Fórum >> Típusok >> 159

pettinke2019-02-15 13:21:38 // 114856
annó úgy hívták a katalógusban, hogy "flokkolt szövet"
cscs2019-02-15 12:26:07 // 114855
sziasztok!

meg tudnátok mondani, hogy ennek a szövet anyagnak mi a neve?
cserélném/javítanám a vezető ülést.
(amúgy ez egy 2008-as 159 sw 1.9 16v-ben van)

köszi!

Csabi2019-02-15 12:09:29 // 114854
"Nem érződik túl feszesnek? Nem ráz?"

Áh dehogy. Úgy, hogy törve volt a rugó, és alsó hangon is legalább 20mm-rel lejebb volt ( a hátulja) nem volt lényeges különbség a komfortérzetben. Most érzem az új rugókkal, hogy lágyabb, nyilván a törött rugóhoz képest...
Shadin2019-02-15 12:08:39 // 114853
Du. kiderül, megyek az emberhez és jól megrángatjuk, meg megnézzük, hogy a feszített toronymerevítő milyen mértékben szól bele a kerékdőlésbe, ha egyáltalán.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-15 11:57:52 // 114852
Az úgy már nagyobb meló :-(
Komolyan csodálom a kitartásod. És még itt pár cartársét.
Szurkolok, hogy sima külső összekötő legyen csak.
Macccy2019-02-15 11:47:05 // 114851
Nekem Bilstein B4 + Eibach PK elöl, hátul még gyári Shock + Eibach PK. Nem lobog a hátulja és azt se mondanám, hogy túl kemény. Nagy csöndben utazok, persze a szarabb aszfalt, úthiba már hallatszik, de nem ráz szét.
Shadin2019-02-15 10:38:34 // 114850
Telepakolva is stabil és marad elég komfort.
Az a baj, hogy lehet még jobb oldali axiál csukló is sőt akár kormánymű is :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2019-02-15 10:16:13 // 114848
azt nem csak utána futómű beállítás persze ha axiál... :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-15 10:13:55 // 114847
Igen, az a bólogatás az fura nagyon, azt értem hánykódás alatt. Ha egyedül autózok (vagy csak elöl van utas), akkor nem vészes, leginkább fel sem tűnik. Ha viszont beülünk családilag, teli a csomagtartó, akkor már elég jól kiadja a vacakabb utakon.
Kormányösszekötőt cserélni gondolom nem akkora vész. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-02-15 09:57:14 // 114844
hát igen az eibach + B8 ami erre gyárilag kéne, a gyári az inkább kamusport .. kanyarban elpattogós :( a pákozdi tesztkanyar jól kihozza a különbségeket :DDD
Shadin2019-02-15 09:54:11 // 114843
Nem vagyok mérvadó mert az egész keményebb ill. feszesebb, de nem baj mert kevésbé csapja oda a hasát, ha gyorsabban megyek fel vagy le egy fekvőrendőrre/ről. A Bilstein B8 vs. Ti kombó jobban lebegett mint a B8 vs. Eibach Pro-Kit (Bilstein B12), ez utóbbi feszesebb és jobban kihozza a különböző futómű alkatrészek lógását :-(
Én nem érzem kevésbé komfortosnak.Nem ráz jobban, sőt, sokkal inkább az aszfalthoz ragad, az egyenetlenséget is jobban tolerálja, nem billeg/bólogat a kasztni. Csak ne kopogna a kormányösszekötőm a jobb oldalon :-( Bár az inkább azóta szól amióta a toronymerevítőt beraktam. Viszont én a két típusú rugót nem vegyítettem...
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-15 09:44:39 // 114842
Kiváncsi lennék, mert normál tereléssel nincs gond, de ha hátul sok a cucc, akkor hánykódik mint egy ladik a viharos tengeren. Nem ráz jobban hátul? Utasok nem panaszkodnak?
Shadin2019-02-15 09:09:08 // 114841
Így most megváltoztak az első-hátsó rugózási viszonyok :-)
Shadin2019-02-15 09:07:41 // 114840
Magasabb is, meg kevésbé érzékeny a terhelésre, meg kevésbé rugózik be-ki hullámvasúton.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-15 08:44:01 // 114839
A rugó keresztmetszettel ha jól rémlik, köbösen változik a rugóállandó. A terheletlen magasság különbség önmagában nem sokat mond. Ha beépítve, üresen kb azonos a magasság, akkor is terhelve kevesebbet fog leülni, szóval lehet előnye.
Nem érződik túl feszesnek? Nem ráz?
Haddel2019-02-14 22:30:07 // 114838
Yanit keresd.
Csabi2019-02-14 22:19:10 // 114837
Igazából teljesen mindegy, csak ne törjön :)
Csabi2019-02-14 22:17:53 // 114836
Hát ezért írtam, papíron -35mm( ha a TI -20, 330mm, akkor eibach 315mm -35) , de a valóságban, az erősebb rugó miatt magasabb...:)
Macccy2019-02-14 22:07:45 // 114835
Skacok, a vízszint jeladó az kinek a projektje is? Elolvasnám meg érdekelne a cucc, úgy emlékszem írtátok, hogy azt azért ajánlott berakni. Hol keressem?
Macccy2019-02-14 22:06:27 // 114834
Nem magasabb, csak attól lehet fentebb, mert a gyári már fáradt a 7-8-10 évek alatt. Spec alapján az Eibach ProKit piros elöl -30 mm (gyári Ti ugye -20 mm), hátul elvileg gyári Ti magasság. Én sajnos érzem is a különbséget a téli gumival, tavaly csere előtt még fel tudtam büntetlenül tolatni a járdára, most úgy látszik az az 1 centi már elég ahhoz, hogy ha "szemből" megyek, leér a segédkeret nagy csavarja, épppen.

Shadinnak meg a holland füvesek kiülték már a rugóit, amivel vette, annyit HotBox-oztak az alfában. Őnála azért lett magasabb a bódé :))
Csabi2019-02-14 21:52:05 // 114833
Hát, remélem nem nem sokat gondolkodtál ezen... :DD
RomeoOne2019-02-14 21:30:23 // 114832
Csabi, ezt ki kell deríteni... Vissza kéne szerelni a TI rugókat, lemérni, majd utána megint mehetnek vissza az Eibach-ok :DDD
Csabi2019-02-14 21:17:55 // 114831
Persze, csak mivel nem mértem ezért nem 100 :)
RomeoOne2019-02-14 21:14:10 // 114830
Ha a TI gyengébb rugó és pl. 5 centit nyom le rajta az autó súlya, míg az Eibach-on csak 2 centit, akkor simán lehet magasabb.
Csabi2019-02-14 20:53:49 // 114829
Kicserélődtek a hátsó TI rugók. A képeken jól látszik, hogy az eibach nem csak paramétereiben, hanem már ránézésre is egy erősebb rugó. Viszont magassága kisebb terheletlen állapotban , ennek ellenére beszerelve magasabb, mint a gyári TI volt(érzésre). Emelett Shadin tapasztalata is ez, hogy az eibach-al magasabb.

Paraméterek:
Eibach Pro:
magasság: 315mm
átmérő: 12,5mm
menetszám: ~8,5

Gyári TI:
magasság: 330mm
átmérő: 12mm
menetszám: ~7,5


Gyári TI vs Eibach Pro
Smith2019-02-14 20:40:08 // 114828
Itt van egy passat, fekete, kombi. Metál-hupikék felnikkel :D
alfa155gyuri2019-02-14 19:59:49 // 114827
Nem teszem meg! :) De nem bugyi rózsaszín volt hanem olyan homok barna de az árnyékolástól ilyen lett.
Laca622019-02-14 19:33:05 // 114826
Ezt meg ne tedd !
Bugyirózsaszín egy Alfán ?
alfa155gyuri2019-02-14 13:13:41 // 114825
Okés!Köszi mindenkinek a válaszokat! :)
RomeoOne2019-02-14 09:03:56 // 114824
Alapvetően a szürke árnyalataival érdemes játszani. Világos szürke - sötét szürke - közel fekete, esetleg a szürkék kicsit kékesebb árnyalata. Én már nagyon sok mindent megnéztem, de igazából a felni színét nem szabad más színekhez igazítani, csak ezen a skálán érdemes vele mozogni. Minden más színtől bohóc lesz. Hagyjuk meg azt a japánoknak/távol-keletieknek.
Tocke2019-02-14 08:24:55 // 114823
Hááát, egy merdzsón jobban mutatna...
alfa155gyuri2019-02-13 22:46:30 // 114822
Még semmi baj! 2 órát szerkesztettem. 😉
alfa155gyuri2019-02-13 22:41:09 // 114821
Ez csak photoshop, igazából homok barát szerettem volna de az árnyékolás miatt lett ennyire fényes.
Marseus2019-02-13 21:51:34 // 114820
Ha fotoshop akkor még nem történt meg a baj:-))
RomeoOne2019-02-13 21:34:23 // 114819
Jól látom, hogy ez csak photoshop? Lehet, hogy majd nekem is szükségem lenne a skilljeidre, ha ilyeneket tudsz csinálni :D
Haddel2019-02-13 21:26:33 // 114818
Szerintem nem volt jó ötlet..Hány sört ittál a döntés előtt?😃
'''''2019-02-13 21:18:49 // 114817
Félve kérdezem,ha piros a belső akkor piros lenne?
Bocs,de én is nem-el szavaznék.
avvocato2019-02-13 21:15:42 // 114816
Jobban jártál volna,ha nem nyúlsz hozzá, bocs!
Marseus2019-02-13 21:14:26 // 114815
Tulajdonképpen ez milyen szín?
alfa155gyuri2019-02-13 20:07:48 // 114814
Őszintét aa végére írni.
alfa155gyuri2019-02-13 20:06:58 // 114813

Szerintetek?Barna a belső ezért gondoltam erre a felnire!Szintén! :)
Marseus2019-02-13 19:41:53 // 114812
Most a tolató lámpál kussolt be de azt sem mondta 1 szóval sem:-))
RomeoOne2019-02-13 14:46:54 // 114811
Szóval még csak azt sem elhet mondani ,hogy a halódó xenon mindenhol ugyanazokat a tüneteket produkálja... Én azért örülnék, ha nem poltergeist-ot játszana a kocsi és nem béljóslással kéne kitalálni, hogy akkor most a xenon izzó beszart, hanem szólna, hogy mi a baja.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-13 10:06:19 // 114810
Nekem csak simán rózsaszínes árnyalata volt, nem kapcsolgatott összevissza. Én eddig csak erről hallottam, hogy ha rózsaszín kezd lenni, akkor csere. Nehogy kiírkálja nekem ezt is :-))) Sőt még sípoljon is hozzá :-D Egyébként hátul sem jelzi, ha csak a két szimpla világítás megy el. A kapu nyitás/csukás pont erre jó, olyankor látom, hogy minden rendben van e. Illetve feltűnik ha nem.
Shadin2019-02-13 07:14:23 // 114809
Arról nem is beszélve, hogy a navi nagyobb, a konzol borítást is kell cserélni a kerettel együtt, és egy GPS antennát is be kell kábelezz a tetőre.
Piritu - 1.000.0002019-02-12 22:29:38 // 114808
Szintjelző: volt olyan autóm amiben nem volt. Úri huncutság mint a sávtartó :-DD
Piritu - 1.000.0002019-02-12 22:28:36 // 114807
Az általad leírt halálból pont lehet látni :-)
Amúgy a "sima" halogént se jelzi, mert ott az érzékelő ellenálláson esőfeszültség csökkentené a fényerőt. Gyanúm hogy onnan örökölte a rendszert és ezért nincs felügyelet.

u.i.
Ha kiírná akkor meg az lenne a baj hogy mit írkál, hiszen világít még:-DD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak