Tocsa2007-04-08 22:50:35 // 17779
Nah nem mindegy ? A lényeg , hogy kurvára megy oszt kész he ! :DDD
Amúgy tényleg jó! Ja a kúton mikor megforgattad nagyon csúnyán néztek odabent a cassás nénik!!! :))))
Tocsa2007-04-08 22:47:54 // 17778
Újjabb kérdés ! :DD Érdemes e kicserélni az injektorokat brutálabbra és ha igen melyik tipust javaslod!!! :) Ha bosch akkor a számát szeretném ha beírnád nekem! :)
Gábor(figi75)2007-04-08 22:47:54 // 17777
Nem jól emléxel,mert hajtott a kíváncsiság és megkerestem az elöző gazdáját,nem volt 1x-rű,de kifaggattam és közölte,hogy azért nem engedett az árából sokáig mert közel 200k-őlt bele a motorba mikor kinyiffantották,és a szerelője mondta,hogy 2.5 nem füzték össze,az pedig 125LE!:-)
Jah és oktató autó is volt!:-)))))
Tocsa2007-04-08 22:45:49 // 17776
Cső pajti ! NA NÁ!! :DD Szeretnék gyorsulgatni is alkalom adtán ! :D
Na meg nyerni is !!:DDDD
Amúgy meg jó húsvétolást és locsolni valót KÍVÁNOK neked és minden kedves caartársunknak!!
Robi2007-04-08 22:31:26 // 17775
Az elektronikus adagolós 164 motor a 125 pacis, a mechanikus adagolós "csak" 114. Egyébként én úgy emléxem, hogy amikor hengerfejeztük anno a gépedet, 88-as furatot mértünk, ami pedig 2.0 mocira utal. Szerintem inkább a nagyon patent állapotnak köszönheted, hogy még a 2.5-ös gépekkel is nyugodt szívvel versenyre kelhetsz.
Gábor(figi75)2007-04-08 22:23:20 // 17774
Semmi kritikával ne foglalkozz,még az enyémmel sem,az röktön látszott,hogy nem kókány a paripa!:-))
Jah és a festés nekem bejött,és ami nekem tetszik az tuti szép,legfeljebb a többieknek izlésficamuk van! :DDD....:-))))
Robi2007-04-08 22:22:47 // 17773
Üdv a csapatban, és én is gratulálnék az autódhoz. Becsülöm, hogy ennyi időt és energiát voltál képes beleölni a projektbe, no meg hogy ilyen mélyen beleástad magad a témába. Szerintem abszolut meghozta a gyümölcsét. :)
Wickey2007-04-08 22:21:31 // 17772
jóvan attól még tüzelőanyagellátáson lehet farigcsálni csak mert össze van rakva a motor, nemde? :-P
Gábor(figi75)2007-04-08 22:20:02 // 17771
Szevasz barátom,hogy te miken töröd a fejed,ép,hogy most kalapáltad össze vasadat nem is akárhogyan és máris okosítanád!:-)))))
Tocsa2007-04-08 22:09:24 // 17770
Ja a Jim Kartalamakis könyveket megvetted? Honnan lehet megszerezni a leggyorsabban és mennyiért?
Tocsa2007-04-08 22:07:10 // 17769
Naa üdv testvér nagyon sajnálom ,hogy nem tudtunk összefutni !! Nekem nagyon bejött amit láttam látszott a gépen hogy nem két hétvégén rakódott össze!:-)))
Ha már ennyire benne vagy a M4.1 motronic ecu ban lenne egy kérdésem !:-))
A 2.0 Ts motorból mit tudnál kihozni ???? :)))
Kis vezérlés módosításra gondolok na meg a üzemanyag nyomás fokozására,
és persze olyan power gyujtásra mint neked van csak ebben persze duplán!!:))
Szóval több nyomatékra és pörgősebb motorra vágynék !!! 6.5 alatt lenne százon azzal már meg lennék elégedve!!! :DD
Amúgy a Bélát üdvözlöm ! Nagyon nagy szaki csak eléggé messze lakik tőllem! :(
Megvan még a Giuilettája? Annakidején fűzögettem a Titivel hogy adja már el nekem !!!:)))
Wickey2007-04-08 10:11:20 // 17768
Marek: soha. Lusta vagyok. Nameg csóró. Amúgy a gyári megoldásokban hiszek.
kizzo: Szép munkát végeztél az autóddal, irigykedés on :) Én V6 függő vagyok, sornégyest csak dízelben bírok elképzelni, szóval majd a V6ra megy egy aftermarket mappolható ECU (mondjuk megasquirt vagy ilyesmi), de az a jövő zenéje.
[k i z z o]2007-04-08 09:41:19 // 17767
A kép, bocsi.
[k i z z o]2007-04-08 09:40:43 // 17766
Igazad van, a V6 megbizható, a turbo meg iszonyat erős bír lenni.
De valahogy nekem egy sor 4 kecsesebb bír lenni.
Persze nem kivánom egyikőtöknek sem egy tuning EVO turbo fenntartási költségeit a nyakába. Egy jó haveromnak van egy EVO Integralja, hát kényes kis csöppség.
Ugyanakkor egy 450 LE EVO turbo alfa aszerintem kb. havona szétszedeti magát. Bélánál volt egy motor, 1.8T 320LE. Amikor megjött a töltés rendesen, szépen a popiját kibaszta ha kellett 60 -nál, 100 -nál, ahol elkapta.
Ez a motor havonta ment generálra. Nyaralni, de még hosszabb utakra is 2 safety carral kellene menni.
Amúgy itt egy álom V6 tuning, de ez megint buksza szaggató:) kb 500paci, utcára.
Marek2007-04-08 08:43:53 // 17765
Köszönjük szépen a kimerítő választ, így biztos semejikünk nem tudta volna leírni!
Sorry, ha valótlan dolgokat írtam az autódról, de úgy tűnt én jegyeztem meg a legtöbbet abból a pár perces isssszonyatos informácio mennyiségből amit Eromban ránk "zúdítottál", ennek tudhatóak be a pontatlanságok!
De a LE az látod megmaradt bennem!:)
Igen arra gondolta, ha ezt egy Amerikával csinálod meg technikailag - és ügyebár a V6 az egyik legmegbízhatóbb Alfa motor/ jó tuning alap/ - egészen más tartományokat sikerült volna összehoznod LE és nyomaték ügyben egyaránt!:)
A másik az 1.8 turbót anno 450 LE-rőre is felnyomták anno az Alfa Corse-ban, nem is olyan rengeteg munkával és valószínűleg a tuningleírások is megvannak hozzá....
Mindegy, üdv itt csapatban, örülök, hogy ittléteddel emeled a színvonalat, az autódisegn meg mindeki saját ízlésén múlik, nem hiszem, hogy rosszindulatból szóltuk "volna" le! Ez itt egy ikyen forum, ahol mindenki őszintén leírja a véleményét, még ha néha az nem is a legszmpatikusabb!
De azért mindenki rendes, ÖSSZETARTÓ és segítőkész! :))))))
Remélem megmutatod hétv égén a Hondások ellen mit tud egy régi Nord motor, ha szakértő kezébe kerül???!!!
Más:
Srácok Wckey is villamosmérnök, neki méé nincsenek/voltak ilyen v. hasonló cuccok a GTV-jében???:)(:
Tényleg Wikk mikor ugrik má ki belőled a mérnökember?:)))))))
[k i z z o]2007-04-08 01:33:27 // 17764
Hi,
Regisztráltam az Amoren, úgyérzem 1-2 mondatot illene az autóról írnom, mivel már mindelféle gyereknek el lett az autó + motorja keresztelve:)
A motor egy 1984 -es alfa 90 blokk és nem 1.8iE hanem egy 2.0iE 2M hengerfejjel. Ez volt a donor, még 2001 -ben vettem, aluminium árban, elektronika, illetve mindenféle cullang nélkül.
A felujított lomis motor beépitésre került az autóba, ami eredetileg egy 1.6iE. Az eredeti 1.6iE Motronic Open loopban hajtotta a 2.0iE motort, persze a MAP-ek többségét modositottam. Nem ment rosszul, de azért csak gyári 128HP. / appr. 186NM
A jelenlegi motor 2007 Jan. - ban készült el - épitődött be - , mintegy 2 éves munka illetve pénzgyűjtési akció után, mivel a kaszni 2006-ban már elkészült. és megkapta az általatok nem igen kedvelt színt:) A kasznimat aműgy nem leszólni:) Bár helyenként nekem is vannak gondjaim vele, de saját LEGO + minden műanyagos munka saját + saját előkészítés festésre + saját színválasztás:) Nekem tetszik, bár tisztán tartás szempontjából egy általatok is emlitett finom ezüst Suzi igénytelenebb állat. ja, és társamnak van egy KA- ja, majdnem bejött a FORD -os comment:)
Szóval a motor egy 2.0iE 2M és nem 1.8iE.
A donor hengerfejet 2005 -ben hoztam Schulek Béla barátomtól, miután elég infom volt arról, hogy szakszerűen egy 2.0 nord motort hogyan kell tuningolni, milyen motormanagement kell hozzá, mennyire megbízható, na meg HOW MUCH:) A mechanikai tuning ügyében rengeteg infot gyüjtöttem, sok hozzáértő emberrel beszéltem, pl. Jim Kartalamakis, aki ezen motoroknak legnagyobb tuner- je, voltak számaim olasz motorépítő cégektől (méretek, szelep diam.stb.).Na meg motormanagement ügyben is igyekeztem odafigyelni, okositottam magam Weber Alpha, Motec, stb. cuccokból, amit lehetett, HW, SW. Na meg fél évig diassembláltam a Motronic kódot, több kevesebb sikerrel.
Ugyanakkor azért nem lett 3.0 V6 amint ezt irtátok - miért nem csináltam turbo EVO - t stb., mivel álmom egy monoblokk GTAm 245BHP /8000RPM - ami elérhetetlen - gondoltam a 2.0 Nord -ból lehet valami hasonlót csinálni.
És sokan csináltak is. úgyhogy gondoltam hajrá...
Szóval a hengerfejet kis kezemmel fél évig faragtam csatornaügyileg. Ebben benne vannak a közbenső szivócsövek, minden a pillangó után a szíváselosztó 4db kimeneti csöve is. Ja, és nem polirozott, cak kivülről mert az már nem divat:) Valamint nem folyik olyan jól.
Ezek után került bele 4db 46mm BMW gyári 735i szívószelep, + gyári új Alfa kipufogószelepek - ez az ideális viszony a GTAm-ben is 46/40. v. 46/38
Persze mindez spéci szelepvezetőkkel - 9mm helyett 8mm.
Készült rá egy GTAm másolat kipufógórendszer ami nem végig 60-as, hanem
leömlő 38, 1. gyűjtőcső 2x 45, majd végig 60. A hengerfej füleket - macifülek - kb. 2 hónapig csináltam rá, meg a többi összekötő talpat is, 12-es KO33 - ból, rendesen levett fizikailag:) A csövezést pesten Janóék hajtották rá 1 nap alatt - megvártam, a rendszerrel a kocsiban jöttem haza és itthon hegesztettük össze AWI -val, mivel nekik nincs.
A szeleprugók Kent VS42 -k, a rugótányérok made in TITAN.
Vezérműtengely ügyileg sok kört futottam, volt benne már egy pár CB. KENT na meg jó magyar Szuromi is - volt egy jó profilja de azt a vas eltörte 300e kárt okozva a kész motoron.
Amikor a hengerfej elkészült akkor került a kocsi Schulek Béla barátomhoz akivel a hengerfejet egybehegesztettük a blokkal:)
Kapott új kartert, főtengelyt, grammozott golyószórt hajtókarokat, erősített vezérmű hajtást, ASSO 7003 dugókat, hüvelyt, Spesso tömítést, na meg a hengerfejet. Így van benne 12:1 sürítés.
Marek irta, hogy 16L eszik, meg 170LE. Ja. Városban 11L elég neki kocsikázva, FASZT and Furious módban biztos fal 16-ot, jobbláb függő. Igaz, csak kb 170LE, de így most autózható, jó vele akár munkába is menni. Első összerakásakor tudott szerintem többet is sokkal, de 4000 alatt 1 tuning zsiga leverte, utána viszont halálosztó volt, magyarán 2-ben 70 körül indult meg, igaz 120-ig füvet nyírt alatta azonban tetveskedett. Amolyan pályamotor lett belöle, a garázsba alig akart bekapatni.
A motor határai nagytengellyel + benzinnel 205 -220 LE. Azaz most kisebb tengellyel fut - Colombo Bariani 47, 290deg 11mm, de igen jól vezethető. És ez fontos.
Azóta már van benne 4db Renault F3000 46 -os szelep, mivel a szuromi tengely törése a BMW -ket a hengerfej 1 részével együtt lerendezte. Az F3000 szelep nem lyukas, így elvileg +0.5 öt hozott a süritésen.
A CDI multispark gyújtást a sürítés miatt építettem, 110mJ / szikra x 3 - fordulaton.
Na meg a potik:)
A motorvezérlésnek 2 fő üzemállapota van. 1. normál, pénzemhez illő, 2. CHIP ON, MAP -ot vált, zabál, és jöhetnek akár a potik is:) A motorvezérlés mihelyt átáll általam tuned módnak hívott tartamra, aktiválja a befecskendezés módostót azon túl, hogy a Motronic is dolgozik rendesen. A befecskendezés modosító - saját védett szabadalom, 1év fejlesztés :) - a motor terhelésétől, pilóta gáztiprási hajlamából, fordulattól függöen változtatja a benzinmennyiségeket. A potikon a terhelésfüggő benzintöbbletet, lehet adni, ugyanakkor mintegy karburátort lehet vele szimulálni. A szoftverével vannak még gondjaim, de 95%.
A kocsi üzemanyag rendszere tehát szinte:) gyári, azaz injektoros ML4.1 motronic. De mivel nem akartam rá 45-ös Weber -eket ezét a poti segít:) Azaz menet közben - igen jól jött a motor beállitásakor - lehet e benzin mennyiségeket változtatni terhelési állapottól függően. El lehet vele érni pl. azt amit egy Weberrel, ha leléped, befecskendez amennyire állitva van - ha kell fullasztja a motort 2.8bar üzemi nyomáson is, igaz a Motronic nem egy új generációs Ecotec EURO 4 v. még rosszabb EURO 5 motormanagement, de azért késik sokat egy WEBER - hez képest. Szóval a potik egy Weber 45-ért kárpótolnak, ha nem is torokhangban. Bár a 65-ös pillangó is szépett szippant a herélt légtömegáram - mérőn át.
A 14.7:1 sztochiometrikus levegő benzin arányt meg el kell felejteni egy iyen motornál. Alapon ha gondolja bezabál - próbálom azért éhesen tartani szoftverügyileg több kevesebb sikerrel-, adott terhelési szakaszokon szinte teljesen szegényen jár. Ezt egy Bosch Uego WB lambda szenzorral próbálom most korrigálni - egyenlőre még csak PC-n, de mindenképp a gázreakció + teljesítmény rovására fog menni. De egy ilyen motor nagyon szélsőséges üzemállapotait nagyon nehéz lekezelni.
A hajtása kis lentkeréken át egy új turbós kardán + dupla kuplung + 2.5V6 váltó könnyített hajtó illetve hajtott sorokkal, új szinkronokkal + kapcsolókerekekkel.
Ja, a kocsi 6 éve készül, most már nem igen akarom piszkálni, elég volt:)
Nem biztos, hogy + 1x nekiállnék, de nem autóznék egy gyári 3.0 V6 - ban sem, ahhoz annak is sok hibája van. Előbb utóbb "baszná mindíg valami az agyamat".
Végül ez a kocsi is azért épült, valahol itt indult a dolog, mert egyes hibáit próbáltam kiküszöbölni, most elégedett vagyok vele (pillanatnyilag, anyagilag meg főleg) - a motor annyira nem, de reccsenős váltó, szar alfa kontrol, szar műszerfal - itt nem a designra gondolok, hanem az akkori szakmai megoldásokra, amik nem bírták a 16 évet. Bár gondolom ezt nem kell magyarázni.
Ugyanakkor 1 mai Fiat -ban sem ülnék pl. 147, 156, 159 stb, ahhoz látom túl sok szart fejlesztünk beléjük, elektronikailag a GM csoport FIAT / Alfa tagja a leg olcsó Jánosabb azaz rendesen nincs bennük ANYAG, csak design ami meg 1 idő után nem elég.
Lehet hosszúra sikerült, de maximalista vagyok:)
Akinek tetszik a kocsi annak örülök, akinek nem az meg :)
De az biztos, lehetne jobb is.
Marek2007-04-08 00:34:09 // 17763
Így igazi Figikém és láthattad is, hogy miért!
Amúgy ma tartottunk este egy vadiúj "úfó" H civicessel egy minitalit a Kerepesi úton:
én 40-nel gurultam 2-ben, a piros lámpa felé fékezve, amikor ő kb 70-nel elhúzott mellettem lendületből.
Lámpa sárga , hondás nem is lassított a piros láttán padlózta agépet mert mögötte tolta egy WV, én meg felvettem a kesztyűt és 2......3.......4...... 195km/óra pillanatok alatt, a hondás arcára fagyott a sikítozó műgádzsija hangja amikor valahol a 3. elváltása után leelőztem őket!
Ilyen gyorsan még egyx sem láttam meg az Őrs vér teret, satufék+motorfék éppenhogy betudtam fékeznia a kanyarodó sávba,
a H-ás megállt, és mikor még belenéztem elkanyarados után a tükörbe, akkor érkezett megy a WV jócskán megkésve...!
Így szebb lesz az álmom - bár az adrenalin szintem még messze a normális értéktől - , nameg éreztem, hogy az Alfával lell mennem biliárdozni, és nem a Puntóval...
Gábor(figi75)2007-04-07 22:12:32 // 17762
Hát persze,azért az fontosabb!!!
Azért rohadok én is társasházban,mert sajnálom az Alfát és megadok neki mindent amit kér,így nehéz lépni,de fontos,hogy jól érezzük magunkat a 7köz napokban is!:-)
75 nélkül már nehéz elképzelni,ez a tipus valahogyan megbabonázza az embert,nemtom hogy van ez,de itt még 3-4 ember választott ilyen modelt azé,mert szerelmes bele és nem 1 kósza ötlet volt,igaz MAREK!:-)
Még az enyémen is van kis lakat munka és fényezés majd 1x,akkor lessz 100%!
belus1552007-04-07 22:06:12 // 17761
Sajnálom is!Bő másfél év alatt készült el sajátkézzel,850-be volt fényezés nélkül!De most így vagyok a Lanciámmal is!Meg fog szakadni a szivem,ha elviszik!De száomra teljesen használhatatlanná vált!Azzal kárpotolom magam,hogy az árával egy lépéssel közelebb kerülök az ingatlanhoz,amit kinéztem!
Gábor(figi75)2007-04-07 21:56:25 // 17760
Aha,bánhatod is!:-)))
Szóval olajkályhád volt,akkor naggggyon bánhatod,most az enyém mint kiderült 2.5 TD=125 LE,és naggyon szeretem szivatni vele a sok Off-fos bunkót,nem szivesen válnék már meg tölle,most áll 700k-ba kb,és még vannak terveim!:-)
belus1552007-04-07 21:52:14 // 17759
Milano lesz!!De Dobi kollega tulajdonát képezi majd!De vissza sírom azt az időt amikor még ilyenem volt olajkályhába!
Gábor(figi75)2007-04-07 21:42:31 // 17758
Namost akkor TS,vagy Milano lessz? :-O
Jah,és grat a vasakhoz,sztm nagyon jó választás volt a 75 !-)))
belus1552007-04-07 21:19:07 // 17757
Üdv!A kék egy gazdátlan milano!Sajna teljesen használhatatlan!Mindenhol elrohadva,a dugattyu beolvadva,a bőr belső kiszaggatva,és még sorolhatnám!A pezsgő szinü olaszból érkezett(köszi Trencsik Roli),2.0 Ts volt,és teljesen makulátlan leszámitva a gondatlan alkalmazottak jeleit!Soha nem volt sérülve,nincs elrohadva,tökéletes alany lesz a milanonak felébresztéséhez!Ma szétkaptam mind a kettőt,de nem lesz egyszerü!A mocija nagyon bika,csak a vezetékelés lesz babra meló!De ha minden igaz,abba van segitség!Ha összeáll,akkor Dobi kollegának ütös kis autó lesz a valaga alatt!
Wickey2007-04-07 20:14:24 // 17756
Nincsmit, máskorse.
Nameg majd jól belinkelem 10 perccel a lejárat előtt. Kurva sok értelme lenne.
Robi2007-04-07 19:03:20 // 17755
A jobb hátulján nem egy Milano felirat van?
Marek2007-04-07 18:41:23 // 17754
Tényleg kösz, hogy legalább belinkelted ide!
prooF_752007-04-07 18:01:56 // 17753
sziaszia! jó kis projekt lesz! sok sikert hozzá!! lehet tudni valamit a betegekről? az első ha jól látom egy america..
Robi2007-04-07 14:35:53 // 17752
Kedves tőled, hogy nem szóltál. :)
Wickey2007-04-07 13:46:34 // 17751
akkor vegyél.
Két hete ment el egy szett 20ezerért 20%-os (=tehát egy szezont még használható!) gumikkal ebayen.
Robi2007-04-07 12:53:45 // 17750
Nekem nincs se 15-ös, se 16-os. És baromira nem is érdekel, hogy 15-ös, vagy 16-os, nekem így is - úgy is kellene. :)
Robi2007-04-07 12:52:29 // 17749
Még szerencse, hogy teljesgáznál nem lambda-vezérelt a motor, hanem a teljesítmény szempontjából ideálisnak vélt benyamennyiséget küldi a computer.
Rumi2007-04-07 11:04:01 // 17748
Ezt tartja kordában rendes autó esetén a lambda szonda, ha megnő a zokszigénszint a kipufogóban, lobbizni kezd a motorelektronikánál extra üzemanyagért.
LOL
ez mekkora duma :DDDDD
Vikk752007-04-07 10:59:44 // 17747
Szép felni amúgy tényleg.
Wickey2007-04-07 10:55:26 // 17746
mosmé. :-)
ott a kép az oldalamon, egész korrekül mutat a gtv-n :D
Vikk752007-04-07 10:43:52 // 17745
Amúgy te se vagy épp 18-as kerekekkel itthon :P
Vikk752007-04-07 10:39:02 // 17744
Kár :( Erről a képről 16-osnak néztem... Majd lelopom kopasssz americajáról. Kap helyette nagyon szép 14-es háromágút :D
Wickey2007-04-07 10:36:29 // 17743
ugyanmár, mi a különleges abban... 15"-os már a világon mindenkinek van. Az igazán nagy eresztés abból a 16"-os. Az meg fehér holló, szóval vettem helyette én is Siena-t 18"-ban
Vikk752007-04-07 10:05:21 // 17742
A Zenderre rohadtul vevő lennék!!!!
Wickey2007-04-07 10:01:18 // 17741
vagy mérnem talicskázta be ezt a halom lóvét egy suzuki márkakereskedésbe és vett volna egy új stiftet az asszonynak, magának meg a szomszédos ford kereskedésből egy új kókuszt 50% kezdővel. :)
Mellesleg Marek, neked is mérnem elég jó a puntó, minek költesz a rozsdaboglya 75re, dobnád ki inkább a szemétbe, nekem is miért van már megin két gtv-m a 156 mellé, és mér nem lapos a Föld, és mér kék az ég?
Marek2007-04-06 23:33:02 // 17740
Naszóval srácok!
Az 1.8 csilli-villi 75 tuningjai / amit az ember bevallott nekem a talin/ :
-bmw szelepek a legnagyobb ami még elfér / több kevert cucc lehetősége a mociba/
-reszelt vezműtengely szívósori / "a kipuffsorona gyárival megy a legjobban azt is raktam bele!"
-60-as rendszer a leömlőktöl /egyforma hosszú/
- polírozrtt hf+szívosor
- direkt szűrő
- valami 3 bárig emelhető üz.anyag nyomás
- feszített gyújtás / sok vastag ívű szikra/, ami szintén szabályozható! Állítólag ebben a módban nem tudtak Co-t mérni a gépén!
- könnyített fogaskerekes váltó
- meg talán valami motor piszka még a blokkon belül
A lényeg: PADON TUDOTT A FULL RACING ÜZEMMÓDBAN 170 LE-T!!!!!!!!!!!
Városi 16 liters fogyival!
Kérdésem: ennyi pénzből hány db hibátla amerikát vesz, ami alapból 192LE
Vagy miért nem csinált belőle EVO-T???
Vélemények!?
belus1552007-04-06 21:53:37 // 17739
Tocsa2007-04-06 21:41:58 // 17738
Figire gondoltál? :-O
Wickey2007-04-06 21:41:17 // 17737
én inkább lekötném a helyedben. :P
Tocsa2007-04-06 21:41:16 // 17736
Naaa kispókkal nemér ! Nem dodgem verseny lessz!:-D
Tocsa2007-04-06 21:39:32 // 17735
Oksa de akkor előtte joóól meghúzom a féltengelyeket!!!!! :DD
Ja és öntök még bele némi olajat mondjuk selenia 20K ?
Na meg viszek némi koptatni valót a tavalyiból amit meghagytál !!:-D
Wickey2007-04-06 21:39:18 // 17734
Fogom a kompresszoros kispolszki blokkot, az első kerekere meg rákötök egy-egy 96V-tal táplált önindítót, aszt' nincs az a poti amivel lepöknél :)
Gábor(figi75)2007-04-06 21:38:24 // 17733
Én?
Ha ittvagy akkor mindíg megtalálom!:-)))
Az a potméter nagy "mágia" volt! :-)))))))))))
De a műszercsoport az nagyon gáz!:-(((((
Gábor(figi75)2007-04-06 21:36:01 // 17732
Igen!:-)
Ezt nem is gondoltam rolad!:-)
De hamár ilyen rendben van a vasad,főleg,hogy nem folyik belölle sehol az olaj,talán elvihetnénk 1 próbakörre!:-))))
Wickey2007-04-06 21:35:42 // 17731
jóhogy nem, a gyorsulási verseny nem körpálya, nem tud rád egy kör alatt kettőt verni. Így nem is fogod látni a visszapillantóban :-)
Robi2007-04-06 21:34:35 // 17730
Látom, keresed a bajt. Majd én is rakok mindenféle potikat az autómba, és akkor odaverek majd minden 3.0 V6-ot. :D