Mi a vélemény erről a felniről? Vacillálok rajta hogy maradjon vagy sem.
Egy igen ritka 18" os 8C 159-es gyári felni szal nem a Giuliettás. Rossora menne, megírnátok ki mit gondol? Antracit szín a piroshoz? 59 en milyen ez a "karikás" felni? Jelenleg 17-es van előzómön volt 18 az még talán viselhető komfortú. Szal véleményekre várok...
gpek2016-05-03 22:05:28 // 82490
Alejandro2016-05-03 21:50:57 // 82489
Kormányművel kapcsolatban valaki megtudja-e mondani, hogy 1.9 JTS 2006-os gyártás milyen kormányművel (gyártó, típus) volt szerelve, vagy honnan deríthetem ki?
Azt már tudtam egy ideje, hogy a gumiharang alatt lassan olajköd jelent meg, a szerelőm elkezdett felkészíteni, hogy előbb-utóbb foglalkozni kell a kormányművel.
Mai napon viszont megtörtént: a szervószivattyú nagyon beteg hangon kezdett működni, bár a szervóhatás nem ment el. A szervóolaj viszont erősen szivárog, a kormánymű gumiharangokról csöpög.
Az olaj utántöltéssel a hangok és furcsa rezonanciák eltűntek, látszólag minden ok. Legalábbis a szivattyúval... DE utántöltés után 2 óra alatt max-ról visszaesett min szintre.
Van valakinek testközeli tapasztalata ezzel? Javítható lehet ?
Azt már tudtam egy ideje, hogy a gumiharang alatt lassan olajköd jelent meg, a szerelőm elkezdett felkészíteni, hogy előbb-utóbb foglalkozni kell a kormányművel.
Mai napon viszont megtörtént: a szervószivattyú nagyon beteg hangon kezdett működni, bár a szervóhatás nem ment el. A szervóolaj viszont erősen szivárog, a kormánymű gumiharangokról csöpög.
Az olaj utántöltéssel a hangok és furcsa rezonanciák eltűntek, látszólag minden ok. Legalábbis a szivattyúval... DE utántöltés után 2 óra alatt max-ról visszaesett min szintre.
Van valakinek testközeli tapasztalata ezzel? Javítható lehet ?
berobbantam2016-05-03 21:49:35 // 82488
Szia
Ez nem gólya.Az leteríti a fél motorháztetőt. :)
Ez nem gólya.Az leteríti a fél motorháztetőt. :)
Norby2016-05-03 21:48:59 // 82487
Igen.
Akkor még 2.7 M volt, de sztem 2 sem ér. Ütött, kopott, ápolatlan.
Nem néz ki olyan jól, mint a képeken.
Akkor még 2.7 M volt, de sztem 2 sem ér. Ütött, kopott, ápolatlan.
Nem néz ki olyan jól, mint a képeken.
Piritu - 1.000.0002016-05-03 21:46:03 // 82486
Gólya simán...
Itáliai üveges2016-05-03 21:45:19 // 82485
Nem gondoltam hogy él Magyarországon madár ami ilyet tud.
Haddel2016-05-03 21:34:13 // 82484
Ez meg mi a sz@r?? :O :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2016-05-03 21:14:51 // 82483
Köszi :)
Itáliai üveges2016-05-03 21:10:45 // 82482
Giuntini2016-05-03 21:02:11 // 82481
Pityukoma2016-05-03 20:58:43 // 82480
Ha jòl emlékszem meg van még valahol a garázsban. Holnap megkeresem.
Liquid2016-05-03 20:36:46 // 82479
A nyomás függvényében. Elkezdett sziszegni amikor márt töltött a turbo, nagyobb fordulatnál meg már elnyomták az egyéb zajok.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2016-05-03 19:36:01 // 82478
Sziasztok. Nincs valakinek felesleges egr szűkítője? Tudom hogy egyszerű csinálni, csak nincs semmi anyagom hozzá sörös dobozból meg nem szeretnék :)
Joker 1562016-05-03 17:18:43 // 82477
Srácok, tapasztalatokat várnék. Csak engem szivat az 59,h. havonta, max 2 havonta tompítottat kell cseréljek mert kiég? Vagy esetleg másnál is van valami hasonló probléma? Köszi előre is. ;)
RomeoOne2016-05-03 16:13:41 // 82476
Mármint 1000 rpm-től? Nem jellemző egyébként, csak tegnap lassan fordultam ki a bejáróról és akkor vettem észre, hogy elég gyorsan jön mögöttem egy kocsi és beleléptem kicsit a gázba, hogy kicsit hamarabb gyorsuljak fel.
David | Centocinquantanove2016-05-03 15:54:16 // 82475
Ilyenkor a sziszegés az folyamatos egyenletes, vagy a nyomás függvényében változik?
Liquid2016-05-03 15:38:13 // 82474
A repedés/lyuk méretétől függ. Az enyémen egy egész kis lyuk volt, sziszegett és jobban füstölt mint illett volna (nem okádta a füstöt), viszont az autó viselkedésén egyáltalán nem lehetett érezni.
David | Centocinquantanove2016-05-03 15:28:03 // 82473
Érdekes.
Alapból hiba, hogy 1000 prm-ról taposod a gázt, azt biztosan nem használ semminek.
A másik, hogy keresztülmegy a fekete füst a DPF-en az tényleg elgondolkodtató.
Bennem itt a többi hsz alapján az merült fel, hogyha repedt/ lyukas a turbócső, akkor nemigazán ugrik meg az autó, nem?!
Alapból hiba, hogy 1000 prm-ról taposod a gázt, azt biztosan nem használ semminek.
A másik, hogy keresztülmegy a fekete füst a DPF-en az tényleg elgondolkodtató.
Bennem itt a többi hsz alapján az merült fel, hogyha repedt/ lyukas a turbócső, akkor nemigazán ugrik meg az autó, nem?!
Giuntini2016-05-03 14:37:31 // 82472
Pettinkéhez csatlakozom. Először nézzétek át a turbócsövet, ha nem vákum probléma is lehet.
Andy2016-05-03 14:04:39 // 82471
Köszi a válaszokat! :))
Konkrétat ezek szerint akkor senki.
A többit intézi magának, mégiscsak a legnagyobb használt autó nepper, itt a kárpátmedencében. ;)))
Konkrétat ezek szerint akkor senki.
A többit intézi magának, mégiscsak a legnagyobb használt autó nepper, itt a kárpátmedencében. ;)))
yani🍀2016-05-03 13:48:25 // 82470
Ha komolyan gondolja, nagyon alaposan nézze át, mert nagyon olcsó. Vigyetek magatokkal olyat, aki ki tudja olvasni az agyát! Tudom, hogy nem garancia semmire, de azért a compban tárolt adatok sok mindenre utalhatnak.
Larini2016-05-03 13:15:39 // 82469
Sziasztok!
Ezt megnézte már valaki?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.4_jtd_20v_ti_automata-9557024
Köszi!
Ezt megnézte már valaki?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.4_jtd_20v_ti_automata-9557024
Köszi!
Giuntini2016-05-03 13:14:06 // 82468
Azt kéne meggondolni, hogy kint 2.0 7000€-ért nincs. Nincs!!!!! Ennyi km-el egy 2010-es bőven 10 ezer €-ért van. Hogy ebben nem annyi km van az garantált.
RomeoOne2016-05-03 12:51:30 // 82467
Külföldről behozottnak tűnik, kétlem, hogy bárki ismerné.
Andy2016-05-03 12:44:18 // 82466
RomeoOne2016-05-03 10:12:39 // 82465
Igen, szerintem itt is csak ennyiről volt szó. De akkor ennyinél, gondolom, még nem kell azonnal szerelőhöz vinnem? Ha mondjuk július-augusztusra van a dolog beütemezve az olajcsere miatt, akkor ráér majd azzal összekötve?
Liquid2016-05-03 10:08:12 // 82464
Igen tudom hogy más a DPF elhelyezése. Sajna nem tudok többet hozzátenni, meg kellene nézetni rendesen. EGR, injektorok stb. (persze csak akkor ha valóban láthatóan füstöl).
Egyszer mentem Piritu mögött, nagyobb gyorsításnál látszott csak épphogy valami.
Egyszer mentem Piritu mögött, nagyobb gyorsításnál látszott csak épphogy valami.
RomeoOne2016-05-03 10:04:54 // 82463
Helyén van, meg ez már az újabb széria, ennek fent van a DPF-je közvetlen a motor után. Nem tudom mennyi időnként regenerál, de hétvégén belement 500 km, ha akart, tudott regenerálni.
A turbócsőről nem tudok nyilatkozni, hibaüzenet nem volt.
Egyébként én még sosem láttam füstölni és eddig más sem említette, hogy ilyet észlelt volna.
A turbócsőről nem tudok nyilatkozni, hibaüzenet nem volt.
Egyébként én még sosem láttam füstölni és eddig más sem említette, hogy ilyet észlelt volna.
Liquid2016-05-03 09:57:41 // 82462
A DPF a helyén van? ha igen akkor mennyi időnként regenerál? nem volt valami hibaüzenet? Mert a DPF-en ha átjön a füst akkor annak utána kell nézni.
pettinke2016-05-03 09:57:23 // 82461
lyukas turbócsőre gyanakodj inkább :-)
RomeoOne2016-05-03 09:51:52 // 82460
Gyors kérdés: Egyik kollégám azt mondta, hogy mikor tegnap mögöttem jött, (kb. 250 méteren), akkor a kocsi elég fekete füstöt tolt ki. Ha jól tudom, akkor ha túl sok üzemanyag kerül a motorba, és nem ég el jól, az okozhat fekete füstöt dízelnél.
Rémlik is tegnapról, hogy 1000-1200-as fordulatnál kicsit beleléptem a gázba, viszont a turbó csak 1500-tól kezdett belépni, és csak onnantól ugrott meg a kocsi.
Elképzelhető, hogy a turbó belépése előtt a gázadás miatt túl sok üzemanyag jutott a hengerekbe, ami nem tudott elégni és ez okozta a füstöt? Vagy másra gyanakodjak?
Rémlik is tegnapról, hogy 1000-1200-as fordulatnál kicsit beleléptem a gázba, viszont a turbó csak 1500-tól kezdett belépni, és csak onnantól ugrott meg a kocsi.
Elképzelhető, hogy a turbó belépése előtt a gázadás miatt túl sok üzemanyag jutott a hengerekbe, ami nem tudott elégni és ez okozta a füstöt? Vagy másra gyanakodjak?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-05-03 09:12:26 // 82459
van egy lassú defektem, tegnap tele nyomtam javító sprayjel kíváncsi leszek mit hoz a konyhára...
yani🍀2016-05-03 07:41:20 // 82458
Megnyugodtam. Kicsit furcsa az autó előtt állva ez az állandó ki-be kapcsolgatás, de ezek szerint ez ilyen.
Csabi2016-05-02 22:35:51 // 82457
A klíma miatt kapcsol be, mert megnő a hőmérséklete/nyomása a hűtőközegnek, így csökkenti vissza... Nálunk(2,4) 16bar( ~60°C) -nál kapcsol az 1.fokozat 21barnal (~70°C) nál a kettes fokozat...
Érdekes, ezek szerint akkor a TBi-nél nincs két sebesség fokozat...külön kapcsolja a ventiket. A másik fura dolog, hogy én sem találtam MES-ben TBi-nél a klíma nyomását...
Érdekes, ezek szerint akkor a TBi-nél nincs két sebesség fokozat...külön kapcsolja a ventiket. A másik fura dolog, hogy én sem találtam MES-ben TBi-nél a klíma nyomását...
Pizza172016-05-02 22:23:00 // 82456
Erre gondoltam én is de ez így nehéz.. Jó lenne megtudni melyik relé felelős ezért meg hol helyezkedik de sehol nem talàlok ilyen leírást :-/
Pityukoma2016-05-02 22:08:28 // 82455
Egy kóbor 5let: Próbáld megkeresni melyik relé kattog ilyenkor és azt cseréld meg egy másikkal. Hátha csak a relé van beégve és kattanni kattan, de nem ad át feszkót.
Pizza172016-05-02 21:35:00 // 82454
Annyit hallottam hogy kattog valami a startgombnàl meg valami relé valahol de nem forgatta.. A kijelző stb mutatók mind működtek..
Pizza172016-05-02 21:29:10 // 82453
Hu ez tetszik! Van erröl képed? Vagy tudnàl segíteni,hogy hogyan tudom ugyan ezt megcsinàlni? De jó,hogy írtàl..!!!! :-) köszi
Erhard 242 (Pure Energy)2016-05-02 21:16:32 // 82452
miért 2 venti van nekünk? :DDD majd megfigyelem még sosem néztem meg ezt így
Pityukoma2016-05-02 21:01:04 // 82451
Igen, nálam ugyanígy működik.
Lexlutor2016-05-02 20:32:38 // 82450
Enyém dízel , de nekem is két ventilátorom van (úgy emlékszem). Nem emlékszem hogy csinált volna ilyet. Bár különösebben nem figyeltem.
Lexlutor2016-05-02 20:24:30 // 82449
Ezzel az indítási problémával évek óta küzdök. Félévente behisztizik a kocsi és sokszor megszívatott nem indult. Én is önindítóra gyanakodtam , de darabbokra lett szedve és újszerű volt a belseje. 2x vettem emiatt új akkumolátort feleslegesen. Végül egy led lett rákötve az önindítóra hogy lássam megy-e rá áram. Áram ment. Ekkor kimértem mennyi áram megy az önindítóra amikor nem indul. Kiderült ilyenkor csak 6V megy rá, és nem bírja megforgatni az önindítót. Így bekötöttem az önindító elé egy relét, így ha csak 6V megy rá akkor is beindul. Ez kb. 3 hónapja történt. Azóta pöcre indul mindig.
David | Centocinquantanove2016-05-02 20:17:07 // 82448
Gyújtás azért van, vagy az sincs?
Hardy2016-05-02 19:51:13 // 82447
Lehet csak koszos az önindító. Nem húz be a bendix. Meg kéne mérni az önindító kap e áramot mikor indítasz.
Pizza172016-05-02 19:46:50 // 82446
Az aksi okés persze. Ja meg egyébként semmi hiba üzenet nem jelent meg a kijelzőn. Hogy véletlen e nem tudom de azt csinàltam hogy 3.-ik sebességbe tettem és kb 5-10 centit meglöktem előre és utànna indult be - startgombbal rendesen. Előtte 20x ki be tettem a kulcsot,kuplung és semmi.. Ez alapjàn gondoltam a szénkefékre de őszintén szólva nem tudom. Csak kezd aggasztani nagyon. Ki ért ilyesmihez a fórumon?
Giuntini2016-05-02 19:29:40 // 82445
Újabb akadály. Ma megvettem a gyári Brembokat, este ki akartuk cserélni a fékbetéteket, hát nem jött össze. A nagyfékesen van a két rugós stift, az alsó tökéletesen mozdíthatatlanul begyógyulva. Le kell vágni flexel, mert a nagytudású osztrákja beleverte úgy, hogy görbület is van benne. Megnézem bontóban darabra, mert készletben nem skarom megvenni.
yani🍀2016-05-02 19:26:21 // 82444
Az akku rendben van?
Pizza172016-05-02 19:20:02 // 82443
Nem lehet,hogy valamelyik biztosíték pl? A pedàlkapcsolót könnyn ki tudom szerelni? Bàr se a fékkel se a kuplungal nem indult sajna. :-/ A szénkefék kopottsàga is okozhatja?
yani🍀2016-05-02 18:57:28 // 82442
Egy kis érdekesség
emGéza2016-05-02 18:46:08 // 82441
Az arra van , ha nem adja ki a távirányítót és a kulcsot bedugód akkor oldja a retesz .