Konkrétan a difi. Nálam is cserés lett az M32-ben, csak az enyém kerregett.
Általános felújításnál azt nem cserélik.
Mivel nálam emiatt kétszer kellett levenni a váltót, a második munkadíjat - váltó fel-le, stb. - nem kérték el, csak a difi árát, ha jól emlékszem 80e volt motorolajcsrével együtt. Szóval nem volt egy hatalmas összeg.
Tuschke2024-04-08 16:59:29 // 126739
tirex2024-04-08 15:01:24 // 126738
Értem,köszönöm. Van egy bontott váltó azt felrakjuk, ezt meg átnézetem ha kint van.
pettinke2024-04-08 10:39:06 // 126737
hát búgni a fogaskerekek szoktak.
felújításnál nem tudom, van-e lehetőség hézagolásra, ez úgy hangzik, mintha nagy lenne a fogköz és "lötyögnek" egymás között a fogak.
felújításnál nem tudom, van-e lehetőség hézagolásra, ez úgy hangzik, mintha nagy lenne a fogköz és "lötyögnek" egymás között a fogak.
tirex2024-04-07 11:10:31 // 126736
Üdv. Búg az m32-es váltóval szerelt 1.9 8v diffije. Váltó volt már felújítva és tökéletesen működik, ikarus buszos búgó hangja van amit lassulásnál üresben is produkál. Összes kerékagycsapágy és aféltengely támcsapágy cserélve lett. Maradt a hang, mi a lehet kézenfekvőbb megoldás? Köszönöm ha valaki ad bármilyen ötletet.
berobbantam2024-04-05 16:39:39 // 126735
Sziasztok
Nagy projektre vitt ra a kényszer.Szívósort cserélek 2.0 jtdm-en.Kellene pár meghúzási nyomaték.A szívósor csavaroké,motortartó baké a vezérlés oldalié valamint a nagynyomású szivattyú kerekének anyájáé.
Nagy projektre vitt ra a kényszer.Szívósort cserélek 2.0 jtdm-en.Kellene pár meghúzási nyomaték.A szívósor csavaroké,motortartó baké a vezérlés oldalié valamint a nagynyomású szivattyú kerekének anyájáé.
ZoliNix2024-04-03 20:54:04 // 126734
Giuntini2024-04-03 15:19:07 // 126733
Mert Magyarországon ez a hozzáállás. Sok pénzbe kerül kicserélni és anélkül is megy.
2,4-es cartárs mondta nekem, minek alá haspáncél? Minek bele Dpf, minek Egr, szívósor.
Ugye a mérnökök mind hülyék voltak?
2,4-es cartárs mondta nekem, minek alá haspáncél? Minek bele Dpf, minek Egr, szívósor.
Ugye a mérnökök mind hülyék voltak?
Smith2024-04-01 21:29:28 // 126732
Nekem ugyanez, 2.0 170LE, érzésre sokáig teker amire beindul, de nem rángat, ill. minimálisan menet közben, kb. olyankor amikor (nem tudom jobban megfogalmazni) a "se nem húzni, se nem motorfékezni" állapotban poroszkálok vele.
Kb. fél éve menet közben leállt hazafelé, másnap is, 2-3 alkalommal. Vettem bele főtengely jeladót, azt betettem a kesztyűtartóba, azóta semmi baja.
Csak kérdezem, az EGR-t minek kellett kiírni? Milyen szerelői hozzáállás a "kiiktatni valamit"? Nem megjavítani kéne inkább a gépet?
Ha rájössz mi baja, ne tartsd magadban, erősen érdekel :)
Kb. fél éve menet közben leállt hazafelé, másnap is, 2-3 alkalommal. Vettem bele főtengely jeladót, azt betettem a kesztyűtartóba, azóta semmi baja.
Csak kérdezem, az EGR-t minek kellett kiírni? Milyen szerelői hozzáállás a "kiiktatni valamit"? Nem megjavítani kéne inkább a gépet?
Ha rájössz mi baja, ne tartsd magadban, erősen érdekel :)
Tuschke2024-04-01 17:40:02 // 126731
Az hülye ötlet, hogy visszafolyik a tankba a gázolaj a rendszerből, és ennyi idő kell, hogy újra felszívja?
Anno a 2.5D Citrom CX-em csinált ilyet. Tömítetlen volt, épp csak annyira, hogy visszaeressze a gázolajat.
Anno a 2.5D Citrom CX-em csinált ilyet. Tömítetlen volt, épp csak annyira, hogy visszaeressze a gázolajat.
Liquid2024-04-01 16:42:09 // 126730
Az enyém csinált hasonlót, azzal a különbséggel, hogy kb. 10 fok alatt indult nehezen, ha előtte ált mondjuk 5-6 óránál többet. Viszont ha gyújtás után vártam mondjuk 5s-et és gyújtás levesz, visszarak vagyis gyakorlatilag kétszer izzítottam akkor indult rendesen. Mindene rendben volt az izzítóktól a injektorokig, nem derült ki mi a nyűgje. Emlékeim szerint mikor ezt elkezdte még benne volt az EGR, a lapkák le lettek kötve, és az EGR kiiktatva, de nem igazán lett jobb.
Anders2024-04-01 12:00:53 // 126729
Sziasztok,
Szeretnék egy kis tanácsot, ötletelést kérni, hátha valaki járt már így. Adott egy 159-es 2.0 dízel 170Le. A történet tavaly évvégén kezdődött, az otthonunktól 200km-re erős rángatással motorleállással otthagyott az Alfa az útszélén. A szerelő az üzemanyag nyomás szabályzó szelepet és szenzort,i lletve az izzító gyertyákát cserélte és az EGR lett kiiktatva szerkezetileg és szoftveresen is. A probléma végülis megoldódott mert azóta nem rángat az autó és megy is szépen. Viszont azóta fent áll egy másik gond. Első indításnál (vagy ha legalább 7-8 órát pihen az autó) nehezen kb 8-10 másodpercig tekerve indul el. Ha elindul is leállítom utána, mint régen, egyből indul. Amit megfigyeltem, hogy ez az indítási nehézség független a hőmérséklettől, -10°-ban és +20°-ban is ugyanúgy problémás. Az elindulás következtében egy nagyobb kék pamacsot produkál, ezt leszámítva nem füstöl. Időközben elkezdte, hogy amíg hideg volt az autó fulladt, nem járt simán, be lettek vizsgálva a porlasztók és az alapjárati szállítási mennyiség (ha jól emlékszem) kevés volt. Kapott 4 db új porlasztót is, azóta teljesen szépen jár, az erejére sincs panasz. De az indítási nehézségek továbbra is megvannak. Legutóbb szoftveresen próbáltak megoldani a hibát, de sikertelenül. Lehetséges, hogy a beépített szelep vagy szenzor miatt indul nehezebben? Vagy az EGR hiánya miatt?
Szeretnék egy kis tanácsot, ötletelést kérni, hátha valaki járt már így. Adott egy 159-es 2.0 dízel 170Le. A történet tavaly évvégén kezdődött, az otthonunktól 200km-re erős rángatással motorleállással otthagyott az Alfa az útszélén. A szerelő az üzemanyag nyomás szabályzó szelepet és szenzort,i lletve az izzító gyertyákát cserélte és az EGR lett kiiktatva szerkezetileg és szoftveresen is. A probléma végülis megoldódott mert azóta nem rángat az autó és megy is szépen. Viszont azóta fent áll egy másik gond. Első indításnál (vagy ha legalább 7-8 órát pihen az autó) nehezen kb 8-10 másodpercig tekerve indul el. Ha elindul is leállítom utána, mint régen, egyből indul. Amit megfigyeltem, hogy ez az indítási nehézség független a hőmérséklettől, -10°-ban és +20°-ban is ugyanúgy problémás. Az elindulás következtében egy nagyobb kék pamacsot produkál, ezt leszámítva nem füstöl. Időközben elkezdte, hogy amíg hideg volt az autó fulladt, nem járt simán, be lettek vizsgálva a porlasztók és az alapjárati szállítási mennyiség (ha jól emlékszem) kevés volt. Kapott 4 db új porlasztót is, azóta teljesen szépen jár, az erejére sincs panasz. De az indítási nehézségek továbbra is megvannak. Legutóbb szoftveresen próbáltak megoldani a hibát, de sikertelenül. Lehetséges, hogy a beépített szelep vagy szenzor miatt indul nehezebben? Vagy az EGR hiánya miatt?
Smith2024-03-28 18:35:32 // 126728
Ha ennek a méternek a negyedét bírná ki egy utángyártott, mindenki a seggét verné a földhöz örömében. 😀
Attis2024-03-28 14:53:51 // 126727
Nekem is még a gyáriak vannak benne 243000 km-nél. Én a hátulról hallottam a szilenteket most melegebb időben lehúzott ablaknál, cserések lesznek.
Ellenben előlről semmi rendellenes hang nincs még.
Ellenben előlről semmi rendellenes hang nincs még.
Smith2024-03-28 13:18:52 // 126726
Elnézve, hogy nincs tuti recept és tuti megoldás, én hiszek benne, hogy a gyári még felújítva is lehet jobb, mint amit most gyártanak le... Kb. minden IS FOS amit manapság képesek gyártani, és ez nem csak az autókra igaz.
Nekem még a gyári cucc van benne, két első-hátsó szilentet cserélt Csöri, ezen kívül minden gyári, bár bal oldalon nyiszog egy picit, száraz-meleg időben. Idegesítő de nem kibírhatatlan, lógás, kopogás nincs. 220000 km......
Nekem még a gyári cucc van benne, két első-hátsó szilentet cserélt Csöri, ezen kívül minden gyári, bár bal oldalon nyiszog egy picit, száraz-meleg időben. Idegesítő de nem kibírhatatlan, lógás, kopogás nincs. 220000 km......
Smith2024-03-28 13:18:51 // 126725
Elnézve, hogy nincs tuti recept és tuti megoldás, én hiszek benne, hogy a gyári még felújítva is lehet jobb, mint amit most gyártanak le... Kb. minden IS FOS amit manapság képesek gyártani, és ez nem csak az autókra igaz.
Nekem még a gyári cucc van benne, két első-hátsó szilentet cserélt Csöri, ezen kívül minden gyári, bár bal oldalon nyiszog egy picit, száraz-meleg időben. Idegesítő de nem kibírhatatlan, lógás, kopogás nincs. 220000 km......
Nekem még a gyári cucc van benne, két első-hátsó szilentet cserélt Csöri, ezen kívül minden gyári, bár bal oldalon nyiszog egy picit, száraz-meleg időben. Idegesítő de nem kibírhatatlan, lógás, kopogás nincs. 220000 km......
csAR2024-03-27 08:40:16 // 126724
Sok ével ezelőtt izé azt írta,hogy egy érdi cég felújítja a lengőkarokat gyári minőségben.A gömbökre azt mondták,hogy soha többé nem lesz rá gond.Akkor még lehurrogták,mivel nem volt árban számottevő különbség a felújítás és egy TRW vásárlás között.Én éppen ezért eltettem a gyárit,hátha egyszer lehet vele kezdeni valamit.Lehet hogy eljött az idő,hogy egy felújított gyári jobb lehet,mint egy AM.....?
leopop32024-03-26 21:13:35 // 126723
Ugyanezt akartam mondani 😂😂
liusz2024-03-26 11:22:47 // 126722
Szia! Csak arra utaltam volna, hogy a referencia méret amit lemérnenk sem ott lenne. 1-2 cm utángyártónként benne lehet simán. Nekem a nem ültetett magasabb hatul. Elöl jó a magassag, de biztos hogy keményebb lett. Nagy bizonytalansag ez. Elearn nem ad hivatalos referenciákat?
ZoliNix2024-03-26 07:35:06 // 126721
Elég nehéz megmérni, főleg összerakva, de szerintem nem lehet rosszul összerakni, így marad a hibás gyártás. Hivatalos autószerelő cserélte, sajnos nincs csáposom.
Piritu - 1.000.0002024-03-25 22:41:37 // 126720
Tényleg méreteltérés van? :-O
Piritu - 1.000.0002024-03-25 22:40:51 // 126719
"képeket nézem tényleg nem sok ugyan azzal az öntőformával készült." - képeket nézve sok ugyan azzal az öntőformával készült
Piritu - 1.000.0002024-03-25 22:39:14 // 126718
Piritu - 1.000.0002024-03-25 22:21:22 // 126717
Piritu - 1.000.0002024-03-25 22:10:46 // 126716
Látszólag a gömbcsukló meg a szilent a kulcskérdés.
Ha az öntőforma oda van akkor a többi rész szerszáma is. Ha valaki beruház egy öntőformára akkor a többire is és az "utángyártott" uralja a piacot, mert olcsóbb átcímkézni mint farigcsálni.
Mi meg vesszük mint a cukrot és vigasztal hogy legalább van mit venni...
Ha az öntőforma oda van akkor a többi rész szerszáma is. Ha valaki beruház egy öntőformára akkor a többire is és az "utángyártott" uralja a piacot, mert olcsóbb átcímkézni mint farigcsálni.
Mi meg vesszük mint a cukrot és vigasztal hogy legalább van mit venni...
ZoliNix2024-03-25 16:59:36 // 126715
Sziasztok! Én vagyok az első Reinhoch hátsó lengőkar vásárló? Azért vettem mert bontott normális állapotú az 40 ezer felett volt, ezt 61/db áron vettem. Gondoltam ez már nem Temus formula, tévedtem. Utángyártott, de hát én is másolok a cégnél lemezből készült alkatrészeket ha szükséges, nem lehetetlen küldetés pontosan dolgozni. Megpróbálom összehozni az eredeti fix részével, az még használható, a lengőkarok elrohadtak sajnos. 1 cm hiba van, valaki 5-öt írt ha jól emlékszem. Nincs kedvem eljátszani hogy fél próbálom az alkatrészt, ha jó leszedem és lefestem ahogy nekem megfelel, ehhez három napig a csáposon állt az autó, az egész hátsó hidat lehomokszórtam, alapoztam, 2k-s festékkel 3 rétegben lefújtam, üregvédőztem. Lehet hogy hülye vagyok, mert cseréltem volna inkább egy bontottra, még jó lett volna tíz évig.....
Giuntini2024-03-25 15:35:56 // 126713
Csak egy példa, egy hasonlat. Tönkrement a kávéfőzőm és kellett vennem új mokkát. Eredeti Bialetti olaszt kerestem. Best Byte-ban volt is, viszem a pénztárhoz, még szerencse hogy megnéztem az alját, "Made in Romania". Úgy vittem vissza mint a forgószél. A Media Markt-ban volt olasz, jóval egyszerűbben nézett ki mint a hasonló román, semmi csicsa, csak két-háromezer forinttal drágább volt. Összehasonlítottan suĺyra, a látszólag azomos románnak fele súlya volt, sorjás ócskavas.
Az eredetinek minden részegységében benne van a márkanév és hogy olasz. A doboz, a csomagolás ugyanaz, mégis óriási a minőségi különbség!
Így van ez mindennel. Nem mindegy hogy hol és kikkel gyártatnak. A vevő elégedettsége nem igazán számít csak a profit. Mindenben hihetetlen márkahitel rontás megy teljesen hivatalosan.
Az eredetinek minden részegységében benne van a márkanév és hogy olasz. A doboz, a csomagolás ugyanaz, mégis óriási a minőségi különbség!
Így van ez mindennel. Nem mindegy hogy hol és kikkel gyártatnak. A vevő elégedettsége nem igazán számít csak a profit. Mindenben hihetetlen márkahitel rontás megy teljesen hivatalosan.
droberto2024-03-25 15:33:32 // 126712
De ismétlem magamat.
NEM érdekelt az ár.
Ha lett volna gyári szett, 300e Ft-ot is fizettem volna érte. (Ahogy a feketéhez is megvettem a gyári komplett szettet) De nincs.
A TRW, Lemförder hibákkal tele vannak a csoportok, és itt az Amore-én is korábbról.
A Meyle HD kb két-három éve van felsőben, ami elvileg erősebb mint a gyári. De itt a szilent fixen van vulkanizálva. Nem úgy mint a gyárinál. Ilyet én meg nem szerettem volna.
A Reinhoch is csak pár éve van, de az szögre ugyanolyan mint a gyári, és arra még nem jött panasz. És én is csak eddig olyannal találkoztam, aki csak dícsérte. Pedig volt olyan is aki már több mint 40k km-t belepakolt.
Ez a hátsó nem régóta van nekik.
Kíváncsi leszek, hogy majd a Zoli mit fog írni, hogy mi volt a hiba / megoldás....
NEM érdekelt az ár.
Ha lett volna gyári szett, 300e Ft-ot is fizettem volna érte. (Ahogy a feketéhez is megvettem a gyári komplett szettet) De nincs.
A TRW, Lemförder hibákkal tele vannak a csoportok, és itt az Amore-én is korábbról.
A Meyle HD kb két-három éve van felsőben, ami elvileg erősebb mint a gyári. De itt a szilent fixen van vulkanizálva. Nem úgy mint a gyárinál. Ilyet én meg nem szerettem volna.
A Reinhoch is csak pár éve van, de az szögre ugyanolyan mint a gyári, és arra még nem jött panasz. És én is csak eddig olyannal találkoztam, aki csak dícsérte. Pedig volt olyan is aki már több mint 40k km-t belepakolt.
Ez a hátsó nem régóta van nekik.
Kíváncsi leszek, hogy majd a Zoli mit fog írni, hogy mi volt a hiba / megoldás....
droberto2024-03-25 15:26:11 // 126711
TRW szett: 227k Ft az Autdocnál.
A Reinhoch szett: Pedig 132k Ft Erhardnál.
A Reinhoch szett: Pedig 132k Ft Erhardnál.
droberto2024-03-25 15:19:23 // 126710
Jav.:
A TRW jóval drágább....
A TRW jóval drágább....
droberto2024-03-25 15:18:38 // 126709
Nem az öntvény itt a kulcskérdés, hanem a végein levő szilentek és a gömbcsukló.....
droberto2024-03-25 15:17:13 // 126708
Több óra kutatómunka után jutottam erre az elhatározásra.
Pár hete itt is írtam erről, és még itt is ue. a megerősítés jött.
Ha te az én cipőmben vagy, akkor gondolom te se a név után mész, hanem a tapasztalatok alapján döntesz.
Egyébként nem tudom hol láttad, hogy olcsóbb a 4 db-od első TRW szett mint a Reinchoh, mert utóbbi jóval drágább mint 120-130k Ft....
Egyébként ahogy írtam, nagyon nem az ár volt a szempont.
Pár hete itt is írtam erről, és még itt is ue. a megerősítés jött.
Ha te az én cipőmben vagy, akkor gondolom te se a név után mész, hanem a tapasztalatok alapján döntesz.
Egyébként nem tudom hol láttad, hogy olcsóbb a 4 db-od első TRW szett mint a Reinchoh, mert utóbbi jóval drágább mint 120-130k Ft....
Egyébként ahogy írtam, nagyon nem az ár volt a szempont.
Piritu - 1.000.0002024-03-25 12:12:32 // 126707
Amit írsz az is azt támasztja alá hogy már nem az az öntőforma van használatban :-(
Piritu - 1.000.0002024-03-25 12:11:04 // 126706
Simán lehet hogy az összeset ugyan az önti.
Ha egy - mondjuk eredeti TRW - öntőforma elkopik, lehet hogy már csak “aftermarketes” készül valahol kínában és azzal oldják meg az alkatrész utánpótlást. Egy alu öntőforma már szemmel jól látható összegbe kerül, nem éri meg mindenkinek elkészíttetni.
Már nem fogy annyi hogy ez a szerszám is elkopjon, tehát eladják boldog-boldogtalannak az öntött darabokat, aki aztán a saját nevén forgalmazza.
Ha egy - mondjuk eredeti TRW - öntőforma elkopik, lehet hogy már csak “aftermarketes” készül valahol kínában és azzal oldják meg az alkatrész utánpótlást. Egy alu öntőforma már szemmel jól látható összegbe kerül, nem éri meg mindenkinek elkészíttetni.
Már nem fogy annyi hogy ez a szerszám is elkopjon, tehát eladják boldog-boldogtalannak az öntött darabokat, aki aztán a saját nevén forgalmazza.
Piritu - 1.000.0002024-03-25 12:04:10 // 126705
Csak egy példát mondtam hogy nem annyira olcsó a cucc hogy elájuljunk tőle. Attól még lehet szar az is és még sok minden más is.. Amitől viszont így áll a kerék az tuti az…
droberto2024-03-25 11:43:56 // 126704
Jav.: ...valhol keleten gyártathatnak...
droberto2024-03-25 11:38:25 // 126703
A gyári trw-be ott vannak az öntési jelek.
Amiket láttam azok meg sima pucér lengőkarok voltak egy gravírozott cikkszámmal.
Nem egyszerű kérdés. Nekem is csak sejtéseim vannak.
A tömeges panaszok viszont jól látszódnak.
(Az AM Lemförder stab pálcánál meg be van vésve minden azonosító, csak az Alfa pajzs le van műgyantázva.)
5 cm eltérés szerintem nem lehet másolási / gyártási hiba.
De majd Zolinix biztosan referál
Amiket láttam azok meg sima pucér lengőkarok voltak egy gravírozott cikkszámmal.
Nem egyszerű kérdés. Nekem is csak sejtéseim vannak.
A tömeges panaszok viszont jól látszódnak.
(Az AM Lemförder stab pálcánál meg be van vésve minden azonosító, csak az Alfa pajzs le van műgyantázva.)
5 cm eltérés szerintem nem lehet másolási / gyártási hiba.
De majd Zolinix biztosan referál
droberto2024-03-25 11:32:14 // 126702
Állítólagos kisebb élettartam....
Néhány ezer km után már nyöszörög a szilent vagy kopog a gömbfej...
Elég sokat kutattam most a témát, lévén, hogy elfogyott a gyári lengőkar.
Én most megvettem a lengyel Reinhochot, mert aki épített be ilyet, az eddig nem panaszkodott....
Egyébként ők is csomagolócég. Valahol keleten gyártatnak ők is névetelen gyártókkal.... A weboldaluk és az ügyfélszolgálatuk egy vicc. Ennyit már ki tudok jelenteni.
Azt meg, hogy egy hátsó lk. 5 cm-el rövidebb-, vagy egy csatlakozási pont szögben álló legyen egy kb bármilyen AM hátsó lengőkar esetében, sérülés vagy szerelési hiba nélkül én elképzelhetetlennek tartom....
Néhány ezer km után már nyöszörög a szilent vagy kopog a gömbfej...
Elég sokat kutattam most a témát, lévén, hogy elfogyott a gyári lengőkar.
Én most megvettem a lengyel Reinhochot, mert aki épített be ilyet, az eddig nem panaszkodott....
Egyébként ők is csomagolócég. Valahol keleten gyártatnak ők is névetelen gyártókkal.... A weboldaluk és az ügyfélszolgálatuk egy vicc. Ennyit már ki tudok jelenteni.
Azt meg, hogy egy hátsó lk. 5 cm-el rövidebb-, vagy egy csatlakozási pont szögben álló legyen egy kb bármilyen AM hátsó lengőkar esetében, sérülés vagy szerelési hiba nélkül én elképzelhetetlennek tartom....
Liquid2024-03-25 11:26:06 // 126701
A kérdés ilyenkor mindig az számomra (ugyanúgy mint a hamisított olajokán), hogy honnan szerezték be? Pl. nem hiszem hogy a nagy alkatrész forgalmazók, vagy épp az Elaforg átzacskózottat adna... Persze az is lehet hogy már "hivatalosan" csinálják az átzacskózást, és valami noname-hez adta a nevet a TRW. Mindenesetre a mérethibásnál minden jobb :)
droberto2024-03-25 11:20:42 // 126700
Ha rákeresel a csoportokban, akkor 159-nél a két nagy márkánál (TRW, Lemförder), rengeteg panaszt fogsz találni. Hihetelen dolgokról számolnak be, már szereléskor vagy nagyonnkevés futás után.
Én láttam olcsó trw-t többet. Szerintem azoknál csak a zacskó volt trw....
Én láttam olcsó trw-t többet. Szerintem azoknál csak a zacskó volt trw....
berobbantam2024-03-25 04:53:30 // 126699
Igazábol ha futómű alkatrész kell én mindíg Erhardra hagyatkozom.Megmondom mi kell ő mag ad valamit ami jó és épp nem arany áron mérik.
Liquid2024-03-24 23:04:51 // 126698
Lörke2024-03-24 22:41:16 // 126697
Nem tört el. Vagyis nálam nem. De úgy vettem az autót, hogy hátul nem Ti rugó van. Kíváncsi lettem volna mennyivel van ténylegesen lejjebb. Tudom, 2 centi hivatalosan.
Liquid2024-03-24 22:17:29 // 126696
inkább egy állítólagos kisebb élettartam (ami vagy hihető vagy nem, mindenki döntse el), mint a CarTárs esete, hogy még a méretek se passzolnak...
sty2024-03-24 19:26:57 // 126695
Valaki megtudná mondani hogy honnan tudnék a klíma csövekhez tömítés készletet szerezni?
berobbantam2024-03-24 04:24:04 // 126694
A TRW-t nagyon szidják egy ideje.Az 56-ba vettem nemrég alsókat.Erhard nem ajánlotta.Vêgül Lemförder lett.Azt mondja Erhard ő látta az autodocos lemfördert ami lényegesen olcsóbb,de szemmel láthatóan gyengébb minőség. Lassan oda jutunk hogy sem a név sem az ár nem garancia semmire.
ZoliNix2024-03-24 01:07:31 // 126693
Alakul a megoldás, így biztos nem marad. Nem lehet rosszul összerakni, elől stift adja a helyét, hátul a csonkállvány szilentjei jól állnak. Ezért kérdeztem látott-e más ilyet.
Piritu - 1.000.0002024-03-23 21:26:32 // 126692
"Azt beszélik ár érték arányban jó." Gyorsan rákeresve TRW-t találni az áráért 159-re...
Piritu - 1.000.0002024-03-23 20:59:22 // 126691
Hát én nem hagynám így! Itt komoly méretproblémák vannak vagy valami nem került a helyére.
ZoliNix2024-03-23 20:49:53 // 126690
Majd írok róluk ha mentem velük 10 ezret. Pik-pakk megvan egy év alatt 😁.
Elöl cseréltünk alsó, felső lengőkarokat.
Elöl cseréltünk alsó, felső lengőkarokat.