Összeállt a képlet .
11.000 km-re 7,5 L Selenia Start kapott és 4 L-t engedtem le .
(A TS 10.000 km és 6 L Selenia 20K-ből , 3,5 L-t hagyott.)
Már decemberben tudtam , hogy más olaj után nézek .
Agip i-sint 5W-40 lett . Hogy miért ? Mert az "olajos" topikban nem írt róla senki rosszat .
emGéza2016-05-09 14:06:43 // 82759
Shadin2016-05-09 13:29:18 // 82758
Talán egy pucolás még segíthet.
Soldiert2016-05-09 13:20:34 // 82755
Az egyik tömítésen csak 3 db 6mm átmérő körüli furat van. Akkor az már szűkített?
Giuntini2016-05-09 13:13:55 // 82754
Igazad van Jani! Ennek az oka, hogy tele lett a Hahu a kétmillió alatti 159-el. Amikor én vettem lassan három éve összesen 35 db környékén mozgott. Akkor volt összesen 4-5 db 2,4 automata. Az alkatrészek megmaradtak a 10 milliós autó árán. Én is szívbajt kaptam, hogy a 2,4-hez egy fékjavító készlet (két tüske meg a rugó) 17 ezer forintba kerül. Sikerült más forrasból olcsóbb, ha szükség lesz rá. Már egy-két újabb hozzaszólásnál jelentkezett is. Ez egy draga autó, fenntartasa sem olcsó. És bármi előjöhet rajtuk, mert a dízelek min. 200 ezret futottak, vagy jóval többet. Egyesek szeretnék hinni, hogy 100 ezer van az autójukban. A kérdések az autó vétellel kapcsolatban
Szinte csak az olcsót keresik, ha meg valami jó, és megkérik az árát akkor fanyalognak. Egy latszólag jó autó is lehet nagyon problémás (az enyém). Nem lehet belelátni. Még egy szerelő sem tudja megmondani a frankót.
Szinte csak az olcsót keresik, ha meg valami jó, és megkérik az árát akkor fanyalognak. Egy latszólag jó autó is lehet nagyon problémás (az enyém). Nem lehet belelátni. Még egy szerelő sem tudja megmondani a frankót.
Invisible2016-05-09 13:11:52 // 82753
Sajnos nagyon sok autóvásárló nem számol a fenntartási költségekkel és csak a vételárat nézik. Szerintem 159 alkatrész árai nem is annyira vészesek, mikor nézelődtem autócserekor, hogy mi legyen az "új" autó márkája volt pár offos márka ahol leesett az állam az alkatrész áraktól :)
Megértem, hogy felbosszantanak ezek dolgok, de gondolj arra, hogy az idegeskedés árt a szépségnek! :D
Megértem, hogy felbosszantanak ezek dolgok, de gondolj arra, hogy az idegeskedés árt a szépségnek! :D
Shadin2016-05-09 13:08:37 // 82751
Erre nem fog hibát dobni. Ha még nincs benne EGR szűkítő, akkor tedd be, attól javulhat.
emGéza2016-05-09 13:05:16 // 82750
Ne mérgelödj! 😉
A fb-on olyanok vannak, hogy a Fábry is tanulni járhatna oda. Sokszor sírok a
nevetéstől. 😂
A fb-on olyanok vannak, hogy a Fábry is tanulni járhatna oda. Sokszor sírok a
nevetéstől. 😂
yani🍀2016-05-09 12:49:31 // 82747
Most majd biztosan kapok jó néhány hozzászólást, hogy antiszoc vagyok és nem segítek fórumtársaimnak, de nem bánom.
Engem jobban zavarnak azok a kérdések, amelyeket már számtalanszor feltettek itt a fórumon, többen válaszoltak is rá, de hosszabb-rövidebb időn belül újra előkerülnek.
Hetente kérdés, hogy mikor kell olajat cserélni, milyen és mennyi olaj kell az adott típusba? Most vettem, cseréljek vezérlést?
Miért nem lehet visszakeresni a hozzászólások között vagy csak úgy nézegetni a régebbi fórumtársak blogjait? A Google is a barátunk, ott is sok minden megtalálható.
Miért nem a gépkönyvet kérik el a tisztelt kérdezők? Ha van nekik, akkor miért nem nézegetik azt?
Senkit nem akarok megbántani, de ha valaki annyira nem ért az autójához, hogy milyen olajat kell beletenni, az miért nem megy el szerelőhöz? Feltételezem, hogy az olajcserét sem tudja megcsinálni otthon.
"A nincs olcsóbb megoldás? "kérdésektől pedig egyenesen a falra mászok.
A 159 új korában 10+ milliós kategóriába esett. Az árfekvése tükrözte a beépített anyagok árait is. Az alkatrészek attól nem lettek jelentősen olcsóbbak, hogy most az új ár 20-30%-át éri csak egy-egy példány. Amikor megvesz az ember egy autót, miért nem számol annak fenntartásával? Néhány példány kivételével ezekre az autókra költeni kell vagy kellene. Ezért adják el.
Biztosan szíven üt néhány cartársat amit írtam, de nem tudom magamban elfojtani mit gondolok ezekben a kérdésekben.
Engem jobban zavarnak azok a kérdések, amelyeket már számtalanszor feltettek itt a fórumon, többen válaszoltak is rá, de hosszabb-rövidebb időn belül újra előkerülnek.
Hetente kérdés, hogy mikor kell olajat cserélni, milyen és mennyi olaj kell az adott típusba? Most vettem, cseréljek vezérlést?
Miért nem lehet visszakeresni a hozzászólások között vagy csak úgy nézegetni a régebbi fórumtársak blogjait? A Google is a barátunk, ott is sok minden megtalálható.
Miért nem a gépkönyvet kérik el a tisztelt kérdezők? Ha van nekik, akkor miért nem nézegetik azt?
Senkit nem akarok megbántani, de ha valaki annyira nem ért az autójához, hogy milyen olajat kell beletenni, az miért nem megy el szerelőhöz? Feltételezem, hogy az olajcserét sem tudja megcsinálni otthon.
"A nincs olcsóbb megoldás? "kérdésektől pedig egyenesen a falra mászok.
A 159 új korában 10+ milliós kategóriába esett. Az árfekvése tükrözte a beépített anyagok árait is. Az alkatrészek attól nem lettek jelentősen olcsóbbak, hogy most az új ár 20-30%-át éri csak egy-egy példány. Amikor megvesz az ember egy autót, miért nem számol annak fenntartásával? Néhány példány kivételével ezekre az autókra költeni kell vagy kellene. Ezért adják el.
Biztosan szíven üt néhány cartársat amit írtam, de nem tudom magamban elfojtani mit gondolok ezekben a kérdésekben.
Soldiert2016-05-09 12:47:48 // 82746
Üdv!
1.9 8V JTDM 939A7.000 motorkódú 2010-es évjáratú gépem van.
Bemelegedés alatt inkább, de üzemmeleg motornál is volt rá példa, hogy részterhelésen, 1500-2000 fordulat környékén berángat az autó picit. Kicsi gázadással vagy gázelvétellel abbahagyja. Közben a turbónyomás leesik 0-ra, ha elveszem a gázt akkor motorféken felmegy a nyomás 0,2-re, gázadásnál értelem szerűen emelkedik.
EGR szelepet kipucoltam, szép könnyen jár. Azt hogy az EGR-en lévő mágnesszelep jól dolgozik e azt nem tudom, csak azt tudom, hogy nem volt betárolt hiba a motorvezérlőben.
Van valakinek ötlete mitől csinálhat ilyet az autó?
1.9 8V JTDM 939A7.000 motorkódú 2010-es évjáratú gépem van.
Bemelegedés alatt inkább, de üzemmeleg motornál is volt rá példa, hogy részterhelésen, 1500-2000 fordulat környékén berángat az autó picit. Kicsi gázadással vagy gázelvétellel abbahagyja. Közben a turbónyomás leesik 0-ra, ha elveszem a gázt akkor motorféken felmegy a nyomás 0,2-re, gázadásnál értelem szerűen emelkedik.
EGR szelepet kipucoltam, szép könnyen jár. Azt hogy az EGR-en lévő mágnesszelep jól dolgozik e azt nem tudom, csak azt tudom, hogy nem volt betárolt hiba a motorvezérlőben.
Van valakinek ötlete mitől csinálhat ilyet az autó?
norbi04092016-05-09 11:50:41 // 82745
Amikor én álltam az első olajcsere előtt, rájöttem, hogy valóban túl van bonyolítva ez az olaj téma. Akkor én is túlságosan belemásztam és rájöttem, hogy felesleges. Mindenki eldönti, hogy mint rak a saját autójába. Mióta nálam van az enyém... Selenia még nem volt benne. Jelenleg is pl. Motul 5W40 lötyög a teknőben és 10ezrenként cserélem :)
Giuntini2016-05-09 11:42:50 // 82744
Ha gyártanak még a Castrolon kívül akkor azt megkövetem. Lehet hogy a Liqui Moly is. Ezt csak úgy példanak hoztam fel. Én csak azt akartam mondani, hogy nehogy motorkárról beszéljünk, mert valamit
különbözőképpen lehet értelmezni. Erhardnak igaza van, túl van lihegve az olajkérdés. Akinek nincs benne a Dpf az siman tegye be a WR40-et, de a Dpf-nél csak a 30 PE jó, ha Seleniahoz ragaszkodik. Mimdenesetre a gyár változtatott volna az olajon, ha nem lenne bele való, akkor gyártottak volna hozzá 40-est. Meg kéne nézni egy Croma specifikaciót, ahhoz a FIAT mit ír. Kíváncsi lennék rá.
különbözőképpen lehet értelmezni. Erhardnak igaza van, túl van lihegve az olajkérdés. Akinek nincs benne a Dpf az siman tegye be a WR40-et, de a Dpf-nél csak a 30 PE jó, ha Seleniahoz ragaszkodik. Mimdenesetre a gyár változtatott volna az olajon, ha nem lenne bele való, akkor gyártottak volna hozzá 40-est. Meg kéne nézni egy Croma specifikaciót, ahhoz a FIAT mit ír. Kíváncsi lennék rá.
Csabi2016-05-09 11:16:13 // 82743
"Továbbra is osszuk meg egymással a tapasztalatainkat, és ne menjünk el a mérnöki disszertáció irányába. "
Ez így van, de azért abba az irányba se menjünk el, hogy minden megalapozottság nélkül valótlan dolgokat már-már tényként állítunk.
Ez így van, de azért abba az irányba se menjünk el, hogy minden megalapozottság nélkül valótlan dolgokat már-már tényként állítunk.
Csabi2016-05-09 11:06:22 // 82742
Sok gyártó gyárt még 40-es, alacsony hamutartalmú DPF-es olajat, szerencsére nem csak a Castrol... Ne vezess félre...:)
Pityukoma2016-05-09 10:53:00 // 82741
Az pont elèg amit hozzá csomagoltak, úgy van a doboz méretezve :-DDD Nehogy túltöltsd!
Giuntini2016-05-09 10:31:59 // 82740
Én is ezt mondom, túl van lihegve az olaj. Mindig Seleniát használtam, soha nem volt problémám, ezért maradok nála. A lényeg, cserélni az olajat, és jó minőségűt használni. A Dpf miatt úgyis hígul az olaj, még ha ez nem igazán látható. Ha időben cserélsz olajat, egyetlen specifikus olaj sem árt. A lényeg, meg legyen a megfelelő szint, mert a turbónak az nagyon fontos. Most én is ezt mondom, ezen fölösleges vitatkozni, hogy ki milyen olajat használ.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-05-09 10:25:37 // 82739
az a baj garanciát 100e km-ig vagy x évig vállalnak, a 2,4-nél volt is gariban cserélt DPF-ek tömkelegével... ha MOL olajat raksz bele 30e-ként azzal is el fog menni addig...
mivel a blokk VM származék ott nem tudom mivel tesztelik olaj ügyileg, de mivel adnak el az opelnek is ott még sem a selenia a gyári olaj még is megy a tütü...
nem akarom az a látszatot kelteni, hogy a selenia olaj szar, mert nem az de túl van lihegve az olaj kérdés...én konkrétan azért nem teszek gyári olajat az autómba, mert 3x módosítottak azon mi kéne bele, meg csak 5L-es kiszerelésben kapható...szarjanak sünt :DDD
inkább az agyon hamisított CasTROLL forevör...bár hozzá teszem a 10 éve tartó pályafutásom alatt még nem láttam hamisított olajat, még eladásra sem ajánlották, valaki hozhatna mán akármilyet végre
mivel a blokk VM származék ott nem tudom mivel tesztelik olaj ügyileg, de mivel adnak el az opelnek is ott még sem a selenia a gyári olaj még is megy a tütü...
nem akarom az a látszatot kelteni, hogy a selenia olaj szar, mert nem az de túl van lihegve az olaj kérdés...én konkrétan azért nem teszek gyári olajat az autómba, mert 3x módosítottak azon mi kéne bele, meg csak 5L-es kiszerelésben kapható...szarjanak sünt :DDD
inkább az agyon hamisított CasTROLL forevör...bár hozzá teszem a 10 éve tartó pályafutásom alatt még nem láttam hamisított olajat, még eladásra sem ajánlották, valaki hozhatna mán akármilyet végre
Giuntini2016-05-09 10:12:21 // 82738
Még egy gondolat a tegnapi olajvitához. Úgy tudom, hogy csak a Castrol gyárt 40-es DPF kompatibilis olajat. Azt tegnap tisztáztuk, hogy a 2.4-nél valami oknál fogva nem vitték le 30-as PE-re. Az ok biztos hogy elírás, mert nem hiszem hogy a gyár bevállalná a sorozatos DPF cseréket gari idő alatt. A Selenia úgy lett kifejlesztve, hogy elvileg bírnia kell a gyár által írt 30 ezres olajcsere periódust. A gyári olajnak sok kritériumot kell kibírnia. Ezzel az olajjal töltik fel az új autót, erre vállalnak garanciát arra, hogy a bejáratás alatt nem kell lecserélni az olajat. Bár én ezt nem tenném. Nem csak a papíron lévő számadatok számítanak, hanem van a háttérben egy olyan dolog: EZ A MOTOR EZZEL AZ OLAJJAL LETT KIFEJLESZTVE! EZT EHHEZ AZ AUTÓHOZ FEJLESZTETTÉK KI! A Castrol például nagyon sok autó kritériumainak felel meg. Amelyik mindegyiknek megfelel, szerintem nem tud úgy megfelelni mint a gyári olaj. Ezt józan paraszti ésszel gondolom. Másik dolog. Szinte minden üzletben lehet kapni Castrol olajat. Iszonyú mennyiséget gyártanak belőle. Rengeteg olajat hamisítanak. Ahogy hallottam, a Castrol a leginkább hamisított olaj. A Seleniát csak a Fiat származékok autóiban használják. Jóval kevesebbet gyártanak belőle, ezáltal sokkal kevésbé hamisítás veszélyes.
Másik gondolat! Nem hiszem, hogy ezt a topicot tönkre kéne tenni azzal, ha valaki más véleményen van, azzal szemben azt hozzuk fel, hogy ezt tanultam, satöbbi... Mindig meghallgattuk egymás tapasztalatait, és megosztottuk egymás között, nagyon sok jó tanácsot kaptam én is. Nekem a tapasztalat számított, nem egy papíron elolvasott valami. Itt fölösleges jönni bizonyos specifikációkkal, mert a papírra sok mindent rá lehet írni. Inkább meghallgatom olyan emberek véleményét, akik tapasztalatokkal bírnak. Nagyon nem volt jó tegnap az a szöveg, hogy a szerelők nem tudják mit beszélnek. Az én szerelőm állandóan továbbképzésre jár, tehát tudja mit beszél. A turbós, aki naponta nem egy turbót szed szét, szerintem tudja mit beszél. Én inkább a mesterek véleményét hallgatom meg, akik láttak tönkrement 2.4-es motort vagy turbót szétszedve, mint a papíron lévő számadatokat. Szerintem egyetlen 2.4-es motor nem ment szét azért, mert DPF-es olajat használtak benne, és 15 ezer kilométerenként cserélik. Inkább a tönkrement DPF képes hazavágni például a turbót. Viszont ha valaki nem DPF-es olajat használ, erre igencsak van esélye.
Nagyon jó lenne, ha a mi topicunk nem ebbe az irányba menne el. Továbbra is osszuk meg egymással a tapasztalatainkat, és ne menjünk el a mérnöki disszertáció irányába. Ezt nem bántásként mondom, hanem azért, hogy mindenki továbbra is élvezettel olvassa vagy megfogadja ill. elfogadja a másik tanácsait.
Másik gondolat! Nem hiszem, hogy ezt a topicot tönkre kéne tenni azzal, ha valaki más véleményen van, azzal szemben azt hozzuk fel, hogy ezt tanultam, satöbbi... Mindig meghallgattuk egymás tapasztalatait, és megosztottuk egymás között, nagyon sok jó tanácsot kaptam én is. Nekem a tapasztalat számított, nem egy papíron elolvasott valami. Itt fölösleges jönni bizonyos specifikációkkal, mert a papírra sok mindent rá lehet írni. Inkább meghallgatom olyan emberek véleményét, akik tapasztalatokkal bírnak. Nagyon nem volt jó tegnap az a szöveg, hogy a szerelők nem tudják mit beszélnek. Az én szerelőm állandóan továbbképzésre jár, tehát tudja mit beszél. A turbós, aki naponta nem egy turbót szed szét, szerintem tudja mit beszél. Én inkább a mesterek véleményét hallgatom meg, akik láttak tönkrement 2.4-es motort vagy turbót szétszedve, mint a papíron lévő számadatokat. Szerintem egyetlen 2.4-es motor nem ment szét azért, mert DPF-es olajat használtak benne, és 15 ezer kilométerenként cserélik. Inkább a tönkrement DPF képes hazavágni például a turbót. Viszont ha valaki nem DPF-es olajat használ, erre igencsak van esélye.
Nagyon jó lenne, ha a mi topicunk nem ebbe az irányba menne el. Továbbra is osszuk meg egymással a tapasztalatainkat, és ne menjünk el a mérnöki disszertáció irányába. Ezt nem bántásként mondom, hanem azért, hogy mindenki továbbra is élvezettel olvassa vagy megfogadja ill. elfogadja a másik tanácsait.
Invisible2016-05-09 09:39:23 // 82737
Az Izlandi Zuzmókról se felejtkezzünk meg!
yani🍀2016-05-09 09:36:39 // 82736
Az enyémbe is kell levegő, vagy az csak a dízelnek kell? Kérem segítsetek!
emGéza2016-05-09 09:11:42 // 82735
Jó! De akkor mennyi levegőt tőccsek bele 10ezer km-re? 😂
emGéza2016-05-09 09:09:29 // 82734
Olajat is cserélek 😱
Jó étvágya volt, 4 litert adott...
Jó étvágya volt, 4 litert adott...
Pityukoma2016-05-09 09:06:36 // 82733
Szerintem a dobozából se vedd ki, az is egy szűrő réteg. Így kímélnéd igazán a motort:-DDD
RomeoOne2016-05-09 08:54:16 // 82732
Miért vennéd le? Ha rajta hagyod sokkal tovább új állapotú marad :D
emGéza2016-05-09 08:51:44 // 82731
Levegőszűrőt cserélek, a zacsekot levegyem róla? 😂😂😂
Erhard 242 (Pure Energy)2016-05-09 08:28:11 // 82730
selenia star 5w40 6L
Dömpi (il dottore)2016-05-09 08:11:17 // 82729
1 teli tankhoz 1,5 vagy 2 dl
thePupill2016-05-09 02:35:56 // 82728
na ezt csinálta de csak néha kb 10 másodpercig mamár egyáltalán nem , ez az olajtöblet leengedés után volt . most haladtam vele kb 100 kb azóta nem vettem észre h csinálná
Vid
Vid
thePupill2016-05-09 02:30:58 // 82727
Én egy németroszágban élő olasz nőtől vettem az autot vezetett szerviz könyv minden hivatalos papir megvan, volt egymappa a z autoban azokkal az adatokkal amikkel ö vette és választotta ki még beis szivecskézte körberajzolta szivvel. nagy ész kombályn nem volt csak kötelező szervizeket csinált, minden benne van a szerviz könyvben, ilyen hogy az sport levegőszűróvel elmnet 40 ezret meg az üzemaaynag szürövelis kb 62 ezernél vezérlést meg fötengely szijtárcsát aztán 10 ezrenként olaj cserét utastér szürőt talán még soa az benne sincs.
Pizza172016-05-08 23:46:55 // 82726
Helló. Alfa 159 2.2 jts-be mennyi olaj megy pontosan olajcserénél? Meg 5w-40 vagy 5w-30 vagy 10w40 vagy 10w30 ? Köszi.
Haddel2016-05-08 22:22:40 // 82725
Igen,ez érdekes.Enyém 3 éves volt mikor vettem ,és 120ezer volt benbe😃 Most nincs még 6éves,és 206ezer😃
Liquid2016-05-08 22:01:00 // 82724
Pár tankolásnál használtam, de aztán lusta voltam folytatni. Te hogyan adagolod? Szereztem egy nagy fecskendőt, de azzal is qrva nehéz és hosszadalmas.És nem vagyok meggyőzve arról, hogy megéri :)
Liquid2016-05-08 21:51:08 // 82723
Nekem EBC USR tárcsám van elöl GreenStuff betétekkel. Nem volt nagyságrendekkel drágább mint a gyárinak megfelelő megoldás. Nagyon jól néz ki, nem hangos (a régebbi az volt de ez csak satuzásnál zúg). Ma és tegnap megkergettem az Északi-Középhegységben úgy, hogy durva fékszag lengte körül az autót, de semmi hatásvesztés nem volt, szóval jó cucc :)
RomeoOne2016-05-08 20:31:58 // 82722
Hát ez "a régen minden jobb volt" engem nem annyira szokott meggyőzni. A magyar gázolajszabvány az EU-ssal azonos. Vannak ezek a legendák, hogy a külföldi gázolajok jobbak, mint az itthoniak, de ez még soha nem nyert érdemi bizonyítást
Hardy2016-05-08 20:20:34 // 82721
Hardy2016-05-08 20:17:19 // 82720
Hat ez az ami jo keveset futott az kint is drága. Tehát itt se tudja olcsón adni ha csak nem jótékonysági intézmény es nem keres rajta. Mint az erdiek autója. De nem is annyi volt az ara mint a többinek.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-05-08 20:11:49 // 82719
vagy volt egyéb hibája, pl a karosszéria munka, festés kint elég drága vagy akár a motor javítás is ha légzsák nyílt arról már inkább ne is beszéljünk ...a 60-100eur/ órát ki is kell fizetni...egy 8-10 éves autótól kint szabadulnak bármi áron aminek ilyen hibái vannak függetlenül a kevés métertől
159 Indigo Gray 2.4 Monster2016-05-08 20:08:23 // 82718
Valaki csinált csináltatott kormány festést? Szeretném rendbe hozatni a kormányom,
yani🍀2016-05-08 20:05:35 // 82717
A dízel olaj kenőképessége, illetve annak hiánya a probléma. A nagynyomású szivattyú viszont igényelné a kenést. Sajnos a magyar gázolaj nem olyan mint a nyugatiak
Gyermek koromban ha kiöntöttem valahová hetekig ott volt a folt, csúszott és a szaga volt. Ha most kiöntesz valahová másnap már csak halvány foltot látni.
Gyermek koromban ha kiöntöttem valahová hetekig ott volt a folt, csúszott és a szaga volt. Ha most kiöntesz valahová másnap már csak halvány foltot látni.
Pityukoma2016-05-08 20:05:07 // 82716
Ez nagyon szèp lett, gratulálok hozzá!
Piritu - 1.000.0002016-05-08 20:03:39 // 82715
Bizonyos nagynyomású rendszereknek (pl, amit a Renault épít be) kevés a magyar szabvány szerinti gázolaj kenőképessége. A mienknek elég.
Piritu - 1.000.0002016-05-08 20:01:55 // 82714
Sose raktam, igaz minden 4-5. tankolás prémium gázolajjal megy.
Szerintem felesleges, akit meg meg kell győzni, annak Hardy tud nyilatkozni, hogy 200e km után milyenek a korrekciós értékek a motorban.
Szerintem felesleges, akit meg meg kell győzni, annak Hardy tud nyilatkozni, hogy 200e km után milyenek a korrekciós értékek a motorban.
Hardy2016-05-08 19:59:49 // 82713
Hat ez az ami jo keveset futott az kint is drága. Tehát itt se tudja olcsón adni ha csak nem jótékonysági intézmény es nem keres rajta. Mint az erdiek autója. De nem is annyi volt az ara mint a többinek.
RomeoOne2016-05-08 19:57:19 // 82712
Én prémium gázolajat rakok bele a MOL-nál, annál több adalék csak nem kell már neki.
emGéza2016-05-08 19:53:20 // 82711
Az illatosított verziót? 😉
Erhard 242 (Pure Energy)2016-05-08 19:52:52 // 82710
vannak keveset futott autók kint is csak ritka és drága.... munkatársam rokona hozott be hozzánk egy 2003-as lianát amit ők vettek újjonnan, kemény 40e km van benne, mondtam is hogy ebbe bele kéne tekerni 100-at hogy elhiggyék, mert kis hazánkban ott tartunk, hogy semmit sem hisznek el :P