Sziasztok! Ismét problémám adódott.
Abban segítsetek ,hogy rossz volt a klímám, kicserélték a hűtőt, ment minden frankón és egyszer csak nem jön be a hideg levegő. A klíma cső olyan hideg hogy odaragad a kezem hozzá. Gondolom a klíma jó csak a rendszerben lehet gond. A reteszek nem jól állnak? Elektromos motor mozgatja őket gondolom. Amúgy ez egy digit klíma. Szóval nem értem. Vagy lehet hogy a pollenszűrő van tele.
cjkacsa2017-07-22 22:45:54 // 97171
Csabi2017-07-22 22:33:00 // 97170
Áh, köszi, a többi is jól jön! Robi neked is!
Shadin2017-07-22 22:29:01 // 97169
az oldalamon levő linken
droberto2017-07-22 21:49:31 // 97168
Átküldtem tolnanetre torrentben. :)
Csabi2017-07-22 21:41:15 // 97167
Valakinek nincs véletlen tárhelyen Eper V84?
Zolibácsi2017-07-22 21:37:55 // 97166
Jövünk haza moziból erzem hogy fagyallo szag van. Pont eloznek motornak alig van ereje fordulaton, nezem a turbo nyomast alig 0,8, kozben a vizhöfokra nezek 130 pirosban kiakadva, visszalassitok azonnal esik vissza rendes allapotra a vizhofok. Hazaertem, nyitom a motorhaztetot és latom hogy a tagulasi tartajbol a felso cso kijott. Nezegetem, nem kijott hanem kitort.... Szerencsere csak ennyivel megusztam és nem foztem meg a motort....
pettinke2017-07-22 20:55:58 // 97165
szerintem porlasztócsúcs leszorító
deportivo2017-07-22 20:50:29 // 97164
Porlasztó csúcs rögzítő vagy tartó, nem tudom pontosan a hivatalos nevét.
Csabi2017-07-22 20:41:18 // 97163
Igen ki kell szedni, viszont egy jó alkalom , hogy kicseréld amore-s keretre mondjuk :)
deportivo2017-07-22 19:57:18 // 97161
deportivo2017-07-22 18:00:32 // 97160
Sziasztok.
Voltam regenerálni a részecskeszűrőt, sikerült is újra, de nem lettek a legjobbak az adatok. Tudtok ajánlani valami jó szerelőt,aki kioperálja és rendesen kitisztítja?
Voltam regenerálni a részecskeszűrőt, sikerült is újra, de nem lettek a legjobbak az adatok. Tudtok ajánlani valami jó szerelőt,aki kioperálja és rendesen kitisztítja?
Shadin2017-07-22 13:32:47 // 97159
"Dízeles" módon a TBi fogyasztása klímával ua. szakaszon 11 liter, míg klíma nélkül kevesebb mint 9. Forgalom és TFM különbség elhanyagolható. Benzines módban 2-3k között ezek at értékek mindkét esetben tartanak a 10 liter felé :-)
Helytelen klíma feltöltés okozhat ekkora különbséget? Dízelnél ezt kezelte nyomatékból, de a benyást megöli alacsony fordulaton. Ennek ellenére alig érzem a motoron, hogy megy-e a klíma vagy sem.
Helytelen klíma feltöltés okozhat ekkora különbséget? Dízelnél ezt kezelte nyomatékból, de a benyást megöli alacsony fordulaton. Ennek ellenére alig érzem a motoron, hogy megy-e a klíma vagy sem.
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-22 13:21:36 // 97158
Már túl sok volt a figyelmeztető üzenet, nekiálltam eltüntetni őket. Helyzetjelző okés, ablakmosó okés. De a rendszám tábla világítás izzó cseréjéhez tényleg le kell szedni a rendszámot és a keretet is? Nagy marhaság. Úgyhogy úgy marad egyelőre.
Kunyho2017-07-22 11:05:28 // 97157
Igen, én is így olvastam. A B6 utcai és terepautókhoz, míg a B8 ültetett autókhoz való. És még az ára sem vészes!
Shadin2017-07-22 10:30:47 // 97156
A rugók gyárinak néznek ki és a B8-as, szemben a B6-ossal, direkt kisebb rugóútra, "sport" futóműhöz van.
Kunyho2017-07-22 09:50:05 // 97155
Csak a lengéscsillapítód BILSTEIN , vagy a rugók is?
RomeoOne2017-07-21 23:10:17 // 97153
Jurid féktárcsákkal van valakinek tapasztalata? Ate, TRW, Brembo, kb ezeket szoktam csak itt hallani a fórumon.
Haddel2017-07-21 21:46:45 // 97152
Hehehe,ez jó ötlet😃😃
RomeoOne2017-07-21 21:30:04 // 97151
"kérdezték mikor veszek Giuliát" a helyes válasz: "Örülök, hogy kérdezed főnök, ideje beszélgetnünk a béremről" :DDD
David | Centocinquantanove2017-07-21 20:36:58 // 97150
Haddel2017-07-21 20:35:13 // 97149
Kicsit offos sztori: Tegnap céges túranap volt( ami kb annyit jelent ,hogy az egyik hegyi hüttéből át sétáltunk a másikba inni) ,nap elején én vettem fel pár kollegát ,és Bocival vittem öket a másik faluban levő sífelvonóhoz ,ahonnan indult a buli. Persze kicsit produkáltattam a verdát ,parkettáztam rendesen. Tetszett mindenkinek ahogy megy😃 2016-os Alfacity-s póló volt rajtam ,volt is belöle beszédtéma. Fönök kérdezte mi ez ,mondtam neki ,hogy Európa legnagyobb alfás találkozója volt a Plattensee-nél. Erre mondja ,az nem Plattensee,hanem Balaton😃😃 Mesélte ,volt ott sokat anno ,élete első tetoválását is ott csinálta,meg is mutatta ,borzalmasan néz ki😃😃 Mondta szerencsére a lapockáján van ,nem sokszor látja,kicsit szívtam a vérét ,mondom neki ,de képzelje el a többi embert aki látja😃
Aztán beszélgettünk az új alfa modellekről,kérdezték mikor veszek Giuliát ,mondtam azt nem fogok ,majd Stelviót pár év mulva. Na majd feltétlen el kell őket vinnem próbaútra.
Aztán beszélgettünk az új alfa modellekről,kérdezték mikor veszek Giuliát ,mondtam azt nem fogok ,majd Stelviót pár év mulva. Na majd feltétlen el kell őket vinnem próbaútra.
Nicola Romeo2017-07-21 19:49:09 // 97148
Ngynrbrt2017-07-21 19:24:19 // 97147
Sziasztok!
Friss 159 tulajként felmerült pár kérdés. A gyári alap rádiót nem cserélném, csak aux kimenetet szeretnék. Láttam neten, hogy 1500 Forint környéke, használ valaki ilyet, élhető dolog? Kipufogó cserélhető olyanra, aminek egy-egy vége van a kettő oldalon, és ha igen, akkor kapni ilyet?
Friss 159 tulajként felmerült pár kérdés. A gyári alap rádiót nem cserélném, csak aux kimenetet szeretnék. Láttam neten, hogy 1500 Forint környéke, használ valaki ilyet, élhető dolog? Kipufogó cserélhető olyanra, aminek egy-egy vége van a kettő oldalon, és ha igen, akkor kapni ilyet?
Shadin2017-07-21 19:00:13 // 97146
Izgalmasabb mint a Harry Potter :-)
4C TBi: nagyobb turbó, kiegészítő vízszivattyú ami teker a motor leállítása után is, blokkba integrált olajszűrőház (javított olaj visszafolyás gátlás?)
4C TBi: nagyobb turbó, kiegészítő vízszivattyú ami teker a motor leállítása után is, blokkba integrált olajszűrőház (javított olaj visszafolyás gátlás?)
Shadin2017-07-21 18:18:27 // 97145
Oil pressure specifications at 100°C: 1.8 bar at 1200 rpm, 4.5 bar at 4000 rpm
Shadin2017-07-21 18:15:15 // 97144
Valahol a 602-es oldaltól érdekes :-)
159 TBi-ben K03-as, 4C-ben K04-es turbó figyel.
És nem MultiAir.
159 TBi-ben K03-as, 4C-ben K04-es turbó figyel.
És nem MultiAir.
Shadin2017-07-21 18:07:32 // 97143
Az "okosságok" oldalamra feltettem 4C eLearn PDF-eket TBi-s cartársak találhatnak benne infókat amíg jobb nincs :-(
GDrive...
GDrive...
RomeoOne2017-07-21 14:37:57 // 97142
Hát én inkább örülök a 2.0 megoldásának. Ott nincs körbeműanyagozva. Kivéve az EGR hűtő fedelet. De annak a problémája meg jól ismert.
Giuntini2017-07-21 14:32:48 // 97141
Most akkor melyik a jobb megoldás? A problémásabb leömlőtől távolabb elhelyezett DPF, ami lehet hogy eltömődhet, de nem gyulladás veszélyes. A 2,0-nál is közvetlenül a leömlőnél van a "bödön", úgy mint az 520d-nél. Ilyeneket elolvasva az ember örül a problémásabb megoldásnak.
Attis2017-07-21 09:55:31 // 97140
WD-40. Nekem bevált.
csokagm2017-07-21 09:23:36 // 97138
Nyaralni vagyunk a géppel. Eddig nagyon jól teljesít. 3500km 6.1es atlagfogyi 130-140es tempó és nagyon kényelmes.:)
Viszont a gorogok frissen aszfalroztak egy utat ahol át is engedtek, de nem kötött meg rendesen igy par csepp kátrány vagy bitumen került a sarvedore. Mosó nem hozta le, vakarva lejön. Teszek igy kart a fényezésben? Van esetleg valami megoldás ra? Gázolaj peldaul? Köszi a segítséget:)
Viszont a gorogok frissen aszfalroztak egy utat ahol át is engedtek, de nem kötött meg rendesen igy par csepp kátrány vagy bitumen került a sarvedore. Mosó nem hozta le, vakarva lejön. Teszek igy kart a fényezésben? Van esetleg valami megoldás ra? Gázolaj peldaul? Köszi a segítséget:)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-07-21 08:31:51 // 97137
há me nem viszik sűrűbben szakszervizbe :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2017-07-20 20:15:31 // 97135
a B8 szerintem nagyon jó mikor próbáltam nem éreztem semmi plusz rázkódást viszont úgy bement a kanyarba a rossz úton, hogy csak na, semmi elpattogás a kaszni meg sem moccant szóval egy TI-hez ez kéne alapból nem a gyatra gyári...
Shadin2017-07-20 19:42:48 // 97134
És igen, nyilván jobban rázza a vasat, de nem esik szét :-)
Kesze212017-07-20 19:40:54 // 97133
Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni .
Van elm327 usb és Bluetooth csatlakozom is.
Két hete párszor csinál olyat , hogy egyiket sem ismeri fel.
Aztán mondjuk fél óra próbálkozás után egyszer csak megy a kabeles és a Bluetooth-os is , tök mindegy melyiket szeretném használni .
Volt már ilyen valakivel ?
Segítséget szeretnék kérni .
Van elm327 usb és Bluetooth csatlakozom is.
Két hete párszor csinál olyat , hogy egyiket sem ismeri fel.
Aztán mondjuk fél óra próbálkozás után egyszer csak megy a kabeles és a Bluetooth-os is , tök mindegy melyiket szeretném használni .
Volt már ilyen valakivel ?
Shadin2017-07-20 19:40:44 // 97132
B8 nem üt fel. Keménynek kemény, de nem verem oda sehova. Max. nem lesz vesekövem kólával kombinálva...
Shadin2017-07-20 19:39:13 // 97131
Sokkal finomabban simítja az aszfaltot. Nem leng az orra fel-le egy húzósabb fekvőrendőrön és nem dobálja a seggét hosszanti útegyenetlenségeken. Simán lehet placebo, de szerintem kisebbet dől ill. bólint és sokkal könnyebb íven tartani mint az elődjét. Nem kizárt, hogy valamit még dob rajta a minimális nyomtáv szélesítés, az erősebb keresztstabilizátorok meg a műanyag szilentek :-) Egy rohadt sinautó, már amikor rendesen működik :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-20 18:33:45 // 97130
A gyári nagyon vacak úton, utasokkal, vagy terhelve átmegy hánykódásba. Szerintem kifejezetten kellemetlen. Bilsteinnel nem ilyen? Szerintem a rövid rugóúttal nagyon sok mindent nem lehet kezdeni. Gidres-gödrös úton, rendre eléri a rugóút végét. Szépen megoldották, hogy nem üt fel, hanem megfogja, tehát nem kemény rázkódás és csattogás az eredmény. Ettől viszont ide-oda bólogat mint a Jancsi bohóc.
Csabi2017-07-20 18:14:13 // 97129
Emelj ki pár különbséget, kíváncsi vagyok...Annyira sz@r a gyári?
Shadin2017-07-20 18:08:00 // 97128
Egymás után két Ti-m volt/van, a mostaniban Bilstein B8 gátlók vannak. ÉG és FÖLD a gyári és a B8.
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-20 16:13:29 // 97127
Neked van igazad! Tényleg az. Párszor már próbáltam rángatni, hogy mit csinál, és mivel semmi nem történt, arra következtettem, hogy a csomagtartó nyitó. És azért nem csinál semmit, mert amikor próbálom, ugye nyitva van a csomagtér :-) De most megnéztem, tényleg a tankajtó nyelve mozdul, ha rángatom, csak nem húztam elég erősen.
sty2017-07-20 15:57:25 // 97126
Ott nekem is van egy piros madzag de az hittem az a tanksapka ajtó,mint az 56-nál
FRC2017-07-20 15:05:23 // 97125
Olvasd még egyszer a kezelésit... csak a limuzinban!!!!
yani🍀2017-07-20 14:59:15 // 97124
Azt nem tudom, mert olyanom még nem volt :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-20 14:57:49 // 97123
Kivéve, hogy a Berlina-nál is a csomagtartóban van jobboldalt hátul. Egy piros madzag :-)
yani🍀2017-07-20 14:55:25 // 97122
Ezért kár kivenni az ülést, egyrészt nem kis szívás, másrészt a műanyag amibe a rögzítő kengyel bepattan, biztosan el fog törni. Még nyomósabb érv, hogy nem ott van a csomagtérajtó vésznyitója, hanem a csomagtér jobb hátuljában a pakoló rekeszben.
Ha a gépkönyvben olvastad, akkor azt is látnod kellett, hogy ez csak a Berlinánál van az ülés alatt.
Ha a gépkönyvben olvastad, akkor azt is látnod kellett, hogy ez csak a Berlinánál van az ülés alatt.
Online tag
1
Vendég1
469