Gábor(figi75)2007-01-31 21:33:06 // 16379
Akkor uccu neki,had szoljon!:-)))
Willy2007-01-31 21:29:37 // 16378
Robi nekem még említett valakit, aki a gyári lengéscsillapítót bármilyen keményre meg tudja csinálni. Hozzá kéne elvinni Figi lengéscsillapítóit is és megcsináltatni olyan keményre mint a sárga koni. :-))
Gábor(figi75)2007-01-31 21:27:23 // 16377
Jah,így már röktön más a leány fekvése,te szájkaratés! :DD.. .-)))
Gondoltam nem 2 csókért hoznál,de látom nehéz dió lessz!:-)
Gábor(figi75)2007-01-31 21:24:08 // 16376
Hát nagyon nem akarom elbízni magam,de eddigi terméseim:
2x 2.4 TD
1x 1.9 TD modern!
1x 2.5 TD
1x 2.0 TD
Ezek Alfák voltak és mögöttem értek célba,tanuk videók vannak!:-)
Hál isten még dizeltől nem kaptam ki,csak benyástól most készülök,2 TS pályázik rám,hogy mefogjon!:-)
A sperr alá magy kompakt,az adagolót lehet húzni,ha jóltudom a 2,4-sel lehet variálni!
Wickey2007-01-31 21:23:40 // 16375
el vagy te tévedve apám.
Két sperrem van, ebből egy kipróbált, és kell a két autómba.
A harmadik, ha "előkerül", akkor tartalék lesz :-)
Én azt mondtam hogy szerzünk neked is, nem azt hogy leraboljuk a jó öreg wikkejpapát :)
Azon gondolkodj inkább honnan akasztasz sárga konit, újban 185 euró tengelyenként (tehát 370 összesen az autóra). Rémesen gusztustalan az autód ahogy dülöngél. :D
belus1552007-01-31 21:18:12 // 16374
Beszélgettem a dizel gurukkal aki ezeket a fostos Crazy dizeleket csinálják!Ő szerintük ne gondolkodjak,a megoldás a fiat croma 2.5tdi adagoló,a porlasztokkal együtt!Ők mindig ezt használják!Ha jó a német fosra,jónak kell lennie a 75-re is!
Gábor(figi75)2007-01-31 21:17:08 // 16373
Nézzél be a Drift topickba,és ott nézd meg a rollam készült vedejót,majd linkeld át ide légyszives!:-)
És elküldhetnéd a magadról készültet is,én is megnézném a 220 hiteles-e!:-)
A Glaser-t elfújta,a Goetz-et még nem bírta az qurvajó!:-)
Gábor(figi75)2007-01-31 21:13:37 // 16372
Óoooooooooohoooooo!:-)
Akkor nagy az öröm komikám,veled örülök hidd el,és 1 rakat irígység is van bennem! .-)))
Hát még fogd vissza magad 1 kicsit,nehogy többel kösd be,de Egomra asszem elég idő elfog telni,1 röptetésre beülnék!:-)
A HF-ezést Robinál tervezem,mert a kardán ott lessz prooF-tól ő ad 1 tagod,így csak olcsóbb lesz,jah és Wickey sperr-t hoz nekem,ígérte!!!
Meg állítólag Robi szerez nekem Goetz-eket 30% kedvezménnyel,erre kiványcsi leszek,mert itt baromi sok lett 5400k db-ja!:-(
Gleser-rel nem szivesen raknám össze,mert azt már 1x elfújtam!:-(
De még képlékeny a dolog!
TDI752007-01-31 21:13:35 // 16371
Ezek a bosch adagolókkb. 150 kw telljesítményig használatosak. Asszem. Ha jól emléxem.
Tocsa2007-01-31 21:09:57 // 16370
Kifújta a túrbód a tömítést mi ! :-))
Amúgy milyen hengerfely tömítést használsz?
Tocsa2007-01-31 21:07:46 // 16369
A versenypályás az nagyon király jó hangja van hallani az erőt és nagyon megy!
Amúgy Tibyvel beszéltem 5000/db a beömlő és 5000/db a szemöldök!
A első lökös alá a spoilert még meg kell beszélni!
belus1552007-01-31 21:05:03 // 16368
Köszi az üdvözlést!Gyerek kori barim a durrancs(zepi),de az utobbi időbe az agyára ment a tuning!Olvastam a torok köszörülést a minap,és korai még az öröm!2.0td lesz(ha lesz).Összedugtuk a fejünket a szerelővel aki a lanciámat készitette,és abban rögtön egyet értettünk,hogy a hf az első ami cserére szorul!Főleg a porlasztó lefogatása miatt!Más turbo van a tervbe,és egy kis könnyités itt-ott!Kérdés:Benzines sperdifi alá megy?Adagoloból mit lehet kihozni?
Tocsa2007-01-31 21:04:54 // 16367
Padlógázon? 0.9 bar? Én nem úgy tudtam de majd megnézem valahol mondjuk
autodatán ha benne van!
Na eldöntötted már a hengerfelyezés dolgot?
Ma átment a vizsgán a verda újra 2 év műszaki és egy év zöldkártya! :-)))
Aszonta a kis srác hogy pipecül megy a szekér bár óvva intettem közöltem vele hogy még csak 24 Km van az új motorban !!! :-)
Mondta hogyha összekopik veszett lessz! De már most is veszett!!!!
Alig bíííírom visszafogni magam hogy ne toljam!!!! Áááááááááá!
Gábor(figi75)2007-01-31 20:57:49 // 16366
Tudtommal fel,a VM dizelek egyformek felülről mind!:-)
Csak nem HF-es? :-O
Gábor(figi75)2007-01-31 20:56:13 // 16365
Hát akkor üdvözlünk az "original back Alfások" táborában!:-))
Milyen kályha lessz 2.0-2.4? :-O
Ha kíváncsi vagy mit lehet kihozni belőlle kérdezz!:DD.. .-)))
Zepire én is pályázok ám!!!:-)
belus1552007-01-31 20:55:42 // 16364
Első kérdésem!75Td-re fel lehet rakni a 1552.5Tdi hengerfejét?
belus1552007-01-31 20:49:27 // 16363
Köszi!Már kezdtem aggódni!
TDI752007-01-31 20:48:18 // 16362
Szerintem igen.
:-)))
belus1552007-01-31 20:41:50 // 16361
Sziasztok Urak!Még nem kiabálom el,de lehet ,hogy a napokba szert teszek egy 75olajkályhára!azzal a célal teszem,hogy zepi kollegának elkenjem a száját az első gyorsulásin!Van már olyan autóm amivel megtehetném,de az nem volna korrekt!A kérdéseim fordulhatnék e hozzátok?
Gábor(figi75)2007-01-31 20:34:25 // 16360
Hát aki kipuff nélkül közlekedik,annak tényleg állati hangja van! :DD. .-))
Zsót2007-01-31 20:31:32 // 16359
Mellik??Nekem a versenypályás nagyon bejövős!!Állat hangja van:))))))
Zsót2007-01-31 20:18:32 // 16358
TE!!!!Hamis!!!
Mosmá nemis hiszek neked!!
;)
Hát igen,ha nem gyári méret van rajta össze-vissza mutat az óra,ne is csodálkozz rajta.Azt a 20ast nyugodtan levon6od,szóval 200fölött már tényleg mentél.
Gábor(figi75)2007-01-31 20:06:52 // 16357
Az adagolót már felújjította,nem ott van a hiba,és a csúcsok is jók állítólag,jah és 0.9 bar a töltés gyárilag,nem? :-)))
Még valami,sosem lett HF-es a verda csak elfújta a tömit,az nem ugyanaz!:-)
Nah mivan,nekem nem küldessz vedejót a nagy tempódról? :-O
Tocsa2007-01-31 18:39:48 // 16356
Ez nagyon odabas nagyon meegy!!
Tocsa2007-01-31 18:31:45 // 16355
Figyu cimbi lehet hogy egyszerűen ki kellene cserélned vagy hézagoltatnod a porlasztó csúcsokat ! Utánna egy adagoló állítás és felújítás! A turbódnak szerintem semmi baja a 0.5 bar a normális üzen max 0.8 és gyárilag kkk1 -es
túrbót raknak rá ! A figié szerintem nagyobb valószinűleg k2 es !
Ő egy vadállat azért jár 1 bar töltőnyomással :D
Ja és azért hengerfelyes mindig a kocsija ! :-)))
Tocsa2007-01-31 18:24:11 // 16354
Megsúgom ezt a videót a netről töltöttem le :DDD
De van benne valami amit mondasz kicsit furcsa .
Az enyémmel pedig tényleg mentem már 220 fölött igaz volt egy kis lejtő is benne de ez igaz!! Mekem 15" os zender kerekeim vannak 195/50 es gumikkal.
Gábor(figi75)2007-01-31 16:56:59 // 16353
Nekem 2200-pontban segberúg de nagyon!:-)
És ha betekered nem is kormol,csak fogyaszt nagyot? :-O
Nem lehet,hogy görbe a turbó lapát vagy tengely? :-O
Én arra gondolok,csak a turbód szarakszik veled,mert annak a mocinak nagyon kéne lépnie,Egomban kipróbálom,mert nem hiszem,hogy ennyire benga!:-(
Valami használt felújjított turbóval kikéne próbálni,mikor ajánlottam egyet neked 10k ért ekelett volna vinni!:-O
KKK,nemtom hanyas,majd megnézem,de elméletileg 91 évjáratot nézd meg!
Zsót2007-01-31 16:36:45 // 16352
TDI752007-01-31 16:26:31 // 16351
Neked mekkora fordulaton tölt a 1 bar felett?
Nekem tökig betekert nyomásszabályzószeleppel kb.0.8 bart tölt, mindezt
4000-4500 as fordulat között. Amint a füstcsavart bejjjjebb tekerem szinte semmivel sem megy jobban, viszont a fogyasztásom azonnal 10 liter körül alakul. Átnéztem a gumicsöveket a turbo és a szívósor között, igaz találtam lukas csövet de azt megszüntettem és semmi szivárgás. Piri azt mondta hogyha a turbo nem eszi az olajat akkor semmi komoly baja nincs (valószínüleg) és kutya kötelessége tölteni. Ezért gondoltam az adagoló beállítására. Viszont vannak huncut tények: A motor nem kopott, az adagoló fel lett újítva, a turbo nem eszi az olajat.
Bár lehet hogy egy kicsit szorul a turbo és ezért nem pörög fel rendesen, de még nem vettem észre semmi szorulásra utaló jelet.
Neked mi a száma a turbodnak? K hányas?
Gábor(figi75)2007-01-31 10:21:07 // 16350
Neked mévan kicsavarava a füstcsavarod tökig? :-O
Ne bengázá már,1x megbeszéltük hogyan állítsd be,ménem azt tetted? :-O
Annyi bizonyos,nekem annyira van betekerve,hogy éppen kormoljon nagyobb kraftra,és a töltönyomásom is 1 bar felett van,így nagyon-nagyott lép!:-)))))))))))))
Most mi a fő gondod,még a turbó? :-O
TDI752007-01-31 09:41:23 // 16349
Üdv for evrivan! :-))
Elképzelhető az hogyha az adagolón a füstcsavar nagyon ki van tekerve akkor nem csinál elegendő töltőnyomást a turbó?
Valamint elképzelhető e még az hogyha a füstcsavar nagyon ki van tekerve akkor az adagoló tetején kevő membrán nem tudja ráadni a telljes töltést??
Lehet hogy hülyeséget dumálok? Csak próbálok hangossan gondolkodni.
Ha van valami tippetek erre a két kérdésre akkor írjatok. Ha napközben nem de este tuti ránézek a topikra.
Zsót2007-01-31 09:39:14 // 16348
Majd meglátlak én téged 6 üveg sör után,hogy érdekel van-e rendes féked.Olyankor csak menni akar az ember..száguldani!!!:PPPPP
Zsót2007-01-31 09:37:19 // 16347
Megkaptam!!
Nem akarlak elszomorítani,de azt láttad-e,amikor az órád 220-ról visszavágódik 60-ra??Ezek szerint valami nem kóser...Az enyém ilyet még soha nem csinált.Valami kapcsolat lehet a fordulatszámmérőd,és a km/h-ád közt,aminek pedig nem kéne.:-/
Különben én is szeretném,ha annyival menne 1 TS hidd el.Az lenne a legjobb,ha beszereznénk 1 gps-rst,vagy milyen gépet,és azzal mérnénk le.De félek,hogy nem örülnénk...
Zsót2007-01-30 20:57:09 // 16346
Asszem,akkor egymást sikerült meggyőznünk;)
Zsót2007-01-30 20:43:16 // 16345
Okés!!Küld,már várom!!!
Zsót2007-01-30 20:41:38 // 16344
Biztos több!! ....8,3:PPP
Lobot2007-01-30 20:40:05 // 16343
Tibyvel vedd fel a kapcsolatot. Neki van ilyen, vagy ehhez nagyon hasonló a gépsárkányon. Szerintem meg is tudja csinálni neked (gondolom a sajátját is ő eszközölte).
Hari2007-01-30 20:13:32 // 16342
Hari2007-01-30 20:09:36 // 16341
Na mi van, tá tecik a gépem mocia?!
3 lityi, V6, biturbó, 600 paci....... kéne mi?
Tocsa2007-01-30 19:51:07 // 16340
Na miszter most linkelnék neked egy videjót de nemtudom hogy kell majd elküldöm emilbe kis sebességel kapcsolatos bizonyíték!
Tocsa2007-01-30 19:47:41 // 16339
Na mizu akkor tényleg megveszed speer kolléga fenevadját? Összejön ?
Tocsa2007-01-30 19:46:29 // 16338
NaTo2007-01-30 15:04:17 // 16337
Speer! Írtam adatlapodra, intéződik a Bank... :)
NaTo2007-01-30 14:56:47 // 16336
Nekem eddig Sau ötlete tetszett a legjobban. :))
Hegesztő...fix difi
Egyébként a "differenzialsperre" hasznos dolog, akárki bármit is mond.
Speer kocsijában pl. kifejezetten érezni a hatását. :) Kanyarban sperr nélkül száraz asztfalton ha megcsúszik a kocsi segge, az egyik kerék ledifferál és így nem igazán lehet tovább csúsztatni. Én a Giuliettánál így tapasztaltam. Persze ha van kellő lendület, akkor csúszni fog úgyis mindkét kerék, csak mikor kezd egyenesbe jönni, akkor darabosabb az autó mozgása, és könnyen "kiugrik" valamelyik irányba.
Gábor(figi75)2007-01-30 13:42:04 // 16335
Hát ha neked a gyorsulás 8,2-nél több,akkor komoly bajban leszel! :DD..:-))
Mivel 9,6 a rekordom!:-)
Hari2007-01-30 12:58:16 // 16334
Helyesen látod a kérdést! Ez igy van :))) A fogyasztás az nagyon összetett dolog, nagyon sok mindentöl füg. A gyorsulást is iszonyatos sok tényező befolyásolja. Na és a végsebeség!? .....ebenguba, az orák 90% -a csal legalább 10-15%-ot,.....gumiméret?....váltó.
Az én orám is mutatott már 230-at - a trafi meg 208-nál befagyott.
Zsót2007-01-30 12:46:27 // 16333
Végeztem a végsebességgel kapcsolatos véleménykülönbségek végett 1 röpke tanulmányt.
Gyári adatok:
-gyorsulás 0-100 km/h :8,2
-városi fogyasztás :9,9
-max. sebesség :205
Nomost a gyorsulás legjobb esetben 8,2 ,de általában lassabb.A városi fogyasztás is legjobb esetben 9,9 ,de általában több.Ezek szerint a max sebesség is 205 lehet...
Mert ha már gyorsulásra,meg fogyasztásra olyan adatot adnak,hogy fényezzék magukat,akkor mire jó,ha a max sebességből lefelé csalnának???Vagy annál jobb,minnél lassabban megy?!!
Szóval 205.De inkább 200.
Zsót2007-01-30 12:36:29 // 16332
Akkor elárulok én is 1et.Mivel biztosra akartam menni,nem csak erre a tényre alapoztam meg az állításomat.
A másik 2ő:-kanyarodás közbeni kaparáskor is 2 gumicsíkot hagy -pörgésre könnyebben kényszeríthető,és ott is 2 csíkot hagy.
Wickey2007-01-30 12:20:15 // 16331
Hehe, erről eszembejut az az ember aki felhívott hogy vigyünk neki diffit ladához rallyversenyre, mert elszarta magát az övé a szabadedzésen.
Aszfaltpálya volt, asszem a Lacházi reptéren.
Namost csak hegesztett difi volt otthon, levittük, berakta, csak erről nem tájékoztattuk :D
Első kanyarban olyat elsokallt a srác, hogy mindenki csak lesett. Utána már értelmét vesztette az időre autózás, látványra ment, közönségkedvenc is lett pillanatok alatt. :DD
de hogy utána hogy lebaszott a hegesztett difi miatt... :DDD
Saughassy2007-01-30 12:12:01 // 16330
Jobban meggondolva Figinek tokeletes lenne. :)