leopop32020-06-29 18:43:34 // 121959
4 ezer felett kurva jól megindul :)
Liquid2020-06-29 18:34:18 // 121958
Inkább elindul nem megindul, én is vezettem olyat :)
Anders2020-06-29 18:33:51 // 121957
Köszönöm szépen az ötletet, eszembe nem jutott volna hogy ez is okozhatja az apróbb rángatást. Utána nézünk majd :)
leopop32020-06-29 18:24:37 // 121956
De örülök hogy nem csak én vagyok így :D
leopop32020-06-29 18:19:57 // 121955
Hát tényleg :DD
Szerintem elsőre sem volt vicces :)
Szerintem elsőre sem volt vicces :)
leopop32020-06-29 18:11:08 // 121954
Már többször sütöd el ezt a “viccet” a Saturnnal a JTS motorok kapcsán.
Hidd el nem rosszak :)
Hidd el nem rosszak :)
leopop32020-06-29 18:08:41 // 121953
Ismerősömnek van hidd el nem kevés meg tud indulni rendesen az is.
Mármint az 1.9 JTS
Mármint az 1.9 JTS
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-29 17:44:09 // 121952
My'09-es, de 2010-es gyártás tényleg, ePer szerint is.
Giuntini2020-06-29 17:23:17 // 121951
A 2010 is sántít. Akkor már csak automatával volt.
Shadin2020-06-29 17:11:54 // 121950
Engedd már el azt a szaros Saturn-t !!!!
Semmi köze hozzá már :-D
Semmi köze hozzá már :-D
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-29 16:42:09 // 121949
Értem én, és mégsem :-) Valaki majd 2.9-ig lealkudja és boldogan viszi. Én meg érezzem rosszul magam, hogy a fiatalabb, jobban felszerelt autómat egy hétig 2.7-ért hirdettem XD
alfa155gyuri2020-06-29 16:16:33 // 121948
Az a baj,hogy odamész egy ilyen fotó után és akkora csalódás ér,hogy sírva szalad el az ember.Én így jártam az Újpestivel gyönyörű kép és borzalmas valóság. :( És van akinek több száz kilométeres felesleges út. :(
Smith2020-06-29 15:07:31 // 121947
Akkor biza még a 4-dik olajcseréig hátravan 20e km :D Egy 10 éves autón. :-O
Liquid2020-06-29 12:23:17 // 121946
Nagyon csitti-fitti képek, és betartották a 30e-res olajcserét 😀
Liquid2020-06-29 12:20:30 // 121945
A közeledő Alfa pajzs sokaknál megmutatja hol a gázpedál :)
Liquid2020-06-29 12:17:18 // 121944
Sajnos közel kell menni (ésszerű keretek között) különben sose húzódnak ki. Ez a jobbról dolog legtöbbször csak annyi, hogy a külsőbe húzódok, ahogy kéne mindenkinek, és ha utolérem a sort átváltok a belsőbe.
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-29 12:15:20 // 121943
A túlszaturált képes témáról ennyit, pont van egy 2.4. Három évente még olajat is cseréltek benne XD
Lörke2020-06-29 11:12:27 // 121942
Sziasztok!
Féknyereg festésben kérnék tanácsot. Lefestettem Motip féknyereg sprayvel (alapozás megvolt). A matrica és a tartósság miatt lakkozni is szeretném. Kevertettem 2 komponensű lakk sprayt. Próbafelületen összerántotta a színt. Kipróbáltam sima akril lakkot, az is összetántotta. 24 óra száradás megvolt a festéknek.
Az lenne a kérdésem, hogy ki milyen festék + lakk kombinációt használt ami jó lett?
Aki nem lakkozta, úgy milyen lett a matricázás idővel?
Köszi előre is a választ.
Féknyereg festésben kérnék tanácsot. Lefestettem Motip féknyereg sprayvel (alapozás megvolt). A matrica és a tartósság miatt lakkozni is szeretném. Kevertettem 2 komponensű lakk sprayt. Próbafelületen összerántotta a színt. Kipróbáltam sima akril lakkot, az is összetántotta. 24 óra száradás megvolt a festéknek.
Az lenne a kérdésem, hogy ki milyen festék + lakk kombinációt használt ami jó lett?
Aki nem lakkozta, úgy milyen lett a matricázás idővel?
Köszi előre is a választ.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-29 11:07:18 // 121941
igen kb negyed óra volt az M0 rohadt nagy kerülő kb plusz 40km...
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-29 10:57:37 // 121940
És legtöbbet valószínűleg akkor Bp-en fogtad meg, gondolom áttoltad 15 perc alatt, az M0 bő 40 perce helyett :-) Amúgy valószínűleg hétvége effektus volt, ilyenkor mindenki autózik, aki normál esetben nem. Plusz figyeltem, hogy a karantén végével ahogy visszaszabadultak az emberek az utakra, a bent maradt agressziókat kiengedik.
RomeoOne2020-06-29 10:51:55 // 121939
Én is elmegyek jobbról, ha huzamosabb ideig nem veszi észre magát. Én se villogok meg semmi. Meg annyira rá sem állok hátulról, mert nem szeretem a kavicsokat amiket a kocsi orra kap. Egy ideális világban egyik sem kéne ahhoz, hogy kitakarodjon a külsőbe. Szóval ideális világban én sem előznék jobbról :D
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-29 10:24:48 // 121938
a legjobb egy Mazda 6 Szkájvóker volt látta, hogy jön az Alfa elkezdte tolni (ezt sokan eljátszották, érdekes miután meglátták az Alfát, sokaknak sietős lett :)))), csak úgy füstölt ellenben nem ment, 190nél elapadt... átlag 150-nel toltam végig baráti 9.6-os fogyi a Zen végig ott volt, ahogy fogalmaznád az Alfás feelinget :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-29 10:20:15 // 121937
sajnos többször is volt jobbos, én nem dudálok, nem villogtatok türelmes vagyok egy darabig de mikor már sok km-en keresztül valaki a belsőben megy akkor bizony elmegyek... volt pár szlovák rendszámos ők a leállósávot is hasznosították na erre sosem vetemedek :) M0-át kihagyom a terelések miatt, Bp-en alig volt forgalom....300km volt a táv 2 óra 15 perc oda, meg vissza is annyi...
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-29 10:08:10 // 121936
Csak 13 éve járom az M3-mast, de biztos. Kifogtad, vagy hétvége volt. De hogy ezt honnan tudjátok, hogy miért lassít valaki, ezt sose fogom megérteni XD Minden esetre jobbról az M3-mon? Nem jut eszembe egy eset sem az elmúlt évekből. Olyan igen, hogy én türelmesen várok, de mögöttem már a pont agyú agresszor nem bírja, és próbálja jobbról. Bár tény, hogy én tényleg türelmesen megyek pályán élni-élni hagyni alapon. Úgyis Hatvan-Martonvásár közti szakasz fog meg, lényeges időveszteséget pedig az M0 tud okozni. Nem egy nagy táv, a guglihoz képest lehet sokat nyerni, de a türelmes vs végigtolod közt jó ha 10 perc van. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-29 10:00:11 // 121935
generátort nem a vezérlés hajtja szóval ha nem muszáj ne vedd le, a hosszbordás körön lakik :P
Smith2020-06-29 09:47:45 // 121934
Azt valahogy ki lehet deríteni, hogy az okozza-e? Anélkül hogy le kéne venni a vezérlést :)
Ha nem, akkor MES_sel le tudná írni valaki, hogyan diagoljam? Gondolom menet közben kellene, élőadat olvasással. Mi a módja?
Ha nem, akkor MES_sel le tudná írni valaki, hogyan diagoljam? Gondolom menet közben kellene, élőadat olvasással. Mi a módja?
ZoliNix2020-06-29 07:17:54 // 121933
A szabadonfutó jó ötlet, nekem is rángatta. Nem gondoltam hogy ennyire látványos de csere után kisimult.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-29 07:14:22 // 121932
Tegnap rád gondoltam, volt egy laza Szfvár Kazincbarcika túrám.. M3... annyi hülyével találkoztam, mint még soha :))) Jobbra tartás szinte nulla, sokat kellett jobbról menni, szerencsére kevés az Octavias, bár a fordosok nagyobb gyökerek erre, még a rendőr is idióta, kivág elém majd satu 140ről 90re és bevág 2 kamion közé, rengeteg autós nem bír egy sebességgel haladni egyszer 160 majd rájön sokat eszik és 130 stb, stb...az M7 álom ehhez képest :))))
Zolibácsi2020-06-28 22:54:20 // 121931
Tapasztalat az, hogy ha egr-el gond van akkor egyből dobja a hibákat legalábbis a 2.0 jtdm.
Nekem vezérlés cserenel derült ki, hogy generátor szabadonfuto be volt állva. Azaz mindig forgott.
Mintha az általad említett rangatast inkább ahhoz kötném mint egr cseréhez.
Nekem vezérlés cserenel derült ki, hogy generátor szabadonfuto be volt állva. Azaz mindig forgott.
Mintha az általad említett rangatast inkább ahhoz kötném mint egr cseréhez.
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-28 21:52:31 // 121930
Na az öltözködéssel kapcsolatban van egy jó sztorim. Tajvanra mentem tárgyalni, vittem egy adag inget, öltönyt, díszesebb övet (távol keleten menőbb), mindent ahogy kell. Több helyre mentünk, az első céges góréval meetingen már figyeltem hogy csak én vagyok öltönyben, a tobbiek mind Ralph Lauren pólóban. Na mondom, ez igen. Az ájfónok meg voltak, nagy górénál kettő is, de mi a tök ez a póló téma? Még aznap egy újabb rövid meetingen ugyanez, a fő arc rózsaszín R. L. pólóban, én meg ott feszengtem az öltönyömben.
Vittem magammal lazulós pólót a nem hivatalos helyekre, ukránból néha hoznak nagyon jó anyagú, de tök hamis ruhákat, pont egy 'gyikosat' (Lacoste) is bedobtam a bőröndbe. Szeretem őket, mert kényelmesek. Másnap úgy gondoltam, hogy 'nem tosztok ti velem ki', felvettem az ukrán gyikost az öltöny helyett. Hát gyerekek.. még meg is jegyezték, hogy fú, az is jó márka, tök jó póló, és már oldódott is a hangulat. XD Azóta az egyik kedvenc pólóm.
Vittem magammal lazulós pólót a nem hivatalos helyekre, ukránból néha hoznak nagyon jó anyagú, de tök hamis ruhákat, pont egy 'gyikosat' (Lacoste) is bedobtam a bőröndbe. Szeretem őket, mert kényelmesek. Másnap úgy gondoltam, hogy 'nem tosztok ti velem ki', felvettem az ukrán gyikost az öltöny helyett. Hát gyerekek.. még meg is jegyezték, hogy fú, az is jó márka, tök jó póló, és már oldódott is a hangulat. XD Azóta az egyik kedvenc pólóm.
Smith2020-06-28 21:41:28 // 121929
Ez az 1500-nál apróbb rángás, főleg óvatos gyorsítás közben, nálam is megvan. Nem tudom szándékosan reprodukálni, és ritkán jön elő, de bosszantó. Ha kiderül, érdekel mi okozza :)
Anders2020-06-28 21:17:55 // 121928
Sziasztok,
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Az alany 2.0 jtdm, kérdésem pedig hogy diaggal (multiecuscan) megállapítható-e hogy az EGR rossz? Nincs hibakód, csak az tűnt fel hogy álló motornál illetve alapjáraton is az EGR szelep nyitása 128% illetve a tényleges EGR állás 0.00 mm, a kívánt pedig 0.40 mm. Gázadásra a százalékos érték változott 0-és talán 160% között, illetve a tényleges és kívánt állás is összhangba került. Pár hete kiszereltem letakarítottam, nekem nem tűnt vészesen kormosnak, bár ő az első dízel autóm.
Illetőleg amit még észrevettem, hogy hideg motor esetén (óra szerint 90°C eléri és utána is még pár percig) néha 1500-as fordulat környékén tapasztalható pár apróbb rántás. Ez esetleg összefüggésben lehet az EGR-rel?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Az alany 2.0 jtdm, kérdésem pedig hogy diaggal (multiecuscan) megállapítható-e hogy az EGR rossz? Nincs hibakód, csak az tűnt fel hogy álló motornál illetve alapjáraton is az EGR szelep nyitása 128% illetve a tényleges EGR állás 0.00 mm, a kívánt pedig 0.40 mm. Gázadásra a százalékos érték változott 0-és talán 160% között, illetve a tényleges és kívánt állás is összhangba került. Pár hete kiszereltem letakarítottam, nekem nem tűnt vészesen kormosnak, bár ő az első dízel autóm.
Illetőleg amit még észrevettem, hogy hideg motor esetén (óra szerint 90°C eléri és utána is még pár percig) néha 1500-as fordulat környékén tapasztalható pár apróbb rántás. Ez esetleg összefüggésben lehet az EGR-rel?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Smith2020-06-28 19:50:27 // 121927
Ezért jó az olyan meló ahol nem kell megjelenni. Én egy szál f*szban is bármikor zseni tudok lenni. :D
RomeoOne2020-06-28 17:39:50 // 121926
Így van, ezen a szinten az autó ugyanolyan, mint az öltözködés. Ha shortban meg pólóban jelensz meg, lehetsz akármilyen szakma csúcsa, komolytalannak tűnsz. Autó is ezt a funkciót szolgálja, csak kicsit drágábban :D
droberto2020-06-28 17:16:27 // 121925
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-28 17:02:30 // 121924
Áhh, ilyennel nem játszok, pláne ennyiért. :-) De biztos jó.
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-28 17:01:56 // 121923
Neked van terved, letojod mit gondolnak róla mások, mész arra és kész. Ez így sima :-))
Nekem nem volt határozott terv, inkább csak A B C D verziók ötletek, hogy hogy lehetne összeegyeztetni a napi szaladgálást, a sok gyereket, a mindenhova eljutást, valamennyire az észszerűséget az Alfázással úgy, hogy gazdaságilag is csak annyira legyen elrugaszkodott, amit még elvisel az erre szakosodott énem XD
Értem a visszajelzés dolgot, az az igazság, hogy konkrétan forintosítható a 159 megjelenése, és ezt persze hiába mondták nekem előtte, nem hittem igazán el. Aztán tényleg. Tényleg nem az ember számít, aki kiszáll egy bármiből, hanem az a k.va autó.
A 146-nak az egyik nyugdíjazási indoka is ez, egy belsőépítész érkezzen hozzá illő járművel, mert sajna ez alapján ítélnek sikeresnek az embert. Imázs kellék
Az Alfa pedig.. hagyjuk is. A Tonale kijön első kerekes platformra, kicsi hibrid hajtással. Majd egyszer. Nekem nem mozgatta meg a fantáziámat az tuti XD A Giulia teljesen rétegmodell egy eltűnő szegmensben, lényegében láthatatlan mennyiségű eladást produkál.
Nekem nem volt határozott terv, inkább csak A B C D verziók ötletek, hogy hogy lehetne összeegyeztetni a napi szaladgálást, a sok gyereket, a mindenhova eljutást, valamennyire az észszerűséget az Alfázással úgy, hogy gazdaságilag is csak annyira legyen elrugaszkodott, amit még elvisel az erre szakosodott énem XD
Értem a visszajelzés dolgot, az az igazság, hogy konkrétan forintosítható a 159 megjelenése, és ezt persze hiába mondták nekem előtte, nem hittem igazán el. Aztán tényleg. Tényleg nem az ember számít, aki kiszáll egy bármiből, hanem az a k.va autó.
A 146-nak az egyik nyugdíjazási indoka is ez, egy belsőépítész érkezzen hozzá illő járművel, mert sajna ez alapján ítélnek sikeresnek az embert. Imázs kellék
Az Alfa pedig.. hagyjuk is. A Tonale kijön első kerekes platformra, kicsi hibrid hajtással. Majd egyszer. Nekem nem mozgatta meg a fantáziámat az tuti XD A Giulia teljesen rétegmodell egy eltűnő szegmensben, lényegében láthatatlan mennyiségű eladást produkál.
Zolibácsi2020-06-28 16:17:20 // 121922
RomeoOne2020-06-28 15:59:12 // 121921
Érzem is a hiányát. Azért a félig off-os nagyon messze van attól, amit a 159 adott így saját magamnak is, és a külső visszajelzéseken is érződik, hogy nagyon nem ugyanolyan azzal megjelenni :D
De ez van, részemről pontosan tartom a tervet, pont, ahogy megálmodtam. Pedig nem gondoltam volna bő egy éve ilyenkor, hogy messze nem rajtam úszik el a dolog :D Első kézből tapasztalom, hogy miért áll szarul ez a márka. Valahogy nem jut el ott Milánóban az agyakig, hogy nekik autóeladásokból kéne élniük :DDD
De ez van, részemről pontosan tartom a tervet, pont, ahogy megálmodtam. Pedig nem gondoltam volna bő egy éve ilyenkor, hogy messze nem rajtam úszik el a dolog :D Első kézből tapasztalom, hogy miért áll szarul ez a márka. Valahogy nem jut el ott Milánóban az agyakig, hogy nekik autóeladásokból kéne élniük :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-28 15:45:26 // 121920
Majd csinálok pár túlszaturált képet felkapcsolt lámpával, kiírom hogy 4 milla, kiemelem a hirdetést és ennyi, ez működik XD Amúgy attól nem tartok, hogy ne vinnék el pár hónapon belül, ha a ha.hu-n meghirdetem. Egyébként valahogy úgy kéne, ahogy írod.. majd.
Az eladás mellett szól, igen, hogy 170e van benne, ez még a lélektanilag emészthető a népeknek, még most jól eladható. Gazdasági szempontból tiszta a képlet, de.. mindig van de XD
Az eladás ellen szól, hogy ha eladom, belátható időn belül ilyen kaliberű autót valószínűleg nem vennék, sőt szerintem semmit se vennék. Használtat minek (pláne mit?), akkor inkább megtartom ami van, újat meg megint csak minek XD
Szerintem érezném az űrt, ha az asszony verdáját kéne minden alkalommal lenyúlni ha a város táblán kívül dolgom akad. Tudom nem a világ legnagyobb problémája ez, élnek így emberek a Földön. De hát neked magyarázom, aki egy OLYAN Giuliát akar venni hobbinak? XD Vödör kidobott lóvé utazólimuzint hobbiból évi pár ezer méterre megtartani, de férfiember autó nélkül.. még nem barátkoztam össze igazán ezzel a gondolattal.
Az eladás mellett szól, igen, hogy 170e van benne, ez még a lélektanilag emészthető a népeknek, még most jól eladható. Gazdasági szempontból tiszta a képlet, de.. mindig van de XD
Az eladás ellen szól, hogy ha eladom, belátható időn belül ilyen kaliberű autót valószínűleg nem vennék, sőt szerintem semmit se vennék. Használtat minek (pláne mit?), akkor inkább megtartom ami van, újat meg megint csak minek XD
Szerintem érezném az űrt, ha az asszony verdáját kéne minden alkalommal lenyúlni ha a város táblán kívül dolgom akad. Tudom nem a világ legnagyobb problémája ez, élnek így emberek a Földön. De hát neked magyarázom, aki egy OLYAN Giuliát akar venni hobbinak? XD Vödör kidobott lóvé utazólimuzint hobbiból évi pár ezer méterre megtartani, de férfiember autó nélkül.. még nem barátkoztam össze igazán ezzel a gondolattal.
Liquid2020-06-28 14:13:03 // 121919
Király ez a telefonon gépelés. A metszés, merszed akart lenni.
Liquid2020-06-28 14:10:46 // 121918
Ha élmény is kell, akkor az MPI felejtős, viszont egy 2.0 dízel szerintem is megfontolandó lehet. Jó cucc és megfelelő okosítással azért szedi a lábát. Ha van metszés akkor nézz meg egy V6-ot :)
Liquid2020-06-28 14:06:31 // 121917
A gyári Selénia-ból evett meg 1 litert kb. 6e km-en. Aztán egy csík hiányzott belőle 9e körül. Bő 11 az eddigi összátlag. Használom városban is néha, és elég digitális a gázpedál kezelésem :) Nekem minden autóból sikerül kihoznom a fogyasztás-maximumot.
RomeoOne2020-06-28 13:50:11 // 121916
Szerintem csinálj róla pár jó képet, egy jó leírást, aztán hirdesd meg egy számodra jó áron. Ha elviszik azon az áron is, akkor jó pénzt kaptál érte, ha meg nem... hát nem sürgős a dolog. Ha nem nagyon jönnek rá a telefonok, akkor majd később, ha már tényleg el akarod adni, max kicsit jóárasítod. Saját tapasztalatom, hogy alig van érdeklődő. Hiába a nagyon jó állapot, ha kilóg felfele az ársávból, akkor észre sem veszik.
Jó mondjuk az enyémben relatíve sok km volt, és hiába autópályás és semmi komoly baja nem volt még (se futómű, se turbó, motor, kuplung, sebváltó), ez vörös posztó a magyar használtautó piacon. A tiedben nincs még ennyi, az sokat segíthet.
Jó mondjuk az enyémben relatíve sok km volt, és hiába autópályás és semmi komoly baja nem volt még (se futómű, se turbó, motor, kuplung, sebváltó), ez vörös posztó a magyar használtautó piacon. A tiedben nincs még ennyi, az sokat segíthet.
Tommy_Angelo2020-06-28 13:23:27 // 121915
Évi ~15ezer km, melynek 50% Pest megye és Bp (szerencsére kevés dugóval, jó időben meg biciklivel megyek melózni - 20km oda/vissza), 50% meg kirándulás, autópálya, stb. Tehát ezért is nem zavar annyira a fogyasztás, viszont a megbízható működés és "élmény" viszont érdekel! :)
Kokszosodás, ha nincs hibajelenség és nem érezhetően gyengébb a motor, akkor nincs baj szerintem. Illetve 50-75ezer KM-enként egy dióhéjazás beleférhet, kalkulálható dolog.
Kokszosodás, ha nincs hibajelenség és nem érezhetően gyengébb a motor, akkor nincs baj szerintem. Illetve 50-75ezer KM-enként egy dióhéjazás beleférhet, kalkulálható dolog.
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-28 12:42:40 // 121914
Mire fogod használni? Napi városozás? Vagy napi hosszabb utak a munkahelyig? Vagy családi kirándulás? Kb a felhasználás dönt, hogy mi a legjobb kompromisszum.
Rövidtávozni elég az 1.8 mpi, de az sem fog keveset enni, csak legalább nem 12l-t :-) Plusz nem sok baja tud lenni és azzal könnyebb is az autó. Közepes és hosszabb távokra elgondolkoznék a 2.0 jtdm-en is. Jól megy, jól fogyaszt, stabil konstrukció.
Kokszosodni nyilvánvalóan fog a Tbi városban, legfeljebb hibajelenséget nem okoz.
Rövidtávozni elég az 1.8 mpi, de az sem fog keveset enni, csak legalább nem 12l-t :-) Plusz nem sok baja tud lenni és azzal könnyebb is az autó. Közepes és hosszabb távokra elgondolkoznék a 2.0 jtdm-en is. Jól megy, jól fogyaszt, stabil konstrukció.
Kokszosodni nyilvánvalóan fog a Tbi városban, legfeljebb hibajelenséget nem okoz.
Giuntini2020-06-28 12:15:09 // 121913
Azt tudom, nagyon kevés piacon volt kapható. Az igazi alapmotor az 1,9JTS volt. Mondjuk még az is kevés volt.
leopop32020-06-28 11:50:04 // 121912
Ez teljesen így van Emil.
De az 1.8 MPi tényleg teljesen Opel motor viszont.
De az 1.8 MPi tényleg teljesen Opel motor viszont.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-28 11:15:45 // 121911
Hát nem Castrol Sport :) Régen az első gyári olaja a Selenia Star volt, aztán a Sport de csak 5les gyártottak és 5,3 ment bele, most a Quadrifoglio a gyárija...abból van 2l is
Tommy_Angelo2020-06-28 11:09:42 // 121910
Az 1.8-as motorra gondoltam, mint Opel motor, az Astrákban és Insigniákban is megtalálható 140 lovasra, ami valószínűleg eszik a súly miatt, de nem megy! :D
@Erhard 242 (Pure Energy): Az teljesen ok. Gondolom Selénia.
@Erhard 242 (Pure Energy): Az teljesen ok. Gondolom Selénia.