Tocsa2007-01-25 19:36:54 // 16229
Azzal magát nyírná ki amilyen vadállat :DDD
Iniezione2007-01-25 19:13:11 // 16228
Hali!Kössz az infókat,jó hallani azért,hogy van némi remény alkatrész ügyben:))egyenlőre lámpa ügyben vagyok meglőve kicsit,jó lenne kicserélni őket ne húzza le a kocsi amúgy nem rossz állagát!
Wickey2007-01-25 15:50:47 // 16227
öööööööö...
:-)))))))))))))
tény, az 1.8T talán egy hetet bírna ki alatta.
Egy jó öreg Alfa6 vagy korai gtv6 motor viszont még rendesen meg volt építve. A Milano meg a későbbi évjáratú gtv6 meg 90 motorok a legenda szerint már nem olyan faintosak.
Robi2007-01-25 15:42:40 // 16226
Figinek 2.5 V6 való, az viszonylag kinyírhatatlan. :P
prooF_752007-01-25 02:37:58 // 16225
Nah, ha azt is ilyen "kíméletesen" használnád, akkor a turbonyomást legfeljebb 0.5-ig vissza kéne venni, meg kb 5000km-nként selenia 20k-val babusgatni, hogy tovább bírja mint a dízel:))
Robi2007-01-24 23:07:59 // 16224
"Jólvan,de szépen hazahozol és eljössz értem ha készvan! :-)))"
Hja. A vonatállomásra. :)
"Mennyi esély van rá,hogy gátasak a 90 HF-ek? :-O"
Mittomén. Ha ilyen kérdéseket teszel fel nekem, akkor az autószerelő szakvizsga után elmegyek tenyérjós-képzőre is. :D
Tocsa2007-01-24 23:00:01 // 16223
Üdv vazze nem mindegy neki két hét múlva úgyis megint hengerfelyes lessz mert hajtja mint állat !!! :DDDD
Figikém lassan eléred a maximális kedvezményt a gépműhelyben :DDDDD
Gábor(figi75)2007-01-24 22:59:13 // 16222
Akkor azokat is szépen átpakolod!:-)
Jólvan,de szépen hazahozol és eljössz értem ha készvan! :-)))
Mennyi esély van rá,hogy gátasak a 90 HF-ek? :-O
Gábor(figi75)2007-01-24 22:56:07 // 16221
Mi ezt így szoktuk elintézni,keményen bele a lecsóba!:-)
Ha kulturált beszélgetést akarsz,menj el a nyugdijjas klubba! DD.. .-)))
A 1.8 túrót nehezebb lessz kinyírni,remélem!:-)))
Robi2007-01-24 22:41:41 // 16220
Akár így is csinálhatnánk. De mi van, ha annak a mocinak is gátas valamelyik hengerfeje? Ezenkívül a te hengerfejeidben vadi új szelepek meg szelepvezetők vannak. Ezzel azok is ugranának.
Ha rám hallgatsz, akkor kölcsönkéred a szomszéd Swiftjét, és azzal átvészeled, amíg elkészül a vas. Nekem is könnyebb úgy, nincs minden percem centire kiszámolva, és a végeredmény is jobb lesz. Persze úgyis az lesz, amit te akarsz. :D
Wickey2007-01-24 22:07:39 // 16218
Ja. Az nem ilyen fos dízel, azon egyben van a hengerfej :D
Marek2007-01-24 22:06:41 // 16217
Pfúúú mi van itt ma este????
Tessék viselkedni és öszzhangban, harmónikusan együtt élni, dolgozni, és azt nem szájjjal!!
Figi: Nehezen válsz meg a vastól akár tíz percre is mi!? Megértelek, de amit muszály azt muszály és HF-t is sem öt perc rendesen lehúzogatni tudod!
Hagyd a fe..be és vedd meg az 1.8 TB-t szerintem :)))))))
Pec2007-01-24 22:05:19 // 16216
Meg a hátsó lámpasor egy részét, a hátsó szélvédőt valamiért meghagyták, de még a bódét is megpüfölték.
Anno ezért zargattam Robit, mert féltem hogy megint ez lesz!:-(
A Benyás van most. Felújítattam a hónapban a lengéscsillapítókat, ezért most valamivel stabilabb a gépezet.
Elöl bal oldalt Uno hts., bal oldalon valami egész más méretű ismeretlen gátló volt.
Most egy kicsit más vezetni!:-)
Hát ha egyszer tényleg eladódik nagyon fog hiányozni a típus.
Gábor(figi75)2007-01-24 21:56:36 // 16215
Akkor most mi van,a benyás csak?:-O
És kitörték az üvegeit? :-(
Gábor(figi75)2007-01-24 21:53:11 // 16214
Akkor csináljuk úgy,hogy a nemrég szerzett dizelről besíkoltatod nekem a 4 HF-et és megcseréljük az enyémmel,oks? :-O
Pec2007-01-24 21:52:54 // 16213
Hát az ezüstből már nem maradt semmi, mert Robi mindent vitt.
Karosszéria elemek vannak még.
Sajnálatos módon a helyi kedves emberek lerendezték az összes ablakát:-(
Tartályokat kicserélgettem az Én kocsiméval.
Robi2007-01-24 21:52:40 // 16212
Te is tudod, hogy Viktornak csak a szája jár. Oda se fogja tolni a képét. :P
Robi2007-01-24 21:51:25 // 16211
Ötlet:
Előre lezsírozzuk a hengerfejest, hogy hétfő reggel visszük neki a cuccot. Vasárnap délután szétkapjuk az autódat. Hétfő reggel elvisszük a szajrét a hengerfejesnek. Hétfő délután elhozzuk a hengerfejeket, és összerakjuk az autót. Ehhez mit szólsz?
Gábor(figi75)2007-01-24 21:50:18 // 16210
Te is szeded szét? DD.. :-)))
A szédszedésben én is jó vagyok,ahoz nem kell diploma!:-)))
Robi2007-01-24 21:49:11 // 16209
Ez csak a hengerfejestől függ. A hengerfejes hétvégén nincs nyitva, mert miért is lenne. Hétköznap csak délutánonként érek rá, tehát mire leveszem a hengerfejeket, bezár a hengerfejes. Szóval legalább két nap, de akkor feltételezzük, hogy a hengerfejes mindent eldob a kezéből a kedvünkért, és azonnal megcsinálja a cuccot, amikor odavisszük neki. Elég valószínűtlen...
Wickey2007-01-24 21:47:53 // 16208
mit magyaráztam épp az imént??
Feljössz előző nap este. Szétszedjük bazmeg mint Floki a lábtörlőt. Másnap reggel a hengerfejesnél kezdünk. Utána estére össze van rakva. Utána meg mész elfelé, mert 24 óra is elég belőled. :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Gábor(figi75)2007-01-24 21:46:11 // 16207
Nem mondod,vagy nem menne? :-)))
2 nap?:-O
Gábor(figi75)2007-01-24 21:42:52 // 16205
Hmm,épp azért beszéltük így,hogy ne keljen sátoroznom napokig az udvarodban vazze!:-O
Most azt mondod,hogy 1 nap alatt neked ez menne? :-O
Robi2007-01-24 21:40:01 // 16204
Megcsinálom. Idehozod, szétszedjük, elvisszük a hengerfejeket összesíkoltatni, és utána rakjuk össze. Oks?
Gábor(figi75)2007-01-24 21:36:45 // 16203
Az nem,ma elég folyt az orrom előtt!:-(
Viszont a cefre befelé folyik az orcámba,ettől a rettentő okosság szált meg!:-))
Nah akkor megcsinálod,vagy térdre boruljak nagyságod előtt! DD.. :-))
Robi2007-01-24 21:34:39 // 16202
Itt ma még vér fog folyni. :DDD
Gábor(figi75)2007-01-24 21:33:59 // 16201
Nem,ott a magadfajta "hülyéket" nem tűrjük! DD.. :-))
Gábor(figi75)2007-01-24 21:31:42 // 16200
Ugyanmár,a talaj nem most lessz ingoványos alattatok,hanem akkor ha nem lessz jó a verdám!:-)))
És nem dicsekvésből mondom,de a zetor sorozatnál (Cseh remekművek) minden HF osztott,de még a deknik ez a nagy találmány,ott mehet a csere-bere!:-)))
Robi2007-01-24 21:30:48 // 16199
Szerintem meg ha nem egyeznek meg a hengerfejek, akkor is összerakhatja egyforma tömítésekkel, csak előtte síkoltassa össze a hengerfejeket. :P
Ugyanis ha a tömítésekkel próbálná meg kompenzálni a hengerfejek eltérését, akkor nem lenne egyforma a hengerekben a kompresszióviszony.
Wickey2007-01-24 21:27:48 // 16198
a mentőautóban is tizedmm-es tűrések vannak. Az nemjópélda :DD
Laci 146 1.9 jtd2007-01-24 21:26:59 // 16197
Nem akartam össznépi topik botrányt kiváltani!! :))))
Egy biztos az egy ékes henger már egy két hejen nát volt égve , atöbbi teljesen jó.
Gábor(figi75)2007-01-24 21:25:23 // 16196
Fuck me! DD.. :-))))
Én már nem vagyok semmin meglepve,főleg azért mert nem kimélem!:-)
A vas van értem és nem én a vasért!
Ez olyan volt mint 1 kommunista szlogen,munkásököl vasököl,oda csap ahova köll! DD.. :-))
Wickey2007-01-24 21:23:46 // 16195
Valami márpedig megbántotta azt a dugattyút :-) De induljunk ki abból hogy a fej tényleg teljesen jó. Ezesetben jó volna tudni tizedre a hengerfejek méretét (lásd az alábbi beszélgetést Figivel kapcsolatban), és ha egyeznek a hengerfejek magasságai (tizedre), akkor 2ékes tömítéssel összerakhatod mindhármat szerintem.
Robi2007-01-24 21:23:10 // 16194
Ingoványos talajra futottunk. Félek, hogy most Figi barátunk lelkébe gázoltál. :P
Legalább hasonlítottad volna mondjuk mentőautóhoz... :DD
Wickey2007-01-24 21:21:40 // 16193
Traktoroknál lehet, hogy még akár egy egész mm-t is elbír a tűrés... de ez egy szgk. :))))))))))))))))))))))))))))))
Laci 146 1.9 jtd2007-01-24 21:20:34 // 16192
Ah fejteljesen ép és jó.
Gábor(figi75)2007-01-24 21:20:08 // 16191
Értem én,de a szilvamagok nem igazodnak pár századot? :-O
Wickey2007-01-24 21:19:30 // 16190
öröm az ürömben hogy akkor "csak" a tömítés fogja megadni magát, és nem a hengerfej lesz gátas, ezt Figinél felfoghatjuk megelőző önvédelmi mechanizmusnak, az autó háromhavonta hengerfejtömítéscserével emlékezteti arra milyen szar is a hengerfejes autó :)
Robi2007-01-24 21:18:35 // 16189
És utána elmegy a postára, és befizeti a kötelező biztosítás, meg a telefonszámla csekket pálesszel. :P
Gábor(figi75)2007-01-24 21:18:04 // 16188
Miért,már elattál minden"hulladékot"? :-O
Meghírdetve itt nem látom őket!:-O
Wickey2007-01-24 21:17:27 // 16187
Ja, Figi, az már csak nálad van teljesen jól, ha a háromból egy henger (na jó, ha a henger nem is, a dugattyú biztosan) totál szét van verve, mi? :-)))
Robi2007-01-24 21:17:18 // 16186
Nem érted a lényeget. A leszorító csavarok mindig egyszerre két hengerfejet fognak. Ha nem egyezik századra pontosan a két hengerfej magassága, meg a két tömítés magassága, akkor előbb-utóbb hengerfejes lesz újra az autó, feltéve, hogy nem egyből, az összerakás után lesz szar. A szelepdekli tényleg le van szarva, de itt a blokk-hengerfej kapcsolat a lényeg.
Gábor(figi75)2007-01-24 21:14:52 // 16185
Jolvan,tehát akkor ha minden HF-rendben van dobd össze 2-ékessel oszt jólvan az,Robi megcsinálja neked házi páleszért!:-)))
Pec2007-01-24 21:14:29 // 16184
nana! Azért annyira nem kell leírni!
Kéthete nem volt egy szabadnapom se, és ezt megsinyli az autó is. Nincs időm foglalkozni vele sajnos, pedig igényelné.
Egyébkéntmeg nem félek Én attól hogy egyszer még lesz nekem 90-esem, de az maximum hétvégi autó lesz:-)
Legalább az Alfánál maradok, csak hátdó kerekes lenne...
Robi2007-01-24 21:14:10 // 16183
Egyébként szerintem mérd meg az összes dugónál, hogy felső holtponton mennyit áll ki a blokkból, és utána legalább akkora tömítést válassz, hogy ne tudjon beleverni a dugó a hengerfejbe. Inkább legyen vastagabb a tömítés a kelleténél, de menj biztosra.
Wickey2007-01-24 21:13:34 // 16182
én a legegyszerűbb esetet venném: hengerfejes volt a kocsi, átégett a tömítés. Csere. A szakik meg beraktak egyékest, a többit le se szarták mi van benne. Fellépett az 1. pont, és szépen összekócolta a dugattyú a szelepeket. Nem csilingelt a motor?
Gábor(figi75)2007-01-24 21:12:11 // 16181
Naszóval akkor azt vond ki!:-)
Jól bepasztázott szelepdekni tömítés csodákra lessz képes,ha ezek a fránya század miliméterek rakoncátlanok!:-))))
Robi2007-01-24 21:10:43 // 16180
Fasza. Akkor szerintem két lehetőség van.
1.
Azért sérült a dugó teteje, mert túl vékony volt a tömítés (1 ékes).
2.
Valami heftölés volt már annál a hengernél, és ezért kellett oda 1 ékes tömítés a 2 ékes helyett.