Shadin2016-03-02 21:20:21 // 79459
Nekem is bilibe lóg a kezem :-)
droberto2016-03-02 21:19:04 // 79458
3 évesen, 2,8 M. :)
Én egy FL-es 3 éves Giu SW Super Sportot veszek 2021-ben. VM motori diesel lesz vagy valami jóféle benyás, fehér, világos barna belsővel, üvegtetővel. :)
Én egy FL-es 3 éves Giu SW Super Sportot veszek 2021-ben. VM motori diesel lesz vagy valami jóféle benyás, fehér, világos barna belsővel, üvegtetővel. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-02 21:13:27 // 79457
persze ha nyerek a lottón akkor veszek egy újat ...csak előbb lottót kéne venni :D
Haddel2016-03-02 21:08:49 // 79456
Nekem az a terv ,hogy 40. szülinapomra😃 3.5 év mulva..
Shadin2016-03-02 21:05:59 // 79455
Én meg 4 évesen 3,8-ért. Következő Giulia lesz.
droberto2016-03-02 21:04:28 // 79454
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-02 20:59:56 // 79453
én 3 évesen vettem a rossot 4,2-ért... ez sem lesz sokkal több
Liquid2016-03-02 19:38:23 // 79452
hát igen, simán lehet hogy hasonló lesz, majd meglássuk :)
Én is 3.3-ért vettem 4 évesen az újan 12millás gépet, az igaz hogy rá kellett tennem 3kilót, de úgy is csak 3.6
Én is 3.3-ért vettem 4 évesen az újan 12millás gépet, az igaz hogy rá kellett tennem 3kilót, de úgy is csak 3.6
Csabi2016-03-02 19:22:52 // 79451
Azért nem reménytelen. Ha a 159 áreséséből indulunk ki, akkor elég 3-5évet várni mire pont ebbe az árkategóriába sorol. ( 3-5M)
(a 12Millás 2.4 pont öt évesen került hozzám 3M-ért)
Remélem rekordokat döntöget majd a hazai eladás idén, így lesz miből válogatni majd :)
(a 12Millás 2.4 pont öt évesen került hozzám 3M-ért)
Remélem rekordokat döntöget majd a hazai eladás idén, így lesz miből válogatni majd :)
Szabolcs 1592016-03-02 19:06:36 // 79450
32 ezer euro tol indul az alap
tdemeter2016-03-02 14:09:58 // 79448
Hát elnézve a cikkeket és a képeket én már csak az árát szeretném tudni ennek a Giulianak...
En 10 milla also hatart saccolok, egy jobban felszereltet pedig 13-15-re.
Ha igazam van akkor 3 ev mulva se lesz ilyenem:(
En 10 milla also hatart saccolok, egy jobban felszereltet pedig 13-15-re.
Ha igazam van akkor 3 ev mulva se lesz ilyenem:(
Giuntini2016-03-02 13:24:33 // 79447
Ugye a tiéd kézi váltós?
FinnMate2016-03-02 12:36:08 // 79446
Köszönöm a választ, nem is gondoltam volna! Megkeresem Mankyt is, köszi Cartársak!
Giuntini2016-03-02 09:58:57 // 79445
Nekem tetszenek az ízléses és diszkrét fabetétek. Ami a lényeg fa, és nem annak látszó műanyag, mint a Classic Mercedesnél.
droberto2016-03-02 09:57:31 // 79444
Akarom mondani Júlia! :)
droberto2016-03-02 09:55:27 // 79443
Beltér Designban és minőségben tényleg nagyon ott van az Audi. Legalábbis a három német prémium márka legjobbja. Illetve mostanra a Mercedes kezdi lenyomni őket. A BMW viszont hozzájuk képest egyszerű.
Most elég komolynak tűnik a Giulietta, remélem minőségre is ott lesz. Viszont az oldalsó beömlők és a kormányközép TT-sre sikeredtek. Nincs ezzel szerintem egyébként semmi baj, ettől függetlenül bazi egyedi és kívánatos. :)
Most elég komolynak tűnik a Giulietta, remélem minőségre is ott lesz. Viszont az oldalsó beömlők és a kormányközép TT-sre sikeredtek. Nincs ezzel szerintem egyébként semmi baj, ettől függetlenül bazi egyedi és kívánatos. :)
Giuntini2016-03-02 09:53:24 // 79442
Érdemes megnézni a youtubon az Omniautó bemutatóját a Giuliáról a genfi szalonon. Bár olaszul van, egyébként az anyagminőségről a legjobbakat mondja, érdekesek az automata váltók. Benzinesnél nyolcfokozatú duplakuplungos, dízelnél nyolcas bolygóműves. Szerintem ez nem véletlen. A BMW-nél is a dízel hagyományos automatával készül. Valószínűleg a nagy nyomatékot kevésbé bírja a duplakuplungos.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-02 09:42:43 // 79441
jó cikk, sajnos a gyár megint jön a jobbnál jobb műszaki adatokkal, 3,8L fogyasztás :DDDD
50km-en talán...
50km-en talán...
yani🍀2016-03-02 09:37:46 // 79440
A Vályi mindig is szerette az Alfákat.
Azért ez is odab...sz rendesen: link
Azért ez is odab...sz rendesen: link
Giuntini2016-03-02 09:33:45 // 79439
Ebben igazad van, ez nekem is tetszett, csak az Audi hozsannázástól már ki vagyok. Annál unalmasabb, feketébb és szürkébb belsőt prémium kategóriában nem lehet csinálni!
droberto2016-03-02 09:25:22 // 79438
A "Pistától" előbb fogadok el bármilyen kritikát, mit a többi firkásztól. Egyébként meg az Origo névtelen írója pont az ellenkezőjét írta az anyagminőségről. Érdekes ez. Valamennyire érthető is, hiszen nekik ez a munkájuk, de ettől függetlenül dívik fikázni egy Alfát.
Shadin2016-03-02 09:23:02 // 79437
nem is baj ha nem kopnak le a gombok...
Shadin2016-03-02 09:22:27 // 79436
pontosan erről van szó!!!
yani🍀2016-03-02 09:16:35 // 79435
Ne legyél vele igazságtalan! Ez a mondata mindent elárul a mit gondol az autóról:
"De ezt abban a pillanatban leszartam, amikor beültem"
"De ezt abban a pillanatban leszartam, amikor beültem"
Giuntini2016-03-02 09:10:19 // 79434
Azért nem állja meg, hogy belekössön. Nem talál rajta fogást, hát beleköt. Most a habosított műanyag. A japánoknál és a németeknél kopog minden. Nem innovatív a belső! Ha meg innovatív vagy retró mint a 159-nél, akkor meg azért prüszkölnek. Természetesen nem állta meg az Audival való összehasonlítást. A motorok? A németek sem mutatják be több motorral. Később jön a 330le-d benyás és a nagy dízel.
droberto2016-03-02 08:58:34 // 79433
Beteszem ide is, mert túl nincs nagy élet valamiért.
Alfa Giulia: a valóság - TC Vályi
Most már láttunk végre konkrétumot, hogy mibe lehet belekötni. De legalább már van pohártartó. :)))
Alfa Giulia: a valóság - TC Vályi
Most már láttunk végre konkrétumot, hogy mibe lehet belekötni. De legalább már van pohártartó. :)))
droberto2016-03-02 08:56:34 // 79432
Ahhoz túl pici a kemping! :)
A sodrófa dobálást is ezért vettettük el.
A sodrófa dobálást is ezért vettettük el.
yani🍀2016-03-02 08:46:53 // 79431
Ki tudja messzebb dobni?
Giuntini2016-03-02 08:45:37 // 79430
Erre (is) jó a VTT! Már nincs három hónap! Pityukoma találj ki valami bosszúhadjáratot az EGR szelep ellen!
Pityukoma2016-03-02 08:25:05 // 79429
A tiéd SW. Ott a csomagtér hátfalán van egy vésznyitó nyílás. A jobb oldalon pedig a tank ajtó vésznyitója van. Amit Hardy CarTárs bekopizott a használati utasításból az csak a Berlina verzió vésznyitója, nem az SW-é.
Ha jöttél volna a VTT-re ott a fotós játékban láthattál volna fotót is róla :-)
Ha jöttél volna a VTT-re ott a fotós játékban láthattál volna fotót is róla :-)
yani🍀2016-03-02 07:25:37 // 79428
Értettük a kérdést elsőre is, ezért javasoltuk többen, hogy beszélj egy olyan emberrel, aki több száz programon van túl, mert neki igazán sok tapasztalata van a kérdésben.
A személyes véleményem, hogy simán elbírja. Nekem a gyári 170 lovas lett 215 körülre felhúzva. Ez hasonló mértékű növelés, mint amilyet te kérdeztél. Ha jól tudom Tamás (Alfa159) épp most eladott 2.4-ese is 300 ló körüli teljesítményen dolgozott és abban is benne volt Manky keze.
A személyes véleményem, hogy simán elbírja. Nekem a gyári 170 lovas lett 215 körülre felhúzva. Ez hasonló mértékű növelés, mint amilyet te kérdeztél. Ha jól tudom Tamás (Alfa159) épp most eladott 2.4-ese is 300 ló körüli teljesítményen dolgozott és abban is benne volt Manky keze.
FinnMate2016-03-02 00:04:44 // 79427
Tulajdonképpen még mielőtt akárkihez is mennék, tájékozódni szerettem volna, hogy 250 ló sok-e a 2.4-nek, hogy lesz-e baja huzamosabb használat mellett, illetve eladhatóságban is fontos részt képez. Nyilván ha valaki látja, hogy 250 lovas chip van az autómban felmerülhetnek benne hasonló kételyek, mint bennem. Mégiscsak 25% teljesitménynövekedésről beszélünk. Tehát a kérdésem még mindig az, hogy van ebben a motorban ennyi tartalék?
Liquid2016-03-01 23:51:31 // 79426
köszi az infót, kb. 18e-ret mentem a szilentcsere óta, kíváncsi vagyok meddig bírják.
Dömpi (il dottore)2016-03-01 23:00:20 // 79425
a lengőkarnak semmi baja...porvédő a ludas és külön nem cserélhető
Dömpi (il dottore)2016-03-01 22:59:42 // 79424
és mindezt nyaranta a 19-es kerékkel...SZVSZ nem lehetek elégedetlen
Dömpi (il dottore)2016-03-01 22:58:59 // 79423
még gyári, úgyhogy 189ezret a bal oldal...a jobb oldal összességében 140ezret (óra szerint, szóval adj hozzá kb. 35ezret)
Dömpi (il dottore)2016-03-01 22:57:37 // 79422
igen, volt szilentcsere bal oldalt is 2013.03.01-jén kb. 135000 km-nél (akkor még nem írtam a blogban a km-et). Most 189e van benne.
De nem a szilent a ludas, hanem a gömbfej porvdő.
Még nincs kiszakadva, de valahol lyukas.
A jobb oldalon előbb volt szilentcsere fél évvel, de ott egy évre rá lengőkart is cserélni kellett, szintén a porvédő miatt, majd fél évre rá szintén jobb oldalt a felső. Szóval a jobb oldalam kb. 40e km-ert futott és rendben van, a bal oldal most fog következni előbb az alsó, de szerintem ősszel kéri az új felsőt is.
De nem a szilent a ludas, hanem a gömbfej porvdő.
Még nincs kiszakadva, de valahol lyukas.
A jobb oldalon előbb volt szilentcsere fél évvel, de ott egy évre rá lengőkart is cserélni kellett, szintén a porvédő miatt, majd fél évre rá szintén jobb oldalt a felső. Szóval a jobb oldalam kb. 40e km-ert futott és rendben van, a bal oldal most fog következni előbb az alsó, de szerintem ősszel kéri az új felsőt is.
Giuntini2016-03-01 22:36:45 // 79421
Ez érdekes, mert az alsó lengőknek baromi sokat el kéne menniük.
Nivan842016-03-01 22:26:25 // 79420
Ezt a fájdalmat átérzem. Mennyi km-t bírt?
Liquid2016-03-01 22:25:39 // 79419
mennyit mentél a nagy szilentek cseréje és a lengő cseréje között? Ha jól emlékszem akkor te cseréltél szilenteket aztán lengőt is
Dömpi (il dottore)2016-03-01 22:14:25 // 79418
Megint nyöszörög a lengőkar gömbfeje az Arkangyalnak...ezúttal a jobb alsó (bal oldalon 2013 márciusában alsó, 2014. októberében a felső már cserélve lett).
Ápr.15-én csere! Most injekcióstűvel bel lett zsírozva rendesen, úgy tűnik elhallgat, de így nem teszem fel rá a 19-es felniket!
Basszus, megint 52 k :(
Ápr.15-én csere! Most injekcióstűvel bel lett zsírozva rendesen, úgy tűnik elhallgat, de így nem teszem fel rá a 19-es felniket!
Basszus, megint 52 k :(
Giuntini2016-03-01 22:09:56 // 79417
Én a V6 dejzelre leszek a leginkább kíváncsi!
Liquid2016-03-01 21:54:00 // 79416
lehet, most a legutóbbi cikkben 280 lovasról írtak, hogy az az év végéig bekerül a kínálatba, aztán lehet hogy később erősebb is
Alfonis2016-03-01 21:47:02 // 79415
Ok. Köszi.
ahjaaa. ez a vésznyitó cucc. Nekem ez a csomagtartóban van a jobb oldalon. lehet bent a kis műanyag ablak mögött. ezt még sosem használtam. Még nem zártak be oda :D
ahjaaa. ez a vésznyitó cucc. Nekem ez a csomagtartóban van a jobb oldalon. lehet bent a kis műanyag ablak mögött. ezt még sosem használtam. Még nem zártak be oda :D
Hardy2016-03-01 21:39:53 // 79414
'''''2016-03-01 21:37:26 // 79413
Nem 330lovas a "pórnépi" benyás legerősebbje?
Liquid2016-03-01 21:36:14 // 79412
hát akkor vagy QV vagy megvárod a 280 lovas benyást, sztem az is megfelelően fog mozogni :)
Alfonis2016-03-01 21:33:39 // 79411
miiii? lelehet tiltani? :D na ezt meg kell néznem holnap. Ha csak letoltottam akkor megőrülök :D
'''''2016-03-01 21:33:13 // 79410
Valahogy kicsit besokalltam a tuningba.Következő olyan kéne legyen amihez nem kell hozzányúlni és benyás.