OFF
két napja küzdök a hátammal, eddig hatott a kencefice, meg a jájdalomcsillapító, de ma reggelre teljesen összeomlott a rendszer. Most várom a dokit, kapok szurit, aztán kiderül.
Jelenleg mozgásképtelen vagyok, max kapaszkodva.
A kocsimm jól van, lehet beülök a kényelmes ülésbe derekat pihentetni.
ON
Dömpi (il dottore)2016-04-21 08:21:34 // 82059
Nivan842016-04-21 08:11:58 // 82058
en ugy tudom hidegen nem is érdemes korrekciót mérni, másrészt igen, ezek az értékek rosszak, de nem biztos, hogy a 3. henger porlasztója a ludas, próbapadra kell tenni. Nekem is ez jön 1-2 hét múlva. igaz, nekem a 2 körüli a 3. henger, de most még olcsóban megúszom a felújítást mintha várnék, hogy igazán szar legyen a szitu.
Laosz1562016-04-21 06:47:05 // 82057
heisenberg.2016-04-21 00:34:14 // 82056
Ha már injektoros téma, hátha volt valakinek ilyesmivel tapasztalata:
értékek:
Cylinder 1: -0.99 mm3/inject
Cylinder 2: -2.67 mm3/inject
Cylinder 3: 4,15 mm3/inject
Cylinder 4: 0,37 mm3/inject
Cylinder 5: -0,88 mm3/inject
Tehát látszik, hogy a 2-es, 3-mas jól elment, a többi nem vészes.
Ezeket az értékeket üzemi hőfok mellett mértük, sajnos voltam olyan hülye, hogy hideg motorral nem mértem rá, pedig amíg nem éri el az üzemi hőfokot (90 fokot) addig olyan szépen jár, hogy az 5 forintos az élére állítva nem dőlne el (egy kisebb túlzással)..
Ahogy a 90 fokot eléri, az alapjáratom ingadozik, nem vészesen, van hogy a fordulatszámmérőn észre sem venni, de hallom, főleg ha odafülelek a pufóhoz.
Találkoztatok már ilyesmivel? Egy rossz injektor hidegen is rossz, vagy tévedek?
értékek:
Cylinder 1: -0.99 mm3/inject
Cylinder 2: -2.67 mm3/inject
Cylinder 3: 4,15 mm3/inject
Cylinder 4: 0,37 mm3/inject
Cylinder 5: -0,88 mm3/inject
Tehát látszik, hogy a 2-es, 3-mas jól elment, a többi nem vészes.
Ezeket az értékeket üzemi hőfok mellett mértük, sajnos voltam olyan hülye, hogy hideg motorral nem mértem rá, pedig amíg nem éri el az üzemi hőfokot (90 fokot) addig olyan szépen jár, hogy az 5 forintos az élére állítva nem dőlne el (egy kisebb túlzással)..
Ahogy a 90 fokot eléri, az alapjáratom ingadozik, nem vészesen, van hogy a fordulatszámmérőn észre sem venni, de hallom, főleg ha odafülelek a pufóhoz.
Találkoztatok már ilyesmivel? Egy rossz injektor hidegen is rossz, vagy tévedek?
ott22172016-04-20 23:28:05 // 82055
Szia!
Ha nem sikerül szólj mert hétvégén megyek Debrecenbe és nyomtatott formában
szívesen adok neked egy példányt.
Üdv Ottó
Ha nem sikerül szólj mert hétvégén megyek Debrecenbe és nyomtatott formában
szívesen adok neked egy példányt.
Üdv Ottó
Liquid2016-04-20 21:41:34 // 82054
Rosszull keresrél :)
itt megtalálod
itt megtalálod
Svéd2016-04-20 21:34:03 // 82053
Üdv.Segitségre lenne szükségem.Hengerfejes lett az autóm,ha valaki tudna megbizható helyröl hengerfejet 2.4, 2006 ,200Le-es motorhoz,azt nagyon meg köszönném.A Trencsik kivételével.
rodolfo752016-04-20 21:31:23 // 82052
Szia!
Sokat keresgéltem, de ne találtam magyar "manual-t" 159-hez. Az eredeti német, angolt tudtam letölteni az már oké. De a magyar lenne a legjobb:)
előre is köszi,
R75
Sokat keresgéltem, de ne találtam magyar "manual-t" 159-hez. Az eredeti német, angolt tudtam letölteni az már oké. De a magyar lenne a legjobb:)
előre is köszi,
R75
Haddel2016-04-20 21:23:44 // 82051
Erhard kollega a te embered.
Irj neki.
Irj neki.
Haddel2016-04-20 21:21:09 // 82050
Ezzel én is szemeztem😃
BigBratyó2016-04-20 21:05:29 // 82049
Sziasztok! Budapesten hol érdemes fékbetéteket és féktárcsát venni? Hol kapok jó ár/érték arányban? Sos lenne, máig semmi hang, de most súroló hangot hallok. :( köszönöm előre is!
Hardy2016-04-20 21:04:03 // 82048
90000 kert a srác a komplett nagyfek szettert.
ott22172016-04-20 20:50:16 // 82047
Üdv mindenkinek!
Nemrég lettem új tag Elősször is szeretném megköszönni a szíves fogadtatást./kösz! :)/
Amint megvettem a vasat a haverommal rögtön gépre tettük. A korrekciós értékek nekem is
-0.4 é +1.6 között mozogtak.A dpf viszont 62%-os etömődést mutatott,Másnap lezavartam úgy 900 km.-t, pályán tempomat,135 ,és üzemanyag adalék.A dpf 28%.os lett. A turbóm már hidegen visít egy kicsit.de 192000-nél már ez előfordul. A fogyasztásom a pályás oda úton 6 liter,vissza 5.5 lett. Persze félúton kapott egy chiptuningot. Most úgy 170 ló.és 400 Nm lett. Sajnos sima fékeim vannak és ez érezhetően kevés,így jöhet a "nagy" fékesítés.
Olvasom a hozzászólásokat és "okosodok". Mégegyszer üdv mindenkinek.
Nemrég lettem új tag Elősször is szeretném megköszönni a szíves fogadtatást./kösz! :)/
Amint megvettem a vasat a haverommal rögtön gépre tettük. A korrekciós értékek nekem is
-0.4 é +1.6 között mozogtak.A dpf viszont 62%-os etömődést mutatott,Másnap lezavartam úgy 900 km.-t, pályán tempomat,135 ,és üzemanyag adalék.A dpf 28%.os lett. A turbóm már hidegen visít egy kicsit.de 192000-nél már ez előfordul. A fogyasztásom a pályás oda úton 6 liter,vissza 5.5 lett. Persze félúton kapott egy chiptuningot. Most úgy 170 ló.és 400 Nm lett. Sajnos sima fékeim vannak és ez érezhetően kevés,így jöhet a "nagy" fékesítés.
Olvasom a hozzászólásokat és "okosodok". Mégegyszer üdv mindenkinek.
Hardy2016-04-20 20:46:30 // 82046
Valaki feldobta a face re. Van meg neki nagyfek tarcsaval meg golyalabbal. Ezt kivette az autójából mikor eladta.
Invisible2016-04-20 20:38:21 // 82045
Szép, hol szerezted? :)
Hardy2016-04-20 20:34:43 // 82044
Shadin2016-04-20 19:35:16 // 82043
Oké :-)
Dömpi (il dottore)2016-04-20 18:39:00 // 82042
na persze! megint csak valami jelenséget kreálsz, hogy szétszedhesd a kocsit :)
tudod mit? 2 hét múlva kiméregetheted az enyém légmennyiség/vákum adatait!
Na jó, mehetsz egy tesztkört is :)
tudod mit? 2 hét múlva kiméregetheted az enyém légmennyiség/vákum adatait!
Na jó, mehetsz egy tesztkört is :)
Dömpi (il dottore)2016-04-20 18:36:21 // 82041
nekem van, hogy beragad a levegőállító mechanika, pl. ablakról lábra állítom, de továbbra is ablakra fúj. Ilyenkor végig kell minden variáción járatni 1-2 percig, hogy helyreálljon a rendszer.
Shadin2016-04-20 16:34:23 // 82040
Nekem is :-(
Hardy2016-04-20 16:31:03 // 82039
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-20 16:29:33 // 82038
na nem mondtam hülyeséget a másik Tibis embernek is "felpattog" a gátlója....pedig az normál futóműves...
Martin Kovacs2016-04-20 12:17:26 // 82037
Engem is azert idegesit mert allitolag es geppel merve is nincs hiba :/
Liquid2016-04-20 10:53:42 // 82036
szét kellene szedni a könyöklőt és megnézni, hogy nincsenek-e eltömve a csövek
Kikkó2016-04-20 10:49:38 // 82035
Amire még tudok gondolni, hogy bizonyos fúvókákat el kellene zárni, hogy a hátsó üléssora jusson elegendő levegő? A Skoda Feliciámban ez volt a szerelő által javasolt megoldás az első szélvédőre jutó levegőmennyiség fokozására, de ez az autó közel nem az a kategória.
A fűtés emlékeim szerint auto/auto módban van, csak a hőmérsékletet kell tekergetnem és elöl mindent magától elintéz. Az első ablakot uszodai hajszárítókat megszégyenítő erővel tudja fújni, hátulra meg alig jut valami...
A fűtés emlékeim szerint auto/auto módban van, csak a hőmérsékletet kell tekergetnem és elöl mindent magától elintéz. Az első ablakot uszodai hajszárítókat megszégyenítő erővel tudja fújni, hátulra meg alig jut valami...
Pityukoma2016-04-20 10:38:28 // 82034
Akkor neked ott valami nem kerek. Nekem az exbe ès ebben is tök jól működött/dik. Èn általában full auto/auto mòdban használom. Csak ritkán avatkozok bele. Leginkább csak a hőfokot állítom.
Liquid2016-04-20 10:34:09 // 82033
Tudom hogy csak tüneti kezelés, de sajna nem tudom az okot. Elvben minden egység kiválóan működik. Izzítás rendben, áramlásterelők lekötve, injektorok jók, ésatöbbi.
Idegesít a dolog nagyon.
Idegesít a dolog nagyon.
Martin Kovacs2016-04-20 10:26:59 // 82032
Na akkor megpróbálom így ! :D
Kikkó2016-04-20 10:24:36 // 82031
Sziasztok,
Lenne egy kérdésem. Az Alfámban kétzónás digitklíma van. A hátsó üléssornak szánt középső fúvókákból a hűtés/fűtés idejétől, intenzitásától és hőmérsékletétől függetlenül csak enyhe langyos fuvallat jön. Azt hiszem már kipróbáltam minden józan paraszti ésszel lehetséges kombinációt, nyomogattam a fűtés irányát, erejét, de semmi változás. Van valami trükk, vagy a hátsó üléssor légkondicionálása csak illúzió?
Lenne egy kérdésem. Az Alfámban kétzónás digitklíma van. A hátsó üléssornak szánt középső fúvókákból a hűtés/fűtés idejétől, intenzitásától és hőmérsékletétől függetlenül csak enyhe langyos fuvallat jön. Azt hiszem már kipróbáltam minden józan paraszti ésszel lehetséges kombinációt, nyomogattam a fűtés irányát, erejét, de semmi változás. Van valami trükk, vagy a hátsó üléssor légkondicionálása csak illúzió?
Liquid2016-04-20 09:58:57 // 82030
Az teljesen jó érték. Hogyan indítod? Próbálj meg gyújtás ráadása után 10-15s-t várni (vagy amíg kattan a relé), és utána indítani. Nekem is csinál ilyet, hogy nehezen indul, ha nem csinálom meg a procedúrát és hűvös van. Egyelőre ismeretlen az oka.
Martin Kovacs2016-04-20 08:56:05 // 82029
Turbo, szívósorra nézek rá akkor egr és dpf már nincs benne :D
yani🍀2016-04-20 08:54:49 // 82028
Az előzőnél nekem is azt mondták, hogy nem érdemes piszkálni, ha nincs más panasz
(könnyen indul, nem kopog, nem tömődik el állandóan a DPF), Én a gödöllőiekkel beszéltem, teljesen korrekt volt a fószer. Azt mondta ő bevizsgálja nekem szívesen, de ha nincs panaszom, akkor csak felesleges pénzkidobás. Elmondása szerint a plusszos értékekkel úgysem tud mit kezdeni. az ECU dolga pedig az, hogy korrigáljon.
Volt itt a fóromon akinek 4-es érték közelében volt a korrekció, de a motor szépen dolgozott. Szerintem érdemes inkább más alkatrészeknél kutakodni, ha valami rendellenességet tapasztalsz! Pl: EGR, szívósor, turbó, csövek, DPF
(könnyen indul, nem kopog, nem tömődik el állandóan a DPF), Én a gödöllőiekkel beszéltem, teljesen korrekt volt a fószer. Azt mondta ő bevizsgálja nekem szívesen, de ha nincs panaszom, akkor csak felesleges pénzkidobás. Elmondása szerint a plusszos értékekkel úgysem tud mit kezdeni. az ECU dolga pedig az, hogy korrigáljon.
Volt itt a fóromon akinek 4-es érték közelében volt a korrekció, de a motor szépen dolgozott. Szerintem érdemes inkább más alkatrészeknél kutakodni, ha valami rendellenességet tapasztalsz! Pl: EGR, szívósor, turbó, csövek, DPF
Martin Kovacs2016-04-20 08:45:48 // 82027
+- 1.56 volt a legtöbb.
CSak azért mondom mert nekem hidegen pár mp-ig füstöl, és dadogva indul be...
Izzítókat átnéztük, mind jó. Viszont dinamikában meg jó az autó nem fogyaszt többet, és jól is húz minden tartományban. Ez a dadogás meg a füst a reggeli első indításnál jelentkezik csak
CSak azért mondom mert nekem hidegen pár mp-ig füstöl, és dadogva indul be...
Izzítókat átnéztük, mind jó. Viszont dinamikában meg jó az autó nem fogyaszt többet, és jól is húz minden tartományban. Ez a dadogás meg a füst a reggeli első indításnál jelentkezik csak
Roland1592016-04-20 08:37:38 // 82026
Én fél év alatt 2szer szedettem ki beméretni a porlasztókat padon mert úgy gondoltam hogy nem jók...volt amikor 2.2 is volt a korrekció!A porlasztóknak semmi bajuk nem volt....azt mondták gond nélkül 2.8 ig korigálnak!az enyém 2006 os 1.9 jtdm 150 lovas!A korrekció az a működéshez hozzá tartozik hogy szépen járjon a motor!befolyásolhatja a kéttömegű,ékszíjtárcsa,porlasztó kifújás,egy repedt levegő cső...igazából bármi befolyásolhatja!ha szar a porlasztó akkor az kopog mint az állat,meg füstöl tőle!mennyi a max értéked?
Martin Kovacs2016-04-20 08:08:00 // 82025
Cartarsak !
Rá akarom tenni gépre az autót mert nem hagy nyugodni szerintem valamelyik porlasztóm nem 100-as....
Valaki tudja esetleg mennyi a hengerekben a +- korrekciós tűréshatár ?
-+ 1.5 vagy 2.5 ?
Köszi !!
Rá akarom tenni gépre az autót mert nem hagy nyugodni szerintem valamelyik porlasztóm nem 100-as....
Valaki tudja esetleg mennyi a hengerekben a +- korrekciós tűréshatár ?
-+ 1.5 vagy 2.5 ?
Köszi !!
Norby2016-04-20 07:20:24 // 82024
Jó reggelt!
Ma kaptam egy hibaüzenetet, részecskeszűrő eltömődött.
Ilyen van az újakban, vagy az EGR lefalazás miatt csipog?
Az EGR,DPF kiiktatást FES-el megoldható, vagy csak szervíz?
Piros féknyereg témában.
Az enyém Ti, itt ott jön le a festék és a piros alatt sárga.
Ma kaptam egy hibaüzenetet, részecskeszűrő eltömődött.
Ilyen van az újakban, vagy az EGR lefalazás miatt csipog?
Az EGR,DPF kiiktatást FES-el megoldható, vagy csak szervíz?
Piros féknyereg témában.
Az enyém Ti, itt ott jön le a festék és a piros alatt sárga.
Piritu - 1.000.0002016-04-19 23:04:08 // 82023
Liquid2016-04-19 22:39:20 // 82022
nem tudom mit kell megbeszélni, de csatlakozhatok? :D
Haddel2016-04-19 22:14:32 // 82021
hát ez az :) Kollégámnak is kerék cserekor nem jött le az egyik,de itt hegesztőgép volt kéznél,rá hegesztettek valamit ,úgy tekerték ki.
Csabi2016-04-19 22:07:09 // 82020
Úgy legyen! :)
Itáliai üveges2016-04-19 21:54:24 // 82019
Szia
Fogyasztása érdekelne ha már van ifnfó?
A feleségemet nem hagyja nyugton a tipus....
Fogyasztása érdekelne ha már van ifnfó?
A feleségemet nem hagyja nyugton a tipus....
Liquid2016-04-19 21:27:04 // 82018
biztos túlgyúrtad magad :D
Liquid2016-04-19 21:26:14 // 82017
Nekem volt, überkirály forgófejes satöbbi. Egyszer nem jött le a nyárigumi cserekor. Persze az utsó kerék volt. Apáppal 2 órát szoptunk, nem bírtuk leszedni, na akkor visszaraktam a többi 3 kereket, hogy egyforma legyen. Másnap gumishoz, Ő levette 12 másodperc alatt. Ennyit a kerékőrről. Csak célszerszám kell, ami szintén nem drága.
Dömpi (il dottore)2016-04-19 20:05:45 // 82016
Majd a VTT-n, este a tűznél, pálinka mellett...
Dömpi (il dottore)2016-04-19 20:04:29 // 82015
hmm, nem is figyyeltem😊
Shadin2016-04-19 19:57:48 // 82014
Szép K!!!
Ákos (dewvil)2016-04-19 19:34:01 // 82013
Hegesxtésre pl hüllö kft
Jorjie2016-04-19 19:23:53 // 82012
Congratulation for K! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-19 19:15:17 // 82011
ugy nincs, bontott sincs gyári van 1 kiló kb
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-19 19:14:06 // 82010
majd VTT-n megnézek egy másik TI-t de szerintem pont ugyan ilyen lesz ezért gondolkodom a gátló cserén, ennek csak a neve sport nem tud olyan gyorsan reagálni, csillapítani, mint azt elvárnám...