Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2016-10-24 21:32:15 // 86504
helyesbítek, a 150 már közelebb van a 10-hez :)
Liquid2016-10-24 21:27:25 // 86503
Az enyém ami szintén Q4 városban 12-18, pályán 130-cal 8, 150-nel 9 felett valamivel.
Beszéltem a kintről behozott, Csöriéknél motorcserélt V6 gazdájával, azt mondta 130-cal 10 vagy az alatt tartható, ez sem kevés, de valamit valamiért :)
Giuntini2016-10-24 21:23:29 // 86502
Ez valószínűleg az lesz. Jobban nyit a kelleténél, és úgy marad.
Liquid2016-10-24 21:23:24 // 86501
A benzin lovakat itatni kell nincs mese, főleg ha Holden-ből vannak :)
Ha ennyi is elbizonytalanít, akkor ne vegyél V6-ot.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-24 20:43:46 // 86500
nem ismerem őket, egy furcsaság se egy székhelycím, se egy levelezési cím ...kitől fél? :)))
Greentimus2016-10-24 20:42:38 // 86499
Ez termosztát hiba lenne?
link

A videó nem az enyém, de nekem is hasonló a jelenség.
Angelo2016-10-24 20:25:23 // 86498
Kedves Fehérvári Cartársak :)

Van vkinek infója a következő gumi kereskedőről?
http://www.auto-stop.hu/

Innen rendelnék gumit,csak eléggé noname nemismert cég,és gondoltam leinformálom itt őket:)

Előre is köszi a válaszokat!!!

PAcsi
Vermacy2016-10-24 18:40:59 // 86497
Köszönöm lehet, eladás lesz belőle...
Giuntini2016-10-24 18:24:48 // 86496
A V6 automata váltóval városban 18l körül hlfogyaszt, ez gyári adat, de 10l alatt nem lehet vele utazni. Ugyanez a 2,4 városban 11,8 l, ez is gyári adat, viszont azzal 8l körül autópályán lehet autózni. Amellett a 2,4 legalább úgy autózható a mindennapokban mint a V6. Én el sem gondolkoznék rajta.
SzTomi2016-10-24 17:59:50 // 86495
Köszi,

Akkor csak alányúlok valamivel és ki kell jönnie. Nem mertem nagyon csesztetni, kézzel akárhogy húztam nem jött.
Norby2016-10-24 17:56:36 // 86494
egy gumigyűrű fogja a csavaron kívül
SzTomi2016-10-24 17:48:42 // 86493
Van valami trükk a MAP szenzor kiszedésére?
Meg akartam nézni milyen állapotban van, de nem tudtam kihúzni..
Jani72122016-10-24 17:44:59 // 86492
szomorú vagyok, elbizonytalanodtam, marad 2.4 :)
AdiArsenal2016-10-24 17:04:54 // 86491
1.4T-Jet is csinálja, 100-as benzin volt rá a megoldás nálam, meg sok Bravo tulajnál is.
redbulz2016-10-24 16:46:56 // 86490
Hezitálás nekem is elő fordul, olvastam is valahol, hogy gyakran megesik ezeknél és remap tud segíteni rajta. Talán egyszer utána is megyek ennek, ha a többi javítás lement.
androidati2016-10-24 16:15:53 // 86489
Az enyém (2.2 JTS) is csinálja néha a hidegen beindítást követő dadogást, olyan is előfordult, hogy ekkor ráengedtem a kuplungot lefulladt, utána meg nem tudtam beindítani. Kivettem a gyertyákat, kettő enyhén benzines volt megtisztogattam megszárítottam őket utána indult pöccre. Én azt gondolom hogy a közvetlen befecsisek nagyon érzékenyek a bef. sugárképre tudniillik, nagyon kevés az idő az elkeveredéshez ellentétben a szívócső befecskendezésnél. Már csináltam egy befogót amivel a benzininjektort be tudom fogni a dízelporlasztó vizsgálóba és megnézem milyen a sugárkép, 100 bar-nál nem e csöpög stb...
Nem hinném h gyújtás gond, új Iridium gyertyáim vannak és nem javult velük a helyzet ezen a téren.
Ami a legjobban zavar ennél a motornál a kis fordulaton hezitálás, 1500 ford/perc környékén egy nagy lyuk van benne, de ahogy olvasgattam sokan panaszkodnak erre. 2000 1/min-nél elindul a kocsi mint akit hátba vertek.
RB 832016-10-24 15:38:21 // 86488
Nincs mit, amig én is Dizelt használtam, csak Omv, az tény hogy jobb kint az üzemanyag, amit az én 166-osom szeretett az Ausztria - Liqui Molly, zero füst, valamint az utobbi pár évben Agip Diesel Tech , amit itt kint normal áron adják, igy is hirdetik, premium diesel normál árrért...
Biztos hogy van valami Otthon, nem mondom hogy minden kútnál gáz van...
Nálam a premium semmit nem változtatott, bár az én Jtd-m Euro 3-as volt, Dpf nélkül stb....
redbulz2016-10-24 14:19:51 // 86487
Bár ez nem turbós :D Lehet rendesen el kellene olvasnom mielőtt reagálok :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-24 14:19:11 // 86486
passz piros, nincs másik TB Alfám, Fiatom meg pláne :)
redbulz2016-10-24 14:19:00 // 86485
Nagyon sokat ugyan még nem mentem vele mióta meg van, de abban a kevésben elég vegyes volt a benzinkutak sora(Shell, OMW, valami noname kiskút is volt még muszájból), viszont dadogást vagy leállást nem tapasztaltam eddig se ún. prémium nyállal sem sima 95-el. 2.2 JTS.
Don Gombóc2016-10-24 14:10:33 // 86484
Azt nem is állítom, de csak A Tibi az amelyik ilyen gonddal küzd, vagy más benyás turbós Alfáknál is és Fiatoknál is ugyan ez a helyzet?
Shadin2016-10-24 13:57:30 // 86482
Nekem van is egy pár a polcon. Nem viccelek :-)
David | Centocinquantanove2016-10-24 13:47:36 // 86481
Remélem szerencséd lesz és kijön mind probléma nélkül ;)
Tocke2016-10-24 12:51:30 // 86480
Köszönöm srácok, megnézetem :(
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-24 12:12:48 // 86479
az inkább 70-80e :)))
Gegee2016-10-24 12:11:58 // 86478
Nincs előttem a manual, de ha jól emlékszem a Tibikbe 30 ezer után írja a gyertya cserét. Lehet nem véletlen. Azt is érdemes lenne tudni, hogy csere periódus előtt vagy jóval utána ment tönkre. Ne kövezz meg, ha erre a csereperiódusra rosszul emlékszem! :)
David | Centocinquantanove2016-10-24 11:36:23 // 86474
Télre mindenképp nézesd meg. Izzító gyertyák mentek tönkre, és hidegben már lehet cumis az indítás.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-24 11:29:33 // 86473
nincs valakinek kéznél a hátsó ülésrögzítő bolha cikkszáma? nincs kedvem eprezni
Tocke2016-10-24 11:28:41 // 86471
Sziasztok, van egy hibaüzenetem, hogy "pre-heating plugs not available", tehát az előmelegítés nem áll rendelkezésre. A motor szépen indul, viszont az izzítás jele villog egy darabig, majd elalszik. Téves hibakód lehet, vagy megnézessem? Köszi a segítséget.
Gegee2016-10-24 11:18:57 // 86470
Elég nehéz lehet így választani ha semmi nem jó abból ami van. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-24 11:08:14 // 86469
a 100-assal csak egy baj van egy Tibi tulajnak ketté törött tőle a gyertyája kicsit magas a hőfok... szóval nálam az biztos nem játszik
Gegee2016-10-24 10:54:24 // 86468
Pont az alábbi következmények elkerülése végett tankolok 100-as oktánszámú üzemanyagot a Tbi-be. Főleg OMV vagy shell kutakon. Utána olvastam és azt írták, hogy igen is számít mit teszünk bele, főleg a TBi-nél, mert ugye ebből a motorból aztán kihoztak mindent amit csak lehet. Rákérdeztem a kúton, hogy honnan érkezik az üzemanyag, a válasz az volt, hogy a 95 a MOL-tól jön a maxxmotion 100 pedig osztrákból. (Vpower 100-ra nem emlékszem) Így nem is volt kérdés, hogy melyiket választom. Viszont eddig ilyen csuklást nem tapasztaltam, de hozzáteszem, mióta nálam van az autó 95 nem ment bele, igaz nem gurul sokat az autó és nincs is 400 fölött literje. Még.. szerencsére még..
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-24 10:00:12 // 86467
mind a hatunknak nem lehet lambdaszonda hibája egyszerre ..
Don Gombóc2016-10-24 09:32:26 // 86466
Én maradok a bevált szokásomnál, hogy teszek a gázolajhoz tankonként 2 dl jó minőségű 2T olajat a befecskendezők kenése miatt. Porlasztós ajánlotta, ártani meg nem árthat.
Don Gombóc2016-10-24 09:28:40 // 86465
Alapjárati fordulaton nincs olyan jelentős keverékképzési változás, hogy a kopogásérzékelőnek dolga lenne. Szerintem. Ott valami más apró dolog lesz a gond, inkább a lambda szonda gyengélkedik, az is csak olyan kis mértékben, hogy hidegen, illetve nem a teljes üzeni hőmérsékletnél. Bár ez közvetlen befecskendezéses benzin motor, és a környezetvédelmi besorolása miatt érzékenyebbre van állítva az egész, de szerintem a benzinnek semmi köze ehhez a jelenséghez. A hideg indítás utáni alapjárat ingadozás, egy kis gázadás utáni alapjárat esés a V6 TB-nél nekem is volt, de ez csak kétszer, és mindkét alkalommal a Lambda szonda csinálta. Meleg üzemben már semmi baja sem volt. Még az is lehet hogy nem tudunk arról hogy az 5 százalék bioetanolt esetleg egy kicsit megemelték-e a benyában, mert tervbe van véve.
Giuntini2016-10-24 09:20:45 // 86464
Köszi az Infót! Én dízellel járok, de talán annál még jobban lehet érezni a különbséget üzemanyagban,mint a benzinesnél. Én a Shellt elvből kerülöm, OMV-nél tankolok mindig. Az tény, hogy kint mindig észrevettem, hogy az ottani üzemanyagtól finomabban megy az autó, és amikor még füstölős dízeleim voltak, kevésbé kormoltak. Viszont azt hallottam, hogy a prémium üzemanyagok amennyire jót tesznek a befecskendező rendszernek, annyira rossz a motornak. Szárítanak, és erre azt mondják, hogy a motor nem szereti. ki tudja az igazságot...
RB 832016-10-24 02:12:02 // 86463
Sziasztok, ha már igy megkérdeztétek :) és Erhard kolléga irására válaszolva is egyben, igaza van sajnos :( ez az eset nálam csak egyszer fordult elö, most a nyáron ( Augusztus ) egy sikeres telitank Omv után, azt azért hozzá tenném hogy Én megrögzött Omv fun voltam-vagyok még a 166 2.4 Jtd-vel kezdödött, soha nem volt problémám...
Tehát egy telitank Omv 95normal, másnap délelött inditás alapjárat az egekben majd pár másodperc dadogás és helyre állt... gondoltam hogy a Benzin szar - Szekszárd Omv kút nem ajánlom- de már nem tudtam mit tenni, 70liter benzint csak nem "szivok" le...
amúgy nálam is volt már gyertya cserélve ( 70ekm ) ez a szervizkönyvében is benne van... most van benne 96ekm... mikor otthon voltam ( Augusztus ) és kapott kis-nagy szervizt.. akkor a szerelöm a fojtó szelepet is megnézte ( szép tiszta ) , gyertyák rendben megnézte, mert nála is volt alapjárat ingadozás,külön gépre rakta emiatt és figyelte az alapjáratot, de mechanikus hibát Ö sem talált, de megjegyezte mikor átadta a kulcsokat... és ez idö alatt a Magyar Benzint kapta.....

A tapasztalatom Németország miután itt élünk...
A kinti Benzitöl ( sima 95 ) nincs a kezdeti magas alapjárat még azután sem ha 1 hetet áll a garázsban... kulcs be-start-alapjárat normál, ezt pont ma történt mert szép idö volt és kocsimosás stb.... és pont ezen gondolkodtam miközben vártam hogy egy kicsi járatás után kiálljak hogy nincs magas alapjárat.... Hömérséklet a garázsban 7.5 fok volt....
Ahol élünk a közelben 4 kút található - Aral-Agip-Shell és egy Supermarkt Tankstelle az Ikeánál :)
Az elsö háromnál már tankoltam , szerintem egy formán jó... a fogyasztás na ja 9.5 ir most a komp.
Az utolsó tankolásom a Shellnél volt de Erhard irására , tesztelni fogom ujra : Agip-Aral...
Mert ezek szerint érzékeny a Benzin minöségére.... ez biztos...

Elég sok német forumot olvasok ... és volt egy mondat amit mindenki leirt hogy itt kint nem lehet oktánszám különbség csupán a különbözö kutak-márkák az adalékok hozzá adásával raffinálkodhatnak.. :)

Remélem segitettem :) mögöttem csak 3ekm áll mert ennyit tettem meg a " Tibivel " itt kint nem egy hajtós autó de nem is ezért vettük ....
És várom hogy Ti mit mondtok hol érdemes tankolni Otthon...
Üdv B.
Csabi2016-10-23 23:30:25 // 86462
A szőnyegre csak ott tud kifolyni..az alu burkolatnál...a gumi, és az ajtó lyukacskák már jóval alatta vannak.
Anno úgy teszteltem, hogy egy literes üvegből vízet öntöttem a szélvédőre nyitott ajtó mellett, és néztem, hogy kifolyik e a víz a lyukakon a gumin keresztül, simán kitalált a víz
Szóval ne legyen igazam, de ha a szőnyegen víz van, akkor érdemes leellenőrizni az alu burkolatot...Elég csak a kárpitot lekapni akkor már többnyire szemmel látható a vízfolyás nyomai...De kiderül ez a következő komolyabb esőzésnél is...
Dömpi (il dottore)2016-10-23 22:58:58 // 86461
Átnéztem. Nálam a gond az volt, hogy a gumi pár helyen vissza volt fordulva, ráadásul megült benne a por. Most jól kitakarítottam.
Giuntini2016-10-23 21:55:37 // 86460
Annyit tudok, hogy a Holden blokkot nem lehet generálozni. Ezt csak azért mondom, mert ilyen blokk nagyon kevès van.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-23 20:58:23 // 86459
veszek egy kopogás érzékelőt próba kép hatalmas 3 rugó a bosch...
Liquid2016-10-23 20:55:24 // 86458
Erősen vonzott és vonz most is, így utánanéztem kicsit, de nekem nem volt :)
A régebbieknél előfordult hogy 100e-et se ment el a lánccseréig. Az újabbaknál ez már legalább 200e. A lánccsere nem occsó dolog. Kajálós, mint a V6-ok általában nagy testben. Ennyit tudok :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-23 20:51:27 // 86457
persze nem azon a fél percen múlik a világ, sőt még azt sem mondom, hogy az autó hibája Lönciék mondták annyira érzékeny a kopogás érzékelő a benya minőségére ez inkább az üzemanyag forgalmazóknak gáz milyen sz@rt adnak
Pityukoma2016-10-23 20:41:09 // 86456
Így van. Cáfolni nem tudom, az enyém dettó ugyanígy műxik. De ez legyen a legnagyobb hibája hogy hideg motornál indítás után beleprüszköl, néha (ha nem figyelek rá) még le is áll. Azért annyira nem zavaró hogy egyáltalán foglalkozzak a jelenséggel.
Jani72122016-10-23 20:35:04 // 86455
Sziasztok! Van itt olyan Cartars akinek 3.2 L-es motoros van? Tudnátok pár infót erről a motorrol? (nyügök, vezérlés, egyéb)
Köszönöm elöre is a válaszokat!

Üdv!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak