Sziasztok!
Valakinek sikerult aux bemenetet varazsolnia esztetikusan egy olyan 159-esbe, amin alapbol nincs aux? Elore is koszonom a valaszt!
Kroszter2018-06-11 09:28:14 // 109440
_Ata_2018-06-10 22:15:27 // 109439
Szia! Nem Bp, de Dunakeszin Németh Mihályék is nagyon korrektek.
psychoati2018-06-10 21:48:55 // 109438
Izgatottan várom a beszámolót :-)
Liquid2018-06-10 21:35:46 // 109437
olyan hogy beesel már sehol sincs, mindenkinél van várólista, persze vis-major azé belefér általában :)
VKG231!!! (156+75)2018-06-10 21:31:29 // 109436
Még egy szavazat Csörire ;)
Zolibácsi2018-06-10 21:27:36 // 109435
Dz-eknél mostanában 3 hetes várólista van, nincs olyan hogy be esel, ahogy én láttam
yani🍀2018-06-10 21:25:14 // 109434
Igen. Kicseréltem a fejegység.:-)
csokagm2018-06-10 21:11:15 // 109433
Dz lassú, alfarium draga?
Kroszter2018-06-10 21:10:58 // 109432
Sziasztok!
Valakinek sikerult aux bemenetet varazsolnia esztetikusan egy olyan 159-esbe, amin alapbol nincs aux? Elore is koszonom a valaszt!
Valakinek sikerult aux bemenetet varazsolnia esztetikusan egy olyan 159-esbe, amin alapbol nincs aux? Elore is koszonom a valaszt!
gecsa2018-06-10 21:05:14 // 109431
Szerintem az, hogy mindenki olyan szervízt keres, ami olcsón, jól és gyorsan dolgozik, holott ezekből általában csak kettő opciót lehet választani.
yani🍀2018-06-10 20:45:15 // 109430
A felsoroltakkal mi a probléma?
Haddel2018-06-10 20:35:31 // 109429
Plusz egy szavazat Csörire.
RomeoOne2018-06-10 20:30:30 // 109428
Csöri. Nem Budapest, de ha ennyire számít a korrektség, az a 90 km nem nagy táv
Shadin2018-06-10 20:30:17 // 109427
Százhalombatta, Római út 73. belső kocsiállás holnap talán felszabadul ;-)
Haddel2018-06-10 20:29:51 // 109426
Jaaja vágom.
Akkor megkapja igy az új bőröket a verda. Amúgy ma összeraktam a csomagtartót,minden kárpit vissza,gyönyörüen kitakarítottam ,motortérben is letörölgettem a műanyagokat.Hihetetlen ,most ,mióta Csöri kicserélte a tömítéseket ,porszáraz a motortér. Még anno megvételkor is olajfolyásos volt 119e km-nél ,most meg lassan 280e-nél hibátlan minden😃
Holnap bejelentem müszakira ,mert hétvégén haza kéne mennem vele Bpestre.
Akkor megkapja igy az új bőröket a verda. Amúgy ma összeraktam a csomagtartót,minden kárpit vissza,gyönyörüen kitakarítottam ,motortérben is letörölgettem a műanyagokat.Hihetetlen ,most ,mióta Csöri kicserélte a tömítéseket ,porszáraz a motortér. Még anno megvételkor is olajfolyásos volt 119e km-nél ,most meg lassan 280e-nél hibátlan minden😃
Holnap bejelentem müszakira ,mert hétvégén haza kéne mennem vele Bpestre.
Angelo2018-06-10 20:23:40 // 109425
Sziasztok!!!
Nagyon nagy segítségre lenne szükségem !!!!
Van itt köztünk vki,aki tudna ajánlani BP-en egy normális alfákhoz értő műhelyt vagy szerelőt?De akik tényleg normálisak,és korrektek???
D.Z és Alfárium kilőve....
Előre is köszönöm a segítségeteket!!!!
Nagyon nagy segítségre lenne szükségem !!!!
Van itt köztünk vki,aki tudna ajánlani BP-en egy normális alfákhoz értő műhelyt vagy szerelőt?De akik tényleg normálisak,és korrektek???
D.Z és Alfárium kilőve....
Előre is köszönöm a segítségeteket!!!!
gecsa2018-06-10 20:18:12 // 109424
Mármint a rükinél, a többiben nincs befolyása.
gecsa2018-06-10 20:17:26 // 109423
Lehet, de oda kell figyelni.
Haddel2018-06-10 20:15:51 // 109422
Mit gondolsz,igy váltógomb nélkül lehet normálisan váltani? Én is akarok bőröztetni ,pót kormány már van is ,de váltógomb nincs.
RomeoOne2018-06-10 19:59:51 // 109421
Az első fázis megvan, nagy köszönet Roberto-nak.
A tippekért meg yani-nak, Lexlutornak meg SanyiJTD-nek is.
Mindent sikerült szétoperálni.
A kézifékkarnak nekiestem, mint hülyegyerek a képeskönyvnek, először csavargattam, majd az anyósülésre feltérdelve, elkezdtem izomból húzni lefelé a karról. Hirtelen megadta magát, én meg lefejeltem a belső visszapillantót.
Most már minden adott, hogy gyönyörű legyen a kocsiban minden :D
kép1
A tippekért meg yani-nak, Lexlutornak meg SanyiJTD-nek is.
Mindent sikerült szétoperálni.
A kézifékkarnak nekiestem, mint hülyegyerek a képeskönyvnek, először csavargattam, majd az anyósülésre feltérdelve, elkezdtem izomból húzni lefelé a karról. Hirtelen megadta magát, én meg lefejeltem a belső visszapillantót.
Most már minden adott, hogy gyönyörű legyen a kocsiban minden :D
kép1
csokagm2018-06-10 11:04:51 // 109420
Észre szoktam venni. De majd valamikor megnézem messel. :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-10 10:55:16 // 109419
Nem ez rontja. Én azt tapasztalom, hogy simán teljes regenerálást tud városban is. Városi regen után is 600+ km-t elmegy pályán, viszont pályás regen után is rohamosan telítődik városban. A városi regen. hátránya, hogy brutálisan nyomja be a gázolajat.
Szerintem ha üzemórát néznénk, nem km-t, közelebb jönne ki a pályás és városi regen. egymáshoz.
Szerintem ha üzemórát néznénk, nem km-t, közelebb jönne ki a pályás és városi regen. egymáshoz.
Vittorio1592018-06-10 10:17:16 // 109418
150-200ezernel nagy valószínűséggel eltömődik. Az egy természetes, szerintem betervezett telítődés. De a dpf NEM MEGY TÖNKRE. Semmi baja, csupán szakszerűen ki kell tisztítani és utána megint elmehetsz 150ezret vele.
Vagy nem tom mennyit, mert mi úgy kipucoljuk, hogy nem hozzák vissza őket egyáltalán.
Városban nem tud 600 C-ra felhevülni a dpf, főleg nem úgy, h az a kocsi alatt van, nem pedig a turbó mögött közvetlenül. Ezzel rontja a regenerációk átlagág statisztikáját. Szerintem ha csak varoson kivül lenne használva, mindenkinek 5-600km lenne az átlag.
Vagy nem tom mennyit, mert mi úgy kipucoljuk, hogy nem hozzák vissza őket egyáltalán.
Városban nem tud 600 C-ra felhevülni a dpf, főleg nem úgy, h az a kocsi alatt van, nem pedig a turbó mögött közvetlenül. Ezzel rontja a regenerációk átlagág statisztikáját. Szerintem ha csak varoson kivül lenne használva, mindenkinek 5-600km lenne az átlag.
gecsa2018-06-10 08:18:42 // 109417
Most én vagyok tájékozatlan, vagy egy tükörlap tényleg ennyire olcsón beszerezhető? Itt 10-12€ körül lehet kapni...
multizseti2018-06-09 22:40:07 // 109416
Szerintem nagyban függ attól, hogy hol használták az autót. Városi használat nem a legjobb neki, sőt... Aztán fontos még a motorolaj, ugyebár nekünk az 5w30 Selenia PE a gyári ajánlás, pont az alacsony hamutartalma miatt. Szerintem semmi gond nem lenne a dpf-el, ha a regenerálási folyamatot, minden esetben jelezné a műszerfal. Egy átlag felhasználó sose fogja észrevenni a regen jeleit, sőt még talán azt se tudaj mi az a dpf.
Haddel2018-06-09 22:33:20 // 109415
RomeoOne2018-06-09 22:24:41 // 109414
Na, akkor majd erőszakoskodok vele kicsit. Ahogy egy régi barátom mondta volt anno: "Csak érzéssel, mint ha lovat b.sznál"
RomeoOne2018-06-09 22:24:03 // 109413
Én a magyar iparost támogatom :DDD
Piritu - 1.000.0002018-06-09 22:02:36 // 109411
csak keresőszó kérdése a dolog :-)
RomeoOne2018-06-09 21:52:34 // 109410
Bár kezdem most már összerakni a képeket. Ezek szerint izomból csavarnom kéne ezt az egész markolatot és ezzel elszakítani a ragasztást? Na majd próbálkozom
RomeoOne2018-06-09 21:50:25 // 109409
Nekem nem is hasonlít erre a kézifékkar burkolata. Az pont olyan anyagból van, mnit a Ti kormány lyuggatot bőre. Én ugyanilyet akarok. Most már csak kérdés, hogy hogy operálom le :D
Piritu - 1.000.0002018-06-09 21:46:03 // 109408
RomeoOne2018-06-09 21:43:21 // 109407
Enyém eleve bőrös. De most nem teljesen világos nekem ez alapján, hogy mit kéne csinálnom :D
Nekem úgy tűnik, hogy te szétvágtad azt a műanyagot is, amin nekem rajta van a bőr. Én úgy gondolom, hogy azt kéne valahogy levenni egyben és a bőrös arról lefejtené a bőrt és azt bőrözné újra.
Vagy nem?
Nekem úgy tűnik, hogy te szétvágtad azt a műanyagot is, amin nekem rajta van a bőr. Én úgy gondolom, hogy azt kéne valahogy levenni egyben és a bőrös arról lefejtené a bőrt és azt bőrözné újra.
Vagy nem?
Lexlutor2018-06-09 21:29:54 // 109406
Lexlutor2018-06-09 21:26:53 // 109405
A kézifék kart előre kell lecsúsztatni. Rá van ragasztva a felső peremén, meg kell vele küzdeni. Mivel én kicseréltem bőrösre, így levágtam róla.
Morfiusz Cédula2018-06-09 20:40:56 // 109404
Igen, valószínűleg egyformán elhasználtak, de vajon ez milyen elhasználtságot jelent? Egyesek szerint ezeknek a DPF-eknek eleve 150-200k az élettartamuk.
Morfiusz Cédula2018-06-09 20:39:48 // 109403
Sajna nekem nem a megszakítás miatt ilyen sűrű. Az AlfaOBD mutatja az aktuális szűrő eltömődöttséget és az alapján kijön az átlag 200-230 km tisztán városra.
RomeoOne2018-06-09 19:59:36 // 109402
Na kedves cartársak. Eljött az idő, hogy az utolsó pontot is kipipáljam a listáról, amit az autó megvételekor kitűztem célul. Ez pedig az újrabőrözés (elsősorban a kormányé). A kormánynak már utánanéztem meg kérdezgettem. Ha Robi nem szülinapozza szét nagyon magát ma, és holnap be tud kicsit segíteni, akkor azzal biztos nem lesz gond. Emellett a váltószoknyát és a váltógombot akarom még újraszabatni. A váltószoknyához yani már adott egy jó útmutatást.
A váltógombbal kicsit bizonytalan vagyok. Ha jól gondolom, akkor a gombon lévő számlapot csak simán ki kell pattintani (mondjuk csavarhúzóval alányúlva), és az alatt lesz egy csavar, ami rögzíti?
A másik kérdés, hogy annyira lendületbe jöttem, hogy úgy gondolom, hogy a kézifékkart és újrabőröztetem.
Ehhez viszont kérnék egy kis okosságot. A szoknyáját simán leszedtem, még magam is meglepődtem. A kar markolata, ami viszont bőrös, nem tudom, hogy hogy jön le. Biztos le lehet csúsztatni a fémről (gondolom), de nem igazán látom, hogy hogyan. Ha jól látom, egy műanyag váz van bebőrözve.
Valakinek tippje, vagy ez irányú tudása/linkje, valami?
Képek:
kép1
kép2
kép3
A váltógombbal kicsit bizonytalan vagyok. Ha jól gondolom, akkor a gombon lévő számlapot csak simán ki kell pattintani (mondjuk csavarhúzóval alányúlva), és az alatt lesz egy csavar, ami rögzíti?
A másik kérdés, hogy annyira lendületbe jöttem, hogy úgy gondolom, hogy a kézifékkart és újrabőröztetem.
Ehhez viszont kérnék egy kis okosságot. A szoknyáját simán leszedtem, még magam is meglepődtem. A kar markolata, ami viszont bőrös, nem tudom, hogy hogy jön le. Biztos le lehet csúsztatni a fémről (gondolom), de nem igazán látom, hogy hogyan. Ha jól látom, egy műanyag váz van bebőrözve.
Valakinek tippje, vagy ez irányú tudása/linkje, valami?
Képek:
kép1
kép2
kép3
Csabi2018-06-09 19:14:40 // 109401
Akkor elsiklottál egy regen mellett. Tuti,h neked is 500körül van mint ahogy minden 2.0s tulajnak, nem városi használat mellett. Nézzetek rá az átlagra egyszer, mobillal vagy Messel.
RomeoOne2018-06-09 19:07:04 // 109400
Az kva sok. Lehet hogy ezt jelenti a super plus eco a tipusmegnevezésben? :D Én ha óvatosan megyek, akkor lesz 1000. Bár ez csak tipp. Sosem mentem még vele óvatosan annyit :D Nem engedi egyszerűen :D
csokagm2018-06-09 19:00:48 // 109399
Franc tudja, azért ahogy a mellekelt fotó mutatja nem 50el csorgok végig. 😁Nem azt mondom, hogy állat módjára megyek, de lendületesen. Pont ma tankoltam 1130km korul mentem. Egyszer szerzek egy mest es megnézem de tényleg nagyon ritkán csinálja.
csokagm2018-06-09 18:56:41 // 109398
Nem ,mert nincs. De látom mikor regeneral.
RomeoOne2018-06-09 18:00:38 // 109397
Azt hogy??
Mármint hogy lesz neked bő 1000 km egy tank, meg hogy regenerál bő 1000 km-enként?
Nekem a MES talán 5-600 km között írt ki átlagra, de másra nem tudok támaszkodni, mert nagyon ritkán veszem észre a regent. 90%-ban pályán megyek hosszútávot, ott meg nem veszed észre a 2.0-nál. Igaz, még országúti tempónál sem, csak ha gurulsz lakott területen.
De nekem egy tank az olyan 850 km szokott lenni. (persze kiír vagy 1200-at range-re, mikor teletankolom).
Vagy te ennyire tojással a gázpedál alatt közlekedsz? :D
Mármint hogy lesz neked bő 1000 km egy tank, meg hogy regenerál bő 1000 km-enként?
Nekem a MES talán 5-600 km között írt ki átlagra, de másra nem tudok támaszkodni, mert nagyon ritkán veszem észre a regent. 90%-ban pályán megyek hosszútávot, ott meg nem veszed észre a 2.0-nál. Igaz, még országúti tempónál sem, csak ha gurulsz lakott területen.
De nekem egy tank az olyan 850 km szokott lenni. (persze kiír vagy 1200-at range-re, mikor teletankolom).
Vagy te ennyire tojással a gázpedál alatt közlekedsz? :D
multizseti2018-06-09 15:20:03 // 109396
Ha mindig meg van szakítva a regen akkor jön ki ilyen szám. Nekem 1.9-es van tudom, hogy más, 2.4-es nagyon kormol, 1200-as átlagom van, ha csak pályázok akkor 1800-2000 km-t megyek regenerálások között. Mindig figyelem számítok rá, alfaobd, mes, pillanatnyi fogyi, sose sűl be az égetés.
Csabi2018-06-09 13:43:13 // 109395
7-800-at MES-ből olvastad ki? Inkább az a gyanús, a város mellett.
Lexlutor2018-06-09 13:38:01 // 109394
Ilyenem nekem is van. :-)
csokagm2018-06-09 13:29:05 // 109393
Későn vettem észre őket.:( Ezen a szakaszon egyébként végig 70 van. Van egy szakasz ahol 50 van, van is egy VÉDA, ott nyilván lefékeztem, de ők mögötte álltak kicsivel egy gyalogosfelüljárón a táblák mögött. Sajnos későn vettem észre, mert visszaálltam 70-re. ( ezek szerint lehet 80ra :D )
Egyébként nagy mázlim van olyan téren, hogy 75km/h-ig 30, utána 45, de számoltak 3km/h hibahatárral így csak 30:)
Egyébként nagy mázlim van olyan téren, hogy 75km/h-ig 30, utána 45, de számoltak 3km/h hibahatárral így csak 30:)
csokagm2018-06-09 13:25:54 // 109392
Én most leginkább városban használom és bőven 7-800 km felett vagyok. Mondjuk dugóban viszonylag ritkán állok be de mégiscsak viszonylag sok az elindulás-megállás. Szóval az a 200km az nagyon karcsú.
Macccy2018-06-09 12:03:29 // 109391
Az aszfaltbetyár ! őrült 78-as tempóval, te mit képzeltél ?? :D :D