Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-01 19:27:04 // 86665
Ufi a gyárija olcsóbb, mint a Man pl...
lacika592016-11-01 18:59:11 // 86664
Sziasztok!Olyan problémám van a vassal hogy ingadozik az alapjárat.A másik gondom hogy sokszor menet közben nem érzékeli a gázpedált az autó!Menet közben 90 -el haladok egyszer csak lassul padlózom semmi.Ezután 0-ra gurulok vele stop.Majd újra indítva csodák csodájára újból jó!A kérdésem volt már valakinek hasonló merre induljak?Hiba kód nincs!Köszi
HGabor2016-11-01 17:51:38 // 86663
Hát igen, nem az volt a ludas. Kitisztítottuk az EGR-t és a mapot is Nandival, viszont maradt 0,2 baron gyújtáson.
ELM327-et rákötöttem, nem írt semmi hibakódot, az nagy megkönnyebbülés volt, rá voltunk készülve, hogy dobni fog párat. Habár az érdekes, hogy nem írta pl a tolatóradar hibát, miközben az egyik szem rossz. Habár gondolom csak ECU-ból nézi a hibákat, a tolatóradar pedig sanszos, hogy nem ott hibázik :-))
Összeírtam pár dolgot a "nagyszervízre", ha esetleg van valami tanácsotok, amit még érdemes kicserélni így vásárlás után, azt szívesen várom.
Az alábbiakat írtam össze:
Motorolaj Selenia 5w30
Vezérműszíj készlet SKF
Levegőszűrő Mann Filter
Olajszűrő Bosch
Pollenszűrő Mahle
Üzemanyagszűrő Mann Filter
Üzemanyagszűrőnek húzós az ára, érdemes márkásat venni vagy lehet fele annyiért is kevésbe ismertet?
fazek: nekem semmi bajon nem volt vele, nagyon szerettem, főleg, hogy 192 le és automata volt. Ránézni és szép volt, teljes m-packet és coupe. Csak hát nem mai csirke volt a 99-es évjáratával.
ELM327-et rákötöttem, nem írt semmi hibakódot, az nagy megkönnyebbülés volt, rá voltunk készülve, hogy dobni fog párat. Habár az érdekes, hogy nem írta pl a tolatóradar hibát, miközben az egyik szem rossz. Habár gondolom csak ECU-ból nézi a hibákat, a tolatóradar pedig sanszos, hogy nem ott hibázik :-))
Összeírtam pár dolgot a "nagyszervízre", ha esetleg van valami tanácsotok, amit még érdemes kicserélni így vásárlás után, azt szívesen várom.
Az alábbiakat írtam össze:
Motorolaj Selenia 5w30
Vezérműszíj készlet SKF
Levegőszűrő Mann Filter
Olajszűrő Bosch
Pollenszűrő Mahle
Üzemanyagszűrő Mann Filter
Üzemanyagszűrőnek húzós az ára, érdemes márkásat venni vagy lehet fele annyiért is kevésbe ismertet?
fazek: nekem semmi bajon nem volt vele, nagyon szerettem, főleg, hogy 192 le és automata volt. Ránézni és szép volt, teljes m-packet és coupe. Csak hát nem mai csirke volt a 99-es évjáratával.
SzTomi2016-11-01 17:30:29 // 86662
Ma fel akartam rakni a téligumis felnit, de sajna beleér a fékbe.
ET 35-ös, a gyári felni ET34-es.
Milyen nyomtávszélesítőt ajánlatos feltenni? 3-5mm? Van valakinek tapasztalata?
Köszi.
ET 35-ös, a gyári felni ET34-es.
Milyen nyomtávszélesítőt ajánlatos feltenni? 3-5mm? Van valakinek tapasztalata?
Köszi.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-01 17:14:38 // 86661
Nagy mákom van, hogy nem mentem hosszabb útra a 4 napban, benézett volna egy blokk csere... ingadozott ma a hőfok a városban itt valami nem stimmel, városon kívül tartós 90 fok beérek leesik 70-re, majd megint 90, megálltam a munkahelyemen motorháztető kinyit a visszatérő ágnál verik ki a hűtővizet... fém csővel meg van erősítve de csak az egyenes része a derékszög már csak műanyag, a fém végénél van eltörve... 4 éves autón, pár hete a fiat 500-nál törött el ez a csöcs, jó kis gyári minőség...
A vicc, hogy egy TB autóban nincs vízszintjelző, minek autópályán 2-300km-en beállt volna a motor az biztos ahogy szépen elcsöpögött volna a víz...így csak pár deci hiányzik..
A vicc, hogy egy TB autóban nincs vízszintjelző, minek autópályán 2-300km-en beállt volna a motor az biztos ahogy szépen elcsöpögött volna a víz...így csak pár deci hiányzik..
fazek2016-11-01 12:03:11 // 86660
BMW-ből tényleg üdítő dolog alfába átülni. 😁
(Tapasztaltam)
(Tapasztaltam)
Dömpi (il dottore)2016-11-01 11:44:29 // 86659
Hajrá Pityukoma! – GYŰJTÉS 3.0
Segíts egy ALFÁS társadnak, hiszen ez a közösség ÉRTED is összefogna!
Az alábbi sorokat egy ALFÁS BARÁTUNK és családja szomorúnak induló, de most talán jóra forduló története kapcsán írtuk.
Szekér István barátunk, akit az Alfa Amore (www.alfaamore.hu) tagjai PITYUKOMA néven ismernek, jelenleg súlyos betegséggel küzd!
Aki Pityut ismeri, tudja, talán Ő a világ egyik legönzetlenebb, legsegítőkészebb embere. Betegsége előtt, amíg ereje bírta, bárkinek, bármiben segített.
Munkája és családja mellet mindig is az Alfás közösség mozgatta és Ő a 159 VTT (159-es Velencei Tavi Találkozó) egyik fő szervezője.
Sajnos 2016 kora tavasszal egészségi állapota hirtelen leromlott.
Idén januártól már gyomorpanaszokkal küzdött, folyamatosan fogyott és gyengült. Pont az idei Velencei Tavi Találkozó előtti napokban került kórházba és derült ki mi a baj:
HASNYÁLMIRIGY DAGANAT!
Pityu a nyár folyamán egy különleges, Magyarországon még nemigen alkalmazott, kemoterápia kezelést kapott, de állapota nemhogy javult volna, inkább romlott.
Ráadásul víz gyülemlett a hasüregében, amelyet jelenleg hetente le kell csapoltatni a kórházba.
A fájdalmaira egy igen erős, gyakorlatilag kábítószernek minősülő tapaszt kell használnia. Gyakorlatilag 1 hétből 1-2 nap, amikor jól van, van egy kis ereje, a többi nap számára a folyamatos gyötrődés időszaka – nem csupán fizikailag, hanem lelkileg is.
Korábban volt, hogy a felesége autójában egy izzó kicseréléséhez nem volt erő a kezében. A múlt héten már képes volt egy elkopott ablaktörlő lapátot kicserélni, de ez akkora sikerélmény volt számára, mintha a Mount Everest csúcsát hódította volna meg.
Mielőtt tovább olvasnád, gondold át a fenti néhány sort: min mehet keresztül a mindennapokban!
Szeptembertől Pityu imunonkológiai kezelést vesz igénybe, három féle, távol-keleti és afrikai gyógynövény kivonatát kapja injekció formájában.
A múlt héttől pedig KAKUUN víz kezelést kap, ami egy folyamatos, 14 napos kúra 10 napos szünetekkel. A kezelés egy 50 perc időtartamú fürdés 38 fok C-os vízben, napi 2 alkalommal. Mindemellett napi 1,5 liter kakuun vizet kell meginnia. A hatása eddig pozitív, Pityu erősödik, a leletei javulnak, Ő maga pedig teli van optimizmussal, bízik a jövőben, hisz a gyógyulásában – végre!
1 db 50 perc időtartamú fürdő a kakuun vízben: 5 000,- Ft
1,5 liter kakuun víz, amit meg kell innia naponta: 500,- Ft
Mindez havi szinten mintegy 300 000 Ft,- kiadást jelent!
Az alfás közösség összefogása először AlfaCityben mutatta meg erejét. A sárkányhajó versenyen külön csapat szerveződött mely a "Hajrá Pityukoma!" nevet viselte. A színpadon pedig felhívást tettünk közzé: ha már másként nem tudunk segíteni annak a barátunknak, aki nekünk mindig segített, legalább anyagi segítséget próbáljunk nyújtani a családnak.
Egész nyáron gyűjtöttünk, majd szeptemberben és a KUL-on matricát árultunk, a matricákból befolyt bevétellel támogatva a családot, a kiragasztott matricákkal pedig erőt adva Pityunak.
Eddig, hála az Alfa Romeo közösség erejének, HÁLA NEKTEK, több százezer Forintot tudtunk átutalni Pityu családjának.
A kakuum víz kezelés azonban bár nagyon hatásosnak tűnik, roppant drága.
KÉRÜNK BENNETEKET, SEGÍTSETEK! Akkor is, ha már eddig is segítettetek!
Hogy miért?
MERT HA VELED TÖRTÉNNE HASONLÓ, EZ A KÖZÖSSÉG ÉRTED IS ÖSSZEFOGNA!!!
Ez most Pityu és családja eddigi legnagyobb harca, melyhez az anyagi segítség mellett óriási erőt is kell adnunk Pityunak, hiszen Ő még egy fiatalember, 47 éves, vár rá az élet, várnak rá fiai – Ádám (17), Peti (13) és Levente (5) – szeretett felesége, és nem utolsó sorban még számos Alfa Romeo, aminek a volánja mögé szeretne ülni!
Segíteni az alábbi, elkülönített bankszámla számra történő utalással tudsz:
Számlaszám: 10403129-75555351-57521048
Számlatulajdonos: Megyeri Tibor
Nagyon szépen köszönjük mindenki önzetlen segítségét!
Pityukoma! Neked rengeteg erőt, türelmet és mielőbbi jobbulást kívánunk!
Veled vagyunk, Szeretünk Téged és várunk vissza, ebbe az összetartó közösségbe!
Üdvözlettel:
Alfás Barátok
Segíts egy ALFÁS társadnak, hiszen ez a közösség ÉRTED is összefogna!
Az alábbi sorokat egy ALFÁS BARÁTUNK és családja szomorúnak induló, de most talán jóra forduló története kapcsán írtuk.
Szekér István barátunk, akit az Alfa Amore (www.alfaamore.hu) tagjai PITYUKOMA néven ismernek, jelenleg súlyos betegséggel küzd!
Aki Pityut ismeri, tudja, talán Ő a világ egyik legönzetlenebb, legsegítőkészebb embere. Betegsége előtt, amíg ereje bírta, bárkinek, bármiben segített.
Munkája és családja mellet mindig is az Alfás közösség mozgatta és Ő a 159 VTT (159-es Velencei Tavi Találkozó) egyik fő szervezője.
Sajnos 2016 kora tavasszal egészségi állapota hirtelen leromlott.
Idén januártól már gyomorpanaszokkal küzdött, folyamatosan fogyott és gyengült. Pont az idei Velencei Tavi Találkozó előtti napokban került kórházba és derült ki mi a baj:
HASNYÁLMIRIGY DAGANAT!
Pityu a nyár folyamán egy különleges, Magyarországon még nemigen alkalmazott, kemoterápia kezelést kapott, de állapota nemhogy javult volna, inkább romlott.
Ráadásul víz gyülemlett a hasüregében, amelyet jelenleg hetente le kell csapoltatni a kórházba.
A fájdalmaira egy igen erős, gyakorlatilag kábítószernek minősülő tapaszt kell használnia. Gyakorlatilag 1 hétből 1-2 nap, amikor jól van, van egy kis ereje, a többi nap számára a folyamatos gyötrődés időszaka – nem csupán fizikailag, hanem lelkileg is.
Korábban volt, hogy a felesége autójában egy izzó kicseréléséhez nem volt erő a kezében. A múlt héten már képes volt egy elkopott ablaktörlő lapátot kicserélni, de ez akkora sikerélmény volt számára, mintha a Mount Everest csúcsát hódította volna meg.
Mielőtt tovább olvasnád, gondold át a fenti néhány sort: min mehet keresztül a mindennapokban!
Szeptembertől Pityu imunonkológiai kezelést vesz igénybe, három féle, távol-keleti és afrikai gyógynövény kivonatát kapja injekció formájában.
A múlt héttől pedig KAKUUN víz kezelést kap, ami egy folyamatos, 14 napos kúra 10 napos szünetekkel. A kezelés egy 50 perc időtartamú fürdés 38 fok C-os vízben, napi 2 alkalommal. Mindemellett napi 1,5 liter kakuun vizet kell meginnia. A hatása eddig pozitív, Pityu erősödik, a leletei javulnak, Ő maga pedig teli van optimizmussal, bízik a jövőben, hisz a gyógyulásában – végre!
1 db 50 perc időtartamú fürdő a kakuun vízben: 5 000,- Ft
1,5 liter kakuun víz, amit meg kell innia naponta: 500,- Ft
Mindez havi szinten mintegy 300 000 Ft,- kiadást jelent!
Az alfás közösség összefogása először AlfaCityben mutatta meg erejét. A sárkányhajó versenyen külön csapat szerveződött mely a "Hajrá Pityukoma!" nevet viselte. A színpadon pedig felhívást tettünk közzé: ha már másként nem tudunk segíteni annak a barátunknak, aki nekünk mindig segített, legalább anyagi segítséget próbáljunk nyújtani a családnak.
Egész nyáron gyűjtöttünk, majd szeptemberben és a KUL-on matricát árultunk, a matricákból befolyt bevétellel támogatva a családot, a kiragasztott matricákkal pedig erőt adva Pityunak.
Eddig, hála az Alfa Romeo közösség erejének, HÁLA NEKTEK, több százezer Forintot tudtunk átutalni Pityu családjának.
A kakuum víz kezelés azonban bár nagyon hatásosnak tűnik, roppant drága.
KÉRÜNK BENNETEKET, SEGÍTSETEK! Akkor is, ha már eddig is segítettetek!
Hogy miért?
MERT HA VELED TÖRTÉNNE HASONLÓ, EZ A KÖZÖSSÉG ÉRTED IS ÖSSZEFOGNA!!!
Ez most Pityu és családja eddigi legnagyobb harca, melyhez az anyagi segítség mellett óriási erőt is kell adnunk Pityunak, hiszen Ő még egy fiatalember, 47 éves, vár rá az élet, várnak rá fiai – Ádám (17), Peti (13) és Levente (5) – szeretett felesége, és nem utolsó sorban még számos Alfa Romeo, aminek a volánja mögé szeretne ülni!
Segíteni az alábbi, elkülönített bankszámla számra történő utalással tudsz:
Számlaszám: 10403129-75555351-57521048
Számlatulajdonos: Megyeri Tibor
Nagyon szépen köszönjük mindenki önzetlen segítségét!
Pityukoma! Neked rengeteg erőt, türelmet és mielőbbi jobbulást kívánunk!
Veled vagyunk, Szeretünk Téged és várunk vissza, ebbe az összetartó közösségbe!
Üdvözlettel:
Alfás Barátok
lekogy2016-11-01 11:02:32 // 86658
Sziasztok!
Pár napja szörakozik a xenonom, eleinte csak néha vibrált, később felkapcsolás után pár perccel a bal mindig lekapcsolt, tegnap éjjel hazafele, már a jobb is kikapcsolt (izgi volt ködlámpával), eleinte egy le-felkapcsolás megoldotta, tegnap már le kellett állítani a motort, hogy újra égjenek, de akkor is csak pár percig ment!
Mi lehet a hiba? Izzó, trafó, stb?
Tudom hirtelen orvosolni szerintetek vagy szervíz, addig meg, csak nappali üzem?
Pár napja szörakozik a xenonom, eleinte csak néha vibrált, később felkapcsolás után pár perccel a bal mindig lekapcsolt, tegnap éjjel hazafele, már a jobb is kikapcsolt (izgi volt ködlámpával), eleinte egy le-felkapcsolás megoldotta, tegnap már le kellett állítani a motort, hogy újra égjenek, de akkor is csak pár percig ment!
Mi lehet a hiba? Izzó, trafó, stb?
Tudom hirtelen orvosolni szerintetek vagy szervíz, addig meg, csak nappali üzem?
Shadin2016-11-01 09:39:59 // 86657
Üdv itt már "legálisan" is!
A tb mutató pár autónál nem pont nulláról indul, ez csak esztétikai probléma, ezen valószínűleg nem segít a MAP és EGR tisztítás.
Egy üde színfolt vagy itt egy BMW-ből átülve :-)
A tb mutató pár autónál nem pont nulláról indul, ez csak esztétikai probléma, ezen valószínűleg nem segít a MAP és EGR tisztítás.
Egy üde színfolt vagy itt egy BMW-ből átülve :-)
droberto2016-10-31 23:26:42 // 86656
Hogyhamár.... :)
Én a hűtővíz kiegyenlító zörgését így oldottam meg.
Én a hűtővíz kiegyenlító zörgését így oldottam meg.
HGabor2016-10-31 22:51:32 // 86655
Sziasztok!
1 hete lettem Alfás, most sikerült taggá válni, eddig Nándiee segített pár felmerült kérdésben és ő tolmácsolt pár dolgot innen a topikból.
Szóval 1 hete van nálam az autó, 400 km-t mentem vele, eddig tetszik. Full extrás E46 328Ci-ből ültem át 4 év után, mert sokat fogyasztott, illetve rohadt már, szélmalomharc volt. Továbbá lassan 1 éve már 3-an vagyunk, így a két ajtó és a csomagtartó kevésnek bizonyult.
Eddig az Alfában szélvédő lett cserélve, amit ezúton is köszönök Itáliai szélvédős kollégának, illetve kapott egy Mahle termosztátot is, mert lehűlt városon kívül 60-70 fokra.
Következő héten viszem nagyszervízre, holnap pedig kitisztítjuk az EGR-t és a map szenzort, mert gyújtásnál is 0,2 bart ír a nyomásmutató. Remélem ezzel megoldódik.
Továbbá alapjáraton van egy fura hang, mintha ventillátor hang lenne, de alapjárat fele elmúlik. A ventik offra vannak rakva, akkor is hallatszódik. Nyitott motorháztetőnél nem hallatszik, csak az utastérből. Én szíjra gondolok, habár akkor elvileg lehetne hallani máshol is, nem csak utastérből.
1 hete lettem Alfás, most sikerült taggá válni, eddig Nándiee segített pár felmerült kérdésben és ő tolmácsolt pár dolgot innen a topikból.
Szóval 1 hete van nálam az autó, 400 km-t mentem vele, eddig tetszik. Full extrás E46 328Ci-ből ültem át 4 év után, mert sokat fogyasztott, illetve rohadt már, szélmalomharc volt. Továbbá lassan 1 éve már 3-an vagyunk, így a két ajtó és a csomagtartó kevésnek bizonyult.
Eddig az Alfában szélvédő lett cserélve, amit ezúton is köszönök Itáliai szélvédős kollégának, illetve kapott egy Mahle termosztátot is, mert lehűlt városon kívül 60-70 fokra.
Következő héten viszem nagyszervízre, holnap pedig kitisztítjuk az EGR-t és a map szenzort, mert gyújtásnál is 0,2 bart ír a nyomásmutató. Remélem ezzel megoldódik.
Továbbá alapjáraton van egy fura hang, mintha ventillátor hang lenne, de alapjárat fele elmúlik. A ventik offra vannak rakva, akkor is hallatszódik. Nyitott motorháztetőnél nem hallatszik, csak az utastérből. Én szíjra gondolok, habár akkor elvileg lehetne hallani máshol is, nem csak utastérből.
Hardy2016-10-31 22:38:53 // 86654
Egyszerűen orvosolták. Volt meg pár ilyen megoldásuk amit azért elegansabban is meg lehet csinalni. Így
Haddel2016-10-31 20:24:44 // 86652
Örülök ,hogy Nálad se lett komoly gond😃
RomeoOne2016-10-31 19:59:09 // 86651
Úgy látszik, ma egy ilyen nap volt. Vagy Debrecennél volt valami a levegőben.
Én is Debrecenből tartottam Paks felé, amikor Kecskemétnél bevillant a check engine, előzés közben. Piros lámpán is áthajtottam, hogy le tudjak húzódni biztonságosan. Eléggé rám jött a para, mert még csak egyszer találkoztam ezzel a lámpával és akkor motorcsere lett belőle.
Robit fel is hívtam gyorsan, aki megnyugtatott, hogy ha nem érzek változást a kocsi viselkedésében, hazajöhetek vele nyugodtan. Nem is volt semmi gondja, sőt, a 3. indítás után már fel sem gyulladt a hibajelző.
Itthon Robi kiolvasta a hibát, P0091. Nem jutott elég üzemanyag a motorba, vagy valami ilyesmi volt a probléma. A Maestro bónuszban még a csatikat is lehúzta és kontaktspré-vel befújta, biztos, ami biztos.
Bónusz, hogy a kocsiban volt valami idegesítő nyöszörgés, mnit mikor a futóműben elkopik a szilent, vagy hasonló, de nem tudtam beazonosítani, mert össze vissza nyekergett. Ahogy Robi lökdöste a motortérben az alkatrészeket, egyszer csak megüti a fülem az a nyöszörgés. Kiderült, hogy ott a levegő szívó cső (vagy jóég tudja mi a szakszerű neve, Robi biztos tudja) ahol le volt fogatva, ott ahogy súrlódott a fémen, az nyikorgott. Állítólag Piritunak is volt már ilyen problémája. Majd beleolvasgatok a blogjába :)
Minden jó, ha a vége jó és eddig happy end :)
Én is Debrecenből tartottam Paks felé, amikor Kecskemétnél bevillant a check engine, előzés közben. Piros lámpán is áthajtottam, hogy le tudjak húzódni biztonságosan. Eléggé rám jött a para, mert még csak egyszer találkoztam ezzel a lámpával és akkor motorcsere lett belőle.
Robit fel is hívtam gyorsan, aki megnyugtatott, hogy ha nem érzek változást a kocsi viselkedésében, hazajöhetek vele nyugodtan. Nem is volt semmi gondja, sőt, a 3. indítás után már fel sem gyulladt a hibajelző.
Itthon Robi kiolvasta a hibát, P0091. Nem jutott elég üzemanyag a motorba, vagy valami ilyesmi volt a probléma. A Maestro bónuszban még a csatikat is lehúzta és kontaktspré-vel befújta, biztos, ami biztos.
Bónusz, hogy a kocsiban volt valami idegesítő nyöszörgés, mnit mikor a futóműben elkopik a szilent, vagy hasonló, de nem tudtam beazonosítani, mert össze vissza nyekergett. Ahogy Robi lökdöste a motortérben az alkatrészeket, egyszer csak megüti a fülem az a nyöszörgés. Kiderült, hogy ott a levegő szívó cső (vagy jóég tudja mi a szakszerű neve, Robi biztos tudja) ahol le volt fogatva, ott ahogy súrlódott a fémen, az nyikorgott. Állítólag Piritunak is volt már ilyen problémája. Majd beleolvasgatok a blogjába :)
Minden jó, ha a vége jó és eddig happy end :)
Hege2016-10-31 19:56:11 // 86650
Hardy2016-10-31 18:38:59 // 86649
En is azért raktam bele mert utálom ha hirtelen menetközben kifogy. Így ha világít még van idom feltölteni.
Haddel2016-10-31 18:04:54 // 86648
Haddel2016-10-31 18:00:14 // 86647
Az nem is drága ,és hasznos. Na majd mennem kell ugyis antennát venni,lehet veszek bele én is.
Hardy2016-10-31 10:49:43 // 86645
droberto2016-10-30 22:17:20 // 86644
Így most már csak visszarakni lesz(volt) nehéz. :)
droberto2016-10-30 22:16:00 // 86643
Ha Hi-os felszereltség, akkor ott van elvileg mindenkinél.
Haddel2016-10-30 22:06:06 // 86642
Nem volt egyszerü mutatvány, . Bontoban vetted a szintjelzőt? A csatlakozó ott van gyárilag?
Hardy2016-10-30 21:43:50 // 86641
Miután közel 2 óra alatt levettem a lokost azt mondtam ha a fene fenét eszik is működni fog. Sajnos a Novitec cég nem gondolt arra hogy valaki le akarja venni a lököst miután felrakta a toldatot. A ket alsó csavarhoz nem lehetett hozzáférni. De már lehet.
Meg így en tudtam beállítani mikor jelezzen.
Meg így en tudtam beállítani mikor jelezzen.
Haddel2016-10-30 21:31:48 // 86640
De csak beépitetted ügyesen. zsír😃
Hardy2016-10-30 21:19:28 // 86639
Sandree802016-10-30 18:31:53 // 86638
Ok köszi, a következő hétvégén megnézem.
Haddel2016-10-30 18:28:10 // 86637
Enyémben is kicsi van.
droberto2016-10-30 17:13:28 // 86636
Igazából az összeset, de a turbó alsó (friss levegő kimennő) csonkján levőről beszélünk.
Sandree802016-10-30 14:41:07 // 86635
Akkor bocsi, őszintén megvallva, egyből írtam, a pánik hatása miatt... Ilyen trauma régen ért, az én porszáraz motorterem olajos lett :)
Melyik csonkot kell néznem?
Köszi.
Melyik csonkot kell néznem?
Köszi.
droberto2016-10-30 14:14:11 // 86634
2 hete volt téma. :)
Ez ilyen mindenkinél. Max. a bilincs és a csonk koncentrikusságát csekkold és húzz rajta.
Ez ilyen mindenkinél. Max. a bilincs és a csonk koncentrikusságát csekkold és húzz rajta.
Sandree802016-10-30 14:05:43 // 86633
Hardy2016-10-30 10:22:26 // 86632
Valakinek elfekvobe nincs ablakmosó tartálya? A fene gondolta hogy ezeket kétfajta tartallyal szerelték. Gondolom így utólag az SW meg a xenonos kapta a nagyot. Egy év után ra szedtem magam hogy berakom a szintjelzot erre ebbe a kicsi van. 😢
Tocsa2016-10-29 19:25:07 // 86631
Köszi ! :) Nem téma annyit megér ha már egyébként minden papírja megvan ! A szervízkönyv is vezetve van végig.
Apropó szeretnék venni diag interfészt ami esetleg bluetootos és kábeles is egyben ha van olyan ki mit használ/javasol 159 1,9JTDm -hez?
Apropó szeretnék venni diag interfészt ami esetleg bluetootos és kábeles is egyben ha van olyan ki mit használ/javasol 159 1,9JTDm -hez?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-29 18:47:09 // 86630
emlékeim szerint 8-10e a kódkártya
Tocsa2016-10-29 18:16:02 // 86629
Sziasztok. Sajna az 159 SW hez nincs meg a kulcsoknak és a rásiónak a kódkártyája ezeket márkaszervízből be lehet szerezni ??? Sokba fáj a dolog ? Mennyire macera?
Don Gombóc2016-10-29 16:57:43 // 86628
40 ezer az korrekt. :-) A múltkor a boltodban lévő ember nem akarta megérteni hogy az kicsit sok. Amúgy ez a jó ügyfél, viszi a drága olajat utántöltésre rendületlenül.
ProdyG2016-10-29 14:08:28 // 86626
17 es kerekbe hány bár nyomás kell? Bocs, telorol potyogok.
Köszi
Köszi
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-29 09:11:15 // 86625
A fosvágenek amúgy is zabálják az olajat a 30-40e-es csereperiódus egy non+ultra nem csodlkozom, hogy szakad a lánc
Giuntini2016-10-29 09:04:41 // 86624
Ezt ugye nem mondtad komolyan?! Olaszországban a rendőrségi autók, és a csendőrség (carabinierik) autói 159-es Alfák. Ha valahol, akkor Olaszországban meg vannak hajtva ezek az autók, városban, és autópályákon. A rendőrökkel az Alfa Cityn is beszélgettem, egyáltalán nincsen megerősítve a futóművük, széria a motor is. És nem semmi, amit azok az autók kapnak. Ott a rendőrök nem szórakoznak, mert beletolnak a betonba. Én emlékszem, amikor sok -sok évvel ezelőtt egy záróvonal átlépéséért jöttek utánam szirénázva a carabinierik, egy 155-ös Alfával. Én a Cromával voltam. Nincs olyan Porsche, aki nem állt volna félre. Az olasz rendőrök, baromi vezetési kiképzést is kapnak hozzá.
Hardy2016-10-29 08:27:02 // 86623
Miért? Az RS nem városi járőrautó hogy mindig mas megy vele. Ugyan azok az emberek használják. 80-130 autópályán. Ha balesethez megyünk akkor vannak megzavarva kicsit. Szinte mindegyik lánc szakadás. Meg elektronikai hibák.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2016-10-29 08:02:35 // 86622
Rendőrségi hadználatba semmi nem bírná sokáig. A TiBI is gyorsan le térdelne
Haddel2016-10-29 07:38:38 // 86621
Éjszaka Geitling jól megszopatott. Este hatig dolgoztam ,utána indultam haza Kitzbühelböl ,jöttem 500 km-t ,erre Bpesten a kapubeállóban jön rá a regenerálhatnék. Na mondom,hogy vesznél meg!😃 Mehettem egy bonusz kört levezetésként.😃
Hardy2016-10-28 21:21:43 // 86620
A 2.0 TSI nem olyan rossz. Ez komoly? Nekunk a kb. 70 RS ből 40 tonkrement. Motorcsere. A maradék meg tobbet van szervizbe mint az utakon.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-28 12:30:51 // 86619
jaja tőled tanultam :))))
Kócosw2016-10-28 10:12:04 // 86618
te is olcsobban tolod gumi nelkül? :D
tirex2016-10-28 09:54:51 // 86617
Van a willhabenen egy garnitúra gumival most. 800juró. Szokott lenni 1000 alatt gumistól
tirex2016-10-28 09:52:34 // 86616
Nekem mozgókúposak, tökéletes.