klónoztam a "kisszaros"-t :-p
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-07-01 00:52:24 // 80371
pb_2017-06-30 12:11:13 // 80370
Nem való rá az a biciklikerék.
TDI752017-06-24 13:33:06 // 80368
És érdemes sz önindítót is relével kapcsolni valamint a hűtőventilátort is.
Az önindítóval kapcsolatban pár gondolat. Nem mértem még le de tuti hogy sok áram kell az önindító belső mágneskapcsolójának. Csak sacc, de szerintem minimum 3-6 amper.
Ha viszont elkopik a gyújtáskapcsoló a kormányoszlopban, Pontosan úgy fog viselkedni a gép mintha hibás lenne az önindító. Én 3 önindítót cseréltem mire rájöttem hogy a behúzó tekercse nem kap elég áramot. Az indítómotor ugyan forog, de a bendix már nem csúszik rá a fogaskoszorúra. Indíthatatlanná válik a gépezet és jöhet a tologatás meg a szarolaszozás.
Megj.:
Érdekes a 75 ben és a GTV6 ban még relé kapcsolta az önindítót.
Az önindítóval kapcsolatban pár gondolat. Nem mértem még le de tuti hogy sok áram kell az önindító belső mágneskapcsolójának. Csak sacc, de szerintem minimum 3-6 amper.
Ha viszont elkopik a gyújtáskapcsoló a kormányoszlopban, Pontosan úgy fog viselkedni a gép mintha hibás lenne az önindító. Én 3 önindítót cseréltem mire rájöttem hogy a behúzó tekercse nem kap elég áramot. Az indítómotor ugyan forog, de a bendix már nem csúszik rá a fogaskoszorúra. Indíthatatlanná válik a gépezet és jöhet a tologatás meg a szarolaszozás.
Megj.:
Érdekes a 75 ben és a GTV6 ban még relé kapcsolta az önindítót.
TDI752017-06-24 13:22:42 // 80367
Más. Szintén elektranyíka.
Ablakemelő. Eredetileg az ajtókban lévő nyomógombok (kapcsolók) kapcsolgatják az emelő motorokat. Amik szintén több csatlakozóval és vezetékkel vannak összekötve egymással. Eddig minden jó. De! Lemértem. az ablakemelő motor nem vicc 6-8 ampert vesz fel terheléstől függően. Nincs az az ennyi idős csati ami ne lenne rommá oxidálódva, és még az ablakemelő kapcsolók is ugyancsak korosodnak, oxidálódnak az érintkező pogácsák, és kopnak. Lassan már szinte minden kontakt melegszik ha az ablakot ki akarjuk nyitni. És a végén jobbik esetben eljutunk oda hogy nem lehet lehúzni vagy rosszabb, felhúzni vagy valahol összeég egy csati és ha mázlink van, kiolvad a biztosíték.
Ha nincs, van lehetőségünk a tűzoltási ismereteinket gyakorolni. :( láttam már példát erre.
Viszont relékkel megoldható gyorsan elegánsan. A végeredmény a hálózat szempontjából : hogy nem 6-8 amper megy át a csatikon, hanem max 360 milliamper.
Meg kell hagyni nem mindegy. Viszont 3 db nagy áramú kapcsoló kilőve és minimum 4 db szintén nagy áramú csatlakozó is kilőve. Itt a kis huncut. Ezek kapcsolják az ablakemelő motorokat az ajtókba beépített kapcsolók helyett. Azokkal csak vezéreljük ezeket a paneleket.
Ablakemelő. Eredetileg az ajtókban lévő nyomógombok (kapcsolók) kapcsolgatják az emelő motorokat. Amik szintén több csatlakozóval és vezetékkel vannak összekötve egymással. Eddig minden jó. De! Lemértem. az ablakemelő motor nem vicc 6-8 ampert vesz fel terheléstől függően. Nincs az az ennyi idős csati ami ne lenne rommá oxidálódva, és még az ablakemelő kapcsolók is ugyancsak korosodnak, oxidálódnak az érintkező pogácsák, és kopnak. Lassan már szinte minden kontakt melegszik ha az ablakot ki akarjuk nyitni. És a végén jobbik esetben eljutunk oda hogy nem lehet lehúzni vagy rosszabb, felhúzni vagy valahol összeég egy csati és ha mázlink van, kiolvad a biztosíték.
Ha nincs, van lehetőségünk a tűzoltási ismereteinket gyakorolni. :( láttam már példát erre.
Viszont relékkel megoldható gyorsan elegánsan. A végeredmény a hálózat szempontjából : hogy nem 6-8 amper megy át a csatikon, hanem max 360 milliamper.
Meg kell hagyni nem mindegy. Viszont 3 db nagy áramú kapcsoló kilőve és minimum 4 db szintén nagy áramú csatlakozó is kilőve. Itt a kis huncut. Ezek kapcsolják az ablakemelő motorokat az ajtókba beépített kapcsolók helyett. Azokkal csak vezéreljük ezeket a paneleket.
TDI752017-06-24 12:38:25 // 80366
Sajnos hogy mennyi az ellenállása az annyira nem mérvadó, csak nagy vonalakban hiba behatárolásra. Ez alapvetően egy induktív érzékelő aminek impedanciája van. A kettő nagyon hasonlít, de az impedancia frekvenciafüggő. Nagyon kicsi magnetosztatikus térerősség változásból állít elő egy négyszög jelet. Viszont ennek a nagysága nagyon pici.
Szinte mikróvoltos nagyságrendű. Ezért is nagyon fontos a jó kontaktus az akksi melletti 3 érintkezős csatlakozóban, valamint a jó minőségű árnyékolt vezeték használata.
Gondolj csak bele. Ott van szinte közvetlenül mellette a gyújtásnak a vezetéke amiben ugyancsak cca. 25-30 ezer volt cikázik.
Mindjárt folytatom
Szinte mikróvoltos nagyságrendű. Ezért is nagyon fontos a jó kontaktus az akksi melletti 3 érintkezős csatlakozóban, valamint a jó minőségű árnyékolt vezeték használata.
Gondolj csak bele. Ott van szinte közvetlenül mellette a gyújtásnak a vezetéke amiben ugyancsak cca. 25-30 ezer volt cikázik.
Mindjárt folytatom
TDI752017-06-24 12:26:06 // 80365
Az már világos hogy a mérőóra csodákra képes, de vagyon úgy néz ki hogy megvan az olajpumpa felújítási metódus is. Igaz nem olcsó játék de nagyon is használhatónak tűnik.
Csak kell egy olyan gépműhely ahol van rendes felszerelés és azt csinálják amit az ügyfél mond.
Csak kell egy olyan gépműhely ahol van rendes felszerelés és azt csinálják amit az ügyfél mond.
pb_2017-06-24 01:14:12 // 80364
A yó öreg maechanikus óra TSodákra képes.D
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-06-23 23:56:08 // 80363
Mesélj! (vagy leposztoltad valahol?)
Hogy ment az tönkre?
Talán írtam, hogy nekem is sikerült a hosszúpihi utáni 2. vizsga környékére feltámasztani a kilóméterórámat, addig fordulatszámmérőről olvastam le a sebességet :-)
Én a jeladót már kizártam réges-régen mint hibaforrást, viszont én is eléggé "leneteztem a kezem" mire meglett hogy mennyi az ellenállása, végül az ausztráloknál (brutál Sud-33 kultusz van náluk!) egy fórumból meg pb_-től tudtam meg a tuttit...
Hogy ment az tönkre?
Talán írtam, hogy nekem is sikerült a hosszúpihi utáni 2. vizsga környékére feltámasztani a kilóméterórámat, addig fordulatszámmérőről olvastam le a sebességet :-)
Én a jeladót már kizártam réges-régen mint hibaforrást, viszont én is eléggé "leneteztem a kezem" mire meglett hogy mennyi az ellenállása, végül az ausztráloknál (brutál Sud-33 kultusz van náluk!) egy fórumból meg pb_-től tudtam meg a tuttit...
TDI752017-06-22 16:07:13 // 80362
Srácok!
Úgy néz ki sikerült megoldani az olajpumpa kérdést, illetve a szintén beszerezhetetlen sebességmérő jeladó kérdését.
Nekem tegnap futotta le a 140 km-t a jeladóm és tökéletesen működik a saját fejlesztésű alkatrész .
Úgy néz ki sikerült megoldani az olajpumpa kérdést, illetve a szintén beszerezhetetlen sebességmérő jeladó kérdését.
Nekem tegnap futotta le a 140 km-t a jeladóm és tökéletesen működik a saját fejlesztésű alkatrész .
A.R.Peti2017-06-18 10:33:21 // 80361
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-06-01 20:32:20 // 80360
Hali!
Végül egész jól alakult a dolog, a Bárdyval úgy voltam , hogy a városnak abba a kapujába (szó szerint - hiszen ez Miskolc! ,-) nem készülök, a Unixosba tervezett út viszont el lett napolva - hívtam is őket, hogy ha rendelős, akkor is meglegyen másnapra... Ehhez képest raktáron volt tök ugyanaz mint ami a B.-ban is kapható...
Félre is tetettem -ahogy letettem a telefont, ugrott be, hogy még le sem teszteltem a szarakodósat...
Este beszereltem - pár zárás-nyitás ciklusban hibátlan....Mindegy, már elhozom az újat a U-ból, 1100 ft nem a világ...
Megvettem, hazaértünk, itthon jutott eszembe, hogy vagy 5-6 alkalommal is megálltunk az autózgatás során, de 1x sem ellenőriztem a zár működését - garázsban pótoltam a teszt - hát máris nem zárt le :-p (meg szerintem ahányszor megálltunk, nyitva maradt az az ajtó :-p)
Szóval mégsem volt pénzkidobás, amint lesz időm egy figyelmes, a precíz átsaruzást is magába foglaló szerelgetésre, akkár én azt beépítem akkor én azt....
Végül egész jól alakult a dolog, a Bárdyval úgy voltam , hogy a városnak abba a kapujába (szó szerint - hiszen ez Miskolc! ,-) nem készülök, a Unixosba tervezett út viszont el lett napolva - hívtam is őket, hogy ha rendelős, akkor is meglegyen másnapra... Ehhez képest raktáron volt tök ugyanaz mint ami a B.-ban is kapható...
Félre is tetettem -ahogy letettem a telefont, ugrott be, hogy még le sem teszteltem a szarakodósat...
Este beszereltem - pár zárás-nyitás ciklusban hibátlan....Mindegy, már elhozom az újat a U-ból, 1100 ft nem a világ...
Megvettem, hazaértünk, itthon jutott eszembe, hogy vagy 5-6 alkalommal is megálltunk az autózgatás során, de 1x sem ellenőriztem a zár működését - garázsban pótoltam a teszt - hát máris nem zárt le :-p (meg szerintem ahányszor megálltunk, nyitva maradt az az ajtó :-p)
Szóval mégsem volt pénzkidobás, amint lesz időm egy figyelmes, a precíz átsaruzást is magába foglaló szerelgetésre, akkár én azt beépítem akkor én azt....
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-05-29 11:19:06 // 80359
Főleg ha nem használod! :-)))))
Inkább arról mesélj, hogy installáltál már valamit a legutóbbi torinósi raktárkisöprősi beszerzésből? :-)
Inkább arról mesélj, hogy installáltál már valamit a legutóbbi torinósi raktárkisöprősi beszerzésből? :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-05-29 11:16:43 // 80358
Köszi!
Tegnap a Bárdinál is találtam 1100 ft-ért ilyen 2vezetékes "slave" motort. Nekem is az a tapasztalatom, hogy ha ez a mostani (ez gyárinak tűnik) a WD40-nel történő elárasztástól :-) sem javul meg , akkor ez a megmakkanás bármelyik hasonló korúval bármikor megeshet...
Ez olyan volt, hogy 1xcsak "elgyengült", működött az impulzusra de se lezárni nem tudta a nyitott ajtót - se fordítva...Tegnap egy kis kezeés után lezárni már jól tudott - nyitni viszont nem...Ilyen ár mellett nem fogom szétfurkálni ezt a régit...Tegnap óta ázik, ha nem javult meg mára, akkor kuka...
Tegnap a Bárdinál is találtam 1100 ft-ért ilyen 2vezetékes "slave" motort. Nekem is az a tapasztalatom, hogy ha ez a mostani (ez gyárinak tűnik) a WD40-nel történő elárasztástól :-) sem javul meg , akkor ez a megmakkanás bármelyik hasonló korúval bármikor megeshet...
Ez olyan volt, hogy 1xcsak "elgyengült", működött az impulzusra de se lezárni nem tudta a nyitott ajtót - se fordítva...Tegnap egy kis kezeés után lezárni már jól tudott - nyitni viszont nem...Ilyen ár mellett nem fogom szétfurkálni ezt a régit...Tegnap óta ázik, ha nem javult meg mára, akkor kuka...
LoneWolf332017-05-29 09:54:03 // 80357
Akár innen is.
De ha rákeresel az "univerzális központi zár motor" kifejezésre, sok találat jön fel.
A bontottal nincs jó tapasztalatom, volt ami 6 hónapon belül megállt,
volt ami addig sem bírta.
De ha rákeresel az "univerzális központi zár motor" kifejezésre, sok találat jön fel.
A bontottal nincs jó tapasztalatom, volt ami 6 hónapon belül megállt,
volt ami addig sem bírta.
pb_2017-05-28 23:43:16 // 80356
A bontottal sinTS semmi probléma.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-05-28 21:30:34 // 80355
Sziasztok!
Honnan érdemes szerválni B 2 ajtóba valósi központizár-motort?
(inkább új noname mint gyári 20-25 éves...)
(vagy 10 éve egy haveromnak a haverje vett egy noname univerzális 5 darabos készlet - de csak 3 ajtós (de még az is lehet, hogy csak 2?) verdába tette és valami 1500-ért nekem adta a maradékot.
A vezetékcsatlakozót leszámítva egyezett a gyárival , cseréltem is 1-2 db-ot - de már nincs belőle valamiért (mintha adtam volna tovább belőle?!)
Honnan érdemes szerválni B 2 ajtóba valósi központizár-motort?
(inkább új noname mint gyári 20-25 éves...)
(vagy 10 éve egy haveromnak a haverje vett egy noname univerzális 5 darabos készlet - de csak 3 ajtós (de még az is lehet, hogy csak 2?) verdába tette és valami 1500-ért nekem adta a maradékot.
A vezetékcsatlakozót leszámítva egyezett a gyárival , cseréltem is 1-2 db-ot - de már nincs belőle valamiért (mintha adtam volna tovább belőle?!)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-05-07 19:58:37 // 80354
Nyugi, minden rögzítési pontot ismerek... :-)
Csak annyi van belőle, hogy úgy voltam vele , hogy ha "1-2 nem fog rendesen attól még jó lehet" - na most szárazon összeraktam a 2 felet és kiderült, hogy az 5-ből csak az a kettő nem fog, ami a kormányoszlopon is átmegy :-P
Az egyikhez találtam gyári csavart , a másikba már az ellendarab kopás miatt kellett a bóti lemezcsavar , csak hosszabb. Szerdán megvettem, nyilván a fejét körbe "kelletlett" köszörülni , a végéből leszedni (szokás szerint 2-3 mm vagy 7-8 mm jó csak, boltban meg ugye 5 mm a lépcső)
- így elvileg jó, most még a korábban epokittel rögzített, de a horvát túra alatt letört egyik kormánykerékhez közeli csavar ellendarabját kell visszaragasztani sima epoxyval - csak ahhoz meg kéne előbb keresni, annyira gondosan elpakoltam :-p
Csak annyi van belőle, hogy úgy voltam vele , hogy ha "1-2 nem fog rendesen attól még jó lehet" - na most szárazon összeraktam a 2 felet és kiderült, hogy az 5-ből csak az a kettő nem fog, ami a kormányoszlopon is átmegy :-P
Az egyikhez találtam gyári csavart , a másikba már az ellendarab kopás miatt kellett a bóti lemezcsavar , csak hosszabb. Szerdán megvettem, nyilván a fejét körbe "kelletlett" köszörülni , a végéből leszedni (szokás szerint 2-3 mm vagy 7-8 mm jó csak, boltban meg ugye 5 mm a lépcső)
- így elvileg jó, most még a korábban epokittel rögzített, de a horvát túra alatt letört egyik kormánykerékhez közeli csavar ellendarabját kell visszaragasztani sima epoxyval - csak ahhoz meg kéne előbb keresni, annyira gondosan elpakoltam :-p
Mester2017-05-07 16:25:39 // 80353
Sziasztok!
Hozzá kezdtem egy 88-as 33 td teljes felújításhoz,ehhez kellene pár dolog,amire a segítségeteket szeretném kérni! Valaki tudna nekem szerezni szervós kormányművet,csöveket,szivattyút+konzolt stb? Nem feltétlen fontos egyben,jó külön külön is.
Lehet rossz,hibás,lyukas cső is,csak lenne meg minden!
Köszi!
Hozzá kezdtem egy 88-as 33 td teljes felújításhoz,ehhez kellene pár dolog,amire a segítségeteket szeretném kérni! Valaki tudna nekem szerezni szervós kormányművet,csöveket,szivattyút+konzolt stb? Nem feltétlen fontos egyben,jó külön külön is.
Lehet rossz,hibás,lyukas cső is,csak lenne meg minden!
Köszi!
127_sud2017-05-03 12:37:48 // 80352
Előkerült egy magyar Alfasud Ti QV, kicsit azért árban erősnek érzem de ez a tulaj/eladó dolga:
Eladó magyar Alfasud
Eladó magyar Alfasud
pb_2017-05-02 01:39:07 // 80351
Rögzíteni kell a kormányoxlopon alulról, középen.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-04-30 21:24:33 // 80350
Kormányburkolat-szakértő van közöttünk? :-))))
A régi , eredeti nekem elég csúnyán karcos, sőt foltokban már más a struktúrája a műanyagnak - így egyértelmű volt, hogy "valahonnan" (tényleg nem emlékszem honnan, hogyan és mikor került hozzám :-) származó, lényegében hibátlant teszem fel - ha felteszem, mert úgy voltam vele, hogy amíg az óra-egység feszt ki-be szerelődik (és uakkor garázsban áll minden éjszaka) addig felesleges kínlódni vele.
Vizsgára feltettem nyilván 2014-ben, utána egyből le is vettem. Legközelebb tavaly nyáron a horvát túrára tettem vissza - mondom benéz a yard az ablakon ne úgy nézzen már ki, mint amit épp most loptam :-p, meg ott lesz azért hagyva úton-útfélen kisebb-rövidebb időre kűfődön...
Nettó idegbaj volt az egész, nekem azért kell a legfelső kormányhelyyzet - ott viszont folyton beleakadt a kormány hátsó karimája - kicsit lejjebb engedve a kormányt meg még el is ment volna szódával (nem akadt+épp elfogadható férőhely) - viszont abban a helyzetben meg nem maradt meg az oszlop, folyton az ölembe esett :-( Hazaérve alig vártam, hogy letéphessem a g..cibe...
Most viszont ott tartok, hogy
- mivel kész az óra-egység és már hónapok óta szépen megy-sőt tegnap voltam Pesten vele és amitől még féltem ( olyan 100-120 körül kiszerelve is meg-megakadt a mechanika és régebben is volt ilyen gond menet közben a pályán) az rendben volt, egyszer sem akadt meg a mutató - pedig volt forgalom, 80 és 140 közt elég gyakran változott a sebesség -
szóval igencsak fel kellene tennem azt a burkolat (pont tegnap indulás után nemsokkal még itthon látom, hogy nincs jobbra index - sikerült N+1 beszállással kiszaggatnom az egyik alsó vezetéket a csatiból - kúton matricavásárlás után 1 perc alatt ovosoltam éppen - de ez is jelzi, hogy kellene oda az a cucc)
Szemre az eredeti és a szerzett burkolat annyiban tér el, hogy alul egyik oldalon más és máshol elhelyezett nyílás van valami vezetéknek, illetve a donoron 1el több csavar tartja össze a két felet.
Cikkszám alapján Ricambi szerint ez már facelift (92?) utáni , írja is , hogy "több rögzítéssel és módosított formával" - utóbbi nekem nem jött le, akárhogy forgattam őket hajszálra azonos formájúnak tűnik...
Úgyhogy nem tudom mi okozza (közvetlenül az, hogy a kormányoszlop döntésekor a burkolat előre-hátra mozog valamiért..) , mindenképpen ezt teszem fel. Legdurvább esetben levágok pár mm-t a kormányhoz csatlakozó szűkített nyakrészből - csak hátha valaki más is szenvedett már ezzel....?!
A régi , eredeti nekem elég csúnyán karcos, sőt foltokban már más a struktúrája a műanyagnak - így egyértelmű volt, hogy "valahonnan" (tényleg nem emlékszem honnan, hogyan és mikor került hozzám :-) származó, lényegében hibátlant teszem fel - ha felteszem, mert úgy voltam vele, hogy amíg az óra-egység feszt ki-be szerelődik (és uakkor garázsban áll minden éjszaka) addig felesleges kínlódni vele.
Vizsgára feltettem nyilván 2014-ben, utána egyből le is vettem. Legközelebb tavaly nyáron a horvát túrára tettem vissza - mondom benéz a yard az ablakon ne úgy nézzen már ki, mint amit épp most loptam :-p, meg ott lesz azért hagyva úton-útfélen kisebb-rövidebb időre kűfődön...
Nettó idegbaj volt az egész, nekem azért kell a legfelső kormányhelyyzet - ott viszont folyton beleakadt a kormány hátsó karimája - kicsit lejjebb engedve a kormányt meg még el is ment volna szódával (nem akadt+épp elfogadható férőhely) - viszont abban a helyzetben meg nem maradt meg az oszlop, folyton az ölembe esett :-( Hazaérve alig vártam, hogy letéphessem a g..cibe...
Most viszont ott tartok, hogy
- mivel kész az óra-egység és már hónapok óta szépen megy-sőt tegnap voltam Pesten vele és amitől még féltem ( olyan 100-120 körül kiszerelve is meg-megakadt a mechanika és régebben is volt ilyen gond menet közben a pályán) az rendben volt, egyszer sem akadt meg a mutató - pedig volt forgalom, 80 és 140 közt elég gyakran változott a sebesség -
szóval igencsak fel kellene tennem azt a burkolat (pont tegnap indulás után nemsokkal még itthon látom, hogy nincs jobbra index - sikerült N+1 beszállással kiszaggatnom az egyik alsó vezetéket a csatiból - kúton matricavásárlás után 1 perc alatt ovosoltam éppen - de ez is jelzi, hogy kellene oda az a cucc)
Szemre az eredeti és a szerzett burkolat annyiban tér el, hogy alul egyik oldalon más és máshol elhelyezett nyílás van valami vezetéknek, illetve a donoron 1el több csavar tartja össze a két felet.
Cikkszám alapján Ricambi szerint ez már facelift (92?) utáni , írja is , hogy "több rögzítéssel és módosított formával" - utóbbi nekem nem jött le, akárhogy forgattam őket hajszálra azonos formájúnak tűnik...
Úgyhogy nem tudom mi okozza (közvetlenül az, hogy a kormányoszlop döntésekor a burkolat előre-hátra mozog valamiért..) , mindenképpen ezt teszem fel. Legdurvább esetben levágok pár mm-t a kormányhoz csatlakozó szűkített nyakrészből - csak hátha valaki más is szenvedett már ezzel....?!
pb_2017-04-19 00:10:55 // 80349
Ha xeretnél bexállni az örök dbok versenyébe, akkor mindenképp ayánlott.DD
TDI752017-04-18 22:10:53 // 80348
Érdekes a klíma kompresszoron nincs ékszíj. Bár ha azt nézem az enyém legalább ennyire ritka SW 4X4 koni gátlókkal :-)
VinceP4 (Il capitano)2017-04-18 19:53:06 // 80347
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-04-13 09:32:03 // 80346
Úgy látom "egyedi hátsóablaktörlő-alaphelyzet" is járt hozzá! :-)))
pb_2017-04-12 23:13:58 // 80345
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-04-12 07:22:43 // 80344
Nem te mondtad, hogy SW P4 nem volt???!!! :-))))
pb_2017-04-11 21:46:08 // 80343
A VL nemTSak belpiacra ment.
"Szóval autentikusság ide vagy oda, én pont az alapmodellre jellemző silányságokkal bántam el első körben, amint tehettem Recarora cseréltem azt a hitvány ülést , állítható magasságú már az övem, stb, stb..."
Olyat kell venni amiben ezek már gyárilag benne vannak.P
)))
"Szóval autentikusság ide vagy oda, én pont az alapmodellre jellemző silányságokkal bántam el első körben, amint tehettem Recarora cseréltem azt a hitvány ülést , állítható magasságú már az övem, stb, stb..."
Olyat kell venni amiben ezek már gyárilag benne vannak.P
)))
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-04-10 14:47:29 // 80342
Később megyek a Teszkóba majd elolvasom vásárlás közben jól :-)))
Előzőekre visszatérve: nem azért nincs a tieden jobbos tükör, mert alapmodell! Az enyém is az (csak SW) de volt /van rajta. A tieden azért nincs, mert belpiacos modell - azokon hajmeresztő spórolásokat bírnak eszközölni, azon csodálkozok hogy nem kézi az ablakod elöl is :-)
(Én egy kézi ablakosat kipróbáltam az enyém előtt, akkor azt gondoltam az elektromosra hogy extra - aztán mikor meséltem valakinek kioktatott, hogy gyárilag mindegyik elektromos elöl - akkor mondom vissza lett alakítva.
Így, hogy már beleástam a mélyébe biztos hogy ygári volt mindkettő, eleve a gyári kárpitban van egy bepattintott dugóval lezárt lyuk - ez azért van, hogy lehessen tekerőset is csinálni.
Szóval autentikusság ide vagy oda, én pont az alapmodellre jellemző silányságokkal bántam el első körben, amint tehettem Recarora cseréltem azt a hitvány ülést , állítható magasságú már az övem, stb, stb...
Előzőekre visszatérve: nem azért nincs a tieden jobbos tükör, mert alapmodell! Az enyém is az (csak SW) de volt /van rajta. A tieden azért nincs, mert belpiacos modell - azokon hajmeresztő spórolásokat bírnak eszközölni, azon csodálkozok hogy nem kézi az ablakod elöl is :-)
(Én egy kézi ablakosat kipróbáltam az enyém előtt, akkor azt gondoltam az elektromosra hogy extra - aztán mikor meséltem valakinek kioktatott, hogy gyárilag mindegyik elektromos elöl - akkor mondom vissza lett alakítva.
Így, hogy már beleástam a mélyébe biztos hogy ygári volt mindkettő, eleve a gyári kárpitban van egy bepattintott dugóval lezárt lyuk - ez azért van, hogy lehessen tekerőset is csinálni.
Szóval autentikusság ide vagy oda, én pont az alapmodellre jellemző silányságokkal bántam el első körben, amint tehettem Recarora cseréltem azt a hitvány ülést , állítható magasságú már az övem, stb, stb...
Kobela2017-04-10 09:27:34 // 80341
http://www.oldtimer-youngtimer.hu/2017/04/boxer-poraz-nelkul-alfa-romeo-33/
Kobela2017-02-25 22:08:53 // 80340
Itt csak nem vagyok olyan aktív tagja a közösségnek az oldalon :)
Az autó amúgy 91-es még az OT-ig van pár év.. 2 éve vettem Olaszországban, amikor kerestem csak a minél gyáriasabb állapot volt a lényeg. Tükör gyárilag nincs, alap kivitel a legkisebb motorral, még karbis.
Az autó amúgy 91-es még az OT-ig van pár év.. 2 éve vettem Olaszországban, amikor kerestem csak a minél gyáriasabb állapot volt a lényeg. Tükör gyárilag nincs, alap kivitel a legkisebb motorral, még karbis.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-02-25 20:39:31 // 80339
Ja, hogy Te is itt laksz!? :-)
Tényleg ritkaság ilyet látni - még ha számomra a makulátlanság/eredetiség ténye önmagában nem is képvisel akkora értéket, mint sokaknak, illetve mivel egyértelműen én vagyok fordítva összerakva nyugodtan kimondhatom hogy szinte mindenkinek rajtam kívül - úgyhogy ne is adjál a véleményemre! :-)
Amúgy gyárilag nincs jobbos külső tükröd? (Az olajcserés képen figyeltem ki)
Gondolom a YT csak átmeneti állapot, az OT a cél!?
Az enyém az Alfissimoban szerepelt, egy, a feltámadását követő regionális találkozó képei közt - nem mintha annyira gyári vagy hibátlan lenne - inkább azért, mert egy 2000-es évjáratú 146 (nyilván már TS)-ot leszámítva a 156/147 előtti időből csak én képviseltem az érdekes és misztikus régmúltat :-)
Tényleg ritkaság ilyet látni - még ha számomra a makulátlanság/eredetiség ténye önmagában nem is képvisel akkora értéket, mint sokaknak, illetve mivel egyértelműen én vagyok fordítva összerakva nyugodtan kimondhatom hogy szinte mindenkinek rajtam kívül - úgyhogy ne is adjál a véleményemre! :-)
Amúgy gyárilag nincs jobbos külső tükröd? (Az olajcserés képen figyeltem ki)
Gondolom a YT csak átmeneti állapot, az OT a cél!?
Az enyém az Alfissimoban szerepelt, egy, a feltámadását követő regionális találkozó képei közt - nem mintha annyira gyári vagy hibátlan lenne - inkább azért, mert egy 2000-es évjáratú 146 (nyilván már TS)-ot leszámítva a 156/147 előtti időből csak én képviseltem az érdekes és misztikus régmúltat :-)
Kobela2017-02-24 14:24:47 // 80338
Az én autóm, a Youngtimer újság következő számában megtekintheti aki kedveli a típust.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-02-21 07:52:04 // 80337
Aprópopó: nincs valakinek ebből a 3szögből egy JOBBOS?
Ez a hátulról (oldalél felől) csavaros kellene, "végtaghiány nem akadály" jeligére :-p
Ez a hátulról (oldalél felől) csavaros kellene, "végtaghiány nem akadály" jeligére :-p
pb_2017-02-21 01:10:24 // 80336
Ok, velem lehet alkudni, akkor bohózat.D
pb_2017-02-21 01:07:10 // 80335
Az örök db.D
pb_2017-02-21 01:05:02 // 80334
Agy pihentető yátékok ezek.DD
Ha még Lvontabb akarx lenni, akkor dobd be a 7es dugót a kuplunghoz.DDD
Ha még Lvontabb akarx lenni, akkor dobd be a 7es dugót a kuplunghoz.DDD
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-02-19 21:48:56 // 80333
Mármint hogy "nem-hirdetés" mert pont az a pláne benne, hogy "AZ AUTÓ NEM ELADÓ!" :-p
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-02-19 20:57:59 // 80332
én még nem láttam, nem nagyon HaHu-zok, most is csak a "million forint 33"-at néztem meg , hogy megvan-e még? :-p
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-02-19 20:56:31 // 80331
A bétaverziót (hogy egyáltalán vissza tudjak pillantani-amúgy meg a rákot érdekli, hogy néz ki...) azt én is sokáig matattam, ez már csak a hab volt...:-p Még a "Nagy Leállítás" előtt egy garázsból toRatáskor eltört tőben az alaplap- amúgy a többi része csodával határos módon megmenekült . Vettem egy donor alaplapot - erre mire "kellettlett vón'" - addigra már eltűnt teljesen...Na, Vincétől szereztem egy rosso fényezettet kompletten - de hát ne legyen mán tiritarka, mondom kiveszem a belsejét belőle (vagy ráteszem az enyémnek a külsejét-ahogy tetszik)
Naná, hogy a 92(?) körüli faceliftnél minden kis részletében hozzápiszkáltak a tükörhöz - agybajt kaptam mire összehoztam...
Igazából innen
- a ház kerete volt laza , sziXalag nélkül lifegett menet közben
- megugye nem volt belül a 3szög...
Utóbbiból hoztam a piros tükörhöz, de annak is megváltoztatták a rögzítését, a joy mellett megy be a csavar - de a hozzávaló konzol már nem volt az ajtón és sehol nem találtam infót róla :-(
Úgyhogy nemrég megnéztem, miből élünk: hát a rögzítés egy dolog, de 92 után a 3szögek ilyen durva műbőrutánzatú struktúrát kaptak kívül. Mivel egy fészerben volt évekig , az erezetet belepte a klasszikus műanyag-kosz - azt meg még tükörsima elemről sem konnyű végleg eltüntetni - így visszatértem az "enyéimhez".
Ez a simább felületű 92 előtti , konkrétan ami nekem van az "csak" dobozban hánykolódik évek óta és a balos (jobbos? - hun' van még Karácsony!? :-p) majdnem hibátlan volt - mindössze egy lába volt letörve. Mivel ez a láb nem "bepattanó" csak belemegy az ajtókárpit tetejébe, adtam neki 1 Sélyt, kétkomponensű poliésztergyanta-ragasztóval "protetizáltam" a csonkot :
Ez több lépcsőben (rétegben) készült, cellux-darabokkal "zsaluztam" ki hogy azért megálljon valamiben a ragasztó. Így lett egy, a szükségestől valamivel nagyobb nyers-műlába neki :-)
Utána kisbarkáccsal nekimentem ésszel - végül kitartó melóval visszacsürüszköltem kb. az eredeti méretre
Úgyhogy ez a része megvan, 49,98 %-kal igényesebbnek "hat" az autó belseje így..
(ha nem nézel jobbra .-p)
A külső keret idegelt fel igazán, 0,5 grammos fing az egész - oszt a tövinél semmi nem fogta hozzá a fő-burkolathoz, - pedig sziló, pálmatex, minden játszott -sőt epoxy is (valamennyi sziXalagos bandázzsal fél napokig..) de nem maradt meg.... Végül rábukkantam a tükör tövénél egy beforduló szakaszra, ahol nem csak szemben találkozik két 1 mm-es él, hanem van felület is. Nem kizárt, hogy oda viszont már a Pálma is elég lett volna - de akkor már olyan idegállapotban voltam, hogy nem kockáztattam, ment szépen az epoxy bele (+bandázs,már celluxból - mert a sziXalagot már mindet elqrtam előtte :-p) - meg is fogta :-s
Naná, hogy a 92(?) körüli faceliftnél minden kis részletében hozzápiszkáltak a tükörhöz - agybajt kaptam mire összehoztam...
Igazából innen
- a ház kerete volt laza , sziXalag nélkül lifegett menet közben
- megugye nem volt belül a 3szög...
Utóbbiból hoztam a piros tükörhöz, de annak is megváltoztatták a rögzítését, a joy mellett megy be a csavar - de a hozzávaló konzol már nem volt az ajtón és sehol nem találtam infót róla :-(
Úgyhogy nemrég megnéztem, miből élünk: hát a rögzítés egy dolog, de 92 után a 3szögek ilyen durva műbőrutánzatú struktúrát kaptak kívül. Mivel egy fészerben volt évekig , az erezetet belepte a klasszikus műanyag-kosz - azt meg még tükörsima elemről sem konnyű végleg eltüntetni - így visszatértem az "enyéimhez".
Ez a simább felületű 92 előtti , konkrétan ami nekem van az "csak" dobozban hánykolódik évek óta és a balos (jobbos? - hun' van még Karácsony!? :-p) majdnem hibátlan volt - mindössze egy lába volt letörve. Mivel ez a láb nem "bepattanó" csak belemegy az ajtókárpit tetejébe, adtam neki 1 Sélyt, kétkomponensű poliésztergyanta-ragasztóval "protetizáltam" a csonkot :
Ez több lépcsőben (rétegben) készült, cellux-darabokkal "zsaluztam" ki hogy azért megálljon valamiben a ragasztó. Így lett egy, a szükségestől valamivel nagyobb nyers-műlába neki :-)
Utána kisbarkáccsal nekimentem ésszel - végül kitartó melóval visszacsürüszköltem kb. az eredeti méretre
Úgyhogy ez a része megvan, 49,98 %-kal igényesebbnek "hat" az autó belseje így..
(ha nem nézel jobbra .-p)
A külső keret idegelt fel igazán, 0,5 grammos fing az egész - oszt a tövinél semmi nem fogta hozzá a fő-burkolathoz, - pedig sziló, pálmatex, minden játszott -sőt epoxy is (valamennyi sziXalagos bandázzsal fél napokig..) de nem maradt meg.... Végül rábukkantam a tükör tövénél egy beforduló szakaszra, ahol nem csak szemben találkozik két 1 mm-es él, hanem van felület is. Nem kizárt, hogy oda viszont már a Pálma is elég lett volna - de akkor már olyan idegállapotban voltam, hogy nem kockáztattam, ment szépen az epoxy bele (+bandázs,már celluxból - mert a sziXalagot már mindet elqrtam előtte :-p) - meg is fogta :-s
pb_2017-02-19 18:59:52 // 80330
Régóta fent van már ez a hirdetés.
pb_2017-02-19 18:51:57 // 80328
Én aztán hót nyugodt vagyok.D Én tovább TSináltam, mikor anno a Rring beyáratánál kiesett belőle a tükörlap.)) Bár az yobbos volt.)
Műanyag.)))
Műanyag.)))
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-02-18 14:09:08 // 80327
gecsa2017-02-17 11:26:48 // 80326
Még mindig van olcsóért sud csomagtérajtóm. Rozsdamentes, újszerű. Ha valakit érdekel keressen meg.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-02-13 21:13:24 // 80325
Kb. egy hónapos infóm szerint pont azért elérhetetlen , mert dolgozik! :-) Van viszont egy kollégája , ővele lehet ezeket a szerelnivalókat egyeztetni - legalábbis az akkor Soroksáron Haddel cartársnál (159 SW) eltöltött egy nap alatt látottakból-hallottakból erre következtetek...
Tibi33S16Qv2017-02-13 20:17:07 // 80324
Szia Zé szerelő úr még dolgozik ?Mert telefon számán elérhetetlen...:-(
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-02-11 12:04:25 // 80323
Nyugi nem lesz benne hiba - csak azt a qrva bal külső tükröt is egy hétig csinálom! :-p
Izgalmas móka? - gondolom a "hőn imádott" szegecselt meXanizm? :-p
Izgalmas móka? - gondolom a "hőn imádott" szegecselt meXanizm? :-p
pb_2017-02-08 23:45:41 // 80322
"kificcen a komplett "zenekari árok" ott a szélvédő előtt és mindenen végigmegyünk szépen..."
Izgalmas móka.D Ayánlom figyelmedbe a mechanika rendbe rakását, sok boxxűságtól kímélhet +.)
Izgalmas móka.D Ayánlom figyelmedbe a mechanika rendbe rakását, sok boxxűságtól kímélhet +.)
Online tag
0
Vendég0
426
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...