A szoftvert vették túl óvatosra. A 2006-os 2,4 míg nem kapott szoftverfrissitést átlag 1000km-ként regenerált, 40% város mellett. Semmi baja nem volt...Aztán a frissités után ez feleződött, ~500km-ként regenerált...
A 2.0 még óvatosabb , tisztán városi használat mellett képes 200km-ként regenerálni, viszont pályás használatnál most 600km az átlagom. Viszont a 2.0 -nál is alig észrevehető a fogyi növekedés regenkor...hiába közel a DPF.
Csabi2018-06-09 11:40:01 // 109390
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-09 10:57:43 // 109389
Szerintem nem, de az enyém is kb annyit futott, mint a Tiéd, szóval kb egyformán elhasznált dpf-ek lehetnek. Ilyen szempontból sajnos a miénk dpf konstrukciója nagyon rossz :-(
Egy mondeo simán elmegy 4-500-at városban és amikor regenerál, azt onnan veszed észre, hogy 7l helyett 7.6-ot fogyaszt. Egy jóbarátom lassan egy éve napi ingázós városi autónak használ egy 2l-es tdci-t, lazán bírja, alig fogyaszt, nem panaszkodik. Nos a 159 nem ilyen, de ezt tudjuk. Az automata váltó még rátesz egy lapáttal, a Ti kerekek mégegyel. Városi autónak tökéletesen alkalmatlan ebből a szempontból.
Pedig milyen kényelmes vele közlekedni...
Egy mondeo simán elmegy 4-500-at városban és amikor regenerál, azt onnan veszed észre, hogy 7l helyett 7.6-ot fogyaszt. Egy jóbarátom lassan egy éve napi ingázós városi autónak használ egy 2l-es tdci-t, lazán bírja, alig fogyaszt, nem panaszkodik. Nos a 159 nem ilyen, de ezt tudjuk. Az automata váltó még rátesz egy lapáttal, a Ti kerekek mégegyel. Városi autónak tökéletesen alkalmatlan ebből a szempontból.
Pedig milyen kényelmes vele közlekedni...
csokagm2018-06-09 10:14:18 // 109388
Macccy2018-06-09 10:04:36 // 109387
ezt remélem a Haleszék elhozatják City-be:
https://www.autonavigator.hu/cikkek/ettol-az-alfa-romeotol-eldobod-az-osszes-agyad/?utm_source=hasznaltauto&utm_medium=site&utm_campaign=magazin_ajanlo
ugrálóvár mellé nehezéknek jó lenne :o
https://www.autonavigator.hu/cikkek/ettol-az-alfa-romeotol-eldobod-az-osszes-agyad/?utm_source=hasznaltauto&utm_medium=site&utm_campaign=magazin_ajanlo
ugrálóvár mellé nehezéknek jó lenne :o
csokagm2018-06-09 00:51:47 // 109386
A 2 literesben birja. Kb tankonkent regeneral egyszer ami bo 1000 km.
Liquid2018-06-08 23:20:33 // 109385
azokat is cseréltük, az egyik szintén gyári volt még, azok helyett is TRW került bele
emGéza2018-06-08 23:01:06 // 109384
És a felsőket ?
Mivel kifele könnyen kijött , de befele nem igazán akart , ezért is , meg szemrevételezés miatt is , kiütöttem a felső lengőkar gömbfejét , a stabrudat és a kormány gombfejet . Mind passzos volt kivéve a kormány göbfeje .
Mivel kifele könnyen kijött , de befele nem igazán akart , ezért is , meg szemrevételezés miatt is , kiütöttem a felső lengőkar gömbfejét , a stabrudat és a kormány gombfejet . Mind passzos volt kivéve a kormány göbfeje .
Morfiusz Cédula2018-06-08 22:55:35 // 109383
Huh, köszi. Ez nem túl jó hír. Azt hittem, azért egy újszerű DPF kibírja városban is vagy 4-500 km-t.
A 146-od meg szerintem nem ellenpélda, csak megerősíti amit mondtunk. Csak azt olyan faszán van összerakva, hogy ott 20 év a rozsdásodás miatt, ami más járgánynál 10. ;)
A 146-od meg szerintem nem ellenpélda, csak megerősíti amit mondtunk. Csak azt olyan faszán van összerakva, hogy ott 20 év a rozsdásodás miatt, ami más járgánynál 10. ;)
Morfiusz Cédula2018-06-08 22:53:12 // 109382
Igen, az hogy hol jártak vele, nagyon nagy hatással van az elhasználtság mértékére.
emGéza2018-06-08 22:50:15 // 109381
Én még azt is olvastam , hogy hamisítják a TRW -ét !!!
Persze én megbízható forrásból :-D , cartástól vettem , mert eladta az autóját .
Persze én megbízható forrásból :-D , cartástól vettem , mert eladta az autóját .
Liquid2018-06-08 22:39:47 // 109380
én is bő 200e-nél cseréltettem az alsókat, gyáriak voltak és TRW került bele.
Roll19832018-06-08 22:37:59 // 109379
Többen panaszkodtak már a TRW-re itt a fórumban és Lemfördert ajánlották.
emGéza2018-06-08 22:19:29 // 109378
Közel 13 év és 199.279 km szolgálat után ma ki is cseréltem a jobb alsó lengőkart és ez bízza még a gyári volt . A szilent teljesen átszakadt , viszont a talpast masszívan tartotta a porvédő gumi . :-D A nagy kopogás megszűnt , de , a kormány gömbfejek is halk kopogással jelzik az elmúlásukat . Mivel nem szeretném megismételni ezért csakis TRW .
Haddel2018-06-08 19:27:48 // 109377
yani🍀2018-06-08 15:39:36 // 109375
Egy konszern :-)
Liquid2018-06-08 15:37:25 // 109374
az is lehet régi :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-08 15:07:46 // 109373
Úgy érted 911-esén?? :-D
Liquid2018-06-08 15:06:42 // 109372
pont az lehet rajta elöregedve ami az autósboltos gyerek 3-as golfján :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-08 14:49:26 // 109371
A rendbentartott, szép Alfák egy része eleve itt fórumon, klubon belül jó eséllyel gazdára talál. Amoren keresztül lett a Td, itt talált új gazdát az ezüst jtd, és a 159 is így talált rám, hiába jegyzeteltem szorgalmasan a ha. hu-t :-)
RomeoOne2018-06-08 14:43:45 // 109370
Én ebben bízok, mikor oda jutok, hogy 270-280k km környékén eladom. Hogy akkor már tisztul valamennyit az óratekeréses piac a követhetőség miat. Erről meg garantáltan tudom majd állítani a km-t és hiába jönnek majd nekem, hogy tudnak 130k km-el venni külföldi kocsit (mármint ha ez alapján akarnak alkudozni), mert kiröhögöm őket, hogy akkor vegye azt. Meg, ha info kell róla, belinkelem a blogom. Abban benne van minden. Követhető teljesen. Én megadtam mindent a kocsinak, csak Csörinél szervizelve. Erre nem lehet panasz.
psychoati2018-06-08 14:42:53 // 109369
Pofás lett :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-08 14:35:27 // 109368
Csak ellenpéldaként ott a 146-unk. 21 éves, valós 157e km van benne. Az autósboltos srác mondja mindig, hogy a városból nem menne ki vele, mert ki tudja mi van elöregedve. Hát semmi :-) Puhák, repedés mentesek a gumicsövek, nem törnek a műanyagok. Úgy egyáltalán semmi nem megy tönkre rajta. Gyári lengőkarok gyári porvédőkkel, finoman csukódó ajtók, ép tömítések. Itt a rozsda a vízválasztó, 20 évet bírt. Bár ennyit tudna minden autó...
Laczkog2018-06-08 14:26:40 // 109367
Igen, ez logikus következtetés, fiatalabb kocsi, kevesebb UV, Só, hideg/meleg időjárás váltás. Talán még az is igaz lehet, hogy egy idősebb, kevés kilométeres valószínűleg városi jövő-menő volt annak minden nyűgjével, míg egy fiatalabb sok kilométeres pályázott, kevésbé terhelve a váltó-tengelykapcsoló egységet.
Használt autónál viszont rengeteg a változó, ki tudja az előző tulaj mit cseréltetett már ki, ki mondja meg, hogy a 150-200 ezret futott gépekben nem cseréltek-e már turbót, vagy kettős tömegűt, ha cseréltek, mennyire figyelt a minőségre a tulaj, vagy csak összerakta, hogy még éppen elmenjen pár ezer kilométert. Amúgy milyen gazdája volt a vasnak, figyelt a részletekre, jó szervízbe hordta, vagy maga kendácsolta, esetleg azon se ijedt meg, hogy már 40k van az olajban, mert úgyis mindjárt eladja. Használt autó mindig lutri, sok kilométerrel, idősebb korral hatványozottan lutri. És még optimista voltam, hogy nem tekerték meg az órát.
Típushibák minden kocsinál vannak, egy több tízezer komponensből álló, és millióféleképpen tönkremenni képes járműről beszélünk, melyet fél évig tesztelnek, és megy az eladósorra, Azt ember/mérnök nem mondja meg, hogy tíz évesen majd elfárad a hátsó ablak.
Használt autónál viszont rengeteg a változó, ki tudja az előző tulaj mit cseréltetett már ki, ki mondja meg, hogy a 150-200 ezret futott gépekben nem cseréltek-e már turbót, vagy kettős tömegűt, ha cseréltek, mennyire figyelt a minőségre a tulaj, vagy csak összerakta, hogy még éppen elmenjen pár ezer kilométert. Amúgy milyen gazdája volt a vasnak, figyelt a részletekre, jó szervízbe hordta, vagy maga kendácsolta, esetleg azon se ijedt meg, hogy már 40k van az olajban, mert úgyis mindjárt eladja. Használt autó mindig lutri, sok kilométerrel, idősebb korral hatványozottan lutri. És még optimista voltam, hogy nem tekerték meg az órát.
Típushibák minden kocsinál vannak, egy több tízezer komponensből álló, és millióféleképpen tönkremenni képes járműről beszélünk, melyet fél évig tesztelnek, és megy az eladósorra, Azt ember/mérnök nem mondja meg, hogy tíz évesen majd elfárad a hátsó ablak.
Roll19832018-06-08 14:12:14 // 109366
Srácok,
Fékolajból mennyi kell az autóba? Típusát látom a kézikönyvben, de a mennyiséget nem.
Köszi!
Fékolajból mennyi kell az autóba? Típusát látom a kézikönyvben, de a mennyiséget nem.
Köszi!
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-08 14:11:17 // 109365
Városban nagy javulásra ne számíts. EGR falazással javulna valamennyit. Nekem most egr off+saját programmal pályán 700+ km, a tisztán várost nem tudom, de vegyesben is 600km a periódus. 80%-ról regen. - ig kb 100-120km városban, szóval 200-nál valószínű többet elmenne.
Peta742018-06-08 12:55:57 // 109364
RomeoOne2018-06-08 12:39:57 // 109363
Ez is benne van. Sok ilyen problémás 159 már inkább 10, de inkább 12 éves. Az enyém meg 2011 év végi, szóval év végén lesz 7 éves. Azért az sem mindegy, hiába a sok km. Meg én rövid távokon egyáltalán nem nyúzom. Hét közben le van rakva és hét végén veszem elő, akkor meg egy huzamban legalább 80 km, de inkább több. 200 km legalább bele szokott menni egy hétvégén. Az is pályán. Nem mindegy az sem, hogy 1 km-en 10-szor kuplungolsz meg váltasz vagy egyszer sem. Az enyémben sztem a sebváltások száma / megtett km arány elég alacsony lenne más autókhoz képest.
Meg rossz úton kimondottan tojással a lábam alatt vezetek. Ha pl. a telifosott 52-esen kell végigmennem, akkor beteszem 5-ösbe és 80-al döcögök. Meg közben végig üvöltöm Karády őrmester monológját.
Meg rossz úton kimondottan tojással a lábam alatt vezetek. Ha pl. a telifosott 52-esen kell végigmennem, akkor beteszem 5-ösbe és 80-al döcögök. Meg közben végig üvöltöm Karády őrmester monológját.
Morfiusz Cédula2018-06-08 12:27:59 // 109362
Eddig főleg pályán használtam az autót, ahol átlag 550 KM-enként regenerált. Az elmúlt 2-3 hónapban főleg város, itt 220 KM az átlag, nekem ez elég sűrűnek tűnik. Ha kipucoljátok ez javulna?
Morfiusz Cédula2018-06-08 12:22:56 // 109361
Én is úgy gondolom, hogy nem csak a km számít, az évek száma legalább annyit nyom. Vannak olyan alkatrészek, amiknek majdnem mindegy, hogy megy vagy áll az autó, viszont évről évre öregszenek (különösen a gumik és műanyagok).
Van egy családi Scenic-ünk, amit új kora óta használunk, most 11 éves és még mindig nincs sok méter benne (140k), de kb 10 éves korában elkezdett széthullani. Az első 10 évben az égvilágon semmi baja nem volt, csak az éves kötelező szervízre jártunk vele, de az elmúlt 1 évben 2-3 havonta kell szervízbe hurcolni. Gyanítom, hogy itt a 10 év a vízválsztó, inkább mint a KM.
Van egy családi Scenic-ünk, amit új kora óta használunk, most 11 éves és még mindig nincs sok méter benne (140k), de kb 10 éves korában elkezdett széthullani. Az első 10 évben az égvilágon semmi baja nem volt, csak az éves kötelező szervízre jártunk vele, de az elmúlt 1 évben 2-3 havonta kell szervízbe hurcolni. Gyanítom, hogy itt a 10 év a vízválsztó, inkább mint a KM.
Csabi2018-06-08 09:58:42 // 109360
Ezt nagyon jól leírtad, maximálisan egyet értek vele.
Laczkog2018-06-08 09:46:40 // 109359
Nézd én is a további használat mellett döntöttem, mert bár néha néha hallok valamit, de annyira ritka, hogy nehéz meghatározni a helyét. Egy kezdődő problémáról van szó, ami majd ha jobban kijön, lehet vele foglalkozni.
Vásárlás előtt árak után is nézelődtem, de a futóművet, bevallom töredelmesen, nem néztem. A turbó, lendkerék, etc. árakkal képben voltam, a futóműnél annyira voltam naprakész, hogy alapvetően bonyolultabb, mint egy átlagautó, több minden mehet tönkre, de nem hajlamos a problémákra, legalábbis nem úgy mint a 156. Biztos kicsit drágább, de ez felső középkategória, ennyi.
Amire a vásárláskor figyeltem, hogy meg volt emelve a gép, átrángattuk, próbaúton nem kopogott, plusz kihívtam egy céget akik függetlenül megszakértették, szintén emelve, kilométeróra állás, valós 180, összeírták a problémáit, nem volt hosszú a lista.
A teszteken a gép simán átment, és valószínűleg most is csak én pörögtem rá a prémium, hangmentes életérzésre, mivel ez is volt a váltás oka, hogy az előd Fiatban megsüketültem kb. a motor, szélzaj, beltér kopogások hármasát elnyomni igyekező rádió+asszony hanghatásban:)
Szóval lengőkar ár, amit nyilván kifizetek, mert van rá keret, de ha megfeszülök se értem, hogy cirka 3kg alumínium, és 30 deka gumi hogy a bánatba kerülhet 60-150 közti ársávba/darab. Biztosan kiváló minőség még az Az Meister is, amit lengőkaronként egy 5 fős mérnökcsapat vizsgál át egyesével, sőt, ők reszelik ki egy tömbből, a legfinomabb kaucsukot maguk fejtik le az egyenlítő mentén telepített ültetvényükből, és mindezt a Római megyés püspök egyesével meg is áldja, hogy biztos ne nyiszogjon.:):)
Vásárlás előtt árak után is nézelődtem, de a futóművet, bevallom töredelmesen, nem néztem. A turbó, lendkerék, etc. árakkal képben voltam, a futóműnél annyira voltam naprakész, hogy alapvetően bonyolultabb, mint egy átlagautó, több minden mehet tönkre, de nem hajlamos a problémákra, legalábbis nem úgy mint a 156. Biztos kicsit drágább, de ez felső középkategória, ennyi.
Amire a vásárláskor figyeltem, hogy meg volt emelve a gép, átrángattuk, próbaúton nem kopogott, plusz kihívtam egy céget akik függetlenül megszakértették, szintén emelve, kilométeróra állás, valós 180, összeírták a problémáit, nem volt hosszú a lista.
A teszteken a gép simán átment, és valószínűleg most is csak én pörögtem rá a prémium, hangmentes életérzésre, mivel ez is volt a váltás oka, hogy az előd Fiatban megsüketültem kb. a motor, szélzaj, beltér kopogások hármasát elnyomni igyekező rádió+asszony hanghatásban:)
Szóval lengőkar ár, amit nyilván kifizetek, mert van rá keret, de ha megfeszülök se értem, hogy cirka 3kg alumínium, és 30 deka gumi hogy a bánatba kerülhet 60-150 közti ársávba/darab. Biztosan kiváló minőség még az Az Meister is, amit lengőkaronként egy 5 fős mérnökcsapat vizsgál át egyesével, sőt, ők reszelik ki egy tömbből, a legfinomabb kaucsukot maguk fejtik le az egyenlítő mentén telepített ültetvényükből, és mindezt a Római megyés püspök egyesével meg is áldja, hogy biztos ne nyiszogjon.:):)
Liquid2018-06-08 09:12:23 // 109358
Ha dízelt akarsz és belefér az árkülönbözet, akkor 2.0-t vegyél, egyrészt mert újabb konstrukció, másrészt mert fészliftes.
RomeoOne2018-06-08 09:04:13 // 109357
Arra, hogy 2.0-t vegyél :)
mcs102018-06-08 08:59:51 // 109356
Sziasztok
Mire figyeljek fokozottan oda autóvásárláskor? (nem az átalános dogokra gondolok)
1,9 vagy 2,0 JTD-t fogok nézni.
köszi
Mire figyeljek fokozottan oda autóvásárláskor? (nem az átalános dogokra gondolok)
1,9 vagy 2,0 JTD-t fogok nézni.
köszi
RomeoOne2018-06-08 08:54:09 // 109355
Nem csavar fogja csak ezek a műanyag fülek, amiket ki kell pattintani.
RomeoOne2018-06-08 08:51:47 // 109354
Én nem így látom. Vannak konstrukciós hibák, amik előbb utóbb előjönnek, mint a hátsó ablakemelő törés vagy a hátsó rugó törés (mondjuk ezek inkább SW-ken). De hogy hány km-nél ez lehet teljesen random. Nem szokta senki beírni a km óra állást.
A másik meg, hogy mennyi is az a km. Mert aki külföldről vesz kocsit, az nyugodtan beleszámolhatja, hogy meg van tekerve. Az is, aki magyarországit vesz, csak az újabbaknál van egy kis bizonyosság, mert 2012 óta jegyzik a km óra állást műszakin (ha csak meg nem pörgeti minden műszaki előtt).
Valószínűleg a kor is számít, nem csak a futásteljesítmény, meg az sem mindegy, hogy hogy megy bele az adott km, városban vagy autópályán.
Az enyém 2011-es gyártás, magyar forgalomba helyezésű, 206k km-rel vettem, miután elmúlt 4 éves. Vagyis beleszaladt cirka évi 50k km az első éveiben. Nem meglepő, a dízeleket erre veszik. Annyit sikerült megtudnom, hogy vmi üzletkötőé lehetett, aki szelte keresztül-kasul Európát. Autópályán meg gyorsan jönnek a km-ek. Most van benne 242k km, tehát beleraktam már több, mint 35 ezret, azaz harmadannyit megyek vele kb, mint amennyit az első éveiben futott.
És teljesen hülyeségnek tartom ezt a 200k-nál jönnek a bajok dolgot. 206k-tól 242k-ig semmi komoly bajom nem volt vele. Eredeti a futómű és nem is adja jelét, hogy már kezdene meghalni. Nem kopog, semmi baja. Meg van Mankyzva már több, mint 30ezer km óta (vhol 210ezer környékén), de az erőátviteli rendszer semmi jelét nem adja, hogy baja lenne ezzel. Nem csattog a lendkerék, és nem forog el a kuplung egyik sebességben sem, pedig 3-astól felfelé már megkapja a 400 Nm-t mindenhol.
Ami bajom volt, azok sem konvencionális, itt sokat hallott problémák. Az egyik, hogy meghalt a turbó előtt lévő hőmérő szenzor (ez nincs is, csak a 2.0-nál, szóval 1.9, 2.4-nél ilyen baj nem is lesz), meg egyszer a műanyag légtelenítő csavar a hűtővíz körön elpattant és elengedett egy kis hűtővizet, de egy bő fél liternél nem nyomott ki többet. Ez is álltában történt, utána még menni is tudtam vele.
Szóval továbbra sem tartom ezeket a 200k km-es hiedelmeket relevánsnak.
A másik meg, hogy mennyi is az a km. Mert aki külföldről vesz kocsit, az nyugodtan beleszámolhatja, hogy meg van tekerve. Az is, aki magyarországit vesz, csak az újabbaknál van egy kis bizonyosság, mert 2012 óta jegyzik a km óra állást műszakin (ha csak meg nem pörgeti minden műszaki előtt).
Valószínűleg a kor is számít, nem csak a futásteljesítmény, meg az sem mindegy, hogy hogy megy bele az adott km, városban vagy autópályán.
Az enyém 2011-es gyártás, magyar forgalomba helyezésű, 206k km-rel vettem, miután elmúlt 4 éves. Vagyis beleszaladt cirka évi 50k km az első éveiben. Nem meglepő, a dízeleket erre veszik. Annyit sikerült megtudnom, hogy vmi üzletkötőé lehetett, aki szelte keresztül-kasul Európát. Autópályán meg gyorsan jönnek a km-ek. Most van benne 242k km, tehát beleraktam már több, mint 35 ezret, azaz harmadannyit megyek vele kb, mint amennyit az első éveiben futott.
És teljesen hülyeségnek tartom ezt a 200k-nál jönnek a bajok dolgot. 206k-tól 242k-ig semmi komoly bajom nem volt vele. Eredeti a futómű és nem is adja jelét, hogy már kezdene meghalni. Nem kopog, semmi baja. Meg van Mankyzva már több, mint 30ezer km óta (vhol 210ezer környékén), de az erőátviteli rendszer semmi jelét nem adja, hogy baja lenne ezzel. Nem csattog a lendkerék, és nem forog el a kuplung egyik sebességben sem, pedig 3-astól felfelé már megkapja a 400 Nm-t mindenhol.
Ami bajom volt, azok sem konvencionális, itt sokat hallott problémák. Az egyik, hogy meghalt a turbó előtt lévő hőmérő szenzor (ez nincs is, csak a 2.0-nál, szóval 1.9, 2.4-nél ilyen baj nem is lesz), meg egyszer a műanyag légtelenítő csavar a hűtővíz körön elpattant és elengedett egy kis hűtővizet, de egy bő fél liternél nem nyomott ki többet. Ez is álltában történt, utána még menni is tudtam vele.
Szóval továbbra sem tartom ezeket a 200k km-es hiedelmeket relevánsnak.
emGéza2018-06-07 23:04:15 // 109353
Nekem (lassan két éve ) a futóműves azt mondta , hogy lóg mindkét alsó lengőkar gömbfeje és a szilenteken apró repedés vannak . Kopra tekerésnél koppant a jobbos , azért vittem megnézetni , majd két szerelő is azt mondta , hogy szerintük még jó .
Most jött el a csere ideje , mert a jobbos intenzíven elkezdett kopogni .
Az a mondás , hogy a 159 lengőkarjai 200.000 km-t is kibírnak , nekem ehhez már csak 700 km van hátra .
Most jött el a csere ideje , mert a jobbos intenzíven elkezdett kopogni .
Az a mondás , hogy a 159 lengőkarjai 200.000 km-t is kibírnak , nekem ehhez már csak 700 km van hátra .
csokagm2018-06-07 22:28:43 // 109352
Tükörlapot pattintsd ki es mögötte fogja par csavar. Igazából ennyi:)
gecsa2018-06-07 22:09:08 // 109351
A tükrök külső borítását szeretném leoperálni. Valaki csinált már ilyet?
gecsa2018-06-07 21:32:49 // 109350
Na, ezt jobban lájkolom, mint az irasd ki/vágasd ki/dugózd le, és barátai féle hozzászólásokat!
Piritu - 1.000.0002018-06-07 21:10:23 // 109349
A döntés nem volt hibás, környezetbarát festéket akartak használni.
Tudtommal csak pár fajta gombára nem tesztelték és pont az egyik ette meg a festéket. Mi is kb 5-10 félére tesztelünk, az összesre lehetetlen.
Tapasztalat volt kevés.
Minden új dolog bevezetésekor várhatóak a gyerekkori betegségek. (Ezért nem veszek sose frissen kijött, új konstrukciókat.)
Tudtommal csak pár fajta gombára nem tesztelték és pont az egyik ette meg a festéket. Mi is kb 5-10 félére tesztelünk, az összesre lehetetlen.
Tapasztalat volt kevés.
Minden új dolog bevezetésekor várhatóak a gyerekkori betegségek. (Ezért nem veszek sose frissen kijött, új konstrukciókat.)
Vittorio1592018-06-07 21:09:05 // 109348
DPF-ET NEM KELL KIÜTNI, 99%-OS ÁLLAPOTRA KIPUCOLJUK, LEMÉRJÜK UTÁNA A LÉGÁRAMLÁST IS BENNE.,
TEGYETEK PRÓBÁRA, MEGÉRI WWW.TURBO-TEC.EU
TEGYETEK PRÓBÁRA, MEGÉRI WWW.TURBO-TEC.EU
Piritu - 1.000.0002018-06-07 21:05:18 // 109347
Mindent be lehet lőni, csak annak nem látom értelmét, hogy azon törjék a fejüket hogy melyik jelentéktelen bigyó legyen az. Az általad említett videókártya egy fő alkatrész. A hasonlatoddal élve az alaplapi hangszóró csatlakozónak kellene "programozott"-nak lennie..
Az autó értékéhez mérve jelentéktelen alkatrészekről beszélünk.
Az autó értékéhez mérve jelentéktelen alkatrészekről beszélünk.
csokagm2018-06-07 20:51:21 // 109346
Most este kivül-belül kiglancoltam a kocsit. ( felújítok és sajnos teljesen összekoszoltam belül a gépet)
Na, de nem is ez az érdekes. Hanem észrevettem, hogy kb 5 percenként mintha valaki tubát fújna olyan hang jön ki a üzemanyagtank felől. Nyilván halk, de valami történik. Mi lehet ez? Sok üzemanyag nem lehet benne mert már bőven átfordult a km óra.
Nem volt bezárva, lehet, hogy valami ellenőrizgette a szintet vagy akármit?
Na, de nem is ez az érdekes. Hanem észrevettem, hogy kb 5 percenként mintha valaki tubát fújna olyan hang jön ki a üzemanyagtank felől. Nyilván halk, de valami történik. Mi lehet ez? Sok üzemanyag nem lehet benne mert már bőven átfordult a km óra.
Nem volt bezárva, lehet, hogy valami ellenőrizgette a szintet vagy akármit?
VKG231!!! (156+75)2018-06-07 20:48:56 // 109345
Persze, nem is erre gondolom, hanem arra, hogy durva, hogy ha valaki bejelentkezik egy hibával, 2 héten belül jön még 2 ember akiknél ugyanaz üti fel a fejét, ugyanúgy.
Az is lehet, hogy ez ilyen kritikus időszak, aztán majd elmúlik és 400 ezernél kell 1 szett hátsó rugó aztszevasz, addig meg folyamatos 200-zal is elmegy, nem tudom.
Csak nagyon fura kívülről nézve. Mégegyszer mondom ez nem kritika!
Az is lehet, hogy ez ilyen kritikus időszak, aztán majd elmúlik és 400 ezernél kell 1 szett hátsó rugó aztszevasz, addig meg folyamatos 200-zal is elmegy, nem tudom.
Csak nagyon fura kívülről nézve. Mégegyszer mondom ez nem kritika!
VKG231!!! (156+75)2018-06-07 20:46:02 // 109344
Nyilván nem ültek össze, de a Mercik rohadása is egy hibás vállalati döntésből indult, aztán egy korszak összes autóján felüti a fejét. (Nem az urban lehend, hogy elhatározták a rohadást, hanem a nem megfelelő vízbázisź festék kiválasztása ugye...)
Giuntini2018-06-07 20:45:42 // 109343
Szerintem ez nem jó megközelítés. A 159-nél a komolyabb hibák általában 200-250 ezer km-nél értek utol minket. Ezek a hibák ugyanúgy meg lesznek a Giuliáknál is. A Giuliákban a legtöbbet futottakban sem lehet még 100 ezer km. A 159-nél a tipikus hiba gariban a kormánymű hibája volt a facelift előtt. Honnan tudjuk, hogy a Giulia lekönnyített alkatrészei mennyi km-nél adják be az unalmast? Majd a Giuliánál meglátjuk 200 ezernél. A 2,4-ek hf hibája is 200 ezer felett jön ki, ha kijön. Meglátjuk, hogy a Giulia teljesen alu dízelmotorja majd hogy bírja...
VKG231!!! (156+75)2018-06-07 20:42:40 // 109342
Azt mondod, nem lehet ezt ennyire belőni?
Más iparágakban közismert dolgok ezek amúgy. Pl videókártya 3 év + 2 hónapot bír akkor is, ha gyári, ha oem, meg ha utólagos vízhűtéssel használod. Tippelj mennyi a gyári gari...
Más iparágakban közismert dolgok ezek amúgy. Pl videókártya 3 év + 2 hónapot bír akkor is, ha gyári, ha oem, meg ha utólagos vízhűtéssel használod. Tippelj mennyi a gyári gari...
Piritu - 1.000.0002018-06-07 20:40:03 // 109341
...vagy egyszerűen csak nem volt kipróbálva eléggé pár dolog.
Kétlem, hogy a tervező mérnökök hetente kétszer 2 órára összegyűltek és azon ötleteltek, hogy hogyan lehetne a hátsó rugók élettartamát 200e km-re beállítani, meg hogy melyik alkatrész "elromlása" tudja majd a leendő tulajokat a legjobban új autó vásárlására ösztönözni.
Kétlem, hogy a tervező mérnökök hetente kétszer 2 órára összegyűltek és azon ötleteltek, hogy hogyan lehetne a hátsó rugók élettartamát 200e km-re beállítani, meg hogy melyik alkatrész "elromlása" tudja majd a leendő tulajokat a legjobban új autó vásárlására ösztönözni.