Golyszi2017-12-19 14:44:50 // 9430
	hát ez nem lett egy hosszú történet....
	
Norby2017-12-19 11:04:54 // 9429
	
	
osee_selespeed2017-12-18 06:20:13 // 9428
	Itt egy 10-essel olcsóbb, ha valakit mégis érdekelné.
	
Piritu - 1.000.0002017-12-17 21:47:55 // 9427
	
	
petbalog2017-12-17 21:28:41 // 9426
	Nagyon szépen köszönöm a zenés és a hátsó kábeles válaszokat is. Én is úgy vagyok vele igazság szerint, hogy sajnálom a javítókészletre, mivel sokkal olcsóbban is megoldható hasonló minőségben. Nagyon örülök ennek a részletes útmutatónak. :) 
Egyébként nekem jobb oldalt most se helyzetjelző, se tolató, se ködlámpa, szóval sztem oldalanként lehet az lebontva. Maga az ajtó pedig megvételkor sem nyílt már az emblémával, annak is ott megy egy kábel elvileg.
	
Egyébként nekem jobb oldalt most se helyzetjelző, se tolató, se ködlámpa, szóval sztem oldalanként lehet az lebontva. Maga az ajtó pedig megvételkor sem nyílt már az emblémával, annak is ott megy egy kábel elvileg.
Piritu - 1.000.0002017-12-17 16:39:19 // 9425
	Az enyém is remeg, szerintem ilyen.
	
poteka2017-12-17 15:48:15 // 9424
	Ha megy a forrasztás pákával, van pákád és egy krimpelőfogód, akkor állj neki bátran.
Célszerű kibontani, megnézni, hogy milyen színből, vastagságúból hány van és megvenni egy elektronikai boltban (még a jobb oldali kötegben lévő antennakábel is beszerezhető) pár méter zsugorcső és két marék kábelsaru kíséretében. Nekem kb. 3000 Ft-ból megvolt, a jobb oldaliban az antennakábelen kívül az ablakfűtés negatívja vastagabb vezeték. Nyilván olyan csíkos színkódos kábelt nem fogsz kapni a boltban, de mindegyiknek megfeleltethető egy-egy szín. Amúgy amit láttam utángyártott javítókészletet abban is egyszínű kábelek voltak.
Ha megvan, akkor érdemes kivágni kb. 20 centit az eredeti kábelből és kb. 30 centit visszatoldani, így nemcsak a vezeték minőségével kapcsolatos hibát javítod ki (hidegben törik, reped a szigetelése, alig van benne réz), hanem a túl feszes kábelköteg okozta szakadási hajlamot is (teljesen kinyitott csomagtérajtónál a gyári kábelköteg megfeszül).
Az egyes kábeleket célszerű 1-2 centivel eltolva forrasztani vagy saruzni (én utóbbit javaslom, így később bontható), így nem egy ponton lesz sokkal vastagabb a kábelköteg és könnyebben visszadugható a helyére. Természetesen minden egyes összeeresztésnél megfelelő méretű, jól rámelegített zsugorcsővel szigetelni kell.
A kábelvégeket célszerű szétvágás előtt felcímkézni, mivel pl. az ablaktörlő és az ajtóban lévő féklámpa/helyzetjelző ledsor negatívja egyforma fekete vezeték (ami nem biztos, hogy gondot okoz, de jobb a békesség).
A jobb oldali kábelkötegben van az ablaktörlő három szálja, a jobb oldali ledes helyzetjelző/féklámpa három szálja, a vastagabb ablakfűtés negatívja, az ablakra gőzölt antenna koaxiális kábele.
A bal oldaliban van az ablakmosó vízcsöve, a bal oldali helyzetjelző/féklámpa, az ablakfűtés pozitívja és kizárásos alapon itt kell lennie a tolatólámpáknak és a ködzárófénynek is (itt 10+ vezeték van).
Ha elvágtad a kábeleket, akkor inkább ne adj rá gyújtást, mert akkor minden egyes elvágott kábelvég miatt kieső funkcióról beszámol a műszerfalon, bár ez 1-2 indítás vagy némi idő után elmúlik, ha mindent rendben talál.
Ezek a javítókészletek biztosan jó minőségűek, csak én bevallom, sajnáltam 50 ezer Ft-ot kiadni a két oldalért összesen, ha az alapanyag olcsón beszerezhető és kb. 1 óra alatt legyártható ugyanez. A legnagyobb kihívás a burkolatokat leszedni patenttörés nélkül ilyen hidegben, így ehhez inkább fütött garázst ajánlok. Mindössze egy csillagcsavarhúzóra van szükség, 4 csavart kell kihajtani (ajtóbehúzóknál 2db és a kalaptartó madzagjának 2db tartócsavarja), a többi patent.
	
Célszerű kibontani, megnézni, hogy milyen színből, vastagságúból hány van és megvenni egy elektronikai boltban (még a jobb oldali kötegben lévő antennakábel is beszerezhető) pár méter zsugorcső és két marék kábelsaru kíséretében. Nekem kb. 3000 Ft-ból megvolt, a jobb oldaliban az antennakábelen kívül az ablakfűtés negatívja vastagabb vezeték. Nyilván olyan csíkos színkódos kábelt nem fogsz kapni a boltban, de mindegyiknek megfeleltethető egy-egy szín. Amúgy amit láttam utángyártott javítókészletet abban is egyszínű kábelek voltak.
Ha megvan, akkor érdemes kivágni kb. 20 centit az eredeti kábelből és kb. 30 centit visszatoldani, így nemcsak a vezeték minőségével kapcsolatos hibát javítod ki (hidegben törik, reped a szigetelése, alig van benne réz), hanem a túl feszes kábelköteg okozta szakadási hajlamot is (teljesen kinyitott csomagtérajtónál a gyári kábelköteg megfeszül).
Az egyes kábeleket célszerű 1-2 centivel eltolva forrasztani vagy saruzni (én utóbbit javaslom, így később bontható), így nem egy ponton lesz sokkal vastagabb a kábelköteg és könnyebben visszadugható a helyére. Természetesen minden egyes összeeresztésnél megfelelő méretű, jól rámelegített zsugorcsővel szigetelni kell.
A kábelvégeket célszerű szétvágás előtt felcímkézni, mivel pl. az ablaktörlő és az ajtóban lévő féklámpa/helyzetjelző ledsor negatívja egyforma fekete vezeték (ami nem biztos, hogy gondot okoz, de jobb a békesség).
A jobb oldali kábelkötegben van az ablaktörlő három szálja, a jobb oldali ledes helyzetjelző/féklámpa három szálja, a vastagabb ablakfűtés negatívja, az ablakra gőzölt antenna koaxiális kábele.
A bal oldaliban van az ablakmosó vízcsöve, a bal oldali helyzetjelző/féklámpa, az ablakfűtés pozitívja és kizárásos alapon itt kell lennie a tolatólámpáknak és a ködzárófénynek is (itt 10+ vezeték van).
Ha elvágtad a kábeleket, akkor inkább ne adj rá gyújtást, mert akkor minden egyes elvágott kábelvég miatt kieső funkcióról beszámol a műszerfalon, bár ez 1-2 indítás vagy némi idő után elmúlik, ha mindent rendben talál.
Ezek a javítókészletek biztosan jó minőségűek, csak én bevallom, sajnáltam 50 ezer Ft-ot kiadni a két oldalért összesen, ha az alapanyag olcsón beszerezhető és kb. 1 óra alatt legyártható ugyanez. A legnagyobb kihívás a burkolatokat leszedni patenttörés nélkül ilyen hidegben, így ehhez inkább fütött garázst ajánlok. Mindössze egy csillagcsavarhúzóra van szükség, 4 csavart kell kihajtani (ajtóbehúzóknál 2db és a kalaptartó madzagjának 2db tartócsavarja), a többi patent.
Csöri2017-12-17 14:29:51 // 9422
	Szia! Sajnos zene hallgatás BT-n keresztül nem megy. Marad a jack, vagy az USB.
A csomagtérajtóhoz lehet kapni kábelszettet javítókészletként. Azzal a legegyszerűbb megcsinálni.
	
A csomagtérajtóhoz lehet kapni kábelszettet javítókészletként. Azzal a legegyszerűbb megcsinálni.
petbalog2017-12-17 13:34:16 // 9421
	Illetve, tegnap Aldi parkolóban Kazincbarcikán egy fehér géppel kit láthattam? :) (NDP-...)
	
petbalog2017-12-17 13:30:03 // 9420
	Sziasztok!
Lehetséges valahogy bluetooth-on keresztül zenét hallgatni egy 2012-es nagynavis Giuban? Telefonhívásokat gond nélkül kezeli természetesen, de ha valamilyen update vagy vmi után zenét is képes lenne lejátszani, az nagyon jó lenne.
Illetve, ha valakinek esetleg a csomagtérajtó kábelezéséről lenne valami rajza, infoja, plusz tippje szerelés előtt, azt is szívesen veszem, mivel kezdenek gyűlni a bajok a hideg beálltával. :) Személy szerint egyesével szeretném mindet kicseréltetni jobb minőségű vezetékre, olyan helyen forrasztva, ahol már nem kell tekerednie a kábelnek, eddig olyan 15-20 ezer ft környéki árajánlatot kaptam, de csak januárban érnének rá, szóval lehet nemautóvillamosságis autószerelő cimborával majd nekiugrunk az ünnepek alatt.
	
Lehetséges valahogy bluetooth-on keresztül zenét hallgatni egy 2012-es nagynavis Giuban? Telefonhívásokat gond nélkül kezeli természetesen, de ha valamilyen update vagy vmi után zenét is képes lenne lejátszani, az nagyon jó lenne.
Illetve, ha valakinek esetleg a csomagtérajtó kábelezéséről lenne valami rajza, infoja, plusz tippje szerelés előtt, azt is szívesen veszem, mivel kezdenek gyűlni a bajok a hideg beálltával. :) Személy szerint egyesével szeretném mindet kicseréltetni jobb minőségű vezetékre, olyan helyen forrasztva, ahol már nem kell tekerednie a kábelnek, eddig olyan 15-20 ezer ft környéki árajánlatot kaptam, de csak januárban érnének rá, szóval lehet nemautóvillamosságis autószerelő cimborával majd nekiugrunk az ünnepek alatt.
lapisgergely942017-12-17 13:21:49 // 9419
	Sziasztok!
Valaki nem tudja, hogy a 175 lovas TCT-s dízelnek mennyire kellene alapjáraton remegnie? Sajnos a két külső tükröm állóhelyzetben berezonál, és a belső visszapillantóm is néha berezonál gázadáskor.
Másnak is ilyen? A motortartó bakok lehetnek ki? Elvileg nincs benne kettőstömegű, de ha tévedek, akkor valaki javítson ki legyen szíves :)
Előre is köszönöm.
	
Valaki nem tudja, hogy a 175 lovas TCT-s dízelnek mennyire kellene alapjáraton remegnie? Sajnos a két külső tükröm állóhelyzetben berezonál, és a belső visszapillantóm is néha berezonál gázadáskor.
Másnak is ilyen? A motortartó bakok lehetnek ki? Elvileg nincs benne kettőstömegű, de ha tévedek, akkor valaki javítson ki legyen szíves :)
Előre is köszönöm.
Piritu - 1.000.0002017-12-13 06:52:42 // 9418
	Az ePER megmondja :-)
	
Chianti2017-12-12 23:08:29 // 9417
	Lehet nem ártana kideríteni, hogy az enyém melyik napon lett kész? :o)
	
imi 592017-12-12 19:34:09 // 9416
	Ma talán végleg megoldódott a gondom! Az egyik villamossági szerelőm ki akarta cseréltetni a külső biztosítéktáblát ( újonnan 280 000 ft, bontóból kb. 40 000 ft ). Elvittem egy másik szerelőhöz, kicserélt egy relét ( P 0670-es hibakód jelent meg néhányszor, ami kb. 4-5 indítózás után kialudt) 3000 ft-ért és minden OK!!! 
Hát nem mindegy!!
	
Hát nem mindegy!!
Gegee2017-12-12 12:15:28 // 9415
	Hehe, ez jó. :) A 147-esem anno dec. 27. gyártású volt. Rendeltem bele alfatex kárpitot, nem azzal érkezett. Rendeltem bele ülésfűtést, kifelejtették, kértem bele kartámaszt, adatlapja szerint raktak bele, csak láthatatlan és tapinthatatlan volt.. Ezeket leszámítva egyben van az autó. :) Négy keréken gurult, lámpák is világítottak és motor is volt benne. :) Persze, lehet nem kellett volna átvennem az autót, de már mindegy. Levonták az árából a hiányzó tételeket. :)
	
Jimmi T.2017-12-12 11:33:36 // 9414
	lehet, bár csütörtöki volt amire azt mondták az még jó. képzelem milyen lehetett a pénteki
	
Piritu - 1.000.0002017-12-12 10:59:15 // 9413
	Jó lenne ránézni a fékekre, mert lehet hogy valahol letestelt a vezeték (kikopott, elszakadt, stb.).
	
'''''2017-12-11 20:23:25 // 9412
	Volt már nálatok olyan,hogy bejelzett a fékkopás jelző aztán meg azóta is semmi?
Egy napig többszöri indításnál is kijelezte aztán azóta eltelt egy hét és semmi.
	
Egy napig többszöri indításnál is kijelezte aztán azóta eltelt egy hét és semmi.
Piritu - 1.000.0002017-12-11 19:40:07 // 9411
	Aztán lehet hogy csak jó grillparti volt Giovanniéknál a gyártás előtti nap ...
	
Jimmi T.2017-12-11 16:42:39 // 9410
	ó, ez a hisztinél már több , és a felgyújtás járt az eszemben nem az értékesítés.
	
Chianti2017-12-11 10:40:36 // 9409
	Nem irigyellek. A hozzászólásaidat olvasva elég régóta tart már a hiszti a "kisasszony"-nál. Remélem azért odáig nem jutsz el, hogy megválsz tőle. :o)
	
Jimmi T.2017-12-11 08:08:22 // 9408
	ugye csodák nincsenek . 
a motorellenőrzés lámpa folyamatosan ég. így sikerült a barátaimat meglátogatni a Dunántúlon . 1100 km ment le. stresszeltem az elején kicsit , az esőben , de haza felé a napsütésben vasárnap már nem.
várom az érzékelőt az üres fokozathoz, hátha megoldja a problémát !
	
a motorellenőrzés lámpa folyamatosan ég. így sikerült a barátaimat meglátogatni a Dunántúlon . 1100 km ment le. stresszeltem az elején kicsit , az esőben , de haza felé a napsütésben vasárnap már nem.
várom az érzékelőt az üres fokozathoz, hátha megoldja a problémát !
AlfaWatch2017-12-10 12:28:40 // 9407
	Sziasztok.
A héten egy dologra lettem, figyelmes. Az ablaktörlő intenzitás kapcsolója a kettő szakaszos állás között nincs törlési fázis különbség. Mind a kettő állásban 8 másodpercenként történik a törlés.
Van valami ötlet? Esetleg egy szoftveres frissítés vagy más megoldás lehet a kulcs?
Amúgy megvolt a héten a 3000-es szerviz. Minden rendben van a kicsikével:). 10000 kilométer múlva viszem a következőre.
Szép napot!
	
A héten egy dologra lettem, figyelmes. Az ablaktörlő intenzitás kapcsolója a kettő szakaszos állás között nincs törlési fázis különbség. Mind a kettő állásban 8 másodpercenként történik a törlés.
Van valami ötlet? Esetleg egy szoftveres frissítés vagy más megoldás lehet a kulcs?
Amúgy megvolt a héten a 3000-es szerviz. Minden rendben van a kicsikével:). 10000 kilométer múlva viszem a következőre.
Szép napot!
Chianti2017-12-06 10:46:04 // 9406
	Ja igen, tényleg az a másik megnevezése... Rendben,  köszi!  :o)
	
Jimmi T.2017-12-06 08:15:55 // 9405
	nem néztem a kódját. amikor megrendeltem 8C felniként nevezték meg . ez csak 18-as méretben volt a Giura gyárilag
	
Chianti2017-12-05 23:05:28 // 9404
	Kedves földim! Pont olyan nyári felnit szeretnék mint a tiéd, de egyelőre senki nem akar megszabadulni tőle... :o(  Ahogy látom, te már ezzel a felnivel vetted a gépet. Neked is a 439-es kódjelű 18"-os változat van fent, ugye jól látom a fotókon?
	
Csöri2017-12-05 20:58:55 // 9403
	A fényszórómosó szivattyúja kicsit feljebb van, mint az ablakmosóé. Pont azért, ha kevés a folyadék akkor maradjon a szélvédőre.:)
	
CseBali2017-12-05 20:53:49 // 9402
	Sziasztok,
Csak infóként: hétvégén teljesen kifogyott az ablakmosó folyadékom, fel is töltöttem a tartályt - majdnem 5 litert ment bele...és onnantól fogva működik a fényszóró mosóm is... :)
Szóval úgy tűnik, a rendszer figyeli mekkora a folyadék szint és annak függvényében tiltja le a fényszóró mosót... :)
...mondjuk ezt azért a szakszervizben illett volna tudni...sztem...
	
Csak infóként: hétvégén teljesen kifogyott az ablakmosó folyadékom, fel is töltöttem a tartályt - majdnem 5 litert ment bele...és onnantól fogva működik a fényszóró mosóm is... :)
Szóval úgy tűnik, a rendszer figyeli mekkora a folyadék szint és annak függvényében tiltja le a fényszóró mosót... :)
...mondjuk ezt azért a szakszervizben illett volna tudni...sztem...
Piritu - 1.000.0002017-12-05 20:14:50 // 9401
	Szerintem dakota lesz :-)
	
Piritu - 1.000.0002017-12-05 20:14:14 // 9400
	
	
Jimmi T.2017-12-05 19:21:18 // 9399
	ja , és álló helyzetben nem romolhat el a multiair :-) ősi kínai bölcsesség ( vagy dakota közmondás )
	
Jimmi T.2017-12-05 18:20:43 // 9398
	
	
Gegee2017-12-05 12:50:51 // 9397
	Gratulálok! Szépen bejártátok Európát! :)
	
G-MANN🍀2017-12-05 12:42:12 // 9396
	no ez szép!!!! :-)
	
Chianti2017-12-04 22:27:41 // 9395
	Gratulálok, és további problémamentes élményautózást kívánok! :o)
	
AlfaWatch2017-12-04 20:55:59 // 9394
	Én még csak a 3000 km-es szervizre viszem a kicsikét:).
	
AlfaWatch2017-12-04 20:49:22 // 9393
	Szép kis kilométer gyűjtögetés :)!
	
Piritu - 1.000.0002017-12-04 20:39:13 // 9392
	Kor: 737 nap :-)
	
hg6idn2017-12-04 20:35:49 // 9391
	Gratulálok:), gyorsan meglett!
	
Piritu - 1.000.0002017-12-04 20:31:24 // 9390
	
	
Chianti2017-12-03 21:58:32 // 9389
	Már én is megrendeltem a korábban belinkelt gumibakot. Jövő héten kiderül beválik-e? :o)
	
pe-Ti2017-12-03 19:13:56 // 9388
	
	
AlfaWatch2017-12-03 19:10:40 // 9387
	Én is remélem, hogy valami hasonló dolog áll mögötte. Az eddigi tapasztalataim nekem is nagyon jók a Giuliettaval:). Remélem így is marad!
Én szerelőnél cseréltettem a gumikat(felniket). Emelővel felemelte, nem figyeltem, hogy melyik részhez tette, de sérülést nem láttam rajta:).
A télihez a facelift előtti sima 16-os alufelni van. Most jelenleg Dunlop Wintersport 4d-vel fut.

	
Én szerelőnél cseréltettem a gumikat(felniket). Emelővel felemelte, nem figyeltem, hogy melyik részhez tette, de sérülést nem láttam rajta:).
A télihez a facelift előtti sima 16-os alufelni van. Most jelenleg Dunlop Wintersport 4d-vel fut.

Haddel2017-12-03 17:14:44 // 9386
	Én annó a zsigulimat lengőkarnál emeltem mert el volt rohadva az alja😃😃
	
Chianti2017-12-03 17:03:23 // 9385
	Ez mindenképpen biztató a jövőre nézve... :o)
	
Chianti2017-12-03 17:01:41 // 9384
	Ja hogy úgy??? Sajnos ennyire nem értek az autók felépítéséhez, hogy ezt alánézve emelőpontnak nézzem... :o) A 159-nél tök egyértelmű volt, gond nélkül használtam is. Na de majd beszerzem a megfelelő kiegészítőt az emelőhöz, aztán nem lesz gond. :o)
	
Piritu - 1.000.0002017-12-03 15:48:01 // 9383
	Én inkább a null km-es szervizelőkre gyanakodnék. 
Elég rossz tapasztalataim vannak ilyen téren.
Ellenben a Giulietta eddig a legjobban összerakott és legkevesebb hibával rendelkező autóm. Először 98 ezer km-nél kellett gariban javítani...
	
Elég rossz tapasztalataim vannak ilyen téren.
Ellenben a Giulietta eddig a legjobban összerakott és legkevesebb hibával rendelkező autóm. Először 98 ezer km-nél kellett gariban javítani...
Piritu - 1.000.0002017-12-03 15:44:48 // 9382
	
	
osee_selespeed2017-12-03 15:05:23 // 9381
	Nekünk is még elég új a Giulietta, de a téli kerekek felszerelésekor én is rájöttem erre. Nekem ez ami szimpatikus.
	
Online tag
1
		Vendég1
372
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 








