Suttogó2007-05-04 21:14:19 // 28729
Ha a jó isten, meg a kormányunk megsegít, akkor nekünk is ott a helyünk!
2007. JÚNIUS 30 - JÚLIUS 1. II. SZOLNOKI 166 TALÁLKOZÓ
Ott a helyem!
1. Whiteshark ( szervező-szakács-gyógyító)
2. Én
3. Csumez
4. Satti+ nejem
5. Frob+ még valaki de nem biztos...
(16)6. Bandi + Anita
7. tt+Edit+Sárkány :)
8. Gábor166 + J1
9. Charlie + Bo
10. Donotok
11. DZ+Navi(Andi)
12. Grando + Kriszta
13. zentaierika + Karcsi
14. Arno + majd meglátjuk...
15. Suttogó + Nóra
Satti2007-05-04 21:00:25 // 28728
Ez már a luxusqrva kategória,az mán sok pénzbe kerül:-))
Don Gombóc2007-05-04 20:47:01 // 28727
Ez nem ribanc mert többet költ rá az ember mint az asszonyra. :) A ribanc az kijön pár ezerből ez nem. Ennek minden kell de meg is kapja. Ez királylány a fene a fenéklemezét nekije. :)
Don Gombóc2007-05-04 20:39:48 // 28726
Én Ferodot használok, az első garnitura ment 97 ezret most nemrég raktam bele a másodikat az 88 ezret birt de volt még 3-3,5 mm rajta, ez a sima Ferodo a Startautónál 31 ezer asszem, és Olasz. A gyári brembo tárcsa lett cserélve 197-nél a második brembo tárcsa lett most szabályozva 285-nél. De ehhez hozzá tartozik hogy nem szeretek fékezni. :)) A Ferodo gyári vastagsága,mármint a betété 9mm.
Arno1662007-05-04 20:21:22 // 28725
Vagy igy jelezte hogy boldog :))))
Igazából minden olasz autó egy ribanc, és akkor érzik jól magukat ha picsamód meg vannak hajtva, és vagy előtte vagy utána kaptak mosást+olajat+egyebet... :)
Ja, és tönkremenni meg akkor megy benne tönkre valami, ha minden jó benne. Szóval 1 dolgot mindig mindenképp úgy kell hagyni, rossz állapotban. :) Főleg hosszú út előtt :))
Ezeket valahogy a kocsi manualjaban nem talalom...pedig legalabb annyira fontosak mint a többi dolog. :)
A.
Arno1662007-05-04 20:14:56 // 28724
:))) magyarazd meg neki, hogy ilyenkor sok benned az adrenalin, és jobban figyelsz. Igy sokkal biztonságosabban vezetsz. :)))
Mint mikor 110-nél a combjaival vagy elfoglalva. :)
Amugy nem a szavadban kételkedek ombre... Lehet hogy az óra zizi.
A.
Arno1662007-05-04 20:09:08 // 28723
Pont nekem is ez a fura.
Enyem 3000rpm-nel 105-öt megy.
6000-nel 210.... es eddig kb ameddig épésszel megy.
Utána sivárság...gyorsul de mint a csiga...az már nem használható semmire.
--
...vannak jónak tűnő chipek...
http://www.squadra-tuning.com/EN/EN_alfa_156_25_V6_24v_euro3.htm
A.
W.2007-05-04 20:06:48 // 28722
Egyébként meg : mondtam, nekötözköggyé vazze....:)))
W.2007-05-04 20:05:40 // 28721
Akkor gyenge a tied...:)) Majd csinálok egy fotót a km-óráról.. Csak azasszonymegnetuggya.....:))) Egyébként (óra szerint) 230-at 3 személlyel már ment és ezt a melletem ülő feleségem is látta, miután halk sikoltással jelezte, hogy lassítsak..:))
András bácsi2007-05-04 19:34:05 // 28720
Elektronikában jó, fékben még nem nagyon találkoztam velük.
András bácsi2007-05-04 19:33:25 // 28719
Az enyém óra szerint kb. 250-et mehet. Egyszer nyomtam neki 240-ig, akkor már 6e-et forgott. kb. 2-300 lehetett a leszabályozásig. Tehát gynítom, hogy a gyári érték lehet végseb-re a valós, ami 237 nálam.
2.5-ös és automata kétlem, hogy tud ennyit, még csippel sem valószínű.
András bácsi2007-05-04 19:30:47 // 28718
Hát az LPR kis teljesítméynű autókba való.
Arno1662007-05-04 19:22:28 // 28717
És az érdi lejtő volt a 20km utsó kilómétere? :))
A.
Arno1662007-05-04 18:45:03 // 28716
:DDDDDDDD Parafa...ez jó... :)
Én megvettem a hegyaljánál a Marellit 18-ért.
Majd kiderül. Csípem ezt a márkát...nagyon masszív elektronikákat csinálnak. Bosch nyomába sem érhet. Kiváncsi vagyok másban mit tudnak...
A.
Arno1662007-05-04 18:41:27 // 28715
238-at is sokallom....chip-es a gép?
Eddig 210-et mentem az enyemmel, uj lambdaval, uj LMM-el.
De tovabb nagyon nem akart menni, csak igen nyögvenyelősen.
Sztem 220-nal megallt volna.
Csak 4 sebesseges automata....
Ekkora szórás soknak tűnik. Nemértem. Nemhinném hogy szar a verdám.
Mondtam már hogy nemértem.
A.
Tibcsi1662007-05-04 16:33:40 // 28714
Hali, Lángautónál találtam még 3at:
LPR 7.1 !?!?! Ez miből lehet ennyiért? Parafából ? :)
DELPHI 17.1
BOSCH 26.6
Ezekről mit tudok?
Nekem a gyári (Lucas) tetszene.. Szart csak nem raknak be a gyárilag !?
Don Gombóc2007-05-04 16:09:17 // 28713
Na Bandi ez biztos. Ugyanis ma nemrégen emberkedtem és a legnagyobb emelkedőn Herend előtt hazafelé jövet egy 2.0 TFSI Passatot rongyá nyomtam úgy hogy mögötte indultam vagy ötven méterre és felfelé negyedikben már ott maradt 150-nél ötödikben meg már nagyon. Most néztem 200 pacinak írják. Mondjuk ki is gyulladt közben az injektor jelem a rohadt anyját, de lehet hogy azért mert a pierburg szelep még mindig nincs visszabuzizva. :))
András bácsi2007-05-04 15:36:51 // 28712
Azt sem hiszem el. Még nagyon ideális körülmények között sem. Bár ő szarrá tapossa szegény padlólemezt, de kétlem, hogy jobban megy, mint az enyém, ha nem nulláról és nagy melegben nézzük. Meg ugye az ötös váltóval hamarabb le kéne forogni.
András bácsi2007-05-04 15:34:27 // 28711
Már törlöm is a jelentkezésem. :)))
W.2007-05-04 15:29:10 // 28710
Donty mondta eccer, hogy az övé 260-ig is elment, persze pályán és kb.20 km-eren.
W.2007-05-04 15:28:04 // 28709
Egyébként meg aztat mondok, amit akarok vazze!! Majd jól megvizsgállak ha alszol a szolnoki talin ha esetleg kételkedsz a szavamban! :))))
András bácsi2007-05-04 15:26:14 // 28708
Szerintem még az is sok lesz ezzel a motor-váltó kombinációval. Ha a gyári értéket hozza, az már jó.
W.2007-05-04 15:19:39 // 28707
Pályán és sajna csal az órám...ezt már GPS-el ellenőriztem. Kb.5-8km/h-t csal minden tartományban...Tehát reálisan 238 km/H körül lehet. Még nem volt alkalmam újra rágyúrni...
András bácsi2007-05-04 15:06:41 // 28706
Ezek közül az egyessel kezdődöket kiejtheted.
Mondjuk a mimtex nem rossz: régebbi technológiás textar.
A jurid nagyon jó minőség, ahogy az árából is látszik, a gyári meg általában lucas szokott lenni. (mondjuk ez is látszik az árból) Atéből több félének kellene lenni, a sport nagyon puha és közel 60e a garnitúra belőle. A tex-re sokan esküsznek: nekem olyan semleges véleményem van.
Arno1662007-05-04 15:01:33 // 28705
Nna, meglestem/telefonaltam ahol nemvolt online cucc
Bardi:
MINTEX 13.4e
TEXTAR 26e
Meteor:
REMSA: 10.3e
PAGID: 19.6e
Unix:
Jurid 44.3e
ETF 13.4e
SAMKO 11e
ATE 30e
Italauto:
Lucas 23e
Hegyalja:
Gyári cucc: 23e
Marelli: 18e
Arnold
Bandita2007-05-04 14:22:26 // 28704
Ott már volt : (
Bandita2007-05-04 14:21:25 // 28703
Fiat szhely, stb., és a környék majdnem minden atóvillamos szakija : ).
Valami alfás examiner kellene hozzá, de azt nehez szerezni.
Egyébként nem saját, ahobby főnököm volt rá kíváncsi meg lehet-e csinálni.
Úgy néz ki nekünk nem fog menni.
András bácsi2007-05-04 14:13:05 // 28702
A Bárdinál és az Unixnál is van ha jól emlékszem. Olyan 20k körül.
Kilo166 (Droid#1)2007-05-04 12:32:23 // 28701
igen.. ott lent.... nem értek hozzá, de ha valami gond van, akkor átáll vészüzemmódba és ohne teljesítmény.
Arno1662007-05-04 12:08:23 // 28700
Hun osztják?
Meteor, Hegyalja, Bardi, Unix, Startauto, vagy máshol?
Nincs hangulatom végigbogarászni, hátha vki már megtette...
A.
Arno1662007-05-04 12:06:32 // 28699
Lenn a gazpedalnal levo csati?
Mondjuk az az erdekes hogy reagalt a pedalra... Bár ha jól tudom akkor vmi trükközés van...két potméter egymással szemben (biztonsági okokból), és mindkettőnek jó jelet kell adni. (összeg konstans) Lehet csak az egyik zakkant meg...hmmm....
A.
András bácsi2007-05-04 11:40:11 // 28698
A brembo-rendszerhez az Ate betét árban is korrekt, és egész jó a fékhatás.
Tibcsi1662007-05-04 11:15:29 // 28697
A fékpofa engem is érdekel, mert nekem is kéne már, és ebben a vadban még nem cseréltem. Mondjatok véleményeket, melyiket érdemes hol mennyiért, melyik mennyit bír.. Ti már biztos elhasználtatok pár darabot :)
Grando2007-05-04 11:13:31 // 28696
Sajna nincs lehetőségem ilyesmit barkácsolni. Meg akkor már valszeg hagynám is inkább az egészet. Bár lenne rajta vmi fém, és ez lehet, hogy megnyugtatna kissé... ;)))
Tibcsi1662007-05-04 11:05:37 // 28695
A kartervédőt én egyszerűen megoldottam pár száz forintból: Legutolsó olajcserénél a gyári müa. lemezre rászabtam egy 1,5 mm-es alu-lemezt. (Bátyámnak volt hulladékba) Igaz, hogy nem az egész lemezt takarja be csak a középső részét, ahol szerintem fontos. Így olyan mint egy megerősítés a gyári lemezen. A megfelelő pontokon popszegecsekkel ráfogattam majd felcsavaroztam és kész. Lehet, hogy nem olyan profi mint amit a mesterek csinálnak de ingyé volt és a célnak megfelel ;) Azóta kb. 12000-et mentem, és nem volt vele gond. Képem sajna nincs, de a következő olajcserénél majd lekapom. Persze akinek van pénze az nyugodtan vegyen spéci lemezt. Egyszer lehet, hogy én is megteszem ha a mostani megoldás megadja magát.
Tommaso 1592007-05-04 10:13:40 // 28694
:-PPPPP
Tommaso 1592007-05-04 10:13:40 // 28693
:-PPPPP
András bácsi2007-05-04 08:32:21 // 28692
A Cápa autója speciális. :)
Automatával óra szerint. :):):)
Kilo166 (Droid#1)2007-05-04 07:43:16 // 28691
Milyen barátról beszélsz...mondtam már, hogy csak láttalak valahol :-))))))
És akkor sem szedem le, amíg a tolatásnál te irányítasz a betonfal felé.
Kilo166 (Droid#1)2007-05-04 07:40:41 // 28690
Nekem a gázpedál potméter csatlakozója csúszott szét. Ez volt a jelenség. Szervízben összedugták, de típushiba, ha megint szétjön, akkor összeforrasztják.
Arno1662007-05-03 23:48:06 // 28689
Ne irigykedj :))
245-öt ment az automata váltós 2.5 V6...oldaladon olvasom.
Mit itattál vele? :)
Sík úton? Vagy ez már chip-pel?
A.
Tommaso 1592007-05-03 23:37:45 // 28688
Bevallom,hogy szenyó húzás volt ez tőlem,már-már övön aluli,mert ez egy cartárunk/és jó barátom autóján van:-))))
Arno1662007-05-03 23:33:44 // 28687
Ilyen cicis képet? :)
Sztem nagyon okosat mondani így nem lehet.
Hogy ment tönkre?
Pl nem indulhat attol is, ha beszart a kulcsot olvaso immobilizer antenna, és a műszerfalon meg kiégett a visszajelző piktogram izzója, és nem látod hogy világít a "CODE" felirat. :)
De szülhetek még hasonló dolgokat...kb egy könyvnyit.
Ehhez nem info anyag kell, hanem szakember....szvsz.
A.
Arno1662007-05-03 23:22:24 // 28686
Amint lekerül a kocsiról kiderül...de ahhoz haza kell mennem....
...mindenesetre nem fogom elkapkodni a vásárlást.... viszont jólenne ha lenne, mert állandóan leér valahol az alja :((( Jellemzően pont az orra....
Kubaszov fekvőrendőrre ha már 35-el megyek fel a 30 helyett..... :-/
A.
Smith2007-05-03 23:03:05 // 28685
Tommaso, hát ez nagyon szép :D Ha jól látom ez egy 166-on van. Nekem nincs vonóhorgom és nem is lesz, annyira kiábrándító a látvány, teljesen elrontja még a legszebb autó összképét is. Ez nem málhás szamár :)
Tommaso 1592007-05-03 22:22:56 // 28684
Smith2007-05-03 20:30:11 // 28683
Én vartyoghatok marhaságokat, ha kell :D
Mondjuk azt tudom mondani amit a főnököm szokott, hogy "abból próbáljunk kiindulni hogy ezvalamikor működött". Főnököm segitsége ennyire terjed ki. Hozzáértése is... :D
Tiszta jó volt a Trabant ebből a szempontból, szikra+levegő+benzin, ha ez a 3 komponens megvolt, működött az autó :D
Amúgy ezt a jétédét elvitted már valami "gyári szintű" szervizbe?
Grando2007-05-03 18:04:17 // 28682
Ha lenne, visítanánk, hidd el! Magam is olvastam a problémát, nagyon sajnálatos. De mivel nem értek hozzá, nem is találkoztam ilyennel, nem akartam marhaságokat vartyogni - és ezzel a többiek is így lehetnek. ;)))
Ez a nem indulós dolog igencsak szakproblematika lehet, innen a netről nem fog megoldódni (ezek szerint)...
Bandita2007-05-03 17:56:58 // 28681
Na mégexr!
Talán ha cicis képeket tennék ide valaki észre is venné amit írok : )
HI Nagyok!
Nagy vas továbra sem indul, van valakinek komoly infó magja egy 166 2.4 JTD 20V hez????
Kösz előre is : )
Üdv.