Nézd én is a további használat mellett döntöttem, mert bár néha néha hallok valamit, de annyira ritka, hogy nehéz meghatározni a helyét. Egy kezdődő problémáról van szó, ami majd ha jobban kijön, lehet vele foglalkozni.
Vásárlás előtt árak után is nézelődtem, de a futóművet, bevallom töredelmesen, nem néztem. A turbó, lendkerék, etc. árakkal képben voltam, a futóműnél annyira voltam naprakész, hogy alapvetően bonyolultabb, mint egy átlagautó, több minden mehet tönkre, de nem hajlamos a problémákra, legalábbis nem úgy mint a 156. Biztos kicsit drágább, de ez felső középkategória, ennyi.
Amire a vásárláskor figyeltem, hogy meg volt emelve a gép, átrángattuk, próbaúton nem kopogott, plusz kihívtam egy céget akik függetlenül megszakértették, szintén emelve, kilométeróra állás, valós 180, összeírták a problémáit, nem volt hosszú a lista.
A teszteken a gép simán átment, és valószínűleg most is csak én pörögtem rá a prémium, hangmentes életérzésre, mivel ez is volt a váltás oka, hogy az előd Fiatban megsüketültem kb. a motor, szélzaj, beltér kopogások hármasát elnyomni igyekező rádió+asszony hanghatásban:)
Szóval lengőkar ár, amit nyilván kifizetek, mert van rá keret, de ha megfeszülök se értem, hogy cirka 3kg alumínium, és 30 deka gumi hogy a bánatba kerülhet 60-150 közti ársávba/darab. Biztosan kiváló minőség még az Az Meister is, amit lengőkaronként egy 5 fős mérnökcsapat vizsgál át egyesével, sőt, ők reszelik ki egy tömbből, a legfinomabb kaucsukot maguk fejtik le az egyenlítő mentén telepített ültetvényükből, és mindezt a Római megyés püspök egyesével meg is áldja, hogy biztos ne nyiszogjon.:):)
Laczkog2018-06-08 09:46:40 // 109359
Liquid2018-06-08 09:12:23 // 109358
Ha dízelt akarsz és belefér az árkülönbözet, akkor 2.0-t vegyél, egyrészt mert újabb konstrukció, másrészt mert fészliftes.
RomeoOne2018-06-08 09:04:13 // 109357
Arra, hogy 2.0-t vegyél :)
mcs102018-06-08 08:59:51 // 109356
Sziasztok
Mire figyeljek fokozottan oda autóvásárláskor? (nem az átalános dogokra gondolok)
1,9 vagy 2,0 JTD-t fogok nézni.
köszi
Mire figyeljek fokozottan oda autóvásárláskor? (nem az átalános dogokra gondolok)
1,9 vagy 2,0 JTD-t fogok nézni.
köszi
RomeoOne2018-06-08 08:54:09 // 109355
Nem csavar fogja csak ezek a műanyag fülek, amiket ki kell pattintani.
RomeoOne2018-06-08 08:51:47 // 109354
Én nem így látom. Vannak konstrukciós hibák, amik előbb utóbb előjönnek, mint a hátsó ablakemelő törés vagy a hátsó rugó törés (mondjuk ezek inkább SW-ken). De hogy hány km-nél ez lehet teljesen random. Nem szokta senki beírni a km óra állást.
A másik meg, hogy mennyi is az a km. Mert aki külföldről vesz kocsit, az nyugodtan beleszámolhatja, hogy meg van tekerve. Az is, aki magyarországit vesz, csak az újabbaknál van egy kis bizonyosság, mert 2012 óta jegyzik a km óra állást műszakin (ha csak meg nem pörgeti minden műszaki előtt).
Valószínűleg a kor is számít, nem csak a futásteljesítmény, meg az sem mindegy, hogy hogy megy bele az adott km, városban vagy autópályán.
Az enyém 2011-es gyártás, magyar forgalomba helyezésű, 206k km-rel vettem, miután elmúlt 4 éves. Vagyis beleszaladt cirka évi 50k km az első éveiben. Nem meglepő, a dízeleket erre veszik. Annyit sikerült megtudnom, hogy vmi üzletkötőé lehetett, aki szelte keresztül-kasul Európát. Autópályán meg gyorsan jönnek a km-ek. Most van benne 242k km, tehát beleraktam már több, mint 35 ezret, azaz harmadannyit megyek vele kb, mint amennyit az első éveiben futott.
És teljesen hülyeségnek tartom ezt a 200k-nál jönnek a bajok dolgot. 206k-tól 242k-ig semmi komoly bajom nem volt vele. Eredeti a futómű és nem is adja jelét, hogy már kezdene meghalni. Nem kopog, semmi baja. Meg van Mankyzva már több, mint 30ezer km óta (vhol 210ezer környékén), de az erőátviteli rendszer semmi jelét nem adja, hogy baja lenne ezzel. Nem csattog a lendkerék, és nem forog el a kuplung egyik sebességben sem, pedig 3-astól felfelé már megkapja a 400 Nm-t mindenhol.
Ami bajom volt, azok sem konvencionális, itt sokat hallott problémák. Az egyik, hogy meghalt a turbó előtt lévő hőmérő szenzor (ez nincs is, csak a 2.0-nál, szóval 1.9, 2.4-nél ilyen baj nem is lesz), meg egyszer a műanyag légtelenítő csavar a hűtővíz körön elpattant és elengedett egy kis hűtővizet, de egy bő fél liternél nem nyomott ki többet. Ez is álltában történt, utána még menni is tudtam vele.
Szóval továbbra sem tartom ezeket a 200k km-es hiedelmeket relevánsnak.
A másik meg, hogy mennyi is az a km. Mert aki külföldről vesz kocsit, az nyugodtan beleszámolhatja, hogy meg van tekerve. Az is, aki magyarországit vesz, csak az újabbaknál van egy kis bizonyosság, mert 2012 óta jegyzik a km óra állást műszakin (ha csak meg nem pörgeti minden műszaki előtt).
Valószínűleg a kor is számít, nem csak a futásteljesítmény, meg az sem mindegy, hogy hogy megy bele az adott km, városban vagy autópályán.
Az enyém 2011-es gyártás, magyar forgalomba helyezésű, 206k km-rel vettem, miután elmúlt 4 éves. Vagyis beleszaladt cirka évi 50k km az első éveiben. Nem meglepő, a dízeleket erre veszik. Annyit sikerült megtudnom, hogy vmi üzletkötőé lehetett, aki szelte keresztül-kasul Európát. Autópályán meg gyorsan jönnek a km-ek. Most van benne 242k km, tehát beleraktam már több, mint 35 ezret, azaz harmadannyit megyek vele kb, mint amennyit az első éveiben futott.
És teljesen hülyeségnek tartom ezt a 200k-nál jönnek a bajok dolgot. 206k-tól 242k-ig semmi komoly bajom nem volt vele. Eredeti a futómű és nem is adja jelét, hogy már kezdene meghalni. Nem kopog, semmi baja. Meg van Mankyzva már több, mint 30ezer km óta (vhol 210ezer környékén), de az erőátviteli rendszer semmi jelét nem adja, hogy baja lenne ezzel. Nem csattog a lendkerék, és nem forog el a kuplung egyik sebességben sem, pedig 3-astól felfelé már megkapja a 400 Nm-t mindenhol.
Ami bajom volt, azok sem konvencionális, itt sokat hallott problémák. Az egyik, hogy meghalt a turbó előtt lévő hőmérő szenzor (ez nincs is, csak a 2.0-nál, szóval 1.9, 2.4-nél ilyen baj nem is lesz), meg egyszer a műanyag légtelenítő csavar a hűtővíz körön elpattant és elengedett egy kis hűtővizet, de egy bő fél liternél nem nyomott ki többet. Ez is álltában történt, utána még menni is tudtam vele.
Szóval továbbra sem tartom ezeket a 200k km-es hiedelmeket relevánsnak.
emGéza2018-06-07 23:04:15 // 109353
Nekem (lassan két éve ) a futóműves azt mondta , hogy lóg mindkét alsó lengőkar gömbfeje és a szilenteken apró repedés vannak . Kopra tekerésnél koppant a jobbos , azért vittem megnézetni , majd két szerelő is azt mondta , hogy szerintük még jó .
Most jött el a csere ideje , mert a jobbos intenzíven elkezdett kopogni .
Az a mondás , hogy a 159 lengőkarjai 200.000 km-t is kibírnak , nekem ehhez már csak 700 km van hátra .
Most jött el a csere ideje , mert a jobbos intenzíven elkezdett kopogni .
Az a mondás , hogy a 159 lengőkarjai 200.000 km-t is kibírnak , nekem ehhez már csak 700 km van hátra .
csokagm2018-06-07 22:28:43 // 109352
Tükörlapot pattintsd ki es mögötte fogja par csavar. Igazából ennyi:)
gecsa2018-06-07 22:09:08 // 109351
A tükrök külső borítását szeretném leoperálni. Valaki csinált már ilyet?
gecsa2018-06-07 21:32:49 // 109350
Na, ezt jobban lájkolom, mint az irasd ki/vágasd ki/dugózd le, és barátai féle hozzászólásokat!
Piritu - 1.000.0002018-06-07 21:10:23 // 109349
A döntés nem volt hibás, környezetbarát festéket akartak használni.
Tudtommal csak pár fajta gombára nem tesztelték és pont az egyik ette meg a festéket. Mi is kb 5-10 félére tesztelünk, az összesre lehetetlen.
Tapasztalat volt kevés.
Minden új dolog bevezetésekor várhatóak a gyerekkori betegségek. (Ezért nem veszek sose frissen kijött, új konstrukciókat.)
Tudtommal csak pár fajta gombára nem tesztelték és pont az egyik ette meg a festéket. Mi is kb 5-10 félére tesztelünk, az összesre lehetetlen.
Tapasztalat volt kevés.
Minden új dolog bevezetésekor várhatóak a gyerekkori betegségek. (Ezért nem veszek sose frissen kijött, új konstrukciókat.)
Vittorio1592018-06-07 21:09:05 // 109348
DPF-ET NEM KELL KIÜTNI, 99%-OS ÁLLAPOTRA KIPUCOLJUK, LEMÉRJÜK UTÁNA A LÉGÁRAMLÁST IS BENNE.,
TEGYETEK PRÓBÁRA, MEGÉRI WWW.TURBO-TEC.EU
TEGYETEK PRÓBÁRA, MEGÉRI WWW.TURBO-TEC.EU
Piritu - 1.000.0002018-06-07 21:05:18 // 109347
Mindent be lehet lőni, csak annak nem látom értelmét, hogy azon törjék a fejüket hogy melyik jelentéktelen bigyó legyen az. Az általad említett videókártya egy fő alkatrész. A hasonlatoddal élve az alaplapi hangszóró csatlakozónak kellene "programozott"-nak lennie..
Az autó értékéhez mérve jelentéktelen alkatrészekről beszélünk.
Az autó értékéhez mérve jelentéktelen alkatrészekről beszélünk.
csokagm2018-06-07 20:51:21 // 109346
Most este kivül-belül kiglancoltam a kocsit. ( felújítok és sajnos teljesen összekoszoltam belül a gépet)
Na, de nem is ez az érdekes. Hanem észrevettem, hogy kb 5 percenként mintha valaki tubát fújna olyan hang jön ki a üzemanyagtank felől. Nyilván halk, de valami történik. Mi lehet ez? Sok üzemanyag nem lehet benne mert már bőven átfordult a km óra.
Nem volt bezárva, lehet, hogy valami ellenőrizgette a szintet vagy akármit?
Na, de nem is ez az érdekes. Hanem észrevettem, hogy kb 5 percenként mintha valaki tubát fújna olyan hang jön ki a üzemanyagtank felől. Nyilván halk, de valami történik. Mi lehet ez? Sok üzemanyag nem lehet benne mert már bőven átfordult a km óra.
Nem volt bezárva, lehet, hogy valami ellenőrizgette a szintet vagy akármit?
VKG231!!! (156+75)2018-06-07 20:48:56 // 109345
Persze, nem is erre gondolom, hanem arra, hogy durva, hogy ha valaki bejelentkezik egy hibával, 2 héten belül jön még 2 ember akiknél ugyanaz üti fel a fejét, ugyanúgy.
Az is lehet, hogy ez ilyen kritikus időszak, aztán majd elmúlik és 400 ezernél kell 1 szett hátsó rugó aztszevasz, addig meg folyamatos 200-zal is elmegy, nem tudom.
Csak nagyon fura kívülről nézve. Mégegyszer mondom ez nem kritika!
Az is lehet, hogy ez ilyen kritikus időszak, aztán majd elmúlik és 400 ezernél kell 1 szett hátsó rugó aztszevasz, addig meg folyamatos 200-zal is elmegy, nem tudom.
Csak nagyon fura kívülről nézve. Mégegyszer mondom ez nem kritika!
VKG231!!! (156+75)2018-06-07 20:46:02 // 109344
Nyilván nem ültek össze, de a Mercik rohadása is egy hibás vállalati döntésből indult, aztán egy korszak összes autóján felüti a fejét. (Nem az urban lehend, hogy elhatározták a rohadást, hanem a nem megfelelő vízbázisź festék kiválasztása ugye...)
Giuntini2018-06-07 20:45:42 // 109343
Szerintem ez nem jó megközelítés. A 159-nél a komolyabb hibák általában 200-250 ezer km-nél értek utol minket. Ezek a hibák ugyanúgy meg lesznek a Giuliáknál is. A Giuliákban a legtöbbet futottakban sem lehet még 100 ezer km. A 159-nél a tipikus hiba gariban a kormánymű hibája volt a facelift előtt. Honnan tudjuk, hogy a Giulia lekönnyített alkatrészei mennyi km-nél adják be az unalmast? Majd a Giuliánál meglátjuk 200 ezernél. A 2,4-ek hf hibája is 200 ezer felett jön ki, ha kijön. Meglátjuk, hogy a Giulia teljesen alu dízelmotorja majd hogy bírja...
VKG231!!! (156+75)2018-06-07 20:42:40 // 109342
Azt mondod, nem lehet ezt ennyire belőni?
Más iparágakban közismert dolgok ezek amúgy. Pl videókártya 3 év + 2 hónapot bír akkor is, ha gyári, ha oem, meg ha utólagos vízhűtéssel használod. Tippelj mennyi a gyári gari...
Más iparágakban közismert dolgok ezek amúgy. Pl videókártya 3 év + 2 hónapot bír akkor is, ha gyári, ha oem, meg ha utólagos vízhűtéssel használod. Tippelj mennyi a gyári gari...
Piritu - 1.000.0002018-06-07 20:40:03 // 109341
...vagy egyszerűen csak nem volt kipróbálva eléggé pár dolog.
Kétlem, hogy a tervező mérnökök hetente kétszer 2 órára összegyűltek és azon ötleteltek, hogy hogyan lehetne a hátsó rugók élettartamát 200e km-re beállítani, meg hogy melyik alkatrész "elromlása" tudja majd a leendő tulajokat a legjobban új autó vásárlására ösztönözni.
Kétlem, hogy a tervező mérnökök hetente kétszer 2 órára összegyűltek és azon ötleteltek, hogy hogyan lehetne a hátsó rugók élettartamát 200e km-re beállítani, meg hogy melyik alkatrész "elromlása" tudja majd a leendő tulajokat a legjobban új autó vásárlására ösztönözni.
VKG231!!! (156+75)2018-06-07 20:23:17 // 109340
Nagyon durva, hogy az állítólagos tervezett avulás mennyire működik a 159-nél, szinte pont ugyanakkor mennek el ugyanazok az alkatrészek nálatok.
Brutális, remélem a Giulia nem ilyen, vagy 20+ éves korára van kitalálva :)
Nem leszólás vagy ilyesmi, de iszonyú kemény, hogy az a pár típushiba mennyire konkrét az összesnél, kb kivétel nélkül. Emlékszem, pár éve a hátsó ablakemelőkkel ment a móka...
Fogyasztói társadalom :(
Brutális, remélem a Giulia nem ilyen, vagy 20+ éves korára van kitalálva :)
Nem leszólás vagy ilyesmi, de iszonyú kemény, hogy az a pár típushiba mennyire konkrét az összesnél, kb kivétel nélkül. Emlékszem, pár éve a hátsó ablakemelőkkel ment a móka...
Fogyasztói társadalom :(
tirex2018-06-07 19:51:17 // 109339
Nekem van 2 hátsó sw rugóm! Érdekel?😂
Reechyke2018-06-07 19:09:36 // 109338
Es hol lehet 17ert venni? Mät mind1, de legközelebbre jo lesz az info.
berobbantam2018-06-07 18:50:54 // 109337
Szia
Felső lengőkar gömbfejét felemelt autón kell megnézni.Nekem ugyan 156 van,de műszakin szóltak,hogy valami kopog az elejében.Átrángattak mindent de nem találták meg a bűnöst.Én felemeltem.Kézzel megrángatva is érződött,hogy a gömbfej kb 1 milit lóg.
Felső lengőkar gömbfejét felemelt autón kell megnézni.Nekem ugyan 156 van,de műszakin szóltak,hogy valami kopog az elejében.Átrángattak mindent de nem találták meg a bűnöst.Én felemeltem.Kézzel megrángatva is érződött,hogy a gömbfej kb 1 milit lóg.
Shadin2018-06-07 17:43:10 // 109336
Tudja valaki h milyen széles ill. magas tömítést kell tolni a karter felragasztásánál?
psychoati2018-06-07 17:02:16 // 109335
Ha jól emlékszem 20 körül volt a kettő (kedvezménnyel).
Lexlutor2018-06-07 16:43:46 // 109334
Érdi bontós is mondta ezt a márkát. Mennyiért vetted?
Lexlutor2018-06-07 16:16:46 // 109333
Ti-t nem akarok, az alacsonyabb ha jól tudom...
droberto2018-06-07 15:09:13 // 109332
Nekem szilárd formában nem jutott át az égésteren. Pontosabban semmi nyoma nem volt a turbón, vagy a katalizátoron és az EGR hőcserélőn sem.
psychoati2018-06-07 14:59:17 // 109331
Nekem is tört, én Suplexet tettem be.
psychoati2018-06-07 14:56:25 // 109330
És ilyenkor ez ugye átszalad a hengerfejen mint a higany? Amik a kipufogó felé kimennek azok a turbót nem bántják, vagy szétég már a motorban?
Shadin2018-06-07 14:49:29 // 109329
De van 4db Ti rugóm jutányos áron :-)
Shadin2018-06-07 14:48:54 // 109328
Hűje vok, én lengéscsillapítóban utazom :-( Bocsesz
Shadin2018-06-07 14:47:59 // 109327
Mindkettő kuka, épp gariba intézek egy Sachs-t és hát az sem egyszerű :-(
Bilstein OEM (C4?) vagy gyári.
Bilstein OEM (C4?) vagy gyári.
Lexlutor2018-06-07 14:39:05 // 109326
Hello.
Utolért engem is a hátsó rúgó törés (Sw nem Ti). Gondoltam veszek bontóba, de hiánycikk.
Most nem tudom milyet vegyek. Ti milyet raktatok bele?
Láttam Monroe, Sachs márkát 12e körül, vagy 6e-8e -noname (azt nem akarok nagyon).
Utolért engem is a hátsó rúgó törés (Sw nem Ti). Gondoltam veszek bontóba, de hiánycikk.
Most nem tudom milyet vegyek. Ti milyet raktatok bele?
Láttam Monroe, Sachs márkát 12e körül, vagy 6e-8e -noname (azt nem akarok nagyon).
Reechyke2018-06-07 14:18:27 // 109324
Nem akarlak elkeseriteni de felsö lengökar volt nekem is.
Szetszedtrk mondtäk hogy itt minden tuti. De azert mondtam tegyük bele az uj lengökart. Es a felsö lengökar volt a ludas. 25 darabja kb.
Szetszedtrk mondtäk hogy itt minden tuti. De azert mondtam tegyük bele az uj lengökart. Es a felsö lengökar volt a ludas. 25 darabja kb.
droberto2018-06-07 14:14:51 // 109323
Szerintem te úgy jártál mint én. Leszakadtak a lapátok a szívósórból. Lehet a hidrotőke lemezrugók is elköszöntek. Sajnos jönnek elő ezek a hibák.
Gondolom nem voltak már lapátok a szívósorban mikor leszedtétek?
Gondolom nem voltak már lapátok a szívósorban mikor leszedtétek?
Shadin2018-06-07 14:03:39 // 109322
Érdemes ám a futóművön kívül is keresgélni, mert kopoghat ott más is. Haspáncél, lámpatest (fém búra), légszűrőház stb...
Shadin2018-06-07 14:01:17 // 109321
Milyen éhesek ezek a motorok :-(
droberto2018-06-07 13:58:38 // 109320
Valamikor az elmúlt időkben beszippantotta, majd jól elfogyasztott 4-ből 3-at. :)
Laczkog2018-06-07 12:38:14 // 109319
:):) Oké Erhard, volt egy ilyen sejtésem:)
A futóműves szerint csoportosan krúzoltak a géppel Kistarcsa leszarabb utcáin, a lengőkarokat egyértelműen kizárták a konzíliumon, amit összehívtak a beteg köré, mert mindegyik feszes jól tart, szilentek nem repedtek, vagy lógnak.
Érdekesek ezek a futóműzajok, eleinte nem hallottam semmit, amikor megvettem. Aztán halványan elölről, később zavaróan hátulról hallottam. Most két napig közlekedtem a Puntoval, újra hangtalannak érzem Alfit, nem tudom, hogy csak megszoktam a zajt a Fiatba, vagy annyit rángatták, emelgették feszegették a futóművet, vagy a hátsó féktárcsa csere javított a helyzeten.
A lengőkarok kissé drágák ahhoz, hogy csak úgy próbálgassam, melyik zöröghet. Kicsit várok még a cserék megkezdésével, hogy legyen határozottabb a zaj. Már csak azért is, mert úgy hallom, hogy a jó minőségű is nyikorog idővel, az enyém viszont jelenleg nyikorgásmentes, nem ráz, nem húz oldalra, semmi jele a hangon kívül, ami szintén csak komoly úthibán jön ki. Lehet egy kicsit túlpörögtem a vásárlás utáni hibajavításokkal, de azért köszi a tanácsokat:)
Köszönöm Shadin!
A futóműves szerint csoportosan krúzoltak a géppel Kistarcsa leszarabb utcáin, a lengőkarokat egyértelműen kizárták a konzíliumon, amit összehívtak a beteg köré, mert mindegyik feszes jól tart, szilentek nem repedtek, vagy lógnak.
Érdekesek ezek a futóműzajok, eleinte nem hallottam semmit, amikor megvettem. Aztán halványan elölről, később zavaróan hátulról hallottam. Most két napig közlekedtem a Puntoval, újra hangtalannak érzem Alfit, nem tudom, hogy csak megszoktam a zajt a Fiatba, vagy annyit rángatták, emelgették feszegették a futóművet, vagy a hátsó féktárcsa csere javított a helyzeten.
A lengőkarok kissé drágák ahhoz, hogy csak úgy próbálgassam, melyik zöröghet. Kicsit várok még a cserék megkezdésével, hogy legyen határozottabb a zaj. Már csak azért is, mert úgy hallom, hogy a jó minőségű is nyikorog idővel, az enyém viszont jelenleg nyikorgásmentes, nem ráz, nem húz oldalra, semmi jele a hangon kívül, ami szintén csak komoly úthibán jön ki. Lehet egy kicsit túlpörögtem a vásárlás utáni hibajavításokkal, de azért köszi a tanácsokat:)
Köszönöm Shadin!
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-07 12:05:51 // 109318
az Erhard által forgalmazott 11800-as gyári beszállító tán még a szám sincs kikarcolva :)))
yani🍀2018-06-07 11:13:47 // 109316
Shadin oldalát nézd meg elearn témában!
yani🍀2018-06-07 11:12:58 // 109315
Nincs benne toronycsapágy, csak szilent van benne. Az előzőn azt is cseréltem, cseréltem lengéscsillapítót is, de a kopogás megmaradt. Valamelyik lengőkar lesz, szinte biztos.
Laczkog2018-06-07 11:05:32 // 109314
Elearn letöltési linket tud valaki adni? Széttúrtam az internetet, de néhány vírust leszámítva semmit nem találtam.
Kezd érdekelni komolyabban a futómű, új diagnozist kértem a kopogásra és komplett lengőkar cserére. Az új diagnózis toronycsapágy, jobb-bal, hamár belekezdenek meg ebből élnek. Futómőves szerint csapágy +szilent, mert nyilván az is van 50mátyás/oldal +30k munkadíj. Milyen márka vált be nektek ami elfogadható? Az Erhardt által forgalmazott 10 ért nekem végtelenül szimpatikus:)
Kezd érdekelni komolyabban a futómű, új diagnozist kértem a kopogásra és komplett lengőkar cserére. Az új diagnózis toronycsapágy, jobb-bal, hamár belekezdenek meg ebből élnek. Futómőves szerint csapágy +szilent, mert nyilván az is van 50mátyás/oldal +30k munkadíj. Milyen márka vált be nektek ami elfogadható? Az Erhardt által forgalmazott 10 ért nekem végtelenül szimpatikus:)
yani🍀2018-06-07 10:41:01 // 109313
A gomb alatt a patentet kikapcsolod a tépőzárat széthúzod. A váltó takaróját hátul a bőrön keresztül felhúzod. Ha a rugós patentek kiakadtak már ki bírod az egészet billenteni. Le kell húzni két csatit és máris a kezedben van az egész cucc. Onnan már egyértelmű.
A szoknya keretét valószínűleg nem fogod tudni a kampók letörése nélkül levenni. Én eddig kettőt próbáltam már szétszedni, egyiket sem sikerült. Mondjuk lehet, hogy én vagyok ügyetlen. :-) Ha ez bekövetkezik, arra is van megoldás. Hívj fel, ha elakadsz!
A szoknya keretét valószínűleg nem fogod tudni a kampók letörése nélkül levenni. Én eddig kettőt próbáltam már szétszedni, egyiket sem sikerült. Mondjuk lehet, hogy én vagyok ügyetlen. :-) Ha ez bekövetkezik, arra is van megoldás. Hívj fel, ha elakadsz!
RomeoOne2018-06-07 10:20:44 // 109312
Van valakinek blogja a váltószoknya leszedéséről?
tesznye2018-06-07 09:38:50 // 109311
Hejhó!
A nyomozás folytatódik.
Dohányboltból hazafelé mindig megkerülöm alulról a felüljárót a kis utcákon. Van egy ház, ahol mindig látok 2-3 Alfát. Gondoltam biztos perverz, de talán tud segíteni. Társasház... Kb. 3 hete becsöngettem az egyes lakásba, ott mondta egy hölgy, hogy nem ők azok. Csöngessek a 4-nek. Ott is egy hölgy szólt bele, mondta, hogy a férjéé, de most ő ninics otthon. Adjam meg a számom és keresni fog. Már letettem róla, mikor is vasárnap felhívott. Ajánlott egy Bosch vizsgahelyet kb.5 percre tőlem. (Győr nem fér bele az időmbe sajnos)
Kedden szaki odaadta a saját porlasztóimat amivel elballagtam az említett helyre. Tegnapra meglett az eredmény. Az ottani ember azt monda semmi baja nincs, mintha új lenne.
(a bontottat nem akarják visszavenni... Szóval van 3 darab bizonytalan mérési eredményűm eladó :S )
Ezalatt szerelő szétszedte a vezérlést. minden a helyén van, nincs elkopva, nem lóg, nincs leragadva. Kompresszió van.
Bosch-os szaki azt mondta, hogy az Opel motorokban a szívósorban szokott széthullani a lapátokat vezető tengely.
Egyelőre itt tartok. Ha van ötlet, szívesen fogadom.
A nyomozás folytatódik.
Dohányboltból hazafelé mindig megkerülöm alulról a felüljárót a kis utcákon. Van egy ház, ahol mindig látok 2-3 Alfát. Gondoltam biztos perverz, de talán tud segíteni. Társasház... Kb. 3 hete becsöngettem az egyes lakásba, ott mondta egy hölgy, hogy nem ők azok. Csöngessek a 4-nek. Ott is egy hölgy szólt bele, mondta, hogy a férjéé, de most ő ninics otthon. Adjam meg a számom és keresni fog. Már letettem róla, mikor is vasárnap felhívott. Ajánlott egy Bosch vizsgahelyet kb.5 percre tőlem. (Győr nem fér bele az időmbe sajnos)
Kedden szaki odaadta a saját porlasztóimat amivel elballagtam az említett helyre. Tegnapra meglett az eredmény. Az ottani ember azt monda semmi baja nincs, mintha új lenne.
(a bontottat nem akarják visszavenni... Szóval van 3 darab bizonytalan mérési eredményűm eladó :S )
Ezalatt szerelő szétszedte a vezérlést. minden a helyén van, nincs elkopva, nem lóg, nincs leragadva. Kompresszió van.
Bosch-os szaki azt mondta, hogy az Opel motorokban a szívósorban szokott széthullani a lapátokat vezető tengely.
Egyelőre itt tartok. Ha van ötlet, szívesen fogadom.
Kroszter2018-06-06 21:57:21 // 109310
A kabel gondolom nem draga, es az a program? Egyaltalan fizetos?
Nagyon szepen koszonom a segitsegedet!
Nagyon szepen koszonom a segitsegedet!