Fórum >> Típusok >> 159

WarbiRunner (Gyuri)2019-02-15 11:57:52 // 114852
Az úgy már nagyobb meló :-(
Komolyan csodálom a kitartásod. És még itt pár cartársét.
Szurkolok, hogy sima külső összekötő legyen csak.
Macccy2019-02-15 11:47:05 // 114851
Nekem Bilstein B4 + Eibach PK elöl, hátul még gyári Shock + Eibach PK. Nem lobog a hátulja és azt se mondanám, hogy túl kemény. Nagy csöndben utazok, persze a szarabb aszfalt, úthiba már hallatszik, de nem ráz szét.
Shadin2019-02-15 10:38:34 // 114850
Telepakolva is stabil és marad elég komfort.
Az a baj, hogy lehet még jobb oldali axiál csukló is sőt akár kormánymű is :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2019-02-15 10:16:13 // 114848
azt nem csak utána futómű beállítás persze ha axiál... :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-15 10:13:55 // 114847
Igen, az a bólogatás az fura nagyon, azt értem hánykódás alatt. Ha egyedül autózok (vagy csak elöl van utas), akkor nem vészes, leginkább fel sem tűnik. Ha viszont beülünk családilag, teli a csomagtartó, akkor már elég jól kiadja a vacakabb utakon.
Kormányösszekötőt cserélni gondolom nem akkora vész. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-02-15 09:57:14 // 114844
hát igen az eibach + B8 ami erre gyárilag kéne, a gyári az inkább kamusport .. kanyarban elpattogós :( a pákozdi tesztkanyar jól kihozza a különbségeket :DDD
Shadin2019-02-15 09:54:11 // 114843
Nem vagyok mérvadó mert az egész keményebb ill. feszesebb, de nem baj mert kevésbé csapja oda a hasát, ha gyorsabban megyek fel vagy le egy fekvőrendőrre/ről. A Bilstein B8 vs. Ti kombó jobban lebegett mint a B8 vs. Eibach Pro-Kit (Bilstein B12), ez utóbbi feszesebb és jobban kihozza a különböző futómű alkatrészek lógását :-(
Én nem érzem kevésbé komfortosnak.Nem ráz jobban, sőt, sokkal inkább az aszfalthoz ragad, az egyenetlenséget is jobban tolerálja, nem billeg/bólogat a kasztni. Csak ne kopogna a kormányösszekötőm a jobb oldalon :-( Bár az inkább azóta szól amióta a toronymerevítőt beraktam. Viszont én a két típusú rugót nem vegyítettem...
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-15 09:44:39 // 114842
Kiváncsi lennék, mert normál tereléssel nincs gond, de ha hátul sok a cucc, akkor hánykódik mint egy ladik a viharos tengeren. Nem ráz jobban hátul? Utasok nem panaszkodnak?
Shadin2019-02-15 09:09:08 // 114841
Így most megváltoztak az első-hátsó rugózási viszonyok :-)
Shadin2019-02-15 09:07:41 // 114840
Magasabb is, meg kevésbé érzékeny a terhelésre, meg kevésbé rugózik be-ki hullámvasúton.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-15 08:44:01 // 114839
A rugó keresztmetszettel ha jól rémlik, köbösen változik a rugóállandó. A terheletlen magasság különbség önmagában nem sokat mond. Ha beépítve, üresen kb azonos a magasság, akkor is terhelve kevesebbet fog leülni, szóval lehet előnye.
Nem érződik túl feszesnek? Nem ráz?
Haddel2019-02-14 22:30:07 // 114838
Yanit keresd.
Csabi2019-02-14 22:19:10 // 114837
Igazából teljesen mindegy, csak ne törjön :)
Csabi2019-02-14 22:17:53 // 114836
Hát ezért írtam, papíron -35mm( ha a TI -20, 330mm, akkor eibach 315mm -35) , de a valóságban, az erősebb rugó miatt magasabb...:)
Macccy2019-02-14 22:07:45 // 114835
Skacok, a vízszint jeladó az kinek a projektje is? Elolvasnám meg érdekelne a cucc, úgy emlékszem írtátok, hogy azt azért ajánlott berakni. Hol keressem?
Macccy2019-02-14 22:06:27 // 114834
Nem magasabb, csak attól lehet fentebb, mert a gyári már fáradt a 7-8-10 évek alatt. Spec alapján az Eibach ProKit piros elöl -30 mm (gyári Ti ugye -20 mm), hátul elvileg gyári Ti magasság. Én sajnos érzem is a különbséget a téli gumival, tavaly csere előtt még fel tudtam büntetlenül tolatni a járdára, most úgy látszik az az 1 centi már elég ahhoz, hogy ha "szemből" megyek, leér a segédkeret nagy csavarja, épppen.

Shadinnak meg a holland füvesek kiülték már a rugóit, amivel vette, annyit HotBox-oztak az alfában. Őnála azért lett magasabb a bódé :))
Csabi2019-02-14 21:52:05 // 114833
Hát, remélem nem nem sokat gondolkodtál ezen... :DD
RomeoOne2019-02-14 21:30:23 // 114832
Csabi, ezt ki kell deríteni... Vissza kéne szerelni a TI rugókat, lemérni, majd utána megint mehetnek vissza az Eibach-ok :DDD
Csabi2019-02-14 21:17:55 // 114831
Persze, csak mivel nem mértem ezért nem 100 :)
RomeoOne2019-02-14 21:14:10 // 114830
Ha a TI gyengébb rugó és pl. 5 centit nyom le rajta az autó súlya, míg az Eibach-on csak 2 centit, akkor simán lehet magasabb.
Csabi2019-02-14 20:53:49 // 114829
Kicserélődtek a hátsó TI rugók. A képeken jól látszik, hogy az eibach nem csak paramétereiben, hanem már ránézésre is egy erősebb rugó. Viszont magassága kisebb terheletlen állapotban , ennek ellenére beszerelve magasabb, mint a gyári TI volt(érzésre). Emelett Shadin tapasztalata is ez, hogy az eibach-al magasabb.

Paraméterek:
Eibach Pro:
magasság: 315mm
átmérő: 12,5mm
menetszám: ~8,5

Gyári TI:
magasság: 330mm
átmérő: 12mm
menetszám: ~7,5


Gyári TI vs Eibach Pro
Smith2019-02-14 20:40:08 // 114828
Itt van egy passat, fekete, kombi. Metál-hupikék felnikkel :D
alfa155gyuri2019-02-14 19:59:49 // 114827
Nem teszem meg! :) De nem bugyi rózsaszín volt hanem olyan homok barna de az árnyékolástól ilyen lett.
Laca622019-02-14 19:33:05 // 114826
Ezt meg ne tedd !
Bugyirózsaszín egy Alfán ?
alfa155gyuri2019-02-14 13:13:41 // 114825
Okés!Köszi mindenkinek a válaszokat! :)
RomeoOne2019-02-14 09:03:56 // 114824
Alapvetően a szürke árnyalataival érdemes játszani. Világos szürke - sötét szürke - közel fekete, esetleg a szürkék kicsit kékesebb árnyalata. Én már nagyon sok mindent megnéztem, de igazából a felni színét nem szabad más színekhez igazítani, csak ezen a skálán érdemes vele mozogni. Minden más színtől bohóc lesz. Hagyjuk meg azt a japánoknak/távol-keletieknek.
Tocke2019-02-14 08:24:55 // 114823
Hááát, egy merdzsón jobban mutatna...
alfa155gyuri2019-02-13 22:46:30 // 114822
Még semmi baj! 2 órát szerkesztettem. 😉
alfa155gyuri2019-02-13 22:41:09 // 114821
Ez csak photoshop, igazából homok barát szerettem volna de az árnyékolás miatt lett ennyire fényes.
Marseus2019-02-13 21:51:34 // 114820
Ha fotoshop akkor még nem történt meg a baj:-))
RomeoOne2019-02-13 21:34:23 // 114819
Jól látom, hogy ez csak photoshop? Lehet, hogy majd nekem is szükségem lenne a skilljeidre, ha ilyeneket tudsz csinálni :D
Haddel2019-02-13 21:26:33 // 114818
Szerintem nem volt jó ötlet..Hány sört ittál a döntés előtt?😃
'''''2019-02-13 21:18:49 // 114817
Félve kérdezem,ha piros a belső akkor piros lenne?
Bocs,de én is nem-el szavaznék.
avvocato2019-02-13 21:15:42 // 114816
Jobban jártál volna,ha nem nyúlsz hozzá, bocs!
Marseus2019-02-13 21:14:26 // 114815
Tulajdonképpen ez milyen szín?
alfa155gyuri2019-02-13 20:07:48 // 114814
Őszintét aa végére írni.
alfa155gyuri2019-02-13 20:06:58 // 114813

Szerintetek?Barna a belső ezért gondoltam erre a felnire!Szintén! :)
Marseus2019-02-13 19:41:53 // 114812
Most a tolató lámpál kussolt be de azt sem mondta 1 szóval sem:-))
RomeoOne2019-02-13 14:46:54 // 114811
Szóval még csak azt sem elhet mondani ,hogy a halódó xenon mindenhol ugyanazokat a tüneteket produkálja... Én azért örülnék, ha nem poltergeist-ot játszana a kocsi és nem béljóslással kéne kitalálni, hogy akkor most a xenon izzó beszart, hanem szólna, hogy mi a baja.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-13 10:06:19 // 114810
Nekem csak simán rózsaszínes árnyalata volt, nem kapcsolgatott összevissza. Én eddig csak erről hallottam, hogy ha rózsaszín kezd lenni, akkor csere. Nehogy kiírkálja nekem ezt is :-))) Sőt még sípoljon is hozzá :-D Egyébként hátul sem jelzi, ha csak a két szimpla világítás megy el. A kapu nyitás/csukás pont erre jó, olyankor látom, hogy minden rendben van e. Illetve feltűnik ha nem.
Shadin2019-02-13 07:14:23 // 114809
Arról nem is beszélve, hogy a navi nagyobb, a konzol borítást is kell cserélni a kerettel együtt, és egy GPS antennát is be kell kábelezz a tetőre.
Piritu - 1.000.0002019-02-12 22:29:38 // 114808
Szintjelző: volt olyan autóm amiben nem volt. Úri huncutság mint a sávtartó :-DD
Piritu - 1.000.0002019-02-12 22:28:36 // 114807
Az általad leírt halálból pont lehet látni :-)
Amúgy a "sima" halogént se jelzi, mert ott az érzékelő ellenálláson esőfeszültség csökkentené a fényerőt. Gyanúm hogy onnan örökölte a rendszert és ezért nincs felügyelet.

u.i.
Ha kiírná akkor meg az lenne a baj hogy mit írkál, hiszen világít még:-DD
RomeoOne2019-02-12 22:13:14 // 114806
Lol, ezzel a logikával felesleges az üzemanyagszint jelző, azt észreveszed, ha megáll alattad a kocsi :DDD
Ha nem kapcsolod fel vagy fényes nappal van, akkor nem veszed észre és este jön a meglepetés, miközben napközben már elugorhattál volna izzóért. Ráadásul a xenon nem is úgy hal meg, hogy egyszer csak vége, hanem hol ég, hol nem. És összevissza "kapcsolgatja", akár az átellenes oldalon lévő izzókat is. Jobb lenne, ha egyszerűen csak kiírná, hogy lehalt a xenon izzó.
Piritu - 1.000.0002019-02-12 22:08:20 // 114805
Miért figyelne? Azt latod ha nem működik, a helyzetjelzot nem.
RomeoOne2019-02-12 22:05:06 // 114804
Jaja, a xenon-t valamiért nem figyeli az autó. De tuti, hogy valami feszültségingadozásokat okoz, ha már halódik, és azért vannak ezek a hülye jelenségek.
beeep1462019-02-12 21:42:31 // 114803
Azt olvastam mostanában, hogy a mai benzines motorokban is egyre több olyan részegység kerül ami régebben csak a dízelmotorokban volt, de az én autóm 2006-os.. :-D
Meglepett a dolog, nincs ebben annyi nyomaték.. :-D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak