yani🍀2016-02-29 11:18:28 // 79309
Azért nem olyan lomha az-:). Ne felejtsd el, hogy a 2,4-hez képest vagy 150Kg súlyelőnye van.
redbull902016-02-29 11:01:37 // 79308
hmm mondjuk ha ennyit eszik akkor már megéri TBI t venni... :D
Az se eszik többet, se kevesebbet.
Meg ha a chip ennyire befolyásolja maradunk a kézi váltónál.
200pacival elég lomha a 59es...
Köszi az infókat!! :)
Az se eszik többet, se kevesebbet.
Meg ha a chip ennyire befolyásolja maradunk a kézi váltónál.
200pacival elég lomha a 59es...
Köszi az infókat!! :)
tdemeter2016-02-29 10:45:18 // 79307
A kovetkezo nekem is automata lesz (ha osszejon). Mar csak az a kerdes h milyen modell...
Egy TI 159-be atulnek szivesen ha az minden joval fel van szerelve,de lehet varok meg es megnezem mithoz a kovetkezo 1 ev uj alfa termesben.
Egy TI 159-be atulnek szivesen ha az minden joval fel van szerelve,de lehet varok meg es megnezem mithoz a kovetkezo 1 ev uj alfa termesben.
Giuntini2016-02-29 10:32:15 // 79306
Még annyi, nem ajánlanám hozzá a chipelést. Ez automata váltó, a nyomaték növekedés befolyásolhatja igencsak a váltó élettartamát.
Liquid2016-02-29 10:32:02 // 79305
sajna nem az én szellemi termékem, Karakot cartársunk mondta egyszer, de nagyon megtetszett :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-29 10:30:12 // 79304
Szosza kérdezte mennyit zabrál a TBi novitec-kel hát ha még vissza olvas 9,7L az agip 95-ös benyával....
Giuntini2016-02-29 10:29:40 // 79303
Nekem az van. Én nagyon meg vagyok elégedve vele. Kop,kop... Rendkívül finoman vált, akár más típusokkal összevetve is. Ezt haverom mondta az automata 3-as BMW-jével összehasonlítva. A 2.4-nél opció a Sport állás, ilyenkor jobban kipörög a motor, és gyorsabb a váltás. A 2.4-nél visszavált folyamatosan 35 km/h-ig ott teszi üresbe. Hihetetlenül erős a motorfék hatás. A fogyasztás (gyári adatok) jóval magasabb a kézi váltóshoz viszonyítva, a kézi 9.5 l-es városi fogyasztásához viszonyítva itt 11.6l. Autópályán is van különbség, de nem égbekiáltó. A gépkönyv szerint nem kell olajat cserélni benne. Ez baromság, hiszen ajánlott minden automata váltós szerint a 60000 km-es periódus. A bökkenő, hogy szűrőt a váltó kivétele nélkül nem lehet cserélni. Én lecseréltem a megvétel után rögtön (Tutela), csak a citromban marad kb. fél-egy liter. Ez van, nem fogom a váltót kivetetni, és megbontani, inkább gyakrabban cserélek olajat. Mechanikailag a váltósok szerint eléggé megbízható, amivel gondok szoktak lenni, az a vezérlő egység. Szakértők szerint 200 ezer környékén szokott meghalni. Ezt a rántásokból lehet észrevenni. Az ára is olyan 200-250 ezerre rúg. Én nagyon szeretem, sőt, én mindig azt mondom, a 2.4, automata váltóval az igazi. Ez passzol leginkább a motor karakteréhez.
Kolci2016-02-29 10:29:37 // 79302
Itt látszik a tervezési hiba, azt is el kellett volna süllyeszteni, mint az üzemanyagszínt mérőt :)
Giuntini2016-02-29 10:29:30 // 79301
Nekem az van. Én nagyon meg vagyok elégedve vele. Kop,kop... Rendkívül finoman vált, akár más típusokkal összevetve is. Ezt haverom mondta az automata 3-as BMW-jével összehasonlítva. A 2.4-nél opció a Sport állás, ilyenkor jobban kipörög a motor, és gyorsabb a váltás. A 2.4-nél visszavált folyamatosan 35 km/h-ig ott teszi üresbe. Hihetetlenül erős a motorfék hatás. A fogyasztás (gyári adatok) jóval magasabb a kézi váltóshoz viszonyítva, a kézi 9.5 l-es városi fogyasztásához viszonyítva itt 11.6l. Autópályán is van különbség, de nem égbekiáltó. A gépkönyv szerint nem kell olajat cserélni benne. Ez baromság, hiszen ajánlott minden automata váltós szerint a 60000 km-es periódus. A bökkenő, hogy szűrőt a váltó kivétele nélkül nem lehet cserélni. Én lecseréltem a megvétel után rögtön (Tutela), csak a citromban marad kb. fél-egy liter. Ez van, nem fogom a váltót kivetetni, és megbontani, inkább gyakrabban cserélek olajat. Mechanikailag a váltósok szerint eléggé megbízható, amivel gondok szoktak lenni, az a vezérlő egység. Szakértők szerint 200 ezer környékén szokott meghalni. Ezt a rántásokból lehet észrevenni. Az ára is olyan 200-250 ezerre rúg. Én nagyon szeretem, sőt, én mindig azt mondom, a 2.4, automata váltóval az igazi. Ez passzol leginkább a motor karakteréhez.
Pityukoma2016-02-29 10:28:49 // 79300
"akkusztikus menetstabilizátor" :-DDD ez jó, megjegyzem:-)
Kolci2016-02-29 10:26:52 // 79299
Csak olyankor gondolom nem a műszerfalon világít a sárga lámpa :D
Giuntini2016-02-29 10:13:37 // 79298
Pedig a 159-esben észre sem lehet venni igazán a sebességet. Az a baj, ha valaki (a húgom ilyen) folyamatosan kukkolja a sebességmérőt.
redbull902016-02-29 10:03:20 // 79297
Sziasztok!
59es 2.4es automata váltóval szoktak gondok lenni?
mennyire gyors a kézi váltóhoz képest?
mennyire szerviz igényes?
chippelést mennyire bírja?
Köszi:)
59es 2.4es automata váltóval szoktak gondok lenni?
mennyire gyors a kézi váltóhoz képest?
mennyire szerviz igényes?
chippelést mennyire bírja?
Köszi:)
Liquid2016-02-29 09:58:25 // 79296
Márti nővére ilyen :) Már kijelentette régebben, hogy nem akar beülni mellém, de Márti mellé se :D Pedig nagyon lájtosan közlekedtem mindig ha ott volt :)
Giuntini2016-02-29 09:57:09 // 79295
Egyébként csak visszatérve, ahhoz a hirdetéshez, amit tegnap megosztottam, Zoli neked nagyon jó a megfigyelésed. Egy ilyen apróság, mint a vonószem fedél hiánya, nagyon nagy kételyeket ébreszthet az emberben, aki minden kellemetlenséget el akar kerülni. Ez az autó automata váltós. Ha ezt húzogatták, vonogatták, az nagyon komoly problémákat is rejthet magában, akár több százezres tételeket. Nagyon komoly buktatói vannak a használt autó vételnek, és tényleg a szerencse kezében vagyunk.
Giuntini2016-02-29 09:50:18 // 79294
Ha a húgom velem van, az nem akusztikus menetstabilizátor, hanem vészüzemmódba váltás!
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-29 09:22:57 // 79293
osztom... én is azt veszek nem látom értelmét bármilyen márkásnak kivéve ha nem kíván extra indítót
Shadin2016-02-29 08:20:51 // 79291
Ha nem mondom mire kell figyelni, a cartársak sem hallják.
yani🍀2016-02-29 08:12:30 // 79290
Azért a motorosok védelmében annyit, hogy a tapadó felület jóval kisebb, mint egy autónál, arról nem is beszélve, hogy az utak minősége és a csúszóssága, hatványozottan rontja a menetteljesítményeket.
Kolci2016-02-29 06:03:06 // 79289
Érdekes, hogy minden párkapcsolatban élő Alfásnak szériafelszerelés az akusztikus menetstabilizátor :D
Ráadásul a korát megelőzve már a régi Giulietta és 33-as modellekben is létezett :)
Ráadásul a korát megelőzve már a régi Giulietta és 33-as modellekben is létezett :)
Haddel2016-02-29 05:55:09 // 79288
Motorost én is előztem tegnap,de ez az astrás nagyon állat volt😃
Liquid2016-02-29 00:21:56 // 79287
igazából akkor szoktam komolyabban állatkodni ha egyedül vagyok, max. Marci van velem. Márti -bár magas az ingerküszöbe, hála az edzésnek - azért átvált akkusztikus menetstabilizátor üzemmódba :)
Chianti2016-02-28 23:50:17 // 79286
Na tessék, egy újabb közös pont! :o) Az én fiam is Marci, de nem Márton, hanem Marcell.
Liquid2016-02-28 23:17:29 // 79285
hát olyan ez mint mikor a Taxi X-ben mondta a csávó a TGV-re, hogy nem rossz de a kanyarban lassú :D
Kolci2016-02-28 23:07:16 // 79283
Szörnyű, ahogy e 1300 -as mopedekkel tötyörögnek :)
Liquid2016-02-28 23:02:27 // 79282
előfordult már olyan, hogy a szerpentinen feltartott egy motoros :D
gpek2016-02-28 23:02:14 // 79281
Jó akkor úgy mondom nekem van eszem :D talán... Bár van hogy nem
Liquid2016-02-28 22:59:41 // 79280
Keveset ez tény.
Nálam sokszor pont a gyerekek a felbujtók, legalábbis a Marci mindenképp :)
Nálam sokszor pont a gyerekek a felbujtók, legalábbis a Marci mindenképp :)
gpek2016-02-28 22:55:51 // 79279
Sanyi, keveset jársz arra, nálam 3 útban 1 szer belefutok egy majd én megmutatom arcba. Csak mióta két gyerek csipog a kocsiba, nem csapatom annyira.
Kolci2016-02-28 22:47:29 // 79278
De összefutsz, csak Te azt hiszed, hogy egy 1.4 Astra volt, mert úgy lemaradt :D
Liquid2016-02-28 22:45:01 // 79277
a fene vigye el, hogy én sose futok össze ilyen versenyzőkkel :)
gpek2016-02-28 22:41:58 // 79276
Komolyan marha jó olvasni hogy nálatok is vannak ilyen váltó/motor hangok. Elképesztő, mondjuk én már paranoiás vagyok az előző kocsim óta...
Abba 2,4,5 marha hangos volt a váltó. Ebben ahhoz képest alig hallani 5,6 ba valami murrogást vagy mit azt sem mindig.
Mondom 2-3 kartársnak hogy ezek a hangok kiborítanak, bizonytalan érzetet ad a kocsi, akkor azt mondták ők nem hallanak semmit, már tiszta hülyének éreztem magam.
De meg nyugodtam akkor ezek szerint ezek ilyenek?
Abba 2,4,5 marha hangos volt a váltó. Ebben ahhoz képest alig hallani 5,6 ba valami murrogást vagy mit azt sem mindig.
Mondom 2-3 kartársnak hogy ezek a hangok kiborítanak, bizonytalan érzetet ad a kocsi, akkor azt mondták ők nem hallanak semmit, már tiszta hülyének éreztem magam.
De meg nyugodtam akkor ezek szerint ezek ilyenek?
gpek2016-02-28 22:32:32 // 79275
Csak rutin szerintem. Az az út az ahol rutinból el lehet verni a nagymotoros kocsikat. :)
Kolci2016-02-28 22:18:54 // 79274
Kár, hogy ezeket a kinyomócsapágyakat nem úgy csinálják meg mint a húzókuplungoknál.
Sokkal ritkábban mentek tönkre, jóval olcsóbbak.(nincs rájuk szerelve a hidraulika)
Bár az hozzá tartozik, hogy folyamatosan forognak :)
Sokkal ritkábban mentek tönkre, jóval olcsóbbak.(nincs rájuk szerelve a hidraulika)
Bár az hozzá tartozik, hogy folyamatosan forognak :)
berobbantam2016-02-28 22:10:58 // 79273
Így van.Azon egyszerű oknál fogva,hogy kinyomott kuplungnál a kinyomó csapágy forog nyelestengely áll,kiengedettnél pont fordítva.
Shadin2016-02-28 22:04:20 // 79272
Sok más helyen ezt írják, ha kiengedett kuplungnál zörög akkor nyelestengely, ha pedig benyomott kuplungnál, akkor meg jellemzően a kinyomócsapágy.
berobbantam2016-02-28 21:59:53 // 79271
Itt is látszik,hogy az internet bizony hazudik néha.Ha áll az autó és a motor jár akkor a kuplung benyomására a nyelestengely csapágy bizony elhallgat.Mégpedig azért mert ha benyomod a kuplungot akkor megáll.
Shadin2016-02-28 21:46:48 // 79270
Ezt írja az internet:
Ha a nyelestengely csapágyai haldoklanak, akkor a kuplungpedál benyomására nem változik a hang, mert amíg a kuplungtárcsa és a lendkerék egymáshoz szorul, addig a nyelestengely is forog. Azok a csapágyak nem tudnak annyira megfeszülni, mint a kinyomó-csapágy, így terhelésre a hangjuk sem változik számottevően.
:-(
Ha a nyelestengely csapágyai haldoklanak, akkor a kuplungpedál benyomására nem változik a hang, mert amíg a kuplungtárcsa és a lendkerék egymáshoz szorul, addig a nyelestengely is forog. Azok a csapágyak nem tudnak annyira megfeszülni, mint a kinyomó-csapágy, így terhelésre a hangjuk sem változik számottevően.
:-(
Haddel2016-02-28 20:38:28 // 79269
Én is a Jász Akkut ajánlom .Az offos kisteheremben is az van már 4 éve. Az alfámban még a gyári marelli akksi van ,de ha tönkre megy abba is azt veszek .
Norby2016-02-28 20:32:56 // 79268
Mi is 1 hete léptük át az álomhatárt. Jelezte is agy akku jellel, de minden ok, csak vak lárma volt :-)
Én rajta voltam, figyeltem, de az asszony nem :-)
Én rajta voltam, figyeltem, de az asszony nem :-)
Haddel2016-02-28 20:10:15 // 79267
Ja itt nem ,de fél órával késöbb sikerült bele futni egy villogiba. :( 😃
Viszont a 82-es úton ,Zircnél a kanyargós rész elött egy J Astra kupé olyat rám vert ,hogy csak na.. Pedig ott nem nagyon szoktak megelőzni ? Mintha sínen ment volna ,úgy kanyargott. Fasza autó lehet.
Viszont a 82-es úton ,Zircnél a kanyargós rész elött egy J Astra kupé olyat rám vert ,hogy csak na.. Pedig ott nem nagyon szoktak megelőzni ? Mintha sínen ment volna ,úgy kanyargott. Fasza autó lehet.
sty2016-02-28 19:13:31 // 79266
Keresek 159 1,9 -2,4JTD-t,1,8-1,9 milla a plafon
berobbantam2016-02-28 19:00:45 // 79265
Épp teljesítmény mérésen volt.Ott lőtte a padon :P
Chianti2016-02-28 18:31:33 // 79264
Látom toltad neki, remélhetőleg kívülről senki nem örökítette meg a boldog pillanatot. :o) 170-el, mobillal a kézben... Drága fotó lenne... :o)
Chianti2016-02-28 18:20:19 // 79263
Gratula, nemsoká követlek én is! Napok kérdése, de szerintem én sem fogom tudni pontosan megörökíteni. Nem erősségem az ilyesmi.
Giuntini2016-02-28 18:14:18 // 79262
Ez csak a nyelestengely hangja. Ettől százezret is el lehet menni.
Haddel2016-02-28 18:12:47 // 79261
Chianti2016-02-28 17:47:43 // 79260
Ááá, deehoogy! :o) Inkább az, van, hogy egyrészt lassan betöltjük a bűvös 200.000 kilcsit, és szeretném megelőzni a kellemetlen meglepetéseket, másrészt pedig mivel külföldön vagyok az év nagy részében, nem tudok mindig hazaugrani a szerelőmhöz, ha valami gond van. Ha pedig itt Tirolban adja meg magát valami húzósabb alkatrész, a helyi autószalonok "szakembereire" nem szívesen bíznám a javítást, a költségekről nem is beszélve.