Fórum >> Típusok >> 159

Invisible2016-10-25 08:09:42 // 86515
Banditával nekem sincs jó tapasztalatom az OMW 95-tel, pedig 159-be mindig MM Dieselt tankolok, és semmi gondom vele. Nálam is elég furán járt a Bandit motorja, miután beletankoltam a 95öst. Akkor megfogadtam, soha többet, csak 100-asat kap.
Zolibácsi2016-10-25 07:12:23 // 86514
Sziasztok csak a benzin témához szeretnék hozzá szólni. Van egy idős karbis honda cbr f1- em és eleg ritkán is használom. Általában omw 100 ment bele mindig Sosem volt baja. Majd tettem bele omw 95-t és nem mentem 3 hétig a motorral. Után megilyedtem mert alig indult be és a motor sem járt szépen. Mentem vele de nem volt ereje egészen fordulatig után megindult. Nos a diagnózis az hogy beleszaradt a 95-s és az alapjárati fuvokakat eltomitette. Már Túl vagyok a 2. Teli tank 100-ason és most már majdnem jó megint. Nem tudom mit tesznek a benzinbe amit regebben nem tettek, de sok motorszerelo panaszkodik erre. Nem kizárt hogy itt is ilyesmi lehet, hogy valami lerakódik valahova a benzinbol.
Gergő2016-10-25 00:28:39 // 86513
Szia,lehet ennyit számít az automata?Mert ha nem nyomom neki akkor magyon szépen elváltogat 2000 körül.De amugy igazad van,nagyon nem való neki ez a tojásos üzemmód :)
Gergő2016-10-25 00:25:29 // 86512
Automata
ribipeti2016-10-24 23:37:02 // 86511
Szia, szép a vasad :), anno láttam a Csörinél, talán te is a Brerámat.
A számaid irígylésre méltók, én nem tudok ilyen szép fogyasztási adatokkal szolgálni. Nekem minimális várossal Q2-vel, és nem Q4-gyel, kézi váltóval a nagy átlagom 11,2. Pénteken külön megnéztem a legalacsonyabb fogyi produkciót. Egy teljes tálca tojással a gázpedál alatt tudtam 9,2-t kihozni, de ez nem embernek és nem ennek a motornak való feladat.
Aztán könnyen lehet, hogy csak nálam nem stimmel valami, hogy ennyit fogyaszt a Bré.
Bár a spritmonitor szerint az én kocsim is már nagyon irígylésreméltóan takarékos. :)
Spritmonitor
Liquid2016-10-24 23:34:21 // 86510
V6-nál nincs turbolyuk :)
Giuntini2016-10-24 23:33:07 // 86509
Tiéd kézi váltós vagy automata?
Nandiee2016-10-24 23:06:56 // 86508
Sziasztok!

Sokáig kerestem, de nem találtam meg az oldalon az alábbi 2 dolgot 159-es gyári navihoz:
- friss Magyarország térképet - hogyan lehet megszerezni? Csak a gyári játszik? Hol lehet kapni és milyen árban mozog?
- továbbá találtam leírást youtube-on a fejegység szoftverfrissítésével kapcsolatban, de melyik a legújabb? Gondoltam rákérdek, mielőtt felrakok egy régebbi verziót:-)

Köszi előre is!
Gergő2016-10-24 22:40:35 // 86507
Megszólítottnak érzem magam:) Na szóval a V6-om: ahogy Guintini sejti városban valóban benyeli a 16-18 litert,de szerencsére ott nemsokat megy.Autópályán 130-nál 2700 at forog ,ilyenkor valóban elvagyok 9-10 liter körül,és kb 10 km/h gyorsításnál eszik 1-1,5 literrel többet.Érdekes módon nekem szereti a MOL prémiumnyálat,söt ha Shell 100-ast tankolok bele akkor a fogyasztás is mérséklődik fél/egy literrel átlagban,szebben is jár tőle a motor.Amugy előzésekkor nem kell gondolkodni,nagyon nagyon megindul a JTS már 2000 től nagyon élénk, a 159 súlyát nemigen érezni benne kicsit sem lomha.
Hardy2016-10-24 22:11:17 // 86506
Nézd meg ezt: Gumifelni Jo árai vannak es fehérvári.
Giuntini2016-10-24 22:03:51 // 86505
Mondjuk a motorhanggal nem lehet konkurálni, nekem is 150-nél 9 felé tendál, viszont ha a benyás 130-nál 10 litert eszik, akkor az 150-nél már 12 - 13 környékén nyakal. Az baromian nem kevés, de valamit valamiért. Azért kíváncsi lennék a V6 hétköznapi vezethetőségére, alacsony fordulatról mennyire nyomatékosan indul meg. A 2,4 főleg automata váltóval ebben szerintem verhetetlen.
Liquid2016-10-24 21:32:15 // 86504
helyesbítek, a 150 már közelebb van a 10-hez :)
Liquid2016-10-24 21:27:25 // 86503
Az enyém ami szintén Q4 városban 12-18, pályán 130-cal 8, 150-nel 9 felett valamivel.
Beszéltem a kintről behozott, Csöriéknél motorcserélt V6 gazdájával, azt mondta 130-cal 10 vagy az alatt tartható, ez sem kevés, de valamit valamiért :)
Giuntini2016-10-24 21:23:29 // 86502
Ez valószínűleg az lesz. Jobban nyit a kelleténél, és úgy marad.
Liquid2016-10-24 21:23:24 // 86501
A benzin lovakat itatni kell nincs mese, főleg ha Holden-ből vannak :)
Ha ennyi is elbizonytalanít, akkor ne vegyél V6-ot.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-24 20:43:46 // 86500
nem ismerem őket, egy furcsaság se egy székhelycím, se egy levelezési cím ...kitől fél? :)))
Greentimus2016-10-24 20:42:38 // 86499
Ez termosztát hiba lenne?
link

A videó nem az enyém, de nekem is hasonló a jelenség.
Angelo2016-10-24 20:25:23 // 86498
Kedves Fehérvári Cartársak :)

Van vkinek infója a következő gumi kereskedőről?
http://www.auto-stop.hu/

Innen rendelnék gumit,csak eléggé noname nemismert cég,és gondoltam leinformálom itt őket:)

Előre is köszi a válaszokat!!!

PAcsi
Vermacy2016-10-24 18:40:59 // 86497
Köszönöm lehet, eladás lesz belőle...
Giuntini2016-10-24 18:24:48 // 86496
A V6 automata váltóval városban 18l körül hlfogyaszt, ez gyári adat, de 10l alatt nem lehet vele utazni. Ugyanez a 2,4 városban 11,8 l, ez is gyári adat, viszont azzal 8l körül autópályán lehet autózni. Amellett a 2,4 legalább úgy autózható a mindennapokban mint a V6. Én el sem gondolkoznék rajta.
SzTomi2016-10-24 17:59:50 // 86495
Köszi,

Akkor csak alányúlok valamivel és ki kell jönnie. Nem mertem nagyon csesztetni, kézzel akárhogy húztam nem jött.
Norby2016-10-24 17:56:36 // 86494
egy gumigyűrű fogja a csavaron kívül
SzTomi2016-10-24 17:48:42 // 86493
Van valami trükk a MAP szenzor kiszedésére?
Meg akartam nézni milyen állapotban van, de nem tudtam kihúzni..
Jani72122016-10-24 17:44:59 // 86492
szomorú vagyok, elbizonytalanodtam, marad 2.4 :)
AdiArsenal2016-10-24 17:04:54 // 86491
1.4T-Jet is csinálja, 100-as benzin volt rá a megoldás nálam, meg sok Bravo tulajnál is.
redbulz2016-10-24 16:46:56 // 86490
Hezitálás nekem is elő fordul, olvastam is valahol, hogy gyakran megesik ezeknél és remap tud segíteni rajta. Talán egyszer utána is megyek ennek, ha a többi javítás lement.
androidati2016-10-24 16:15:53 // 86489
Az enyém (2.2 JTS) is csinálja néha a hidegen beindítást követő dadogást, olyan is előfordult, hogy ekkor ráengedtem a kuplungot lefulladt, utána meg nem tudtam beindítani. Kivettem a gyertyákat, kettő enyhén benzines volt megtisztogattam megszárítottam őket utána indult pöccre. Én azt gondolom hogy a közvetlen befecsisek nagyon érzékenyek a bef. sugárképre tudniillik, nagyon kevés az idő az elkeveredéshez ellentétben a szívócső befecskendezésnél. Már csináltam egy befogót amivel a benzininjektort be tudom fogni a dízelporlasztó vizsgálóba és megnézem milyen a sugárkép, 100 bar-nál nem e csöpög stb...
Nem hinném h gyújtás gond, új Iridium gyertyáim vannak és nem javult velük a helyzet ezen a téren.
Ami a legjobban zavar ennél a motornál a kis fordulaton hezitálás, 1500 ford/perc környékén egy nagy lyuk van benne, de ahogy olvasgattam sokan panaszkodnak erre. 2000 1/min-nél elindul a kocsi mint akit hátba vertek.
RB 832016-10-24 15:38:21 // 86488
Nincs mit, amig én is Dizelt használtam, csak Omv, az tény hogy jobb kint az üzemanyag, amit az én 166-osom szeretett az Ausztria - Liqui Molly, zero füst, valamint az utobbi pár évben Agip Diesel Tech , amit itt kint normal áron adják, igy is hirdetik, premium diesel normál árrért...
Biztos hogy van valami Otthon, nem mondom hogy minden kútnál gáz van...
Nálam a premium semmit nem változtatott, bár az én Jtd-m Euro 3-as volt, Dpf nélkül stb....
redbulz2016-10-24 14:19:51 // 86487
Bár ez nem turbós :D Lehet rendesen el kellene olvasnom mielőtt reagálok :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-24 14:19:11 // 86486
passz piros, nincs másik TB Alfám, Fiatom meg pláne :)
redbulz2016-10-24 14:19:00 // 86485
Nagyon sokat ugyan még nem mentem vele mióta meg van, de abban a kevésben elég vegyes volt a benzinkutak sora(Shell, OMW, valami noname kiskút is volt még muszájból), viszont dadogást vagy leállást nem tapasztaltam eddig se ún. prémium nyállal sem sima 95-el. 2.2 JTS.
Don Gombóc2016-10-24 14:10:33 // 86484
Azt nem is állítom, de csak A Tibi az amelyik ilyen gonddal küzd, vagy más benyás turbós Alfáknál is és Fiatoknál is ugyan ez a helyzet?
Shadin2016-10-24 13:57:30 // 86482
Nekem van is egy pár a polcon. Nem viccelek :-)
David | Centocinquantanove2016-10-24 13:47:36 // 86481
Remélem szerencséd lesz és kijön mind probléma nélkül ;)
Tocke2016-10-24 12:51:30 // 86480
Köszönöm srácok, megnézetem :(
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-24 12:12:48 // 86479
az inkább 70-80e :)))
Gegee2016-10-24 12:11:58 // 86478
Nincs előttem a manual, de ha jól emlékszem a Tibikbe 30 ezer után írja a gyertya cserét. Lehet nem véletlen. Azt is érdemes lenne tudni, hogy csere periódus előtt vagy jóval utána ment tönkre. Ne kövezz meg, ha erre a csereperiódusra rosszul emlékszem! :)
David | Centocinquantanove2016-10-24 11:36:23 // 86474
Télre mindenképp nézesd meg. Izzító gyertyák mentek tönkre, és hidegben már lehet cumis az indítás.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-24 11:29:33 // 86473
nincs valakinek kéznél a hátsó ülésrögzítő bolha cikkszáma? nincs kedvem eprezni
Tocke2016-10-24 11:28:41 // 86471
Sziasztok, van egy hibaüzenetem, hogy "pre-heating plugs not available", tehát az előmelegítés nem áll rendelkezésre. A motor szépen indul, viszont az izzítás jele villog egy darabig, majd elalszik. Téves hibakód lehet, vagy megnézessem? Köszi a segítséget.
Gegee2016-10-24 11:18:57 // 86470
Elég nehéz lehet így választani ha semmi nem jó abból ami van. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-24 11:08:14 // 86469
a 100-assal csak egy baj van egy Tibi tulajnak ketté törött tőle a gyertyája kicsit magas a hőfok... szóval nálam az biztos nem játszik
Gegee2016-10-24 10:54:24 // 86468
Pont az alábbi következmények elkerülése végett tankolok 100-as oktánszámú üzemanyagot a Tbi-be. Főleg OMV vagy shell kutakon. Utána olvastam és azt írták, hogy igen is számít mit teszünk bele, főleg a TBi-nél, mert ugye ebből a motorból aztán kihoztak mindent amit csak lehet. Rákérdeztem a kúton, hogy honnan érkezik az üzemanyag, a válasz az volt, hogy a 95 a MOL-tól jön a maxxmotion 100 pedig osztrákból. (Vpower 100-ra nem emlékszem) Így nem is volt kérdés, hogy melyiket választom. Viszont eddig ilyen csuklást nem tapasztaltam, de hozzáteszem, mióta nálam van az autó 95 nem ment bele, igaz nem gurul sokat az autó és nincs is 400 fölött literje. Még.. szerencsére még..
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-24 10:00:12 // 86467
mind a hatunknak nem lehet lambdaszonda hibája egyszerre ..
Don Gombóc2016-10-24 09:32:26 // 86466
Én maradok a bevált szokásomnál, hogy teszek a gázolajhoz tankonként 2 dl jó minőségű 2T olajat a befecskendezők kenése miatt. Porlasztós ajánlotta, ártani meg nem árthat.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak