WarbiRunner (Gyuri)2017-07-27 11:46:16 // 97340
Szükséges, kb 60e km-enként :-)
Kisvuk2017-07-27 11:41:57 // 97339
Sziasztok !
Véleményeket kérnék ! A 2.4 automata váltójában az olaj csere szükséges , vagy nem szükséges ? Eléggé megoszló véleményeket hallok és tanácstalan vagyok !
Esetleg ki nagy szerelő aki 159 2.4 Jtdm -en a vezérlés ,olaj csere programban alkalmazható ? Köszi , Pisti
Véleményeket kérnék ! A 2.4 automata váltójában az olaj csere szükséges , vagy nem szükséges ? Eléggé megoszló véleményeket hallok és tanácstalan vagyok !
Esetleg ki nagy szerelő aki 159 2.4 Jtdm -en a vezérlés ,olaj csere programban alkalmazható ? Köszi , Pisti
alfa155gyuri2017-07-27 11:19:38 // 97338
Szia!
Ez csak addig van amíg nyomom az meg kb 5 másodperc!Utána semmi köze nincs a járó motorhoz.
Jelenleg a hiba megoldását még senki nem tudta megoldani egyiken sem amelyik ilyen hibával küzd.
Azon még gondolkodtam,hogy elé teszek egy ellenállást amivel kb 15 fokra beállítom de jelenleg ez így hibátlan.
Nem változtatok semmilyen gázolaj mennyiséget ezzel csak izzítást adok és amikor indítok már nem is nyomom a gombot.
Mint írtam ez egy ellentétes nyomógomb ha elengedem akkor zár tehát minden gyáriként működik.
Ez csak addig van amíg nyomom az meg kb 5 másodperc!Utána semmi köze nincs a járó motorhoz.
Jelenleg a hiba megoldását még senki nem tudta megoldani egyiken sem amelyik ilyen hibával küzd.
Azon még gondolkodtam,hogy elé teszek egy ellenállást amivel kb 15 fokra beállítom de jelenleg ez így hibátlan.
Nem változtatok semmilyen gázolaj mennyiséget ezzel csak izzítást adok és amikor indítok már nem is nyomom a gombot.
Mint írtam ez egy ellentétes nyomógomb ha elengedem akkor zár tehát minden gyáriként működik.
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-27 11:03:56 // 97337
Ja és a bőr.. ma reggelre egész normális kinézete lett. Ezek szerint kell neki egy nap, hogy beszívja. Most nincs már szilikon feeling. Egy árnyalattal fényesebb és sötétebb, mint volt, de most inkább újnak néz ki mint kifényesítettnek. Hátha holnapra még mattul egy picit és akkor perfect :-)
Shadin2017-07-27 11:00:56 // 97336
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-27 10:59:57 // 97335
Lehet, hogy nekem valami más program szerint megy, de ez az 1000km szinte elképzelhetetlen. És totál nem hatja meg, hogy mennyire lépek oda. Képes simán piros lámpánál is elkezdeni, de 99%-nál sem érdekli ha kimegyek az országútra és manuálba téve tolom neki. Legutóbb is 104% -nál, már a városban gondolta úgy, hogy kikormol. Nekem úgy tűnik, hogy országúton nem szeret regenerálni. Rendszeresen megvárja, hogy a városba beérkezzek. Autópályán viszont egyből begyújtja a kormot.
pettinke2017-07-27 10:30:42 // 97333
a media player külön doboz, és csak a két nagy műszer közti kijelzőre bír írni.
a CD lejátszó meg ugye magában a fejegységben van, azt ő olvassa és tud a saját kijelzőjére írni.
ha media player-re váltasz, akkor a fejegység a működtető gombokat adja tovább neki illetve a kapott audiót erősíti, de ennyit tud :-)
a CD lejátszó meg ugye magában a fejegységben van, azt ő olvassa és tud a saját kijelzőjére írni.
ha media player-re váltasz, akkor a fejegység a működtető gombokat adja tovább neki illetve a kapott audiót erősíti, de ennyit tud :-)
Hardy2017-07-27 10:14:46 // 97332
Az első Ferraris élményem volt ilyen. Igaz az száraz úton. Mondtam a tulajnak mintha kicsit csúszna a kuplung úgy veszem észre mert felpörög. Mondta az nem a kuplung hanem a kerék mert kikapcsolt mindent. Mondtam neki talán ha visszakapcsolna pár dolgot, mert éppen nincsen a mellényzsebembe ennyi pénz. Csak röhögött, és mondta ne izguljak van még belőle pár darab a garázsba, meg van biztosítása is, csak nyomjam neki.
Hardy2017-07-27 10:06:27 // 97331
Ezt mondjuk nem értem miért nincsen. Én a pendrivere mappákat másoltam azokra meg a zeneszámokat mp3 formátumba a nevük nem változott. Így megtalálja. Mondjuk nekem a központi kijelzőre írja ki, mert másik fajta rádióm van.
redbulz2017-07-27 10:04:11 // 97330
Én már így vettem tavaly az autót, nekem nem gyógyult meg, de ha még is meggyógyul érdekel mit csináltál vele :)
Shadin2017-07-27 10:00:07 // 97329
Tibiben is van. Egy szűrőt meg nem kiiktatunk, hanem kicserélünk. Annak oka van ha az eltömődik, ha kidobod akkor legalább nem az olajhiány miatt megy szarrá a turbó hanem attól a szar olajtól ami eldugította a szűrőt :-)
A csövet is érdemes cserélni, Giulietta-sok is szoptak vele, mert felpuhul a belseje és az sem jó ha ez által csökken a keresztmetszete.
A csövet is érdemes cserélni, Giulietta-sok is szoptak vele, mert felpuhul a belseje és az sem jó ha ez által csökken a keresztmetszete.
antonov2017-07-27 09:57:24 // 97328
Írtad, hogy le volt takarva. De ugye nem az ajtórácsukásos módszerrel volt rögzítve? Mert ha igen, akkor beázhatott.
Giuntini2017-07-27 09:51:46 // 97327
Tegnap ismét tanúbizonyságot tett a 2,4 az állat erejéről. Végig esett autópályán, jól tudom, hogy nagyon vizes úton nem egészséges használni a tempomatot. Mégis bekapcsoltam, és 130-ra állítottam. Egy emelkedőn való automatikus visszagyorsításnál, éreztem, hogy folyamatosan elforgatja a kerekeket visszagyorsításnál 6-ban!!! Aztán a világosi emelkedőnél elmentek előlem, akkor már kisebb volt a víz, nem esett, odaléptem, és beavatkozott a kipörgésgátló. Mielőtt az lenne a gyanú, hogy a gumijaim szarok, jó állapotban lévő Michelin Primacy-k. A VTT-n mikor Csabi kipróbálta az enyémet, azt mondta, hogy közép tartományban állat ereje, és nyomatéka van. Nekem is ez volt a benyomásom az ő gyári programú 2,4-e után.
Giuntini2017-07-27 09:40:07 // 97326
Sajnos még nem jött helyre a becsípődés gátló probléma, próbáltam újratanítani. Vagyis volt változás. Olyat is csinált, hogy egyből felment félig, majd rögtön lement. Várok vele, hátha magától megjavul.
David | Centocinquantanove2017-07-27 09:21:38 // 97325
1x - 2x megszakadhat, attól még nem lesz baja.
Nálam az szokott működni, hogy már meleg(!) motornál 2-3-4 intenzívebb gázfröccs, intenzív gyorsulás az meg szokta hozni a regenerálást.
A jóöreg régimódi 1 regen / 1000km van még nekem, a napi km számlálón ha látom, hogy már 900 felé járunk, akkor meghajtom amíg be nem indul.
Nem is kell hozzá feltétlen gyorshajtani, mert 3.-ban 60-ról 100-ig felzavarod párszor, az már elég szokott lenni.
Nálam az szokott működni, hogy már meleg(!) motornál 2-3-4 intenzívebb gázfröccs, intenzív gyorsulás az meg szokta hozni a regenerálást.
A jóöreg régimódi 1 regen / 1000km van még nekem, a napi km számlálón ha látom, hogy már 900 felé járunk, akkor meghajtom amíg be nem indul.
Nem is kell hozzá feltétlen gyorshajtani, mert 3.-ban 60-ról 100-ig felzavarod párszor, az már elég szokott lenni.
pettinke2017-07-27 09:10:30 // 97324
de ... szedd le a burkeszt, és nézz bele, mi baja van :-)
btibi2017-07-27 09:07:18 // 97323
Elektromos tükör problémára senkinek semmi ötlete? :(
pettinke2017-07-27 08:40:58 // 97322
ne sértődj meg, de ... ez minden, csak nem "jó megoldás".
nekem 4 évig volt 1.9 JTDm-em, hidegben - melegben bármikor indult. ha ilyenkor nyáron nem indul, akkor ott valami baj van, aminek nem az a kezelése, hogy tünetileg kendácsolással átvágod a vezérlőt, hogy ne kapjon hőjelet.
sajnos villamosmérnök vagyok, és én látom, hogy ezzel a kapcsolóval elég szép hibalehetőséget vittél a rendszerbe, mert az az elképzelés, hogy ez így állandóan 0 ellenállásal zárt kapcsoló lesz, eléggé naív.
idővel a kapcsoló ellenállása az oxidáció, nedvesség, stb. miatt növekedni fog, az ECU fals hőadatot fog mérni (de mivel a tolerancián nem esik kívül, nem fog hibát dobni), a motorod meg tönkre fog menni a nem megfelelő gázolaj-mennyiségtől. szenzorkörbe nem iktatunk be ilyesmit.
ezeknek a dögöknek a bonyolultsága elérte azt a fokot, hogy ilyen házi eszközökkel nem érdemes beléjük piszkálni, mert bosszút állnak érte.
nekem 4 évig volt 1.9 JTDm-em, hidegben - melegben bármikor indult. ha ilyenkor nyáron nem indul, akkor ott valami baj van, aminek nem az a kezelése, hogy tünetileg kendácsolással átvágod a vezérlőt, hogy ne kapjon hőjelet.
sajnos villamosmérnök vagyok, és én látom, hogy ezzel a kapcsolóval elég szép hibalehetőséget vittél a rendszerbe, mert az az elképzelés, hogy ez így állandóan 0 ellenállásal zárt kapcsoló lesz, eléggé naív.
idővel a kapcsoló ellenállása az oxidáció, nedvesség, stb. miatt növekedni fog, az ECU fals hőadatot fog mérni (de mivel a tolerancián nem esik kívül, nem fog hibát dobni), a motorod meg tönkre fog menni a nem megfelelő gázolaj-mennyiségtől. szenzorkörbe nem iktatunk be ilyesmit.
ezeknek a dögöknek a bonyolultsága elérte azt a fokot, hogy ilyen házi eszközökkel nem érdemes beléjük piszkálni, mert bosszút állnak érte.
Don Gombóc2017-07-27 07:38:48 // 97321
2.0-ban nincs szűrős áteresztő csavar, az enyémben legalább is nincs. Az 1,6-os dízelekbe raktak inkább. Amúgy nem kimosni kell hanem kibaszni, és egy sima üres áteresztő csavart berakni. 1,9-ben nem tudom van-e. Mert van aki szerint az övében sem volt. Lehet hogy szériánként baszkódtak vele.
Tommaso 1592017-07-27 07:31:45 // 97320
Szia!
Tetôbox miatt kellene, de csak évi néhány alkalomra nyaraláskor esetleg síeléskor!
Tetôbox miatt kellene, de csak évi néhány alkalomra nyaraláskor esetleg síeléskor!
emGéza2017-07-27 01:47:35 // 97319
Szia!
A használt gyári 30 körül van, ha van eladó.
Az idióta gumipogácsák miatt ezt se fogod szeretni felszerelni.
Mit szállítanál vele?
A használt gyári 30 körül van, ha van eladó.
Az idióta gumipogácsák miatt ezt se fogod szeretni felszerelni.
Mit szállítanál vele?
alfa155gyuri2017-07-26 23:05:09 // 97318
Minden kedves jtdm-nek üzenem,hogy a lehető leggyorsabban a képen látható csavart ami be van keretezve vegyétek ki és mossátok ki mert csúnya meglepetés lehet a vége.Komplett turbó csere.Mert szépen lassan a turbó egyre kevesebb olajat kap és a végén mint nálam a Stiloban teljesen eldugul.Én személy szerint kiirtottam a szűrőt teljesen mert van az autónak egy olajszűrője szűrjön az.
alfa155gyuri2017-07-26 22:32:04 // 97317
alfa155gyuri2017-07-26 22:26:14 // 97316
Nincs mit! :)
Hát még én,hogy örülök,hogy megoldottam. :) Mert tiszta szégyen amikor a szép autót tekerem mint a hülye és magyarázkodok hogy az imo meg ez meg az és milyen hülye vagyok. :)
Így most tuti.
DE mindig gyújtás előtt nyomd be a gombot mert különben hibának írja,igaz utána egy pár indítás után elalszik a hibajelző de a kiolvasó eltárolja.De ha előtte nyomod semmi hibát nem ír.
Hát még én,hogy örülök,hogy megoldottam. :) Mert tiszta szégyen amikor a szép autót tekerem mint a hülye és magyarázkodok hogy az imo meg ez meg az és milyen hülye vagyok. :)
Így most tuti.
DE mindig gyújtás előtt nyomd be a gombot mert különben hibának írja,igaz utána egy pár indítás után elalszik a hibajelző de a kiolvasó eltárolja.De ha előtte nyomod semmi hibát nem ír.
Csabi2017-07-26 22:21:26 // 97315
Szép munka, köszi a megosztást! :)
Ha a Fiat konszern kiadta volna a program módosítását, szerintem több milliárd forint bevételtől esett volna el, mert ez a hiba miatt rengetegen cseréltek feleslegesen sok mindent. Még a szakszervizben is kapásból injektorcserét javasolnak erre a hibára, izzítógyertya, relé mellett...aztán jöhet a többi is...tuti tudják:)
Ha a Fiat konszern kiadta volna a program módosítását, szerintem több milliárd forint bevételtől esett volna el, mert ez a hiba miatt rengetegen cseréltek feleslegesen sok mindent. Még a szakszervizben is kapásból injektorcserét javasolnak erre a hibára, izzítógyertya, relé mellett...aztán jöhet a többi is...tuti tudják:)
Piritu - 1.000.0002017-07-26 21:56:37 // 97313
Csak azért, mert bő 4 évig pihenőpályán volt és meg akarja hálálni, hogy most működhet :-DD
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-26 21:55:16 // 97312
Ja, hogy így érti a cartárs :-) Ez szerintem független attól, hogy megszakad e a regen.
alfa155gyuri2017-07-26 21:50:36 // 97311
Sziasztok!
Megoldottam a kb egy hónappal ezelőtti kánikulai és 26-40C-fok körüli indítási problémát.Most már sok napja tesztelem és tökéletes.Mivel komputeresen nem lehet átírni az izzítási hőfokot és semmiféle plusz izzítási feszültséget nem lehet adni neki mert a cambus hibának írja egyből így majdnem dugába dőlt a megoldás.De mint,hogy semmibe sem szoktam beletörődni egyszer csak meglett a megoldás ami nekem elfogadható.
Vettem egy ellentétesen működő kis nyomógombot ami akkor szakít meg ha benyomom.A termosztáton lévő hőgomba egyik vezetékét a kettőből elvágtam és közé beiktattam egy vezeték segítségével amit behoztam a kormányburkolatig és oda beépítettem a nyomógombot.Így most amikor tudom,hogy az a hőfok van amikor sokáig kell tekerni akkor gyújtás rátéttele előtt megnyomom a gombot utána gyújtás így van izzítás és pöcre indul az autó.Ez mindösszesen 150 ft fájt. :)
De szerintem ezt a gyár vagy a szerviz egy szoftver frissítéssel megoldhatná csak azt kéne átírniuk,hogy ne 26 fokig legyen izzítás hanem mondjuk 40 ig.
Megoldottam a kb egy hónappal ezelőtti kánikulai és 26-40C-fok körüli indítási problémát.Most már sok napja tesztelem és tökéletes.Mivel komputeresen nem lehet átírni az izzítási hőfokot és semmiféle plusz izzítási feszültséget nem lehet adni neki mert a cambus hibának írja egyből így majdnem dugába dőlt a megoldás.De mint,hogy semmibe sem szoktam beletörődni egyszer csak meglett a megoldás ami nekem elfogadható.
Vettem egy ellentétesen működő kis nyomógombot ami akkor szakít meg ha benyomom.A termosztáton lévő hőgomba egyik vezetékét a kettőből elvágtam és közé beiktattam egy vezeték segítségével amit behoztam a kormányburkolatig és oda beépítettem a nyomógombot.Így most amikor tudom,hogy az a hőfok van amikor sokáig kell tekerni akkor gyújtás rátéttele előtt megnyomom a gombot utána gyújtás így van izzítás és pöcre indul az autó.Ez mindösszesen 150 ft fájt. :)
De szerintem ezt a gyár vagy a szerviz egy szoftver frissítéssel megoldhatná csak azt kéne átírniuk,hogy ne 26 fokig legyen izzítás hanem mondjuk 40 ig.
Csabi2017-07-26 21:42:02 // 97310
A henger falán valamennyi lecsapódik, és lecsorog, főleg kopottabb motornál. Ez akkor igazán észrevehető ha nagyon gyakran regenerál az autó... Vannak híres autómárkák ahol az olajnívón a max jelzés felett van egy jelzés, ha azt eléri az olajszint akkor olajat kell cserélni.
De egy félbeszakított regen után nem kell ettől tartani szerintem.
De egy félbeszakított regen után nem kell ettől tartani szerintem.
Zolibácsi2017-07-26 21:31:55 // 97309
Nem a gazolajat egeti a dpf a segged alatt, minden autoban az l nem fogyasztott uzemanyag megy vissza a tankba. Ezert van egy elore es egy hatra meno uzemanyagcsoved.
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-26 21:30:26 // 97308
Olyan itt nincs, hogy el nem égett gázolaj. Vissza semmiképp nem kerül a kipufogóból :-)
multizseti2017-07-26 21:12:26 // 97307
És az el nem éget gázolaj? Szépen megy vissza a motorba...
yani🍀2017-07-26 21:09:06 // 97306
Autózz ma addig, amíg nem regenerál! :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-26 21:04:24 // 97305
Szerintem sehogy. Nekem pont vizsga előtt már 95%-on volt, úgyhogy elmentem autózni egyet. Így nem a vizsgasoron kezdett rá, nem szakadt félbe stb. Más módszer szerintem nincs autózz vele annyit, hogy a holnapi út elején elkezdje.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-07-26 21:02:15 // 97304
Had szakadjon, nem lesz baja, majd meg csinálja máskor
multizseti2017-07-26 20:56:03 // 97303
Hali! Hogy tudom megakadályozni, hogy holnap 50 km-en ne regeneráljon a dpf? Sajnos nem én fogok vele menni és tuti megszakad majd.
Esetleg nyomásszenzorról lehúzott elektromos csatlakozó?
Esetleg nyomásszenzorról lehúzott elektromos csatlakozó?
Tommaso 1592017-07-26 20:05:47 // 97302
Sziasztok!
Tetőcsomagtartót szeretnék venni 159 SW-re, de nincs gyári sínem....
Szerintetek érdemes e kiadni 25-30 ezret egy univerzálisért (más típuson volt ilyenem, fogta, de nem szerettem felszerelni) vagy gyári (használt vs. új).
Ára kb mennyi lehet, és aki tapasztalta lényegesen jobb e mint egy univerzális (képről a felfogatás elve ugyan annak tűnik).
Ha valaki tud linket vagy más egyéb forrást azt is megköszönöm!
Tetőcsomagtartót szeretnék venni 159 SW-re, de nincs gyári sínem....
Szerintetek érdemes e kiadni 25-30 ezret egy univerzálisért (más típuson volt ilyenem, fogta, de nem szerettem felszerelni) vagy gyári (használt vs. új).
Ára kb mennyi lehet, és aki tapasztalta lényegesen jobb e mint egy univerzális (képről a felfogatás elve ugyan annak tűnik).
Ha valaki tud linket vagy más egyéb forrást azt is megköszönöm!
Csabi2017-07-26 19:38:15 // 97301
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-26 18:07:58 // 97300
Gyors kérdés. Megkaptam az Autoglym szettet, persze nem is bírtam ki, hogy ki ne próbáljam. :-) A kormánnyal az ajtókkal és a műszerfal borítással kezdtem. A tisztítás okés, nagy különbséget nem látok előtte/utána, de ez inkább azt jelenti gondolom, hogy koszos se volt. A mikroszálas törlőből tiszta vizet facsartam öblítéskor.
Aztán mikor végeztem, jött a balzsam. Igen ám, de ettől az ajtópanel felső fekete bőrözése és a kormány olyan fényes lett, hogy rossz nézni. A műszerfalat nem is merem átkenni, tiszta szilikon feeling.
Ez felmattul (és mikor, mert fél órája várom :-)), vagy valamit még csinálni kell vele, hogy normálisan nézzen ki?
Aztán mikor végeztem, jött a balzsam. Igen ám, de ettől az ajtópanel felső fekete bőrözése és a kormány olyan fényes lett, hogy rossz nézni. A műszerfalat nem is merem átkenni, tiszta szilikon feeling.
Ez felmattul (és mikor, mert fél órája várom :-)), vagy valamit még csinálni kell vele, hogy normálisan nézzen ki?
Hardy2017-07-26 16:10:20 // 97299
Van egyéni lejátszási lista is. Nem lehet az nem elérhető? Én mappákba raktam, egy CD egy mappa. Mikor lejátszom rá tudok menni hogy hogyan akarom lejátszani. Véletlen szerűen, cím szerint, mappa szerint, vagy előadó szerint. És így is tudok tovább választani. De ha megnyomod a kormány jobb gombján a felső nyilat akkor is be kéne adni mappák szerint.
btibi2017-07-26 15:21:19 // 97298
Sziasztok!
A jobb oldali elektromos tükröm kezdi megadni magát. Nyitáskor kattog, majd visszazár. Többszöri próbálkozásra nyitva marad (azóta nem csukom be), de nyitott állapotban lötyög pár fokot az elfordulás irányába.
Van valakinek tapasztalata, hogy mi ment tönkre, hogy orvosolható. Esetleg valami leírás, kép, hogy szerelhető?
Köszönöm!
A jobb oldali elektromos tükröm kezdi megadni magát. Nyitáskor kattog, majd visszazár. Többszöri próbálkozásra nyitva marad (azóta nem csukom be), de nyitott állapotban lötyög pár fokot az elfordulás irányába.
Van valakinek tapasztalata, hogy mi ment tönkre, hogy orvosolható. Esetleg valami leírás, kép, hogy szerelhető?
Köszönöm!
David | Centocinquantanove2017-07-26 15:00:01 // 97297
Azt sajnos nem tudom, nekem nem voltak mélyebb nyomok, sérülések.
Ott, ahol a kormány küllőknél a bőr hajtás volt, meg a jobban igénybevett pontokon inkább csak megkopott a festés, átsejlett a bőr szürkesége.
Elvileg csiszolgatni kéne, meg minden, akkor kijönnek a mélyebb hibák is, ahol ki van szalonnásodva, de szerencsére nekem nem volt még olyan...
Ott, ahol a kormány küllőknél a bőr hajtás volt, meg a jobban igénybevett pontokon inkább csak megkopott a festés, átsejlett a bőr szürkesége.
Elvileg csiszolgatni kéne, meg minden, akkor kijönnek a mélyebb hibák is, ahol ki van szalonnásodva, de szerencsére nekem nem volt még olyan...
Csabi2017-07-26 14:07:30 // 97296
És mi a titka? :) Mert én próbaképp, egy mappát , és mellé másoltam mp3akat, de azt írja, hogy nem elérhető a lista.Ha cd-n van akkor ok. Simán csak felmásolod a pendrive-ra a fájlokat?
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-26 13:53:25 // 97295
A mélyebb kopások, gyűrű nyomok is javíthatók? Van egy 146 bőr kormányom, és gondolkozok rajta, hogy felújítom.
Hardy2017-07-26 13:47:49 // 97294
Nekem listázza. Előadó szerint mappa szerint cím szerint.
David | Centocinquantanove2017-07-26 13:19:51 // 97293
múltkor téma volt a bőrfestés.
Nekem a teli bőr (nem lyukacsos) kormányon egész jó eredményt hozott a festés, bár kellett vele kísérletezni...
Egy pici helyen maradt hibás, az az én f*szságom, de szerencsére nem feltűnő...
Maradt elég sok festék, meg finisher lakk is, akit esetleg érdekel...
Nekem a teli bőr (nem lyukacsos) kormányon egész jó eredményt hozott a festés, bár kellett vele kísérletezni...
Egy pici helyen maradt hibás, az az én f*szságom, de szerencsére nem feltűnő...
Maradt elég sok festék, meg finisher lakk is, akit esetleg érdekel...
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-26 12:51:19 // 97292
Én inkább cserélek porlasztót ha kell, csak ne legyek rosszul az autóban. Ezért is akartam benzinest. De a 2.4 is bejött szerencsére. :-)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-07-26 12:15:24 // 97291
Nem olyan rossz . Inkább cserélnék egr hűtőt, mint porlasztót :)