Piritu - 1.000.0002017-07-26 07:45:59 // 8821
Köszi fiúk az infókat :-)
Jimmi T.2017-07-25 14:40:32 // 8820
Én a tárcsát szabályoztattam, finom kis éle volt csak, a betét viszont ami gyárilag volt benne Ferodo 4446-os . olyan is ment vissza mert nem nagy pénz. A tárcsa azt nem tudom, lefotóztam mikor festettem a nyakát de nem találom a fotót. viszont biztos hogy nem Brembo. A Brembo az alfistin nem egy nagy tétel .
G-MANN🍀2017-07-25 11:59:35 // 8819
én korábbn még gyárira cseréltem, az biztos nem nyikorog és nagyon jól bevált
(akkor azt a tájékoztatást kaptam, hogy a gyári tárcsa és betét minősége nagyon jó, nem érdemes mással próbálkozni, és nagyon jó árat kaptam :-))
(akkor azt a tájékoztatást kaptam, hogy a gyári tárcsa és betét minősége nagyon jó, nem érdemes mással próbálkozni, és nagyon jó árat kaptam :-))
Csöri2017-07-24 21:42:46 // 8818
Gyári betét teljesen jó, én többnyire ezt teszem, vagy TRW-t. Tárcsából szintén.
Piritu - 1.000.0002017-07-24 20:07:42 // 8817
Cserélt már valaki nagyfékesen tárcsa-betét kombót?
Maradjak a gyárinál (nekem eddig bevált) vagy érdemes mást keresni? Milyen egyáltalán a gyári cucc? Brembo?
Hamarosan esedékes lesz, bár ahogy nézem a tárcsa még lehet hogy kiszolgál egy garnitúra betétet.
Maradjak a gyárinál (nekem eddig bevált) vagy érdemes mást keresni? Milyen egyáltalán a gyári cucc? Brembo?
Hamarosan esedékes lesz, bár ahogy nézem a tárcsa még lehet hogy kiszolgál egy garnitúra betétet.
Piritu - 1.000.0002017-07-24 19:49:53 // 8816
Hmm...
...két olasz és egy magyar. Mert ők tudják :-D
...két olasz és egy magyar. Mert ők tudják :-D
Gegee2017-07-24 13:52:19 // 8815
Ott aztán tudják, hogy mi a jó! :)
Norby2017-07-24 11:27:08 // 8814
Sziasztok
A 105 le dieselről van valakinek hosszú távú tapasztalata? Van tipus hiba?
Lehet az 159 után csak maradunk a clubban.😆
A 105 le dieselről van valakinek hosszú távú tapasztalata? Van tipus hiba?
Lehet az 159 után csak maradunk a clubban.😆
Piritu - 1.000.0002017-07-23 21:36:31 // 8813
bope2017-07-21 15:40:47 // 8812
Talán ez segít: hátétépé://innovamedia.hu/alfa/GUIDA_MONTAGGIO_RADIONAV.pdf
bope2017-07-21 15:32:45 // 8811
Sziasztok!
Nem tudna nekem vki egy navi SD kártya image-t lementeni és küldeni? A kódolást már megoldanám, nekem csak a tartalom volna fontos, ja meg hogy az image tartalmazza az esetlegesen rejtett partíciókat.
Nem tudna nekem vki egy navi SD kártya image-t lementeni és küldeni? A kódolást már megoldanám, nekem csak a tartalom volna fontos, ja meg hogy az image tartalmazza az esetlegesen rejtett partíciókat.
Piritu - 1.000.0002017-07-18 19:09:57 // 8810
Az erg hűtő fedele az egyetlen általam ismert gyenge pont. Megelőzésképp most cseréltem ki. Amúgy egy jól eltalált motor.
Golyszi2017-07-18 15:36:56 // 8809
Köszi a segítséget.
Székesfehérváriakat megnézem, ha valamelyik jobban tetszik azt tüzetesebben. Ez még csak az első kör :)
Székesfehérváriakat megnézem, ha valamelyik jobban tetszik azt tüzetesebben. Ez még csak az első kör :)
G-MANN🍀2017-07-18 14:15:31 // 8808
én most 53.000 km-rel adtam el és egy toronycsapágy gyári garis cserén kívül (kb 2 éve) semmi bajom nem volt az autóval, tette a dolgát, hibátlanul és csak élvezni kellett, 10 ezrenként nálam is olajcsere és karbantartás, de megérte
az új tulaj is imádja, jó helyre került, semmit nem alkudott, azt mondta, hogy nehéz megfelelő állapotút és leinformálható szerviz előélettel ilyen autót venni, ő egy éve keresett ilyen autót, most a 147-es Alfájuk tesója lett :-)
az új tulaj is imádja, jó helyre került, semmit nem alkudott, azt mondta, hogy nehéz megfelelő állapotút és leinformálható szerviz előélettel ilyen autót venni, ő egy éve keresett ilyen autót, most a 147-es Alfájuk tesója lett :-)
Zolibácsi2017-07-18 12:22:19 // 8807
Nézegettem videokat és szimpatikusabb egy kicsivel 2.0 dízel.
Piritu írásait is neztem és semmi extra hibát nem ír. Szoval lehet ezen a vonalon megyünk tovább.
Piritu írásait is neztem és semmi extra hibát nem ír. Szoval lehet ezen a vonalon megyünk tovább.
Gegee2017-07-18 12:11:55 // 8806
Széleskörű tapasztalata senkinek nem lesz köztünk. :) Láttam már százezer km-t futott turbócserére váró QV-t. Használat függő. Bármit ki lehet lapítani "nem" rendeltetésszerű használattal. 10 ezer km-es olajcsere erősen ajánlott ezen motornál főleg! Tavaly olajcserén állt mellettem egy másik QV a szervizben, motorom olajában 10 ezer volt, a másikban 20 ezer km. Más volt az olaj szaga és az állaga is. Magam is tapasztalom, hogy a Tbi nagyon gyorsan melegszik és iszonyat meleg a motor. Nem lehet véletlen, hogy harmincezrenként kell gyertyát cserélni. Jövő héten pont esedékes lesz a gyertya csere, kíváncsi leszek, hogy milyen állapotban vannak a mostani gyertyák. Vezérlés az 6 év vagy 60 ezer km, necces, ha ez elmaradt. 159 topicban van pár Tbi-s, nekik több tapasztalatuk van, kinek pozitív, kinek negatív. A motor ugyan az. Emlékeim szerint Shadin kapta szét a motort, mert akadt gondja vele, amit elég jól dokumentált képekkel, de véleményem szerint az eseti probléma. Szétkapta, persze ez költői túlzás, mivel pl a szelepfedél jobb, ha soha nem kerül le mert van két speciális tömítő paszta, ami maga 92 ezer, szóval könnyen túlzásba lehet esni a javítással! A vételt érdemes jól meggondolni és rendesen leinformálni az autót! Elhamarkodott döntést ne hozz, mert lehet Te fogod megfizetni az árát.
Golyszi2017-07-18 10:53:32 // 8805
Sziasztok,
Én is kéreznék egyet. a héten lesz egy kis túránk, megnézünk 2-3 QV-t ami Székesfehérváron van. Van ennél a tipusnál valami amire kimondottan ügyelni kell vagy csak a szokásos.
A pécsi már megnéztem, én ugy gondolom az felejtős ennyi pénzért...
Mit gondoltok, mi a tapasztalat ennél a tipusnál?
Én is kéreznék egyet. a héten lesz egy kis túránk, megnézünk 2-3 QV-t ami Székesfehérváron van. Van ennél a tipusnál valami amire kimondottan ügyelni kell vagy csak a szokásos.
A pécsi már megnéztem, én ugy gondolom az felejtős ennyi pénzért...
Mit gondoltok, mi a tapasztalat ennél a tipusnál?
petbalog2017-07-18 10:37:13 // 8804
Köszi a segítséget, ezt a jelenséget valóban könnyen ki lehet szúrni. :) Esetleg egy multiair modult valami magyar webshopból tudnál linkelni, mert egyáltalán nem találtam itthon neten... Már egy cikkszám is jó lenne.
Golyszi2017-07-18 10:31:52 // 8803
7.5-9Liter\100km.
Az oldalon folyamatossan vezetem a költségeknél. ott is jelenleg 7.6l
Az oldalon folyamatossan vezetem a költségeknél. ott is jelenleg 7.6l
Zolibácsi2017-07-18 09:02:01 // 8802
És mi az atlag fogyid ?
Golyszi2017-07-18 08:38:25 // 8801
Mi egy 1.9mjet GT-ről váltotunk 1.4TB 120LE-s Giulettára. (Azóta a második Mito-nk is 1.4TB 155LE). A dieselünk euro3-as volt, chippel. 70% városban használt. Mivel "csak" euro3-as volt ez gondot nem jelentett. Giuletta gyengének érződött, így az is meg lett chippelve. Most cirka olyan mint a GT chip nélkül. Azóta 90% csak városban használt.
Kellemesen autózható, kényelmes, én kiforrott konstrukciónak tartom. Én jó váltásnak tartottam a mi helyzetünkben. Mito az egy másik történet :)
Kellemesen autózható, kényelmes, én kiforrott konstrukciónak tartom. Én jó váltásnak tartottam a mi helyzetünkben. Mito az egy másik történet :)
Zolibácsi2017-07-17 22:44:10 // 8800
közben vissza olvasgattam és konkretizálnék. városozás napi 30+ kilóméter, többnyire a gyérebb forgalom lesz megcélozva.
számít a fogyasztás is persze, jelenlegi 156 1.9 8v 6 liter alatt tudta. Szeretnénk valahol itt tartani a fogyasztást.
B verziónak egy félig offos fiat tipoval szemezünk még az is 1.4 tb.
számít a fogyasztás is persze, jelenlegi 156 1.9 8v 6 liter alatt tudta. Szeretnénk valahol itt tartani a fogyasztást.
B verziónak egy félig offos fiat tipoval szemezünk még az is 1.4 tb.
Zolibácsi2017-07-17 22:35:37 // 8799
Sziasztok, gondolkodunk a páromnak egy 170 lovas Guliettán. szívesen meghalgatnám a pro és kontrákat mind a benzin mind a dízel változatnál. Dinamika, fogyasztás, városozást melyik bírja jobban, felmerülő esetleges költségek, ami nem a kettős tömegű lendkerék :-)
olvastam, hogy a benzinesnél lehet ez a multiair probléma. Ezen kívül kellene valamire odafigyelni? melyik költség hatékonyabb ha sok városozás van? Dízelnél gondolom a dpf látná kárát....
ha tudtok egy pár infót írni akkor megköszönöm.
olvastam, hogy a benzinesnél lehet ez a multiair probléma. Ezen kívül kellene valamire odafigyelni? melyik költség hatékonyabb ha sok városozás van? Dízelnél gondolom a dpf látná kárát....
ha tudtok egy pár infót írni akkor megköszönöm.
pe-Ti2017-07-17 22:03:41 // 8798
Elég egyértelmű jelenségeket produkál: nem megy egy henger meg ilyen hangja lesz:
1
2
3
Szerintem ezt egy laikus is kiszúrja....
A cseremodulnak megy le az ára ráadásul az idei AC újságban van egy kupon ami 40 % kedvezményt ad a gyári alkatrészek árából 5 évesnél öregebb Alfákra...elgondolkodtam, hogy veszek polcra egy Multiair modult....
1
2
3
Szerintem ezt egy laikus is kiszúrja....
A cseremodulnak megy le az ára ráadásul az idei AC újságban van egy kupon ami 40 % kedvezményt ad a gyári alkatrészek árából 5 évesnél öregebb Alfákra...elgondolkodtam, hogy veszek polcra egy Multiair modult....
petbalog2017-07-17 18:41:20 // 8797
Köszönöm az észrevételeket, közben tárgytalan lett, mert elvitték előlem... A kerékcsapágyat én vettem észre, ismerősük vitte be, a konkrét kereskedő srác akkor ült benne először mikor én kipróbáltam. Na mindegy, keresek majd tovább. :)
Egyébként a Multiair modul gyengélkedése, halála az hogyan észrevehető egy tesztkörön esetleg? Miket produkál? Olvasgattam visszafelé és más egyéb gyakori problémákkal nem nagyon találkoztam, de világosítsatok fel nyugodtan, ha még akad ezen és a hátsó kábeleken kívül más is. :)
Egyébként a Multiair modul gyengélkedése, halála az hogyan észrevehető egy tesztkörön esetleg? Miket produkál? Olvasgattam visszafelé és más egyéb gyakori problémákkal nem nagyon találkoztam, de világosítsatok fel nyugodtan, ha még akad ezen és a hátsó kábeleken kívül más is. :)
pe-Ti2017-07-15 18:31:22 // 8796
Ciao!
A hirdetés képein is látszik, hogy színeltérés van a bal hátsó ajtó-sárvédő pároson sajna ez idővel egyre szembetűnőbb lesz a piros szín miatt ha ezzel együtt tudsz élni és korrekt a javítás-fényezés minősége akkor ne habozz viszont jó alku alap.
A csapágyat te szúrtad ki mert akkor elég gáz ha a kereskedő nem hallotta?
A start-stop elég beteges nagyon sok paramétert figyel ha kicsit gyengélkedik az akksi már nem működik akkor sem ha megy a klíma vagy a hátsó ablak fűtés például.
A csomagtér ajtóba menő vezetékek rendszeresen eltörnek próbálj végig minden funkciót nyitott ajtóval is a javítókészlet érthetetlenül drága a forrasztgatás meg nem sokáig bírja.
A hirdetés képein is látszik, hogy színeltérés van a bal hátsó ajtó-sárvédő pároson sajna ez idővel egyre szembetűnőbb lesz a piros szín miatt ha ezzel együtt tudsz élni és korrekt a javítás-fényezés minősége akkor ne habozz viszont jó alku alap.
A csapágyat te szúrtad ki mert akkor elég gáz ha a kereskedő nem hallotta?
A start-stop elég beteges nagyon sok paramétert figyel ha kicsit gyengélkedik az akksi már nem működik akkor sem ha megy a klíma vagy a hátsó ablak fűtés például.
A csomagtér ajtóba menő vezetékek rendszeresen eltörnek próbálj végig minden funkciót nyitott ajtóval is a javítókészlet érthetetlenül drága a forrasztgatás meg nem sokáig bírja.
Öcsi2017-07-13 20:27:01 // 8795
A start-stop szerintem ne zavarjon, az enyémben már hónapok óta nem elérhető. A legközelebbi szerviznél majd megnézetem és ha lehet ki is vetetem a programból. Jobb szeretem én eldönteni, hogy mikor álljon le a motor.
petbalog2017-07-13 16:41:29 // 8794
Sziasztok!
GT után váltanék Giuliettára és szeretném tőletek megkérdezni, hogy mire érdemes ennél a konkrét típusnál odafigyelni. 1.4 Multiair 170 lovasat szeretnék, ki is néztem egyet, meg is néztem már személyesen. bal hátuljába beletolattak, de normálisnak tűnik a javítás, kerékcsapágyat fognak még cserélni, illetve tegnap a próbakör alatt a start-stop nem volt elérhető, ebben a témában a net az akksit hibáztatja általában, ezt még megnézik majd nekem. Minden extrája működik, jól is ment, nem csörgött-zörgött. 121 ezernél lett vezérlés, olajak, szűrők és fékek cserélve tavaly, most 130 van benne, ez a 9 ezer városban került bele.
Ha bárkinek bármilyen észrevétele vagy jótanácsa lenne a számomra, azt nagyon szívesen venném. :)
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1.4_tb_multiair_distinctive_b-63-11732161
GT után váltanék Giuliettára és szeretném tőletek megkérdezni, hogy mire érdemes ennél a konkrét típusnál odafigyelni. 1.4 Multiair 170 lovasat szeretnék, ki is néztem egyet, meg is néztem már személyesen. bal hátuljába beletolattak, de normálisnak tűnik a javítás, kerékcsapágyat fognak még cserélni, illetve tegnap a próbakör alatt a start-stop nem volt elérhető, ebben a témában a net az akksit hibáztatja általában, ezt még megnézik majd nekem. Minden extrája működik, jól is ment, nem csörgött-zörgött. 121 ezernél lett vezérlés, olajak, szűrők és fékek cserélve tavaly, most 130 van benne, ez a 9 ezer városban került bele.
Ha bárkinek bármilyen észrevétele vagy jótanácsa lenne a számomra, azt nagyon szívesen venném. :)
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1.4_tb_multiair_distinctive_b-63-11732161
Piritu - 1.000.0002017-07-11 21:32:53 // 8793
Holnap megyünk a 80ezres szervizre.
A szokásos menün felül lesz cserélve az egr fedele is.
A szokásos menün felül lesz cserélve az egr fedele is.
István0022017-07-11 20:36:27 // 8792
Szinte 100% hogy nem lesz kompatibilis. Teljesen más a két fejegység. A tied Blaupunk, a navis magneti marelli. A csatlakozók sem egyeznek, előlap is más. Kettőt nem tudod összehozni.
Bazsika8982017-07-07 21:43:14 // 8791
Na már úton van a felnyìló navi viszont most nézem h a gyári fejegységem nem a navis fajta... hanem a sima 🙁 pedig találtam egy villamossagot aki látatlanba azt mondta h beszereli secpec....most akkor fejegységet is vennem kell?Vagy még lehet h a board compal sem lesz kompatibilis?Mert akkor ablakon kidobott pénz..✌
István0022017-07-06 20:50:47 // 8790
Olasz fórumon nézegetve látszott, hogy szopás utólag beépíteni a gyári navit. Ha mindenképpen kibukós fejegységet keresel akkor Aliexprexen pár éve lehetett kapni androidos kibukós rádiót.
Inkább egy 2 dines multimédiát vennék, lehet kapni olyan műszerfal előlapot, amin ki van vágva a 2din méret és bármilyen fejegységet betehetsz.
Ha az enyém nem "kibukós" lenne már rég androidos fejegységem lenne wazeval. Hogy ilyen béna drága a térkép frissítés, a navigáció helyett már rég egy 16 gigás SD kártya van benne, jobban kezeli onnan a zenéket mint usbről. Térkép helyét, meg átvette a telefon.
Inkább egy 2 dines multimédiát vennék, lehet kapni olyan műszerfal előlapot, amin ki van vágva a 2din méret és bármilyen fejegységet betehetsz.
Ha az enyém nem "kibukós" lenne már rég androidos fejegységem lenne wazeval. Hogy ilyen béna drága a térkép frissítés, a navigáció helyett már rég egy 16 gigás SD kártya van benne, jobban kezeli onnan a zenéket mint usbről. Térkép helyét, meg átvette a telefon.
Bazsika8982017-07-04 22:50:44 // 8789
Jó a megoldás de neked multimedia van benne nekem a gyári rádió es ttszik az a bukos dolog csak kerdes h beépìthető e.
Piritu - 1.000.0002017-07-04 21:21:07 // 8788
Szerintem felesleges meló.
A frissítéssel mindig gond lesz. Egy hagyományos navi praktikusabb.
Én navi nélkül rendeltem, aztán vettem egy specifikus Brodit tartót és azzal tettembe a kütyüt.
A frissítéssel mindig gond lesz. Egy hagyományos navi praktikusabb.
Én navi nélkül rendeltem, aztán vettem egy specifikus Brodit tartót és azzal tettembe a kütyüt.
Bazsika8982017-07-04 20:37:46 // 8787
Szóval itt lennék a topikban köszönöm a meghìvást a 2011 esbe szeretnék navit tenni milyen opciók vannak ,ha van egyáltalán.Találtam egy eladó navit azt a felugrót beszerelhető? Ha igen ki és hol tudná.
pettinke2017-07-02 09:47:32 // 8786
nagyon egyszerű ... fogod a multiméteredet, ráteszed az akksira, ha terhelés nélkül nincs 12.7 V, akkor kezdjél gyanakodni, ha meg indítózás közben lemegy 10 V-ig, akkor végképp.
3.5 éves akku is lehet símán halott.
3.5 éves akku is lehet símán halott.
AdiArsenal2017-07-02 09:03:51 // 8785
Eladó 4db 15mm-es nyomtávszélesítő Giuliettára!
AdiArsenal2017-07-02 07:12:01 // 8784
Én úgy tudom, hogy enyhén törötteket csinálják meg a tatabányaiak és azokat árulják, de ettől még lehet jó az autó. Külföldről behozni autót szinte csak így éri még, mert kint sem olcsóbbak, persze azoknak, akik "játszanak" az áfával mindenhogy megéri :)
noobi322017-07-02 00:03:13 // 8783
Sziasztok Cartársak!
Ma reggel indulás után két hibaüzenet dobott ki a fedélzeti számítógép:
- Start/Stop nem elérhetö
- Check engine
Szerintetek már az akksi lesz cserés vagy valami komolyabb?
Üdv!
Ma reggel indulás után két hibaüzenet dobott ki a fedélzeti számítógép:
- Start/Stop nem elérhetö
- Check engine
Szerintetek már az akksi lesz cserés vagy valami komolyabb?
Üdv!
pettinke2017-06-29 12:14:29 // 8782
hát azt én innen meg nem mondom ...
András2017-06-29 11:51:11 // 8781
15km a szerviz. Nyilvan nem hajtom, de ennyit elmegy sajat labon?
Nagyon koszi a tippet!
Nagyon koszi a tippet!
pettinke2017-06-29 11:19:41 // 8780
háááát ... generátor szíjtárcsa / szabadonfutónak hangzik. nyomás szervizbe, és imádkozz, hogy addig ne rántson ott szét valamit.
Golyszi2017-06-29 10:35:15 // 8779
Sziasztok,
olyan rég írtam ide... :)
Lassan esedékes lesz majd a csere nálunk is. Giu helyett másik Giu. :)
A kérdésem az lenne hogy a Székesfehérváron lévő kereskedés mennyire megbízható (Székesfehérvár Új Csóri út 60.)?
Több 1.75TB van fent a Hahun-t. Érdemes e felautózni szemügyre venni azt a 2-3db-ót?
Hogy öszinte legyek én azt hallottam, hogy a fehérvári kereskedőkkel vigyázni kell... van valakinek tapasztalata velük?
QV témában szóba jöhet még a tatabányai társulat is. velük mi a tapasztalat?
Előre is köszi a segítséget!
Üdv, Golysz
olyan rég írtam ide... :)
Lassan esedékes lesz majd a csere nálunk is. Giu helyett másik Giu. :)
A kérdésem az lenne hogy a Székesfehérváron lévő kereskedés mennyire megbízható (Székesfehérvár Új Csóri út 60.)?
Több 1.75TB van fent a Hahun-t. Érdemes e felautózni szemügyre venni azt a 2-3db-ót?
Hogy öszinte legyek én azt hallottam, hogy a fehérvári kereskedőkkel vigyázni kell... van valakinek tapasztalata velük?
QV témában szóba jöhet még a tatabányai társulat is. velük mi a tapasztalat?
Előre is köszi a segítséget!
Üdv, Golysz
András2017-06-29 09:12:16 // 8778
Gegee2017-06-27 09:33:34 // 8777
Ehhez hasonlót nem tapasztaltam a Tbi-vel. Véleményem szerint ez nem motor függő jelenség. Maximálisan megértem a helyzeted, engem is nagyon zavarna a dolog. Ha megfejted a jelenség okát, mindenféleképpen oszd meg velünk! Viszont, ha dynamicban mész tempómattal, akkor tud érdekes dolgokat produkálni lejtő/emelkedő helyzetben (kicsit ránt egyet, mint mikor a kuplungot rosszul engeded vissza), viszont normálban nem fordul elő hasonló sem. Ez a dolog Piritu-nál is megvan, igaz mással nem beszélgettem még erről, így arra következtetek, hogy dynamicban alap jelenség ez. Részemről érthető, dynamic-ot nem arra használom, hogy sebességtartóval menjek, valószínű, hogy a programot is így írták meg legalább is én így tenném.
Piritu - 1.000.0002017-06-26 21:17:36 // 8776
Ma teszteltem, a 2,0 dejzel nem csinál ilyet. A tesztet több OFF bánja még most is :-)
Jimmi T.2017-06-26 07:59:09 // 8775
Helyben, az ismerős gyors szervizes segített ki. Az Unix az udvarukon, az alkatrész egy nap alatt itt volt, szerelési idővel álltak hadilábon, de egy este megcsinálták zárás után . 650 km-es teszt megvolt, jónak tűnik.
Gegee2017-06-24 08:56:43 // 8774
Szia! Ennek örülünk! :) Bár nem lep meg, hogy városban esett be, mivel ott van a kuplung legnagyobb igénybevétele. Ezek szerint helyben javíttattad. :)
Jimmi T.2017-06-23 11:48:20 // 8773
Új kuplungszettet és munkahengereket kapott a Giu. Érzetre jobb mint új korában :-)
Azért jobb hogy itt a városban esett be a pedál és nem az autópályán többed magammal
Azért jobb hogy itt a városban esett be a pedál és nem az autópályán többed magammal
SteveOP2017-06-21 21:35:47 // 8772
Új kora óra előfordult a Giuval, hogy dynamic módban, folyamatos terhelés alatt, tehát németeknél 180- 200as tempónál, 10- 15 perc után leestek a mutatók egy pillanatra, visszaugrott a dna normálba és ment tovább mintha semmi sem történt volna. Végig arra gyanakodtam, hogy tulmelegszik, vagy letilt vagy valami hasonlo.
Hiába kérdeztem szervízkor a szervizbe mi lehet, ötletük sem volt.
A kocsival azóta is sokat van ingázva, 1000km folyamatosan 10-12 ora alatt. Előfordultak érdekes dolgok nagy melegbe hogy 600km után nem müködött a tempomat vagy furán müködött a fék, egyik pilanatban hirtelen fogott utána meg taposni kellett, de mindig csak akkor bolondul meg ha dynamic-ba van. Kis pihi után minden megy tovább, már megszoktam.
Normal modba soha semmi gond.
Egy hónapja Budaörsön volt a kocsi vezérlés cserén 100km-nél. Mondták, hogy ráért volna, minden olyan mintha uj lenne. Semmi nem is romlott még el soha.
Kérdeztem tőlük is mitől lehet ez a "mutató leesés" ha hosszabb ideig, 10-15 percig nyomva van a kocsinak dynamic modba. Normálba bezzeg tartja a 200at is gond nélkül.
Természetesen nekik sem volt ötletük a dologra,mondták hogy mivel uj kora óta csinálja, komoly gond nem lehet.
Biztos ami biztos lett egy motordiagnosztika lefuttatva de semmi hibakod nem volt.
Kapott egy szoftver frissítést.
De... Vezérlés csere óta, minden egyes kigyorsításnál, dynamic modba, ha ki van huzatva 5800-6000 fordulatig leesnek a mutatok egy pillanatra és utána megy tovább.
180as tempónál max 3-4 perc és ugyanaz. Normal modba semmi baja.
Gondoltam rá, hogy az akku lehet kevés feszt ad le, öregszik. Kapott egy uj márkás startstop aksit, de nem javult. 10e km-el ezelőtt volt nagyszervíz, 15ezrenként kap mindig olajat.
Legközelebb időm lesz rá tervezem hogy beviszem egy bosch szervizbe, ott terhelés alatt is tudnak diagnosztikát csinálni.
Közelebb lenne budaörs visszamennék oda is.
Esetleg valami tippetek van, hogy mi lehet?? Vagy előfordult hasonlo a ti kocsitokkal?
1.4 Multiair, megy mint a meszes, csak már nem merem a dynamic modot használni nehogy valami nagyobb baja legyen. Normálba hibátlan.
Hiába kérdeztem szervízkor a szervizbe mi lehet, ötletük sem volt.
A kocsival azóta is sokat van ingázva, 1000km folyamatosan 10-12 ora alatt. Előfordultak érdekes dolgok nagy melegbe hogy 600km után nem müködött a tempomat vagy furán müködött a fék, egyik pilanatban hirtelen fogott utána meg taposni kellett, de mindig csak akkor bolondul meg ha dynamic-ba van. Kis pihi után minden megy tovább, már megszoktam.
Normal modba soha semmi gond.
Egy hónapja Budaörsön volt a kocsi vezérlés cserén 100km-nél. Mondták, hogy ráért volna, minden olyan mintha uj lenne. Semmi nem is romlott még el soha.
Kérdeztem tőlük is mitől lehet ez a "mutató leesés" ha hosszabb ideig, 10-15 percig nyomva van a kocsinak dynamic modba. Normálba bezzeg tartja a 200at is gond nélkül.
Természetesen nekik sem volt ötletük a dologra,mondták hogy mivel uj kora óta csinálja, komoly gond nem lehet.
Biztos ami biztos lett egy motordiagnosztika lefuttatva de semmi hibakod nem volt.
Kapott egy szoftver frissítést.
De... Vezérlés csere óta, minden egyes kigyorsításnál, dynamic modba, ha ki van huzatva 5800-6000 fordulatig leesnek a mutatok egy pillanatra és utána megy tovább.
180as tempónál max 3-4 perc és ugyanaz. Normal modba semmi baja.
Gondoltam rá, hogy az akku lehet kevés feszt ad le, öregszik. Kapott egy uj márkás startstop aksit, de nem javult. 10e km-el ezelőtt volt nagyszervíz, 15ezrenként kap mindig olajat.
Legközelebb időm lesz rá tervezem hogy beviszem egy bosch szervizbe, ott terhelés alatt is tudnak diagnosztikát csinálni.
Közelebb lenne budaörs visszamennék oda is.
Esetleg valami tippetek van, hogy mi lehet?? Vagy előfordult hasonlo a ti kocsitokkal?
1.4 Multiair, megy mint a meszes, csak már nem merem a dynamic modot használni nehogy valami nagyobb baja legyen. Normálba hibátlan.