KGBMAN2010-05-21 09:00:52 // 1120
Hmm.. OK. Vegyünk egy modellt alapul. Legyen mondjuk a 166, az ami hasonló méret.. Nos melyik a legnagyobb motor amivel rendelheted?? Tehát meddig tart a választható motorpaletta? Sajnos nem 4.7-ig.. Az hogy azt egy a motort kis darabszámban gyártott sportkocsiba teszik, az nem jelent egyet azzal, hogy választható a motorpalettáról. SAJNOS :(((((
mesa2010-05-21 08:19:10 // 1119
Az Alfákban pedig 1.4-estől 4.7-esig terjed a motorválaszték, akkor miről beszélünk? :DDD
KGBMAN2010-05-21 00:37:39 // 1118
Node ne offoljunk. Kíváncsi leszek milyen ütemben viszik majd az újdonságot akár idehaza, akár kint és hogy mennyire lesz értékálló annak a tükrében, hogy most alapvetően dicsérik az újságírók. Illetve az is érdekel, hogy a használt modellek mennyire fogják tartani az árukat idővel.
KGBMAN2010-05-21 00:31:41 // 1117
Ha jól tudom az Alfára sajnos mérhetetlen magas a biztosítás :(
Egyébként csak egy baj van az angol használt autókkal: Rossz oldalon van bennük a kormány :)
Egyébként csak egy baj van az angol használt autókkal: Rossz oldalon van bennük a kormány :)
:Szájmon:QV:147:GT:2010-05-21 00:28:36 // 1116
Hát nem biztos..:DD
Angliában jelenleg a legrdágább eladó használt Aston Martin 169ezer font ami egy Aston Martin DBS! De már 120ezertől is lehet venni!!
Alfa 8C pedig a legdrágább 174ezer..:DDD de a legolcsóbb is 140ezer....
Mindig van kb 8-10db eladó 8C..
Van egy Alfa márka kereskedés nem messze tőlünk, de nem csak alfát árulnak ott hanem sok minden más luxus csodát is...volt 8C is...több mint fél évbe telt mire eladták....viszont a Bentley, Aston, Ferrári kinálatuk szinte hetente lecserélődött..
Angliában jelenleg a legrdágább eladó használt Aston Martin 169ezer font ami egy Aston Martin DBS! De már 120ezertől is lehet venni!!
Alfa 8C pedig a legdrágább 174ezer..:DDD de a legolcsóbb is 140ezer....
Mindig van kb 8-10db eladó 8C..
Van egy Alfa márka kereskedés nem messze tőlünk, de nem csak alfát árulnak ott hanem sok minden más luxus csodát is...volt 8C is...több mint fél évbe telt mire eladták....viszont a Bentley, Aston, Ferrári kinálatuk szinte hetente lecserélődött..
Tom122010-05-21 00:26:03 // 1115
Ááá, ez a témához kapcsolódott...;-)
Én azt hiszem, az ágyba megyek inkább, ott nem kapok ki...;-))
Jó éjszakát! :-)
Én azt hiszem, az ágyba megyek inkább, ott nem kapok ki...;-))
Jó éjszakát! :-)
KGBMAN2010-05-21 00:21:04 // 1114
Nem viszonyítottam hozzá.. Viszont 1.6 4 hengertől 4.2 V8-ig van modell. És ha már itt tartunk.. Az S60T5 vagy S60R igencsak meg tudta szorongatni az S4-et vagy a 335-öst. Speciel a 300 pacira chippelt és limitálás alól felszabadított S60 T5-el - amíg el nem lopták, isten nyugosztalja békében, nomeg az autót is - igencsak tudtam tartani a tempót az ilyen gépekkel. Sőőőt, a régi 250-nél limitált M5-öt levillogtuk ennél a tempónál. Illetve az egekbe magasztalt Audi S6 3.0 TDI-t porig lehetett vele alázni egy 0-230 gyorsulásnál a szerencs utcától.
Félre ne érts, ezektől függetlenül nem szeretem. De azért nem fikáznám le. A svédek is tudnak őrülten száguldó Biedermayer ruhásszekrényt alkotni ha elgurul a gyógyszerük. Néha pedig elgurul :)
Remélem egyszer az Alfás patikus is elfelejti majd beadni a mérnököknek a napi adagot, vagy netán idén hosszabb szabira megy és visszafelé a vulkáni hamu miatt törlik a járatát pár napra :)
Félre ne érts, ezektől függetlenül nem szeretem. De azért nem fikáznám le. A svédek is tudnak őrülten száguldó Biedermayer ruhásszekrényt alkotni ha elgurul a gyógyszerük. Néha pedig elgurul :)
Remélem egyszer az Alfás patikus is elfelejti majd beadni a mérnököknek a napi adagot, vagy netán idén hosszabb szabira megy és visszafelé a vulkáni hamu miatt törlik a járatát pár napra :)
GTPeti2010-05-21 00:20:25 // 1113
Menjünk át az offos topicba, mert kikapunk. :)
Tom122010-05-21 00:17:29 // 1112
Ismerem,csak azért írtam, mert V8-ról volt szó.;-)
Egyébként meg tényleg úgy lenne kerek, meg, mint az Octavia 1.4 szívó, yeeee...:-DD
Egyébként meg tényleg úgy lenne kerek, meg, mint az Octavia 1.4 szívó, yeeee...:-DD
GTPeti2010-05-21 00:14:13 // 1111
Tom122010-05-21 00:10:34 // 1110
1.6, V8?
Tudnak ezek a skandináv legények, ha akarnak...:-)))
Tudnak ezek a skandináv legények, ha akarnak...:-)))
Tom122010-05-21 00:09:26 // 1109
Nem is gondoltam komolyan, csak úgy kuriózumnak, ahogy írtad, hogy lehessen rá "mutogatni", hogy ilyen is van.:-)
GTPeti2010-05-21 00:08:23 // 1108
Mondjuk S80 létezik 1.6-osban is, úgyhogy ne hozzájuk viszonyítsunk. :)
KGBMAN2010-05-21 00:07:04 // 1107
Azzal sok a nyűg és már több gyártó neves tuningcége (AMG A class, MTM TT BiMoto) is befürdött vele a szervízigény és bonyolult összehangolás miatt. Nem szériaérett, de kuriózumnak nagy lenne. Tény, hogy emelné a márka ázsióját.
Tom122010-05-21 00:05:34 // 1106
Az is előfordulhat.:-)
KGBMAN2010-05-21 00:04:14 // 1105
Majd talán a 166 utóddal kerül be palettára a V8.. Addig nem hiszem.
Az mondjuk tényleg fenomenális lenne, mivel már az orvos/ügyvéd etalon Volvoban is van V8. Pedig a svédek köztudottan konzervatívak. :)
Talán majd az Alfa is lép egy merészet. Aztán persze már könnyebb egy szériaérettre csiszolt és működő mocit belekanalazni egy olyan működő és bevált kasztniba, mint a 159.
Az mondjuk tényleg fenomenális lenne, mivel már az orvos/ügyvéd etalon Volvoban is van V8. Pedig a svédek köztudottan konzervatívak. :)
Talán majd az Alfa is lép egy merészet. Aztán persze már könnyebb egy szériaérettre csiszolt és működő mocit belekanalazni egy olyan működő és bevált kasztniba, mint a 159.
Tom122010-05-21 00:04:01 // 1104
Szerintem meg megint kéne egy "Bimotore", mondjuk, Giulietta, hogy a kedélyek megnyugodjanak.:-)
1.8 + 1.8 = 3.6 /nagyjából R32 ketegória, DE: 235 + 235 = 470 ló! ;-))
1.8 + 1.8 = 3.6 /nagyjából R32 ketegória, DE: 235 + 235 = 470 ló! ;-))
Tom122010-05-21 00:01:39 // 1103
Jóformán ott kezdődnek...:-)
KGBMAN2010-05-20 23:59:49 // 1102
Meg melyik Aston.. Mert azért ott is van 100 misibácsi körüli modell...
Tom122010-05-20 23:59:32 // 1101
Biztos lesz, de nem azzal fogják kezdeni a palettafrissítést.
KGBMAN2010-05-20 23:58:56 // 1100
Sztem nem is nagyon akarják eladni :)
Mondjuk az emlegetett Aston nem éppen olcsó márka. Nem sokkal lehet drágább a kisebb modelleknél. A nagyoktól meg tuti olcsóbb.
Mondjuk az emlegetett Aston nem éppen olcsó márka. Nem sokkal lehet drágább a kisebb modelleknél. A nagyoktól meg tuti olcsóbb.
KGBMAN2010-05-20 23:56:15 // 1099
És melyik alfában van ilyen pentastar??? :)
Tom122010-05-20 23:56:08 // 1098
...méretben...
Tom122010-05-20 23:55:37 // 1097
Attól függ, melyik Ferrari.:-)
:Szájmon:QV:147:GT:2010-05-20 23:55:18 // 1096
Az M3, AMG-hez valóban köze sincs....de az R32-höz igen hisz ugyan az a kategória..
Tom122010-05-20 23:53:22 // 1095
A legjobb úton halad...;-)
:Szájmon:QV:147:GT:2010-05-20 23:51:40 // 1094
Erre ott az ellenpélda a 8C...drágább mint egy Aston Martin vagy Ferrari....tény h használtan szinte eladhatatlan...:DDDDD
Tom122010-05-20 23:51:27 // 1093
...mert nem is oda szánták.
Ez jelenleg egy 235 lovas Giulietta, köze nincs az M3, AMG, vagy R32, stb.-hez. Nem "csúcsverzió", az talán a GTA lesz, de ha lesz is, inkább a Giuliánál fogják bevetni szerintem, szóval egyelőre ez van.
Az említett német cuccokkal a 8C van kb. "partyban"/motor, technika/, meg is állja a helyét és "mellesleg" sokkal szebb is.:-)
Igaz, a családot nem lehet beletuszkolni, de ez csak ilyen német meg japán "eszement" trend, a 4 - 5 - 600 LE-s limuzinok...:-)
...ha meg már 1.8-ast akarunk 5 - 6 literesekhez hasonlítani:
1.8 + 1.8 + 1.8 = 5.4 liter
235 + 235 + 235 = 705 LE
...na erre varrjon gombot az AMG...;-DD
Ez jelenleg egy 235 lovas Giulietta, köze nincs az M3, AMG, vagy R32, stb.-hez. Nem "csúcsverzió", az talán a GTA lesz, de ha lesz is, inkább a Giuliánál fogják bevetni szerintem, szóval egyelőre ez van.
Az említett német cuccokkal a 8C van kb. "partyban"/motor, technika/, meg is állja a helyét és "mellesleg" sokkal szebb is.:-)
Igaz, a családot nem lehet beletuszkolni, de ez csak ilyen német meg japán "eszement" trend, a 4 - 5 - 600 LE-s limuzinok...:-)
...ha meg már 1.8-ast akarunk 5 - 6 literesekhez hasonlítani:
1.8 + 1.8 + 1.8 = 5.4 liter
235 + 235 + 235 = 705 LE
...na erre varrjon gombot az AMG...;-DD
:Szájmon:QV:147:GT:2010-05-20 23:48:26 // 1092
Ezt értem és egyetértek de amit mondani akarok az az h mi a rákért nem képesek már valami tényleg brutál gépet összerakni!!
Amit anno terveztek 159 GTA 4.2 V8 az hiányzik!!!! Az lett volna az RS4-M3 méltó ellenfele!!
Amit anno terveztek 159 GTA 4.2 V8 az hiányzik!!!! Az lett volna az RS4-M3 méltó ellenfele!!
mesa2010-05-20 23:44:55 // 1091
Hát, pedig csak a te figyelmedet kerülte el, a MultiAir ott van benne a Pentastarban!
Azt a régi 3.2-es mocit meg soha nem fejlesztették, a Holden-GM 3.2-essel meg ne is keverd
Azt a régi 3.2-es mocit meg soha nem fejlesztették, a Holden-GM 3.2-essel meg ne is keverd
Tedi2010-05-20 23:39:11 // 1090
Tévedsz. Nem fogják a csúcsverziókkal összevetni szerintem, mert az újságíró sem hülye és nem fogja azt mondani, hogy hááá lehagyta a Golf meg mindegyik. A saját súlycsoportjában fogják összehasonlítani, már ami a motor űrtartalmát illeti, mert általában ezt csinálják.
KGBMAN2010-05-20 23:38:39 // 1089
Azt azért vedd figyelembe, hogy bár minden tiszteletem az alfáé, de SOHA nem lehetne annyi gubát legombolni egy hasonló teljesítményű 159-ért, mint mondjuk az említett verdákért.
Sőőőőt.. Meg merem kockáztatni, hogy ha egy lovacskás vagy szigonyos, netán bikucis szerkezetet (mocitól az erőátvitelen át a hajtásig) veszel, egy kasztnit formatervezel rá ami ütős, a belső eleganciát az egekbe tolod, mindezt csúcs marketing mögé teszed akkor sem lehetne megközelítőleg ugyanannyiért eladni mint a testvérmodellt.
Csak azért, mert Alfa. És a köztudatban valamiért az Alfa Romeo nem egyenlő a megtestesült megbízhatósággal. Ez pedig nem jó. ha ezt sikerül hosszú és kitartó munkával kiölni a köztudatból akkor majd egy RS4 gyilkost lehet gyártani és eladni annyiért mint a konkurens modelleket. Szerintem az Alfa jelenleg ebbe az irányba próbál haladni. Minőség, biztonság, vásárlók megszerzése.
Sőőőőt.. Meg merem kockáztatni, hogy ha egy lovacskás vagy szigonyos, netán bikucis szerkezetet (mocitól az erőátvitelen át a hajtásig) veszel, egy kasztnit formatervezel rá ami ütős, a belső eleganciát az egekbe tolod, mindezt csúcs marketing mögé teszed akkor sem lehetne megközelítőleg ugyanannyiért eladni mint a testvérmodellt.
Csak azért, mert Alfa. És a köztudatban valamiért az Alfa Romeo nem egyenlő a megtestesült megbízhatósággal. Ez pedig nem jó. ha ezt sikerül hosszú és kitartó munkával kiölni a köztudatból akkor majd egy RS4 gyilkost lehet gyártani és eladni annyiért mint a konkurens modelleket. Szerintem az Alfa jelenleg ebbe az irányba próbál haladni. Minőség, biztonság, vásárlók megszerzése.
:Szájmon:QV:147:GT:2010-05-20 23:27:17 // 1088
Valóban nem rossz, nagyon szép h egy 1.8-as 235Lóvas motor fut 6.8 másodpercet!
Le a kalappal az alfa előtt! Ismétlem nem ezzel van a gond!
Hanem azzal hogy a kategória izomautói közt ez a 6.8 másodperc jelenleg az utolsó helyre elegendő!! És ismétlem az most lényegtelen h ez egy 1.75-ös motor!!!
Jelenleg az Alfa ezt tartja Giulietta legerősebb modelljének azaz ennek kell felvennie a versenyt az R32-S3-M1-RS-sel és társaival!!!
Amikor állva hagyják senki sem azt fogja mondani h "jóó hát abban csak 1.8-as motor van" hanem azt h "nézd már lehagyta a Renault az Alfát, meg a Golf is...sőt a Focus is...."
Csak hogy érthetőbb legyen ugorjunk egy kategóriát feljebb! A prémium kategória éllovasai...kérdés persze az Alfa prémium kategóriának számít-e még 2010-ben...
BMW M3 420LE 4.9s
Audi RS4 420LE 4.7 s
Mercedes C63 450LE 4.7s
???????????????????????????
Alfa Romeo 159 Ti 260LE 7.0s
Le a kalappal az alfa előtt! Ismétlem nem ezzel van a gond!
Hanem azzal hogy a kategória izomautói közt ez a 6.8 másodperc jelenleg az utolsó helyre elegendő!! És ismétlem az most lényegtelen h ez egy 1.75-ös motor!!!
Jelenleg az Alfa ezt tartja Giulietta legerősebb modelljének azaz ennek kell felvennie a versenyt az R32-S3-M1-RS-sel és társaival!!!
Amikor állva hagyják senki sem azt fogja mondani h "jóó hát abban csak 1.8-as motor van" hanem azt h "nézd már lehagyta a Renault az Alfát, meg a Golf is...sőt a Focus is...."
Csak hogy érthetőbb legyen ugorjunk egy kategóriát feljebb! A prémium kategória éllovasai...kérdés persze az Alfa prémium kategóriának számít-e még 2010-ben...
BMW M3 420LE 4.9s
Audi RS4 420LE 4.7 s
Mercedes C63 450LE 4.7s
???????????????????????????
Alfa Romeo 159 Ti 260LE 7.0s
KGBMAN2010-05-20 23:21:12 // 1087
Igazából nem vágyom rá. Nekem a MiTo-val együtt ez sem tetszik. Nem tehetek róla, de az utolsó tisztességes kocsi külsőre a 159 volt. A háta szép ennek is, de az orra az valami rettenetesen ronda. Tudom most az ilyen mopszarcú orr-rész a trendi, de mivel sosem követtem az ilyen irányzatokat így nekem nem tetszik.
Mondjuk megnéznék egy 3.2 V6 159-et, aztán egy ilyen turósat is. Nyilván a V6 többet eszik, "zajosabb", nem olyan környezetbarát, míg a másik a technika csúcsa. Közel azonosat mennek, nagy pirospont a kis túrós moci javára. Mégis valahogy úgy vagyok ezzel hogy minél kevesebb a hi-tech méregdrága elektronika és szabályzás meg szenzor, annál kisebb az esély a meghibásodásra. Mert ugye "ami nincs az nem romlik el". És sajnos tapasztalatból tudom, hogy ami elromolhat az el is romlik előbb vagy utóbb. És nem csak a kocsiban.
Éppen emiatt - és mert az egyszerűbb dolgokat kedvelő ember vagyok - a jól bevált masszív kőkorszakira megoldás szimpatikusabb. Az RPG játékokban is ezért voltam mindig barbár harcos :DDDDDD
Mondjuk megnéznék egy 3.2 V6 159-et, aztán egy ilyen turósat is. Nyilván a V6 többet eszik, "zajosabb", nem olyan környezetbarát, míg a másik a technika csúcsa. Közel azonosat mennek, nagy pirospont a kis túrós moci javára. Mégis valahogy úgy vagyok ezzel hogy minél kevesebb a hi-tech méregdrága elektronika és szabályzás meg szenzor, annál kisebb az esély a meghibásodásra. Mert ugye "ami nincs az nem romlik el". És sajnos tapasztalatból tudom, hogy ami elromolhat az el is romlik előbb vagy utóbb. És nem csak a kocsiban.
Éppen emiatt - és mert az egyszerűbb dolgokat kedvelő ember vagyok - a jól bevált masszív kőkorszakira megoldás szimpatikusabb. Az RPG játékokban is ezért voltam mindig barbár harcos :DDDDDD
GEORGE2010-05-20 23:10:54 // 1086
Figyelj, ki kell próbálni, aztán utána mondj bármit :-)
KGBMAN2010-05-20 23:09:01 // 1085
Meg az adók és egyebek miatt. De ez nem csak Alfa módi. Sztem ez mindenkit érint.
KGBMAN2010-05-20 23:07:12 // 1084
Jó.. 100-ig.. De 100 felett? Rugalmasság? nyomaték? :)
Én pont azt szeretem hogy 5ikben 35-től (régi 5ik fokozattal 25-től) megy szépen lassan egészek 235-ig. :)
Szóval van különbség. :)
Én pont azt szeretem hogy 5ikben 35-től (régi 5ik fokozattal 25-től) megy szépen lassan egészek 235-ig. :)
Szóval van különbség. :)
GTPeti2010-05-20 22:57:15 // 1083
Meg a sok lúd GTA-t győz... TBi-ből sokkal többet fognak eladni, már csak a 20-30%-kal (tipp) kedvezőbb fogyasztás miatt is. :)
GEORGE2010-05-20 22:53:47 // 1082
Meg elég egy bénázás a GTA-val és már ott is van a Giulietta :-)
GEORGE2010-05-20 22:53:04 // 1081
Biztosan, de azért csak meglepi lehet egy 3.0 lityós verda mögött a leszakadni nem akaró 1750 TBi :-)
KGBMAN2010-05-20 22:49:59 // 1080
Hát menni lehet hogy jól megy, de azért totálisan más a feeling :) Te is tudod.
Tedi2010-05-20 22:28:08 // 1078
Űűűűű élőben még nem láttam ilyen színben. A legózóban ilyen színnel kértem, a MiTónak is jól állt, bíztam benne, hogy a Giunak is. Nagyon dögösssss :)
GEORGE2010-05-20 22:17:08 // 1077
A padlólemez miatt idővel akár hátul is kaparhat majd a Giulietta :-)))
Elször kéne venni jó párat, hogy magához térjen a gyár :-)
Elször kéne venni jó párat, hogy magához térjen a gyár :-)
Halesz2010-05-20 22:14:28 // 1076
Csak abban jó helyen volt a hajtás... :)
GTVili2010-05-20 22:13:59 // 1075
Mondtam én hogy gagyiiiiiiiiiiiiiiiiii.....;-DDDD
GEORGE2010-05-20 22:13:39 // 1074
Szép lett ez a verda :-)
Rohodi Mihály2010-05-20 22:11:53 // 1073
GEORGE2010-05-20 22:10:11 // 1072
147 GTA 3.2 V6 250 lóerő és 300Nm/4800 fordulatnál 6,3mp 0-100km/h
Giulietta 1750 TBI 235 lóerő és 340Nm/ 1900 fordulatnál, 6,8 0-100km/h
szerintem határozottan nem rossz a 1750TBi-től, 0,5mp-vel rosszabb csak a 147 GTA-tól.
Szóval valóban annyira sz@rul megy???
Giulietta 1750 TBI 235 lóerő és 340Nm/ 1900 fordulatnál, 6,8 0-100km/h
szerintem határozottan nem rossz a 1750TBi-től, 0,5mp-vel rosszabb csak a 147 GTA-tól.
Szóval valóban annyira sz@rul megy???
GEORGE2010-05-20 22:02:15 // 1071
Pedig elég versenyképes lett! Még ha te nem is tartod annak. A konkurencia nem örül annyira a Giuliettának :)-)
Szerintem meg csúcs verziókhoz képest pár századdal vagy 1mp-vel elmaradni egy 1,8 T 235 lovas motorral, igen csak jó helyezés :-)
Szerintem meg csúcs verziókhoz képest pár századdal vagy 1mp-vel elmaradni egy 1,8 T 235 lovas motorral, igen csak jó helyezés :-)