
Haddel2016-01-29 14:54:02 // 77284
AluFelnit akarsz venni télire? Nekem eladó lesz a téli garniturám.
Liquid2016-01-29 14:49:45 // 77283
kiváló ötlet :D
'''''2016-01-29 14:39:30 // 77282
Akkor mindenképp! :-) Mind egyszerre! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-29 14:30:34 // 77281
szóval ha leesik a hó mindenki üljön át Liquid autójába :))))
'''''2016-01-29 13:54:11 // 77279
Tényleg csak jó szándékból írtam. Nekem is csak hobbyautó a 159.Pont ezért vettem 2.4-et mert tudtam,hogy elég erős a motor és még húzható bőven felfelé.
Benzinesben a tbi lenne még a legjobb játékszer talán de az azért a 3M-hez van közelebb.
Benzinesben a tbi lenne még a legjobb játékszer talán de az azért a 3M-hez van közelebb.
Tomi332016-01-29 13:41:08 // 77278
Hát ez az. Normális nem nagyon van.Végülis ráérek várok tavaszig nyár elejéig. A mostani vasam szuper állapotu nem is azért akarok megválni tőle. 2000 res évjáratu papiron amúgy 2002es. Van benne most 126000Km. 60000 rel vettem. Nagyon keveset alfázom. Azért is nem érdekel ha nagy a motor és sokat eszik.Gondolkodtam még GT-be is csak a család nem dijazza a két ajtót. Bár cak 3-an vagyunk igy nemértem őket.Amugy köszi az érveket .
Giuntini2016-01-29 13:32:12 // 77277
2011 végéig gyártották a 2,4-et, de az utolsó évben csak automatával volt kapható. Szoszával ezen már régóta vitatkozunk, de az automatával jönnek ki a 2,4 előnyei. Viszont fogyasztása városban drasztikusan magasabb. A dpf miatt, és a motor fenntartása miatt viszont főleg autópályás, illetve nem városi dugózásra ajánlom.
'''''2016-01-29 13:23:59 // 77276
Azért én a helyedben beülnék egyszer Liquid mellé egy körre,hátha megváltozik a dizelről a véleményed.Egyébként 2 millából normális benzinest biztos nem kapsz.
.......................2016-01-29 13:10:55 // 77275
100ezer Ft a reális
fel vannak a Trencsiknél mind profin újítva
fel vannak a Trencsiknél mind profin újítva
.......................2016-01-29 13:07:42 // 77274
2009 ben jött a 210 lovas 2,4 de annak os 400Nm a nyomatéka
a motoron semmi nem változot ,sajna maradt a régi szar egr ,a szar szívósor ,és a szar dpf
inkább egy 2,0 jtdm et vegyél ,sokkal kevesebbet eszik
ja és az automatát csak akkor ha van sok pénzed mellé
a motoron semmi nem változot ,sajna maradt a régi szar egr ,a szar szívósor ,és a szar dpf
inkább egy 2,0 jtdm et vegyél ,sokkal kevesebbet eszik
ja és az automatát csak akkor ha van sok pénzed mellé
Giuntini2016-01-29 12:57:02 // 77273
Abba biztos nem fér bele. A dízel is 2 millió alatt nagyon véleményes. JTS elvileg belefér, az meg GM motor, összes hátrányával. Talán még a 2,2 JTS lenne a jó megoldás, csak ahogy Liquid cartárs mondta, véleményes mennyit kell rákölteni.
Liquid2016-01-29 12:26:45 // 77272
abból sajna egy TBI nem jön ki...
Nem lesz könnyű ilyet találnod.
Az 1.8MPI szerintem nem igazán elegendő, a JTS-ek már jobbak, de ott azért kalkuláld bele, hogy egy esetleges lánccsere nem olcsó dolog. Tudom bödős a gázolaj, nekem se tetszik :), de a 159 esetében sokkal ésszerűbb megoldás egy dízel ha nem fér bele a TBI.
Nem lesz könnyű ilyet találnod.
Az 1.8MPI szerintem nem igazán elegendő, a JTS-ek már jobbak, de ott azért kalkuláld bele, hogy egy esetleges lánccsere nem olcsó dolog. Tudom bödős a gázolaj, nekem se tetszik :), de a 159 esetében sokkal ésszerűbb megoldás egy dízel ha nem fér bele a TBI.
Tomi332016-01-29 12:02:35 // 77271
Világ életemben alfáim voltak és csak benzines . Nem veszek dieselt. 2 misim van rá. Ja és limó legyen. Amúgy a vőm oldalán vagyok én is mindig fent mert én amúgy alfa 156 vagyok csak már nem regisztrált tag .Most 156-om van 1.8-as azt cserélném le 159 re.
David | Centocinquantanove2016-01-29 11:32:26 // 77270
E kettő közé saccoltam én is, ha az alsóbb rágiókba meg tudunk egyezni akkor viszem...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-29 11:12:39 // 77269
2010-ig gyártották vagyis addig húzták ki az eladást... ugyan az a DPF-je mindegyiknek, ha el kezd szarakodni ki kell irtani és nem lesz vele gond, ha marad tönkre teheti a HF-et, porlasztókat stb...DPF nélkül megírva jó kis konstrukció, sosem megy tönkre
norbi04092016-01-29 10:47:00 // 77268
Meddig gyártották 2.4-el a 159eket? A végén gyártottakra is igaz ez? Nem volt semmiféle újragondolás ezen a téren? Csak mert én majd...bár nem mostanság, de....következő autónak ugyanígy 159-et tervezek csak az utolsó évjáratok közül, automatával.
Nivan842016-01-29 10:43:01 // 77267
Nem annyi amit kérnek érte.... valami 100 körül kértek érte tavaly nyáron. 75ért vettem egy sráctól hibátlant szállítással együtt...
David | Centocinquantanove2016-01-29 10:06:12 // 77266
Szerintetek ENNEK mi lehet a reális ára?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-29 09:27:02 // 77265
teljesen mind1 hol tankolsz, a dpf tönkre megy a 2,4-nél
Giuntini2016-01-29 09:22:31 // 77264
Nem képzelődés, mert valóban érezhető a javulás.
Liquid2016-01-29 08:52:36 // 77263
Számtalanszor kiveséztük ezt a témát már itt, kár hogy nagyon nehéz visszakeresni. Gondoltam belinkelem, hogy így kellett volna megkeresni, de nem sikerült :)
Szóval:
- miért kell hogy benzines legyen?
- mennyit szánsz rá?
- mennyire fontos hogy erős legyen?
-ésatöbi :)
Szóval:
- miért kell hogy benzines legyen?
- mennyit szánsz rá?
- mennyire fontos hogy erős legyen?
-ésatöbi :)
David | Centocinquantanove2016-01-29 08:52:15 // 77262
Kérdezném, hogy szerintetek van e összefüggés a téli hideg és a regenek közti megtett távolság közt?
Tegnap elcsíptem pont a regent, de a számolásom szerint 1493km után jött rá. Lehetséges, hogy egyről lemaradtam volna? Szinte kizártnak tartom, mert mindig észreveszem, ráadásul nekem mindig 800 és 1000 km közt regenerál.
Eletleg még az lehet, hogy valamivel rövidebbre vette, és 700-nál csinált egyet meg most...
Az a baj, hogy a keményebb hidegekben kb 6-7 perc alatt melegszik be a motor, és kb. további 6-7 perc elteltével pedig már otthon is vagyok. 18 km.
Úgy gondolom, hogy így sokkal nehezebben állnak így össze a paraméterek a regenhez.
Amúgy most a regen után "fellélegzett" rendesen a gép, szebb lett a hangja is egyből... meg mintha élénkebb is lenne, de ez lehet hogy már csak képzelődés részemről.
Tegnap elcsíptem pont a regent, de a számolásom szerint 1493km után jött rá. Lehetséges, hogy egyről lemaradtam volna? Szinte kizártnak tartom, mert mindig észreveszem, ráadásul nekem mindig 800 és 1000 km közt regenerál.
Eletleg még az lehet, hogy valamivel rövidebbre vette, és 700-nál csinált egyet meg most...
Az a baj, hogy a keményebb hidegekben kb 6-7 perc alatt melegszik be a motor, és kb. további 6-7 perc elteltével pedig már otthon is vagyok. 18 km.
Úgy gondolom, hogy így sokkal nehezebben állnak így össze a paraméterek a regenhez.
Amúgy most a regen után "fellélegzett" rendesen a gép, szebb lett a hangja is egyből... meg mintha élénkebb is lenne, de ez lehet hogy már csak képzelődés részemről.
yani🍀2016-01-29 08:49:00 // 77261
Shadin kolléga linkjében szereplő típus elvileg a legjobb, de elég kicsi belőle a választék.
Mennyit szánsz rá?
Mennyit szánsz rá?
David | Centocinquantanove2016-01-29 08:44:16 // 77260
A sportülést és a sportkormányt nem értem, de amúgy igen mutatós példány.
Az üléshuzatért kár, azt kihajítanám belőle, nekem nem tetszik.
Az üléshuzatért kár, azt kihajítanám belőle, nekem nem tetszik.