Nagyon durva, hogy az állítólagos tervezett avulás mennyire működik a 159-nél, szinte pont ugyanakkor mennek el ugyanazok az alkatrészek nálatok.
Brutális, remélem a Giulia nem ilyen, vagy 20+ éves korára van kitalálva :)
Nem leszólás vagy ilyesmi, de iszonyú kemény, hogy az a pár típushiba mennyire konkrét az összesnél, kb kivétel nélkül. Emlékszem, pár éve a hátsó ablakemelőkkel ment a móka...
Fogyasztói társadalom :(
VKG231!!! (156+75)2018-06-07 20:23:17 // 109340
tirex2018-06-07 19:51:17 // 109339
Nekem van 2 hátsó sw rugóm! Érdekel?😂
Reechyke2018-06-07 19:09:36 // 109338
Es hol lehet 17ert venni? Mät mind1, de legközelebbre jo lesz az info.
berobbantam2018-06-07 18:50:54 // 109337
Szia
Felső lengőkar gömbfejét felemelt autón kell megnézni.Nekem ugyan 156 van,de műszakin szóltak,hogy valami kopog az elejében.Átrángattak mindent de nem találták meg a bűnöst.Én felemeltem.Kézzel megrángatva is érződött,hogy a gömbfej kb 1 milit lóg.
Felső lengőkar gömbfejét felemelt autón kell megnézni.Nekem ugyan 156 van,de műszakin szóltak,hogy valami kopog az elejében.Átrángattak mindent de nem találták meg a bűnöst.Én felemeltem.Kézzel megrángatva is érződött,hogy a gömbfej kb 1 milit lóg.
Shadin2018-06-07 17:43:10 // 109336
Tudja valaki h milyen széles ill. magas tömítést kell tolni a karter felragasztásánál?
psychoati2018-06-07 17:02:16 // 109335
Ha jól emlékszem 20 körül volt a kettő (kedvezménnyel).
Lexlutor2018-06-07 16:43:46 // 109334
Érdi bontós is mondta ezt a márkát. Mennyiért vetted?
Lexlutor2018-06-07 16:16:46 // 109333
Ti-t nem akarok, az alacsonyabb ha jól tudom...
droberto2018-06-07 15:09:13 // 109332
Nekem szilárd formában nem jutott át az égésteren. Pontosabban semmi nyoma nem volt a turbón, vagy a katalizátoron és az EGR hőcserélőn sem.
psychoati2018-06-07 14:59:17 // 109331
Nekem is tört, én Suplexet tettem be.
psychoati2018-06-07 14:56:25 // 109330
És ilyenkor ez ugye átszalad a hengerfejen mint a higany? Amik a kipufogó felé kimennek azok a turbót nem bántják, vagy szétég már a motorban?
Shadin2018-06-07 14:49:29 // 109329
De van 4db Ti rugóm jutányos áron :-)
Shadin2018-06-07 14:48:54 // 109328
Hűje vok, én lengéscsillapítóban utazom :-( Bocsesz
Shadin2018-06-07 14:47:59 // 109327
Mindkettő kuka, épp gariba intézek egy Sachs-t és hát az sem egyszerű :-(
Bilstein OEM (C4?) vagy gyári.
Bilstein OEM (C4?) vagy gyári.
Lexlutor2018-06-07 14:39:05 // 109326
Hello.
Utolért engem is a hátsó rúgó törés (Sw nem Ti). Gondoltam veszek bontóba, de hiánycikk.
Most nem tudom milyet vegyek. Ti milyet raktatok bele?
Láttam Monroe, Sachs márkát 12e körül, vagy 6e-8e -noname (azt nem akarok nagyon).
Utolért engem is a hátsó rúgó törés (Sw nem Ti). Gondoltam veszek bontóba, de hiánycikk.
Most nem tudom milyet vegyek. Ti milyet raktatok bele?
Láttam Monroe, Sachs márkát 12e körül, vagy 6e-8e -noname (azt nem akarok nagyon).
Reechyke2018-06-07 14:18:27 // 109324
Nem akarlak elkeseriteni de felsö lengökar volt nekem is.
Szetszedtrk mondtäk hogy itt minden tuti. De azert mondtam tegyük bele az uj lengökart. Es a felsö lengökar volt a ludas. 25 darabja kb.
Szetszedtrk mondtäk hogy itt minden tuti. De azert mondtam tegyük bele az uj lengökart. Es a felsö lengökar volt a ludas. 25 darabja kb.
droberto2018-06-07 14:14:51 // 109323
Szerintem te úgy jártál mint én. Leszakadtak a lapátok a szívósórból. Lehet a hidrotőke lemezrugók is elköszöntek. Sajnos jönnek elő ezek a hibák.
Gondolom nem voltak már lapátok a szívósorban mikor leszedtétek?
Gondolom nem voltak már lapátok a szívósorban mikor leszedtétek?
Shadin2018-06-07 14:03:39 // 109322
Érdemes ám a futóművön kívül is keresgélni, mert kopoghat ott más is. Haspáncél, lámpatest (fém búra), légszűrőház stb...
Shadin2018-06-07 14:01:17 // 109321
Milyen éhesek ezek a motorok :-(
droberto2018-06-07 13:58:38 // 109320
Valamikor az elmúlt időkben beszippantotta, majd jól elfogyasztott 4-ből 3-at. :)
Laczkog2018-06-07 12:38:14 // 109319
:):) Oké Erhard, volt egy ilyen sejtésem:)
A futóműves szerint csoportosan krúzoltak a géppel Kistarcsa leszarabb utcáin, a lengőkarokat egyértelműen kizárták a konzíliumon, amit összehívtak a beteg köré, mert mindegyik feszes jól tart, szilentek nem repedtek, vagy lógnak.
Érdekesek ezek a futóműzajok, eleinte nem hallottam semmit, amikor megvettem. Aztán halványan elölről, később zavaróan hátulról hallottam. Most két napig közlekedtem a Puntoval, újra hangtalannak érzem Alfit, nem tudom, hogy csak megszoktam a zajt a Fiatba, vagy annyit rángatták, emelgették feszegették a futóművet, vagy a hátsó féktárcsa csere javított a helyzeten.
A lengőkarok kissé drágák ahhoz, hogy csak úgy próbálgassam, melyik zöröghet. Kicsit várok még a cserék megkezdésével, hogy legyen határozottabb a zaj. Már csak azért is, mert úgy hallom, hogy a jó minőségű is nyikorog idővel, az enyém viszont jelenleg nyikorgásmentes, nem ráz, nem húz oldalra, semmi jele a hangon kívül, ami szintén csak komoly úthibán jön ki. Lehet egy kicsit túlpörögtem a vásárlás utáni hibajavításokkal, de azért köszi a tanácsokat:)
Köszönöm Shadin!
A futóműves szerint csoportosan krúzoltak a géppel Kistarcsa leszarabb utcáin, a lengőkarokat egyértelműen kizárták a konzíliumon, amit összehívtak a beteg köré, mert mindegyik feszes jól tart, szilentek nem repedtek, vagy lógnak.
Érdekesek ezek a futóműzajok, eleinte nem hallottam semmit, amikor megvettem. Aztán halványan elölről, később zavaróan hátulról hallottam. Most két napig közlekedtem a Puntoval, újra hangtalannak érzem Alfit, nem tudom, hogy csak megszoktam a zajt a Fiatba, vagy annyit rángatták, emelgették feszegették a futóművet, vagy a hátsó féktárcsa csere javított a helyzeten.
A lengőkarok kissé drágák ahhoz, hogy csak úgy próbálgassam, melyik zöröghet. Kicsit várok még a cserék megkezdésével, hogy legyen határozottabb a zaj. Már csak azért is, mert úgy hallom, hogy a jó minőségű is nyikorog idővel, az enyém viszont jelenleg nyikorgásmentes, nem ráz, nem húz oldalra, semmi jele a hangon kívül, ami szintén csak komoly úthibán jön ki. Lehet egy kicsit túlpörögtem a vásárlás utáni hibajavításokkal, de azért köszi a tanácsokat:)
Köszönöm Shadin!
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-07 12:05:51 // 109318
az Erhard által forgalmazott 11800-as gyári beszállító tán még a szám sincs kikarcolva :)))
yani🍀2018-06-07 11:13:47 // 109316
Shadin oldalát nézd meg elearn témában!
yani🍀2018-06-07 11:12:58 // 109315
Nincs benne toronycsapágy, csak szilent van benne. Az előzőn azt is cseréltem, cseréltem lengéscsillapítót is, de a kopogás megmaradt. Valamelyik lengőkar lesz, szinte biztos.
Laczkog2018-06-07 11:05:32 // 109314
Elearn letöltési linket tud valaki adni? Széttúrtam az internetet, de néhány vírust leszámítva semmit nem találtam.
Kezd érdekelni komolyabban a futómű, új diagnozist kértem a kopogásra és komplett lengőkar cserére. Az új diagnózis toronycsapágy, jobb-bal, hamár belekezdenek meg ebből élnek. Futómőves szerint csapágy +szilent, mert nyilván az is van 50mátyás/oldal +30k munkadíj. Milyen márka vált be nektek ami elfogadható? Az Erhardt által forgalmazott 10 ért nekem végtelenül szimpatikus:)
Kezd érdekelni komolyabban a futómű, új diagnozist kértem a kopogásra és komplett lengőkar cserére. Az új diagnózis toronycsapágy, jobb-bal, hamár belekezdenek meg ebből élnek. Futómőves szerint csapágy +szilent, mert nyilván az is van 50mátyás/oldal +30k munkadíj. Milyen márka vált be nektek ami elfogadható? Az Erhardt által forgalmazott 10 ért nekem végtelenül szimpatikus:)
yani🍀2018-06-07 10:41:01 // 109313
A gomb alatt a patentet kikapcsolod a tépőzárat széthúzod. A váltó takaróját hátul a bőrön keresztül felhúzod. Ha a rugós patentek kiakadtak már ki bírod az egészet billenteni. Le kell húzni két csatit és máris a kezedben van az egész cucc. Onnan már egyértelmű.
A szoknya keretét valószínűleg nem fogod tudni a kampók letörése nélkül levenni. Én eddig kettőt próbáltam már szétszedni, egyiket sem sikerült. Mondjuk lehet, hogy én vagyok ügyetlen. :-) Ha ez bekövetkezik, arra is van megoldás. Hívj fel, ha elakadsz!
A szoknya keretét valószínűleg nem fogod tudni a kampók letörése nélkül levenni. Én eddig kettőt próbáltam már szétszedni, egyiket sem sikerült. Mondjuk lehet, hogy én vagyok ügyetlen. :-) Ha ez bekövetkezik, arra is van megoldás. Hívj fel, ha elakadsz!
RomeoOne2018-06-07 10:20:44 // 109312
Van valakinek blogja a váltószoknya leszedéséről?
tesznye2018-06-07 09:38:50 // 109311
Hejhó!
A nyomozás folytatódik.
Dohányboltból hazafelé mindig megkerülöm alulról a felüljárót a kis utcákon. Van egy ház, ahol mindig látok 2-3 Alfát. Gondoltam biztos perverz, de talán tud segíteni. Társasház... Kb. 3 hete becsöngettem az egyes lakásba, ott mondta egy hölgy, hogy nem ők azok. Csöngessek a 4-nek. Ott is egy hölgy szólt bele, mondta, hogy a férjéé, de most ő ninics otthon. Adjam meg a számom és keresni fog. Már letettem róla, mikor is vasárnap felhívott. Ajánlott egy Bosch vizsgahelyet kb.5 percre tőlem. (Győr nem fér bele az időmbe sajnos)
Kedden szaki odaadta a saját porlasztóimat amivel elballagtam az említett helyre. Tegnapra meglett az eredmény. Az ottani ember azt monda semmi baja nincs, mintha új lenne.
(a bontottat nem akarják visszavenni... Szóval van 3 darab bizonytalan mérési eredményűm eladó :S )
Ezalatt szerelő szétszedte a vezérlést. minden a helyén van, nincs elkopva, nem lóg, nincs leragadva. Kompresszió van.
Bosch-os szaki azt mondta, hogy az Opel motorokban a szívósorban szokott széthullani a lapátokat vezető tengely.
Egyelőre itt tartok. Ha van ötlet, szívesen fogadom.
A nyomozás folytatódik.
Dohányboltból hazafelé mindig megkerülöm alulról a felüljárót a kis utcákon. Van egy ház, ahol mindig látok 2-3 Alfát. Gondoltam biztos perverz, de talán tud segíteni. Társasház... Kb. 3 hete becsöngettem az egyes lakásba, ott mondta egy hölgy, hogy nem ők azok. Csöngessek a 4-nek. Ott is egy hölgy szólt bele, mondta, hogy a férjéé, de most ő ninics otthon. Adjam meg a számom és keresni fog. Már letettem róla, mikor is vasárnap felhívott. Ajánlott egy Bosch vizsgahelyet kb.5 percre tőlem. (Győr nem fér bele az időmbe sajnos)
Kedden szaki odaadta a saját porlasztóimat amivel elballagtam az említett helyre. Tegnapra meglett az eredmény. Az ottani ember azt monda semmi baja nincs, mintha új lenne.
(a bontottat nem akarják visszavenni... Szóval van 3 darab bizonytalan mérési eredményűm eladó :S )
Ezalatt szerelő szétszedte a vezérlést. minden a helyén van, nincs elkopva, nem lóg, nincs leragadva. Kompresszió van.
Bosch-os szaki azt mondta, hogy az Opel motorokban a szívósorban szokott széthullani a lapátokat vezető tengely.
Egyelőre itt tartok. Ha van ötlet, szívesen fogadom.
Kroszter2018-06-06 21:57:21 // 109310
A kabel gondolom nem draga, es az a program? Egyaltalan fizetos?
Nagyon szepen koszonom a segitsegedet!
Nagyon szepen koszonom a segitsegedet!
Szergej2018-06-06 21:51:26 // 109309
Rendelj ebayről vagy aliról kábelt a programot meg adják hozzá. Szívesen
Kroszter2018-06-06 21:47:38 // 109308
A kabel gondolom nem draga, es az a program? Egyaltalan fizetos?
Nagyon szepen koszonom a segitsegedet!
Nagyon szepen koszonom a segitsegedet!
Szergej2018-06-06 21:35:17 // 109307
Ha jól van irva a program,nem füstöl egyáltalán. Ha manuálisan ki van iktatva az egr és dpf. Akkor kell szoftveresen is. De ez csak ugy működik,hogy a saját autód progját kell módosítani. Ha le tudod szedni,akkor elküldöd Mankynak ő meg visszaküldi az új programot,feltöltöd és annyi. De kell hozzá mpps program plusz kábel.
Kroszter2018-06-06 21:21:59 // 109306
Szóvan van olyan lehetőség is, hogy egyáltalán nem füstöl?
Manky szoftverét utólag is feltölthetem rá? Persze miután megvettem Manky-tól.
Manky szoftverét utólag is feltölthetem rá? Persze miután megvettem Manky-tól.
Szergej2018-06-06 21:10:19 // 109305
Én kiiktatnám a dpft is. Nekem is úgy van,és nem füstöl,csak ha az erősebb progot töltöm rá.De akkor is csak füstpamacs van. De annál elforgatja a kuplungom 4ben. :-) Nekem semmi baja nem volt a dpfnek mégis kiiktattam,így nem is lesz.
Kroszter2018-06-06 20:59:56 // 109304
Szia!
Csak az egr-t? Az is megoldas? Vagy esetleg iktassam ki az egr-t es rakassak be egy uj dpf-et?
Csak az egr-t? Az is megoldas? Vagy esetleg iktassam ki az egr-t es rakassak be egy uj dpf-et?
Szergej2018-06-06 20:57:24 // 109303
Szia. Nyugodtan iktasd ki. 1.9 16v-nél az egrt mondhatni "kötelező". Ha normálisan van irva a prog. Semmi füst nem lessz. Minimálisan ércesebb hangja lesz. A fojtás hiánya miatt. Ha jó progot akarsz,keresd Manky cartársat.
Kroszter2018-06-06 20:43:16 // 109302
Sziasztok!
Egy ideje követem a fórumot, de ma lettem hivatalosan is tag( köszönöm a felvételt). Az autóm 2006-os, és bőven 250 ezer kilóméter van benne. Mióta megvettük néha hülyéskedik velem az autó : néha a semmiből teljesen eltűnik az ereje, és pörgethetem én 3 ezren 3-asban, akkor sem gyorsul azt hiszem ezt hívják vészüzemmódnak. A dpf-en végrehajtottak egy kényszerített regenerálást ami kb 100 kilóméterre megoldotta a problémát ám tegnap jelentkezett megint ez a tünet. Ma például teljesen jól ment, szóval nem értem. Ha a dpf a ludas akkor miért van az hogy néha megy rendesen néha nem?
Beszéltem egy szerelővel aki kettő utat vázolt fel.1. Van neki egy utángyártott részecskeszűrje amit beszerelne. 2.Kiiktatja az egr-t és a dpf-et majd a szoftverét átírja.Mivel nem használom eleget autópályán az autót, ezért gondoltam, hogy a második mellett döntenék mivel árban ugyan annyi lenne kb. , de félek, hogy nagyon kormolni fog.Esetleg meglehet úgy ejteni az egr és dpf kiiktatást, hogy az autó nem okád magából több füstöt mint dps-el? Milyen hátulütői vannak ennek a megoldásnak és ti a helyemben mit tennétek?
Előre is köszönöm a választ
(Ja és 1.9 jtdm 16v-ről van szó)
Egy ideje követem a fórumot, de ma lettem hivatalosan is tag( köszönöm a felvételt). Az autóm 2006-os, és bőven 250 ezer kilóméter van benne. Mióta megvettük néha hülyéskedik velem az autó : néha a semmiből teljesen eltűnik az ereje, és pörgethetem én 3 ezren 3-asban, akkor sem gyorsul azt hiszem ezt hívják vészüzemmódnak. A dpf-en végrehajtottak egy kényszerített regenerálást ami kb 100 kilóméterre megoldotta a problémát ám tegnap jelentkezett megint ez a tünet. Ma például teljesen jól ment, szóval nem értem. Ha a dpf a ludas akkor miért van az hogy néha megy rendesen néha nem?
Beszéltem egy szerelővel aki kettő utat vázolt fel.1. Van neki egy utángyártott részecskeszűrje amit beszerelne. 2.Kiiktatja az egr-t és a dpf-et majd a szoftverét átírja.Mivel nem használom eleget autópályán az autót, ezért gondoltam, hogy a második mellett döntenék mivel árban ugyan annyi lenne kb. , de félek, hogy nagyon kormolni fog.Esetleg meglehet úgy ejteni az egr és dpf kiiktatást, hogy az autó nem okád magából több füstöt mint dps-el? Milyen hátulütői vannak ennek a megoldásnak és ti a helyemben mit tennétek?
Előre is köszönöm a választ
(Ja és 1.9 jtdm 16v-ről van szó)
Shadin2018-06-06 19:30:37 // 109301
Csavarozni, ragasztani, ja...
Meg pucolni is ha már nincs eszem :-(
Meg pucolni is ha már nincs eszem :-(
psychoati2018-06-06 19:26:25 // 109300
Lehet, hogy lemaradtam. A Magnetti lapátka az a szívósori "csappantyú"? Beszippantotta?
droberto2018-06-06 19:20:32 // 109299
Dehogy. Én vagyok a harmadik.
Az enyémnek a Magnetti lapátkák voltak a vesztei. Nekem csak szelepcserém van rajta.
Az enyémnek a Magnetti lapátkák voltak a vesztei. Nekem csak szelepcserém van rajta.
Zsolt1552018-06-06 19:17:41 // 109298
Neked már a harmadikat kell cserélni?
psychoati2018-06-06 19:14:33 // 109297
Akkor már "csak" össze kell csavarozni :-)
gecsa2018-06-06 19:09:16 // 109296
Shadin2018-06-06 19:04:59 // 109295
Lassan elkezdem, péntek szabi :-)
Szergej2018-06-06 19:04:27 // 109294
Köszi. Szerintem a wartburgos megoldásnál maradok.:-)
Haddel2018-06-06 18:20:57 // 109293
Én is most fogom kicserélni a wartburgos porvédőt,mert elfáradt. Szerencsére 4 darabot vettem.Amúgy fasza,költséghatékony megoldás.Télen se volt baj a kézifékkel.