yani🍀2017-02-19 21:44:07 // 91806
Az elején még írt néha, hogy mennyire tetszik neki, de mostanában nem is hallottam felőle.:-(
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-19 20:19:31 // 91805
jah, kérdeztem miért, de még nem mondott semmit... :(
RomeoOne2017-02-19 19:15:36 // 91803
Én nem is kínlódok vele tovább. Téli felninek jó így is, nyárra meg van most már másik. Egyébként sokkal szebb, meg tisztább lett így is, csak nem annyira makulátlan mint amilyenek terveztem.
tdemeter2017-02-19 17:04:59 // 91802
Sajna ugyanez a helyzet nalam is:(
Az en helyzetem 1 fokkal rosszabb: az egesz 59-es paletta egyetlen olyan felnijet hasznalom amelyik festett is es polirozott. Egyszeru lenne elvinni es lefujatni, de senki sem vallalja a polir reszet. Jo magyar honban csak az egyszeru melokat csinaljak, a tobbi mar bonyolult lenne:(
Az en helyzetem 1 fokkal rosszabb: az egesz 59-es paletta egyetlen olyan felnijet hasznalom amelyik festett is es polirozott. Egyszeru lenne elvinni es lefujatni, de senki sem vallalja a polir reszet. Jo magyar honban csak az egyszeru melokat csinaljak, a tobbi mar bonyolult lenne:(
Chianti2017-02-19 16:14:04 // 91801
Uraim! Egy kis segítségre lenne szükségem. A hátsó fékem iszonyatosan visít, szét kellene kapnom, megnézni mi a gond a betétekkel, de még nem szedtem ki soha őket. Valakinek van esetleg fényképes blogja róla? Az elsőket már rendbe raktam, de a hátsó valahogy nem igazán egyértelmű nekem...
RomeoOne2017-02-19 15:17:50 // 91800
Hétvégén úgy gondoltam nekiállok letisztítani a felniket, lassan úgy is lekerülnek és elrakatom a gumissal. A küllők mögött már rajta volt ez a fekete, zsíros mocsok, azt akartam kicsit leszedni. A konklúzió az lett, hogy ez jó példája a kínlódós és értelmetlen munkának :D
A 20 küllő ilyen szempontból borzasztó csapás, nem lehet beférni közé rendesen, a hajlatokat sem éred el gyökérkefével... És végül, amit le akartam szedni, ez a rászáradt rozsda vagy mi... Az fent maradt. Már az első után láttam, hogy ez egy elég felesleges munka lesz, de azért csináltam, ha már elkezdtem. Aztán mikor már a 4. kereket kellett volna leszedni és az egy méteres nyomatékkulcs sem akartam elforgatni a kerékcsavart, akkor elhangzott a mondat, amivel minden munka befejezettnek tekinthető.
Egyébként mindet lekenegettem Brigéciollal, meg átmostam (azt is, amelyik végül nem lett leszedve, de azt csak kívülről, meg ameddig beértem a küllők közé), de a képen látható rozsdaszerű cucc nem jött le.
A 20 küllő ilyen szempontból borzasztó csapás, nem lehet beférni közé rendesen, a hajlatokat sem éred el gyökérkefével... És végül, amit le akartam szedni, ez a rászáradt rozsda vagy mi... Az fent maradt. Már az első után láttam, hogy ez egy elég felesleges munka lesz, de azért csináltam, ha már elkezdtem. Aztán mikor már a 4. kereket kellett volna leszedni és az egy méteres nyomatékkulcs sem akartam elforgatni a kerékcsavart, akkor elhangzott a mondat, amivel minden munka befejezettnek tekinthető.
Egyébként mindet lekenegettem Brigéciollal, meg átmostam (azt is, amelyik végül nem lett leszedve, de azt csak kívülről, meg ameddig beértem a küllők közé), de a képen látható rozsdaszerű cucc nem jött le.
Zselé2017-02-19 14:24:45 // 91799
A korábbi offosommal ugyanez volt télen. Javaslom, mielőtt nagy bontásba kezdesz, nézd meg a biztosítékot!;)
emGéza2017-02-19 12:59:13 // 91798
Még be se rozsdásodott a kerékagy s már cserélhetem is újra .!?
Zúg a csapágy ... egy hete kezdte ... 22ezer km-t bírt ... BTA gyártotta ...
ég veled - ég veled ...
:-D Közel 80 fillér volt / km . Azért így már nem is olyan rossz . :-D
Szerencse , hogy az olajgomba nem csepeg ! Csak valami fakezű nem húzta meg .
Zúg a csapágy ... egy hete kezdte ... 22ezer km-t bírt ... BTA gyártotta ...
ég veled - ég veled ...
:-D Közel 80 fillér volt / km . Azért így már nem is olyan rossz . :-D
Szerencse , hogy az olajgomba nem csepeg ! Csak valami fakezű nem húzta meg .
Tocke2017-02-19 07:42:53 // 91797
Köszi az ötleteket mindenkinek, ma délelőtt megpróbálom:)
ZoliNix2017-02-18 22:02:51 // 91796
Szia Tomi!
A regenerálásokat mindig jól elkaptam amíg jól látszottak (pilanatnyi fogyi 17-19L, morgás, szag). Aztán lefalaztuk az egr-t és a szoftverfrissítéssel minden megváltozott. Nincs kiugróan magas fogyasztás, a hangján sem nagyon hallani, viszont a szaga megmaradt, főleg ha a városi tötymörgésben behozza a huzat a füstöt. Kb tudom mennyit bír, ha észreveszem, lenullázom a napi kilómétert és így tudom mikor kell odafigyelni.
A szakszervzes fickó azt mondta ne nézegessem, ha nem sikerül megcsinálnia, majd legközelebb újra próbálja.
(de azért én szeretem tudni mi történik, nem csak menni a vakvilágba)
Vagy Te sem veszed észre, vagy nincs mit regeneráljon.
A regenerálásokat mindig jól elkaptam amíg jól látszottak (pilanatnyi fogyi 17-19L, morgás, szag). Aztán lefalaztuk az egr-t és a szoftverfrissítéssel minden megváltozott. Nincs kiugróan magas fogyasztás, a hangján sem nagyon hallani, viszont a szaga megmaradt, főleg ha a városi tötymörgésben behozza a huzat a füstöt. Kb tudom mennyit bír, ha észreveszem, lenullázom a napi kilómétert és így tudom mikor kell odafigyelni.
A szakszervzes fickó azt mondta ne nézegessem, ha nem sikerül megcsinálnia, majd legközelebb újra próbálja.
(de azért én szeretem tudni mi történik, nem csak menni a vakvilágba)
Vagy Te sem veszed észre, vagy nincs mit regeneráljon.
Liquid2017-02-18 21:05:52 // 91795
nincsmit :) Az enyém szivárgott, azért kellett szétkapnom. A szivattyúra csatlakozó "könyök" repedt el. Spriccelt, de foltot hagyott a garázsban.
balu8072017-02-18 20:59:57 // 91794
Köszönöm, holnap megnézem mi lehet a gond.
Liquid2017-02-18 19:40:30 // 91793
A bal első doblemezt ha megbontod elöl, alul, és kifordítod a kereket akkor hozzáférsz. Ott van a kerék előtt, a szivattyúk a tartály hátsó részén vannak a kerék felől.
Haddel2017-02-18 19:38:11 // 91792
Ahhoz sztem ke kell szedni a lökháritót.
balu8072017-02-18 19:33:37 // 91791
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy hol találom az ablakmosó szivattyúzni és mit kell lebontani, hogy hozzaferhek? Nem akar vizet spriccelni a szélvédőre, az ablaktörlő lapát elindul. Esetleg valakinek van ötlete , hogy szivattyú hiba, vagy csak valamiféle duguláselhárítás lehet?
Gyapi Ɨ|ѯ2017-02-18 18:31:04 // 91790
Berlinán a belső csomagtér nyitást ki-be lehet kapcsolni a fedélzeti comp-ról. Előbb nézd meg, lehet csak be kellene kapcsolni.
Tom_1562017-02-18 17:19:09 // 91789
Igen én is futóműre gondoltam, de ott már cserélve voltak a lengőrakok. Az a gond, hogy néha csinálja néha nem. Mondta valamelyik szerelő, hogy lehet a kettőtömegű lesz, de akkor miért nem csinálja mindig. (Egyébként a kettøstömegűnek leállításnál semmi hangja) féltengely belső csukló?
Zselé2017-02-18 16:45:52 // 91788
Angelo barátomnak lengőkar probléma miatt volt ilyesztő mértékű rázkódás kigyorsításnál. Illetve féltengely csillagot is cseréltek.
Tom_1562017-02-18 16:38:04 // 91787
Nyilván nem. Csak arra tudok gondolni, hogy talán így vehettem meg.
Hardy2017-02-18 16:20:16 // 91786
Gondolom kibelezte, vagy atutötte. Ki az aki kiírja ugy hogy az a helyén marad és eltömödik.
'''''2017-02-18 15:26:16 // 91785
Kiírattad a dpf-et de nem vetted ki és úgy használod???
TS2017-02-18 15:06:16 // 91784
[img1]Hell.Van egy amatőr szerviz cd-m.Ezt találtam róla.Az 1a jelzéssel ellátott részek tartják a lámpát amit egy 1823014000 jelü célszerszámmal lehet levenni.Bár képet nem találtam a szerszámrol,feltehetöen egy tompább késheggyel benyomhato.[img1]
Tom_1562017-02-18 14:32:09 // 91783
Sziasztok! Továbbra is kinlódok ezzel a kigyorsításkori remegéssel.. Most egy hosszabb úton, amiben volt autópálya is, figyelgettem az autót. Kb 100 km/h-ig ráz az autó, de ez a dolog nem àllandó.. miután a pályán tartós 3000-es fordulaton meghajtottam megszünt a dolog. Csinálhat-e hasonló jelenséget egy kiírt de fizikálisan el nem távolított dpf szűrő/egr??
Amikor előjön ez a remegés, mintha nem is úgy húzna ahogy szokott.
Azért gondolok a dpf szűrőre, mert 6000km tekertem bele a gépbe mióta megvan és sokat megy városban de konkrétan regenerálást még nem tapasztaltam.
Semmi ötletem nincs már, mert persze amikor elviszem a szerelőhöz akkor nem csinálja..
Amikor előjön ez a remegés, mintha nem is úgy húzna ahogy szokott.
Azért gondolok a dpf szűrőre, mert 6000km tekertem bele a gépbe mióta megvan és sokat megy városban de konkrétan regenerálást még nem tapasztaltam.
Semmi ötletem nincs már, mert persze amikor elviszem a szerelőhöz akkor nem csinálja..
Shadin2017-02-18 14:22:22 // 91782
Tocke2017-02-18 13:29:23 // 91781
Sziasztok. Van tapasztalatotok az első olvasólámpa egység leszerelésében? Nem működik a csomagtérnyitó gomb (távirányítón igen), azt szeretném megnézni. Köszönöm.
Don Gombóc2017-02-18 12:06:44 // 91780
Idióták.
Tavaly tavasszal jöttek biztonságos vezetés oktatásra, a paraszt harmadszorra tolatott be a parkolóba, aztán oktatta a vezetést. Beszarás.
Szerdán voltam de késtem, ezért siettem is vissza.
Tavaly tavasszal jöttek biztonságos vezetés oktatásra, a paraszt harmadszorra tolatott be a parkolóba, aztán oktatta a vezetést. Beszarás.
Szerdán voltam de késtem, ezért siettem is vissza.
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-18 08:54:20 // 91779
-10 fok alatt érdemes prémiumot tankolni, mert később kezd faggyúsodni, kristályosodni. A sima gázolajok is szabvány szerint -20 -ig szivattyúzhatók, de nagy hidegben indításkor érződik a prémium előnye. Az adagolós TD szebben is jár tőle. A 2.4-nek a hidegindításon túl nagyjából nem oszt, nem szoroz. Apósom pl Luk-nál tankolja a furgonkait vagy 600e km-e. Soha nem volt porlasztó gondja.
ProdyG2017-02-18 08:40:54 // 91778
köszi, akkor MM lesz :)
Shadin2017-02-18 08:36:31 // 91777
Nekem nincs összehasonlítási alapom, mert csak OMV prémiumnyálat tankoltam.
A szóbeszéd szerint Schwechat-ból jön, télen és nyáron is máshogy adalékolják. Télen jobban indul, mert kevésbé dermed, nyáron meg jól megy tőle az autó és kíméli az injektorokat. Ez utóbbit persze télen is.
A szóbeszéd szerint Schwechat-ból jön, télen és nyáron is máshogy adalékolják. Télen jobban indul, mert kevésbé dermed, nyáron meg jól megy tőle az autó és kíméli az injektorokat. Ez utóbbit persze télen is.
Smith2017-02-18 08:36:27 // 91776
En telen-nyaron maxxmotionozok. Nekem bejott :)
szv782017-02-18 08:28:49 // 91775
Hello!
Próbáltam a kagylós sima, valamint a prémium dieselt, és az osztrák sima, és prémium dieselt. Az osztrák prémium diesel szerintem a jobb választás. A hangja szebb volt a motornak, szerintem. 200 lovacskánál a teljesítmény növekedésről nyilatkozni nem nagyon tudok. A fogyasztást, meg nem néztem.
Viktor
Próbáltam a kagylós sima, valamint a prémium dieselt, és az osztrák sima, és prémium dieselt. Az osztrák prémium diesel szerintem a jobb választás. A hangja szebb volt a motornak, szerintem. 200 lovacskánál a teljesítmény növekedésről nyilatkozni nem nagyon tudok. A fogyasztást, meg nem néztem.
Viktor
Szabolcs 1592017-02-18 08:16:07 // 91774
Üdv szigorú KRESZ betartása volt :) jól megy a géped egy élmény volt legközelebb írok és egyeztetünk
ProdyG2017-02-18 07:42:36 // 91773
Srácok, ma mennem kell teletankolni a kocsit. Eddig általában sima, mezei dízelt tankoltam bele különböző helyeken.
Most telenyomnám valami extrább cuccal. Hol és milyen dízelt ajánlotok, amibe van esetleg plusz adalék meg hasonlók...
OMV MAXX Motion-t hallom sok embertől, de azért talán akkora hidegek már nem lesznek... Ettől függetlenül mehet bele az, vagy tudtok ajánlani jobbat? :)
köszi!
Most telenyomnám valami extrább cuccal. Hol és milyen dízelt ajánlotok, amibe van esetleg plusz adalék meg hasonlók...
OMV MAXX Motion-t hallom sok embertől, de azért talán akkora hidegek már nem lesznek... Ettől függetlenül mehet bele az, vagy tudtok ajánlani jobbat? :)
köszi!
Chianti2017-02-17 23:20:54 // 91772
Neked, bármikor... :o)
Haddel2017-02-17 21:35:16 // 91771
Igen ez engem is érdekelne ,hanyas ikrek lesznek,hogy kicsi az sw? 😃
Haddel2017-02-17 21:32:21 // 91769
Add kölcsön ,megjáratom én a pályán😃😃
Shadin2017-02-17 21:10:31 // 91768
Talán kicsit túlságosan is.
Köszi :-)
Köszi :-)
Chianti2017-02-17 21:10:21 // 91767
Mondjuk a kettő közül mindenképp a Maseratit választanám, de sajnos kevés az esély rá, hogy bankigazgató leszek a közeljövőben :o)
Shadin2017-02-17 21:09:07 // 91765
Sajna még nyári Ti kerekekkel vagyok, azt meg 130-nál 3000 girinél pályán közepes gázpedálrúgásra elforgatja...
Chianti2017-02-17 21:06:55 // 91764
Nálam sajnos eléggé megváltoztak a körülmények ami miatt anno dízelt vettem (mondjuk akkor nem volt más lehetőségem), úgyhogy nem akarom kinyírni azzal, hogy gyakorlatilag egy évben 2-szer vagy 3-szor lát autópályát a vas, meg még ráadásul nagyon kis távokra használom. Szóval nem akarok rosszat se a vasnak, se magamnak.
RomeoOne2017-02-17 21:01:25 // 91762
Mekkora lesz az a család, hogy nem elég egy SW? :O :D
RomeoOne2017-02-17 21:00:46 // 91761
Megbocsátható, ha Maserati vagy Ferrari lesz az új gép :D
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-17 20:56:36 // 91760
Na ezt már egyszer én is eldöntöttem. Aztán most azt mondom, hogy hálát adok a sorsnak, hogy így alakult, és még az utolsó utáni pillanatban lehet egy 4-nél több hengeres autóm. Egy autóbolond életében ünnep ez, bármi is az üzemanyaga. :-) Szóval majd a következő, az lesz a benzines :-) Hogy Alfa e, azt még én sem tudom.
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-17 20:46:37 // 91759
Gratula! Szépen lapít a gépezet :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-17 20:41:36 // 91758
Üzemmelegen, alapjáraton csinálj mérést, azt tudjuk értelmezni. :-)
Liquid2017-02-17 20:39:24 // 91757
na, te is Tbit veszel? :)