Most nézem, eladó a hajdani FAM-os tesztautó, amivel megjártuk a Zemplént. Ez tehet róla, hogy most TI-m van :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-01 15:16:36 // 95440
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-01 15:10:25 // 95439
500e-nél a 146-ra többet költöttem a 9 év alatt . Lényegesen. Ha csak a javítást nézzük is: Vezérlés cserék, 15 olajcsere, 3 fékgenerál, két kuplungozás és még sorolhatnám az apróbb kopó alkatrészek rendszeres cseréjét. Pedig az nem volt egy nyűgös autó, csak használtam rendesen. Mennyi km-t mész évente?
Egyébként a hahu-n 1.7-től kínálják a kritériumaidnak megfelelő autót. Nagy részük automata, amivel addig nincs is gond, amíg nem tekernek sokat az órán. Egy 400e-t futott autónál fájdalmas meglepetést tartogathat egy automata váltó.
2.2 körül kezdődnek kb amiket én el is indulnék megnézni, de az is látható, hogy nem igazán bőséges a kínálat.
Egyébként a hahu-n 1.7-től kínálják a kritériumaidnak megfelelő autót. Nagy részük automata, amivel addig nincs is gond, amíg nem tekernek sokat az órán. Egy 400e-t futott autónál fájdalmas meglepetést tartogathat egy automata váltó.
2.2 körül kezdődnek kb amiket én el is indulnék megnézni, de az is látható, hogy nem igazán bőséges a kínálat.
Tocke2017-06-01 14:54:26 // 95438
Na igen, az enyém az egyszerűbb felépítésű 8V, Többszörösen leellenőrzött 150ekm-rel vettem szeptemberben, nem kötelező szervíz jellegű kiadásaim eddig meghaladták a 100eHUF-ot, és még kopog a jobb első-felső lengőkarom, valszeg egy váltófelújítás is befigyel és szépen lassan elkezd koppanni a kettőstömegű. Ez barátok között, saját szereléssel is cirka 350-400 ezer.
csokagm2017-06-01 14:21:11 // 95437
Az nem is nagyon van 2 millió alatt.
RomeoOne2017-06-01 14:15:30 // 95436
2.0 miért nem játszik?
Liquid2017-06-01 13:56:10 // 95435
Azt azért vedd figyelembe, hogy egy 159-ben lévő dízelmotor némileg "sérülékenyebb"
és komplikáltabb mint a régebbi JTD-k, és a 159 alkatrészárai is egy nagyságrenddel magasabbak a 156-énál, szóval Zolibácsi esete egyáltalán nem extra, és nem elrettentő.
és komplikáltabb mint a régebbi JTD-k, és a 159 alkatrészárai is egy nagyságrenddel magasabbak a 156-énál, szóval Zolibácsi esete egyáltalán nem extra, és nem elrettentő.
ivarro2017-06-01 13:55:23 // 95434
Tudom, hogy lesz baja, de tudomásom szerint jelenleg nincs. A nyáron elég sok kilométer lesz belepakolva és ezért szeretnék vezérlést cserélni, meg a kötelezőket. Ausztriában olyan árajánlatot tettek nekem erre, hogy konkrétan elgyengültem...
sty2017-06-01 13:16:46 // 95433
Ahogy írtam,igen tudom lutri.Vannak elrettentő példák pl.a tied de jókat is ki lehet fogni. Én pl az 56-ra 8 év alatt összesen nem költöttem 500 ezret javításra pedig az már most 14 éves.Ezt mondom úgy hogy kuplung és kettöstömegüt cseréltünk rajta ami közel 200 volt
droberto2017-06-01 12:55:56 // 95432
Liquid2017-06-01 12:44:03 // 95431
Ilyet nem tudok javasolni, sokkal jobban jársz ha elmész egy független specialistához.
Egyrészt sokkal olcsóbb lesz, másrészt szakértelem is több van mint a hivatalos szervízben. Az hogy mivel dolgozik, megegyezés kérdése.
Egyrészt sokkal olcsóbb lesz, másrészt szakértelem is több van mint a hivatalos szervízben. Az hogy mivel dolgozik, megegyezés kérdése.
Zolibácsi2017-06-01 12:39:41 // 95430
Szamits ra hogy egy fel millio egy even belul meg ramegy az eszre nem vett de cserelendo alkatreszek miatt.
Irom hogy mit csinaltattam most:
Generator felujitas 60000
Elso futomu plusz fek csere kb 230000
Szervo szivattyu kicsit engedi az olajat 20000 bontva
Vizsga plusz munkadij
Nem is gondolna az ember es pikk pakk beleszalad az ember egy ilyenbe.
Tavaly 370000 ment bele csak kotelezo dolgok cserejebe. Vezerles csere ,egr dpf szivosor lapkak offolasa chip meg ezmegaz.
10 eves autorol beszelunk ezeknel mar siman kijohet barmi ami eddig nem
Irom hogy mit csinaltattam most:
Generator felujitas 60000
Elso futomu plusz fek csere kb 230000
Szervo szivattyu kicsit engedi az olajat 20000 bontva
Vizsga plusz munkadij
Nem is gondolna az ember es pikk pakk beleszalad az ember egy ilyenbe.
Tavaly 370000 ment bele csak kotelezo dolgok cserejebe. Vezerles csere ,egr dpf szivosor lapkak offolasa chip meg ezmegaz.
10 eves autorol beszelunk ezeknel mar siman kijohet barmi ami eddig nem
ivarro2017-06-01 12:24:36 // 95429
Üdv minden kedves Alfásnak! Új vagyok az oldalon, és talvaly októbertől 159 tulaj. Egy nagyon keveset futott 1.8 TBI-t sikerült megvásárolni. Az lenne a kérdésem, hogy Ausztria határa mentén, tehát Győr, Sopron környékén melyik hivatalos Alfa szervízt ajánljátok? Csak 50.000 kilométert futott az autó, de mivel 2010-es ezért vezérlést szeretnék cserélni. Csak hivatalos Alfa szervíz érdekel amelyik csak gyári alkatrészekkel dolgozik. Várom javaslataitokat.
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-01 12:21:46 // 95428
Azt nem mondtátok, hogy EKKORA különbség van egérrel és egér nélkül. Rá sem ismerek a gépre. Van gázreakciója, finoman reagál, észrevétlenül vált. Eddig egy nagyon gyengén érezni lehetett, hogy váltáskor lök egy picit. Most semmi, vaj puha.
sty2017-06-01 12:20:39 // 95427
Hát egy autó választás sehogy nem egyszerű és mindig lutri.Ennyi a keret ebből próbálom a legjobbat kihozni
Liquid2017-06-01 12:01:43 // 95426
hát az nem lesz egyszerű :)
Konkrétan a HAHU-n 2db 2.4-es van 2008-tól, 2 misi alatt.
1.9-ből talán már kaphatsz ennyiért értelmeset.
Konkrétan a HAHU-n 2db 2.4-es van 2008-tól, 2 misi alatt.
1.9-ből talán már kaphatsz ennyiért értelmeset.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-06-01 11:18:04 // 95424
Hát elég nehéz lesz ennyiért jót találni. Vagyis inkább ennyiért jót biztos hogy nem találsz, legalább is 2.4 be, az enyém 2.4 misi volt 200-at már rá költöttem de még egy 300-at simán be venne.
sty2017-06-01 10:33:59 // 95423
Haddel2017-05-31 22:16:12 // 95422
Bakker ,ez nagyon szép lett!😃
Haddel2017-05-31 21:33:57 // 95420
Pár napja gondolkoztam ,hogy mi lenne érdemesebb.A kormányom ,meg a váltógombom megkopott már .Újat venni ,vagy átbőröztetni? Bontókban szoktak még jó állapotuak lenni?
csokagm2017-05-31 20:02:27 // 95419
Voltam ma érden, sajnos ott sem volt feketeajtó behúzó, viszont kaptam patentokat a csomagtartóba. Egy belevan törve, macera lesz kiszedni. Egyébknét nagyon rendesek voltak!
pettinke2017-05-31 19:30:19 // 95418
Ja, nekem is leesett anno a 4es Golfban az ablak :-) ott volt erősített fül, utólag.
Trogerr2017-05-31 16:02:02 // 95417
Én azt nem tudom mire vélni, hogy nekem miért mindkét baloldali tört el cirka 3 hónapon belül. Azok cserélve lettek, de bármikor elkúródhat a másik kettő is... Cimborám a skoda / wv szervízben dolgozik és azt mondta ott mindennapos dolog ez az ablakemelő műanyag fül törés.
antonov2017-05-31 13:50:30 // 95416
1,3 liter körül, én ami maradt a 2 literből azzal átmostam.
antonov2017-05-31 13:46:54 // 95415
: ) Mindenesetre a tippem jó volt.
pettinke2017-05-31 13:15:13 // 95414
szőrszálhasogatásban lehet rám számítani.
Jupiter1552017-05-31 13:13:35 // 95413
Már meg is van a látlelet: a bowdenfej kitágult és lecsúszott a mittudoménmiről. Ideiglenes megoldást talált rá Német Mihály úr, de a fejet cserélni kell mindenképpen.
Akinek esetleg akad otthon bowdenfeje, vagy akár szakadt váltóbowdene (2007-es 159 JTDm-hez), örülnék, ha átvehetném (pénzért, természetesen). Ha ésszerű távolságban van, szívesen el is megyek érte.
Köszönöm a segítséget!
Akinek esetleg akad otthon bowdenfeje, vagy akár szakadt váltóbowdene (2007-es 159 JTDm-hez), örülnék, ha átvehetném (pénzért, természetesen). Ha ésszerű távolságban van, szívesen el is megyek érte.
Köszönöm a segítséget!
gyml2017-05-31 12:50:52 // 95412
Meg tudnátok mondani, hogy a kormányműhöz mennyi Tutela GI/R kell? (2,2 JTS 2006)
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-31 12:06:15 // 95411
antonov2017-05-31 11:58:01 // 95410
Már vártam. ; )
pettinke2017-05-31 11:54:21 // 95409
az nincs, bowden van :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-05-31 10:48:31 // 95407
kuplungra reagál?
Jupiter1552017-05-31 09:52:42 // 95406
Sziasztok!
Menet közben elment a váltóm. A váltókar előre háta mozog, váltani nem lehet semmit, azt hiszem, kettesben, vagy hármasban maradt.
Találkozott már valaki ilyennel?
Mire számítsak?
Köszi
Menet közben elment a váltóm. A váltókar előre háta mozog, váltani nem lehet semmit, azt hiszem, kettesben, vagy hármasban maradt.
Találkozott már valaki ilyennel?
Mire számítsak?
Köszi
btibi2017-05-31 09:48:24 // 95405
Egyenlőre megoldottam. Kiszereltem a szerkezetet, az üveg hátsó feléhez hajtottam alu küszöbsínből egy "kampót", azt beakasztottam az üveg aljához és az ablakperembe. Elől pedig van az ajtón egy gumidugó, kb. 14mm átmérőjű lukat zár le. Ebbe a lukba beletoltam egy pálcát ami pont kényelmesen belefért és ez támasztotta meg elöl az ablakot. Visszadobtam rá a kárpitot és most bal hátsó ablakmozgatás nélkül mászkálok.
Itt van a szomszédban a Bárdiautó (PIMAX PX01703L , erre azt írják, hogy gyárival megegyező (habár az enyémbe INTIER volt) 12234HUF, AC ROLCAR ACR01.0107 16677HUF, MAGNETI MARELLI MM350103913000 19879HUF) és az unix (MIRAGLIO 16470HUF, WINTEK 19456HUF, meg persze drágábbak is) is. Náluk komplett szerkezet van motor nélkül is.
Relatíve nekem szerencsém volt, mert éppen melóból hazafelé maradt lent, és otthon megtudtam oldani az ablakbezárást. Viszont tényleg gáz, hogy minden előjel nélkül be tud szarni. Az enyém 2011 szeptemberi és azt gondolná az ember, hogy addigra minden ilyen jellegű szarságot kijavítottak a facelifttel együtt.
Itt van a szomszédban a Bárdiautó (PIMAX PX01703L , erre azt írják, hogy gyárival megegyező (habár az enyémbe INTIER volt) 12234HUF, AC ROLCAR ACR01.0107 16677HUF, MAGNETI MARELLI MM350103913000 19879HUF) és az unix (MIRAGLIO 16470HUF, WINTEK 19456HUF, meg persze drágábbak is) is. Náluk komplett szerkezet van motor nélkül is.
Relatíve nekem szerencsém volt, mert éppen melóból hazafelé maradt lent, és otthon megtudtam oldani az ablakbezárást. Viszont tényleg gáz, hogy minden előjel nélkül be tud szarni. Az enyém 2011 szeptemberi és azt gondolná az ember, hogy addigra minden ilyen jellegű szarságot kijavítottak a facelifttel együtt.
szekkyy2017-05-31 09:40:17 // 95404
Igen, ez a terv, úgy hogy valószínű benéz a hosszabbító is.
Igazából elsősorban a dpf eltömődöttség szintje érdekel, de ahogy egyre jobban beleásom magam, rájövök, hogy milyen sok okosságot tud ez a kis szerkezet :)
Igazából elsősorban a dpf eltömődöttség szintje érdekel, de ahogy egyre jobban beleásom magam, rájövök, hogy milyen sok okosságot tud ez a kis szerkezet :)
RomeoOne2017-05-31 09:33:14 // 95403
Mondjuk ha te is menet közben akarod monitorozni a kocsit, akkor mindenképp bluetooth-ost rendelj (már ha nem akarod kifúrkálni a belsőt), valamint rendelned kell még egy hosszabbítót is, mert a bal lábnál lévő panelt nem tudod becsukni, ha be van dugva a kiolvasó.
Gyapi Ɨ|ѯ2017-05-31 09:21:06 // 95402
Én is a BUDAVILL-től vettem. Előtte kétszer rendeltem Kínából ocsó ELM327-t, egyik sem működött.
RomeoOne2017-05-31 09:17:02 // 95401
Az ebay-es link úgy láttam, már nem él, de lehet megtalálod egy másik eladónál is azon az áron.
ELM327 kékfog
ELM327 kékfog
szekkyy2017-05-31 09:14:30 // 95400
Többfélét is találtam neten az ELM27 csatiból, van esetleg javaslatod, hogy melyiket érdemes megvenni, és honnan? Mert több fajtát is láttam 5 dollártól kezdve 120 dollárig bezárólag :D. Usb-stől ekezdve bluetoothoson keresztül. Van különbség (persze ezen kívül) abban, hogy mit és hogyan lehet kiolvasni, vagy hogy egyáltalán működőképes-e pl az eBay-es cucc? Az appot a Google Playről elég (kell) leszedni és fizetni?
Trogerr2017-05-31 08:17:40 // 95399
Nekem a bal első a melóból hazafele tört el mikor kihajtottam a teremgarázsból, a vicc kedvéért szakadt az eső az ablak meg lent maradt. A bal hátsó meg nyaralás indulásának napján maradt lent... Ott tartok, hogy nem merem lehúzni az ablakokat! :D
Liquid2017-05-31 07:56:32 // 95398
Hmm, én megkérdeznék egy olasz alkatrészest is, mert a Pandához tegnap rendeltem meg kb. ugyanezt az alkatrészt és ha minden igaz akkor kb. fele lesz mint amit itt láttam.
Smith2017-05-31 07:36:57 // 95397
Van 1 db-om aminek nincs helye...
RomeoOne2017-05-30 23:33:18 // 95395
Ha pár nappal ezelőtt ott vagy VTT-n, Erhard a kezedbe nyom mindent :D
csokagm2017-05-30 23:00:40 // 95394
Nálam ez most pont aktuális:)
btibi2017-05-30 22:21:39 // 95393
Sziasztok!
Behalt a bal hátsó ablakemelőm. Pontosabban letört a fehér műanyag alkatrész felső füle, ami a fémsínen csúszik. A bowden egyik fele kiakadt és meggyűrődött az orsóban, szétcseszve az orsó vezetőbordáit is. Gyakorlatilag ami épen maradt az a motor a fogaskerékkel és a fém sín.
Járt már valaki hasonlóan? Tud valaki olcsó megoldást? ha venni kell szerkezetet melyiket ajánlanátok és melyiket nem?
Köszi a segítséget
Behalt a bal hátsó ablakemelőm. Pontosabban letört a fehér műanyag alkatrész felső füle, ami a fémsínen csúszik. A bowden egyik fele kiakadt és meggyűrődött az orsóban, szétcseszve az orsó vezetőbordáit is. Gyakorlatilag ami épen maradt az a motor a fogaskerékkel és a fém sín.
Járt már valaki hasonlóan? Tud valaki olcsó megoldást? ha venni kell szerkezetet melyiket ajánlanátok és melyiket nem?
Köszi a segítséget
Csabi2017-05-30 22:03:39 // 95392
No ezért nem vettem anno 3,2-t.
Ha előjön a láncnyúlásos hiba, akkor szopás van. Mindent illik cserélni, gyári ár 5-600körül indul +munkadij. Van egy opel motor asszem 2,8as ugyanilyen vezérléssel, az sokkal olcsóbb, de a forrást nme könnyű megtalálni, +gari ugrott...+találj egy normális szerelőt aki ért is hozzá...
droberto2017-05-30 21:48:18 // 95391
Az automata is rátesz ennyit kb.