A Vályi mindig is szerette az Alfákat.
Azért ez is odab...sz rendesen: link
yani🍀2016-03-02 09:37:46 // 79440
Giuntini2016-03-02 09:33:45 // 79439
Ebben igazad van, ez nekem is tetszett, csak az Audi hozsannázástól már ki vagyok. Annál unalmasabb, feketébb és szürkébb belsőt prémium kategóriában nem lehet csinálni!
droberto2016-03-02 09:25:22 // 79438
A "Pistától" előbb fogadok el bármilyen kritikát, mit a többi firkásztól. Egyébként meg az Origo névtelen írója pont az ellenkezőjét írta az anyagminőségről. Érdekes ez. Valamennyire érthető is, hiszen nekik ez a munkájuk, de ettől függetlenül dívik fikázni egy Alfát.
Shadin2016-03-02 09:23:02 // 79437
nem is baj ha nem kopnak le a gombok...
Shadin2016-03-02 09:22:27 // 79436
pontosan erről van szó!!!
yani🍀2016-03-02 09:16:35 // 79435
Ne legyél vele igazságtalan! Ez a mondata mindent elárul a mit gondol az autóról:
"De ezt abban a pillanatban leszartam, amikor beültem"
"De ezt abban a pillanatban leszartam, amikor beültem"
Giuntini2016-03-02 09:10:19 // 79434
Azért nem állja meg, hogy belekössön. Nem talál rajta fogást, hát beleköt. Most a habosított műanyag. A japánoknál és a németeknél kopog minden. Nem innovatív a belső! Ha meg innovatív vagy retró mint a 159-nél, akkor meg azért prüszkölnek. Természetesen nem állta meg az Audival való összehasonlítást. A motorok? A németek sem mutatják be több motorral. Később jön a 330le-d benyás és a nagy dízel.
droberto2016-03-02 08:58:34 // 79433
Beteszem ide is, mert túl nincs nagy élet valamiért.
Alfa Giulia: a valóság - TC Vályi
Most már láttunk végre konkrétumot, hogy mibe lehet belekötni. De legalább már van pohártartó. :)))
Alfa Giulia: a valóság - TC Vályi
Most már láttunk végre konkrétumot, hogy mibe lehet belekötni. De legalább már van pohártartó. :)))
droberto2016-03-02 08:56:34 // 79432
Ahhoz túl pici a kemping! :)
A sodrófa dobálást is ezért vettettük el.
A sodrófa dobálást is ezért vettettük el.
yani🍀2016-03-02 08:46:53 // 79431
Ki tudja messzebb dobni?
Giuntini2016-03-02 08:45:37 // 79430
Erre (is) jó a VTT! Már nincs három hónap! Pityukoma találj ki valami bosszúhadjáratot az EGR szelep ellen!
Pityukoma2016-03-02 08:25:05 // 79429
A tiéd SW. Ott a csomagtér hátfalán van egy vésznyitó nyílás. A jobb oldalon pedig a tank ajtó vésznyitója van. Amit Hardy CarTárs bekopizott a használati utasításból az csak a Berlina verzió vésznyitója, nem az SW-é.
Ha jöttél volna a VTT-re ott a fotós játékban láthattál volna fotót is róla :-)
Ha jöttél volna a VTT-re ott a fotós játékban láthattál volna fotót is róla :-)
yani🍀2016-03-02 07:25:37 // 79428
Értettük a kérdést elsőre is, ezért javasoltuk többen, hogy beszélj egy olyan emberrel, aki több száz programon van túl, mert neki igazán sok tapasztalata van a kérdésben.
A személyes véleményem, hogy simán elbírja. Nekem a gyári 170 lovas lett 215 körülre felhúzva. Ez hasonló mértékű növelés, mint amilyet te kérdeztél. Ha jól tudom Tamás (Alfa159) épp most eladott 2.4-ese is 300 ló körüli teljesítményen dolgozott és abban is benne volt Manky keze.
A személyes véleményem, hogy simán elbírja. Nekem a gyári 170 lovas lett 215 körülre felhúzva. Ez hasonló mértékű növelés, mint amilyet te kérdeztél. Ha jól tudom Tamás (Alfa159) épp most eladott 2.4-ese is 300 ló körüli teljesítményen dolgozott és abban is benne volt Manky keze.
FinnMate2016-03-02 00:04:44 // 79427
Tulajdonképpen még mielőtt akárkihez is mennék, tájékozódni szerettem volna, hogy 250 ló sok-e a 2.4-nek, hogy lesz-e baja huzamosabb használat mellett, illetve eladhatóságban is fontos részt képez. Nyilván ha valaki látja, hogy 250 lovas chip van az autómban felmerülhetnek benne hasonló kételyek, mint bennem. Mégiscsak 25% teljesitménynövekedésről beszélünk. Tehát a kérdésem még mindig az, hogy van ebben a motorban ennyi tartalék?
Liquid2016-03-01 23:51:31 // 79426
köszi az infót, kb. 18e-ret mentem a szilentcsere óta, kíváncsi vagyok meddig bírják.
Dömpi (il dottore)2016-03-01 23:00:20 // 79425
a lengőkarnak semmi baja...porvédő a ludas és külön nem cserélhető
Dömpi (il dottore)2016-03-01 22:59:42 // 79424
és mindezt nyaranta a 19-es kerékkel...SZVSZ nem lehetek elégedetlen
Dömpi (il dottore)2016-03-01 22:58:59 // 79423
még gyári, úgyhogy 189ezret a bal oldal...a jobb oldal összességében 140ezret (óra szerint, szóval adj hozzá kb. 35ezret)
Dömpi (il dottore)2016-03-01 22:57:37 // 79422
igen, volt szilentcsere bal oldalt is 2013.03.01-jén kb. 135000 km-nél (akkor még nem írtam a blogban a km-et). Most 189e van benne.
De nem a szilent a ludas, hanem a gömbfej porvdő.
Még nincs kiszakadva, de valahol lyukas.
A jobb oldalon előbb volt szilentcsere fél évvel, de ott egy évre rá lengőkart is cserélni kellett, szintén a porvédő miatt, majd fél évre rá szintén jobb oldalt a felső. Szóval a jobb oldalam kb. 40e km-ert futott és rendben van, a bal oldal most fog következni előbb az alsó, de szerintem ősszel kéri az új felsőt is.
De nem a szilent a ludas, hanem a gömbfej porvdő.
Még nincs kiszakadva, de valahol lyukas.
A jobb oldalon előbb volt szilentcsere fél évvel, de ott egy évre rá lengőkart is cserélni kellett, szintén a porvédő miatt, majd fél évre rá szintén jobb oldalt a felső. Szóval a jobb oldalam kb. 40e km-ert futott és rendben van, a bal oldal most fog következni előbb az alsó, de szerintem ősszel kéri az új felsőt is.
Giuntini2016-03-01 22:36:45 // 79421
Ez érdekes, mert az alsó lengőknek baromi sokat el kéne menniük.
Nivan842016-03-01 22:26:25 // 79420
Ezt a fájdalmat átérzem. Mennyi km-t bírt?
Liquid2016-03-01 22:25:39 // 79419
mennyit mentél a nagy szilentek cseréje és a lengő cseréje között? Ha jól emlékszem akkor te cseréltél szilenteket aztán lengőt is
Dömpi (il dottore)2016-03-01 22:14:25 // 79418
Megint nyöszörög a lengőkar gömbfeje az Arkangyalnak...ezúttal a jobb alsó (bal oldalon 2013 márciusában alsó, 2014. októberében a felső már cserélve lett).
Ápr.15-én csere! Most injekcióstűvel bel lett zsírozva rendesen, úgy tűnik elhallgat, de így nem teszem fel rá a 19-es felniket!
Basszus, megint 52 k :(
Ápr.15-én csere! Most injekcióstűvel bel lett zsírozva rendesen, úgy tűnik elhallgat, de így nem teszem fel rá a 19-es felniket!
Basszus, megint 52 k :(
Giuntini2016-03-01 22:09:56 // 79417
Én a V6 dejzelre leszek a leginkább kíváncsi!
Liquid2016-03-01 21:54:00 // 79416
lehet, most a legutóbbi cikkben 280 lovasról írtak, hogy az az év végéig bekerül a kínálatba, aztán lehet hogy később erősebb is
Alfonis2016-03-01 21:47:02 // 79415
Ok. Köszi.
ahjaaa. ez a vésznyitó cucc. Nekem ez a csomagtartóban van a jobb oldalon. lehet bent a kis műanyag ablak mögött. ezt még sosem használtam. Még nem zártak be oda :D
ahjaaa. ez a vésznyitó cucc. Nekem ez a csomagtartóban van a jobb oldalon. lehet bent a kis műanyag ablak mögött. ezt még sosem használtam. Még nem zártak be oda :D
Hardy2016-03-01 21:39:53 // 79414
'''''2016-03-01 21:37:26 // 79413
Nem 330lovas a "pórnépi" benyás legerősebbje?
Liquid2016-03-01 21:36:14 // 79412
hát akkor vagy QV vagy megvárod a 280 lovas benyást, sztem az is megfelelően fog mozogni :)
Alfonis2016-03-01 21:33:39 // 79411
miiii? lelehet tiltani? :D na ezt meg kell néznem holnap. Ha csak letoltottam akkor megőrülök :D
'''''2016-03-01 21:33:13 // 79410
Valahogy kicsit besokalltam a tuningba.Következő olyan kéne legyen amihez nem kell hozzányúlni és benyás.
Kolci2016-03-01 21:27:59 // 79409
Lehet, hogy "letiltottad" a menüben a külső nyitógombot, vagy eltört a kábelkorbács az átvezetőnél, meg még ezer más ......
Giuntini2016-03-01 21:22:58 // 79408
Az enyém papíron 1710 kiló. Azért ez már tetemes súly. Négyen meg egy kis csomaggal már két tonna.
Alfonis2016-03-01 21:03:08 // 79407
oh. én kezdek lassan lemaradni.
Van egy vésznyitó az ülés alatt? Hol? :D
Tehát nekem két helyről lehet nyitni:
Kulcs
És a hátsó embléma benyomása
Sajna középen a lámpánál nincs nyitógombom.
Ha a felnyitott állapotban van és nyomkodom a kulcson a gombot akkor az nyílik mindig újra. Van egy fém bigyó ott és látom a menetét is a dolognak hogy nyit aztán visszamegy. aztán megint nyit megint visszamegy.
sajna ha a két kábelt összezárom nem nyit. :S
Van egy vésznyitó az ülés alatt? Hol? :D
Tehát nekem két helyről lehet nyitni:
Kulcs
És a hátsó embléma benyomása
Sajna középen a lámpánál nincs nyitógombom.
Ha a felnyitott állapotban van és nyomkodom a kulcson a gombot akkor az nyílik mindig újra. Van egy fém bigyó ott és látom a menetét is a dolognak hogy nyit aztán visszamegy. aztán megint nyit megint visszamegy.
sajna ha a két kábelt összezárom nem nyit. :S
Hardy2016-03-01 20:41:17 // 79406
Azért hallani mert kipattant a zár. De ha mar nyitva van akkor nem tud kipattanni. A két vékony vezetéket kell össze zárni. Az embléma hátulján. Gondolom most is a kabellel nyitottad ki ami az ülés alatt van. Mert ha a gomb nem működik mással nem nagyon lehet. Az a vesznyito.
Liquid2016-03-01 20:39:18 // 79405
mivel könnyebb...
Amúgy az enyém kb. pont ezt tudja jelen állásában
Amúgy az enyém kb. pont ezt tudja jelen állásában
Liquid2016-03-01 20:38:23 // 79404
dede ismerlek :)
oszt mé? 200 gebe 1400 kiló mellé azé nem olyan kaksi, főleg a megMankyzod vagy megNovitec-ezed kicsit :)
oszt mé? 200 gebe 1400 kiló mellé azé nem olyan kaksi, főleg a megMankyzod vagy megNovitec-ezed kicsit :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-01 20:31:18 // 79403
Kolci2016-03-01 20:30:52 // 79402
Az enyém 1738 kg 3/4 tankkal, baromi nehéz :((
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-01 20:24:04 // 79401
egyéb iránt mikor szemből mutatják a videón a nappali menetfénnyel bekapcsolva nagyon ragadozó tekintete van és követi az 59 lámpa formáját csak zárt....cefet :D
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-01 20:15:42 // 79400
jó lesz a Giu, szép az alap változat is, igényes a belső meg elég tágasnak tűnik...nah 2-3 év és jöhet a következő benyás :D
yani🍀2016-03-01 19:59:16 // 79399
Katalógus szerint az SW 2.4 1635 Kg a Berlina 1585 Kg
'''''2016-03-01 19:51:52 // 79398
Az én 159-em 1680kg volt.Lemérettem. :-) Az sw talán még nehezebb.
yani🍀2016-03-01 19:49:52 // 79397
1374 kg. Jó 270 Kg azért jelentős különbség.
emGéza2016-03-01 19:49:51 // 79396
...hát , így gondoltam én is .
Ezért inkább kap egy(!) szép kipuvéget . Azt legalább látható/érezhető :-)
Ezért inkább kap egy(!) szép kipuvéget . Azt legalább látható/érezhető :-)
Pityukoma2016-03-01 19:49:37 // 79395
Ezt még én sem láttam :-) pedig kerestem egy darabig aztán úgy gondoltam nem rakta fel sehova valamiért. Közvetlen az okosítás után lett felvéve.
'''''2016-03-01 19:49:26 // 79394
300kg a különbség. Azt rohadt nehéz ledolgozni+a Giulia hátsó kerekes.
Giuntini2016-03-01 19:47:17 // 79393
Jó van 200kiló különbség a Julis javára.
Giuntini2016-03-01 19:45:14 // 79392
Azért az érdekes, hogy a 180 lovas dejzel 1,5 mp-t odaver a 2,4-nek.
Nivan842016-03-01 19:34:00 // 79391
De szépek azok a felnik. :)