Piritu - 1.000.0002018-01-17 22:09:59 // 9510
Bő 100e km eredménye: klatty
komoyosz2018-01-17 21:49:05 // 9509
Sziasztok.
Giulietta 2.0 jtdm-2, mennyi a fogysztása?
Köszi
Komoyosz
Giulietta 2.0 jtdm-2, mennyi a fogysztása?
Köszi
Komoyosz
Bettesp2018-01-17 20:12:56 // 9508
Balázs156SW2018-01-17 17:47:32 // 9507
A nyest megrágta az antennám lecsavarható részét, ha megmaradt, vagy van valakinek venném.
Chianti2018-01-17 17:15:50 // 9506
Akkor nem volt nehéz hozzá passzoló cápauszonyt találni... :o) Viszont az enyém olyan széles - ráadásul elöl szélesebb és nem hátul - nem is értem hogy jutott eszébe a tervezőnek ilyen idióta formát kitalálni... :o(
CseBali2018-01-17 12:54:37 // 9505
...tervezem az eladásukat...
ha érdekel, keress nyugodtan :)
ha érdekel, keress nyugodtan :)
Bettesp2018-01-16 22:06:25 // 9504
Chianti2018-01-16 19:08:39 // 9503
Bettesp2018-01-15 11:45:22 // 9501
petbalog2018-01-15 08:59:38 // 9500
Sziasztok! Úgy tűnik a jobb benzin sem oldotta meg a hidegindítás utáni (néha...) alapjárat-ingadozást, úgyhogy úgy döntöttem beruházok MES-re és diagnosztikai kábelre. Honnan javasolnátok a beszerzését?
Chianti2018-01-14 21:35:18 // 9499
Akkor lehet én is belevágok a cápauszony projektbe... :o)
Bettesp2018-01-14 20:47:36 // 9498
István0022018-01-14 19:44:49 // 9497
De szép felnid van! Kajtatok egy ilyet, még ha replika akkor is.
Piritu - 1.000.0002018-01-14 18:39:08 // 9496
Nálam anno a szomszéd macsekja volt a "tettes", egyszer rajta kaptam, de gyorsabb volt :-)
CseBali2018-01-14 18:38:26 // 9495
Chianti2018-01-14 18:10:35 // 9494
Pláne azért, mert nem is biztos, hogy macska volt a tettes... :o)
Chianti2018-01-14 18:08:50 // 9493
Nevetni fogsz, de azt már próbáltam! :o) Sőt kutyaszőrt is kötöttem a 159 ablaktörlőihez. Nem mondanám hogy ezek után teljesen megszűnt a rágcsálás.
Chianti2018-01-14 18:06:05 // 9492
Persze, nem kérdés, pláne színre fújva. :o) És egyébként a rádió vételben vettél észre valami változást a csere után? Jobb, rosszabb,vagy ugyanolyan mint normál antennával?
Piritu - 1.000.0002018-01-14 18:03:43 // 9491
Anno a fiam a rágcsálás ellen némi szószt javasolt az antenna végére :-)
Bettesp2018-01-14 17:51:46 // 9490
Sztem egész jól mutat :)
Chianti2018-01-14 17:45:16 // 9489
Valami hasonlón gondolkodom én is, mert már a 159-en is állandóan megrágott antenna volt, de a változatosság kedvéért a Giun is meg van rágcsálva a vége. Először valami fém kupakra gondoltam, de az macerás, meg lehet a vételt is zavarná, viszont ez a cápauszony elég korrektnek tűnik. Csak szerintem elég széles az antenna talprésze. Ahhoz hogy beférjen egy ilyen műanyag alá, elég szélesnek kell lennie annak az uszonynak. Az meg nem biztos hogy olyan jól mutatna... :o(
Chianti2018-01-14 17:34:25 // 9488
Nos igen, az a baj, hogy a magunkfajta Alfa mániások szinte minden rezdülését érzik az autónak és ha valami szokatlant észlelünk, azonnal beindul a para. Nyugi, az enyémben még alig 30.000 van, de nálam sem minden tökéletes...
Jimmi T.2018-01-14 11:21:23 // 9487
azt 2000 km-el ezelőtt Budaörsön cserélték. meglátjuk vége lesz e a sagámnak . most megint másabb a hangja alapjáraton , jobb mint amikor a nyíregyiek tákolták.
lehet nem kéne annyit hallgatózni
lehet nem kéne annyit hallgatózni
Chianti2018-01-13 19:27:07 // 9486
Na végre valami jó hír felőled! :o) A Multiair probléma szintén megoldódott?
SteveOP2018-01-13 17:45:21 // 9485
na ez jol néz ki, valami ilyesmit találtam én is ebay-en
Bettesp2018-01-13 16:41:59 // 9484
Jimmi T.2018-01-13 15:28:23 // 9483
tegnap beépítésre került az üresfokozat érzékelő , hibajelzés megszűnt. 2000 km teljesítettem úgy hogy tolta a képembe a nagy sárga jelet.
a vezeték volt szakadt az érzékelőn ahol megtörik derékszögben .
a vezeték volt szakadt az érzékelőn ahol megtörik derékszögben .
SteveOP2018-01-13 11:35:10 // 9482
Cseréltétek már az antennát a kocsi tetején?
Kb ugy egy hónapja szinte semmi rádió nem jön be recsegés nélkül, kivéve ha nyomom jobbra vagy balra az antenna végét. Attól tartok viz kerülhetett bele és belül szétfagyott.
Nem feltétlenül cserélném, de ha már kell akkor ilyet tennék fel:
https://www.ebay.nl/itm/VERA-ANTENNA-RADIO-PINNA-SQUALO-ALFA-ROMEO-GIULIETTA-MITO-159-147-GT-SHARK-FIN/262051162936?hash=item3d03776b38:m:msqSAvSQoDlrkDPgvSV9vJA
Van tapasztalatok hasonlóval?
Bizok benne, hogy a blanco az ugyanaz a fehér mint a kocsi.
Kb ugy egy hónapja szinte semmi rádió nem jön be recsegés nélkül, kivéve ha nyomom jobbra vagy balra az antenna végét. Attól tartok viz kerülhetett bele és belül szétfagyott.
Nem feltétlenül cserélném, de ha már kell akkor ilyet tennék fel:
https://www.ebay.nl/itm/VERA-ANTENNA-RADIO-PINNA-SQUALO-ALFA-ROMEO-GIULIETTA-MITO-159-147-GT-SHARK-FIN/262051162936?hash=item3d03776b38:m:msqSAvSQoDlrkDPgvSV9vJA
Van tapasztalatok hasonlóval?
Bizok benne, hogy a blanco az ugyanaz a fehér mint a kocsi.
AlfaWatch2018-01-11 12:45:22 // 9481
Hivtam a szervizet, szerdan viszem es akkor megtudni a dolgokat. Majd megirom, hogy mit talaltak.
Zolibácsi2018-01-11 12:02:09 // 9480
Igen gyári. Szerintem minden képen szét kell szednem az ajtot
Wolf2018-01-11 08:40:29 // 9479
Gyári a hangszóró? Nekem zárlatos lett hangváltó, elhárítás után csinált ilyent egyenlőre ideiglenesen van, valhol kontakthibám van.. Esetleg érintkezési hiba, oxidáció, nem feltétlen hanszóró.
Piritu - 1.000.0002018-01-10 21:59:09 // 9478
Ki kellene olvasni az airbag tárolóját.
AlfaWatch2018-01-08 11:55:59 // 9477
Van valakinek otlete, hogy mitol jelzett hibat a legzsak inditaskor? Egy sipolad airbag problem ownersmanual kiiras majd elalszik a lampa es a kiiras is eltunik kb 10-15 secig vilagitott. kesobbi inditas utan semmi. Eddig ketto alkalommal csinalta.
Arra lettem meg figyelmes, ha leallitom ,majd ujra beinditom a motort kis ido elteltevel enyhe benziszagot erzek a legbeomlok felol.motorter felnyit, sehol benzin es benzinszag. Szerintetek?
Arra lettem meg figyelmes, ha leallitom ,majd ujra beinditom a motort kis ido elteltevel enyhe benziszagot erzek a legbeomlok felol.motorter felnyit, sehol benzin es benzinszag. Szerintetek?
Piritu - 1.000.0002018-01-07 20:32:16 // 9476
A helyetekben először a hangszórót nézném meg. A leírt jelenség tipikus, amikor a pillére bevetető finom sodrott huzal megtört, vagy a végét rögzítő ragasztó elengedte. "nagy hangerőn rezonál a hangszóró" - szabadon leng a vége és nekiütődik a membránnak, néha nem is ér össze. Ilyenkor elhallgat. Sokszor javítottam már emiatt hangszórókat a hangosító rendszerben.
István0022018-01-07 19:29:19 // 9475
Nekem is csinálja. Majd tavasszal kicserélem a kábelt.
pettinke2018-01-07 16:34:26 // 9474
potméter biztosan nincs (gondold meg, hogyan lehetne akkor a kormányról gombokkal vezérelni). félvezetőkkel oldják meg az ilyesmit manapság.
hangszóró helyett sokkal inkább a hangszóró kábelezésére gyanakodnék: átmenet az ajtóba az A-oszlopból (csatlakozó van), illetve a hangszórón lévő csatlakozó.
hangszóró helyett sokkal inkább a hangszóró kábelezésére gyanakodnék: átmenet az ajtóba az A-oszlopból (csatlakozó van), illetve a hangszórón lévő csatlakozó.
Piritu - 1.000.0002018-01-07 13:18:30 // 9473
Nem hinném hogy a rádióban potméter van.
Sokkal inkább hangszóró hiba lesz.
Sokkal inkább hangszóró hiba lesz.
Zolibácsi2018-01-07 09:02:37 // 9472
Sziasztok párom Giuliettajaban alacsony hangerőn néha elmegy a jobb oldali hang elől. Ha hangosítok akkor vissza jön, de nagy hangerőn rezonál a hangszóró. Kérdés, rádió potmétere vagy hangszóró a rossz? Én inkább a hangszóró tekercselesere gyanakszom. Szét szedni most nem akartam az egész ajtót ez miatt. Ha cserélni kellene mit ajánlotok?
'''''2018-01-04 11:31:24 // 9471
Köszi a segítséget! :-)
petbalog2018-01-04 08:37:37 // 9470
Mivel hétvégén mi is megfutottuk nálam ezt a kört a szerelőmmel, én is inkább Poteka kolléga 9424-es hozzászólását javaslom. A teljes kábelköteget szerintem bajos lenne cserélni amúgyis, mivel eltűnik a tetőben előrefelé, valahol ígyis-úgyis meg kell bontanod a gyárit, bár biztosan van módja az egész cseréjének is, de szerintem többe kerülne a leves, mint a hús és a kasztnin belül úgysem fognak eltörni sosem. Hálistennek enged a gyári kábelköteg, a tetőből tudtunk pár centit hátrafelé húzni, így nagyobb részen tudtuk cserélni egyesével, mint ahol csomagtérajtó nyitásnál mozognak a kábelek. Egyszerűen nem akartam megvenni a javítókészletet én sem 50 ezer környékéért mindkét oldalra...
lapisgergely942018-01-04 08:07:34 // 9469
Hogy egy frappáns Opeles hírdetésből merítsek: B*sz*d; a márkaszervíz az aztán NEM vicc :D !
A debreceni AutóMéry márkaszervízben nem tudtak nekem megkeresni egy vízcsövet 3 nekifutásra (keresték az "Exhaust system" alatt is...sic), amit utána én ePer-ben 3 perc alatt megtaláltam. Ez azért volt gáz, mert háromszor jártak a motortérben is, mivel személyesen vittem el az autót, hogy megkeressék a szivárgó csövet ami szabad szemmel látható a motorburkolat levétele után.:D
A következő nekifutásuk az volt, hogy olajcserére kértem volna árajánlatot telefonon, és mondtam nekik, hogy extra sürgős. Azt a választ kaptam, hogy küldjem el emailben nekik az autó adatait, és még aznap megkapom az ajánlatot... Ezkörülbelül 1-2 hónapja lehetett... :D
A debreceni AutóMéry márkaszervízben nem tudtak nekem megkeresni egy vízcsövet 3 nekifutásra (keresték az "Exhaust system" alatt is...sic), amit utána én ePer-ben 3 perc alatt megtaláltam. Ez azért volt gáz, mert háromszor jártak a motortérben is, mivel személyesen vittem el az autót, hogy megkeressék a szivárgó csövet ami szabad szemmel látható a motorburkolat levétele után.:D
A következő nekifutásuk az volt, hogy olajcserére kértem volna árajánlatot telefonon, és mondtam nekik, hogy extra sürgős. Azt a választ kaptam, hogy küldjem el emailben nekik az autó adatait, és még aznap megkapom az ajánlatot... Ezkörülbelül 1-2 hónapja lehetett... :D
'''''2018-01-04 07:06:54 // 9468
Egyébként akkor már leírom:
Hét elején hívott a szerelőm,hogy épp a vezetékeket nézi a csomitartó ajtóban,de törött volt az autó?Mondtam,hogy nem,újonnan vettük.Azt mondta,hogy össze-vissza szétvágva vannak a vezetékek meg pár javítva.Ez azért gáz mert előtte csak a pécsi márkaszervizbe vittem az autót ahol javították is a hátsó ablaktörlő hibát.Ezek szerint ilyen f@sza munkát csináltak. :-(
Hét elején hívott a szerelőm,hogy épp a vezetékeket nézi a csomitartó ajtóban,de törött volt az autó?Mondtam,hogy nem,újonnan vettük.Azt mondta,hogy össze-vissza szétvágva vannak a vezetékek meg pár javítva.Ez azért gáz mert előtte csak a pécsi márkaszervizbe vittem az autót ahol javították is a hátsó ablaktörlő hibát.Ezek szerint ilyen f@sza munkát csináltak. :-(
'''''2018-01-04 07:00:46 // 9467
Ezek átvezető kábelek.Én azt hittem,hogy van teljes vezetékköteg is.
Kazes☻2018-01-03 22:57:26 // 9466
9423., 9428. hsz. :)
'''''2018-01-03 20:17:45 // 9465
Megszakadt a jobb oldali kábelköteg több helyen a csomitartó ajtóban.
Nincs helyzetjelző,tolató lámpa és rádió.
Tudtok mondani valami cikkszámot a jobb oldali javító kábel köteg készletre esetleg?
ErHardnál megrendelném de nem találja.
Előre is köszi!
Nincs helyzetjelző,tolató lámpa és rádió.
Tudtok mondani valami cikkszámot a jobb oldali javító kábel köteg készletre esetleg?
ErHardnál megrendelném de nem találja.
Előre is köszi!
CseBali2018-01-03 07:40:37 // 9464
Köszi...
Jack és USB van a kesztyűtartóban, lehet akkor egy bluetooth-os cuccba majd beruházok... :)
Jack és USB van a kesztyűtartóban, lehet akkor egy bluetooth-os cuccba majd beruházok... :)
lapisgergely942018-01-02 13:07:46 // 9463
Szia,
USB-n tudja tölteni a telefont, de a 3,5mm-es aux csati nem fogja tölteni.
Külföldi forumokon opciónak ajánlották a bluetooth(usb)->aux adaptert, és nem volt vele bajuk (nyilván ez nem garancia arra, hogy tökéletes, csak én nem nagyon láttam problémát vele, de nyilván nem lesz 100%ban olyan minősége, mintha direktbe streamelnéd a fejegységre a zenét).
Ehhez viszont szükség van arra, hogy a kesztyűtartódban legyen 3,5 Jack és USB csatlakozó is.
Ha minden igaz, akkor az iPhone telefonokat (legalábbis egy bizonyos verzióig) fel kell hogy ismerje iPod-ként, de az Androidos telefonoknál attól függ, hogy tudja-e kezelni a telefon háttértárját USB-n, vagy sem.
USB-n tudja tölteni a telefont, de a 3,5mm-es aux csati nem fogja tölteni.
Külföldi forumokon opciónak ajánlották a bluetooth(usb)->aux adaptert, és nem volt vele bajuk (nyilván ez nem garancia arra, hogy tökéletes, csak én nem nagyon láttam problémát vele, de nyilván nem lesz 100%ban olyan minősége, mintha direktbe streamelnéd a fejegységre a zenét).
Ehhez viszont szükség van arra, hogy a kesztyűtartódban legyen 3,5 Jack és USB csatlakozó is.
Ha minden igaz, akkor az iPhone telefonokat (legalábbis egy bizonyos verzióig) fel kell hogy ismerje iPod-ként, de az Androidos telefonoknál attól függ, hogy tudja-e kezelni a telefon háttértárját USB-n, vagy sem.
CseBali2018-01-02 09:30:41 // 9462
BUÉK részemről is mindenkinek... :-)
Én az AUX bementről szeretnék kérdezni!
Valaki használja ezt GIU-n?
lehet ezen kereszül zenéket lejátszani a telefonról?
csatlakozás után tölti is a telót (type C-s telefon)?
illetve a AUX-os bluetooth adapter-ről van valakinek tapasztalata - mennyire jó minőségű az átvitel?
köszi
Én az AUX bementről szeretnék kérdezni!
Valaki használja ezt GIU-n?
lehet ezen kereszül zenéket lejátszani a telefonról?
csatlakozás után tölti is a telót (type C-s telefon)?
illetve a AUX-os bluetooth adapter-ről van valakinek tapasztalata - mennyire jó minőségű az átvitel?
köszi
petbalog2018-01-02 08:54:05 // 9461
BUÉK mindenkinek!
A hétvégén pontot tettünk a kábelezési probléma végére, ellegóztunk vele szépen, egyesével kicseréltük a kábeleket a csomagtérajtó azon részén, ahol mozognak és törnek. Jobb oldalt egy testkábel volt szétszakadva, valószínűleg azért tűnt el az összes világításom ott, bal oldalt egy teljesen, három pedig már ki volt szopósodva rendesen. Újra működik a világítás és az emblémáról való nyitás is. :) Bontott autóból kerültek bele vastagabb és puhább kábelek, hosszabban toldottuk be, mint az eredeti megoldás, forrasztás, zsugorcső, gyárival megegyező szigetelés rá, nettó 4 óra ment el vele kb. Egyébként látszott, hogy bal oldalt egy db kábelt már egyszer javítottak.
Az indulás utáni alapjáratingadozás esetében nem igazán lettünk előrébb, hibakódot az autó nem dobott ugye egyáltalán, gyertyákat kivettük, úgy néznek ki, ahogy ki kell nekik, kompressziót sajnos nem tudtunk mérni, mert vékonyabb való ebbe az autóba, mint a sztenderd és a szerelőmnek nem volt olyan feje a kompressziómérőhöz. Azóta kapott OMV 100-t, megszűnt a probléma is. Reméljük, hogy valóban csak az üzemanyag volt a ludas.
A hétvégén pontot tettünk a kábelezési probléma végére, ellegóztunk vele szépen, egyesével kicseréltük a kábeleket a csomagtérajtó azon részén, ahol mozognak és törnek. Jobb oldalt egy testkábel volt szétszakadva, valószínűleg azért tűnt el az összes világításom ott, bal oldalt egy teljesen, három pedig már ki volt szopósodva rendesen. Újra működik a világítás és az emblémáról való nyitás is. :) Bontott autóból kerültek bele vastagabb és puhább kábelek, hosszabban toldottuk be, mint az eredeti megoldás, forrasztás, zsugorcső, gyárival megegyező szigetelés rá, nettó 4 óra ment el vele kb. Egyébként látszott, hogy bal oldalt egy db kábelt már egyszer javítottak.
Az indulás utáni alapjáratingadozás esetében nem igazán lettünk előrébb, hibakódot az autó nem dobott ugye egyáltalán, gyertyákat kivettük, úgy néznek ki, ahogy ki kell nekik, kompressziót sajnos nem tudtunk mérni, mert vékonyabb való ebbe az autóba, mint a sztenderd és a szerelőmnek nem volt olyan feje a kompressziómérőhöz. Azóta kapott OMV 100-t, megszűnt a probléma is. Reméljük, hogy valóban csak az üzemanyag volt a ludas.