RomeoOne2017-09-03 17:19:14 // 98655
Szerintem is jól néz ki. Nekem csak az a bajom az ilyen turbina felnikkel, hogy forgásirányosak, és így egyik oldalon ebbe, másikon abba az irányba forognak. Amikor felniket nézegettem, akkor néztem egy ilyet is a Tomasonnál, de annak volt jobb- és baloldali variánsa: TN17
Peta742017-09-03 16:48:12 // 98654
Szia!Tudom te nézted előttem!😉
maseRomeo2017-09-03 15:54:56 // 98653
nekem tetszik :)
Peta742017-09-03 14:54:45 // 98652
Semmi én is ezt a méretet választottam!😉
Peta742017-09-03 14:52:54 // 98651
csAR2017-09-03 14:51:17 // 98650
Peta742017-09-03 14:33:41 // 98649
Köszönöm mindenkinek a segítséget!😉
RomeoOne2017-09-03 14:01:21 // 98648
Tegnap megvolt a nedves műgyantás csúszkálás a Groupama tanpályán. Izgalmas volt.
video
video
Smith2017-09-03 13:45:54 // 98647
nálunk opel asztmák, korzák, és csodarapidok a kulcsosak... Nincs üresedés nálatok? Engem nemsokára kirúgnak úgyis, szóval szabadúszó leszek :)
Shadin2017-09-03 13:14:02 // 98646
Kulcsos autó :-) Így az enyém sem unatkozott.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-03 12:50:52 // 98645
Alkatrészbolt?
Haddel2017-09-03 12:37:51 // 98644
Felújitott generátort honnan érdemes venni? 2.0jtdm-re.
MateE3e2017-09-03 11:23:13 // 98643
Köszönöm szépen, már is rendelem :)
Giuntini2017-09-03 10:50:15 // 98642
Ez lehet, mert beindítom a motort, és ott a környéken füstöl, ugyanakkor megnyomom a fém és a bilincs között a csövet, és szivárog a víz. Ez lehet a magyarázat a megmagyarázhatatlanul kismértékű vízfogyásra. De most már van alatta egy kis tócsa is.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-09-03 10:25:14 // 98641
Én mind kettő 59 en cseréltem a gumit hárul, sima unixos semmi márká, egy év után tökéletes még mindig.
boli1112017-09-03 10:13:49 // 98640
Nekem is hasonló a tapasztalatom.
Nem használom a hátsó ablaktörlőt, és 2-4 hét után a gumi szétmegy. Szerintem ez nem normális.
Nem használom a hátsó ablaktörlőt, és 2-4 hét után a gumi szétmegy. Szerintem ez nem normális.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-03 08:48:59 // 98639
a rovaron van 235/55r19 de az már trakesz :DDD
RomeoOne2017-09-03 08:22:08 // 98638
Erre én is válaszolni akartam. De rájöttem, hogy nem tudom megfejteni, hogy mire gondol. Túl nagy a felni? A buszon meg teherautón nem csak a felni nagy (22.5" általában), hanem a gumis oldalfal is jó magas. Vagy a 235/45 10.5 cm-es oldalfala a túl magas? Akkor ő mit használ? 235/35ZR20-at? :D
Inkább elengedtem, mert már ott is megcsúsztam, hogy hogy lehet másfél centis pogácsát feltenni arra a rövid agyra. Csak a kerékcsavarok tartják a kereket függőlegesen is?
Inkább elengedtem, mert már ott is megcsúsztam, hogy hogy lehet másfél centis pogácsát feltenni arra a rövid agyra. Csak a kerékcsavarok tartják a kereket függőlegesen is?
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-03 07:49:11 // 98637
Mit, egy db Ti-t? :))) Mert a 4télit még megérteném... az elv ha a vevö boldog akkor mindenki boldog
Kunyho2017-09-03 07:21:33 // 98636
Pont ezért mondtam. Egy nepper kivette volna, és eladja.
Liquid2017-09-03 00:31:47 // 98635
Csak halkan mondom, hogy a 235/45r18 a gyári méret, ami szinte milliméterre azonos a 235/40r19-cel. Mért lenne ettől busz? Nem mindenki szeret zabszemmel a seggében közlekedni. De ha itt tartunk akkor a 245/40r19 mi, traktor? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-02 22:44:01 // 98634
A kipuffgáz egy víz által hűtött csövön megy az EGR-hez, a 2.0-nál viszont az EGR is hűtött
Csabi2017-09-02 21:57:03 // 98633
Mindegyikben vizes van, 1,9ben is.
tirex2017-09-02 21:04:52 // 98632
Nekem a téli 225/45 r18. Nyárinak nem tenném fel főleg nem 235/45ös gumival. Ritka bután néz ki, mint valami busz vagy teherautó.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-09-02 20:58:03 // 98631
2.4 be egr vízes egr hűtő? Az csak a 2.0 ban van nem?
tirex2017-09-02 20:47:38 // 98630
Üdv. Tegnap tankooltam osztrákban a cégnél ahol dolgozom biomentes igazi dizelt. Kint blue effentiel vagy valami ilyesmi a neve, tényleg kicsit kékes a színe. A power meg a maxmotion sehol sincs. Az alfa táltos paripa lett. Idáig lakott területen néha be-berángatott kis gázon. Na ez mégszünt és gázadásra ugrik mint a nyúl, na ezt eddig egyik dizeltől se produkálta. Gondoltam infoként megosztom.
antonov2017-09-02 20:21:21 // 98629
Szerintem az EGR hűtőre. Kicsit szűk a képkivágás. : )
andrás582017-09-02 20:08:38 // 98628
Nekem az utángyártott egy percet birt.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-02 18:48:48 // 98627
Ritka plusz, és csak 40 kilo :))) A Spidernek is gyári alufelni a potkereke :P
Macccy2017-09-02 18:33:31 // 98626
Én gumit tettem bele, Bosch eco-ból. Szépen áll benne, de amúgy nem nagyon használom, nem szeretek hátul törölni.
Macccy2017-09-02 18:30:21 // 98625
Mérés númeró two: kicsit jobban viselkedett, ahogy vesszük. Vagyis ha úgy vesszük, hogy nem volt 600 mBar-os turbó túlkapás, akkor nem is. Helyette kezdetben azért szórta a nagy eltéréseket, de az utolsó 10 percre ez lett.
Asszony fogta a telefont és monitorozta az eseményeket, jövőre Ferrari-t diagol! :)
(a képen bejelöltem úgy kábéra mennyit töltött túl a gázadásokkor)
Asszony fogta a telefont és monitorozta az eseményeket, jövőre Ferrari-t diagol! :)
(a képen bejelöltem úgy kábéra mennyit töltött túl a gázadásokkor)
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-02 15:52:53 // 98624
Mert nem ez a normális? :-D Már gondoltam, hogy egyszer kiszedem, mert egyből 1600-ról 1500 kilóra csökkenne az autó önsúlya :-) De másnap tuti defektet kapnék :-)
boli1112017-09-02 15:48:48 // 98623
Sziasztok!
A hátsó ablaktörlővel vannak mostanában gondjaim. A gyári gumi elhasználódott. Új ablaktörlőt (ha jól emlékszem karral együtt) 5000 Ft alatt nem láttam. Eddig gumit cseréltem benne, de az 1-2 hónapnál többet nem bírt. Pedig nagyon ritkán használom.
Ti hogy oldottátok meg?
159 SW
A hátsó ablaktörlővel vannak mostanában gondjaim. A gyári gumi elhasználódott. Új ablaktörlőt (ha jól emlékszem karral együtt) 5000 Ft alatt nem láttam. Eddig gumit cseréltem benne, de az 1-2 hónapnál többet nem bírt. Pedig nagyon ritkán használom.
Ti hogy oldottátok meg?
159 SW
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-02 15:32:45 // 98622
Egr off óta azt érzem, mintha jönne meg az ereje. Kezd összhangban lenni a kinézete azzal amit művel :-) Az adrenalin függőségem is szerintem lassan alább hagy, tudom élvezni azt, hogy simán csak iszonyat gyors, de nincs közben dráma, nincs határhelyzeten életben maradás :-D Így nézve egy technikai csoda ahogy ez vágtat felfelé a hegyre.
A gyári TI kerekekkel most voltam vele szerpentinen először. Áááh. Nagyon kegyetlen tempót tud. És közben nincs stressz, csak a finom 5 hengeres örömóda. Automata módban eléggé megöli az élményt a váltó. Normálban hamar kapcsol fel, belevált a kanyarokba, hajtűkben slippel. Sport-ban meg feleslegesen forgatja. Viszont kézibe kapcsolva, váltófülekkel vezérelve meg a másik véglet. Olyankor összeáll a kép. Nem old a kuplungja 2-esben sem, ahogy nyomom, úgy megy, nagyon gyors a váltás, finoman működik az egész.
A gyári TI kerekekkel most voltam vele szerpentinen először. Áááh. Nagyon kegyetlen tempót tud. És közben nincs stressz, csak a finom 5 hengeres örömóda. Automata módban eléggé megöli az élményt a váltó. Normálban hamar kapcsol fel, belevált a kanyarokba, hajtűkben slippel. Sport-ban meg feleslegesen forgatja. Viszont kézibe kapcsolva, váltófülekkel vezérelve meg a másik véglet. Olyankor összeáll a kép. Nem old a kuplungja 2-esben sem, ahogy nyomom, úgy megy, nagyon gyors a váltás, finoman működik az egész.
TS2017-09-02 15:23:38 // 98621
Macccy2017-09-02 14:02:42 // 98620
Fratelli, Signori,
Itt esik az eső, gondoltam kicsit googlézok, de azért kellene a súgás innen is: szóval nem boldogulok ezzel a P0237 hibakóddal illetve a körülötte lévő jelenséggel.
Mondom mi van: az autó gyári 16V, csak az EGR lett offolva, de a hiba már mióta megvan, azóta előidézhető, 4. fokozatban padlógáz gyorsításnál a csúcs levegőnyomásérték fordulatszám tartományának közelében (~3500 Giri) betiltható, a hiba P0237, limp mode, leállításra persze van kraft újra. A P0237 önmagában alacsony jel feszültségre googléz szinte mindig, de az AlfaOBD volt annyira okos és odaírta, hogy High Pressure.
Ezután ma reggel melóból haza nekiálltam Target és Measured Pressure értékeket mérni és minden nagyon sirály, a gázpedál álláshoz szépen igazodnak a Target (cél) értékek és ezeket egész jól igyekszik követni grafikon görbében a Measured (mért) értékek ... csakhogy!! .. Míg a cél / mért értékek egészen jól rímelnek egymásra 1., 2., 3. és 6. fokozatban (amennyire néztem), a 4. és 5. fokozatnál olyan töltőnyomásokat mér, ami +200, +300, de akár +600 (!!!) millibárral is fölötte van a kért nyomásnak. Ez pedig odáig vezet, hogy az ominózus csúcs töltőnyomás helyén (ami állítólag gyári értékben 3750 RPM és 2500 mBar lenne) a hiba pillanatában kerek 3000 mBárt mért a computer.
Na che cosa ez? A műszerfalon lévő turbo óra amúgy szerintem a Target értéket mutogatja, mert 1.5 BAR fölé nem szokott felmenni ott se, tehát látszólag minden rendben. De ugye a valós érték (vagy a szenzor) ettől eltér.
- hol van ez a szenzor? ez a MAP a szívósorba csavarozva, vagy a nyomó oldalon másik szenzor is van?
- VTG geo ha szorulna, akkor nem lenne ilyen harmonikus target-töltés változás, nemde? ráadásul nem csak magas fordulaton vannak a nyomás értékben eltérések, tehát nem gondolnám, hogy az alsó végpontra nem bírja leengedni a lapátokat ...
Iszom egy cappucino-t és megverek egy prostit ... :))
Itt esik az eső, gondoltam kicsit googlézok, de azért kellene a súgás innen is: szóval nem boldogulok ezzel a P0237 hibakóddal illetve a körülötte lévő jelenséggel.
Mondom mi van: az autó gyári 16V, csak az EGR lett offolva, de a hiba már mióta megvan, azóta előidézhető, 4. fokozatban padlógáz gyorsításnál a csúcs levegőnyomásérték fordulatszám tartományának közelében (~3500 Giri) betiltható, a hiba P0237, limp mode, leállításra persze van kraft újra. A P0237 önmagában alacsony jel feszültségre googléz szinte mindig, de az AlfaOBD volt annyira okos és odaírta, hogy High Pressure.
Ezután ma reggel melóból haza nekiálltam Target és Measured Pressure értékeket mérni és minden nagyon sirály, a gázpedál álláshoz szépen igazodnak a Target (cél) értékek és ezeket egész jól igyekszik követni grafikon görbében a Measured (mért) értékek ... csakhogy!! .. Míg a cél / mért értékek egészen jól rímelnek egymásra 1., 2., 3. és 6. fokozatban (amennyire néztem), a 4. és 5. fokozatnál olyan töltőnyomásokat mér, ami +200, +300, de akár +600 (!!!) millibárral is fölötte van a kért nyomásnak. Ez pedig odáig vezet, hogy az ominózus csúcs töltőnyomás helyén (ami állítólag gyári értékben 3750 RPM és 2500 mBar lenne) a hiba pillanatában kerek 3000 mBárt mért a computer.
Na che cosa ez? A műszerfalon lévő turbo óra amúgy szerintem a Target értéket mutogatja, mert 1.5 BAR fölé nem szokott felmenni ott se, tehát látszólag minden rendben. De ugye a valós érték (vagy a szenzor) ettől eltér.
- hol van ez a szenzor? ez a MAP a szívósorba csavarozva, vagy a nyomó oldalon másik szenzor is van?
- VTG geo ha szorulna, akkor nem lenne ilyen harmonikus target-töltés változás, nemde? ráadásul nem csak magas fordulaton vannak a nyomás értékben eltérések, tehát nem gondolnám, hogy az alsó végpontra nem bírja leengedni a lapátokat ...
Iszom egy cappucino-t és megverek egy prostit ... :))
Giuntini2017-09-02 13:49:50 // 98619
MateE3e2017-09-02 13:12:12 // 98618
Üdv
Valaki dugózott már le szívósort 2.4 es jtdn?Melyik átmérőjű dugókészlet kell hozzá?18.5mm vagy 15mm-es?
rá gondolok.: http://www.ebay.co.uk/itm/Swirl-Flap-Removal-Kit-for-Fiat-Alfa-Romeo-Lancia-2-4-20V-JTD-Multijet-JTDM-/171840013772?epid=1557562088&hash=item28027685cc:g:wSUAAOSwKOJYI4Wx
Köszi a válaszokat.
Valaki dugózott már le szívósort 2.4 es jtdn?Melyik átmérőjű dugókészlet kell hozzá?18.5mm vagy 15mm-es?
rá gondolok.: http://www.ebay.co.uk/itm/Swirl-Flap-Removal-Kit-for-Fiat-Alfa-Romeo-Lancia-2-4-20V-JTD-Multijet-JTDM-/171840013772?epid=1557562088&hash=item28027685cc:g:wSUAAOSwKOJYI4Wx
Köszi a válaszokat.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-02 10:21:25 // 98617
Azért meglepödtem mikor a potkerek helyen is 19es Ti lapult :)))
Kunyho2017-09-02 08:48:08 // 98616
Ezért jó, hogy Te nem vagy nepper!
SWut2017-09-02 08:30:59 // 98615
Gratula a gépállathoz! Nagyon szép!
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-02 07:58:53 // 98614
itthon 200e km felett szinte lehetetlen eladni autót, a magyar emberek abban a tudatban élnek, hogy az már az autó vége, bontani való inkább megveszik drágábban azt amiben valójában 300e km de az órában csak 140e van, az sem baj ha szól a csapágy nem megy a klíma agyon volt b@szva az eleje, csak legyen benne navi és kevés méter :DDD ... na ezért is tekernek a nepperek :P
Chianti2017-09-02 07:26:01 // 98613
Az az igazság, hogy sehol máshol nem hirdettem meg, csak itt az Amorén. Ma töltöm itthon az utolsó napomat, és eddig senki nem jelentkezett. Kicsit talán sok a km, de ez legalább valós. Semmi gond, majd odakint megtalálja a gazdáját... Az utód egyelőre még kérdéses... Nem biztos, hogy Alfa lesz...
Giuntini2017-09-02 01:08:07 // 98612
Gratula! Szép a vas!!!
Macccy2017-09-02 01:05:46 // 98611
Félreértesz, nem bontottat akarok, bontókban amúgy sincs soha, fogyó alkatrész. Nekem egy normális példány kellene, ami nem olyan szar, mint a gyári. Hacsak azóta "a gyár" nem javított a minőségen, ez silány. Nem véltlenül esik szét a hátsó szinte mindenkinél, de ahogy hallom néha még az első is. Az enyémen ráadásul a bowden vége fordult ki, a fülek letörése csak bontáskor következett. Több sebből vérzik a gyári na. Sőt olyat is tudok, akinek ez a vacak beépítéskor tört el. :)
Giuntini2017-09-02 01:04:39 // 98610
Na én ezért sajnálom Budaprsten használni. Mintha ketrecbe lenne zárva. Aztán jön a latyak, a dzsuva... Meg a sózóautók... Bemegyek valahová, " vajon ki tolat bele"? Melyik barom tol neki mandínerből egy bevásárlókocsit? Melyik Suzukis, Skodás bagy Fordos akar bizonyítani? Aztán elfogy a fék.
Na hát ebből lett elegem. Egy 145 1,4 TS remekül megfelelne Budapesten. Akkor is, ha nem makulátlanul szép! Birkák közé nem kell oroszlán! Elèg a vadló is:))))
Na hát ebből lett elegem. Egy 145 1,4 TS remekül megfelelne Budapesten. Akkor is, ha nem makulátlanul szép! Birkák közé nem kell oroszlán! Elèg a vadló is:))))
Giuntini2017-09-02 00:52:35 // 98609
Én két hónapja vettem. 14000 ft Ofi-nál. Szerintem fölösleges próbálkozni a bontókkal és egyebekkel... Ez gyári minőség.
NGC2017-09-01 23:38:23 // 98608
Kipróbálom, de nem emiatt sípol, ezek szerint. Viszont kezd komolyan idegesíteni. Főleg, hogy hiba olvasás is volt, és nincs hibakód.
csAR2017-09-01 23:18:58 // 98607
Én ezt vettem bele.Teszi a dolgát,semmi különbség a gyárihoz képest.
Macccy2017-09-01 23:01:39 // 98606
Ablakemelő széthull, bowden kiakad, orsó megesz, fehér fül tör ... Csak a szokásos. Az lenne a kérdésem, hogy aki NEM GYÁRI emelőt vett, bevált e esetleg? Ez a gyári a törős fülekkel agyf*sz kialakítás, a kiakadó bowden sem egyedi eset, szóval egy jó utángyártott még jobb is lehetne. A Magnetti Marelli máshogy néz ki, esetleg próbálta valaki?