Fórum >> Típusok >> 159

Giuntini2016-02-27 11:07:14 // 79190
Az volt nálam a baj, hogy az autó szépsége, valós törésmentessége túl erősen nyomott a latba. A piros belső ehhez adalék volt, mert ez volt a vágyam. A próbaúton megnyugtató volt a motor hangja, kartergáznak nyoma sem volt. Nagyon erősen figyeltem az automata váltó viselkedését, mivel ilyen autóm soha nem volt. Gyönyörűen váltott, a legkisebb hezitálásnak, rántásnak nyoma sem volt. Rengeteg infót begyüjtöttem, tudtam hogy a bajok általaban a kettőből háromba váltásnál jelentkeznek először, illetve a kúszásból is sok minden leszűrhető. Akkor azt gondoltam, hogy a csapágy és a felső lengòkarok cseréje apróság. Ja meg a rugó. Azt többször mondtam, hogy Szatyitól kezdve mindenki megmondta ezt a problémát a motorral senki nem vette észre. Mindenkinek javasolom, akarmilyen megbízható eladótól vette az autót a 2,4 hengerfejét vegye le. Milliós tételt lehet megtakarítani vele. Szerintem Erhard is osztja a nézetemet.
DKori2016-02-27 10:54:58 // 79189
Tudom, teljesen jogos es korrekt amit írsz. Itt az volt a problem, hogy egyszerűen nem vették komolyan a srácot, hogy huszon évei elején zsebből kifizeti az autót, és láthatóan olyan stílusúak voltak, hogy nem akartak foglalkozni vele. A próbaútbannis igazad van, teljesen korrekt ha legalább az vételár X részét elkérik előtte "letétbe"...hogy ne minden arrajáró elvigye egy probakörre, teljesen korrekt (lenne) ez így...csakhogy neki azt mondták, tegye le a teljes vételárat és utána se alkudozhat, mert nem akarnak értelmetlenül tárgyalni vele. Szóval nem az alapelv volt a baj, érti az ember mit/miért...csak a flegma/le*rom stílus. Ja és sztem félreérthetően fogalmaztam: a csattanó az, hogy végül az eredeti tulaj kivette az autót a kereskedesből és privátba adta el a sráscnak, szval jutalék az nem volt :) (max vmi minimum díj azért mert ott állhatott addig az autó), nem véletlen görbült lefelé a kereskedő szája amikor elvitték az autót. És csak annyin múlt, hogy nem kellett volna lekezelőnek lenni ennyire...mert a poén, hogy a srác a kiírt ár -kis alku összegért is vitte volna, ha "engedik" (vagyis nem bunkóznak, és ha letesz pár százezret az asztalra akkor mehet az autóval), persze így végül jobban járt, hálás lehet a "kereskedőnek". ;)

Ui: és nem Ferrari FF volt, hogy nem nézték ki a srácból, hogy meg bírja venni, "csak" egy kacsaseggű Megane
Kolci2016-02-27 10:50:45 // 79188
Teljesen egyetértek veled(veletek)
Nincsenek csodák. Ha jó verdát akarsz, akkor vagy megfizeted, vagy te költöd rá a különbözetet, vagy ha nincs szerencséd akkor a többszörösét.
Én 1.8 ért vettem névre írva 1 éve. Úgy voltam vele, hogy ha rá kell költenem 500-at a kötelezőkön kívül akkor még mindig árában leszek. Eddig csak a nyári és téli gumigarnitúrát kellet venni összesen 250 ért, hátsó fékbetéteket ha jól emlékszem 7 ért,
Vezérlés szimeringekkel, vízpumpával, olajcserével, összes szűrővel olyan 50-60 volt. Kellett vennem egy xenonizzót (Philips D1S) 10. Váltóolajat cseréltem kb 10-ért.
Most jön idén elöl hátul a féktárcsák cseréje persze betétekkel kb 70-80 pénz.
Két ködlámpa ami 14 volt.
Ha úgy viselkedik a kéttömegű mint a 156 -on akkor még 100000 km-et kibír, de az a kuplunggal,szimeringekkel lesz vagy 150-180.
A turbó még lehet, hogy játszik az eljövendő 100000 km-en belül az meg szintén egy 100-as.
A kötelezőek : eddig fizetve 340 + a fékek 70-80 lesz.
Amiért "olcsóbb" volt az 10 az izzóért és majd lesz még 280.
Azaz ha megcsinálták volna akkor 2.1-2.2 lett volna a minimál ára, de adhatták volna 2.5 is.
A kötelezőeket hozzászámolva 2.6 ban áll meg.
Ezeken felül el tudnék még költeni vagy 200, és akkor dőlhetnék hátra, hogy olyan amilyennek akarom.
Ráadásul ez csak egy 2006 december végi autó amit 2007 januárjában helyeztek forgalomba , amil nem volt törve csak az első lökős volt fújva a szokásos köves probléma miatt, és még törődtek is vele. (ismerőstől vettem)
Invisible2016-02-27 10:25:47 // 79187
Akkor tényleg trükkösök voltak. Nálam volt a próbaúton 3-ban padlógáz gyorsítás kb 100as tempóra. Semmi fura hang nem volt, ott el is döntöttem, hogy ha az átvizsgáláson minden ok, akkor nyélbe ütjük az üzletet. Így is lett. És 1 év teljes körű garanciával hoztuk el az autót.
Lekopogom azóta sincs vele semmi gond. Egyedül a légtömegmérő lett cserélve (az is garancia keretében), de azt az első tulaj sumákolta el. Ez a vásárlás után 4 hónapra derült ki és a kereskedés ügyintézője akkor is kedves volt és segített a gariügyintézésben. Ezt nagyra becsültem bennük.
Megjegyzem most is hirdetnek két 159 SW-t :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-27 10:21:54 // 79186
mivel a másik oldalon is állok próbaút nálunk csak a komoly érdeklődőnek van, nincs ingyen menet minden jött-ment, ráérős érdeklődőnek mivel csak idő és üzemanyag pazarlás, bizományosi értékesítésnél teljesen mind1 mennyi az autó ára fix jutalék jön le belőle a kereskedőnek az eladási árat az eladó találja ki, ha enged több százezret nem a nepper pénze bánja :P
Giuntini2016-02-27 10:20:15 // 79185
Mikor én vettem a vasat, fogalmam sem volt az Amore létezéséről. Aki viszont tud róla, és megnézi vétel előtt, szerintem nagy segítséget tudunk nyújtani vásárlás előtt. Sajnos ........ baratunk, nagyon sokat ártott a 2,4 megítélésének. Ahol tudta, pocskondiázta, pedig neki valódi baja nem volt vele, attól eltekintve, hogy annyit piszkált bele, hogy az autó már nem ment. Bárki infót kért a 2,4-ről, rögtön közölte a véleményét. Olyanokat, hogy nem ajánlja hosszú távú utazáshoz és egyebek. Ha valami a hosszú távra van, akkor a 2,4 az. De mellette a városba se való. Személy szerint ezek a dolgai miatt örülök a törlésének. Én mindig elmondtam a valóságot, drágább a fenntartása, viszont nagyon jó a hangja, és élvezetesek a menetteljesítményei. A km óra tekergetése a 2,4-nél hatványozottan igaz, mert általaban nagyobb az évi futasteljesítménye. Sajnos ....
barátunk, az automata valtókhoz is rögtön hozzászólt bárki infót kért. Úgy hogy nem volt ilyen autója nem volt, és gyanítom soha nem is vezetett. Letrollkodta azokat, akiknek hiteles, és kézzelfogható véleménye volt erről a váltóról. Nem baratunkat akarom szídalmazni, de ha valaki mint vendég vásárlas előtt meglatogatta oldalunkat, olyan erővel, és agresszívitással prédikált ezen típusok ellen, hogy aki egy 56-ból például át akart ülni egy 59 2,4-be, az kellően el lett tántorítva.
DKori2016-02-27 09:51:54 // 79184
Akkor nem véletlenül alakította a próbautat úgy ahogy, szép... Olvastam, hogy a motornál belenyúltál...sajnos ez benne van a használt, ismeretlen autóknál...valahol mindig lutri, bármennyire alapos is az ember...amikor a GT-t vettem a zabszem nekem is benne volt, hiába jártam el a lehető leg körültekintőbben...de most már, hogy egy ideje nálam van merem mondani, hogy nem lett mellényúlás. :) Én direkt örültem annak, hogy éppen a 100k-s szerviz előtt vettem a gépet, mert tökéletes érv volt ahhoz, hogy (igaz, hosszú napokig húzódó telefonálgatások után :) ) ez az árán is szépen érződjön...és így én csináltattam meg, tudom pontosan milyen márkájú cucc és mikor került bele (szóval vétel után kapásból vezérlés, vízpumpa, hűtővíz, 8 gyertya, szűrők és olaj cseréje - amit valljuk be használt autónál amúgy se ördögtől való dolog megejteni).

Nálam a próbakör pont az egyik legkellemesebb csalódás volt: konkrétan a kezembe nyomta a kulcsot az eladó, "nyugodtan vidd el egyedül amerre csak akarod, tudom, hogy nem lépsz le vele, a másik autód úgy is itt van stb..traffipaxra azért figyelj kérlek.. :)", szóval egy laza 20 perces próba után már éreztem, hogy megfogott. :))

Ricsié nagyon szép, szerintem is meg fogja találni a megfelelő ember...csak sajnos ugye a kínálat híg része mindig torzít lefelé az árakon (ami vevőként csábítónak tűnhet, eladóként meg nehéz helyzetbe hozza a tényleg jó példányokat), de meg lesz aki értékeli majd szerintem is.
Giuntini2016-02-27 09:11:21 // 79183
Nekem volt próbaút, de rafkós volt a kereskedő, csak Óbuda kis utcáiban mehettünk, azt mondta nem meri kivinni a főútvonalra, a rendòrök miatt. Azért nem merte, mert 60 fölött előjött az agycsapágy búgás. Én is beleestem az olcsó hús csapdájába, hiszen most már lassan három éve kezdtem el nézegetni a hirdetéseket, és akkor az olyanok mint az enyém 3 misi fölött voltak. Én 2,5-ért vettem. Ami nem is volt gond, mert ami rossz volt megcsináltattam rajta, és árában lettem vadiúj gumikkal, és egyebekkel. Nekem a motor volt az amivel bevittek az erdőbe, és egy év után külföldi autóval mehettem volna a só hivatalba. Akkor 30-35 darab hirdetés volt a Hahun, most 130. Akkor 2-3 2,4 Q-tronic sw volt, most több. Aki ilyet akar venni az vissza fog térni Ricsi Vasàhoz, mert rá fog jönni, az ő autója még mindig jó vételnek számít.
DKori2016-02-27 08:44:36 // 79182
Egyik jó ismerősöm járt úgy, hogy már másodszor ment körbenézegetni a kocsit...és amikor a próbaút került szóba, azt mondták, hogy csak akkor ha a teljes árat leszurkolja előre, és csak akkor állhat el a vételtől ha valóban fogást talál az autón. :) Ez már csak azért is vicces, mert ez azt jelenti, hogy vagy alku nélkül veszed meg, vagy nem veszed meg...pedig sokszor a probaútnak az is a lényege, hogy ha olyan (kisebb) hibát találsz ami nem tántorít el, megpróbálsz erre hivatkozva (még) alkudni az árból és jól kijönni belőle. Nem vették komolyan, pedig ott volt nála a pénz kp-ben (persze ezt nem tudták..). Csakhogy a forgalmi ott volt a kocsiban, benne az aktuális tulaj adataival...ismerősöm nem ejtették fejére, így visszanyalt rendesen a fagyi a kereskedőnek: fel*szta magát, felkutatta a tulaj kontaktját, kiderült h csak bizományba van kereskedésbe adva az autó >>> megvette végül direktbe a tulajtól (volt próbaút :) ) nagyságrendekkel olcsóbban. :D A dealernek nem volt őszinte a mosolya amikor együtt jelentek meg az autóért. :D
Todorriskov2016-02-27 00:20:17 // 79181
Én is nagyon megörültem, pedig màr kezdtem lemondani róla.
Nagyon zavart volna, ha úgy marad sokàig.
Lehet adok fel egylottó szelvényt holnap.... Bàr, a szerencse 🍀 forgandó. Most màs következik. :)
Pityukoma2016-02-27 00:09:27 // 79180
Na, ügyes és kitartó vagy! Örülök hogy megtaláltad :-)
Pityukoma2016-02-27 00:05:09 // 79179
Ne csüggedj! Egy vevő kell. Rossi 2 hónapig hirdette, egy telefon nem volt. Aztán aki először megnézte el is vitte. Én nem hirdettem sokáig. Ide feltettem az adok-veszekbe , egy hétig csak itt volt. Majd a Hahu-ra is felkerült még egy hétre. Ekkor hívott fel KicsiJoe hogy szeretné megnézni. Majd még egyszer megnézte és akkor elvittük az ő szerelőjéhez aki nem más mint , (akit itt sokan emlegetnek mint megbízható precíz Alfa szerelőt) aki átnézte és sok sikert kívánt az adás vételhez. Pár nap múlva megint még egyszer megnézte Joe, immáron a párjával együtt és meg is alkudtunk. KicsiJoe ekkor még nem volt itt regisztrálva, (sikerült rábeszélnem) de mondta hogy minden nap olvasta az Amorét. Úgyhogy előbb utóbb a tiédet is elviszik. Valószínű az aki először megnézi:-) , mert a tiéden is látszik hogy nem egy rakás vacak!
Pityukoma2016-02-26 23:46:36 // 79178
A próféta szóljon belőled :-) Kívánom neki!
FinnMate2016-02-26 22:54:47 // 79177
Nem nagyon bir már magával, amúgy olvassa minden egyes hozzaszolasunkat, de még csak felhasználó, reméljük már nemsoká taggá avanzsálhat! :)
Invisible2016-02-26 22:09:06 // 79176
Ezen én is meglepődtem, hogy nem lehetett kipróbálni.
Mikor mi mentünk megnézni a jelenlegi autónkat ez fel sem merült. Az igaz, hogy nem én vezettem, hanem a kereskedés ügyintézője. De belementek a szakszervizben történő átvizsgálásba is és ott is minden rendben volt.
Reméljük unokaöcséd hamar megtalálja az igazit :D
Ferkó2016-02-26 21:07:34 // 79175
Szivesen !
FinnMate2016-02-26 21:02:30 // 79174
Sajna unokaöcsinek még ez is húzós lett volna(2.3), de azért köszönöm az infót! :)
Ferkó2016-02-26 21:00:57 // 79173
Nagyon szívesen , egyébként láttam egy gyönyörű 159 sw -t kifogástalan , az összes szervíz elvégezve , patent az autó , a tulaj messzemenőkig KORREKT ! Az autó Csepelen megtekinthető ! Ára 3,3 volt ha jól emlékszem 160 000 km 3 zónás klíma , tetőablak , nagy navi ,...........! A motortere mint az újé piros gyönyörű bőr belső 136 le motorral ! Ha kell képet tudok szerezni róla vagy a tulaj elérhetőségét meg tudom adni ! Szerintem bőven megéri azt a többletlóvét !!!!!! Én 147 et vettem tőle nagyon korrekt volt a srác !
yani🍀2016-02-26 20:14:02 // 79172
Ne aggódj, biztosan el fogják vinni! Nekem is így volt. 1 érdeklődő jött el megnézni decemberben. Már akkor is mondta, hogy max 5-öt talál neten, amit érdemes megnézni.
Ha valaki komolyan 159-est akar venni, akkor, még ha csak kívülállóként is, olvassa a fórumot. Írni, kérdezni nem tudnak, de mindent látnak, ami itt történik, így eljutnak hozzád is. Miután az enyémet megnézte és kipróbálta még elment megnézni másik 3-at. Januárban visszahívott, hogy összesen 3-at venne meg, ezekből az enyém a legjobb, így erre tenne ajánlatot először.
Giuntini2016-02-26 19:40:32 // 79171
Nekem múltkor lett megnézve, 14000-nél 60%-os volt az olaj elhasználtsága. Szerintem ez teljesen normális. Én nagyrészt októberig autópályán járok vele. Én 15 ezrenként cserélek olajat. Márciusban cserélem is.
Piritu - 1.000.0002016-02-26 19:05:28 // 79170
Az a szerviz számláló, ami csak számol. Az olajnál figyeli a hidegindításokat, regenerálásokat, meg még a fene tudja, hogy mit. Nagyobb igénybe vétel esetén rövidíti a ciklust. Hardy kocsija a jó példa. Nála most 28 körül lenne. Nálam sokat pályázva, országutazva sokkal több lett volna.
Piritu - 1.000.0002016-02-26 19:02:40 // 79169
Sokat mész vele rövid úton. Nálam úgy 35-38e körül fogyott volna el nullára :-)
FinnMate2016-02-26 18:56:39 // 79168
Fekete / bordó SW illetve 1.9 jtdm lenne az elképzelés. Ezért sajna a Tiéd kilőve, pedig szépnek tűnik.
Hardy2016-02-26 18:45:50 // 79167
Csak a DPF es figyeli. Lehet a regenek számából meg sűrűségéből.
Don Gombóc2016-02-26 18:03:28 // 79166
Várj ki egy kicsit, jön a jó idő.
Csak a fészbúkon vigyázz, mert könnyen felbaszod magad a sok hülye beszóláson. :-)
Don Gombóc2016-02-26 18:02:00 // 79165
Az intervallum egy dolog, azt én megszoktam a benyás turbósnál, hogy 10 ezrenként cserélem, ezt talán elhúzom 15-ig.
Bár mi az anyját mér, és mivel és hogyan, ez nem hagy nyugodni.
Szerintem parasztvakítás.
Vagy a használatból következtet az olaj állapotára, mert tud mérni egy csomó átlagot, hosszú távú utat, indítási sűrűséget, hőfokokat, stb. és talán ebből tud a terhelés milyenségére egy adatot adni vagy is következtetni a százalékra.
Giuntini2016-02-26 17:41:11 // 79164
Meg az eladók fejében is. Megnéztem a te vasadat, abszolút reális az ár. Beletettél TI üléseket, amik növelik az értékét. Az a baj, hogy a többi autó eladói keverik a sz@rt. Ott van például egy 2007-es 2.4 piros bőrülésekkel, 372 ezer kilométerrel. Azt írja, 362 ezernél motorcserés, majd 372 ezernél felújítás. Azt írja garis, minden számla meg van, és egyebek. A motor lepapírozva. Én már megjártam a hadak útját, és nagyon jól tudom mit jelent. A gyári motor megfeküdt 362 ezernél, beletettek egy bontott motort, bírt cirka 10 ezer kilométert, és az is meghalt. A bontott motort "felújították" eladásra, hogy csak menjen. Aki megveszi az szívjon vele, mert az a motor nem kerek. Egy normális motorfelújítás 1 millió felett van, de az gyári szintű. Nekem még ennél is több, mert nem csak a motort érintette, hanem a generátort, önindítót, szívósort is. Ha ezen ez meg lenne, és valóban lel lenne papírozva, akkor az ára a duplája lenne, hiszen nem költök rá másfél misit, hogy utána eladjam 1 millió hétért. Senki sem hülye! Motorhibásan eladja 1 millióért, és valaki felújítja. A hirdetők azt sem tudják mit írnak le, ennél csak a vevő lehet még hülyébb. A jó meg várakozik.
Ricsi 1472016-02-26 17:32:05 // 79163
Egyenlore semmit. Most, hogy sikerult megvennunk a 147-et a 159 mar nincsen kihasználva, bent áll a garázsban, ha megyunk hosszabb távra akkor vesszük elő vagy ha mar nekem nagyok hiányzik... 😃 Augusztus környéken babank lesz szoval 1-2 ev mulva akarnék venni valamikor egy SW-t addig boven eleg a 147...
Ricsi 1472016-02-26 17:24:16 // 79162
Az szép, pedig aztan a tiédbe se nagyon lehetett belekötni... En eleg türelmetlen vagyok ez tény. De azert a fejekben is nagy gond van az is biztos...
Giuntini2016-02-26 17:08:27 // 79161
Mit akarsz venni helyette?
'''''2016-02-26 17:04:29 // 79160
Van ez így néha.Nekem egy telefonom volt,három hétig hirdettem és majdnem 5000-en látták a hirdetést.Várj még egy hónapot.Ha bejön a jó idő,elindulnak a kocsi vásárlások is.Meg az első két-három hónap karácsony után elég szar szokott lenni mindenhol.
Ricsi 1472016-02-26 16:54:41 // 79159
Lehet láthatatlan amit en irok, de azert meg utoljara megpróbálom 😃 Asszem 1 hete van fent az enyémet közel 400-an néztek meg, egy telefonom nem volt meg ra, de ide meg facera is linkelik be a láthatóan szar állapotú kamu 100 környéken futott kocsikat, nem véletlen, hogy sokan vissza tekerik, ha elakarja adni az ember a kocsiját vagy beteszi egy kereskedesbe aztan ott nem kap erte szinte semmit es nagy esély van ra hogy az uj vevő atlesz cseszve, de ugy nez ki a többség erre vágyik... vagy lehet hirdetni hónapokig 0-ert... Vicc. Olyan se nagyon van fent mint az enyém, mégse kell a kutyának se, inkabb a szart veszik meg. Hetvegen lehet felrakom akciósan, hirdetem 1-2 hétig kivancsi vagyok mennyi jelentkező lesz ra... Nekem nem surgos eladnom szerencsere, (bar ugy vagyok vele ha mar hirdetem akkor jo lenne ha nem hónapokig kellene hirdetgetnem...) de ugy fel tudom húzni magam ezen a témán, foleg hogy latom miket vennének meg az emberek...
Todorriskov2016-02-26 15:24:35 // 79158
Úgy felhúztam magam az ügyön, hogy elveszett hàtulról az a műanyag,leporoltam a màsik vasat és motorra ültem.
Mivel ma nincs az a nagy meleg, nem esett túl jól a motorozàs.
Néztek is a kocsikból mi a fenének megyek totàl az út szélén, viszonylag lassan.
De meg lett az eredménye! :)



Megtalàltam!
Holnap fel is rakom, valami überbiztos módszerrel. :)
Giuntini2016-02-26 15:15:50 // 79157
Az olyan vasak mint Rossié, Pityukomáé, vagy Shadiné voltak ritkák mint a fehér holló. Nem véletlen hogy gyorsan eladták. Rossi gyakorlatilag egy nap alatt, de a többieké is elment gyorsan. Az a baj, hogy abban az árkategóriában százból kettő van ilyen.
Hardy2016-02-26 14:28:40 // 79155
Gyárilag 35000 km így a 10000 kicsit kevés szerintem. A DPF-el szereltek esetében nincsen intervallum megadva, ahogy az autó kéri használat és terhelés függvénye. Tehát akkor mást is kell figyelni az autónak nem csak a km-t.
Hardy2016-02-26 14:22:08 // 79154
Valami mást is kell hogy figyeljen, mert ha fokozott az igénybevétel akkor nem a km-vel arányba nő az elhasználódás foka. Pl amit néztem autót 10000 km és 65 % volt az elhasználódás foka. Az enyémbe meg 14000 és 50%.
FinnMate2016-02-26 14:03:52 // 79153
Nem egyszerű az biztos. Egyébként a legnagyobb baj a magyar használtautó piaccal az, hogy belesulykolták az emberek fejébeaz ekmúlt 20 évben, hogy egy 200e km feletti motor csak szar lehet. Szerintem ez nem igy van, egy gondos gazdától bármikor megvennék még több km-el ellátott motort is. Itt lép életbe, hogy nem km-t, hanem állapotot veszünk és milyen igaz!
pettinke2016-02-26 13:52:34 // 79152
semmiféle labor nincs. számol magában visszafelé, az olajcsere nullázás időpontjától kezdve :-)
Giuntini2016-02-26 13:34:59 // 79151
Az a baj, hogy ami 1,6-ért van, azt meg sem szabad nézni. A dízelekről beszélünk. Puffos, leamortizált gép. A rákőltéssel meg nagyon kell vigyázni. Gyakorlatilag csak a gyári alkatrészekre lehet áment mondani, bontóból futómű és egyéb alkatrészeket nem ajánlott berakni. Erhard mindig mondja, hogy egy 159 vételénél normál esetben jó ha van tartalékban egy fél millió. Igaza van. Nagyon gyorsan rá lehet költeni a vétel után. Olajcsere, vezérlés, és egyebek. Nagyon felhígult a 159 piac. Egy jót kifogni, szerintem most már csak az újabbakból lehet. Nem azt mondom, hogy nem lehet a régebbiek közül, csak ami tényleg megéri, azt nem adják oda ócsón. Az enyém nem eladó, de 4 millió alatt nem adnám oda. Persze, más szemében ennyit nem ér, de én tudom, az autó értékét. Amit én ráköltöttem, az nem lenne egálban az eladási árral. Viszont ha belegondolsz abba, hogy most veszel egy normál 159 -est 200-250 ezer kilométert, arra előbb utóbb százezreket kell költeni. Csodák nincsenek. Ma már jó szívvel csak olyanok között lehet pl. válogatni mint Shadiné, vagy amit Piritu adott el.
Don Gombóc2016-02-26 13:29:14 // 79150
Az MES mutatja az elhasználódás fokát? Erre kíváncsi leszek ha sikerül életet lehelnem a MES-be, de akkor sem értem minek az alapján tudja. Van egy kis kémiai labor a verdában? :-)
Én speckó 10 ezer párti vagyok.
Vagy ez még túl kevés a trakesz esetében?
Hardy2016-02-26 13:19:07 // 79149
Az 56-nál 15 körül ennél azt mondták 20, de szerintem 17-18 körül lehet ledobom. Bár most néztem az elhasználódás fokát 50% és 14 van benne.
Pityukoma2016-02-26 13:15:50 // 79148
Valószínű :-) bosszantana a távolódó hátsó lámpáinak a fénye....
Don Gombóc2016-02-26 13:10:30 // 79147
Nem tudom. Ezt talán a felhozatal határozza meg.
Bontottban meg azért jó állapotút kéne venni.
Ha viszonylag fiatal törött verdáról vették le akkor éri talán, de ha egy lefutott példányról, akkor inkább nem. Bár ha saválló az egész akkor biztos jó.
Todorriskov2016-02-26 13:09:18 // 79146
Ajjaj.... , akkor talàn jelez valaki! Reménykedtem, hogy talàn külön is kapható.
Vagy megyek még egy kört arra amerre jàrtam... talàn nem lapítottàk még ki.
csAR2016-02-26 13:06:28 // 79145
Mennyi a reális ára egy bontottnak kompletten 2 saválló dobbal?
50-re mondtak egyet nemrég és én is elgondolkodtam
rajta.
Todorriskov2016-02-26 13:04:15 // 79144
Én valószínű megelégszem ha be tudom szerezni valahonnan a hiànyzó darabot egyenlőre. Pedig hazafelé jövet nagyon néztem az út szélét, hàtha megtalàlom. :)
Don Gombóc2016-02-26 13:04:10 // 79143
Azért ez már odabaszna a Tibinek nem? :-)
Pityukoma2016-02-26 13:00:28 // 79142
simán, csak pakolj ki minden egyebet :-DDD
FinnMate2016-02-26 13:00:13 // 79141
Köszi az infót, nagyon örülök, hogy egy ilyen remek, élelmes közösség részre lehetek. Giuntini is megérezte. Hát a tapasztalat az sokat segit. Nem hallottam még olyanról, hogy nem lehet menni tesztkört, igy kb ugyan az, mintha képről vennél autót, Nonszensz. Mennyit csökkent egyébként az ára? Én mióta láttam 2.3-ér volt hirdetve.

Egyébként abszolút saját vélemény, de nem érné meg jobban megvenni egy reális km-es autót 1.6 körül, még ha nem is patent, és szépen felujitani?! Legalább akkor tudja az ember hogy mit kap kézhez, nem ennyire lutri. Ez a használtautó vásárlás hatalmas lutri sajnos.

Ami egy kicsit bánt, hogy unokaöcsém beszélt Phon cartárssal -akié az autó egyébként- és egy szóval nem jegyezte meg hogy lehet hogy nem alfás körökbe kéne, hogy tovább menjen ez a vas, legalább egymást ne b*sszuk át. Sajnos ez a helyzet, csak a pénz számit!

Esetleg ha valakinek tudomására jutna egy szép állapotu fekete SW ne habozzon, keressen meg! :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak